Kundtjänstassistent till Uppsalahem

Uppsalahem är Uppsalas ledande bostadsbolag och har ca 300 engagerade medarbetare som förvaltar vårt bestånd av ca 18 000 lägenheter. Hos oss får du arbeta med något av det som är mest betydelsefullt för människor, deras hem. Ditt uppdrag hos oss Nu söker vi en driven och engagerad Kundtjänstassistent till vårt team! Dina främsta uppgifter är att ge personlig service till våra hyresgäster både via telefon, mejl och våra övriga digitala kanaler. Du välkomnar och tar hand om såväl våra hyresgäster som våra medarbetare. Du hittar vägar för att lösa deras ärenden, antingen genom din egen kunskap eller genom att leda dem vidare till rätt avdelning. Då du är bra på service blir arbetet roligt och utvecklande för dig samtidigt som kunden känner sig välkommen och hemma i kontakten med oss på Uppsalahem. Trivs du med att vara en del av ett tight team och arbeta med ständiga förbättringar tror vi att du kommer uppskatta den här rollen. Vem är du? För att lyckas i den här rollen har du ett stort personligt engagemang och du är nyfiken på människor. Du trivs med förändring och utveckling och du är inte rädd för att kavla upp ärmarna och hugga i när det behövs. - har en avslutad gymnasial utbildning. - har tidigare erfarenhet av kundservicearbete med stora volymer över telefon samt god administrativ förmåga - har erfarenhet av att ärendestyrt arbetssätt grundat på stora volymer - har god erfarenhet av att jobba i CRM system - uttrycker dig väl i svenska och engelska i både tal och skrift. Har du flera språk är detta meriterande. - har god datavana och grundläggande kunskaper i Office 365. Vi lägger stor vikt på din erfarenhet av kundtjänstarbete med stora volymer och av att jobba i en organisation som sätter kunden i fokus. Vi på Uppsalahem Välkommen till oss på Uppsalahem! Vi är vad vi heter, hem för var sjätte Uppsalabo. Vi äger, förvaltar och bygger bostäder för stora, små dagdrömmare, tv-tittare, fågelskådare och gamers. Vill du vara med och jobba för ett levande och hållbart Uppsala där alla kan leva och trivas? Som det ledande bostadsbolaget i Uppsala är vår vision att bli Sveriges bästa bostadsbolag. Läs mer om oss, vår historia och våra värderingar på www.uppsalahem.se (http://www.uppsalahem.se/). Här kan du även läsa mer om vilka förmåner vi erbjuder. (https://app.teamtailor.com/companies/poC8lvnIKxM/jobs/2258702/edit/Att%20jobba%20p%C3%A5%20Uppsalahem%20-%20Uppsalahem) Om anställningen Omfattning: Heltid Arbetstider: 08.00-17.00 Anställningsform: Tillsvidareanställning Start: Enligt överenskommelse Placering: Cykelfabriken Nyfiken? Vill du veta mer om tjänsten? Då ska du kontakta Chef Kundcenter Sofie Gimeson, [email protected]. Vi går igenom ansökningarna löpande så rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Varmt välkommen med din ansökan senast 2024-04-05. Vi ser fram emot att höra från dig!

5 mars 2024
Sista ansökan:
22 augusti 2024
Framgångsrika MyMoney söker medarbetare till Kund och partnerssupport

MyMoney är ett dynamiskt Fintechbolag med huvudkontor i Malmö. De står i framkanten av finansiell innovation med deras egenutvecklade tekniska plattform. Genom att skapa en nära koppling mellan detaljhandlare, konsumenter och utvalda bankpartners formar de ett blomstrande finansiellt ekosystem. Hos MyMoney strävar de efter att skapa värde för alla parter, där handlare accelererar sin försäljning, konsumenter får enkel och fördelaktig finansiering, och deras bankpartners knyts till en ström av låneansökningar för betydelsefulla investeringar. Tjänsten: Kund och partnersupport Vi söker en passionerad kundsupportmedarbetare som blir spindeln i nätet på vårt kontor i Malmö. I denna roll kommer du vara navet för kommunikation mellan konsumenter, bankpartners och samarbetspartners. Ditt Ansvarsområde: - Hantering av låneansökningar - Besvarande av fakturafrågor - Kreditbedömning - Säkerställa att våra kunder och samarbetspartners får den assistans de behöver för att framgångsrikt genomföra sina affärer och köp. Din Profil: Vi söker dig som brinner för service och älskar att möta nya utmaningar. Din ambition och starka egen drivkraft är det som driver dig framåt. Har du tidigare erfarenhet från kundtjänst/service eller liknande? Då är det dig vi letar efter! Du är redo att bli en värdefull del av MyMoneys team med en rad spännande utvecklingsmöjligheter. Vi Erbjuder: - Fast lön - En fot in i ett snabbt växande bolag inom finansbranschen - Regelbunden coaching och utveckling - Ljusa och moderna lokaler mitt i centrala Malmö - Aktiviteter och en bra sammanhållning Skicka in din ansökan till oss redan idag! Vi hanterar alla ansökningar löpande. Låter det spännande och du vill veta mer? Tveka inte på att höra av dig till oss.

5 mars 2024
Sista ansökan:
2 augusti 2024
Kundtjänst

Arbetsbeskrivning Nu söker vi talanger som vill jobba som kundservicemedarbetare under sommaren, med stort fokus på kundnöjdhet och problemlösning. Vi söker dig som älskar service och som får energi av att göra skillnad för kunder via telefon.    Uppdrag: start maj, 4 månader. Chans till övertag finns på flertal uppdrag. Omfattning: 40h/veckan. Arbetstider kan variera från 7-16/8-17. Även kvällar och helger kan förekomma på vissa uppdrag. Plats: Stockholm Arbetsgivare: Randstad AB   Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.   För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Urval sker löpande så skicka in din ansökan idag!   Ansvarsområden I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du hantera många olika kundärenden. Det är av stor vikt du trivs med ett social arbete då du kommer behöva hålla samma energi och kvalitet i dina samtal och ärenden genom hela dagen. Dina huvuduppgifter, men inte de enda, kommer vara:   Har kontakt med kunder primärt via telefon men även via mejl och chatt Hanterar frågor som kan röra allt från fakturor och avgifter, medlemskap, ordrar Hanterar diverse administrativa uppgifter och handlägga supportärenden ·Delaktig i att förbättra och utveckla arbetssättet på kundstöd Kvalifikationer Vi tror att du har arbetslivserfarenhet från en liknande roll inom kundservice där ditt arbete har inneburit ett högt affärsmässigt tänk. Alt har du erfarenhet från något annat serviceyrke som café, restaurang, butik eller liknande.   Krav: Du är social och har en god kommunikativ förmåga Du trivs med att jobba med telefon som verktyg Lösningsorienterad och vill lära dig mer dör att kunna effektivisera ditt och dina kollegors arbete Du uttrycker dig väl på svenska i såväl tal som skrift Meriterande: Du har vana vid att jobba i olika system och växelsystem Du har vana att jobba med fakturor och transaktioner sedan tidigare Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

4 mars 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Part-time Finnish speaking Customer Support to GANT

ABOUT THE COMPANY GANT is the future of American Sportswear and has been a pioneer of preppy style since 1949. Founded by the Gantmacher family in the college town of New Haven, Connecticut, GANT revolutionized the way the world dresses by creating American Sportswear icons. Today we continue to challenge convention and make clothes for the courageous, the curious and the creative - a community of people who believe you should never stop learning. GANT enjoys a global presence in over 70 markets, with 600 stores, 4,000 selected retailers and with a team of 1500 employees globally. We strive to become employer of choice within premium lifestyle and are always looking for new passionate people to join their team. ABOUT THE ROLE As a Customer Service Agent for the Nordic market you will support customers mainly over phone and email. You will help GANTS customers before, during and after a purchase, Monday-Friday. You will be the first personal contact point to the brand. This is a temporary position with start in middle of May for a minimum of a 5 month period. Prior to the shifts, you will receive a 2 weeks onboarding, which will take place during the usual office hours Monday-Friday 9-17. RESPONSIBILITIES - Support customers with queries in relation to orders, products, stores or loyalty program, to name a few, within the tonality guidelines, which is done primarily via Service Cloud. - Report any issues to the E-Commerce teams and the Customer Service Manager - Handover cases and issues handled to the inhouse team WHO ARE YOU? To be successful in this role we believe that you speak Finnish and English fluently and preferable one other language such as Swedish. It is an advantage if you have previous experience in customer service or working in digital platforms. But most importantly we believe that you are: A solution-oriented fast learner who can handle digital platforms Service minded and friendly Communicative and not afraid to ask for help Does this sound like something for you? We look forward to your application. OTHER INFORMATION: Start: Middle of May Location: Stockholm, Hybrid solution Employment form: This is a temporary consultancy position where you will be hired as a consultant through A-hub.

4 mars 2024
Sista ansökan:
21 augusti 2024
Kundsupport till Autolease!

Om du är serviceinriktad och söker en arbetsplats där teamet präglas av en varm kultur och underbara kollegor, då kan detta vara rätt för dig. Autolease letar nu efter en ny kollega till sitt supportteam, som kommer att vara till hjälp för kunder som har frågor kring sin leasing. I denna roll finns det gott om möjligheter till utveckling under ledarskap som präglas av vägledning och öppenhet. OM TJÄNSTEN OCH FÖRETAGET Autolease, en stolt medlem av DNB Finans, ett av Nordens främsta finansbolag, utgör ett av dess fyra framstående affärsområden. Genom att fokusera på hållbara och gröna leasingalternativ har Autolease etablerat sig som en ledande aktör inom billeasing i Skandinavien. De strävar nu efter att stärka sitt kundsupportteam med sin nästa stjärna som är redo för sitt nästa långsiktiga karriärsteg. Avdelningen består av två team: det första hanterar löpande kundsupport för dem som redan har leasat sin bil och har frågor. Medan det andra teamet, Leasing Advisor, tar hand om rådgivning och frågor relaterade till leasing innan bilen har levererats. Din närmaste chef kommer att vara Maria, en tillgänglig och engagerad chef, där hennes fokus ligger på att alla i teamet ska må bra. För henne är det viktigt att du både utvecklas och har roligt på jobbet! I rollen kommer du att gå som konsult via A-hub och arbeta på uppdrag hos Autolease. Kontoret ligger centralt på Regeringsgatan i Stockholm. I teamet arbetar de mycket på plats men möjlighet för hybridarbete förekommer. ARBETSUPPGIFTER - Hantering av frågor och support gällande billeasing genom telefon, mail och chatt - Administrativa uppgifter - Ge förstklassig service till Autolease kunder MERITERANDE - Det är meriterande om du har erfarenhet från branschen VI SÖKER DIG SOM - Har minst ett års arbetslivserfarenhet av kundsupport - Är flytande i svenska och engelska både i tal och skrift - Har erfarenhet av att kommunicera med kunder, både i tal och skrift SOM PERSON ÄR DU För att lyckas i den här rollen ser vi att du är en kommunikativ person som är inkännande, både när det gäller kunder och i teamet. Det är viktigt att vara serviceinriktad för att ge den bästa möjliga upplevelsen till deras kunder. Du ska vara ansvarstagande och våga ta initiativ. Framförallt ska du vara en team player som tycker om att arbeta i grupp och förstår vikten av ett gott samarbete. ÖVRIG INFORMATION Start: Så fort som möjligt. Arbetstider: Ordinarie kontorstider. Plats: Central i Stockholm. Anställningsform: Heltid Den här rekryteringsprocessen hanteras av A-hub och Autolease önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till A-hub. Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Observera att vi lägger stor vikt på din motivering och ditt intresse för tjänsten.

4 mars 2024
Sista ansökan:
21 augusti 2024
Sommarjobb hos Einar Mattsson!

Nu söker vi en Medarbetare till Einar Mattssons Servicecenter! Vill du vara en del av ett familjeföretag som äger, förvaltar, utvecklar och bygger bostäder i Stockholm? Just nu söker vi en Medarbetare till vår kund Einar Mattsson under perioden maj - augusti. I rollen som Medarbetare till Servicecenter kommer du ingå i ett team som värderar god service, optimism och teamwork! Huvudsakliga arbetsuppgifter - Ansvara för att besvara inkommande samtal och mail - Hantera inkommande felanmälningar över telefon - Stötta upp med administration till andra avdelningar Omfattning: Deltid under upplärningsfasen under ca 4 veckor fram till midsommar 2024 - därefter heltid (100%) under sommarperioden Placering: Södermalm, Stockholm Start: Maj 2024 till mitten/slutet på augusti beroende på tillgänglighet Arbetstider: Under tiden du jobbar heltid är arbetstiderna 40 h/vecka schemalagt på vardagar mellan 06:45-17:00 (8h/dag). Under deltidsperioden är arbetstiderna mer flexibla och du bestämmer vilka dagar du jobbar i dialog med närmsta chef. Tjänsten är ett konsultuppdrag där du kommer att vara anställd via oss på Clevry men uthyrd till vår kund Einar Mattsson. Din profil Vi söker dig som idag studerar en högskoleutbildning. Du får gärna ha 1-3 år kvar av din utbildning då behovet eventuellt kan återkomma under framtida semesterperioder hos Einar Mattsson. Vi ser gärna att du studerar inom fastighet alternativt har ett stort intresse för fastighetsbranschen. Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom servicebranschen och förstår vad riktigt god service är. I denna roll tillkommer mycket ansvar vilket innebär att du behöver vara noggrann i ditt sätt att arbeta på men även att du tycker om när det är många bollar i luften. Utöver detta önskar vi att du är en lagspelare som stöttar dina kollegor i deras arbete samt att du har en positiv inställning till ditt arbete och de människor som du möter under din arbetsdag! Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Einar Mattsson med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Anna på: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

4 mars 2024
Sista ansökan:
21 augusti 2024
Koordinator till företag i Tyresö

SNABBFAKTA Omfattning: Heltid Arbetstider: Måndag-fredag kl. 07:00-16:00 (1h lunchrast) Ort: Tyresö Startdatum: Omgående Anställningsform: Särskild visstidsanställning, 6 månaders konsultuppdrag med chans till förlängning DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Vi söker nu en koordinator till vår kund som är belägen i Tyresö. Annonsen är anonym men vi delger självklart vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessen. DIN ROLL Ditt huvudansvar kommer vara att koordinera och planera jobben både för egna tekniker och externa servicetekniker ute i landet. Dina arbetsuppgifter: - Koordinera och planera servicearbeten för både egna tekniker och externa servicetekniker ute i landet. - Följa upp statusen på uppdragen genom antingen en uppföljning av den externa servicefirman eller våra egna tekniker. - Uppdatera serviceuppdragen i mobigo med relevant information - Lämna kostnadsofferter till kunder på arbeten som är i behov av reparation - Svara på telefonlinjer som är kopplade mot servicekoordinering samt felanmälan - Registrera serviceuppdrag i mobigo som inkommer via kunder, ue samt internt - Löpande kommunikation med övriga avdelningar - Löpande kommunikation med kunder om bokade jobb samt uppföljningar - Underhåll av mallar till återkommande uppdrag - Sammanställningar av olika rapporter som kunder önskar tex hur mycket arbete vi har lagt på en maskin. VI SÖKER DIG SOM... - Har tidigare arbetslivserfarenhet från att ha arbetat inom en snabbmatskedja som exempelvis McDonald´s. - Behärskar svenska och engelska obehindrat i både tal och skrift. - Har god datorvana och mycket goda kunskaper i Office-paketet. Vi ser gärna att du som söker till tjänsten är en social och serviceinriktad person. Du är självgående lika väl som du kan arbeta bra i team. Du har en god kommunikationsförmåga, är lösningsorienterad och pålitlig som person. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION - Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. - Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. - Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

1 mars 2024
Sista ansökan:
18 augusti 2024
Kundtjänstmedarbetare till SJ i Ånge

Bor du i Ånge och söker jobb inom service? Kickstarta våren med en fantastisk möjlighet att utvecklas inom kundservice på ett av Sveriges största tågbolag med start 8 april! Varför jobba med oss? På Concentrix + Webhelp tror vi starkt på vikten av att skapa en miljö där våra medarbetare trivs och kan lyckas i sina roller. Hos oss blir du en del av ett energifullt team i ett öppet kontorslandskap med nära kontakt till dina kollegor och ledare. Vi kan med stolthet säga att hos oss har du förmånen att ta del av: Ett årligt friskvårdsbidrag på 3500kr Betald utbildning och handledningsperiod Ett internt poängsystem där anställda kan välja produkter Chansen att utvecklas internt med bl.a vårt karriärprogram! Bra pendlingsförbindelser Kollektivavtal med Unionen Som kundtjänstmedarbetare för SJ kommer din främsta arbetsuppgifter bestå utav att att besvara inkommande kundsamtal gällande betalningar, tågavgångar, bokningar, förseningar och återbetalningar. Vårt mål är att leverera en kvalitativ kundtjänst där kundsamtalen besvaras både effektiv men även professionellt. Vi strävar samtidigt efter att ge bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang. Tempot på SJs kundservice kan tidvis vara väldigt högt och då gäller det att kunna hantera många bollar i luften samtidigt. Du kommer huvudsakligen besvara kundärenden över telefon, därför är det viktigt att du trivs med att bemöta kunder med din röst som främsta verktyg. Längre fram i din anställning kommer du stundvis ha möjlighet att besvara kundärenden via chatt och mail. Din anställning kommer inledas med en betald utbildning- och handledningsperiod. Både utbildningen och handledningsperioden kommer ske totalt under 5-6 veckor där du får lära dig grunderna i hur arbetet genomförs. Vi söker dig som: Är serviceinriktad Motiverad till att lära dig nya saker Har godkända betyg i svenska 1/A och engelska 5/A Har god datorvana Godkänner bakgrundkontroll via Verifiera Känns roller intressant för dig? Då är du välkommen med din ansökan! Vi söker inte efter erfarenhet, utan vi anser att med rätt inställning och motvation kan man komma långt! Vi kommer lära dig allt annat du behöver kunna för att lyckas i rollen. Skicka in en ansökan redan idag så kanske du du blir en del av vårt team snart! För att veta mer om Concentrix + Webhelp och hur det är att jobba hos oss kan du klicka dig vidare här (https://webhelpsweden.teamtailor.com/). Hoppa på tåget - Nästa station är din karriärsresa! 🚄 START: 2024.04.08 PLACERINGSORT: Ånge ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid, tillsvidare.Provanställning under 6 månader LÖN: Kollektivavtalsbaserad ingångslön ( https://www.unionen.se/kollektivavtal/0269-loneavtal (https://www.unionen.se/kollektivavtal/0269-loneavtal-almega-tjansteforetagen-callcontact-center-och#1.-L%C3%B6ner-99689)). Lönediskussion möjlig baserat på erfarenhet ARBETSTIDER: Varierade arbetstider, måndag-söndag mellan kl. 06.00 - 22.00 SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2024.03.31 (vi gör löpande rekryteringar och urval, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum) We are proudly one team, one company. We are committed to equal employment opportunities for all candidates and a work environment free from discrimination and harassment. All our recruitment practices are based on business needs, job requirements, and professional qualifications, without regard to race, age, gender identity, sexual orientation, religion, ethnicity, family or parental status, national origin, disability, or any other classification protected by applicable national laws.

1 mars 2024
Sista ansökan:
18 augusti 2024
Kundtjänstmedarbetare till SJ i Norrköping

Bor du i Norrköping och söker jobb inom service? Kickstarta våren med en fantastisk möjlighet att utvecklas inom kundservice på ett av Sveriges största tågbolag. SJ söker nya medarbetare med start 8 april! Varför jobba med oss? På Concentrix + Webhelp tror vi starkt på vikten av att skapa en miljö där våra medarbetare trivs och kan lyckas i sina roller. Hos oss blir du en del av ett energifullt team med nära kontakt till dina kollegor och ledare. Vi kan med stolthet säga att hos oss har du förmånen att ta del av: Ett årligt friskvårdsbidrag på 3500kr Betald utbildning och handledningsperiod Ett internt poängsystem där anställda kan välja produkter Chansen att utvecklas internt med bl.a vårt karriärprogram! Rabatterat pris på gymmet som vi har i samma kontorsbyggnad Bra pendlingsförbindelser Massor av roliga aktiviteter som TV-spel, ett Webhelp-fotbollslag etc. Kollektivavtal med Unionen Hybridarbete. Förenkla din vardag genom att kombinera kontorsarbete med hemarbete! Som kundtjänstmedarbetare för SJ kommer dina främsta arbetsuppgifter bestå utav att besvara inkommande kundsamtal gällande betalningar, tågavgångar, bokningar, förseningar och återbetalningar. Vårt mål är att leverera en kvalitativ kundtjänst där kundsamtalen besvaras både effektiv men även professionellt. Vi strävar samtidigt efter att ge bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang. Tempot på SJs kundservice kan tidvis vara väldigt högt och då gäller det att kunna hantera många bollar i luften samtidigt. Du kommer huvudsakligen besvara kundärenden över telefon, därför är det viktigt att du trivs med att bemöta kunder med din röst som främsta verktyg. Längre fram i din anställning kommer du stundvis ha möjlighet att besvara kundärenden via chatt och mail. Din anställning kommer inledas med en betald utbildning- och handledningsperiod. Både utbildningen och handledningsperioden kommer ske totalt under 5-6 veckor där du får lära dig grunderna i hur arbetet genomförs. Hybridupplägg Efter upplärningsfasen kommer hybridupplägget kicka igång! Efter dialog med din närmsta Team Manager kommer ni göra upp en plan för hur upplägget för hybridarbetet ska se ut. Du kommer jobba hemifrån minst två dagar/veckan, upp till max fyra dagar/veckan. De dagar du befinner dig på vårt kontor kommer du att kunna ta del av vårt härliga, öppna och energiska team i form av möten och andra interaktioner. Medarbetarna delar med sig av erfarenheter och tips som kan underlätta arbetet och bidrar till en god stämning. För att stärka sammanhållningen i våra team anordnas det med jämna mellanrum aktiviteter och gemensamma tävlingar. Vi söker dig som: Är serviceinriktad Motiverad till att lära dig nya saker Har godkända betyg i svenska 1/A och engelska 5/A Har god datorvana Godkänner bakgrundkontroll via Verifiera Känns roller intressant för dig? Då är du välkommen med din ansökan! Vi söker inte efter erfarenhet, utan vi anser att med rätt inställning och motvation kan man komma långt! Vi kommer lära dig allt annat du behöver kunna för att lyckas i rollen. Skicka in en ansökan redan idag så kanske du du blir en del av vårt team snart! 🚀 För att veta mer om Concentrix + Webhelp och hur det är att jobba hos oss kan du klicka dig vidare här (https://webhelpsweden.teamtailor.com/). Hoppa på tåget - Nästa station är din karriärsresa! 🚄 START: 2024.04.08 PLACERINGSORT: Norrköping ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid, provanställning 6 mån LÖN: Kollektivavtalsbaserad ingångslön ( https://www.unionen.se/kollektivavtal/0269-loneavtal (https://www.unionen.se/kollektivavtal/0269-loneavtal-almega-tjansteforetagen-callcontact-center-och#1.-L%C3%B6ner-99689)). Lönediskussion möjlig baserat på erfarenhet. ARBETSTIDER: Varierade arbetstider, måndag-söndag mellan kl. 06.00 - 22.00 SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2024.03.31 (vi gör löpande rekryteringar och urval, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum) We are proudly one team, one company. We are committed to equal employment opportunities for all candidates and a work environment free from discrimination and harassment. All our recruitment practices are based on business needs, job requirements, and professional qualifications, without regard to race, age, gender identity, sexual orientation, religion, ethnicity, family or parental status, national origin, disability, or any other classification protected by applicable national laws.

1 mars 2024
Sista ansökan:
18 augusti 2024
Service Sales Representative till Haulotte Scandinavia

Haulotte Scandinavia AB startades 2001 och är ett dotterbolag till Haulotte Group, som är Europas ledande tillverkare av arbetsplattformar för arbete på hög höjd. Haulotte Scandinavia AB marknadsför och säljer Haulotteprogrammet samt tillhandahåller en god eftermarknadsservice via eget varumärke Haulotte Service, som omfattar alla tjänster som erbjuds efter försäljning. Ett kundnära samarbete genom lokal representation både gällande försäljning och lagerhållning av maskiner samt reservdelslager, service och underhåll, teknisk support, garantistöd och utbildning. Haulotte Group är ledande inom sitt område och har verksamhet i hela världen. Huvudkontoret ligger i Frankrike och det svenska kontoret är beläget i nya och fräscha lokaler i Landvetter där även verkstad och reservdelslager finns. Läs mer på haulotte.se Är du redo för en spännande och varierad roll du blir vår nyckelperson när det gäller kundförfrågningar relaterade till service? Då kan du vara precis den vi letar efter som vår nya Service Sales Representative på vårt huvudkontor i Landvetter. Dina ansvarsområden Som vår Service Sales Representative kommer du att vara den första kontaktpunkten för alla kundförfrågningar relaterade till service, oavsett om de kommer via telefon, e-post eller webb. Din huvudsakliga uppgift blir att säkerställa att våra kunder får den bästa lösningen i enlighet med Haulottes riktlinjer. Du kommer också att ansvara för att följa upp reservdelar och reparationer och rapporterar till vår Servicechef. Huvudsakliga arbetsuppgifter: - Ta hand om alla inkommande kundförfrågningar relaterade till service. - Besvara och följa upp kundförfrågningar angående reservdelar, reparationer och telematik. - Proaktivt kontakta kunder för att erbjuda våra Haulotte-tjänster, t ex reservdelskampanjer, förebyggande underhåll, specialerbjudanden, etc. - Bli expert på vår webbplattform MyHaulotte.com, där all utrustningsinformation finns tillgänglig såsom sprängskisser, maskinpark, telematik, CE-certifieringar, m.m. - Följa upp kundserviceärenden och hantera lokalt lager av utrustning och reservdelar. - Ge stöd vid inspektioner före leverans i vår verkstad. - Hjälpa till att lasta och lossa maskiner från vårt lager. Kvalifikationer Vi tror att rollen som Service Sales Representative passar dig som har arbetat i en liknande roll ett par år med en teknisk bakgrund. Du trivs med att arbeta både på telefon och i fysisk kontakt med kunder. Erfarenhet inom reservdelshantering är meriterande, men viktigast är ditt genuina tekniska intresse. Du har goda kunskaper i Office 365 och affärssystem samt flytande svenska och engelska i både tal och skrift då tjänsten supporterar både nationellt och internationellt. Truckkort och liftförarbevis är meriterande. Personliga egenskaper Vi söker dig som är positiv, serviceinriktad och redo att ställa upp där det behövs. Du är självgående och har förmågan att hantera olika människor och kulturer. Med ett strukturerat arbetssätt och en vilja att utvecklas kommer du att trivas och lyckas i rollen som vår Service Sales Representative. Vi erbjuder På Haulotte får du möjligheten att utvecklas i en stimulerande miljö med ett erfaret och stöttande team. Våra nya, moderna och välbelägna lokaler vid Landvetter flygplats ger dig också en bekväm arbetsmiljö. Dessutom erbjuder vi goda utvecklingsmöjligheter och en trevlig arbetsplats där vi värdesätter samarbete och glädje. Ansökan I den här rekryteringen samarbetar Haulotte med Ingenio. Önskas ytterligare information är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Kajsa Littorin 0730-84 12 70 alternativt [email protected] Urval sker dock löpande och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare. Därför ser vi fram emot din ansökan så snart som möjligt.

1 mars 2024
Sista ansökan:
18 augusti 2024