Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice och teknik blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som teknisk kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad service och teknisk färdighet där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Arbeta administrativt i olika system med uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för kundservice och teknik samt drivs av att utvecklas inom det Vill äga ärenden och på ett smidigt sätt lösa komplexa problem Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sina tekniska färdigheter till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och noggrann i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet. Tidigare erfarenhet av service eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse - vi är flexibla med startdatum. Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vår verksamhet är igång dygnet runt - vilket ger goda möjligheter till flexibla arbetstider som fungerar för dig och verksamheten. Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice, försäljning eller teknik blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad och meningsfull service där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Arbeta administrativt i olika system med uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Bedriva merförsäljning på några av våra avdelningar Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för kundservice, försäljning eller teknik och drivs av att utvecklas inom det Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och noggrann i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet. Tidigare erfarenhet av service, försäljning eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vi erbjuder vardagar, kvällar och helger utefter din tillgänglighet! Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice och varierande arbetsuppgifter där blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad och meningsfull service där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Utvecklas i flera olika områden och uppgifter, i en dynamisk arbetsmiljö Arbeta med administrativa uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för service och att testa nya områden och drivs av att utvecklas Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är proaktiv och initiativtagande i ditt arbetsutförande och bidrar till teamets utveckling Tidigare erfarenhet av service är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vår verksamhet är igång vardagar, kvällar och helger vilket ger goda möjligheter till flexibla arbetstider som fungerar för dig och verksamheten. Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett intresse för kläder, administration och service blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och en framgångsrik service. Du kommer ta emot beställningssamtal, mail och chatt där du hjälper kunder genom engagerad och meningsfull service där du genom ditt intresse för kläder skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang. Arbeta administrativt med varierande uppgifter som mail, chatt och ärendehantering. Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer. Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare. Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag. Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för service och drivs av att utvecklas inom det. Är intresserad av kläder och har ett öga för mode! Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är proaktiv och initiativtagande i ditt arbetsutförande och bidrar till teamets utveckling. Tidigare erfarenhet av service är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift. Goda kunskaper i engelska. Har datorvana. Godkänd gymnasieutbildning. Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse. Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vi erbjuder måndag-fredag 07.00-21.00 och lördagar 09.00-15.00. Majoriteten av arbetpassen kommer vara under vardagar, men vi ser gärna att du är flexibel och kan jobba helger. Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
Vill du tillhöra ett starkt team och leverera kundservice i världsklass? Nu söker vi kundservicehandläggare för ett spännande uppdrag på en av Sveriges största aktörer inom telekom. Hos oss på får du chansen att växa i en dynamisk och engagerande arbetsmiljö. Vad innebär jobbet? Som kundservicehandläggare kommer du att ta emot inkommande samtal från kunder och hjälpa dem med olika ärenden, såsom abonnemang, fakturafrågor, teknisk support och nummerflytt. Merförsäljning är en naturlig del av rollen, och du kommer att arbeta mot uppsatta försäljningsmål för att leverera lösningar och service på högsta nivå. Hos oss är kulturen stark, och det är viktigt för oss att du delar grundvärderingar såsom att vi älskar olika - vi hjälps alltid åt - vi arbetar fokuserat - och utmanar för att göra saker bättre. Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang för att tillsammans med ditt team nå resultat av rang! Du kan se fram emot: En öppen och kommunikativ arbetsmiljö där du sitter nära dina kollegor och har ständig möjlighet till samarbete och support. Betald utbildning och stora utvecklingsmöjligheter. En stabil grundlön med provision på toppen, baserat på din prestation. Friskvårdsbidrag och gemensamma aktiviteter som afterwork, julbord, företagsfester och mer. Viktig information om semesterFör att vi ska kunna ge bästa möjliga service under sommarmånaderna behöver vi din tillgänglighet under juni–augusti, vilket innebär att semester inte beviljas under denna period. Om detta inte fungerar för dig, kanske detta inte är rätt tjänst just nu – men vi hoppas att det passar och att du vill vara med på vår resa! För att kunna arbeta inom denna roll behöver du: Är engagerad och trivs med kundkontakt. Vill utvecklas inom teknisk support och vidareutbilda dig inom området. Har en positiv inställning och är lösningsorienterad. Har god datorvana och talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Har fullständiga gymnasiebetyg (eller motsvarande) Arbetstider och villkor: Arbetstid: Varierande, måndag-fredag mellan 8:45–18:15 Timlön under 24 år: 122,65kr | Timlön över 24 år: 142,19kr Utöver grundlönen har du möjlighet att påverka din inkomst genom ett generöst provisionssystem baserat på prestation. Anställning: 80%, provanställning 6 mån Anställningsstart: 19 Maj Vi tror på potential! Därför behöver du inte skicka in ett CV om du inte vill. Istället använder vi urvalsfrågor där du får möjlighet att visa vem du är och vad du kan bidra med. Vi vill att alla ska ha en rättvis chans att söka, oavsett bakgrund eller tidigare erfarenhet. Vill du vara med oss på den här resan? SÖK IDAG!
Uppskattar du kundkontakt och är sugen på en rolig och utvecklande roll tillsammans med ett grymt team? Då är vi på Transcom definitivt något för dig! Vi bryr oss om vem du är och inte så mycket om vad du har gjort tidigare. Det viktigaste för oss är din inställning och ditt driv. Din roll kommer innebära att stötta privatkunder via telefon och e-post med diverse frågor inom el och energibranschen – allt från elförbrukning till avtal och elnät. Oroa dig inte, du behöver inga förkunskaper inom området, då vi erbjuder en omfattande utbildning som ger dig den kunskap du behöver för att lyckas i din roll. Anställningsgrad och arbetstid Anställningsgrad: 80% (med möjlighet att utöka till 100% under juni–augusti, vilket vi ser som en stor fördel). Anställningsstart: 2 juni. Arbetstid: Varierande schema mellan kl. 08:00–17:00. Vi är flexibla och försöker ta hänsyn till dina önskemål kring schemat. Viktig information om semesterFör att vi ska kunna ge bästa möjliga service under sommarmånaderna behöver vi din tillgänglighet under juni–augusti, vilket innebär att semester inte beviljas under denna period. Om detta inte fungerar för dig, kanske detta inte är rätt tjänst just nu – men vi hoppas att det passar och att du vill vara med på vår resa! Vad vi erbjuder Bonusmodell efter 10 veckors onboarding, som kompletterar din ordinarie lön och är kopplad till din prestation och dina resultat. Du kan tjäna upp till 5 000 kr i bonus per månad med fokus på att skapa mervärde, ge förstklassig service och höja kundnöjdheten. Betald utbildning och omfattande utvecklingsmöjligheter, särskilt med tanke på vår expansiva fas. Trygg anställning med kollektivavtal i samarbete med UNIONEN och Almega. Grundlönen enligt kollektivavtal är: Timlön under 24 år: 122,65kr | Timlön över 24 år: 142,19kr. En familjär arbetsmiljö där vi bryr oss om varandra och där du blir en del av teamet från dag ett. Vår trivselkommitté anordnar regelbundet roliga aktiviteter som padelkvällar, julfester, afterworks och mycket mer. Vad vi söker Fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdigt förvärvad utbildning). Flytande svenska och engelska i både tal och skrift. God datorvana. Rent brottsregister. Meriterande är om du: Har erfarenhet av serviceyrken och kundkontakt. Uppskattar kundkontakt och får energi av att prata med människor. Har erfarenhet av att arbeta mot tydligt uppsatta mål. Är problemlösningsorienterad och tävlingsinriktad. En inkluderande rekryteringsprocessVi vill veta vem du är och vad du kan tillföra till vårt team. Därför fokuserar vi mindre på formella dokument och mer på dig som person. CV är frivilligt, och vi ger dig möjlighet att visa din personlighet och potential genom våra urvalsfrågor. Sök nu och bli en del av vårt fantastiska team!Är du redo för en ny utmaning? Skicka in din ansökan redan idag och ta chansen att bli en del av vår härliga gemenskap!
Clas Fixare bygger framtidens hantverksbolag! Clas Fixare brinner för att förenkla vardagen i varje hem genom att erbjuda små och stora hantverkstjänster till privat-och företagskunder över Sverige. Vi är ett 100% helägt dotterbolag till Clas Ohlson med en tydlig vision: att skapa ett schysst och modernt hantverksbolag med engagerade kollegor och nöjda kunder. Vill du bli en del av ett härligt team som hjälper människor i deras vardag? Vårt kundserviceteam är kompetent och serviceinriktat; vi har några av branschens nöjdaste kunder! Till Clas Fixare letar vi nu efter en serviceinriktad och proaktiv kundsupportmedarbetare. Vad ska du göra? Du kommer varje dag att ge Clas Fixares kunder och hantverkare förstklassig service vad det gäller bokning av fixartjänster via telefon och mejl. En del av tjänsten handlar om att säkra upp merförsäljning, både i kundbokningssamtal men också med utåtriktade aktiviteter till potentiella kunder. Du spelar även en central som support för Clas Fixares alla avdelningar och säkrar upp den dagliga driften. Vad erbjuder vi dig? Ett roligt och varierande arbete för ett unikt hantverksbolag Schysst arbetsmiljö där du kan vara dig själv och utvecklas i din riktning Platt organisation där medarbetare och kund är i fokus Fartfyllda och professionella kollegor After Work och andra sociala aktiviteter Hygienfaktor (som vi ser det) såsom generöst friskvårdsbidrag, företagshälsovård, kollektivavtal, marknadsmässig lön samt löneutfyllnad vid föräldraledighet. Dessutom har vi personalrabatt på Clas Ohlson med 20% Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid oftast på plats på vårt kontor i centrala Stockholm och/eller i Solna. Tjänsten kan komma att innefatta arbete på helger. Vem är du? Du har ett naturligt inre driv och gillar att sätta upp egna målsättningar för hur mycket du hinner få gjort under en arbetsdag. Du är bra på att ”ta folk” och trivs utmärkt med att hjälpa andra, både kollegor och kunder. Du är lyhörd för kundens behov, vågar fråga kunderna efter ytterligare information när det behövs och förklara vilka förutsättningar som måste finnas för att tjänsten ska kunna genomföras på ett bra sätt. Att ta initiativ är inte främmande för dig och du kommer med förslag på lösningar när det behövs, men har heller inga problem med att följa regler och rutiner. Du känner dig trygg med att ha många bollar i luften och är bra på att hantera en fartfylld vardag. Du vill jobba självständigt och lägger stor vikt vid att uppträda korrekt, vara noggrann och samtidigt ge extra god service. För dig är det också viktigt att komma i tid och vara effektiv och du planerar och strukturerar ditt arbete för att kunna arbeta systematiskt och inte bli distraherad av saker som händer runt omkring. Du är trygg i dig själv och kan sätta gränser när det behövs. Det är viktigt att du känner igen dig i följande: Du har gymnasieutbildning eller motsvarande Du är effektiv och strukturerad som person och får mycket gjort Du har erfarenhet av och trivs med att jobba med försäljning Du har minst tre års kundrelaterad arbetslivserfarenhet med goda vitsord Du trivs i en föränderlig arbetsmiljö där riktlinjer kan ändras snabbt och man måste hantera mycket inkommande information Du har god IT-vana Du har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Meriterande om du har tidigare arbetat med eller kring bygg/snickeri/hantverk Känner du igen dig? Skicka in dig ansökan här nedanför. Vi vill gärna hitta vår nya medarbetare så fort som möjligt så vi intervjuar löpande. Hör mer än gärna av dig om du har frågor till [email protected] Vi tar dock inte emot ansökningar via mail.Tjänsten är en tillsvidareanställning, vi vill gärna hitta våran nya kollega så fort som möjligt och intervjuer sker löpande. På Clas Fixare tillämpar vi alltid en provanställning på sex månader. Genom att ansöka samtycker jag till att Clas Fixare AB får nyttja mina personuppgifter i syfte att genomföra rekryteringsarbetet kopplat till detta rekryteringsärende i enlighet med Dataskyddsförordningen (GDPR). Personuppgifter sparas i upp till 24 månader. Med din hjälp kan vi hjälpa folk till en enklare vardag!
Nu söker vi dig som vill arbeta i vårt norska Collections-team och hjälpa kunder att komma på rätt spår igen! Känner du dig osäker på språket? Ingen fara! Om du blir en del av det norska teamet kommer du märka att många kollegor pratar svenska (eller svorska), och det går alldeles utmärkt. Det viktiga är att du känner dig bekväm och villig att lära dig! Om rollen: I rollen som Collections-medarbetare arbetar du med att kontakta kunder som av olika anledningar ligger efter med sina betalningar. Majoriteten av samtalen är utgående, men du kommer även att hantera inkommande samtal från kunder som själva söker kontakt. I vissa fall finns enkla lösningar, medan andra situationer kräver en långsiktig betalningsplan i samarbete med kunden. Utöver samtalen ingår viss administration, men eftersom rollen är telefonbaserad söker vi dig som trivs med att kommunicera och ser varje samtal som en möjlighet att hjälpa! För att lyckas i rollen är det viktigt att du är engagerad och drivande – både i mötet med kunder och i din egen utveckling. Vi värdesätter att du aktivt deltar i teamdiskussioner och möten, även i situationer där du inte har all kunskap från början. Eftersom vi arbetar inom en regelstyrd verksamhet är det avgörande att du har förståelse för det ansvar som följer med att arbeta på bank. Du kommer att hantera regelverk såsom GDPR, banksekretess, AML samt identifieringskontroller, och det är viktigt att du kommunicerar korrekt både muntligt och skriftligt Vi söker dig som: Har minst 5 års arbetslivserfarenhet av heltidsarbete. Har erfarenhet av service och kundkontakt, gärna via telefon. Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Har god förståelse för norska, då du dagligen kommer att prata med norska kunder. Erfarenhet av kundtjänst, bank, inkasso, administrativt arbete eller arbete med människor i utmanande situationer är meriterande. För att trivas och lyckas i rollen tror vi att du är: Serviceinriktad & kommunikativ – Du lyssnar in kundens behov och kan samtidigt ställa krav när det behövs Resultatorienterad – Du motiveras av att nå mål, exempelvis inom kundnöjdhet och effektivitet Flexibel – Du anpassar dig till olika situationer och är duktig på att prioritera Vi värdesätter att du känner igen dig i våra värderingar: Vi är helhjärtade, vi samarbetar och vi tar ledningen. Sista ansökningsdatum är 6 maj, urval sker löpande. Praktisk information: Start: Slutet av maj eller slutet av augusti Plats: Stockholm, Gävlegatan 22. Anställningsform: Tillsvidareanställning, vi tillämpar 6 månaders provanställning. Omfattning: Heltid. Arbetstider: 8.30-17. Fast lön Lönen för denna tjänst ligger i spannet 28 000-33 000 per månad och fastställs individuellt utifrån relevant kunskap, erfarenhet och utbildning. Har du hört om NOBAVERSE? I vårt NOBAVERSE värdesätter vi öppenhet, tillit och mångfald. Hos oss får du påverka din utveckling och ha roligt på vägen mot våra mål – allt i en lite extra bubbly miljö! Läs mer om vårt medarbetarlöfte på vår karriärsida. Vad händer när du har skickat in din ansökan? I denna rekryteringsprocess kan du förvänta dig psykometriska tester, telefonintervju samt en fysisk intervju där vi både fokuserar på personliga kompetenser och går igenom ett case som du får förbereda innan intervjun. Efter det tar vi referenser och gör en bakgrundskontroll. Vi försöker alltid att hålla processen så kort och koncis som möjligt, för att värna om din ansökningsupplevelse. Du kan läsa mer om hur vår rekryteringsprocess går till under FAQ. Om du har några frågor eller funderingar kring tjänsten så kontakta ansvarig rekryterare. Vi ser fram emot din ansökan! NOBA bank värnar om din integritet och vill, med hänvisning till GDPR, be dig att inte inkludera några känsliga personuppgifter i din ansökan. Exempel på känsliga personuppgifter kan vara information om etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös övertygelse eller information om din hälsa, till exempel sjukskrivning.
Vill du vara med och stötta en växande verksamhet – på ett sätt som passar din vardag? Vi söker dig som vill ta en flexibel deltidsroll som servicerådgivare hos Din Bil / Stockholm (OSS). Här får du chansen att kliva in där det händer, bidra i ett starkt team och växa med uppgiften. Om rollen: I rollen som servicerådgivare i Sales Support-teamet hos Din Bil blir du en nyckelperson i mötet mellan kund och verkstad. Du hanterar onlinebokningar för service och reparationer, ser till att avtalsvillkor följs och samlar in rätt information från kunderna för att säkra en smidig process. Du erbjuder professionell rådgivning via telefon, mejl och chatt, och använder behovsanalys för att guida kunden till rätt lösning. En viktig del av arbetet är också att proaktivt följa upp digitala leads och serviceförfrågningar. Rollen innehåller även en stor del administration – du skapar ärenden, håller ordning på serviceordrar och ser till att våra system alltid är uppdaterade. Vem är du? Vi söker dig som är flexibel, gillar omväxling och håller fokus även i ett högt tempo. Du är kommunikativ, noggrann och strukturerad – och slutför dina uppgifter med kvalitet. Som lagspelare bidrar du till en positiv stämning och har lätt för att följa rutiner och samarbeta med andra. Vi ser också att du: Har en fullständig gymnasieexamen eller motsvarande Talar och skriver flytande på svenska och engelska Har erfarenhet och/eller ett intresse för bilbranschen Körkort är önskvärt men ej krav Vi erbjuder dig: Hos oss får du en trygg arbetsmiljö, bra villkor och chans att växa – både personligt och professionellt. Du får utbildning, certifiering och löpande stöd av en operativ chef för att utvecklas i rollen. Praktisk information: Start: Omgående Placering: Stockholm, Bromma Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtaltillämpas Arbetstider: 08:00–17:00 (kan variera inom våra öppettider: 07:00–18:00 vardagar, 10:00–16:00 helger). Flexibilitet och tillgänglighet för fler dagar är meriterande. Omfattning: Deltidsanställning med arbete måndagar och tisdagar. Utökad arbetstid kan förekomma, därför är flexibilitet och tillgänglighet för fler dagar meriterande. Ansökan Som ett första steg i processen får du ett kort matchningstest skickat till din mejl, om du uppfyller grundkraven för tjänsten. Testet tar max 15 minuter att genomföra och är ett viktigt steg för att vi ska kunna gå vidare i processen – så glöm inte att slutföra det om du är intresserad av rollen! Vid frågor, kontakta oss på [email protected]
Är du lösningsorienterad, hjälpsam och tävlingsinriktad? Då kan ett jobb på PostNords kundservice vara något för dig! Här får du chansen att hjälpa inringande kunder att spåra paket och lösa problem. Bli en del av ett stort och sammansvetsat team som tillsammans jobbar för att nå mål och tävla mot andra avdelningar. Kontoret som är helt nytt ligger med tillgång till bra kommunikationer vid Backaplan i Göteborg. PostNords kundservice har öppet måndag till fredag 8–20:15 och du blir schemalagd på heltid mellan dessa tider. Vem är du? Du är engagerad och har hög arbetsmoral Är social och vill arbeta med kundbemötande Trivs med att arbeta i team Har en fullständig gymnasieexamen Vad får du? Fullt betald utbildning & stora utvecklingsmöjligheter Bli en del av ett stort sammansvetsat team Heltidsanställning måndag till fredag Anställningen är hos Teleperformance PostNord erbjuder kommunikations- och logistiklösningar till, från och inom Norden. Framåt väntar en spännande resa och vi hoppas att du vill vara med och stärka Postnords position inom e-handel och leverans – samt visa att de levererar service i världsklass. Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll. Vi tillsätter med omgående start så tveka inte att inkomma med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer