Kundservicemedarbetare till AB Reservdelar i Malmö

AB Reservdelar (ABR) har i över 80 år erbjudit kvalitetsreservdelar, tekniskt kunnande, leveranssäkerhet samt ett brett och djupt sortiment som passar mer än 90 % av den svenska bilparken. Med verksamhet och lager i såväl Stockholm som Malmö kan våra 80 anställda säkerställa snabba och tillförlitliga leveranser i hela Sverige. Om tjänsten Hos AB Reservdelar utvecklar vi vår egen reservdelskatalog och strävar alltid efter att ge våra kunder den bästa möjliga upplevelsen. Vi är stolta över våra högkvalitativa produkter och över att kunna erbjuda en servicenivå som motsvarar den. Som en del av vårt kundsupportteam kommer du att spela en viktig roll i detta arbete och hjälper våra kunder med allt från katalogapplikationer till teknisk support och reklamationsfrågor. Vår kundserviceavdelning består idag av ett dedikerat team på sju personer. Tillsammans hanterar ni alla inkommande kundorder, returer, offertförfrågningar och andra förekommande arbetsuppgifter på vår kundserviceavdelning. Kundservice är våra kunders första kontakt med vårt företag och ni arbetar mycket över telefon samt mejl, och för ett nära samarbete med våra lager-, produkt- och inköpsavdelningar för att säkerställa högsta möjliga kundnöjdhet och - support. Rollen är baserad på vårt kontor i Malmö och du rapporterar till vår kundservicechef. Din profil: För att matcha rollen tror vi att du: - Har god teknisk förståelse, och det är meriterande om du har erfarenhet från fordonsbranschen. - Har goda dator- och systemkunskaper. - Är van vid att arbeta med telefon eller inom service. - Pratar och skriver svenska flytande och behärskar engelska. Andra språkkunskaper är meriterande. Dina yrkesmässiga färdigheter är viktiga för oss men din personlighet är minst lika värdefull, och vi ser en serviceinriktad, kommunikativ och ansvarstagande person framför oss. Det är också viktigt att du är prestigelös, flexibel och noggrann. Vidare är du en självklar lagspelare och trivs med att ha ett nära samarbete med såväl kunder som kollegor. Delar du dessutom vårt intresse för bilar och fordonsbranschen så kommer du att passa in mycket bra hos oss. Vi erbjuder: Hos oss får du inte bara möjlighet att utveckla din karriär i en stimulerande och växande organisation, utan också chansen att vara en del av ett team där din insats verkligen uppskattas och gör skillnad. Vi är måna om våra medarbetares utveckling och du kommer att få alla verktyg du behöver för att utvecklas, växa och lyckas i din roll. Så, om du är redo för en spännande utmaning och vill bli en del av vårt framgångsrika team, skicka in din ansökan redan idag! Ansökan: I denna rekrytering samarbetar vi med Starfinder och frågor om tjänsten och processen besvaras av Marcus Sölvin på 070 074 59 18 eller av Susanna Haglund på 076 221 67 07. Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig!

7 mars 2024
Sista ansökan:
9 augusti 2024
Svensk och finsktalande serviceinriktad person

Är du den som dina vänner vänder sig till för att få hjälp i olika frågor? Eller den personen som gärna hjälper familjen att förstå olika applikationer på mobilen? Får du energi av att känna "nu har jag verkligen gjort en skillnad i någons liv"? Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder våra anställda friskvårdsbidrag. Hos oss gör du skillnad på riktigt för både privatpersoner och företagskunder i och med vår fokus på en kundupplevelse i världsklass! Om tjänsten Vi utökar just nu vår kundserviceavdelning i Haparanda där du agerar ansiktet utåt till flera av våra kunder utifrån varierande branscher. Arbetstiderna är varierande och är förlagda mellan 06:00-23:00 måndag-söndag. Din anställning inleds med en introduktion där du får lära känna dina kollegor och utbildas inom dina kommande arbetsuppgifter. Startdatum för tjänsten är enligt överenskommelse. Dina arbetsuppgifter I denna roll kommer du hantera inkommande kundfrågor inom olika teknikrelaterade ärenden. Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer vara, att med hög kvalitét, hantera förfrågningar från kunder främst via mail och telefon. Du kommer besvara frågor rörande bland annat fakturor, produkter, leveranser med mer. Din profil Vi söker dig som har ett stort intresse för kundservice och som gillar att hjälpa andra människor. Att ge bästa möjliga service till kunder är något som motiverar dig i din vardag och du hjälper gärna dina kollegor vid behov. Att lära dig nya uppgifter ser du som något positivt och du bidrar gärna till en bra och trevlig företagskultur. Här får du möjligheten att utveckla din serviceförmåga vilket ger dig goda erfarenheter så därför ser vi även att du är nyfiken till att ta till dig ny information och vill utvecklas i din roll. Krav för tjänsten är: - Gymnasieutbildning - Talar och skriver flytande svenska och finska - Har en god datorvana Anställningsform och kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi erbjuder behovsanställning för denna tjänst. Om Responda Group Responda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

7 mars 2024
Sista ansökan:
24 augusti 2024
Kundtjänstmedarbetare

Nu söker vi en kundtjänstmedarbetare till Fello! Säg hello till sunt förnuft och schyssta villkor! Fello är mobiloperatören som erbjuder mobilabonnemang till privatpersoner runt om i hela Sverige. Deras abonnemang är flexibla, lätta att förstå och har ingen bindningstid. Hos Fello stannar du för att du vill, inte för att du måste! Din roll Som medarbetare på Felloservice har du en viktig roll i att skapa en positiv upplevelse för både nya och befintliga "fellos". Kundupplevelsen är i fokus i allt du gör och rollen är central för hela verksamheten. Tjänsten är ett konsultuppdrag via oss på Clevry på 6 månader med stor chans till ytterligare förlängning alternativt att Fello överrekryterar. Rollen innebär att du tar emot ärenden via telefon, chatt och mail. Teamet är litet men växande och du kommer att jobba nära dina kollegor där ni delar erfarenheter och bollar kundfrågor. Huvudsakliga arbetsuppgifter - Hantera ärenden via telefon, chatt och mail - Behjälplig gentemot kollegor Omfattning: Heltid Placering: Centrala Göteborg Start: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid Din profil Vi värdesätter dina personliga egenskaper, utöver det önskar vi att du har: - Erfarenhet av service och kontakt med människor - Goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska - Gymnasial utbildning Meriterande är om du jobbat i en liknande roll eller har annan serviceerfarenhet. Det är också meriterande om du har ett tekniskt intresse och systemvana eller har använt telefon som verktyg i tidigare arbete. Bolaget är familjärt där du har möjlighet att vara med och påverka. Du har lätt att lära dig nya saker och tar gärna egna initiativ om du ser att något kan förbättras. Du gillar att jobba tillsammans med andra och sprider positiv energi. Du vill jobba på en stabil arbetsplats där det över tid finns stora möjligheter att utvecklas i din roll inom kundservice och kundbemötande. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Fello med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, få ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport som belyser dina soft skills. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta vår ansvariga Recruitment Manager Anna på: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

6 mars 2024
Sista ansökan:
23 augusti 2024
Hjälpsam kundservicemedarbetare

Är du den som dina vänner vänder sig till för att få hjälp i olika frågor? Eller den personen som gärna hjälper familjen att förstå olika applikationer på mobilen? Får du energi av att känna "nu har jag verkligen gjort en skillnad i någons liv"? Vi söker nya kollegor till vår fina arbetsplats i Arbrå. Du kommer hjälpa privatpersoner i olika frågor bland annat fakturafrågor, adressändring, tekniska verktyg med mer. Du får givetvis genomgå en utbildning hos oss innan du självständigt besvarar kunder via inkommande samtal, mail och chatt. Gå in på Responda Group (https://respondagroup.se/) och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss gör du skillnad på riktigt för både privatpersoner och företagskunder i och med vår fokus på en kundupplevelse i världsklass! Vårt kontor befinner sig i Arbrå. Här sitter vi i stora luftiga lokaler i ett öppet kontorslandskap. På kontoret finns även ett gym och ett relaxrum där du får nyttja det vid anställning hos oss. Vi är måna om en trevlig arbetsplats och här kommer du mötas av människor som ser dig och det är lätt att bli en del i gänget! Vi brinner för kundservice i världsklass och här får du chansen att utveckla dina kunskaper inom både service såväl som att lösa olika problem. Du kommer även få inblick i hur olika externa kunder arbetar och lära dig mycket om olika branscher. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder våra anställda friskvårdsbidrag. Om tjänsten Vi kommer under våren och sommaren 2024 anställa flera nya medarbetare hos oss. Du inleder anställningen med en introduktion och anställs i en timanställning. Vi räknar med att du kan arbeta minst 20 timmar per vecka och även under sommaren. Arbetstiderna är varierande beroende på vilken avdelning du arbetar på hos oss. På vissa avdelningar är arbetstiderna kontorstider, medan andra avdelningar så arbetar man kvällar och helger. Startdatum för tjänsterna varierar under våren och sommaren 2024 och är flexibla om du har en uppsägningstid. När du ansöker till tjänsten kommer du få besvara några frågor och vid kontakt med rekryterare så kommer vi gå igenom vilka intressen du har och erfarenheter för att matcha dig mot rätt avdelning och område. Dina arbetsuppgifter En vanlig dag hos oss innebär att du loggar in i vårat ärendehanteringssystem och besvarar inkommande samtal från kunder. Du representerar ett företag och kommer utgå från kundens riktlinjer och önskemål. Du arbetar på plats hos oss i Arbrå och kommer ha kollegor runtom dig samt en närvarande Team Manager som kan stötta dig i mer komplexa ärenden. Din profil Vi söker dig som vill hjälpa andra personer att lösa och förstå olika problem. Du behöver vara serviceinriktad och vilja arbeta mot uppsatta mål. Vi ser gärna att du även tycker det är roligt att lära dig nya uppgifter och har en positiv inställning. Krav för tjänsten är: - Gymnasieutbildning - Talar och skriver flytande svenska och goda kunskaper i engelska - Har en god datorvana - Har en vilja att utvecklas inom kundservice Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda Group Responda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

6 mars 2024
Sista ansökan:
23 augusti 2024
Customer Relations Representative

Bygghemma är Sveriges största onlinebaserade aktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom vår onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder vi ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken. Vi har kontor i Malmö och Oskarshamn. Är du en person som brinner för kundservice? Vill du skapa långvariga relationer och bidra till att utveckla kundupplevelsen? Då kan detta vara den perfekta möjligheten för dig! Bygghemma är e-handeln som värdesätter att kunna erbjuda våra kunder en utmärkt köpupplevelse, från rätt bemötande till rätt produkt. Vi letar efter kundorienterade och serviceinriktade personer som vill bli en del av Customer Relations och hjälpa våra kunder genom eventuella ärenden som uppstår med deras beställningar. Om tjänsten Din roll som Customer Relations Representative innebär direktkontakt med både kunder och leverantörer via telefon och mejl. Du kommer att hantera olika ärenden såsom frågor kring order, leverans, returer och reklamationer, och guida våra kunder genom eventuella situationer där det inte riktigt blev som tänkt. Här är tempot högt och supportkulturen stark, och till din hjälp har du erfarna kollegor och en tät dialog med din team manager. Genom att bli en del av vårt team kommer du att få en gedigen internutbildning i våra rutiner, bemötande och system för att kunna ge våra kunder den bästa möjliga servicen. Om dig Vi söker dig som trivs i en snabb och dynamisk miljö och som brinner för att lösa problem och hjälpa andra. Tidigare erfarenhet av kundservice är meriterande, men inte ett krav - vi värdesätter framför allt din positiva inställning och vilja att lära dig. Att du uttrycker dig tydligt i tal och skrift, både på svenska och engelska, är en förutsättning för att du ska lyckas. Om du är en person som delar våra värderingar om ansvar, enkelhet, utmaningar och samarbete, och om du är redo att ta dig an en spännande och utvecklande roll, så ser vi fram emot din ansökan! Vi erbjuder Som en del av Customer Relations kommer du att vara en del av ett engagerat och stöttande arbetsklimat där vi värdesätter samarbete och utveckling. Du kommer att ha möjlighet att påverka kundresan och bidra till att skapa en ännu bättre kundupplevelse Förutom ett stimulerande arbete erbjuder vi även möjligheten att vara en del av ett av Nordens ledande e-handelsföretag med kontor centralt beläget i Malmö. Hos oss finns det utrymme för utveckling, och vi värdesätter en trevlig arbetsmiljö där du som medarbetare trivs och mår bra. På Bygghemma ger vi dig även möjligheten att ta del av olika företagsaktiviteter som exempelvis teambuilding-aktiviteter och after works. Tjänstgöringsgrad: Tjänsten är en tillsvidareanställning om 100% Låter detta som din typ av utmaning? Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag! Urval sker löpande. Om företaget Bygghemma är en del av BHG, en av de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden, med en nettointänkt på drygt 13 Mdkr 2022. Inom BHG ingår över 100 onlinedestinationer, innefattande till exempel: www.bygghemma.se (https://eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=http%3A%2F%2Fwww.bygghemma.se%2F&data=05%7C01%7CJohanna.Svensson%40bygghemma.se%7Cdab49256eeb74f31c2d708db4f954623%7C2be00f4b09474e8e910ed0f0a1db0603%7C0%7C0%7C638191274756217467%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C3000%7C%7C%7C&sdata=Bz6xxcrSJwI2B245R5SbKrIHNmO9zEnQsmQ4noq4k7I%3D&reserved=0), www.polarpumpen.se (https://eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=http%3A%2F%2Fwww.polarpumpen.se%2F&data=05%7C01%7CJohanna.Svensson%40bygghemma.se%7Cdab49256eeb74f31c2d708db4f954623%7C2be00f4b09474e8e910ed0f0a1db0603%7C0%7C0%7C638191274756217467%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C3000%7C%7C%7C&sdata=lygZqZFse5uxCK%2BdrodsWnPDjFSOXigukPw1Igx3r7Y%3D&reserved=0), www.trademax.se (https://eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=http%3A%2F%2Fwww.trademax.se%2F&data=05%7C01%7CJohanna.Svensson%40bygghemma.se%7Cdab49256eeb74f31c2d708db4f954623%7C2be00f4b09474e8e910ed0f0a1db0603%7C0%7C0%7C638191274756217467%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C3000%7C%7C%7C&sdata=SbWP0rtNj6acMPgkgkRdhUMkNJx3onNcKhV04dajsgk%3D&reserved=0), www.nordicnest.se (https://eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=http%3A%2F%2Fwww.nordicnest.se%2F&data=05%7C01%7CJohanna.Svensson%40bygghemma.se%7Cdab49256eeb74f31c2d708db4f954623%7C2be00f4b09474e8e910ed0f0a1db0603%7C0%7C0%7C638191274756217467%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C3000%7C%7C%7C&sdata=OYlL0%2FFtxFzJy3qBadgnXortIx%2B%2BPXaCcGJy8HSW9vI%3D&reserved=0) och www.svenssons.se (https://eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=http%3A%2F%2Fwww.svenssons.se%2F&data=05%7C01%7CJohanna.Svensson%40bygghemma.se%7Cdab49256eeb74f31c2d708db4f954623%7C2be00f4b09474e8e910ed0f0a1db0603%7C0%7C0%7C638191274756217467%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C3000%7C%7C%7C&sdata=nv3vl0wjfuK%2Brv2GxTRhCMFxuwQGT65xd8iJ%2BD2AWkM%3D&reserved=0) - och över 70 showrooms. Vårt huvudkontor ligger i Malmö och vi har verksamheter i de flesta europeiska länder. BHG är noterat på Nasdaq Stockholm, med tickern BHG. BHG:s e-handelsverksamheter - www.wearebhg.com (https://eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=http%3A%2F%2Fwww.wearebhg.com%2F&data=05%7C01%7CJohanna.Svensson%40bygghemma.se%7Cdab49256eeb74f31c2d708db4f954623%7C2be00f4b09474e8e910ed0f0a1db0603%7C0%7C0%7C638191274756373651%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C3000%7C%7C%7C&sdata=uNNKbS1S7njH5jAmn%2BjNsnYX2%2BX9TvGBrI4yZd3zG70%3D&reserved=0) - har över 2 000 anställda som varje dag arbetar för att skapa en optimal köpupplevelse genom ett oöverträffat produktutbud och smart teknologi, kombinerat med ledande produktexpertis och ett brett utbud av service och tjänster.

6 mars 2024
Sista ansökan:
23 augusti 2024
Customer Relations Representative

Bygghemma är Sveriges största onlinebaserade aktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom vår onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder vi ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken. Vi har kontor i Malmö och Oskarshamn. Är du en person som brinner för kundservice? Vill du skapa långvariga relationer och bidra till att utveckla kundupplevelsen? Då kan detta vara den perfekta möjligheten för dig! Bygghemma är e-handeln som värdesätter att kunna erbjuda våra kunder en utmärkt köpupplevelse, från rätt bemötande till rätt produkt. Vi letar efter kundorienterade och serviceinriktade personer som vill bli en del av Customer Relations och hjälpa våra kunder genom eventuella ärenden som uppstår med deras beställningar. Om tjänsten Din roll som Customer Relations Representative innebär direktkontakt med både kunder och leverantörer via telefon och mejl. Du kommer att hantera olika ärenden såsom frågor kring order, leverans, returer och reklamationer, och guida våra kunder genom eventuella situationer där det inte riktigt blev som tänkt. Här är tempot högt och supportkulturen stark, och till din hjälp har du erfarna kollegor och en tät dialog med din team manager. Genom att bli en del av vårt team kommer du att få en gedigen internutbildning i våra rutiner, bemötande och system för att kunna ge våra kunder den bästa möjliga servicen. Om dig Vi söker dig som trivs i en snabb och dynamisk miljö och som brinner för att lösa problem och hjälpa andra. Tidigare erfarenhet av kundservice är meriterande, men inte ett krav - vi värdesätter framför allt din positiva inställning och vilja att lära dig. Att du uttrycker dig tydligt i tal och skrift, både på svenska och engelska, är en förutsättning för att du ska lyckas. Om du är en person som delar våra värderingar om ansvar, enkelhet, utmaningar och samarbete, och om du är redo att ta dig an en spännande och utvecklande roll, så ser vi fram emot din ansökan! Vi erbjuder Som en del av Customer Relations kommer du att vara en del av ett engagerat och stöttande arbetsklimat där vi värdesätter samarbete och utveckling. Du kommer att ha möjlighet att påverka kundresan och bidra till att skapa en ännu bättre kundupplevelse Förutom ett stimulerande arbete erbjuder vi även möjligheten att vara en del av ett av Nordens ledande e-handelsföretag med kontor centralt beläget i Oskarshamn. Hos oss finns det utrymme för utveckling, och vi värdesätter en trevlig arbetsmiljö där du som medarbetare trivs och mår bra. På Bygghemma ger vi dig även möjligheten att ta del av olika företagsaktiviteter som exempelvis teambuilding-aktiviteter och after works. Tjänstgöringsgrad: Tjänsten är en tillsvidareanställning om 100% Låter detta som din typ av utmaning? Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag! Urval sker löpande. Om företaget Bygghemma är en del av BHG, en av de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden, med en nettointänkt på drygt 13 Mdkr 2022. Inom BHG ingår över 100 onlinedestinationer, innefattande till exempel: www.bygghemma.se (https://eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=http%3A%2F%2Fwww.bygghemma.se%2F&data=05%7C01%7CJohanna.Svensson%40bygghemma.se%7Cdab49256eeb74f31c2d708db4f954623%7C2be00f4b09474e8e910ed0f0a1db0603%7C0%7C0%7C638191274756217467%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C3000%7C%7C%7C&sdata=Bz6xxcrSJwI2B245R5SbKrIHNmO9zEnQsmQ4noq4k7I%3D&reserved=0), www.polarpumpen.se (https://eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=http%3A%2F%2Fwww.polarpumpen.se%2F&data=05%7C01%7CJohanna.Svensson%40bygghemma.se%7Cdab49256eeb74f31c2d708db4f954623%7C2be00f4b09474e8e910ed0f0a1db0603%7C0%7C0%7C638191274756217467%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C3000%7C%7C%7C&sdata=lygZqZFse5uxCK%2BdrodsWnPDjFSOXigukPw1Igx3r7Y%3D&reserved=0), www.trademax.se (https://eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=http%3A%2F%2Fwww.trademax.se%2F&data=05%7C01%7CJohanna.Svensson%40bygghemma.se%7Cdab49256eeb74f31c2d708db4f954623%7C2be00f4b09474e8e910ed0f0a1db0603%7C0%7C0%7C638191274756217467%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C3000%7C%7C%7C&sdata=SbWP0rtNj6acMPgkgkRdhUMkNJx3onNcKhV04dajsgk%3D&reserved=0), www.nordicnest.se (https://eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=http%3A%2F%2Fwww.nordicnest.se%2F&data=05%7C01%7CJohanna.Svensson%40bygghemma.se%7Cdab49256eeb74f31c2d708db4f954623%7C2be00f4b09474e8e910ed0f0a1db0603%7C0%7C0%7C638191274756217467%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C3000%7C%7C%7C&sdata=OYlL0%2FFtxFzJy3qBadgnXortIx%2B%2BPXaCcGJy8HSW9vI%3D&reserved=0) och www.svenssons.se (https://eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=http%3A%2F%2Fwww.svenssons.se%2F&data=05%7C01%7CJohanna.Svensson%40bygghemma.se%7Cdab49256eeb74f31c2d708db4f954623%7C2be00f4b09474e8e910ed0f0a1db0603%7C0%7C0%7C638191274756217467%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C3000%7C%7C%7C&sdata=nv3vl0wjfuK%2Brv2GxTRhCMFxuwQGT65xd8iJ%2BD2AWkM%3D&reserved=0) - och över 70 showrooms. Vårt huvudkontor ligger i Malmö och vi har verksamheter i de flesta europeiska länder. BHG är noterat på Nasdaq Stockholm, med tickern BHG. BHG:s e-handelsverksamheter - www.wearebhg.com (https://eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=http%3A%2F%2Fwww.wearebhg.com%2F&data=05%7C01%7CJohanna.Svensson%40bygghemma.se%7Cdab49256eeb74f31c2d708db4f954623%7C2be00f4b09474e8e910ed0f0a1db0603%7C0%7C0%7C638191274756373651%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C3000%7C%7C%7C&sdata=uNNKbS1S7njH5jAmn%2BjNsnYX2%2BX9TvGBrI4yZd3zG70%3D&reserved=0) - har över 2 000 anställda som varje dag arbetar för att skapa en optimal köpupplevelse genom ett oöverträffat produktutbud och smart teknologi, kombinerat med ledande produktexpertis och ett brett utbud av service och tjänster.

6 mars 2024
Sista ansökan:
23 augusti 2024
Customer Relations Representative - Deltid

Bygghemma är Sveriges största onlinebaserade aktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom vår onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder vi ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken. Vi har kontor i Malmö och Oskarshamn. Är du en person som brinner för kundservice? Är du kanske student eller letar du efter ett flexibelt och givande extrajobb? Då kan detta vara den perfekta möjligheten för dig! Bygghemma är e-handeln som värdesätter att kunna erbjuda våra kunder en utmärkt köpupplevelse, från rätt bemötande till rätt produkt. Vi letar efter kundorienterade och serviceinriktade personer som vill bli en del av Customer Relations och hjälpa våra kunder genom eventuella ärenden som uppstår med deras beställningar. Om tjänsten Din roll som Customer Relations Representative innebär direktkontakt med både kunder och leverantörer via telefon och mejl. Du kommer att hantera olika ärenden såsom frågor kring order, leverans, returer och reklamationer, och guida våra kunder genom eventuella situationer där det inte riktigt blev som tänkt. Här är tempot högt och supportkulturen stark, och till din hjälp har du erfarna kollegor och en tät dialog med din team manager. Genom att bli en del av vårt team kommer du att få en gedigen internutbildning i våra rutiner, bemötande och system för att kunna ge våra kunder den bästa möjliga servicen. Om dig Vi söker dig som trivs i en snabb och dynamisk miljö och som brinner för att lösa problem och hjälpa andra. Tidigare erfarenhet av kundservice är meriterande, men inte ett krav - vi värdesätter framför allt din positiva inställning och vilja att lära dig. Att du uttrycker dig tydligt i tal och skrift, både på svenska och engelska, är en förutsättning för att du ska lyckas. Om du är en person som delar våra värderingar om ansvar, enkelhet, utmaningar och samarbete, och om du är redo att ta dig an en spännande och utvecklande roll, så ser vi fram emot din ansökan! Vi erbjuder Som en del av Customer Relations kommer du att vara en del av ett engagerat och stöttande arbetsklimat där vi värdesätter samarbete och utveckling. Du kommer att ha möjlighet att påverka kundresan och bidra till att skapa en ännu bättre kundupplevelse Förutom ett stimulerande arbete erbjuder vi även möjligheten att vara en del av ett av Nordens ledande e-handelsföretag med kontor centralt beläget i Oskarshamn. Hos oss finns det utrymme för utveckling, och vi värdesätter en trevlig arbetsmiljö där du som medarbetare trivs och mår bra. På Bygghemma ger vi dig även möjligheten att ta del av olika företagsaktiviteter som exempelvis teambuilding-aktiviteter och after works. Tjänstgöringsgrad Vi erbjuder en tjänst med flexibla arbetstider, med en tjänstgöringsgrad på 20-50%. Under sommarmånaderna och vissa storhelger ökar behovet upp till 75-100%. Låter detta som din typ av utmaning? Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag! Urval sker löpande. Om företaget Bygghemma är en del av BHG, en av de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden, med en nettointänkt på drygt 13 Mdkr 2022. Inom BHG ingår över 100 onlinedestinationer, innefattande till exempel: www.bygghemma.se (https://eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=http%3A%2F%2Fwww.bygghemma.se%2F&data=05%7C01%7CJohanna.Svensson%40bygghemma.se%7Cdab49256eeb74f31c2d708db4f954623%7C2be00f4b09474e8e910ed0f0a1db0603%7C0%7C0%7C638191274756217467%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C3000%7C%7C%7C&sdata=Bz6xxcrSJwI2B245R5SbKrIHNmO9zEnQsmQ4noq4k7I%3D&reserved=0), www.polarpumpen.se (https://eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=http%3A%2F%2Fwww.polarpumpen.se%2F&data=05%7C01%7CJohanna.Svensson%40bygghemma.se%7Cdab49256eeb74f31c2d708db4f954623%7C2be00f4b09474e8e910ed0f0a1db0603%7C0%7C0%7C638191274756217467%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C3000%7C%7C%7C&sdata=lygZqZFse5uxCK%2BdrodsWnPDjFSOXigukPw1Igx3r7Y%3D&reserved=0), www.trademax.se (https://eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=http%3A%2F%2Fwww.trademax.se%2F&data=05%7C01%7CJohanna.Svensson%40bygghemma.se%7Cdab49256eeb74f31c2d708db4f954623%7C2be00f4b09474e8e910ed0f0a1db0603%7C0%7C0%7C638191274756217467%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C3000%7C%7C%7C&sdata=SbWP0rtNj6acMPgkgkRdhUMkNJx3onNcKhV04dajsgk%3D&reserved=0), www.nordicnest.se (https://eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=http%3A%2F%2Fwww.nordicnest.se%2F&data=05%7C01%7CJohanna.Svensson%40bygghemma.se%7Cdab49256eeb74f31c2d708db4f954623%7C2be00f4b09474e8e910ed0f0a1db0603%7C0%7C0%7C638191274756217467%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C3000%7C%7C%7C&sdata=OYlL0%2FFtxFzJy3qBadgnXortIx%2B%2BPXaCcGJy8HSW9vI%3D&reserved=0) och www.svenssons.se (https://eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=http%3A%2F%2Fwww.svenssons.se%2F&data=05%7C01%7CJohanna.Svensson%40bygghemma.se%7Cdab49256eeb74f31c2d708db4f954623%7C2be00f4b09474e8e910ed0f0a1db0603%7C0%7C0%7C638191274756217467%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C3000%7C%7C%7C&sdata=nv3vl0wjfuK%2Brv2GxTRhCMFxuwQGT65xd8iJ%2BD2AWkM%3D&reserved=0) - och över 70 showrooms. Vårt huvudkontor ligger i Malmö och vi har verksamheter i de flesta europeiska länder. BHG är noterat på Nasdaq Stockholm, med tickern BHG. BHG:s e-handelsverksamheter - www.wearebhg.com (https://eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=http%3A%2F%2Fwww.wearebhg.com%2F&data=05%7C01%7CJohanna.Svensson%40bygghemma.se%7Cdab49256eeb74f31c2d708db4f954623%7C2be00f4b09474e8e910ed0f0a1db0603%7C0%7C0%7C638191274756373651%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C3000%7C%7C%7C&sdata=uNNKbS1S7njH5jAmn%2BjNsnYX2%2BX9TvGBrI4yZd3zG70%3D&reserved=0) - har över 2 000 anställda som varje dag arbetar för att skapa en optimal köpupplevelse genom ett oöverträffat produktutbud och smart teknologi, kombinerat med ledande produktexpertis och ett brett utbud av service och tjänster.

6 mars 2024
Sista ansökan:
23 augusti 2024
Danish Speaking Customer Agent - Full-Time (Jun-Aug), Flexible (Pre/Post)

We’re looking for a motivated and talented Danish-speaking individual to join our customer success team for the summer during our high season. You’ll be the primary contact for all our Danish renters and owners; therefore, it is important to us that you can take responsibility for your work and provide excellent customer service. The role will be full time during the camping high season which spans from June to August and may be extended on an hourly basis before and afterwards. Flexible start date through June. In your new role you’ll be supporting our Danish renters and owners through calls, e-mails and social media. You’ll also have the opportunity to shape and contribute to our processes and methods. You’ll be working from home or in our modern office space in Uppsala together with your new colleagues. We’re a happy bunch and we like to joke around and have fun at the office, so we hope you’ll join in. MyCamper is the largest sharing platform for camping vehicle rentals in the Nordics and Switzerland. Our goal is to make camping holidays accessable for everyone while sharing existing resources. As a fast-growing tech startup we are revolutionizing the camper market and want to become the Airbnb for campers. Tasks Supporting our Danish renters and owners via calls, e-mails, and social media. Create and improve existing and new processes and methods. Content translation to Danish. Contribute to a fun and engaging work environment. Requirements Being a happy, empathetic, and responsible person. Able to speak Danish at a native level and English at a professional level – bonus points for also speaking Swedish, Norweigan, Finnish or German. Proficient with computers and not afraid to learn new IT-systems. Benefits Chance to prove yourself and continue to work at flexible hours after high season The unique opportunity to be part of MyCamper's success story A steep learning curve in various areas Interesting projects that are fun and shine in your CV The freedom to implement, tackle and shape your own ideas Flat hierarchies in a motivated, dynamic, and ambitious team - weekly team breakfast at the office and numerous perks & benefits If the above has piqued your interest, please send in your resume/CV and cover letter in English. We’ll strive to get back to you within a week and invite you to an interview if your profile meets our expectations. We’ll be holding interviews on an ongoing basis until the role has been filled. Thank you for applying! We can’t wait to meet you!

5 mars 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Norsktalande Customer Support

En spännande deltidsmöjlighet som Customer support för den norska marknaden är öppen hos oss! Vi letar just nu efter dig som på deltid, kanske vid sidan av studier, vill skapa riktigt bra service åt nordens entreprenörer. Om rollen Som Customer Support med fokus på den norska marknaden kommer du att vara vårt ansikte utåt för alla våra nordiska kunder med primärt fokus på våra norska entreprenörer. Med passion för kundrelationer kommer du med hjälp av chat, mail, telefon, digitala möten och olika typer av AI verktyg att guida våra butiksägare till framgång. I rollen kommer du också att validera översättningar för att säkerställa att den norska kommunikationen är precis så vi vill ha den - kvalitativ och relevant. Du kommer att arbeta i ett tight Customer Success team som varje dag inspirerar och hjälper varandra att leverera en exceptionell upplevelse till våra butiksägare. Eftersom det ska vara enkelt att sätta upp, komma igång och växa sin e-handel hos oss, är ditt inre driv av att hjälpa andra till framgång avgörande för att trivas och lyckas i rollen. Vill du vara en del av ett dynamiskt team och göra skillnad för framtidens e-handel kan detta vara en perfekt roll för dig. Vi erbjuder dig en timanställning motsvarande ca 20 timmar / veckan och är ödmjuka för att din tillgänglighet som student, likt våra behov, kan variera från vecka till vecka. Arbeta och spela fussball på kontoret några dagar i veckan och hemifrån när det fungerar bättre i ditt schema, hur vi lägger upp dina dagar från vecka till vecka kommer vi överens om. För att axla rollen behöver du: - Vara norsktalande. 🇳🇴 - Älska att skapa mervärde för kunder. 👌 - Värdera och sträva efter att ge service på en oförglömlig nivå. 🚀 - Vara enkel och naturlig i kundrelationer. 😃 - Vara nyfiken och lösningsorienterad. 🧐 - Kommunicera på ett tryggt sätt i tal och skrift på norska, svenska och engelska. Danska är dessutom ett stort plus. 🇳🇴 (🇸🇪 + 🇺🇸 + 🇩🇰) Meriterande: - Erfarenhet av e-handel (som butiksägare eller arbetat inom branschen). - Förstår vad begreppen HTML och CSS betyder. - Ha några års arbetslivserfarenhet i Norge eller mot den norska marknaden. Välkommen att bli en del av vårt team och vara med och forma framtidens e-handel tillsammans med oss! Vi ser fram emot din ansökan!

5 mars 2024
Sista ansökan:
22 augusti 2024
Kundtjänstmedarbetare

Om jobbet Exakta Photo AB fotograferar förskolor, grundskolor, gymnasieskolor i hela Sverige och sysselsätter cirka 300 personer under högsäsong. Genom att erbjuda mycket hög service, bra kvalité, flexibla lösningar och snabba leveranser är vi det självklara valet av skolfotoleverantör. Vi finns i nyrenoverade lokaler på Brännögatan i Malmö och vi söker dig som kanske nyss tagit studenten och som vill komma ut i arbetslivet och jobba en tid i ett glatt team eller du som inte vet vad du ska göra i höst och vill testa något nytt! Internutbildning sker på plats. Vi erbjuder ett spännande och varierande jobb då vi under hösten kommer att bygga upp en helt ny kundtjänstavdelning och du får vara med från start i detta projekt. Anställningen avser främst vår högsäsong, från mitten av augusti till och med november men möjligheter till förlängning kan finnas. På vår kundserviceavdelning arbetar vi hela tiden för att ge våra kunder bästa möjliga service och snabba lösningar på eventuella problem både via telefon, e-post och chat. Övriga administrativa uppgifter kan förekomma. Vi vill att du har följande kompetenser: Goda datakunskaper, telefonvana är ett plus Du är serviceminded, strukturerad och positiv Talar och skriver flytande svenska samt har en god förmåga att uttrycka dig i skrift. Ytterligare språkkunskaper i vanligt förekommande språk i Sverige är ett stort plus Låter detta intressant så tveka inte att skicka in din ansökan direkt då vi kommer att rekrytera löpande under kommande veckor!

5 mars 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024