Lagerchef

Lagerchef Är du en passionerad ledare med tidigare erfarenhet inom lager? Och vill vara med att driva utvecklingen av vår verksamhet framåt? Då är denna roll något för dig! Vi på Exertis söker nu dig till rollen som Lagerchef där du kommer ha en nyckelroll i att garantera effektivitet, säkerhet och högsta kvalitet. Du kommer vara ansvarig för ett team med högt i tak där ni tillsammans uppnår bästa möjliga resultat genom tätt samarbete. Du kommer att arbeta tillsammans med såväl externa som interna partners för att hitta de mest effektiva och hållbara sätten att lagerföra och att transportera varor till och från lagret. I rollens ansvar ingår även att utveckla befintliga verktyg och framtida WMS-lösningar. Hos oss får du en arbetsplats som ser dig som en värdefull individ och som låter dig ta plats att få vara just den du är. Varje medarbetares välbefinnande är i fokus för oss, varje dag, och vi vill att det ska vara givande att gå till jobbet. Därför satsar vi på fina förmåner såsom friskvårdsbidrag och firar våra gemensamma framgångar. Arbetsuppgifter Dina huvudsakliga uppgifter kommer vara att operativt driva arbetet inom vårt lager, säkerställa en hälsosam arbetsmiljö och sätta tydliga mål kring resultat i förhållande till budget. Du kommer ansvara för ett lagerledningsteam med gruppchefer och processutvecklare. Rapportering sker till Operations Director. Övriga arbetsuppgifter innefattar att • säkerställa våra systematiska arbetsmiljöinsatser genom att samverka med fackliga representanter och myndigheter • utveckla och upprätthålla att våra säkerhetsregler och lagstadgade bestämmelser följs • utveckla och implementera arbetssätt runt ständiga förbättringar • strategiskt resurs- och kompetensplanera • analysera, rapportera och förbättra lagerprestanda. Kvalifikationer och erfarenhet • Inom lagerverksamhet med personal- och resultatansvar (P&L) samt kommersiell erfarenhet. • Starkt ledarskap som involverar och engagerar dina medarbetare. • God vana i lager- och logistiksystem samt uppföljning av KPI:er. • Delegerat arbetsmiljöansvar. • Fackliga förhandlingar. Meriterande • Universitetsutbildning inom logistik och lager. Personlighet För att trivas i rollen ser vi gärna att du är resultatinriktad, strukturerad och trivs i ett arbete med stort ansvar. Självständighet är något som finns naturligt och du gillar att ta initiativ på ett lösningsorienterat vis. Då rollen är i kontakt med många parter är du lyhörd och har en tydlig kommunikation. Att agera som en trygg ledare är inte främmande för dig när du engagerar ditt team. Du bör ha en analytisk förmåga och ett datadrivet beslutsfattande för att säkerställa att varje steg som tas är välgrundat och leder till önskat resultat. Vi erbjuder dig • varierande uppgifter med möjlighet att utvecklas inom organisationen • möjlighet till stort ansvar och påverka framstegen i verksamheten • en arbetsplats med stort engagemang för mångfald och inkludering • dagtidsarbete, 40 h/vecka, under måndag till fredag • en givande arbetsplats med friskvårdsbidrag och gym i byggnaden. Placering: Göteborg. Sista ansökningsdatum: 31 maj. Ansöker gör du via länken, vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef, Jessica Andersson, Operations Director: [email protected] Vilka är vi? Exertis Nordics är en av Nordens största och snabbast växande distributörer av IT- och Pro AV-produkter, konfigurationstjänster, Säkerhet & Övervakning och Entertainment (böcker, spel & leksaker) samt är en av Nordens största tillverkare av datorer. Vårt huvudkontor och lager finns i Göteborg, med lokalkontor i Stockholm, Helsingborg och Umeå i Sverige, Sandefjord i Norge, Helsingfors i Finland samt Köpenhamn i Danmark. Vi samarbetar idag med över 250 leverantörer och fler än 4 000 återförsäljare över hela Norden. Sedan 2014 ingår företaget i Exertis Group, en av Europas största distributörer av teknologi, med en omsättning på nära 75 miljarder SEK.

12 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Lagerchef E-handel

Vi på BGA söker en engagerad lagerchef för vårt e-handelslager.    BGA är en ledande aktör inom e-handel för heminredning. Vi har en omfattande närvaro på 17 europeiska marknader och lagrar över 20 000 unika artiklar på vårt e-handelslager i Gävle. Här står verkligen tillväxt och expansion i fokus.   Ta chansen att bli en del av vårt vinnande team på ett snabbt växande och framgångsrikt e-handelsföretag.   Vi letar efter dig som:   • Är en driven och flexibel ledare som trivs med högt tempo och snabba beslut. • Har tidigare erfarenhet av att leda ett lager eller motsvarande verksamhet. • Har förmågan att utveckla och motivera ett starkt team Du kommer att ha övergripande operativt ansvar för lagerdriften och runt 50 medarbetare. Här ligger utmaningen i att lagerhålla ett ständigt bredare sortiment av produkter och snabbt och kostnadseffektivt förse tusentals kunder runt om i Europa med högkvalitativa varor. Till din hjälp har du kompetenta medarbetare som rapporterar till dig, såsom Personalchef, Drift- och underhållschef och Processutvecklare.   Dina ansvarsområden inkluderar:   • Att äga och utveckla operativa processer för effektivitet och kvalitet. • Samarbeta med andra avdelningar för en smidig verksamhet. • Att ha personalansvar för underställda chefer. • Att arbeta med nyckeltal och KPIer. • Att bidra till utveckling och förbättring av verksamheten genom att våga prova nya idéer och lösningar. Vi lägger stor vikt vid din personliga lämplighet och ledarskapsförmåga och söker en ledare som trivs med att arbeta i högt tempo för att nå våra mål, likt ett framgångsrikt sportlag. Som representant för företaget engagerar du dig aktivt i den dagliga verksamheten för att vara lyhörd för förändringar och ta snabba beslut.   Vi erbjuder:   • En unik möjlighet att vara en nyckelspelare i ett växande företag inom en expansiv bransch. • En kompetensutvecklande resa i ett vinnande lag med många års framgångsrik erfarenhet av e-handel både i Sverige och utomlands. • Stor möjlighet att påverka och forma verksamheten med din erfarenhet och kompetens.   Sista ansökningsdag är 2024-05-19, men vi läser ansökningar och gör urval löpande så skicka in din ansökan redan idag. Startdatum efter överenskommelse. Vi ser fram emot att ta emot din ansökan!   BGA grundades som ett familjeföretag i Gävle 1993. Med ständig tillväxt arbetar i dag ca 100 personer i BGA Group AB och vi omsätter ca 360 Mkr. 2023 prisades vi av Dagens Industri som ett av årets Gasell-företag för urstark tillväxt i kombination med lönsamhet. Vill du vet mer om BGA? Kika in på vår webbshop: https://www.bga.se Eller lyssna på grundaren och VDn Björn här: https://open.spotify.com/episode/59B1671d1Dn9XiplgzyLK8?si=48v_77G5RIWyWRLVtfA-owVill du vet mer om BGA?

9 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Lager & Logistikchef

Vi söker en: LAGER & LOGISTIKCHEF Vi söker en lager & logistikchef med placeringsort Vårgårda. Du kommer att vara ansvarig för ett härligt team om 12 personer som dagligen levererar stål till svensk tillverkningsindustri. TJÄNSTEN Du har chansen att bli navet i verksamheten för Broson Steel. Lager & logistikchefen kommer att leda ett team i Vårgårda som lossar gods, lastar gods, kapar material samt plockar gods. Den största delen av tjänsten är administrativ men du kommer även att hjälpa till praktiskt vid behov. Du kommer att ha personalansvar för ditt team och du kommer att ingå i bolagets ledningsgrupp. ERFARENHET Vi söker dig som är positiv, entusiasmerande, strukturerad, teamorienterad och uthållig, med en egen drivkraft. Vi ser gärna att du har erfarenhet från tidigare lager och/eller logistikarbete. Vi ser gärna att du haft personalansvar tidigare. Vi ser också gärna att du har erfarenhet av kvalitet-, miljö- och arbetsmiljö-arbete då det är en stor del utav vår vardag. Du kommer ingå i vår KMA-grupp som vi har gemensamt i koncernen och där vi arbetar med kvalitet- miljö- och arbetsmiljörelaterade frågor. Truckkort samt erfarenhet från arbete i affärssystem, typ Microsoft Navision Dynamics, är starkt meriterande. VI ERBJUDER - En chans att vara en del av ett starkt, serviceinriktat och kunnigt team. - En ansvarsfull roll hos en stabil och trygg ägare. - En stimulerande roll hos ett företag som är med och driver utvecklingen i sin bransch. - En möjlighet att verka i vår koncerngemensamma KMA-grupp. - En möjlighet att verka i en miljö där vi erbjuder kvalitativa produkter och en god service. - En plats i bolagets ledningsgrupp. FRÅGOR Besvaras av VD Andreas Palmgren, 0709-347473 eller [email protected]. Läs gärna mer om oss på www.brosonsteel.se ANSÖKAN Välkommen med din ansökan per e-post till [email protected] . Urvalet sker löpande.

8 april 2024
Sista ansökan:
8 maj 2024
Lageransvarig - Almnäs, Södertälje - Heltid

Gillar du att leverera hög kvalité och att arbeta i ett högt tempo? Då vill vi på Simplex gärna att du söker dig till oss! Vill du vara hjärtat i vårt lager och jobba med något du verkligen gillar? Älskar du att jobba och ha kul samtidigt? Då är du precis den vi söker! Dina ansvarsområden: Hålla ordning och reda på kundernas grejer. In- & utleverans Organisera på ett kreativt och effektivt sätt. Var flexibel i en bransch som aldrig står still. Vi letar efter dig som: Är noggrann och gillar att ha det rent runt omkring dig. Är flexibel och kan hantera olika uppgifter. Har administrativa kunskaper (plus om du kan lagersystem). Kan köra truck eller är redo att lära dig. Trivs med att prata med kunder och är trevlig och hjälpsam. Vill utvecklas och ta ansvar för flera lager i framtiden. Vi erbjuder: En spännande arbetsplats där varje dag är unik. Möjligheter att växa och ta på dig olika roller. En chans att vara en viktig del av vårt engagerade team. Krav: Relevant erfarenhet eller utbildning inom Logistik Körkort Truckkort Plats: Södertälje Arbetstider: Mån-fre 07.00-16.00 Omfattning: Heltid Ansök idag och bli en del av ett väldigt roligt team i en utvecklande miljö! Om oss: Det är vi som är Simplex. Framtidens bemanningsföretag med siktet inställt på utveckling. För det är precis vad vi vill skapa, utveckling för företag och människor. Med rätt person, på rätt plats skapas nytta för alla parter. Idag ser ni våra konsulter köra truck på terminaler, leverera pallar med tunga fordon, leda logistiken på byggarbetsplatser eller packa orders på lager. Men det är bara en liten del av vad vi erbjuder. Hos oss arbetar människor som vill framåt och som driver på logistiken i hela Sverige. Svårare eller enklare behöver det inte vara. Är du redo för nästa steg i karriären, öppnar vi dörrar till nya möjligheter. Vårt mål är att ta vara på varje individs unika kompetens och förädla med erfarenheter. Välkommen till Simplex!

8 april 2024
Sista ansökan:
8 maj 2024
Lageransvarig till Orkla Confectionery & Snacks

Om tjänsten Som Lageransvarig kommer du att ansvara för drift och utveckling av Orklas externa lager. Rollen är bred och involverar arbete med både operativa och strategiska frågor gällande externlagren. Du är primär kontakt för tredjepartslogistiker (3PL) och leder driftsmöten med berörda parter. I nära samarbete med planeringsavdelningen arbetar du för att säkerställa att produktionsvolymerna lagras och hanteras på ett hållbart och kostnadseffektivt sätt. I din roll som Lageransvarig kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: - Ansvar för driften av 3PL och externa lager - Koordinering av transporter mellan produktionsenheter, externa lager och 3PL - Dagliga avstämningar av saldolistor och reda ut avvikelser - Hantera driftsstörningar - Arbeta med ständiga förbättringar och besparingsprogram Tjänsten som Lageransvarig är ett konsultuppdrag med start i mitten av maj och löper till slutet av augusti. Rollen är placerad i Filipstad. Om dig Vi söker dig som har några års arbetslivserfarenhet och en relevant utbildning, gärna med inriktning mot logistik, produktion eller ekonomi. Du har goda kunskaper i svenska och engelska (danska är meriterande). Du behöver också ha goda IT-kunskaper samt erfarenhet av lagerstyrning-system (SAP/IM är meriterande). Körkort är ett krav. Vidare ser vi att du är en driven och kommunikativ person som är van att leda möten och samarbeta med externa parter. Du är lösningsorienterad och har förmåga att ta balanserade beslut under tidspress. Vidare har du ett flexibelt förhållningssätt samt är analytisk och noggrann. Viktigt för tjänsten är: - SAP kompetens alternativt liknande ERP-system - Kunskap kring lagerekonomi och LEAN - Tidigare erfarenhet av logistik Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Om Orkla Confectionery & Snacks Orkla är den ledande aktören inom FMCG i Norden och Baltikum, och har även viktiga marknader i Centraleuropa, Österrike och Indien. Orkla har 21 000 anställda som är verksamma i 28 länder och har en omsättning på 50 miljarder SEK. Orkla Confectionery & Snacks Sverige är en ledande snacks- och med välkända och starka varumärken såsom OLW, Göteborgs Kex, Ballerina, Singoalla, Utvalda, Brago, Smash m.fl. Bolaget tillverkar och säljer produkter inom segmenten kex, konfektyr, chips, nötter, popcorn, ostsnacks, choklad och lakrits. I Sverige har Orkla Confectionery & Snacks ca 300 medarbetare och en omsättning på 1,9 miljarder SEK. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Sara Holm-Glad, [email protected] alt. 0736847697 Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!

5 april 2024
Sista ansökan:
28 maj 2024
Lagerchef till södra Stockholm

WeStaff Sweden söker nu en lagerchef till södra Stockholm (Österhaninge). Detta är en direktrekrytering med omgående start. DPJ Workspace är specialister på möbler och inredningstjänster för kontor och offentlig miljö. De hjälper kunder över hela Europa till bra och ergonomiska arbetsplatser, oavsett om det gäller kontor för tusentals anställda eller en enskild hemarbetsplats. DPJ skapar miljöer där människor vill vara, verka och växa! Ansök nu och starta din nya karriär! Ditt nya jobb: I rollen som lagerchef ansvarar du för att styra arbetet på samtliga avdelningar på lagret. Du ansvarar för att ny och befintlig personal coachas och har det bästa förutsättningarna att lyckas med sitt arbete. Du jobbar för att bidra med effektiviseringar och för att nå uppsatta mål för avdelningen. I rollen ingår även bland annat följande arbetsuppgifter: - Delegering av arbetsuppgifter i gruppen för att nå effektivt arbete. - Kunskap inom lagrets alla avdelningar och jobbar mycket i produktionen. - Ansvara för att gruppen tar del av viktig information samt ansvara för att de olika avdelningarna har ett gott samarbete och stöttar varandra. - Rekrytera ny personal och bemanna med extra personal vid behov och enligt budget. - Ansvara för utredning av felaktigheter inom lagret och arbeta förebyggande så att nya fel & problem inte uppstår. - Ansvara för säkerheten på lagret och följa gällande lagar, förordningar och ISO-krav. Anställning: Tillträde: omgående. Anställningsform: tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Vem är du? För att trivas och lyckas i rollen ser vi gärna att du är: - Pålitlig, ordningsam, respektingivande samt har förståelse för flöden och kan identifiera både kortsiktiga och långsiktiga effektiviseringar. - Självständig och har hög arbetsmoral. - God samarbetsförmåga. Krav för denna tjänst är: - Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av lager/produktion på möbelföretag. - Tidigare erfarenhet av någon form av ledande roll såsom exempelvis lagerchef eller logistikchef. Din nya arbetsgivare: DPJ Workspace har idag ca 80 anställda och har en citybutik, ett lager samt ett huvudkontor. DPJ hjälper kunder över hela Europa till bra och ergonomiska arbetsplatser, oavsett om det gäller kontor för tusentals anställda eller en enskild hemarbetsplats. DPJ Workspace är specialiserade på inredning av kontor och publika miljöer. Företaget bildades 1995 och sedan 2008 är helt inriktade på kontorsmöbler och annan inredning för kontor. Konceptet är att sälja produkter av högsta kvalitet till konkurrenskraftiga priser med snabb leverans. WeStaff Sweden är ett växande konsult- och rekryteringsföretag inom Service & Support. Våra värderingar är personlig relation, trygghet och långsiktighet i det vi gör varje dag. Vi är ett kunskapsdrivet team, och har över 30 års erfarenhet av rekryteringsbranschen. Vårt arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och en personligt engagemang.

14 mars 2024
Sista ansökan:
15 augusti 2024
Lagerchef till BWT

Söker en Lagerchef till BWT Är du en driftig och engagerad lagerchef som kan ta ansvar för både strategiska och operativa aspekter samtidigt som vi är i en stark tillväxtresa? Du kommer att vara en nyckelperson i att säkerställa effektiva lagerprocesser samtidigt som du bidrar till att utveckla och genomföra strategier för att optimera lagret och uppnå övergripande affärsmål. Du kommer vara chef/ledare för två drivna medarbetare samt även själv delta operativt i lagret. BWT Pharma & Biotech AB är är en världsomfattande och marknadsledande aktör inom segmentet process vatttenrening för Pharma & Biotech industrin. BWT levererar branschledande teknologier och produkter för Water for Injection (WFI), Purified Water (PW), Pure steam, mot den pharmaceutiska industrin, laboratorium samt processindustrin. Tillverkningsanläggningar i Europa, Asien och USA ger kvalificerad och prestandatestad utrustning som uppfyller de högsta kvalitetskraven. Vi är verksamma inom försäljning, processteknik, automationsteknik, projektering, validering, FAT, SAT och service med eftermarknadssupport. www.bwt-pharma.com Ansvarsområden inkluderar: - Lageroptimering: Utveckla och implementera strategier för att maximera lagereffektivitet och minska kostnader. - Personalansvar: Ledning och utveckling av ett lagerteam bestående av två personer. - ERP och MRP-ansvar: Hantera och optimera MRP-funktioner inom vårt ERP-system för effektiv försörjningskedja. - Transport och logistik: Ansvara för transporter, inklusive implementering av effektiva logistiklösningar. - Tulldeklarationer: Genomföra och övervaka tulldeklarationer för internationella transporter. - Operativa uppgifter: Utföra och övervaka operativa moment inom transport och logistik. - Implementera rutiner: Skapa och implementera effektiva arbetsrutiner för lagret. Kvalifikationer och krav - Relevant utbildning inom inköp och/eller logistik och lagerhantering. - Erfarenhet av lageroptimering och personalledning. - Kompetens inom MRP och ERP-system. Bra systemförståelse och hög vana av att arbeta med system och Office-paketet, framför allt Excel. - Förståelse för transport, logistik och tullprocedurer. - Drivande och handlingskraftig, med förmåga att implementera och optimera rutiner. - Goda språkkunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. - B-körkort. Personliga egenskaper - Strategiskt tänkande: Att kunna utveckla och implementera långsiktiga strategier för att optimera lagrets prestanda och effektivitet. - Operativ kompetens: Utöver att utforma strategier även aktivt delta i de dagliga operativa aktiviteterna på lagret. - Ordningsinne och struktur: Förmågan att skapa och upprätthålla ordning och struktur inom lagret, vilket inkluderar effektiv lagerhantering och organisering av varor. - Proaktivitet: Förmåga att hantera potentiella utmaningar innan de uppstår och maximera möjligheter. Vi söker dig som har ett stort engagemang och som med energi, prestigelöshet och driv ser till att få saker att hända. Du har erfarenhet av problemlösning och tar tag i uppkomna situationer utan dröjsmål. Du har förmåga att självständigt se potential och driva utveckling framåt och för att trivas i rollen brinner du för att bygga struktur, ordning och reda samt för att skapa starka samarbeten. Du är en trygg person som besitter ledarskapserfarenhet och har en naturlig förmåga att coacha och motivera dina medarbetare mot gemensamma mål, en riktig ”playing captain”. Du lägger mycket vikt vid förbättringsarbete och effektivisering och har vana av att utforma och implementera instruktioner och rutiner. Du har en hög samarbetsförmåga och kan på ett pedagogiskt och förtroendeingivande sätt förmedla dina kunskaper och idéer. Anställningsvillkor: Start: Omgående eller enligt överenskommelse Anställning: Provanställning Normal arbetstid: Heltid Lön: Månadslön Plats: Malmö, Kantyxegatan 25A Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Amarelle & Partners. För frågor om tjänsten kontakta gärna rekryteringspartnern Martin Amarelle på [email protected].

8 mars 2024
Sista ansökan:
25 augusti 2024
Lagerchef till södra Stockholm

WeStaff Sweden söker nu en lagerchef till södra Stockholm (Österhaninge). Detta är en direktrekrytering med omgående start. DPJ Workspace är specialister på möbler och inredningstjänster för kontor och offentlig miljö. De hjälper kunder över hela Europa till bra och ergonomiska arbetsplatser, oavsett om det gäller kontor för tusentals anställda eller en enskild hemarbetsplats. DPJ skapar miljöer där människor vill vara, verka och växa! Ansök nu och starta din nya karriär! Ditt nya jobb: I rollen som lagerchef ansvarar du för att styra arbetet på samtliga avdelningar på lagret. Du ansvarar för att ny och befintlig personal coachas och har det bästa förutsättningarna att lyckas med sitt arbete. Du jobbar för att bidra med effektiviseringar och för att nå uppsatta mål för avdelningen. I rollen ingår även bland annat följande arbetsuppgifter: - Delegering av arbetsuppgifter i gruppen för att nå effektivt arbete. - Kunskap inom lagrets alla avdelningar och jobbar mycket i produktionen. - Ansvara för att gruppen tar del av viktig information samt ansvara för att de olika avdelningarna har ett gott samarbete och stöttar varandra. - Rekrytera ny personal och bemanna med extra personal vid behov och enligt budget. - Ansvara för utredning av felaktigheter inom lagret och arbeta förebyggande så att nya fel & problem inte uppstår. - Ansvara för säkerheten på lagret och följa gällande lagar, förordningar och ISO-krav. Anställning: Tillträde: omgående. Anställningsform: tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Vem är du? För att trivas och lyckas i rollen ser vi gärna att du är: - Pålitlig, ordningsam, respektingivande samt har förståelse för flöden och kan identifiera både kortsiktiga och långsiktiga effektiviseringar. - Självständig och har hög arbetsmoral. - God samarbetsförmåga. Krav för denna tjänst är: - Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av lager/produktion på möbelföretag. - Tidigare erfarenhet av någon form av ledande roll såsom exempelvis lagerchef eller logistikchef. Din nya arbetsgivare: DPJ Workspace har idag ca 80 anställda och har en citybutik, ett lager samt ett huvudkontor. DPJ hjälper kunder över hela Europa till bra och ergonomiska arbetsplatser, oavsett om det gäller kontor för tusentals anställda eller en enskild hemarbetsplats. DPJ Workspace är specialiserade på inredning av kontor och publika miljöer. Företaget bildades 1995 och sedan 2008 är helt inriktade på kontorsmöbler och annan inredning för kontor. Konceptet är att sälja produkter av högsta kvalitet till konkurrenskraftiga priser med snabb leverans. WeStaff Sweden är ett växande konsult- och rekryteringsföretag inom Service & Support. Våra värderingar är personlig relation, trygghet och långsiktighet i det vi gör varje dag. Vi är ett kunskapsdrivet team, och har över 30 års erfarenhet av rekryteringsbranschen. Vårt arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och en personligt engagemang.

27 februari 2024
Sista ansökan:
15 augusti 2024