CRM/MA-specialist till AcadeMedia Nu söker vi en CRM-specialist till vårt digitala marknadsteam i Stockholm eller Göteborg! Vi söker dig som vill vara med och skapa engagerande mail och sms-kommunikation som skall nå våra potentiella vårdnadshavare och elever. Vi blir glada om du, liksom vi, förstår vikten av kommunikation som engagerar samt har förmågan att med hjälp av data och avdelningens samlade insikter ständigt göra kommunikationen i din kanal bättre. Som kollega till oss kommer du att tillhöra ett ambitiöst, kreativt och nyfiket team som verkar för att ännu fler elever och vårdnadshavare ska göra välinformerade skolval. Arbetsuppgifter I rollen som CRM-specialist hos oss kommer du att ansvara för den mejl- och sms-kommunikation som når våra potentiella vårdnadshavare eller elever. Du kommer att vara med och sätta upp alla våra automatiserade resor och sedan följa upp och analysera utfallet av dem. Just nu jobbar vi i Microsoft Dynamics plattform och har du erfarenhet av det sedan tidigare är det ett plus, men inget krav. Huvudsakliga ansvarsområden • Utforma, optimera och producera resor och mailutskick. • Utvärdera och analysera utfallet av den kommunikation som du skickar ut. • Ansvara för att beställningar inom CRM och MA genomförs i tid och enligt best practice. • Kunna med hjälp av vår externa leverantör och interna tjänsteägare utveckla och säkerställa att vi använder vår plattform så att den passar vår verksamhet. Kompetenskrav och personliga egenskaper • Tidigare erfarenhet av att arbeta med Marketing Automation. • Du är van vid att sammanställa data, insikter och rekommendationer till beslutsfattare och att driva utveckling i din kanal. • Du är duktig på att uttrycka dig i både tal och skrift. • Du har tidigare erfarenheter från projektledning • Du inser vikten av att serva målgrupperna med relevant och korrekt information i deras beslutsprocess, så att ännu fler kan göra välinformerade skolval. För att du ska lyckas i den här tjänsten bör du skapa en god struktur i ditt arbete som möjliggör flexibilitet när verksamheten kräver det. Du har en akademisk examen inom marknadsföring eller likvärdig utbildning/erfarenhet. Vi tillämpar sex månaders provanställning. AcadeMedia drivs av människor som arbetar för att skapa ett bättre och mer hållbart samhälle, med utbildning och lärande som grund. Vår vision är att leda utvecklingen av framtidens utbildning och tillsammans rustar vi våra barn, elever och vuxenstuderande med kunskaper och bildning samtidigt som vi ger dem förutsättningar att kunna forma sin egen framtid. Vi är övertygade om att utbildning kan skapa förändring på riktigt, både för enskilda individer och för hela samhällen – vi kallar det ”Utbildning som förändrar”. Ansökan Välkommen att skicka in dina ansökningshandlingar innehållande CV och personligt brev där du motiverar varför du söker dig till just denna tjänst. Vi är tacksamma att få din ansökan så snart som möjligt då vi omgående kommer att gå igenom de ansökningar som kommer in och därför kommer tjänsten också att kunna tillsättas före annonsen sista dag. Vid frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen, vänligen kontakta Louise Björk, Head of Digital Communications ([email protected]) Varmt välkommen med din ansökan!
CRM/MA-specialist till AcadeMedia Nu söker vi en CRM-specialist till vårt digitala marknadsteam i Stockholm eller Göteborg! Vi söker dig som vill vara med och skapa engagerande mail och sms-kommunikation som skall nå våra potentiella vårdnadshavare och elever. Vi blir glada om du, liksom vi, förstår vikten av kommunikation som engagerar samt har förmågan att med hjälp av data och avdelningens samlade insikter ständigt göra kommunikationen i din kanal bättre. Som kollega till oss kommer du att tillhöra ett ambitiöst, kreativt och nyfiket team som verkar för att ännu fler elever och vårdnadshavare ska göra välinformerade skolval. Arbetsuppgifter I rollen som CRM-specialist hos oss kommer du att ansvara för den mejl- och sms-kommunikation som når våra potentiella vårdnadshavare eller elever. Du kommer att vara med och sätta upp alla våra automatiserade resor och sedan följa upp och analysera utfallet av dem. Just nu jobbar vi i Microsoft Dynamics plattform och har du erfarenhet av det sedan tidigare är det ett plus, men inget krav. Huvudsakliga ansvarsområden • Utforma, optimera och producera resor och mailutskick. • Utvärdera och analysera utfallet av den kommunikation som du skickar ut. • Ansvara för att beställningar inom CRM och MA genomförs i tid och enligt best practice. • Kunna med hjälp av vår externa leverantör och interna tjänsteägare utveckla och säkerställa att vi använder vår plattform så att den passar vår verksamhet. Kompetenskrav och personliga egenskaper • Tidigare erfarenhet av att arbeta med Marketing Automation. • Du är van vid att sammanställa data, insikter och rekommendationer till beslutsfattare och att driva utveckling i din kanal. • Du är duktig på att uttrycka dig i både tal och skrift. • Du har tidigare erfarenheter från projektledning • Du inser vikten av att serva målgrupperna med relevant och korrekt information i deras beslutsprocess, så att ännu fler kan göra välinformerade skolval. För att du ska lyckas i den här tjänsten bör du skapa en god struktur i ditt arbete som möjliggör flexibilitet när verksamheten kräver det. Du har en akademisk examen inom marknadsföring eller likvärdig utbildning/erfarenhet. Vi tillämpar sex månaders provanställning. AcadeMedia drivs av människor som arbetar för att skapa ett bättre och mer hållbart samhälle, med utbildning och lärande som grund. Vår vision är att leda utvecklingen av framtidens utbildning och tillsammans rustar vi våra barn, elever och vuxenstuderande med kunskaper och bildning samtidigt som vi ger dem förutsättningar att kunna forma sin egen framtid. Vi är övertygade om att utbildning kan skapa förändring på riktigt, både för enskilda individer och för hela samhällen – vi kallar det ”Utbildning som förändrar”. Ansökan Välkommen att skicka in dina ansökningshandlingar innehållande CV och personligt brev där du motiverar varför du söker dig till just denna tjänst. Vi är tacksamma att få din ansökan så snart som möjligt då vi omgående kommer att gå igenom de ansökningar som kommer in och därför kommer tjänsten också att kunna tillsättas före annonsen sista dag. Vid frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen, vänligen kontakta Louise Björk, Head of Digital Communications ([email protected]) Varmt välkommen med din ansökan!
Marknadsansvarig till kund inom logistik och kommunikation – med fokus på digital tillväxt och datadriven affärsutveckling Som konsult hos oss får du möjlighet att ta dig an ett spännande uppdrag hos en välkänd aktör, samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är måna om att du ska trivas – både i din roll och i vårt team. Hos oss är du inte bara en konsult, du är en uppskattad kollega och en viktig del av vår gemenskap. Ta nästa steg i din karriär – och väx tillsammans med oss! Om rollen Är du en erfaren marknadsstrateg med passion för att leda, utveckla och driva förändring? Vill du vara med och bygga nästa kapitel hos en välkänd aktör inom logistik, kommunikation och samhällsservice? Nu söker vi en affärsdriven Marknadsansvarig med starkt digitalt fokus till vår kunds huvudkontor i Solna. Vi söker dig som:Om rollen Som Marknadsansvarig kommer du att vara en nyckelspelare i kundens fortsatta tillväxtresa. Du ansvarar för att utveckla, implementera och följa upp marknadsstrategier och aktiviteter som skapar affärsvärde och stärker varumärket – med särskilt fokus på digitala och datadrivna arbetssätt. Rollen innebär nära samarbete med bl.a. säljorganisationen för att säkerställa en integrerad och effektiv strategi mot B2B-kunder. I ditt uppdrag ingår bland annat att: Planera, genomföra och följa upp kommunikations- och marknadsinsatser med fokus på konvertering Leda och utveckla ett högpresterande team inom marknad och kommunikation Arbeta datadrivet och optimera kanalval, innehåll och budskap för att maximera affärsresultat Säkerställa stark digital närvaro via sociala medier, webb och andra plattformar Bygga relationer med interna och externa intressenter och skapa synergier mellan affärsområden Fungera som en viktig länk mellan marknad och försäljning, särskilt inom B2B För att lyckas i rollen ser vi att du har: Minst 10 års erfarenhet av strategiskt och operativt marknads- och kommunikationsarbete Gedigen kunskap inom digital marknadsföring, analysverktyg och konverteringsoptimering Tidigare arbete med både digitala och traditionella kanaler Erfarenhet av att arbeta med CRM, e-handel och automatiserad marknadsföring Dokumenterad ledarerfarenhet och förmåga att leda både team och tvärfunktionellt Erfarenhet av arbete i komplexa organisationer i förändring Stark förmåga att kombinera affärsnytta med samhällsnytta Som konsult på Future People Hos oss får du: Ett spännande uppdrag hos en av våra attraktiva kunder Trygghet och stöd genom hela uppdraget Ett dedikerat konsultstöd och löpande dialog Möjlighet att bygga nätverk och ta nästa kliv i din karriär Konkurrenskraftig lön och goda villkor Vi håller dig uppdaterad genom hela rekryteringsprocessen – du behöver aldrig undra var du står. Omfattning: 100% Start: Så snsrt som möjligt minst 1 år Sista ansökningsdag: 6/6 Du söker tjänsten via www.futurepeople.se. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post med hänsyn till GDPR.
Vi söker en kreativ och initiativrik Content Producer / Social Media Manager för ett spännande konsultuppdrag inom telekombranschen i Stockholm! Uppdraget löper från den 1 september 2025 till den 31 december 2025 och omfattar heltid på plats på kundens kontor i Stockholm. Om rollen: Som konsult kommer du att arbeta i en dynamisk kommunikationsmiljö där du ansvarar för att producera innehåll och leda arbetet med sociala medier. Rollen är jämnt fördelad mellan content production och social media management och innebär både självständigt arbete och nära samarbete med kommunikationschef, internkommunikatör, presschef, inhousebyrå samt delar av ledningsgruppen. Arbetsuppgifter: Producera innehåll till presentationer i PowerPoint Filma och klippa korta filmer, skapa enklare grafik och formgivning Skriva texter på både svenska och engelska Ta pressfoton och annan typ av fotografering Hantera organiskt innehåll för sociala medier (Facebook, Instagram och delvis LinkedIn) Leda arbetet i sociala medier-redaktionen Delta i planerings- och kreativa möten inom Corporate Communications Om dig: Du är en kommunikativ och samarbetsvillig person som trivs med att ta egna initiativ men också uppskattar teamarbete. Du har ett pedagogiskt förhållningssätt och förmåga att förenkla komplexa budskap. Dessutom är du nyfiken, lösningsorienterad och motiveras av att testa nya verktyg och metoder. Erfarenhet och kompetens: Mycket goda kunskaper i Adobe Creative Suite Van att använda systemkamera Goda kunskaper i Officepaketet Erfarenhet av fotografering, videoproduktion, enklare textproduktion Tidigare arbete med sociala medier riktade mot konsumenter Flytande i svenska och engelska i både tal och skrift Är du redo för denna utmaning? Skicka in din ansökan idag! Vi ser fram emot att få veta hur just du kan bidra till framgång i detta uppdrag. Uppdraget För det här uppdraget anställs du som konsult på Digitalenta. Vi erbjuder alla våra konsulter ett gediget friskvårdsbidrag, försäkringar, förmånligt pensionssparande, konsultträffar och givetvis en engagerad konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Uppdraget är på heltid mellan 1 September till 31 December 2025.
Om tjänsten: Vi söker till vår kund en Digital Kommunikatör som vill vara med och lyfta nästa generation av svenska teknikbolag. Du kliver in i en expansiv fas där kommunikation spelar en avgörande roll – både för att attrahera rätt företag till deras community och för att stötta deras tillväxt. Här blir du en viktig del av ett team som arbetar mitt i ett ekosystem präglat av entreprenörsanda, teknik och samhällsnytta. Det är en operativ roll med strategisk höjd, där du arbetar tätt tillsammans med en erfaren kommunikationsansvarig. Dina framtida arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta med extern kommunikation, med fokus på digitala kanaler. Du kommer till exempel att: Tillsammans med vår kunds kommunikationsansvarig planera syfte och innehåll för webb och sociala medier utifrån verksamhetens övergripande mål och respektive plattforms förutsättningar. Producera material och enklare design, framför allt för digitala kanaler såsom webb, sociala medier och nyhetsbrev. Grafisk produktion för andra kanaler kan också förekomma. Skriva copy på engelska för de digitala kanalerna, med förmåga att väcka engagemang och nyfikenhet hos prioriterade målgrupper. Copy på svenska behövs också. Följa trender inom banbrytande teknologi och identifiera nya kommunikationsmöjligheter och potentiella risker. Publicera, mäta och utvärdera innehåll på webb och i sociala medier. Vi söker dig som har: Relevant eftergymnasial utbildning. Några års dokumenterad erfarenhet av att planera och producera kommunikation i digitala kanaler. Erfarenhet av att planera och producera för såväl webb, sociala kanaler som nyhetsbrev, gärna inklusive rörligt material. Om du har erfarenhet även av produktionsledning är det en bonus. Erfarenhet av att producera grafiskt material och design, främst för webb och sociala medier. Gärna i Adobe CS. Flytande svenska och engelska i både tal och skrift. Engelska är vanligtvis kundens arbetsspråk. Förståelse för miljöer som inkubatorer eller science parks är en stor fördel i rollen. Vi söker dig som är en nyfiken och lyhörd kommunikatör med ett inkluderande arbetssätt. Du har lätt för att bygga förtroende och vet hur man formulerar och anpassar budskap till olika målgrupper. Du trivs i en snabbrörlig miljö, tar egna initiativ och har känsla för både helhet och detaljer. Dessutom har du ett genuint intresse för teknik, innovation, forskning eller entreprenörskap. Vidare är du proaktiv och trivs lika bra med att arbeta kreativt som med att sätta tydliga mål för att mäta och följa upp. Övrig information: Start: Enligt överenskommelse. Plats: Kista, med möjlighet till distansarbete ett par dagar i veckan. Omfattning: Heltid. Anställningsform: Tillsvidare med provanställning. Om kunden: Vår kund är en av Stockholmsregionens starkaste tillväxtmotorer. Här finns en hög densitet av företag, anställda och högkvalificerade forskare inom techbranschen. Som nav för Sveriges techindustri är vår kunds framgång en viktig del av Stockholms framgång – en hörnsten i den nya basen för svensk ekonomi och en stark drivkraft för transformation och hållbarhet. Vår kund arbetar för att utveckla och stärka ekosystemet av innovativa företag, universitet, forskningsinstitut och det omgivande samhället. Vi bidrar i innovationsprocesser och affärsutveckling samt utgör en plattform för större innovations- och utvecklingsprojekt – lokalt, regionalt och nationellt. Du kommer att arbeta med personer och projekt i framkant som driver utvecklingen mot ett hållbart samhälle. Din arbetsdag kommer att vara omväxlande, utmanande och innebära många kontaktytor. Vår kund är ett icke vinstdrivande bolag som ägs av Stiftelsen Electrum. I koncernen ingår även inkubatorn STING AB (Stockholm Innovation and Growth). Du blir en av tio medarbetare som arbetar tillsammans som ett team för att skapa värde för deras målgrupper – lokalt, regionalt och nationellt. Om Wrknest: På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.
We are now helping Samsung Nordics to find a Social Media Content Creator for an exciting full-time position based in their Stockholm office (Kista). The position starts 1 September and is a one-year fixed-term contract. To create dynamic, trend-savvy content for Samsung Nordics' social media channels, focusing on TikTok and Instagram, that drives consumer engagement, showcases our innovative products, and strengthens Samsung's cultural relevance. Key Accountabilities: Content Creation: Develop, shoot, and edit TikTok and Instagram content that aligns with Samsung Nordics' brand voice and resonates with audiences. Trendspotting: Stay ahead of social media trends, memes, and emerging platforms to keep Samsung relevant and engaging. Community Engagement: Actively participate in comment threads, trends, and challenges to build and nurture our online communities. Social Media Coordination: Plan, schedule, and publish posts across Samsung Nordics' social media accounts to ensure a consistent and engaging presence Collaboration: Work closely with the social media team, product teams, and agencies to create cohesive and impactful campaigns. Performance Analysis: Monitor content performance, gather insights, and use data to refine and optimize future creative strategies. Campaign Support: Assist in executing larger campaigns by creating supplementary content or ideating new approaches tailored to TikTok and Instagram. Job Scope: As a Social Media Content Creator, you’ll be at the heart of Samsung Nordics’ creative output, focusing on producing thumb-stopping content that drives awareness and engagement. You’ll be responsible for crafting innovative short-form videos, experimenting with new formats, and bringing bold ideas to life. Liaisons: Social Media & Community Manager, Corporate Marketing team, Product teams, PR team, Global Social Media team. External: Creative agencies, influencers, content collaborators. Qualifications Required: Bachelor's degree in Marketing, Communications, Media Production, or similar field (or equivalent experience). Fluency in English, knowledge of an additional Nordic language is an asset Experience: 1-3 years of hands-on experience creating content for TikTok and Instagram. Proven track record of viral content creation or maintaining a strong personal presence on social media platforms. Experience working with brand campaigns is a plus Skills & Attributes: A TikTok and Instagram native who understands platform-specific nuances, trends, and culture. Strong creative and video editing skills using tools like CapCut, Adobe Premiere, or similar software. A flair for storytelling with the ability to translate complex concepts into engaging, simple, and shareable content. Highly organized and able to handle multiple projects at once in a fast-paced environment. Exceptional written and verbal communication skills in English; fluency in a Nordic language is a plus. A proactive, self-starting attitude with a strong sense of curiosity and creativity. Possess a confident and outgoing character – as comfortable in front of the camera as behind it. About the assignment For this assignment you will be hired as a full-time consultant by Digitalenta. We offer our consultants a generous package including healthcare allowance, insurance policy, paid vacation days and pension savings. In addition, you'll also have a dedicated consultant manager available throughout your employment with us, in addition to optional networking activities with our network of consultants.
Vi söker nu en Junior Marketing Communications Specialist till vår kund i Västerås för ett spännande uppdrag på heltid från 9 juni 2025 till 31 maj 2026. Du kommer att få arbeta i en dynamisk miljö med fokus på bland annat digital marknadsföring, content creation, eventplanering. Ansvarsområden Du kommer driva projekt där du planerar, genomför och följer upp: Digitala kampanjer, nyhetsbrev, webinarier och inbjudningar via Salesforce för att generera leads. Lokalt anpassar globala marknadsföringskampanjer. Event, kundmöten och mässor samt hålla seminarier och kundpresentationer tillsammans med sälj- och produktchefer. Produktlanseringar. Du kommer även hantera webben operativt genom underhåll och uppdatering av webbplatsens innehåll och ansvara för SEM, SEO och dataanalys. Vi ser gärna att du har: Några års erfarenhet av digital marknadsföring och projektledning. Goda kunskaper i Photoshop, Google Analytics och gärna Salesforce. Förmågan att arbeta självständigt och ta egna initiativ. Flytande svenska och engelska – du skapar innehåll på svenska, men kommunicerar internt på engelska. Plats: På plats i Västerås (distansarbete ej möjligt) Start: 9 juni 2025 Omfattning: Heltid Sista ansökningsdag: 26 maj 2025 Är det dig vi söker? Skicka in din ansökan redan idag – vi ser fram emot att höra från dig! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Our client is looking for a Digital Marketing Specialist consultant starting now 31/05/2025 - 31/12/2025. Location: Central Stockholm We’re looking for a strategic, consumer-first Content Lead to shape the post-purchase journey across our clients' digital platforms. If you're passionate about creating meaningful online experiences that drive engagement and conversion, this role is for you. You will work closely with the full Web Content Team. What you’ll do: Craft and manage a smart content strategy focused on user experience after purchase Own content planning, creation, and performance across our digital touchpoints Work with cross-functional teams (Marketing, Product, Local Markets) to launch key initiatives and product campaigns Use data (GA4, SEO tools, etc.) to drive decisions and optimize web content performance Champion brand consistency and content compliance You bring: 4+ years of experience in digital content and UX strategy A knack for collaboration and cross-team communication CMS know-how (e.g. Drupal, WordPress, EpiServer, Magento, etc.) Google Analytics skills (GA4 a plus) A consumer-first mindset with an eye for detail and impact Who you are: You’re proactive, data-savvy, and thrive in a collaborative environment. You think big but execute with precision—always focused on delivering value to the user and the business. Sound like you? Join us and help shape content that connects, converts, and enhances the customer experience. The Place - Where happy work happens Does this sound interesting and you still want to apply? Good - if you manage to get the spot, you will also become part of The Place! As an employee at The Place, you are offered a network, mentoring and secure conditions. In The Place, you have a Worklife Partner who is interested in following and developing your working life over time.
We are expanding our team and are looking for a paid media consultant with experience delivering best-in-class advertising solutions across all digital media channels. The ideal candidate will have few years of experience, ideally within an agency . You will work with large B2B and B2C accounts, cross-channel digital, and overall project setting success. As a paid media consultant at Comprend you will work collaboratively with talented content creators, measurement specialists, developers, AI enthusiasts, and a large group of performance marketers covering all areas of digital media and SEO. In this role, you’ll play a key part in leading client strategies, optimizing campaigns, and ensuring that your expertise contributes to delivering measurable results. Who are you? A team player who thrives in fast-paced environments, embraces responsibility, and is eager to support and challenge those around them. You are proudly yourself, and that's your greatest strength. In addition to technical expertise, you bring a growth mindset and a data-driven approach to solving problems and achieving results. Some of these experiences are a good start: Paid media experience with a proven track record in managing and executing cross-channel digital media campaigns. Strong knowledge of the Paid Media landscape and platforms, including Google Ads, Social Media Advertising, Google Analytics (programmatic expertise is a plus). A proven ability to craft innovative digital campaigns, deliver successful and profitable projects and grow clients. Exceptional understanding of tracking, analytics, and client reporting. Experience in lead generation strategies, ABM and paid commerce Proficiency in Swedish and English; additional European languages are a bonus Additional qualities we’re looking for: A proven ability to work collaboratively across teams, combining data-driven insights with innovative ideas. Effective communication skills with the ability to educate and influence clients. Why Comprend? Become an integral part of a leading digital agency, where collaboration with globally renowned brands is a daily experience. You'll have the opportunity to influence the full customer journey, working alongside experts in a variety of digital disciplines. We offer a competitive salary and excellent perks, all within a supportive work environment that values your wellbeing. Plus, our flexible hybrid work arrangement is complemented by stunning offices in either central Malmö or Helsingborg. This could be a temp postion or a permament employement. Duration for temp- start asap and until January at the least. Application: We look forward to receiving your resume and appreciate your interest in Comprend. Please contact or [email protected] for more information. We hope to hear from you soon! Comprendis a partner for tech-enabled marketing and communication driving transformative impact. We are 300+ specialists collaborating across Sweden, Finland, Poland and the UK. Comprend boasts extensive expertise and a strong track record in B2B, B2C and corporate communication. Bridging the gap between marketing and communication, we accelerate return on investments and create immediate and extraordinary change for our customers’ businesses. With us, your voice will be one of many diverse, highly valued perspectives that shape our ways of working and partnering with our clients. Comprend is part of a leading consultancy group Aura with over 600 + specialists.
Erfaren marknadskommunikatör sökes till vår kund i Västerås. Vi söker dig med några års erfarenhet inom digital marknadsföring som är duktig på att leda projekt, analysera resultat och skapa innehåll. Du kommer även att planera och genomföra evenemang, mässor och produktlanseringar i nära samarbete med sälj- och produktteam. Huvudsakliga arbetsuppgifter Projektledning, planering och uppföljning av: • Digitala kampanjer, nyhetsbrev, webbinarier och utskick via Salesforce för leadsgenerering. • Anpassning av globala marknadsföringskampanjer till lokal kontext. • Event, kundträffar och branschmässor. • Produktlanseringar. • Seminarier och presentationer tillsammans med säljare och produktchefer. Webbansvar – strategiskt och operativt: • Ansvar för sökmarknadsföring (SEM), sökmotoroptimering (SEO) och webbanalys. • Löpande uppdatering och innehållshantering på webbplatsen. Samarbete & Verktyg: • Nära samarbete med kommunikatörer, säljteam, produktchefer, kunder, byråer och externa leverantörer. Krav: • Förmåga att arbeta självständigt. • Erfarenhet av marknadsföringsplattformar som Salesforce är meriterande. • Mycket goda kunskaper i Photoshop och analysverktyg som Google Analytics. • Du måste kunna uttrycka dig flytande på både svenska och engelska – marknadsföringsmaterial produceras på svenska, medan engelska är företagets koncernspråk. Tillträde och ansökan: Startdatum: 9 juni 2025 Slutdatum: 31 maj 2026 Sista ansökningsdag: 20 maj 2025 Ort: Västerås Kontaktperson: 0790 062 711 Urval och intervjuer sker löpande! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Välj ett jobb för att visa detaljer