Personalansvarig
Sök bland 47 lediga jobb som Personalansvarig och börja ditt nya yrkesliv idag!
Vi söker nu dig som vill arbeta som Chefscroupier med personal -och schemaansvar i Värnamo och Ljungby. Vi söker dig som är engagerad, ansvarsfull och innehar ledaregenskaper. Att vara en god ambassadör för Cherry lokalt är en självklarhet för dig. Du behöver tycka om att arbeta och röra dig i krogbranschen. Några förkunskaper i arbetet som croupier behövs inte då vi erbjuder utbildning både som Croupier och som Chefscroupier. I arbetet som chefscroupier i västra Småland ansvarar du för att disponera arbetstiden själv. Du ansvarar för den dagliga driften i distriktet, bl.a genom schemaläggning, krogkontakt, rekrytering, utbilda personal och bemanning av pass. Bil och körkort är ett krav. Tjänsten är idag på ca 30h i månaden, men kan vara mer under perioder då vi rekryterar. Känner du att detta är ett arbete som passar dig lämnar du enkelt din ansökan på vår hemsida genom att klicka på ”sök tjänsten” här nedan. För frågor om tjänsten kan du kontakta Shiler Radi via mail [email protected] eller telefon 070-794 92 17
Är du en driven, framåt och kundfokuserad person? Har du tidigare erfarenhet av försäljning och brinner för mötet med människor? Då kan det vara just dig vi söker! StudentConsulting är ett av Skandinaviens ledande rekryterings- och bemanningsföretag. Som Kundansvarig hos oss drivs du av att jobba med ledarskap och affärer i centrum, i en resultatinriktad och värdestyrd företagskultur. På enheten i Borlänge är vi ett team av rekryterare och personaladministratörer och våra kunder finns framförallt inom lager och logistik. Som Kundansvarig konsultchef hos oss på StudentConsulting kommer du bland annat arbeta med: * Bygga starka kundrelationer – daglig kontakt med våra kunder för att säkerställa hög kvalitet och affärsutveckling * Leda och coacha konsulter – personalansvar för dina konsulter, inklusive uppföljning, utvecklingssamtal och motivation * Driva affärer och skapa tillväxt – nyförsäljning, merförsäljning och resultatansvar för dina bemannings- och rekryteringsuppdrag * Administrativa uppgifter – avtal, uppföljningar och kvalitetskontroller för både kunder och konsulter Du kommer själv planera och styra din tid och dina aktiviteter, varför det är en förutsättning att du klarar av och trivs med att jobba självständigt samt att du tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Vi ser att du har välutvecklande färdigheter för att skapa goda relationer och därmed nöjda kunder och konsulter och att du känner dig trygg i en ledande roll. Du kommer att vara ansvarig för några av enhetens största kunder och arbetar med att driva och vidareutveckla dessa kundrelationer parallellt med att knyta nya kontakter och samarbeten. Att etablera kontakt med nya människor och arbeta med försäljning ser du positivt på. Vi tycker om att ha kul tillsammans och pratar ofta i termer av teamet snarare än individen. Du är med andra ord en lagspelare som tycker om att sprida kunskap och dela med dig i framgång och stötta i motgång. Tjänsten beräknas starta omgående och arbetstiderna är förlagda vardagar, kontorstider 8-17. Vi jobbar med löpande intervjuer och urval och tillsätter därefter tjänsten så snart vi har hittat rätt kandidat. DETTA SÖKER VI * Du har en akademisk utbildning inom ekonomi, personalvetenskap eller liknande, samt minst tre års arbetslivserfarenhet * Du har erfarenhet av bemanningsbranschen, personalansvar eller rekrytering – meriterande men inget krav * Du har arbetat med försäljning, nätverkande och att bygga företagsrelationer – en stor fördel * Du har B-körkort och känner dig trygg med att köra bil För att trivas i rollen drivs du av att arbeta i högt tempo med varierade arbetsuppgifter. Du har en affärsmässig inställning, hög servicenivå och gillar att sätta upp mål – och framför allt att överträffa dem! Vi värdesätter personliga egenskaper högt och söker dig som vill bidra till ett team där vi kompletterar varandra. Vi genomför personlighetstester som en del av urvalsprocessen. OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Vi söker nu dig som vill arbeta som Chefscroupier med personal -och schemaansvar i Uddevalla, Kungälv och Stenungsund. Vi söker dig som är engagerad, ansvarsfull och innehar ledaregenskaper. Att vara en god ambassadör för Cherry lokalt är en självklarhet för dig. Du behöver tycka om att arbeta och röra dig i krogbranschen. Några förkunskaper i arbetet som croupier behövs inte då vi erbjuder utbildning både som Croupier och som Chefscroupier. I arbetet som chefscroupier i Bohuslän ansvarar du för att disponera arbetstiden själv. Du ansvarar för den dagliga driften i distriktet, bl.a genom schemaläggning, krogkontakt, rekrytering, utbilda personal och bemanning av pass. Bil och körkort är ett krav. Tjänsten är idag på ca 20-30h i månaden, men kan vara mer under perioder då vi rekryterar. Känner du att detta är ett arbete som passar dig lämnar du enkelt din ansökan på vår hemsida genom att klicka på ”sök tjänsten” här nedan. För frågor om tjänsten kan du kontakta Shiler Radi via mail [email protected] eller telefon 070-794 92 17
Vi söker nu dig som vill arbeta som Chefscroupier med personal -och schemaansvar i Vimmerby och Västervik. Vi söker dig som är engagerad, ansvarsfull och innehar ledaregenskaper. Att vara en god ambassadör för Cherry lokalt är en självklarhet för dig. Du behöver tycka om att arbeta och röra dig i krogbranschen. Några förkunskaper i arbetet som croupier behövs inte då vi erbjuder utbildning både som Croupier och som Chefscroupier. I arbetet som chefscroupier i Norra Kalmar ansvarar du för att disponera arbetstiden själv. Du ansvarar för den dagliga driften i distriktet, bl.a genom schemaläggning, krogkontakt, rekrytering, utbilda personal och bemanning av pass. Bil och körkort är ett krav. Tjänsten är idag på ca 30h i månaden, men kan vara mer under perioder då vi rekryterar. Känner du att detta är ett arbete som passar dig lämnar du enkelt din ansökan på vår hemsida genom att klicka på ”sök tjänsten” här nedan. För frågor om tjänsten kan du kontakta Shiler Radi via mail [email protected] eller telefon 070-794 92 17
Vi söker nu dig som vill arbeta som Chefscroupier med personal -och schemaansvar i Jönköping. Vi söker dig som är engagerad, ansvarsfull och innehar ledaregenskaper. Att vara en god ambassadör för Cherry lokalt är en självklarhet för dig. Du behöver tycka om att arbeta och röra dig i krogbranschen. Några förkunskaper i arbetet som croupier behövs inte då vi erbjuder utbildning både som Croupier och som Chefscroupier. I arbetet som chefscroupier i Jönköping ansvarar du för att disponera arbetstiden själv. Du ansvarar för den dagliga driften i distriktet, bl.a genom schemaläggning, krogkontakt, rekrytering, utbilda personal och bemanning av pass. Bil och körkort är ett krav. Tjänsten är idag en heltidstjänst med varierande arbetstider under kvällar, helger och vardagar. Känner du att detta är ett arbete som passar dig lämnar du enkelt din ansökan på vår hemsida genom att klicka på ”sök tjänsten” här nedan. För frågor om tjänsten kan du kontakta Shiler Radi via mail [email protected] eller telefon 070-794 92 17
Vi söker nu dig som vill arbeta som Chefscroupier med personal -och schemaansvar i östra Skåne. Vi söker dig som är engagerad, ansvarsfull och innehar ledaregenskaper. Att vara en god ambassadör för Cherry lokalt är en självklarhet för dig. Du behöver tycka om att arbeta och röra dig i krogbranschen. Några förkunskaper i arbetet som croupier behövs inte då vi erbjuder utbildning både som Croupier och som Chefscroupier. I arbetet som chefscroupier i östra Skåne ansvarar du för att disponera arbetstiden själv. Du ansvarar för den dagliga driften i distriktet, bl.a genom schemaläggning, krogkontakt, rekrytering, utbilda personal och bemanning av pass. Bil och körkort är ett krav. Tjänsten är idag på ca 30h i månaden, men kan vara mer under perioder då vi rekryterar. Känner du att detta är ett arbete som passar dig lämnar du enkelt din ansökan på vår hemsida genom att klicka på ”sök tjänsten” här nedan. För frågor om tjänsten kan du kontakta Shiler Radi via mail [email protected] eller telefon 070-794 92 17
ATT JOBBA PÅ JOB&TALENT På Job&Talent tillhör du ett av Sveriges största, och ett av världens snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretag. Våra kunder hör till några av landets mest välkända varumärken och vi erbjuder goda möjligheter att växa och utvecklas, såväl genom att rekryteras för vidare karriär hos någon av våra kunder som internt inom Job&Talent. Självklart är vi kollektivavtalsanslutna. ARBETSBESKRIVNING I rollen som konsultchef kommer du arbeta nära våra kunder och inneha ansvaret för driften av tilldelade kunder. Arbetet kommer bestå av omväxlande uppgifter inom bemanning, rekrytering och ledning av personal, framförallt inom blue collar sektorn. Det är du som konsultchef som innehar arbetsmiljöansvaret för samtliga medarbetare på dina tilldelade konton. En viktig del i arbetet är även att skapa och utveckla långsiktiga bra relationer med våra kunder och inneha ett säljtänk. Ett av dina viktigaste arbeten som konsultchef är att matcha rätt konsult till rätt kund. Vidare så arbetar du långsiktigt och strategiskt för att utveckla våra samarbeten. Placeringsort: Jönköping DINA KVALIFIKATIONER Relevant utbildning inom personal- och/eller beteendevetenskap, alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet som är relevant för tjänsten. Vi ser att du har ett par års erfarenhet från liknande tjänster inom bemannings- alternativt rekryteringsbranschen. Datorvana Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Körkort MERITERANDE Erfarenhet av arbete i system som Intelliplan och Oneflow Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inriktat mot blue collar sektorn. DIN PROFIL För att lyckas och trivas i denna roll behöver du vara självständig, flexibel och lösningsfokuserad. Du har en god social förmåga och gillar arbete med högt tempo. Du har sinne för relationsskapande och är duktig på att känna av våra kunders behov och önskemål. Du är en coachande ledare för din personalgrupp och har en positiv människosyn. Du tycker om att träffa nya människor och du är kommunikativ, flexibel och ödmjuk till ditt arbetssätt och upprätthåller en löpande dialog med både konsulter och kunder. Värderingarna är en viktig del av vår företagskultur och länkar samman alla medarbetare, på varje kontor, hos varje kund, i hela Sverige, i hela världen. Du bör dela och leda efter våra globala värderingar som är; Extreme Ownership, Innovation, Highest Standards, Hands on, Bootstrapping, Analytical, Communication. OM JOB&TALENT Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Job&Talent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen. ANSÖKAN Job&Talents rekryteringsprocess är kompetensbaserad. För oss är det viktigt med en fördomsfri rekrytering, därför ber vi dig att inte bifoga något personligt brev. Detta för att främja objektiviteten i rekryteringarna. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Tveka därför inte med att skicka in din ansökan nedan. Varmt välkommen med din ansökan!
Frihet, variation, härliga kollegor samt att få vara med på en fantastisk tillväxtresa – vad mer kan man önska? Är du en relationsskapare som tycker om att arbeta i såväl team som självständigt, älskar service och sociala kontakter. Då är du kanske vår nästa teammedlem, välkommen med din ansökan! ARBETSUPPGIFTER Rollen som Konsultchef är varierande där dagarna fylls med allt från rekrytering, bemanning, administration och personalansvar. Du kommer även arbeta med försäljnings- samt uthyrningsprocessen och vara högst delaktig i att skapa samt utveckla våra affärer. Vi på Eterni arbetar mot såväl kollektivsidan som tjänstemannasidan, ditt fokus kommer att vara mot kollektivsidan inom våra affärsområden industri, logistik och teknik. Därav söker vi dig som allra helst har erfarenhet av något av dessa affärsområden. Utöver detta kommer du även att arbeta och bearbeta såväl nya som befintliga kunder i regionen. Eftersom vi tror att den som bäst kan planera sitt arbete är du själv, får du fullt förtroende för att planera din arbetsvecka så som du tror blir bäst för dig, bäst för Eterni samt för våra kunder, konsulterna och kandidater. Det är såklart inte bara för att rollen innehåller spännande arbetsuppgifter som vi tycker att du ska söka den här tjänsten. Här blir du en del av ett härligt gäng med ett otroligt stort målfokus, en trevlig stämning där alla hjälps åt och stöttar varandra i vår framgång. Runt dig har du ett kompetent och positivt team på ca. 15 personer, verksamma i Ljungby, Värnamo, Vetlanda, Växjö, Malmö och Helsingborg. PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER Du som antar denna utmaning är troligen utbildad inom HR, försäljning, ledarskap eller annan relevant inriktning. Utöver det har du god erfarenhet av att jobba med personal, allra helst från produktion eller lagerverksamhet. Du har ett genuint intresse för människor och deras utveckling samt god affärsförståelse och gärna även säljerfarenhet. Vidare har du även ett naturligt sätt när det kommer till kund- och kandidatrelationer, du möter alla med ett leende och har ett genuint intresse för att bygga långsiktiga goda relationer med såväl kunder som konsulter/anställda och kandidater. För att trivas och prestera bra i rollen som Konsultchef ser vi nedan som goda förutsättningar: Tidigare arbetslivserfarenhet inom produktion, lager och/eller logistik. Tidigare erfarenhet av arbetsledning och/eller personalansvar. Exempelvis har du tidigare arbetat som team- eller arbetsledare inom ovan branschen eller verksamhetsområden. Goda administrativa kunskaper. B-körkort, vi har en poolbil som används vid kund- och konsultbesök. Tävlingsinstinkt och förmågan att kunna hantera och ställa om fokus samt öka tempot när det krävs. Vara en sund, trygg och förtroendeingivande person som trivs med att leda och coacha andra människor. Vidare är du en relationsskapare som tycker om att arbeta i såväl team som självständigt. Som person är du positiv, ödmjuk och arbetsam. Du sätter "laget före jaget" och trivs med en stor variation av arbetsuppgifter i din vardag. Du är kreativ, lösningsorienterad, affärsmässig, utåtriktad och noggrann. Hos oss får du en mentor och en gedigen introduktion på plats samt i ett tidigt skede, möjlighet att träffa kollegor på andra kontor. Vi ser fram emot att introducera en nya kollega inom kort, kanske är det just dig vi söker! OM TJÄNSTEN Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med en provanställning där du huvudsakligen kommer att arbeta utifrån Eternis kontor i Garvaren i Ljungby. ÖVRIG INFORMATION Ansökningar via e-post behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Känner du igen dig i det här? Det hoppas vi, för vi ser verkligen fram emot din ansökan. VARMT VÄLKOMMEN ATT BLI EN DEL AV OSS PÅ ETERNI!
Lunds universitet grundades 1666 och rankas återkommande som ett av världens främsta lärosäten. Här finns omkring 47 000 studenter och mer än 8 800 medarbetare i Lund, Helsingborg och Malmö. Vi förenas i vår strävan att förstå, förklara och förbättra vår värld och människors villkor. Lunds universitet välkomnar sökande med olika bakgrund och erfarenheter. Jämställdhet, lika villkor och mångfald är grundläggande principer för alla delar av vår verksamhet. Ditt team HR-chefen rapporterar till MAX IV:s administrativa direktör och är ett nära stöd till MAX IV:s ledning och styrelse. Du ingår i den administrativa divisionens ledningsgrupp och leder HR-teamet som består av fyra medarbetare varav två HR-administratörer och två HR-partners. Du samverkar också inom universitetets HR-organisation för att utveckla HR-arbetet och dess relaterade HR-processer. Vill du arbeta på en av världens ljusstarkaste synkrotronljusanläggningar? MAX IV söker en erfaren HR-chef som är redo att ta sig an utmaningen att leda och driva HR-funktionen vid MAX IV. Ditt uppdrag kommer att vara Uppdraget som HR-chef på MAX IV kräver förståelse för kärnverksamhetens behov och utmaningar. Du har en strategiskt viktig roll för att säkerställa att anläggningen kan fortsätta bedriva högkvalitativ forskning och vara en attraktiv samarbetspartner för sina användare inom akademin och industrin. Som HR-chef tar du ett helhetsansvar för MAX IV:s arbetsgivarroll, det verksamhetsnära HR-stödet och för att strategiskt och operativt utveckla, styra, leda samt följa upp HR-funktionen. Målsättningen är att fortsätta utveckla ett proaktivt och förtroendeingivande partnerskap mellan HR-funktionen, ledning och verksamhet samt leverera ett professionellt och enhetligt stöd med hög kvalitet för att möta verksamhetens behov och mål. Tjänsten innebär en strategisk nyckelfunktion inom MAX IV med stor frihet att ta ansvar för att bedriva och utveckla din verksamhet. För att bli framgångsrik i denna roll krävs att du har följande kvalifikationer: - Akademisk utbildning inom HR, eller motsvarande som bedöms likvärdig - Minst 3 års chefs- och ledarerfarenhet - Erfarenhet och förståelse för HR:s uppdrag och roll i en organisation - Strategisk förmåga och erfarenhet av att driva förändrings- och utvecklingsarbete mot uppsatta mål - Erfarenhet av fackliga relationer och förhandling - God pedagogisk förmåga samt en öppenhet för olika perspektiv och inlevelseförmåga i verksamhetens behov - Mycket god språklig och kommunikativ förmåga i tal och skrift, såväl i svenska som på engelska då vår verksamhet är internationell. Nedan ses som meriter - Erfarenhet av att arbeta med HR-frågor inom offentlig sektor och/eller annan större organisation, gärna i en internationell miljö. - Kunskap inom det statliga avtalsområdet Som person är du lyhörd, ödmjuk och prestigelös. Du är en tydlig, trygg och coachande ledare som engagerar, skapar delaktighet samt har lätt för att samarbeta och bygga relationer både internt och externt. För att lyckas i rollen har du en god förmåga att tänka både analytiskt och strategiskt för att nå kortsiktiga såväl som långsiktiga mål. Du ser helheten samtidigt som du kan förstå detaljerna och du hanterar utmaningar med ett lösningsfokuserat förhållningssätt. Du har integritet, en hög arbetskapacitet och ett engagemang som smittar av sig. Ett tillitsbaserat ledarskap och en öppen dialog är självklarheter för dig, samtidigt som du är duktig på att inspirera och motivera ditt team. Vad vi erbjuder Du erbjuds ett intressant HR-utvecklingsarbete för en världsledande forskningsinfrastruktur bl a för att långsiktigt säkerställa ett högt förtroendekapital hos medarbetare, ledning och andra intressenter. När du blir en del av vårt MAX IV-team så kliver du in i en värld bland den främsta vetenskapen. Vi synliggör det osynliga genom att stödja forskare från hela världen att generera vetenskapliga resultat till förmån för samhället. Vi erbjuder dig en mångkulturell arbetsmiljö med stora möjligheter för personlig utveckling och med respekt för en sund balans mellan arbete och privatliv. Lunds universitet är en statlig myndighet vilket innebär att du får särskilda förmåner, generös semester och en förmånlig tjänstepension. Vi har ett flextidsavtal som skapar goda förutsättningar för balans mellan arbete och fritid. Vi tillämpar även Lunds universitets avtal om distansarbete, vilket ger möjlighet att till viss del arbeta på distans. Universitetet tillämpar individuell lönesättning. Ange gärna löneanspråk i din ansökan. Vill du arbeta i en utmanande och stödjande miljö? Kom till oss och ta chansen att göra en verklig skillnad! För mer information: https://www.lu.se/om-universitetet/jobba-hos-oss https://www.maxiv.lu.se/about-us/careers/compensation-benefits/ MAX IV är ett nationellt forskningslaboratorium med Lunds universitet som värduniversitet. MAX IV tillhandahåller toppmodern utrustning för forskning inom områden som teknik, fysik, strukturbiologi, kemi och nanoteknik. MAX IV kommer att ta emot upp till 2 000 nationella och internationella forskare årligen, vilka genomför banbrytande experiment inom material- och biovetenskap med hjälp av det briljanta röntgenljuset. Vi undanber oss alla kontakter från annonsförsäljare, rekryterings- och bemanningsföretag på grund av statliga upphandlingsregler.
Chef för personalstyrning med HR-ansvar Sjuhärad Nobina är Nordens största och mest erfarna operatör inom kollektivtrafik. Vi ser till att över en miljon människor dagligen kommer till sitt jobb, sin skola eller andra aktiviteter genom att leverera kontrakterad kollektivtrafik på uppdrag av samhället. Läs mer på www.nobina.se Trafikområde Sjuhärad är ett av Nobinas 14 trafikområden i Sverige. Med drygt 400 medarbetare och ca 157 bussar ansvarar vi för att, i samarbete med vår uppdragsgivare Västtrafik, driva och utveckla busstrafiken i Sjuhärad – med resenären i fokus. Vi söker nu en chef för personalstyrning med HR-ansvar. Internt kallar vi rollen för Personalledningschef. I rollen har du stor möjlighet att påverka Nobinas affär och den utveckling vårt trafikområde befinner oss i! För att anta utmaningen i rollen behöver du ha gedigen erfarenhet av att leda andra chefer, samt god kunskap om arbetsrätt. Du har med fördel arbetat inom en multikulturell personalintensiv verksamhet som pågår dygnet runt, året runt. Om rollen Som Personalledningschef ansvarar du ytterst för att vårt trafikområde är bemannat med rätt antal förare, som har rätt kompetens och förutsättningar att bidra till trafikområdets mål. Du är motorn som säkerställer att vi når våra nyckeltal inom området personalbalans och att arbetet drivs kostnadsmedvetet, effektivt och hållbart. Rollen innefattar även rekrytering och utbildning av förare, samt ett samordningsansvar för arbetsmiljöfrågor inom trafikområdet. I arbetet ingår uppföljning av affärspåverkande nyckeltal kopplat till vår personalbalans och utförandet av vår trafik, ex; optimalt antal anställda, sjukfrånvarouppföljning, rätt utbildade förare, punktlighet och validering, avvikelser och kundsynpunkter. Allt detta gör du genom och i nära dialog med ditt team av gruppchefer, som du coachar, leder och utvecklar i sitt ledarskap gentemot våra förare. I den lokala ledningsgruppen representerar du ansvarsområde Personal och är aktiv i att utveckla trafikområdets verksamhet framåt. Du rapporterar till trafikområdets Affärschef och är i din roll rådgivande inom HR-frågor till övriga chefer på trafikområdet. Personliga egenskaper Vi söker dig som har en förmåga att strukturera dina uppgifter och arbeta systematiskt. Du besitter ett skarpt analytiskt sinne och kan balansera både dagliga utmaningar och långsiktiga mål. Med din lösningsorienterade inställning är du en naturlig ledare som inspirerar och motiverar teamet mot gemensamma mål – du skapar en arbetsmiljö där alla känner sig delaktiga och engagerade. Med din starka kommunikativa förmåga sätter du kunden och resenären i första rummet och du har alltid kundnöjdhet och hög service som högsta prioritet. Kvalifikationer Vi ser att du har; Relevant utbildning på högskole-/universitetsnivå, eller motsvarande arbetslivserfarenhet, gärna med expertis inom arbetsrätt eller HR-området. God kommunikativ förmåga i både tal och skrift. Goda IT-kunskaper (Excel, Powerpoint, Power BI, etc.) Kunskaper i engelska på en grundläggande nivå. Därtill har du; Erfarenhet som chef och att leda andra chefer i en 24/7 verksamhet. Stor förståelse för affären och erfarenhet av att jobba strukturerat- och resultatinriktat. Förmåga att arbeta både operativ och långsiktigt mot en strategi. Tidigare erfarenhet av budget- och personalansvar. Information om tjänsten Tjänsten är på heltid 100 % med start omgående. Vi tillämpar provanställning och individuell lönesättning. Ansökan Är du redo att ta nästa steg i din karriär och skapa värde för både resenärer och kollegor? Välkommen att söka tjänsten senast den 28 februari. Vid frågor om rekryteringsprocessen, kontakta Carina Romedahl, Affärschef: [email protected] Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, då vi hanterar ansökningarna löpande. Vi rekommenderar dig därför att söka så snart som möjligt. Stationeringsort är Borås. Varför Nobina På Nobina är vi engagerade i att skapa en inkluderande arbetsmiljö där varje medarbetare känner sig värdefull. Våra ledare tar ansvar, fattar modiga beslut och strävar alltid efter att möta våra resenärers och samhällets behov. Genom att vara affärsdrivna och fokusera på helheten strävar vi efter att utveckla vår verksamhet och skapa hållbara lösningar för idag och för framtiden. På ett coachande sätt är vi engagerande. Vår kultur bygger på respekt, vi bryr oss och tar ansvar och vi söker ständigt nya perspektiv för att driva innovation. Mångfald för oss innebär att vi utifrån bakgrund, personlighet, kunskap och erfarenhet, inom ramen för våra värderingar, tänker på olika sätt och kompletterar varandra. Vi tror på att allas samlade erfarenheter är viktiga för att vi som personer, våra team och vi som företag ska kunna växa och utvecklas. Vi är stolta över att arbetet med mångfald och inkludering är en viktig del i vår vardag.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 47 jobb