Receptionist, telefonist
Sök bland 113 lediga jobb som Receptionist, telefonist och börja ditt nya yrkesliv idag!
Kommunvägledare till Kontaktcenter - finsktalande Vill du vara den som gör det enkelt att få hjälp av kommunen? Då kan du vara vår nästa kommunvägledare. På Kontaktcenter är vi navet i kommunikationen med invånarna, första linjen in där ingen fråga är för liten och ingen dag är den andra lik. Nu söker vi dig som talar både finska och svenska, och som vill vara med och göra det lätt att göra rätt, från första kontakt. Om arbetsplatsen Rollen som kommunvägledare finns till för att underlätta, vägleda och lösa ärenden snabbt och professionellt, oavsett om det gäller barnomsorg, bygglov eller felanmälningar. Som kommunvägledare får du vara med och göra verklig skillnad i människors vardag, i ett team som drivs av engagemang och god service. Enheten är placerad på kommunledningsförvaltningen som stöttar hela kommunen. Kommunledningsförvaltningen rekryterar nu nya medarbetare för att stärka verksamheten inför framtidens behov. Det är en riktad satsning som ska säkra god service och fortsatt utvecklingskraft i kommunen. Dina arbetsuppgifter Som kommunvägledare i Kontaktcenter är du ofta invånarens första kontakt med kommunen. Du har ett serviceinriktat och varierande uppdrag som innebär både informationsförmedling och handläggning. Du kommer att ta emot frågor via telefon, e-post, e-tjänster och vid personliga besök i kommunhuset. Exempel på arbetsuppgifter: - Ge vägledning inom kommunens verksamhetsområden och allmän samhällsinformation - Hjälpa invånare att använda e-tjänster och digitala verktyg - Ta emot och registrera ansökningar, anmälningar och felanmälningar - Assistera med blanketter och enklare handläggning enligt överenskommelse med förvaltningar - Ta emot och vidareförmedla synpunkter, klagomål och förbättringsförslag - Delta i arbetet vid kriser och särskilda händelser, där kontaktcentret har en nyckelroll Kvalifikationer - Goda kunskaper i svenska och finska i både tal och skrift. - Erfarenhet av kommunikativt servicearbete, gärna inom offentlig sektor, kundtjänst eller liknande. - Mycket god datorvana och erfarenhet av att arbeta i IT-baserade system - God förmåga att söka, tolka och förmedla information - Eftergymnasial utbildning är meriterande, men relevant arbetslivserfarenhet kan väga lika tungt - Goda kunskaper i engelska i både tal och skrift är meriterande. - B-körkort Vi söker dig som Du har ett genuint engagemang för att hjälpa andra och drivs av att ge god service. Du är lösningsfokuserad, kommunicerar tydligt och tålmodigt, och har lätt för att skapa förtroende i mötet med människor. I pressade situationer behåller du lugnet och arbetar strukturerat, samtidigt som du är flexibel och snabbt kan anpassa dig till förändrade omständigheter. Du trivs med att arbeta i team, men har också förmåga att ta eget ansvar och fatta självständiga beslut. Din kommunikativa förmåga gör att du lätt tar till dig information och omvandlar den till konkreta handlingar. Eftersom kontaktcentret spelar en viktig roll även vid kriser och extraordinära händelser är du trygg med att ta en aktiv roll i kommunens informationsarbete när det verkligen gäller. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Provanställning kan komma att tillämpas. I denna rekrytering har vi ersatt det personliga brevet med ett antal frågor. Bifoga CV och besvara frågorna. Urval och intervjuer sker efter vecka 31. Välkommen med din ansökan! Åsa Maciejec Lövgren kan svara på frågor om tjänsten under veckorna 28-30, hon nås på 0171-525 00. Om Håbo kommun Håbo kommun har ett centralt läge i Mälardalen med närhet till Stockholm, Uppsala, Enköping och Västerås. Med Bålsta som centralort och goda pendlingsmöjligheter är det enkelt att ta sig hit, oavsett om du kommer från storstad eller landsbygd. Här finns också närheten i vardagen, med korta vägar mellan kollegor, verksamheter och beslut. Som en del av Håbo kommun är du med och bidrar till ett viktigt samhällsuppdrag, och skapar värde för Håboborna varje dag. Vi är omkring 1 700 medarbetare som tillsammans driver våra verksamheter framåt. Vi bygger en arbetsplats där tillit, samarbete och lärande står i centrum. Hos oss får du vara delaktig och växa i en arbetsmiljö som främjar både utveckling och arbetsglädje. Tillsammans skapar vi vårt framtida Håbo!
APPuru AB är Sveriges kanske vassaste experter på Pyramid affärssystem. Vi hjälper företag att få ordning på siffror, processer och allt däremellan. Nu vill vi ha in en ny stjärna som blir vår röst utåt – en telefonist & mötesbokare som ser till att våra kunder alltid får ett vänligt bemötande (och aldrig fastnar i en oändlig telefonkö). Dessutom blir du vår interna ordningsminister som håller kontoret i toppskick och ser till att intern administration flyter på som en välsmord Pyramid-modul. Vad kommer du göra? Svara i telefon, hålla koll på växeln och guida våra kunder rätt. Boka in möten åt våra konsulter – och ibland jaga rätt på dem också! Ta emot förfrågningar via mejl och se till att de hamnar hos rätt person. Sköta intern administration – smått och stort som håller vardagen i rullning. Hålla ordning och reda på kontoret – vi gillar rent, snyggt och strukturerat! Ha örat mot rälsen – vad behöver kunderna? När? Vem fixar? Vara den som får folk att säga “Vilken trevlig support de har på APPuru!” Vem är du? Du brinner för service och tycker att det bästa som finns är nöjda kunder och kollegor. Du gillar att prata med folk – särskilt i telefon! Du är ordningsam, snabb och gillar att hålla många bollar i luften – utan att tappa någon. Du skriver och pratar svenska flytande. Engelska är ett plus. Har du erfarenhet från växel, reception, administration eller mötesbokning? Pang! Extra plus. Vad får du? Ett gäng schyssta kollegor som är experter på Pyramid (och kaffe). Möjlighet att utvecklas – vi ser gärna att du på sikt växer vidare till projektledare och/eller konsult hos oss. Arbete på vårt kontor i Kungsbacka. Hur ansöker du? Skicka CV och några rader om vem du är till [email protected]. Rubricera mejlet med “Telefonist & Mötesbokare”. Ange ev. lönekrav. Vi intervjuar löpande, så vänta inte – vi vill höra din röst snart! Besök gärna vår linked in: https://www.linkedin.com/company/appuru/ Välkommen till APPuru – här pratar vi affärssystem på riktigt!
Om tjänsten Nu söker vi en receptionist / växeltelefonist till Rättsmedicinalverket, en statlig myndighet i Stockholm. I rollen som receptionist är du den första personen våra besökare möter och därmed ansiktet utåt för verksamheten. Utöver att ta emot besökare ingår sedvanliga receptionsuppgifter såsom hantering av post och felanmälningar, förberedelse inför möten, iordningställande av lokaler samt att se till att gemensamma utrymmen hålls trivsamma och i gott skick. Förekommande arbetsuppgifter: - Besöksmottagare - Hantera posten - Hantera felanmälningar i lokalerna - Ledsaga hantverkare - Fylla på kontorsmaterial - Vara behjälplig med myndighetens behov av service - Hålla efter trivseln i gemensamma ytor (köra diskmaskinen) - Förbereda för möten/ställa i ordning i möteslokaler - Beställa och anordna fika/särskilda firanden - Enklare anteckningar vid möten Uppdragsperiod och omfattning Tjänsten som receptionist är ett konsultuppdrag på heltid som beräknas påbörjas 2025-08-18 och förväntas fortlöpa 3 måander framåt. Uppdraget utförs på plats på Rättsmedicinalverkets huvudkontor på Västra Järnvägsgatan 3 Stockholm (precis vid centralstationen). Krav för tjänsten: • Gymnasium eller likvärdig utbildning • Minst sex (6) månaders arbetslivserfarenhet som receptionist och/eller växeltelefonist • Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt • Erfarenhet av att använda telefonväxlar och hänvisningssystem • Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som i skrift. För att vi ska ha möjlighet att ta dig vidare i processen behöver du tydligt redogjort i ditt CV att samtliga ovan krav är uppfyllda. Ange vilket/vilka uppdrag som påvisar efterfrågad erfarenhet. Tidsperiod ska anges i år och månad ÅÅ-MM. Om dig Vi söker dig som har en god servicekänsla, är organiserad och trivs i en roll där du får vara både värd och problemlösare. Du har lätt för att samarbeta och trivs i en kommunikativ och social miljö där du möter både interna och externa kontakter med ett professionellt och respektfullt bemötande. För att säkerställa en kompetensbaserad rekrytering använder vi oss i denna process av arbetspsykologiska tester. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Urval sker löpande. Sista ansökningsdag är 2025-07-14. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Hannah Trollsås via Adecco´s växel 010 – 173 73 00 eller e-post: [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!
Vi söker en engagerad receptionist för att förstärka vår kunds team i Uppsala över sommaren. Om du trivs i en dynamisk miljö och vill vara ansiktet utåt för vår klient, är detta en perfekt möjlighet för dig! OM TJÄNSTEN Vi söker nu för vår kunds räkning dig som under sommaren vill arbeta som receptionist i en trevlig och välkomnande miljö. Som receptionist kommer du att vara företagets ansikte utåt och ansvarar för att ge ett professionellt och välkomnande intryck. Du ansvarar för att ta emot besökare på ett professionellt och varmt sätt, samtidigt som du hanterar administrativa uppgifter med noggrannhet och effektivitet. Uppdraget sträcker sig över sommaren och har start omgående, du arbetar heltid fram till 29/08. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Välkomna besökare * Hantera inkommande samtal * Ta emot och registrera patienter * Administrativa uppgifter VI SÖKER DIG SOM - Har möjlighet att arbeta heltid omgående fram till 29/08 - Har god systemvana - Har mycket flytande kunskap i svenska och engelska, i både tal och skrift, då arbetet sker på båda språken Det är meriterande om du har - Tidigare erfarenhet som receptionist - Har tidigare erfarenhet av systemen Cosmic, Teleq, 1177 och Visiba Care För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Ordningsam - Ansvarstagande - Respektfull Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. INFORMATION OM FÖRETAGET N/A
Säljande receptionist till Nordic Wellness Trelleborg Nordic Wellness är Sveriges största friskvårdskedja med närmare 350 klubbar och ett antal padelanläggningar runt om i landet. Det ger oss unika möjligheter att ständigt utveckla våra anläggningar och ligga i framkant när det gäller utbud, kvalitet, personal och pris. Vi erbjuder ett brett utbud av träning och välmående för alla åldrar, har närmare 500 000 medlemmar och fortsätter vår expansionsresa framåt. Nu söker vi en säljande receptionist till Nordic Wellness Trelleborg. Är du en serviceinriktad person med driv och engagemang? Vill du vara med och skapa en inspirerande träningsmiljö där våra medlemmar känner sig välkomna och motiverade? Då kan detta vara jobbet för dig! Vi söker dig som vill arbeta: Extra vid behov I en roll där service, försäljning och medlemskontakt står i fokus Med varierande arbetstider, inklusive kvällar och helger Om rollenSom säljande receptionist är du klubbens ansikte utåt och ansvarar för att skapa en välkomnande och inspirerande miljö. Du ser till att varje medlem får en förstklassig träningsupplevelse och att anläggningen alltid håller högsta kvalitet. Dina arbetsuppgifter inkluderar att: Välkomna och hjälpa medlemmar samt gäster Skapa en ren, fräsch och trivsam miljö på anläggningen Hantera försäljning av medlemskap och produkter Bidra till en familjär och positiv atmosfär Säkerställa ordning och reda i receptionen och på gymmet Arbetet är varierande och kräver att du är flexibel och självgående. Ingen dag är den andra lik, och du kommer att spela en viktig roll i att skapa den bästa möjliga träningsupplevelsen för våra medlemmar. Vem söker vi?Vi letar efter dig som: Är 18 år eller äldre Trivs i mötet med människor och skapar goda relationer Har en positiv och serviceinriktad inställning Är flexibel och kan arbeta både dagtid, kvällar och helger Är självgående, tar egna initiativ och ser vad som behöver göras Trivs i ett högt tempo och kan hantera flera arbetsuppgifter samtidigt Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Tidigare erfarenhet av service eller försäljning är meriterande, men inget krav. Det viktigaste är din inställning, energi och vilja att utvecklas! Vad erbjuder vi? En inspirerande arbetsmiljö fylld med träningsglädje och teamkänsla Möjlighet att utvecklas och växa inom företaget Chansen att engagera dig i gruppträning och andra delar av verksamheten Ett roligt och omväxlande jobb i en växande organisation AnsökanSom en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller, och genom att skicka in din ansökan godkänner du att en sådan kan utföras. Sök idag – vi vill höra från dig!Urval och intervjuer sker löpande – så vänta inte. Skicka in din ansökan idag och bli en del av Nordic Wellness-familjen, där vi tillsammans lever våra värdeord: FUN MOVEMENT STRONG TOGETHER
Kommunikation & Kundservice i Nyköpings kommun består av flera enheter och tillsammans ansvarar vi för kommunikationsfunktionen i Nyköpings kommun. Med kommunikation som verktyg har vi uppdraget att ge god service internt och externt, bidra till att verksamheterna når sina mål, samt att göra arbetet mer effektivt. Kommunikationsavdelningen har även ansvar för kommunens Kundservice. Här ingår kundservice, den centrala växeln, informationen och internservice i Stadshuset samt receptionen på Tekniska divisionen på Arnö. Till vår verksamhet kundservice söker vi nu en (1) medarbetare till en tillsvidaretjänst på 100% och en (1) medarbetare till ett vikariat t om 260930. Nyköpings kommuns gemensamma kundservice är under uppbyggnad och vi svarar på frågor gällande: - samhällsbyggnad inom te x bygglov, miljö och samhällsbetalda resor - näringsliv, kultur och fritid - utbildning, förskola, grundskola och gymnasium - social omsorg - tekniska divisionen inom tex gata, hamn, park och renhållning - räddning och säkerhet ansluts till Kundservice hösten 2025 Som kundservicekoordinator hos oss kommer du att få utbildning inom alla dessa områden och jobba med att ge service i alla frågor. Kundservice kännetecknas av hög tillgänglighet, professionellt bemötande och bred kompetens. Vårt mål är att leverera service och göra skillnad i varje möte med Nyköpingsborna samt att avlasta våra verksamheter från allmänna frågor. Vårt mål är att lösa de flesta av kommuninvånarnas frågor vid första kontakten. ARBETSUPPGIFTER Vi ger service via telefon, mejl men också via besök och i våra digitala kanaler. Arbetsuppgifterna är mycket varierande då man som kundservicekoordinator svarar på frågor och ger service inom kundservice samtliga uppdrag. Viss regelstyrd handläggning förekommer liksom att bemanna växel och information. I arbetet ingår även att föra en god dialog med handläggare och tjänstemän inom kommunen. Du kommer på sikt att ha ett eget ansvarsområde inom vårt uppdrag. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har • Eftergymnasialutbildning inom samhällsvetenskapliga ämnen, service eller annan relevant utbildning eller motsvarande erfarenhet. • God kännedom om hur samhället, offentlig verksamhet och viktiga samhällsfunktioner fungerar. • Vana att arbeta med telefonen och mejl som arbetsverktyg. • Goda generella datorkunskaper och är van att söka information via webben och i olika verksamhetssystem. • God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Krav är att du talar och skriver flytande svenska och god engelska. Ytterligare språkkunskaper ser vi som positivt. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från kundservice och/eller från offentlig verksamhet inom områdena samhällsbyggnad, näringsliv, kultur och fritid, tekniska divisionen, division utbildning eller social omsorg. Som kundservicekoordinator är frågeställningarna mycket varierande, viktiga egenskaper hos dig är då flexibilitet och lösningsfokus. Vidare är du självgående, tar ansvar för dina ärenden och kan prioritera i arbetet. Du är också stresstålig och kan anpassa dig utifrån vad situationen kräver. För att du ska passa i rollen är det viktigt att du tycker om att jobba med människor och service. Du kommer att arbeta med stort fokus på att möta medborgarnas behov. Det är viktigt att du är lyhörd och öppen samt förmår att anpassa ditt arbetssätt och din kommunikation. Då verksamheten är under uppbyggnad är det viktigt att du är nyfiken och vill utveckla din kompetens inom nya områden. Du är trygg i dig själv, trivs med att arbeta i team på en arbetsplats där det är högt tempo och där arbetsuppgifter och arbetsmetoder ständigt är under utveckling. Viktigt är att du följer uppsatta mål, gemensamma rutiner och riktlinjer. I denna rekrytering sätter vi stor vikt vid personlig lämplighet och engagemang för uppdraget. Våra lokaler är i Stadshuset i centrala Nyköping samt på Tekniska divisionen på Arnö och våra öppettider är mellan kl. 7-17. ÖVRIGT Vid kusten en timme från Stockholm ligger Nyköping. En snabbt växande kommun med hållbarhetsfokus och god service. Här är avstånden mindre, naturen närmare och livet lite enklare. Att arbeta i Nyköpings kommun innebär att bli del av en ambitiös organisation i en spännande tillväxtfas. Bland annat planeras Ostlänken, en del av Sveriges nya stambanor med resecentrum i Nyköpings centrum och vid Skavsta. Utvecklingen kommer påverka vår region positivt under många år framöver, både när det handlar om arbetsmarknad och god medborgarservice. Inom Nyköpings kommun arbetar ca 4 300 personer och vår breda organisation med många yrkesgrupper ger dig goda utvecklingsmöjligheter. Här finns många av samhällets viktigaste jobb. Du som väljer att arbeta hos oss kan därför vara säker på att få engagera dig i meningsfulla arbetsuppgifter. Här är du med och gör skillnad, både för enskilda människor och för kommunen i stort. Välkommen till en arbetsplats där möjligheterna växer. •Provanställning kan komma att tillämpas. •Denna tjänst kan komma att krigsplaceras i kommunens krigsorganisation vilket innebär att kommunen säkerställer tjänsten vid höjd beredskap. •För denna tjänst kan en säkerhetsprövning komma att göras enligt säkerhetsskyddslagen. •Tester i tidigt urval kan komma att användas i denna rekrytering. •När du söker jobb hos oss vill vi att du använder vårt e-rekryteringssystem. På så sätt blir hanteringen av din ansökan effektiv, snabb och säker. •Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. •Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk för redan anställd personal.
Receptionist med ansvar för padel – Nordic Wellness Norrköping Ingelsta Padel Nordic Wellness är Sveriges största friskvårdskedja med över 350 klubbar och ett växande antal padelanläggningar runt om i landet. Det ger oss unika möjligheter att ständigt utveckla våra anläggningar och ligga i framkant när det gäller utbud, kvalitet, personal och pris. Vi erbjuder ett brett utbud av träning och välmående för alla åldrar, har över 500 000 medlemmar och fortsätter vår expansionsresa framåt. Nu söker vi en receptionist med ansvar för padel till Nordic Wellness Norrköping Ingelsta Padel. Är du en serviceinriktad och engagerad person som vill vara med och utveckla vår padelverksamhet? Vill du arbeta i en fartfylld miljö där du får kombinera kundkontakt, försäljning och eventplanering? Då kan detta vara jobbet för dig! Vi söker dig som vill arbeta: Heltid Med ansvar för padelverksamheten, inklusive event och turneringar I en varierad roll där service och administration kombineras Om rollenSom receptionist med ansvar för padel spelar du en nyckelroll i att skapa en positiv och inspirerande miljö på anläggningen. Du är ansiktet utåt för både tränande och besökare och ser till att klubben och padelhallen alltid håller högsta kvalitet. Dina arbetsuppgifter inkluderar att: Välkomna och hjälpa medlemmar samt gäster Skapa en ren, fräsch och trivsam miljö på anläggningen Hantera försäljning av medlemskap och produkter Administrera bokningssystemet för padel, inklusive Matchi Planera och genomföra aktiviteter såsom turneringar och event Ha en aktiv kontakt med föreningar, skolor och företag för att utveckla padelverksamheten Ansvara för regelbunden uppdatering av hallens sociala medier Följa upp mål och budget kopplat till padelverksamheten Arbetet är varierande och kräver att du är självgående, flexibel och trivs med att ha många bollar i luften. Vem söker vi?Vi letar efter dig som: Är 18 år eller äldre Har ett intresse för padel och träning Är flexibel och kan arbeta dagtid, kvällar och helger Är självgående, tar egna initiativ och ser vad som behöver göras Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Är serviceinriktad och har en positiv inställning Tidigare erfarenhet av försäljning eller service är meriterande. Erfarenhet av administrativt arbete eller eventplanering är också en fördel, men inget krav – det viktigaste är din inställning och vilja att utvecklas! Vad erbjuder vi? En inspirerande arbetsmiljö fylld med träningsglädje och teamkänsla Möjlighet att påverka och utveckla padelverksamheten Utvecklingsmöjligheter inom företaget Ett roligt och omväxlande jobb i en växande organisation Ansökan Tjänsten är på 100 % Vi tillämpar 6 månaders provanställning Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller, och genom att skicka in din ansökan godkänner du att en sådan kan utföras. Sök idag – vi vill höra från dig!Urval och intervjuer sker löpande – så vänta inte. Skicka in din ansökan idag och bli en del av Nordic Wellness-familjen, där vi tillsammans lever våra värdeord: FUN MOVEMENT STRONG TOGETHER
Om tjänsten Älskar du service och söker ett roligt extrajobb? Vi letar efter en flexibel stjärna till vårt team! I denna roll som receptionist får du vara med och utveckla ett serviceuppdrag i ett av Göteborgs populäraste köpcentrum! Frölunda Torg invigde sin fina informationsdisk under 2022 där du som receptionist är en del av shoppingupplevelsen för besökare och en naturlig kontakt för medarbetare i centrumet. Tillsammans med din kollega kommer du vara köpcentrumets ansikte utåt, vilket kräver en god kommunikativ förmåga, lyhördhet och ett gott humör. Vi erbjuder ett mycket omväxlande och självständigt jobb i en trevlig miljö med glada och serviceinriktade kollegor. Arbetsuppgifterna är varierande och inkluderar bland annat att hänvisa besökare, svara på frågor, sälja presentkort, kontakt med leverantörer och centrumledning samt övriga kundärenden. Vem är du? Vi vet att du är en riktig servicestjärna som brinner för det personliga mötet och älskar att jobba med människor. Du jobbar proaktivt och lösningsorienterat och ligger alltid steget före. Du är flexibel och prestigelös och kan jobba både självständigt och i team. Vi ser gärna att du är energisk, driven, ambitiös och gillar att komma med nya idéer. Du har jobbat med service tidigare och arbetat i Office-paketet samt talar flytande svenska och engelska. Anställningen Anställningsform: Timanställning Sysselsättningsgrad: Fasta helgpass samt extra vid behov. Du kan även komma att rycka in vid kort varsel samma dag samt vid planerade ledigheter, du kan själv söka lediga pass samt lägga in din tillgänglighet i vår schemaläggningsapp. Start: Omgående Arbetstider: Varierande under centrumets öppettider (vardagar: 10.00-20.00, lördagar: 10:00-18.00 och söndagar: 11:00-17:00). Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!
Om tjänsten Älskar du service och söker ett roligt extrajobb? Vi letar efter en flexibel stjärna till vårt team! I denna tjänst finns möjlighet att jobba inom alla våra olika områden i Göteborg: kontorsreception, infodisk i köpcentrum, konferens, café och event. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Välkomna medarbetare och kunder Telefon och mail Kontakt med leverantörer Administrativt arbete i system Post- och fakturahantering samt bud Bokningar och beställningar Agera moodmanager och ta hand om såväl besökare som medarbetare Ansvara för konferensrum samt ronderingar på kontoret Arbeta på olika event Vem är du? Vi vet att du är en riktig servicestjärna som brinner för det personliga mötet och älskar att jobba med människor. Du jobbar proaktivt och lösningsorienterat och ligger alltid steget före. Du är flexibel och prestigelös och kan jobba både självständigt och i team. Vi ser gärna att du är energisk, driven, ambitiös och gillar att komma med nya idéer. Du har jobbat med service tidigare och arbetat i Office-paketet samt talar flytande svenska och engelska. Anställningen Anställningsform: Behovsanställning med möjlighet att jobba mycket Sysselsättningsgrad: Vid behov, du kan komma att rycka in vid kort varsel samma dag samt vid planerade ledigheter, du kan själv söka lediga pass samt lägga in din tillgänglighet i vår schemaläggningsapp. Start: Omgående Arbetstider: Varierande, du kan jobba både vardagar, kvällar och helger. Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!
Är du en riktig glädjespridare som brinner för service? Nu söker vi på Coor en receptionist till vår händelserika arbetsplats i Ludvika där du blir navet bland kunder och besökare. Välkommen till oss - på Coor är du skillnaden! Vilka är vi? För oss är arbetsglädje en grundpelare i vårt arbete. Här blir du en del av ett varmt, prestigelöst och inkluderande företag som ger våra medarbetare stort eget ansvar. Vi är fokuserade på innovation och för att uppnå det har vi en utvecklingsinriktad kultur som ger dig möjlighet att växa i karriären. Vad kommer du att få göra? Som receptionist är du Coors ansikte utåt som alltid har ögon och öron öppna för att fånga upp just det lilla extra. I den här rollen arbetar du självständigt och kan få användning för ditt engagemang. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö med möjligheter till utveckling inom ett dedikerat team som värdesätter samarbete. Exempel på arbetsuppgifter är bland annat: - Välkomna och assistera besökare - Hantera inkommande samtal och e-post - Passerkortsadministration - Boka och färdigställa konferenslokaler - Övriga administrativa uppgifter Vem är du? Som person är du positiv, serviceinriktad och uppskattar variation i arbetet. Med din professionalitet och engagemang ger du service i stjärnklass. Vi söker dig: - Med högt säkerhetstänk - Goda kunskaper inom svenska och engelska - Lätt att lära dig digitala system - Tidigare erfarenhet av serviceyrke som t.ex. receptionist är meriterande Vi erbjuder trygga och säkra arbetsvillkor - En varm och välkomnade arbetskultur - Lön enligt kollektivavtal - Introduktion till alla nyanställda för att ge dig en bra start i arbetet - Friskvård för att gynna en balans i livet - Förmåner som avtalspension, försäkringar och föräldralön. - Möjlighet att utvecklas inom ett stort och växande företag - Löpande kompetensutveckling med utbildningar och kurser Om tjänsten - Anställningsform: Tillsvidareanställning - Sysselsättningsgrad: En tjänst 100%, övriga 75% - Arbetstid: måndag - fredag schemaläggning mellan 6.55-17.05 - Startdatum: omgående - Provanställning: 6 månader Bakgrundskontroller och drogtester utförs på all vår personal vid anställning och vi använder personlighetstester. Övrig information Vid frågor kontakta: Mikaela Hedén, [email protected] (semesterv.30-33) Rebecca Bergner, [email protected] från v.31. Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. För att följa GDPR tar vi endast emot ansökningar via vår annons. Välkommen med din ansökan! All försäljning från annonssäljare och rekryteringsföretag i samband med denna rekryteringsprocess undanbedes vänligen. På Coor möter vi varandra med nyfikenhet och värme. Hos oss arbetar människor med olika personligheter, bakgrunder och talanger. Coor är service; vi tar hand om våra kunders fastigheter, lagar mat, städar, välkomnar gäster, levererar post och sköter alla de hundratals Facility Management-tjänster som krävs för att en arbetsplats eller fastighet ska fungera på bästa sätt. Vårt gemensamma uppdrag är att skapa de bästa arbetsmiljöerna i Norden – smarta, hållbara och fyllda med glädje, för både våra kunder och oss själva. Tillsammans skapar vi värde genom att utföra, leda och effektivisera våra kunders serviceverksamheter så att de kan fokusera på vad de gör bäst. Resten tar vi hand om. Genom vår varma kultur och vårt starka samarbete har vi roligare och skapar mer värde för våra kunder. Det ser vi varje dag. Det är därför vi är ett av Nordens ledande företag inom Facility Management.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 113 jobb