AML-analytiker till EY:s spännande projekt 🕵️‍♂️

Om tjänsten I samarbete med Ernst & Young (EY) söker Wrknest nu engagerade AML-analytiker för ett utmanande konsultuppdrag inom banksektorn. Det här är din chans att bidra till samhället genom att vara en del i kampen mot penningtvätt. Genom detta uppdrag kommer du att arbeta nära med både EY och ett erfaret team på en välrenommerad bank, där du får möjlighet att fördjupa din förståelse och dina kunskaper inom området. Dina framtida arbetsuppgifter Som AML-analytiker kommer ditt arbete att vara kritiskt för att identifiera och motverka finansiella brott. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Periodisk uppföljning och bedömning av företagskunders riskklasser. Utföra fördjupade kundkännedomsåtgärder baserat på kundens riskprofil. Utarbeta beslutsunderlag och dokumentation. Genomföra och förvalta riskbedömningar. Vi söker dig som Besitter minst två års relevant erfarenhet som AML-analytiker. Har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller juridik. Är flytande i svenska i både tal och skrift. Personliga egenskaper som värdesätts högt i denna roll är att du är självgående, kvalitetsmedveten och resultatinriktad. Övrig information Start: 6 maj. Plats: Stockholm. Omfattning: Heltid, 4 månader. Anställningsform: Konsultuppdrag genom Wrknest. Om kunden Ernst & Young (EY) är ett globalt ledande företag inom revision, skatt, transaktioner och rådgivning. Genom att arbeta på uppdrag hos EY kommer du att få värdefull insikt och erfarenhet från en av de mest framstående aktörerna inom finansbranschen. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.

9 april 2024
Sista ansökan:
26 september 2024
Ekonom

Institutionen för stad och land Om jobbet Vi önskar tillskott av en ny, positiv medarbetare till vår fina grupp på institutionen. Du kommer att arbeta i nära samarbete med fem andra ekonomer i den administrativa gruppen som i sin helhet omfattar 14 personer med olika roller och funktioner. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter omfattar ekonomi knutna till projektredovisning. Du kommer ha nära kontakt och samarbete med forskare och lärare vid institutionen, vilket gör det dagliga arbetet varierande och intressant. Exempel på arbetsuppgifter är; upprättande av projektkalkyler, fördjupad ekonomisk uppföljning på projektnivå, medverka vid framtagande av underavtal med samarbetspartners, hantering av rekvisitioner, transferering av forskningsmedel, ekonomisk delrapportering, slutrapportering, avslut av projekt och medverka vid projektrevisioner. Du medverkar aktivt i det årliga budgetarbetet som sker varje år under hösten. Du kommer vara en viktig person som ger aktivt stöd i ekonomi- och planeringsfrågor till verksamhetsansvariga på olika nivåer inom institutionen, främst avdelningschefer. Gillar du att bidra till utveckling? Då finns alla möjligheter till att komma med förslag på t.ex. förbättringar av administrativa rutiner, nya arbetssätt, mm. Har du idéer kom och pröva dem hos oss! Din bakgrund  Vi söker dig som har ekonomisk utbildning på högskolenivå eller har motsvarande kompetens. Vidare önskas flera års arbetslivserfarenhet som ekonom gärna med erfarenhet från projektekonomi. Finansiärerna till våra forskningsprojekt har olika regler och krav. Det är därför viktigt att du kan sätta dig in i komplexa anvisningar för ansökningar och återrapportering.  Vi värdesätter egenskaper som hög servicekänsla, god kommunikationsförmåga och att du trivs med att ha kontakt med många människor. Stor vikt läggs vid samarbetsförmåga och personlig lämplighet för arbetsuppgifterna, såsom att vara drivande och orädd då tjänsten kräver att du tar egna initiativ och kan arbeta självständigt. Du kan på ett pedagogiskt sätt förklara ekonomiska begrepp och samband för icke-ekonomer. Du har en god förmåga att strukturera, organisera och prioritera arbetet på ett effektivt sätt. Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift är en förutsättning då arbetet sker i en internationell miljö. Du behärskar Officepaketet och har avancerade kunskaper i Excel, med önskemål om att kunna hantera pivottabeller. Kännedom om eller erfarenhet av regelverk och redovisning inom staten är önskvärt. Erfarenhet av våra system ERP (tidigare UBW4/Agresso), Proceedo och Primula är meriterande. Om oss Vid institutionen för stad och land bedrivs grundutbildning, forskarutbildning, forskning och samverkan på fem avdelningar: agrarhistoria, landskapsarkitektur, landsbygdsutveckling, miljökommunikation och avdelningen för statsvetenskap och naturresursförvaltning, där Sidas helpdesk för miljöbedömning och Centrum för biologisk mångfald (CBM) ingår. På institutionen finns också Centrum för naturvägledning (CNV). Institutionen är den största inom SLU för samhällsvetenskap, humaniora och design. Frågor om det hållbara nyttjandet av naturresurser och landskap är centrala i institutionens forskning, undervisning och samverkan. Vid institutionen är ca 180 personer anställda. Till denna institution krävs ett kvalitativt dynamiskt administrativt stöd och där kommer enheten för administration in med 14 unika personer som besitter en rik kompetens. Vi ser fram emot att få integrera dig i vår trevliga arbetsmiljö och få visa dig vår vackra gröna utemiljö här på Ultuna. Vi vill gärna berika oss med dina erfarenheter och få lära känna dig som person så att du snabbt kommer att uppleva dig som en i gänget. Det finns möjlighet att arbeta en del av veckan på distans. Mer information om institutionen/avdelningen: https://www.slu.se/institutioner/stad-land Läs mer om våra förmåner och hur det är att jobba vid SLU på https://www.slu.se/om-slu/jobba-pa-slu/ Placering: Uppsala Anställningsform:   Vikariat 24 månader. Med mycket trolig omvandling till en tillsvidare anställning Omfattning: 100% Tillträde: Enligt överenskommelse. Ansökan: Välkommen med din ansökan via ansökningsknappen nedan senast 2024-05-15. Fackliga kontaktpersoner: https://internt.slu.se/min-anstallning/facket/kontaktpersoner/   Sveriges lantbruksuniversitet (SLU) har en nyckelroll i utvecklingen för hållbart liv, grundad i vetenskap och utbildning. Genom vårt fokus på samspelen mellan människa, djur och ekosystem och ett ansvarsfullt brukande av naturresurserna bidrar vi till en hållbar samhällsutveckling och goda livsvillkor på vår planet. Huvudorter är Alnarp, Umeå och Uppsala, men verksamhet bedrivs också på forskningsstationer, försöksparker och utbildningsorter i hela landet. SLU har drygt 3000 medarbetare, 5000 studenter och forskarstuderande och en omsättning på över tre miljarder kronor. Universitetet satsar på attraktiva miljöer på sina campusområden. Vi arbetar för en jämställd och inkluderande arbetsmiljö där öppna samtal mellan människor med olika erfarenheter lägger grunden för vetenskaplighet, kreativitet och utveckling. Vi välkomnar därför personer med olika bakgrunder och perspektiv att söka den aktuella anställningen.

5 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Redovisningsassistent Deltid

Arbetsbeskrivning Har du erfarenhet av att jobba som ekonomiassistent och vill arbeta på 50 procent? Är du student och har något år kvar av dina studier och har lite erfarenhet från att ha arbetat med ekonomi? Då har vi den perfekta rollen för dig! Just nu söker vår kund en junior ekonom som kan jobba 50 procent för ett konsultuppdrag från och med början av maj till årsskiftet. Ansvarsområden Betala löner, fakturor och och ställa ut leverantörsfakturor. Översyn av resultat- och balansräkning. Äga bolagets olika bankförbindelser. Bolaget har även 3-4 mindre koncern-företag som behöver administreras. Ad hoc-förfrågningar från bolagets alla intressenter. Kvalifikationer Erfarenhet av en liknande roll där du arbetat med fakturor och gärna löneutbetalning. Kunnig i Excel. Problemlösare Flytande i tal och skrift i svenska och engelska Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

2 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Redovisningsassistent Västerås

Vill du bli en del av vårt team? Vi är en liten redovisning och revisionsbyrå med lokaler i centrala Västerås. Vår personal är självklart vår viktigaste resurs. Följaktligen ställer vi mycket höga krav på vår personal och detta gäller inte endast utbildningskrav utan även bemötandet av våra kunder. Vi erbjuder alla våra anställda en chans att utbilda sig vidare. Vi är auktoriserad redovisnings- och revisionsbyrå via FAR och fortbildar oss enligt FARs uppsatta utbildningskrav. Vi är en modern revisionsbyrå som tar det extra steget för våra klienter, varje klient skall känna sig väl omhändertagen och alltid erhålla såväl kompetent och professionell hjälp som ett trevligt bemötande. Vi utför redovisnings- och revisionstjänster till mindre och medelstora företag med höga krav på service och kvalitet. Vi utför alla inom branschen förekommande uppdrag samt arbetar objektivt, oberoende och med integritet. Vi söker både dig som är nyexaminerad på högskolan eller yrkesprogram samt dig som har erfarenhet inom Redovisningsbranschen. Vill du arbeta och utvecklas på en liten byrå och jobba på bredden med bokföring, lön, bokslut, årsredovisning, deklarationer samt administration. Känner du stort engagemang och intresse för redovisning, ta egna initiativ och utveckla din yrkeskompetens. Vi söker dig som är ambitiös, ansvarsfull, noggrann samt stresstålig. Kunskap inom Capego och Fortnox är meriterande. Kontakta oss omgående genom att skicka din skriftliga ansökan med meritförteckning via mejl till: [email protected]

2 april 2024
Sista ansökan:
2 maj 2024
Redovisningsassistent sommarjobb/extra

ThorenGruppen är ett av Sveriges största utvecklingsföretag med verksamhet från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vi bedriver för- och grundskolor, gymnasium, vuxenutbildning, SFI samt tjänster på uppdrag av Arbetsförmedlingen. Beskrivning Brinner du för redovisning och vill utveckla dina kompetenser inom området och samtidigt vara en del av ett härligt team? Sök då redan idag! Arbetsuppgifter ThorenGruppens redovisningsavdelning hanterar hela koncernens redovisning, bestående av ett femtontal företag och föreningar. Avdelningen består idag av 11 medarbetare med placering på huvudkontoret vid Thoren Arena i Umeå. Vi söker nu en redovisningsassistent som söker sommarjobb och extrajobb - gärna i kombination med universitetsstudier inom ekonomi där du inleder med sommarjobb och därefter arbetar extra vid behov, vid sidan av dina studier. Arbetet är varierat och består bl a löpande bokföring, kund- och leverantörsreskontrahantering, utbetalningar och andra sedvanliga arbetsuppgifter som förekommer på en ekonomiavdelning.  Kvalifikationer Vi söker engagerade personer med lösningsfokus och som har som minst, påbörjade ekonomistudier vid yrkeshögskola eller universitet. I denna rekrytering kommer vi att lägga stor vikt vid personliga kompetenser. Vi söker en lagspelare med eget driv och vilja att utvecklas i sin yrkesroll. Villkor Som arbetsgivare erbjuder vi dig en plats i en spännande och nytänkande organisation som vill utveckla medarbetarupplevelse, hälsa och arbetsmiljö. Vi erbjuder världens roligast jobb och de allra bästa medarbetarna! Vi kommer att hantera ansökningarna löpande, så tillsättning kan ske innan sista ansökningsdag, så vänta inte med din ansökan.

2 april 2024
Sista ansökan:
2 maj 2024
Redovisningsassistent

Är du en person som har ett öga för detaljer och som tycker om att jobba med siffror? Vi behöver nu stärka vår organisation med en redovisningsassistent! I rollen som redovisningsassistent kommer du arbeta med: Hela flödet inom kund- och leverantörsreskontra Löpande bokföring och vara delaktig vid månads- och årsbokslutarbete Bankbetalningar Kontoavstämningar Andra arbetsuppgifter inom ekonomi kan komma att ingå och arbetsuppgifterna kan komma att anpassas efter verksamhetens behov. Vem söker vi: Vi söker dig med lägst gymnasial utbildning inom ekonomi eller med motsvarande erfarenhet. Du bör ha goda kunskaper i Microsoft Office, främst Excel. Vi arbetar med affärssystemet QAD och ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet av att använda affärssystem. Rollen innefattar dels självständigt arbete, dels samarbete med olika avdelningsfunktioner. Därför krävs en god kommunikativ förmåga och goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska. Vidare är du noggrann, lösningsorienterad och har förmågan att arbeta strukturerat mot deadlines. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Om CoorsTek Sweden AB: Vi är en del av den amerikanska CoorsTek-koncernen som är en ledande global tillverkare av tekniska keramiska komponenter. Komponenterna tillverkas för praktiskt taget alla branscher i den globala ekonomin, inklusive bil, flyg, halvledare och energi. CoorsTek har siter i USA, Asien samt Europa och på siten i Robertsfors är vi ca 60 anställda. CoorsTek Sweden AB är ISO-certifierade, vi jobbar kontinuerligt med utveckling av våra processer och den kvalitet vi levererar till våra kunder. Vad vi erbjuder dig: Vi erbjuder dig en roll i ett litet team, där du får ett stort ansvar. En sund balans mellan arbete och privatliv är viktigt för oss, därav möjligheten att delvis arbeta hemifrån. Vi erbjuder också friskvårdsbidrag. Vi värnar om inkludering och jämlikhet, och värdesätter olika bakgrunder och nya perspektiv. Övrigt: Start: Enligt överenskommelse Omfattning: 80 – 100% Placeringsort: Robertsfors Anställning: Tillsvidare med 6 månaders provanställning Har du frågor om tjänsten kan du kontakta vår Plant Controller Elin Lundberg på [email protected] Ansökan: Urval kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstid har gått ut. Sista ansökningsdag är 2024-04-30. CV och personligt brev skickas till [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

27 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Junior Accountant

We’re on a journey to change the way the world uses energy and accelerate the transition to renewable energy through our market-leading energy storage systems. We operate in nearly every continent, and the cornerstone for our company’s rapid growth is making products that matter for society. The Accounts Payable team at Polarium is looking for an extra resource, to be based in Stockholm, during the summer to make sure that invoices are processed and paid on time. The selected candidate will work on an hourly basis starting from April, transitioning to full-time employment from June until mid-August, and back to hourly basis during the fall. Responsibilities: - Verifying vendor invoices - Assigning dimensions to invoices and sending for approval - Matching invoices against purchase orders and investigating differences - Handling finance related questions and emails Qualifications and experience: - 2nd or 3rd year finance student at university - Interest in accounting - Structured, accurate and a quick learner We offer - Maximized wellness contribution - Pension and health insurance Kindly submit your application through the provided apply button in the advertisement on our careers page, as we are unable to accept any applications via email in compliance with the GDPR regulations. At Polarium, creating change in the energy industry starts with our team. We believe a diverse workplace brings creativity, innovation and better represents our customers, and the many communities they serve, around the world. A positive work-life balance is what supercharges our teamwork and a sustainable personal journey throughout our careers. Since Polarium launched in 2015, we’ve been on a mission to redesign the energy industry. We’re unlocking the massive potential of energy storage systems through our wide range of intelligent and digital services. Our passion for solving challenges is what drives our next generation of premium energy storage products in use on all continents and in all climate zones. Today, we power businesses, optimize energy usage, and reduce carbon dioxide emissions to create a cleaner future in energy. We look forward to receiving your application!

19 mars 2024
Sista ansökan:
5 september 2024
Ekonom

Titel: Ekonom med erfarenhet, eller nyutbildad, sökes Vi söker en engagerad och kvalificerad ekonom för att sköta fakturering, betalningar, budgetar och inköpsplaner åt vårt företag. Vi är öppna för att anställa antingen en erfaren ekonom eller en nyutbildad individ som är entusiastisk att starta sin karriär inom ekonomi. Arbetsuppgifter inkluderar men är inte begränsade till: - Ansvara för fakturering av leverantörer och kunder - Hantera in- och utbetalningar i enlighet med företagets policys - Upprätta och övervaka företagets budgetar - Skapa inköpsplaner och säkerställa att dessa följs Krav: - Relevant utbildning inom ekonomi eller liknande område - Erfarenhet av liknande arbete är meriterande men ej ett krav för nyutbildade - Starka matematiska färdigheter och analytiskt tänkande - Goda kunskaper i Excel och andra ekonomisystem är meriterande Vi letar efter någon som är noggrann, organiserad och kan arbeta självständigt. Oavsett om du har tidigare erfarenhet inom området eller nyligen har tagit examen och trivs med att hantera ekonomiska uppgifter på ett effektivt sätt, så är det här en spännande möjlighet för

14 mars 2024
Sista ansökan:
14 maj 2024
Junior Accountant

Boilerplate for suggested consistency. Feel free to tweak as you like (then delete all the instructions), this is only a starting point to create a specific job posting and keep it closely aligned! The role We're looking for a Junior Accountant to join the Accounting team, a key part of finance department. The accounting team are responsible for managing financial transactions, preparing financial reports, ensuring compliance with regulations, and providing valuable insights to support decision-making within the organization. As the Junior Accountant, you will have an important role in the continued expansion and development of the financial processes within the group. You will be working closely to the Global Accounts Receivable Accountant and report to the Head of Accounting. Responsibilities - Perform daily accounting tasks such as recording transactions, preparing journal entries, and maintaining general ledger accounts. - Process supplier invoices accurately and efficiently, ensuring timely payments and adherence to company policies and procedures. - Reconcile bank statements and other financial records to ensure accuracy and completeness. - Travel Expense reporting and reimbursement - Support month-end and year-end close procedures. - Manage accounts receivable on a daily basis including daily communications with customers and other parts of the organization. - Support in Ad hoc project and contribute to the development of the finance department About you Just like us, you love music. You're driven and entrepreneurial, but you know how to be a team player too. Regardless of roles, we're always looking to work with people who can adapt to constant change, prioritize what's important, stay humble, open, curious and with a passion for details. We believe you are on the start of your carrier and have just graduated or worked for a few years with accounting and are now ready do develop your skills and grow together with us. As a Junior Accountant, we're specifically looking for: - A quick learner who is comfortable taking ownership of given tasks and working independently. - An Urge and curiosity to learn new skills and take on new tasks. - Be accurate, analytical, and able to complete your tasks efficiently. - Able to prioritize and make sure to meet deadlines. - Social, positive and like to work closely in a team. Mandatory requirements - Degree in accounting, economics, finance, or related field and/or work experience in the accounting. - Strong attention to detail and accuracy in work. - Excellent organizational and time management skills. - Ability to prioritize tasks and meet deadlines in a fast-paced environment. - Proficiency in Microsoft Excel and accounting software (experience with the Netsuite is a plus). - Strong analytical and problem-solving skills. - Effective communication and interpersonal skills. - Ability to work independently as well as part of a team. - Excellent written and verbal communication skills in English (Swedish is a plus) About us Soundtrack Your Brand is a B2B scale-up company providing music streaming services for businesses. We serve small customers like the café around the corner, and much bigger brands like McDonald's, Toni & Guy and TAG Heuer. On the inside, we're a bunch of talented, motivated and humble designers, engineers and music experts. We believe in product-led growth (https://openviewpartners.com/product-led-growth/), where the product is the primary driver of customer acquisition, conversion and expansion. Employee benefits This is an exciting opportunity to join a growing company and make an impact in the field of accounting. We offer competitive compensation and benefits packages, as well as opportunities for career advancement and professional development. - You have the freedom to decide where you work the best with our Work From Anywhere program with a one-off setup bonus included - Generous pension plan - Yearly budget for health, wellness and personal development - Laptop and mobile phone of your choice with included cellular subscription. - Regular social activities such as team events, meet ups, after works and off-sites - Daily breakfast served at the office If you have any questions about the position or need to reach out, get in touch with Line Monsen at [email protected].

12 mars 2024
Sista ansökan:
29 augusti 2024
Redovisningsassistent till ITAB

Nu har du möjligheten att bli en del av en duktig redovisningsgrupp som stöttar flera av ITABs bolag med olika redovisningsärenden. Här får du möjligheten att arbeta med erfarna kollegor och skapa ett brett nätverk inom ITABs organisation! Dina arbetsuppgifter I rollen som Redovisningsassistent kommer du ingå i en arbetsgrupp om ca 3 medarbetare som ansvarar för redovisningen inom flera av ITABs bolag. På kontoret kommer ni sitta nära varandra och du kommer ha en erfaren kollega som stöttar dig under din upplärningsperiod. Tjänsten är varierad och du kommer få arbeta med många olika arbetsuppgifter. Ett område som du kommer arbeta mycket med är kundreskontra. Hanteringen av ordrar ser lite olika ut från bolag till bolag och därför passar rollen dig som är uppmärksam och som gillar att organisera upp ditt arbete på ett bra sätt. Andra uppgifter kommer vara löpnande bokföring, avstämningar, fakturering och rapporteringar. Du kommer även arbeta med månadsbokslut mot ITABs bolag, vilket gör att tempot och mängden arbete går upp och ned i olika perioder. Det är därför viktigt att du kan växla tempo, är tillgänglig och har möjlighet att lägga ned mer tid när det är mycket att göra. På sikt kommer du även få arbeta med leverantörsreskontra mot Itabs dotterbolag utomlands. Internkommunikationen sker både på svenska och engelska i tal och skrift och du kommer arbeta i affärssystemet Jeeves. Tjänsten som Redovisningsassisten passar dig som söker ett utmanande arbete där du får möjligheten att både fördjupa och bredda dina kunskaper. Itab ser långsiktigt på anställningen och därför söker vi efter en medarbetare som verkligen vill lära sig och bli riktigt duktig på sitt arbete! Din profil För att lyckas i rollen som Redovisningsassisten tror vi att du har lätt för att ta kontakt med nya människor, då du kommer ha ett brett kontaktnät inom Itabs organisation. Du tycker det är roligt att arbeta mot uppsatta mål, som tex. månadsbokslut. Du har även en förmåga att håller ordning på ditt arbete och planera din tid för att kunna växla upp och ned arbetstempot, beroende på vilken fas ni befinner er i Skallkrav för tjänsten: •YH-utbildning inom Redovisning/Motsvarande •Relevant arbetslivserfarenhet inom ekonomi •Svenska och engelska i tal och skrift Meriterande för tjänsten: •Kunskaper i affärssystemet Jeeves •Erfarenhet från logistikbranschen •Kunskaper i tyska/franska Om ITAB ITAB är en världsledande leverantör inom butiksinredning till i huvudsak dagligvaruhandeln. ITAB tillhandahåller ett brett sortiment av kassadiskar, självutcheckning, entrésystem, inredning och belysning – allt för att kunna erbjuda så bra helhetslösningar av hög kvalitet till sina kunder! ITAB finns etablerade i och levererar produkter mot flera olika länder. ITABs kontor i Jönköping är ljust, fräscht och modernt! I entréhallen mötes du av en stor utställningsyta av produktsortimentet. Medarbetarna sitter i trevliga arbetsrum, allt ifrån enskilda kontor till mindre landskap. Hur du ansöker För att söka tjänsten som Redovisningsassistent, vänligen ansök via: https://www.framtiden.com/. Vid frågor är du välkommen att kontakta rekryterare Lisa Hannerz: [email protected] alt. 073–5168995. Vi arbetar med löpande urval, välkommen in med din ansökan redan idag. Om Framtiden AB Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju order i Sverige samt i Oslo. För tjänsten som Redovisningsassistent kommer du inledningsvis vara anställd konsult via Framtiden AB. Därefter finns mycket goda möjligheter att gå över i anställning direkt hos ITAB. Villkor Startdatum: April 2024 Placeringsort: Jönköping Arbetstider: Mån-fre, flex Omfattning: Heltid

23 februari 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024