Redovisningsassistent
Sök bland 21 lediga jobb som Redovisningsassistent och börja ditt nya yrkesliv idag!
Birka BioStorage AB tillhandahåller logistiktjänster åt läkemedelsindustrin t ex förvaring och transport av prover. Uppdraget är ett vikariat på 9 månader under en nuvarande medarbetares föräldraledighet, men möjlighet till förlängning är goda, då verksamheten växer. Vår redovisningsfunktion är gemensamt organiserad för våra tre verksamhetsbolag, samt tre ägarbolag med minimal aktivitet. Vi har avtal med en extern redovisningsbyrå som hjälper oss med avstämningar på plats Arbetsuppgifter: - Arbeta med regelbunden redovisning, bokföring och reskontra - Registrera, bokföra och betala leverantörsfakturor - Ta emot och kontrollera betalningar från kunder, hantera avvikelser i avstämningar - Hantera ekonomisystem & bokningssystem (vi använder enbart Fortnox) - Kontera och avstämma kontosaldon regelbundet -Redovisa AG och moms -Bistå extern redovisningskonsult och revisor med underlag Du är utbildad redovisningsekonom med utbildning och erfarenhet. Du har goda kunskaper i svenska (tal och skrift). Du kan Fortnox, har datorvana (Excel) -Du trivs i teammiljö med medarbetare/kunder med olika bakgrunder -Du hittar effektiviseringsmöjligheter och lösningar Vi utvärderar kandidater löpande. Start senast 1 december 2024 Arbetsplats: Odarslövs Gård 332 i Lund Övrigt: arbete hemifrån eller distansarbete ej aktuellt
Är du en positiv och flexibel person som älskar att ta dig an nya utmaningar? Har du någon erfarenhet från restaurang/livsmedelsindustrin och söker en ny karriärväg inom ekonomi? Då kan du vara den vi letar efter! Om rollen: Vi söker nu en Junior redovisningsassistent som vill vara en del av vår kunds energifyllda team på ca 10 personer, med en blandning av åldrar från 19 till 57 år. Vi värdesätter mångfald och personlighetsdrag som bidrar till teamets gemenskap och positiva energi. Här är personliga egenskaper viktigare än tidigare erfarenheter. Du kommer arbeta med balansavstämningar och få användning av dina kunskaper i Excel. Rollen innebär arbete från vårt kontor och kräver god datorvana. Start: Relativt omgående där man börjar som konsult via oss på People of Finance & Interim för att sedan bli överrekryterad till vår kund. Vår kund sitter centralt i Stockholm City. På plats jobb mest då det är en härlig kultur och stämning som vår kund har skapat i teamet. Vem är du? Du är positiv, orädd och driven. Du är flexibel och har lätt för att anpassa dig till nya situationer. Du har erfarenhet av att arbeta inom restaurang eller livsmedel (meriterande men inget krav). Du behärskar svenska flytande, både i tal och skrift. Du har grundläggande kunskaper i Excel och generell datorvana. Krav: Flytande svenska i tal och skrift Kunskap om balansavstämning (du kommer inte att hantera årsredovisningar) Skattedeklartioner Grundläggande Excel-kunskaper och datorvana Frågor? För frågor om uppdraget kontakta oss på [email protected] Vi intervjuar löpande så varmt välkommen med din ansökan snarast, rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. People of Finance & Interim, en fortsättning på Talents of Sweden är rekryterings- och konsultföretaget för marknadens mest eftertraktade kandidater och företag. Att söka denna möjlighet genom oss ger rätt person goda möjligheter till en spännande karriärutveckling – både nu och i framtiden. Vi sitter med fler spännande interimsuppdrag samt rekryteringar och genom att söka en roll genom oss kan också fler intressanta möjligheter dyka upp, utöver denna möjlighet. Glöm inte att följa vår nya LinkedIn för att ta del av spännande uppdrag och karriärmöjligheter - klicka här för att följa. Vi ser fram emot din ansökan! Sökord: administration, ekonomi, redovisningsassistent, ekonomiassistent, leverantörsreskontra
IRA Consulting AB söker en noggrann och proaktiv redovisnings- och bokföringsassistent för att stärka vårt team. I denna roll kommer du att ge viktigt stöd för klienters redovisnings- och bokföringsbehov och säkerställa korrekta finansiella poster samt exceptionell service. Huvudsakliga Arbetsuppgifter: • Assistera klienter med deras redovisnings- och bokföringsuppgifter och säkerställa att korrekta finansiella poster upprätthålls. • Behandla fakturor, betalningar och finansiella transaktioner noggrant och effektivt. • Förbereda finansiella rapporter, redovisningar och nödvändig dokumentation för klienter. • Underhålla och uppdatera klienters finansiella register, inklusive huvudböcker och journaler. • Kommunicera effektivt med klienter för att besvara deras redovisningsfrågor och ge vägledning i bokföringspraxis. • Assistera vid lönehantering och säkerställa efterlevnad av skatteregler för klientkonton. • Samarbeta med teammedlemmar för att förbättra redovisningsprocesserna och öka effektiviteten. Kvalifikationer: • Relevant erfarenhet inom redovisning eller bokföring. • Stark uppmärksamhet på detaljer och organisatoriska färdigheter. • Utmärkta kommunikationsförmågor på både svenska och engelska. • Goda kunskaper i Microsoft Office Suite (särskilt Excel) och redovisningsprogram (t.ex. Fortnox). • Förmåga att arbeta självständigt och som en del av ett team i en snabb arbetsmiljö. • En proaktiv attityd och vilja att lära sig. Vad Vi Erbjuder: • Konkurrenskraftig lön och förmånspaket. • Möjligheter till professionell utveckling och karriärtillväxt. • En dynamisk och stödjande arbetsmiljö. Hur Man Ansöker: Vänligen skicka ditt CV och personliga brev till [email protected]. Inkludera “Ansökan om Redovisnings- och Bokföringsassistent” i ämnesraden. Om IRA Consulting AB: IRA Consulting AB är en konsultbyrå specialiserad på administrativ migrationsstöd, tjänster för anställdas flytt, redovisning och affärskonsultation. Vi bistår både företag och individer med visumansökningar, arbetstillstånd och uppehållstillstånd samt erbjuder stöd för medborgarskapsansökningar. Vårt team hanterar internationella flyttar, inklusive relocation av anställda och tjänster efter ankomst, såsom registrering hos lokala myndigheter. Dessutom erbjuder vi expertis inom redovisning, bokföring och affärskonsultation för att säkerställa att våra kunder förblir finansiellt efterlevande.
Redovisningsassistent med löneadministration till Bostjärnan Equipe Finance har nu fått förtroendet att rekrytera en Redovisningsassistent med löneadministration till Bostjärnan, ett familjärt fastighetsbolag, där din breda erfarenhet kommer uppskattas och där du blir en viktig medarbetare i Bostjärnans fortsatta utveckling. Bolaget är en trivsam arbetsplats i centrala Göteborg där generationer trivs och utvecklas. Välkommen till Bostjärnan om du drivs av att jobba i ett välmående fastighetsbolag där, långsiktighet, affärsmässighet och prestigelöshet värderas högt! Hos Bostjärnan erbjuds en roll där du använder både bredden i dina kunskaper inom löpande redovisning kombinerat med löneadministration och där du har mycket god servicekänsla. Hos Bostjärnan kommer du trivas om du gillar att ta stort ansvar för din egen utveckling samtidigt som du samarbetar med erfarna kollegor. I rollen på Bostjärnan kommer du ha varierande arbetsuppgifter där den ena dagen är inte den andra lik. När du kliver in genom dörren märker du att ni tillsammans gör skillnad för över 1600 lägenhetsinnehavare och är stolt över det. Bolaget värdesätter sin personal och får personer att trivas och stanna ett längre tag. Bostjärnan Bostjärnan är ett familjeägt bostadsföretag som har förvaltat egna hyreshus i 55 år. Huvudsakliga verksamheten finns i Göteborg och Västerås och sammanlagt har bolaget över 1600 bostadslägenheter samt en hotell- och kontorsfastighet. Huvudkontoret är beläget i centrala Göteborg. Verksamheten fokuserar på långsiktig god ekonomisk tillväxt, trivsel och långsiktighet hos både våra hyresgäster och våra medarbetare. Om tjänsten Som redovisningsassistent/löneadministratör på Bostjärnan kommer du att ha helhetsansvar för löneadministration av ca 45 löner, löpande redovisning för flera bolag och hantering av leverantörsreskontra. Bostjärnan är ett stabilt bolag och söker dig som gillar att vara i en lite mindre och effektiv organisation där din personlighet och kompetens kommer bli en stor tillgång. Här erbjuds du en rolig roll där du får nyttja dina redovisnings- och lönekunskaper samtidigt som du bidrar till att teamet utvecklas och tar steg in i framtiden. Gillar du att jobba nära kärnverksamheten, kommunicera med hyresgäster, förbättra processer och sätta struktur samtidigt som du är prestigelös och bidrar till en arbetsplats med hög trivsel är detta rollen för dig. Du jobbar nära både ägare och dina närmsta medarbetare inom ekonomi och förvaltning. Du får stort ansvar för dina arbetsuppgifter och växer med detta för att göra saker bättre och effektivare. Huvudsakliga arbetsuppgifter I din roll som redovisningsassistent/löneadministratör ansvarar du bland annat för: Löneadministration för ca 45 löner i flera legala enheter, tjänstemän, kollektivare och ackordslöner. Löpande bokföring, leverantörsreskontra och betalningar. Månads-, kvartals och årsavstämningar. Analys av balans & resultaträkning Vara behjälplig i årsbokslut Förbättringar och effektivisering av processer och system Skatt & momshantering Avstämning av skattekonto/preliminärinbetalningar Backup till medarbetare vid arbetstoppar/sjukdom/semestrar Hantering av administration på kontoret, kontakt med hyresgäster, inköp, växel, posthantering och nyckelhantering. Önskad profil För att lyckas i rollen tror vi att du har en YH utbildning inom ekonomi/lön och minst 3 års erfarenhet av liknande tjänster. Erfarenhet från fastighetsbranschen är ett plus likaså erfarenhet av både tjänstemanna-, kollektiv- samt ackordslöner. Du har erfarenhet av avstämningar i månadsbokslut, kvartal och årsslut med höga krav på noggrannhet och riktighet. Du har tidigare erfarenhet av att arbeta i Visma lön, Visma e-Ekonomi, scanningssystem samt har goda kunskaper i Excel. För att trivas i rollen och hos Bostjärnan behöver du vara en social teamspelare, prestigelös och vara noggrann och strukturerad i ditt arbete. Du har en lösningsorienterad inställning och du hanterar såväl kontorets administration som att svara på hyresgästernas frågor i telefonväxeln. Som person är du analytisk, kommunikativ och har förmågan att fokusera på detaljer och samtidigt kunna lyfta blicken för att se det större sammanhanget. Vidare är du trygg i dig själv och kan arbeta självständigt. Du är mån om dina kollegor som du även backar upp och hjälper när det behövs. Vad vi erbjuder Vi erbjuder varierade dagliga uppgifter med många kontaktytor, högt till tak, möjlighet att skapa god trivsel på kontoret i en familjär miljö i centrala Göteborg. Förmåner Massage Parkering utanför kontoret finns och förmånsbeskattas Friskvårdsbidrag Bra att veta Startdatum: Enligt överenskommelse Plats: Centrala Göteborg Lön: Fast lön Din ansökan Intervjuer och urval görs löpande. I denna rekrytering samarbetar Bostjärnan med Equipe Finance. Om du är en positiv lagspelare som vill utvecklas i ett härligt gäng, stabilt och verksamhetsnära bolag vill vi att du skickar in din ansökan redan idag till [email protected] Märk din ansökan med “redovisningsassistent/löneadministratör Bostjärnan”. Kontaktpersoner Daniel Hokander, [email protected] Marcus Råsberg, [email protected]
Sirius Fotboll är en allsvensk fotbollsklubb som bildades 1907 i Uppsala. Herrlaget spelar i allsvenskan sedan säsongen 2017 och föreningen har även ungdoms- och breddverksamhet, akademi, parafotboll, futsal och gåfotboll. Utöver fotbollsverksamheten driver Sirius Fotboll hållbarhetsprojektet Gränslös Fotboll som innefattar många olika projekt så som nattfotboll, karriärdag, skolsamverkan, sommarläger, cuper och andra initiativ för att hjälpa barn och unga i utsatta områden. Sirius Fotboll har över 1000 medlemmar och det är ca 60 anställda i verksamheten. Läs mer på https://www.siriusfotboll.se/ Ekonom till Sirius Fotboll Vår nuvarande ekonomiansvariga går på föräldraledighet samtidigt vill vi fortsätta utveckla och växa i verksamheten. Vi söker en ersättare under den perioden som sedan kan övergå i en utökning av ekonomifunktionen, och vara med och forma ekonomi och administration kommande år. Arbetsuppgifter Löpande bokföring, period- och årsbokslut. Övergripande kontroll vid lönehantering. Upprätta budgetunderlag, ekonomisk uppföljning, prognoser, sammanställningar och avvikelsehantering. Hantering av moms rapportering, skatter och deklarationer. Utveckla system och modeller för ekonomisk analys, styrning och kontroll. Vara ett stöd för kollegornas arbete inom det ekonomiska området. Vara insatt i gällande avtal för verksamheten. Kvalifikationer och personliga egenskaper Vi söker dig som har någon form av påbyggnadsexamen inom ekonomi, och då främst inom redovisning, samt arbetserfarenhet av en liknande roll. Du har bred erfarenhet av att lösa olika uppgifter inom ekonomi och förmåga att arbeta strukturerat med såväl högt som lågt då du kommer att att utgöra hela ekonomiavdelningen under en period. Du har vana av ekonomisk planering, budgetering och uppföljning samt att plocka fram olika typer av underlag och rapporter och du är kommunikativ med en god förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift. Du är van att arbeta i olika system. Vi använder ekonomisystemet Navision Business Central. Det är för oss viktigt att du hanterar Excel mycket väl. Det är dessutom ett stort plus om du har erfarenhet av och intresse för lönehantering. För att trivas och lyckas i rollen som ekonom tror vi att du är en lagspelare som är kommunikativ, strukturerad, prestigelös samt har en god initiativförmåga. Vidare är du en analytisk problemlösare som ser möjligheter förbi problemen och drivs av att nå goda resultat. Vi erbjuder Ett utmanande och utvecklande jobb i en dynamisk miljö, med teamanda, glädje och socialt ansvar. Sirius Fotbolls kontor ligger på Sportfältsvägen 3 i Uppsala.
Ekonomipartner Umeå AB är en lokal redovisningsbyrå i Umeå. Med ett stort fokus på ett nära samarbete med personlig service och hög kvalitet bistår vi klienter med bokföring, bokslut, skatterådgivning, löneadministration och affärsrådgivning. Vi arbetar hela tiden mot att nyttja ny teknik för att förbättra kundupplevelsen gällande bokföring. Vår vision är att vi alltid ska vara marknadsledande i Umeå avseende kvalitet på bokföring, bokslut och löneadministration. Som medarbetare ska det vara utvecklande att arbeta hos Ekonomipartner. Vi vill ta till vara på varje medarbetares färdigheter, kunskaper och idéer och erbjuda de förutsättningar som krävs för att kunna utföra ett effektivt arbete. Som medarbetare hjälper man sina arbetskollegor att lyckas med sina uppdrag och arbetsuppgifter genom att bidra med sina kunskaper. Vi arbetar enligt svensk standard för redovisningsuppdrag, REX, och enligt svensk standard för auktoriserade lönekonsulter, SALK. Vi är i dagsläget elva medarbetare på byrån, varav en auktoriserad redovisningskonsult och två auktoriserade lönekonsulter. Den vi söker behöver uppfylla följande egenskaper: Noggrannhet med sinne för detaljer Öppen och lyhörd i samarbetet med övriga medarbetare Trivas med att hålla ordning på ett flertal olika uppdrag samtidigt Marknaden för redovisningstjänster har senaste åren genomgått förändringar avseende nya tekniska lösningar, vilket är en positiv och spännande utveckling av vår bransch. Som redovisningskonsult hos oss arbetar du med löpande redovisning och bokslut. Med ett par års erfarenhet innebär jobbet även att jobba med deklarationer. Till denna tjänst ser vi någon som idag arbetar som redovisningskonsult, arbetar som redovisningsekonom på ett företag, eller är en nyutexaminerad civilekonom. Vi anpassar tjänsten utifrån den sökandes tidigare erfarenheter. Tillträde för tjänsten är 2-januari eller enligt överenskommelse. Vi arbetar med löpande urval, se därför till att skicka in din ansökan så snart som möjligt.
Netflix is one of the world’s leading entertainment services with 278 million paid memberships in over 190 countries enjoying TV series, films and games across a wide variety of genres and languages. Members can play, pause and resume watching as much as they want, anytime, anywhere, and can change their plans at any time. The Production Finance team at Netflix is responsible for estimating and managing the production costs throughout the lifecycle of each production and provides insight and analytics to inform decision-making. The team understands the operations of film and TV productions and guides each project through its financial workflows required for a successful launch on the service. We are looking for a coordinator to join Netflix’s Production Finance team in Stockholm. This position will support Netflix Production Finance Managers and Associates on scripted and non-scripted projects shooting throughout the Nordics. We are looking for someone with experience working in the entertainment industry in a financial and administrative capacity. Knowledge of film and TV production or production finance is a strong advantage. Responsibilities: Comprehensive daily support on the different productions the Production Finance Team is handling Process accounts payables, track project cash forecasting and funding Maintain and improve multiple internal reporting tools and systems Lead ad hoc projects requiring data analysis and visualisation Facilitate communication with external partners Communicate with internal cross-functional teams regarding project updates Ultimately perform analysis and audit of financial reports delivered by production companies independently Requirements: A minimum of three years work experience in finance or accounting You thrive in a fast-paced environment, possess a high level of intellectual curiosity, are focused on generating results and exhibit the highest personal and professional standards of integrity and ethics You are self-motivated, disciplined and highly organized You have a strong multi-tasking ability and a high aptitude and enthusiasm for complex problem solving and analysis You have strong written and verbal communication skills Proficiency in English and one of the Nordics languages is a must You have a passion for entertainment and finance We are an equal opportunity employer and celebrate diversity, recognizing that diversity of thought and background builds stronger teams. We approach diversity and inclusion seriously and thoughtfully. We do not discriminate on the basis of race, ethnicity, religion, color, place of birth, sex, gender identity or expression, sexual orientation, age, marital status, military service status or disability status.
Vi är en liten redovisningsbyrå som sätter stort fokus på kvaliteten vi levererar. Vi anpassar oss efter våra kunders behov och erbjuder skräddarsydd service till varje unik kund med högsta möjliga kvalitet. I rollen som Redovisningsassistent kommer du hjälpa våra kunder med löpande bokföring, fakturering, avstämningar m.m. Vi ser gärna att det finns ett genuint intresse för ekonomi och redovisning och att du har en vilja att lära och utveckla sig. Att kunna hjälpa varandra är en självklarhet, men samtidigt ska du kunna arbeta självständigt och axla ansvaret att driva processen framåt. Arbetsuppgifterna växer i takt med kunskap så som bokslut, årsredovisningar, deklarationer samt viss löneadministration. Vi ser gärna att du har arbetat inom detta område tidigare eller har en utbildning inom redovisning. Arbetet sker i bokföringsprogrammet Fortnox så tidigare erfarenhet inom detta är meriterande. Vi ser att du flytande kan hantera skrift och tal i svenska. Deltid är också av intresse. Vi har hund på kontoret för att öka trivseln :-)
Har du relevant gymnasial utbildning inom ekonomi? Är du i början av din karriär med minst 2 års erfarenhet i roll som Redovisningsassistent? Då kan detta vara ditt nästa arbete! Om tjänsten SJR tillsätter nu en Redovisningsassistent till vår kund, en större koncern med kontor i Hammarby Sjöstad. Du välkomnas till ett härligt gäng på redovisningsavdelningen och en flexibel arbetsplats samt möjlighet att arbeta på distans en dag i veckan. Detta är ett konsultuppdrag med anställning hos SJR, med start omgående och inledningsvis på 6 månader med möjlighet till förlängning alternativt anställning hos vår kund därefter. Huvudsakliga arbetsuppgifter - Manuella utbetalningar. - Hantera inkommande betalningar. - Löpande bokföring gällande betalningar. - Övriga förekommande arbetsuppgifter på en ekonomiavdelning. I denna roll arbetar du i större flöden och det är en del olika system för att hämta betalningsinformation. På det sättet blir det här ett varierat och utvecklade arbete. Lämplig bakgrund Till denna roll söker vi efter dig med relevant gymnasial utbildning inom ekonomi och dig som är i början av din karriär med minst 2 års erfarenhet i roll som Redovisningsassistent/Ekonomiassistent. Du behärskar Excel väl och har god systemvana samt lätt för att ta till dig nya. Det är meriterande om du tidigare jobbat i Visma och du behärskar såväl svenska som engelska i både tal och skrift. Personliga egenskaper För att lyckas i denna roll tror vi att du trivs med att arbeta såväl självständigt som i team. Som person är du positiv, prestigelös, noggrann, ansvarsfull, samt kommunikativ. Vidare är du intresserad av att få saker lösta, och tycker om att hålla på med siffror, då en del betalningar behöver utredas. I denna roll hanterar man stora flöden betalningar. Därtill har du ett öga för förbättringsmöjligheter och effektivisering och trivs i en föränderlig miljö och du räds inte ett arbete med en del manuell hantering. Ansökan Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2024-10-22. Varmt välkommen med din ansökan! Konsult hos SJR Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg. Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling.
Just nu söker vi efter en svensk-, finsk- och engelsktalande Royalty Accountant till vår kund Warner Music Sweden. Detta är en direktrekrytering med start så snart som möjligt. Provanställning på 6 månader tillämpas. Om företaget: Warner Music Sweden AB är en del av det globala musikbolaget Warner Music Group. Deras svenska verksamhet har sitt huvudkontor i Stockholm. Med brett utbud av nya stjärnor och legendariska artister, är Warner Music ett ledande musikbolag som arbetar i fler än 50 länder. Warner Music Group är hem för några av de mest välkända musiketiketterna i musikindustrin, såsom Asylum, Atlantic, Elektra, Lava, Mariann, Maverick, Metronome, Nonesuch, Reprise, Rhino, Roadrunner, Sire, Telegram, Warner Records och distributionsavdelningen ADA Nordic. Idag arbetar företaget med artister som Miriam Bryant, Bolaget, Peg Parnevik, Käärijä, Antti Tuisku, Averagekidluke och många, många fler. Om rollen: Warner Music söker nu en noggrann och engagerad Royalty Accountant till deras team i Stockholm. Som Royalty Accountant kommer du att spela en viktig roll i hanteringen av royaltybetalningar och redovisning för våra artister och partners. Du kommer att ingå i det nordiska royalty-teamet som sköter royalty för Norden från Stockholm. Ditt huvudansvar kommer vara Finland. Du kommer att arbeta nära det finansiella teamet och rapportera direkt till deras Finance Director. Arbetsuppgifter: • Hantera och bearbeta royaltyrapporter och betalningar. • Säkerställa att all royaltydata är korrekt och uppdaterad i systemen. • Genomföra regelbundna kontroller och avstämningar för att säkerställa noggrannhet. • Förbereda och analysera finansiella rapporter relaterade till royalties. • Hantera och besvara frågor från artister och deras representanter angående royaltyutbetalningar. • Delta i förbättringar av processer och system relaterade till royaltyhantering. • Involverad i intäktsflöden och bokföring av dessa. • Delaktig i intern rapportering. Kvalifikationer: • Relevant ekonomisk utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet. • Minst 3 års erfarenhet av arbete med redovisning, gärna inom musik- eller underhållningsindustrin. • Stark analytisk förmåga och noggrannhet. • Goda kunskaper i Excel och erfarenhet av ekonomisystem. • God kommunikation- och samarbetsförmåga. • Självständig, proaktiv och lösningsorienterad. • Goda kunskaper i svenska, engelska och finska både i tal och skrift. De erbjuder: • En kreativ, dynamisk och inkluderande arbetsmiljö. • Möjlighet att arbeta med några av Nordens och världens mest spännande musiktalanger. • Möjlighet att arbeta 1 dag i veckan hemifrån. Intresserad av rollen? Vi ser fram emot din ansökan och hanterar urvalet löpande, så tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag! Alla ansökningar går via MultiMind. Warner Music Sweden främjar en inkluderande arbetsmiljö och uppmuntrar sökande med olika bakgrunder och erfarenheter att ansöka.
Visar 1 till 10 av 21 jobb