Rekryterare/Rekryteringskonsult

Sök bland 203 lediga jobb som Rekryterare/Rekryteringskonsult och börja ditt nya yrkesliv idag!

Resurssamordnare till Resursenheten
MARIESTADS KOMMUN
Personal- och HR-specialister

Äldre- och omsorgsförvaltningen i Mariestads kommun bygger en ny organisation för att möta framtiden och de utmaningar som kommer i samband med att Mariestad växer. Inför denna utveckling vill vi säkerställa att vi har en stabil organisation för våra invånare och medarbetare. Ett led i detta är att skapa en resursenhet som ska ansvara för rekrytering och bemanning av våra vikarier inom äldre- och omsorgsförvaltningen. Till denna enhet behöver vi nu anställa sex stycken resurssamordnare vars huvudsakliga arbetsuppgifter är att rekrytera medarbetare och hantera vikarietillsättningen inom förvaltningen. Har du tidigare erfarenhet från rekrytering/bemanning och trivs med många kontakter? Då kan du vara en av dem vi letar efter! ARBETSUPPGIFTER Som resurssamordnare på Resursenheten kommer du organisatoriskt att tillhöra myndighetsavdelningen inom Äldre-och omsorgsförvaltningen. Tillsammans med fem andra kollegor kommer dina övergripande arbetsuppgifter bestå utav; • Rekrytera medarbetare inom äldre- och omsorgsförvaltningen. • Lösa frånvaro i verksamheterna. I detta arbete ingår det att; • Intervjua kandidater samt ta referenser. • Förbereda anställningsavtal. • Boka in nya medarbetare på introduktionsutbildningar. • Ge ut nya behörigheter i olika digitala verktyg. • Registrera nya medarbetare i planeringsverktyget Medvind. • Godkänna och attestera arbetstider för vikarier. • Fördela ut resurspass. • Semesterplanering. • Skapa sommarscheman för verksamheterna. • Ansvara för LAS-listor. • Rekrytera ungdomssommarjobbare. • Hålla vaklista uppdaterad. • Ansvara för långtidspoolen. Enheten är en ny verksamhet med syfte att avlasta enhetschefer och centralisera och skapa en effektiv rekryteringsprocess. Det kan därmed tillkomma ytterligare arbetsuppgifter över tid. Du arbetar heltid på ett rullande schema som innefattar både dagtid och kvällar på vardagar och helger. Resurssamordnarna kommer ha ett samarbete med både Trygghetscentralen och med Planeringsenheten. KVALIFIKATIONER För att passa i rollen som resurssamordnare ska du ha lägst gymnasial utbildning. Har du vidareutbildning inom personalområdet är det meriterande. Vi ser gärna att du har erfarenhet av rekrytering/personalplanering och att du har kunskap i planeringsverktyget Medvind samt grundläggande kunskaper i arbetsrätt. Som person ska du trivas med att ha många kontakter, vara kommunikativ, strukturerad och positiv. Dina kollegor ska känna att du är en flexibel medarbetare som är engagerad och hjälpsam i arbetet med att gemensamt säkerställa rekrytering och bemanning av vikarier. Du trivs med att arbeta i ett stundtals högt tempo, är stresstålig och du bidrar med en härlig stämning i arbetslaget. Då vi arbetar i flertalet olika IT-verktyg krävs det att du snabbt kan ta till dig det som krävs för arbetet samt känna dig bekväm med att löpande lära dig nya system. Körkort är ett krav för tjänsten. ÖVRIGT Mariestad är framtidskommunen med tydlig riktning, vi ska växa! Här finns jobb, grön omställning, god kommunal service och framtidstro. Detta genomsyrar hela vår verksamhet. Vi står i startgroparna för en mycket spännande resa med planerade storsatsningar inom flera områden. Etableringarna kommer att innebära stora möjligheter för platsen och organisationen att växa och utvecklas. Vill du vara med och skapa drömlägen tillsammans? Bli en del av vårt lag när vi formar framtidens Mariestad! Varmt välkommen med din ansökan! Vi hanterar endast ansökningar digitalt. Ansökningar som inkommer via e-post eller pappersformat kommer inte att hanteras. Under rekryteringsprocessen kommer referenser att tas och vid ett anställningserbjudande ber vi dig att visa ett utdrag från polisens belastningsregister. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Undrar du vad som finns att göra och se när du inte jobbar hos oss? Gå in på www.livetiskaraborg.se och upptäck alla Skaraborgs möjligheter!

11 september 2024
Sista ansökan:
10 oktober 2024
Underkonsult inom omställning och rekrytering
Nordisk kompetens AB
Personal- och HR-specialister

Underkonsult till Nordisk Kompetens i Sverige som karriärcoach och rekryterare till Nordisk Kompetens. Nordisk Kompetens är en växande rekrytering och omställningsleverantör. Nu behöver vi stärka vår kompetens runt om i Sverige med några erfarna rekryterare/coacher i tjänsten RUSTA OCH MATCHA och andra tjänster. Nordisk Kompetens arbetar med Arbetsförmedlingen RUSTA OCH MATCHA, STOM och omställning för Trygghetsstiftelsen TSn, Trygghetsfonden TSL, Sobona (fd KFS), TRS, TRR. Nordisk Kompetens arbetar även med Bemanning och Rekrytering. Vi är trippelcertifierad av Almega inom omställning, bemanning, rekrytering och använder verktyg som JTI, Matrigma, Ascend, MAPX, MAP, Match V, MINT. Korta fakta om jobbet Anställningsform: Underleverantör. Kvalifikationer Arbetslivserfarenhet Önskvärda krav- • Erfarenhet av jobbcoach • Erfarenhet av rekrytering • B - Egen bil • Vi vill att du har goda IT kunskaper • Vidare ser vi att du är en lösningsorienterad och innovativ person eftersom rollen kräver lyhördhet för deltagarens förutsättningar och utmaningar. Om jobbet På Nordisk Kompetens får vi människor, företag och organisationer att utvecklas och växa - tillsammans formar vi framtiden! Om du vill veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig kontaktperson som står i annonsen. Vi är ledande inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns på flera orter i landet. Vi har attraktiva karriärvägar och utvecklar hela tiden nya, spännande tjänster. Hos oss är du med och bidrar till att fler människor får jobb och att arbetsgivare kan stärka sin konkurrenskraft. Vi söker vi underkonsulter och anställda då vi växer! Nordisk Kompetens skapar möjligheter för individer i arbetslivet där vi stöttar medarbetare, arbetsgivare och fack vid förändring. Vi är en partner när företaget står inför att utveckla personal, växla eller minska personal. Nordisk Kompetens befinner sig i en spännande fas där det sker en utveckling över hela Sverige. Vill du vara med på vår resa? Vi söker dig som har eget företag och vill vara vår samarbetspartner.

11 september 2024
Sista ansökan:
11 oktober 2024
Rekryteringskoordinator till Saab Karlskoga
Skill Rekrytering & Bemanning AB
Personal- och HR-specialister

Är du en strukturerad och flexibel person som är bra på att bygga relationer? I denna roll får du möjlighet att samarbeta nära både HR-specialister och rekryterande chefer för att säkerställa att rätt person hamnar på rätt plats. Välkommen med din ansökan! Om företaget Saab är ett ledande försvars- och säkerhetsföretag med uppdrag att hjälpa nationer att skydda sin befolkning och bidrar till trygghet för människor och samhällen. Med 22 000 talangfulla medarbetare utvecklar Saab teknik och lösningar för en säkrare och mer hållbar värld. Saab utvecklar, tillverkar och underhåller avancerade system inom flygteknik, vapen, ledningssystem, sensorer och undervattenssystem. Saab har sitt huvudkontor i Sverige men en global verksamhet där Saab är en del av många nationers försvarsförmåga. Dina arbetsuppgifter Som Rekryteringskoordinator på Talent Acquisition Center kommer du att ha en viktig roll i rekryteringsprocessen på Saab. Du kommer ha ett nära samarbete med HR-specialist och rekryterande chef där du ansvarar för att rätt person hamnar på rätt uppdrag. Ditt fokus kommer initialt vara på mot den inledande delen av rekryteringsprocessen med kravprofil, jobbannonsering samt urvalsarbete. Det inkluderar bland annat att skapa kravprofil tillsammans med rekryterande chef, skriva samt publicera jobbannonser, göra urval, genomföra telefonintervjuer, ha möten med rekryterande chefer samt referenstagning. Du utgör ett konsultativt stöd till Saabs chefer och säkerställer ett rättvist, jämställd och kvalitativt urval så att rätt person matchas till rätt uppdrag. Det finns flera utvecklingsmöjligheter där du på sikt kan ta dig an fler uppgifter som säkerhetsprövning av kandidater eller fördjupning inom något område som du brinner lite extra för, exempelvis systemfrågor, Employer branding, förbättringsarbete, säkerhetsfrågor m.m. Saab använder sig av personlighets- och förmågstester genom leverantören Aon i rekryteringsprocesserna. Din profil Vi söker dig som har: - Kandidatexamen inom HR, personalvetenskap, kommunikation, annan utbildning som kan anses likvärdig eller motsvarande arbetslivserfarenhet. - Erfarenhet av annonsskrivning samt urvalsarbete. - Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Meriterande är om du har: - Utfört säkerhetsprövningar - Erfarenhet av arbete i systemet Workday - Certifierad i Aons testverktyg Du kommer ingå i ett team av flera härliga rekryterare så vi ser gärna att du bidrar med härlig energi, flexibilitet och god samarbetsförmåga. Du trivs bra i sociala situationer och har en god kommunikativ förmåga och bygger därigenom goda relationer med både kollegor, kandidater och rekryterande chefer. Då du kommer tillhöra en dynamisk arbetsmiljö kräver det att du är flexibel, orädd och har en förmåga att prioritera och organisera ditt arbete. Vidare är du pålitlig, tar ansvar för din uppgift och ser möjligheter vid utmaningar. Precis som på många andra företag ingår en del administrativt arbete vilket du med fördel tar dig an på ett strukturerat sätt. Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där Saab har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap. Ansökningsförfarande Detta är ett konsultuppdrag initialt om cirka 1 år, med chans till fast anställning på Saab efter en tids inhyrning. Start är omgående eller enligt överenskommelse. Urvalet för denna tjänst sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om oss Skill är ett modernt kompetensföretag med ett brett tjänsteutbud inom rekrytering, bemanning, hr-tjänster och kompetensutveckling. Vi har en stark kundbas i teknik- och industriföretag samt inom IT och tech. Rätt människor, på rätt plats, kan förändra allt – och när människor växer, växer företag. People change – everything.

11 september 2024
Sista ansökan:
1 oktober 2024
Rekryteringskonsult
Eskilstuna kommun
Personal- och HR-specialister

Vill du utvecklas snabbt inom rekrytering i ett prestigelöst och välkomnande team? Vi söker en rekryteringskonsult som kan börja så snart som möjligt. Tjänsten är en visstid och sträcker sig till den 28/2 med möjlighet till förlängning. Rekryteringsenheten är Eskilstuna kommuns centrala rekryteringsfunktion. Vår viktigaste uppgift är att se till att rätt person anställs för rätt tjänst. Vi bidrar också i kommunens arbete kring strategisk kompetensförsörjning och med att stärka vårt arbetsgivarvarumärke. Vi jobbar kompetensbaserat med en kvalitetssäkrad rekryteringsprocess. Arbetsgruppen består av enhetschef, två arbetsledare och runt 15 rekryteringskonsulter. Vi har bred erfarenhet inom rekrytering och lär oss tillsammans och av varandra. I allt vi gör har vi alltid det goda hållbara mötet i fokus. ARBETSUPPGIFTER Som rekryteringskonsult stöttar du rekryterande chef genom hela rekryteringsprocessen. Du genomför behovsanalys och sätter kravprofil. Du vägleder i urval och skriver annonser som attraherar rätt kandidater. Efter intervju sker referenstagning och summering till chef. Vi jobbar mot flera förvaltningar och med många olika roller vilket bidrar till att du utvecklas snabbt och får en god förståelse för hur en kommun styrs och fungerar. KVALIFIKATIONER Vi söker dig med förmåga att tydligt driva de uppdrag du ansvarar för. Tempot är ofta högt vilket ställer krav på flexibilitet och en förmåga att hantera många processer samtidigt. Du är konsultativ och kommunikativ i ditt arbetssätt. För oss betyder det att du i varje steg av processen med mod och prestigelöshet bidrar till bästa möjliga beslutsunderlag för rekryterande chef. Du har högskoleutbildning med relevant inriktning. Alternativt har du redan jobbat konsultativt mot chefer med hela eller delar av rekryteringsprocessen enligt kompetensbaserad rekrytering. Du har erfarenhet av olika stödsystem och är snabb på att lära nytt. Kundbemötande och service är viktigt för dig i ditt dagliga arbete. Och så hoppas vi att du redan tycker att rekrytering är bland det roligaste som finns! Välkommen med din ansökan. Eskilstuna kommun har tagit bort personligt brev från ansökningsprocessen. Det gör vi för att få en mer inkluderande rekryteringsprocess och en effektiv kandidatupplevelse för dig som söker jobb hos oss. Dina svar på urvalsfrågorna blir en viktig del i vårt urvalsarbete. Här kan du läsa mer om bakgrunden till beslutet: https://jobb.eskilstuna.se/personligt-brev ÖVRIGT Serviceförvaltningen samordnar, utvecklar, och levererar ett kvalitativt stöd med brett tjänsteinnehåll till kommunkoncernens verksamheter. Det vi levererar ska vara till nytta för invånarna. Vill du vara med och leda vägen? Vi erbjuder en arbetsplats som går före och leder vägen i en av Sveriges mest hållbara kommuner. Tillsammans med kompetenta och engagerade medarbetare är du med och utvecklar Eskilstuna genom goda hållbara möten, vägledning och service. Genom ett aktivt och modigt medarbetarskap samt ett tillitsfullt och engagerat ledarskap är du med och driver förändring. Du gör skillnad för människor varje dag. Vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. I samband med intervju behöver du styrka ditt medborgarskap. Det kan du göra med pass alternativt personbevis tillsammans med ID-handling. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du uppvisa att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Vi ber dig söka tjänsten via länken i denna annons. Det är viktigt att du är noggrann när du fyller i din ansökan eftersom den ligger till grund för vårt urval. Om du har skyddad identitet ansöker du genom att skicka in din ansökan skriftligen eller lämna den i vår reception på Alva Myrdals Gata 3 D. Märk din ansökan med Rekryteringsenheten och annonsens referensnummer.

10 september 2024
Sista ansökan:
22 september 2024
Säljande konsultchef till KFX HR-partner
KFX HR-partner Skandinavien AB
Personal- och HR-specialister

Om tjänsten Vi söker nu vår nästa säljande konsultchef med fokus på långsiktiga affärer. KFX HR-partner är familjeägt bemannings- och rekryteringsföretag med kunder i så gott som alla branscher. Hos oss arbetar du i en varm och familjär miljö där du får möjlighet att vara med och påverka. Har du erfarenhet av bemanning eller konsultarbete, är nyfiken, framåt och affärsdriven ser vi gärna att du skickar in din ansökan! Kom och bli en del av Stockholmsteamet på KFX HR-partner! Om oss KFX HR-partner är ett tryggt och stabilt bolag med över 35 år i branschen. Vi är i dag drygt 300 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet. Vår målsättning är att kommunikationen, både internt och mot våra kunder, alltid ska präglas av respekt, lyhördhet och tydlighet. Hos oss kan du alltid komma med idéer, input och förslag – oavsett roll eller år inom bolaget! Vårt arbetsklimat präglas av affärsfokus, teamkänsla och en positiv anda! På KFX stöttar vi varandra och gläds åt varandra och vår gemensamma framgång. Arbetsuppgifter Som säljande konsultchef hos oss arbetar du i ett sammansvetsat team tillsammans med kompetenta och drivna kollegor. Från din första dag kommer du att erbjudas stort ansvar - du kommer självständigt följa upp dina kunder i personliga möten, driva flera parallella rekryteringsprocesser från början till slut samt ha personalansvar för de konsulter du rekryterat. KFX HR-partner arbetar primärt med tjänster inom kontorsservice, administration, ekonomi och HR och det är till dessa roller du kommer att rekrytera. Dina arbetsuppgifter kommer bestå av: • Bygga och vårda kundrelationer • Personalansvar för konsulter på längre uppdrag; löpande uppföljning, rekrytering, lönerevisionsarbete, arbetsrättsliga ärenden och avtalsfrågor • Projektleda dina uppdrag, kunder och konsulter vid nya tillsättningar • Aktiv kundbearbetning i form av kreativa och relationsskapande insatser för att bibehålla de goda relationerna med befintliga kunder samt bearbeta nya potentiella kundkontakter Kvalifikationer På KFX värdesätter vi i första hand din personlighet, ditt engagemang och din inställning! Teamets främsta egenskaper är det genuina intresset för människor, ett lösningsfokuserat samarbete, fokus på affärsmässighet och omtanken för varandra. Med en mycket hög aktivitetsgrad ska du spendera den större delen av din tid med kund och genom proaktivt arbete skapa affärsmöjligheter, merförsäljning och generera tillväxt på dina kunder. Varje dag har du möjligheten att skapa affärsmöjligheter och bygga relationer med dina kunder där du presenterar lösningar, tjänster samt kommunicerar det värde som KFX tillför till kundens verksamhet. • Erfarenhet av arbete med kund- och konsultverksamhet eller med bemanning. • Flytande kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift • B-körkort • Administrativ vana Som person är du nyfiken, driven, målmedveten och handlingskraftig. Här är ingen dag är den andra lik och du behöver konstant prioritera bland dina arbetsuppgifter. Därför är du flexibel och anpassningsbar samtidigt som du bibehåller struktur och noggrannhet i det du gör. Vidare så trivs du med att ta stort eget ansvar i det arbete och är duktig på att skapa och bibehålla relationer. Vi erbjuder • Chansen att utvecklas tillsammans med oss då du kommer in i en expansiv fas • Möjlighet att vara delaktig i att forma din egen roll • En företagskultur där din röst spelar roll och där vi är lyhörda inför nya idéer • Förmånligt friskvårdsbidrag och 30 betalda semesterdagar Övrigt Tjänsten utgår från KFX kontor i Stockholm på Sturegatan 38. Vi ser gärna att man tillträder rollen under hösten. På KFX HR-partner erbjuds du en trygg anställning med kollektivavtal och bra förmåner. Denna tjänst är på heltid och tillsvidare. Samtliga frågor kring rekryteringsprocessen och tjänsten hänvisas till mejl. Regionchef, Jane Sundström på [email protected]. Vi går igenom urvalet löpande, så skicka in din ansökan idag!

10 september 2024
Sista ansökan:
10 oktober 2024
Recruitment Specialist to global company in Gothenburg
Adecco Sweden AB
Personal- och HR-specialister

Do you have a few years experience working as a Recruiter? Do you have experience of recruiting profiles in the IT or Tech industry? We are looking for new stars to our clients in Gothenburg, for upcoming assignments. About the role As a recruiter for our global client, you will run recruitment processes in collaboration with Hiring Managers and HRBP´s. You will be part of a recruitment team in Gothenburg that supports a global group with internal recruitment processes within the companies. You will work closely with internal clients to ensure successful recruitment´s. You will mainly work with LinkedIn and other search tools, telephone interviews, advertising and be a overall support in recruitment processes. This also includes managing requirement specifications, planning the process and performing personality tests on candidates. You will also fulfill some in-depth interviews and background checks. You will be responsible for the entire recruitment process, primarily for profiles in IT and Tech. Note that this ad is directed for future consultant assignments with employment at Adecco. About you To be successful in this role you have an University degree and a few years experience in IT/Tech recruitment. As a person, you are responsible, committed and driven. We are looking for someone with strong communication and cooperation skills. You are used to being responsible for the entire recruitment process. You should have experience in recruiting white-collar workers. We also believe that you have a high level of personal integrity, a business focus and that you are a relationship-building person with the ability to handle candidates, managers and other partners in the best way. Competence and experience is important, but personality is key! Last but not least you must be fluent in English, both verbally and written. We will attach great importance to personal suitability. Contact details If you have questions about the assignment or the recruitment process, you are welcome to contact responsible recruiter: Enna Dedagic at [email protected]  Welcome with your application! Keywords Recruiter, Rekryterare, IT, Tech, talent agent, talent acquisition partner, automotive

10 september 2024
Sista ansökan:
24 oktober 2024
Rekryteringansvarig till bolag i Göteborg
Adecco Sweden AB
Personal- och HR-specialister

Trivs du med att arbeta i ett högt tempo där den ena dagen inte är den andra lik? Vill du utvecklas och specialisera dig på rekrytering? Är du resultatinriktad som person och har lätt för att skapa skapa samt bibehålla nya kontakter? Vi söker en rekryteringsansvarig för framtida uppdrag till våra kunder i Göteborg! Läs mer nedan om det låter intressant för dig. Om tjänsten Som rekryteringsansvarig kan du bl.a. driva diverse rekryteringsprocesser i samarbete med anställande chefer och HRBP:s. Du kan även ingå i ett rekryteringscenter som stöttar upp en global koncern med hela eller delar av interna rekryteringsprocesser inom bolagen. Man arbetar ofta i team med bra sammanhållning vars gemensamma fokus ligger på att ge god service till en stor koncern. Du kan även komma att arbeta nära interna kunder för att säkerställa framgångsrika rekryteringar. I rollen kommer du att hantera hela rekryteringsprocesser från ax till limpa. Du kommer att jobba mycket med LinkedIn och andra sök-verktyg, telefontintervjuer, annonsering och annonsspridning, djupintervjuer och referenstagning. I detta ingår också att ta kravspecifikationer med chefer runt om i organisationen, planera processen, utföra personlighetstester på kandidater. Observera att vi genom denna annons söker kandidater för framtida uppdrag. Vi får in en hel del uppdrag inom området och etablerar därför gärna kontakt med dig som skulle vara intresserad att ta dig an en ny utmaning. Om dig Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta inom rekrytering och som har en relevant utbildning inom området. Som person är du resultatorienterad och brinner för att hitta rätt person till rätt plats. Ditt engagemang och driv samt din goda kommunikations- och samarbetsförmåga gör att du också får med dig andra framåt. Som rekryterare arbetar du i en dynamisk miljö där du behöver kunna prioritera bland arbetsuppgifter. Vi tror också att du inger ett stort förtroende, har en hög personlig integritet, ett affärsfokus samt att du är en relationsbyggande person med förmågan att hantera såväl kandidater som beställande chefer och andra intressenter på bästa sätt. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Enna Dedagic på [email protected]  Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: [email protected]  Välkommen med din ansökan! Sökord Rekrytering, Rekryteringsspecialist, Recruitment Specialist, Rekryterare, Recruiter, Recruitment, automotive, internationellt, globalt, fordonsindustrin, rekryteringsassistent, rekryteringskoordinator, recruitment coordinator, talent agent

10 september 2024
Sista ansökan:
24 oktober 2024
Jobbar du inom HR och är du redo för nästa steg i din karriär?
Experis AB
Personal- och HR-specialister

Vi söker kontinuerligt HR-personer på olika nivåer till våra konsultuppdrag. Oavsett om du är en erfaren specialist eller nyexaminerad, vill vi gärna höra från dig. Vi söker kandidater som är flexibla, relationsbyggande och kunniga inom HR, inklusive rekrytering, arbetsrätt och personalutveckling. Din förmåga att skapa och upprätthålla goda relationer och effektivt hantera flera uppgifter parallellt är viktigt. Vi värdesätter både erfarenhet och potential. Om du är engagerad, kommunikativ har en relevant utbildning eller erfarenhet, tveka inte att ansöka till denna annons! Detta är en generell annons för dig som är redo för något nytt - oavsett nivå! Om Jefferson Wells Jefferson Wells är ett konsult- och rekryteringsbolag specialiserat kompetensförsörjning av chefer och specialister. Jefferson Wells unika expertis och branscherfarenhet gör att vi kan få verksamheter att växa och erbjuda en långsiktig karriärutveckling för våra kandidater. Jefferson Wells finns på ett 50-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över och är en del av ManpowerGroup. Med vårt omfattande nätverk kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb. Vi matchar dina färdigheter och karriärsmål med några av Sveriges mest attraktiva verksamheter och varumärken, så att du kan uppnå dina karriärsmål. Ansökan Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV på vår hemsida! Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du frågor om uppdraget eller om rollen som konsult, är du välkommen att mejla ansvarig Konsultchef Stina Sibgård, Stina.sibgå[email protected]

10 september 2024
Sista ansökan:
10 oktober 2024
Konsultchef till Viraliv
Viraliv AB
Personal- och HR-specialister

Din roll som Konsultchef: Som konsultchef på Viraliv kommer du att ha en nyckelroll i att utveckla och driva vårt team av konsulter framåt. Du kommer att arbeta med hela kedjan i bemanningsprocessen, från sourcing till att ingå avtal med både kunder och konsulter samt att följa upp uppdragen. Vi erbjuder en heltidsanställning med en provisionsmodell som belönar dina framgångar. Alt att du är egen företagare och jobbar som konsult för oss. Vi är ett dedikerat team som stöttar varandra, och vi ser fram emot att välkomna någon som kan ge lika mycket tillbaka. För denna roll krävs det att du har minst 1 års erfarenhet som konsultchef inom vårdbemanning. Vem är du? Vi söker dig som har ett starkt driv och en naturlig förmåga att leda och motivera andra. Du trivs i en miljö där du får ta eget ansvar och fatta beslut som påverkar både verksamheten och människorna omkring dig. Kvalifikationer: Erfarenhet från försäljning, gärna inom bemanning eller vårdsektorn Goda kommunikations- och relationsskapande färdigheter Förmåga att arbeta strukturerat och hantera flera projekt samtidigt Erfarenhet av att arbeta i en dynamisk och snabbt föränderlig miljö Meriterande om du har tidigare erfarenhet inom vårdbemanning eller liknande roller VIRALIV Målsättningen är att erbjuda mer trygghet och flexibilitet än andra vårdbemanningsföretag och såklart högre löner än dem inom regionerna. Arbete med oss innebär därför branschens bästa villkor. Vi jobbar också hårt med att vara en arbetsgivare som bryr sig och som finns tillgänglig oavsett tid på dygnet. ANSÖKAN Ansök direkt via länken, eller ring oss på 08-50074050

10 september 2024
Sista ansökan:
10 oktober 2024
Konsultchef till Viraliv
Viraliv AB
Personal- och HR-specialister

Din roll som Konsultchef: Som konsultchef på Viraliv kommer du att ha en nyckelroll i att utveckla och driva vårt team av konsulter framåt. Du kommer att arbeta med hela kedjan i bemanningsprocessen, från sourcing till att ingå avtal med både kunder och konsulter samt att följa upp uppdragen. Vi erbjuder en heltidsanställning med en provisionsmodell som belönar dina framgångar. Alt att du är egen företagare och jobbar som konsult för oss. Vi är ett dedikerat team som stöttar varandra, och vi ser fram emot att välkomna någon som kan ge lika mycket tillbaka. För denna roll krävs det att du har minst 1 års erfarenhet som konsultchef inom vårdbemanning. Vem är du? Vi söker dig som har ett starkt driv och en naturlig förmåga att leda och motivera andra. Du trivs i en miljö där du får ta eget ansvar och fatta beslut som påverkar både verksamheten och människorna omkring dig. Kvalifikationer: Erfarenhet från försäljning, gärna inom bemanning eller vårdsektorn Goda kommunikations- och relationsskapande färdigheter Förmåga att arbeta strukturerat och hantera flera projekt samtidigt Erfarenhet av att arbeta i en dynamisk och snabbt föränderlig miljö Meriterande om du har tidigare erfarenhet inom vårdbemanning eller liknande roller VIRALIV Målsättningen är att erbjuda mer trygghet och flexibilitet än andra vårdbemanningsföretag och såklart högre löner än dem inom regionerna. Arbete med oss innebär därför branschens bästa villkor. Vi jobbar också hårt med att vara en arbetsgivare som bryr sig och som finns tillgänglig oavsett tid på dygnet. ANSÖKAN Ansök direkt via länken, eller ring oss på 08-50074050

10 september 2024
Sista ansökan:
10 oktober 2024