Vi söker en engagerad och driven Rekryterare som vill vara med och stärka vårt team! Är du passionerad över att hitta rätt talanger och skapa en fantastisk kandidatupplevelse? Vill du vara med och bidra till företagets tillväxt genom strategiska och operativa rekryteringsinsatser? Då är detta jobbet för dig! Om rollen Som rekryterare hos oss får du en nyckelroll i att säkerställa att vi attraherar, rekryterar, utvecklaroch behåller rätt kompetenser för att möta företagets långsiktiga mål. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Ansvara för hela rekryteringsprocessen, från annonsering till intervjuer, referenstagning och uppföljning efter avslutad process. Arbeta aktivt med search för att hitta rätt kandidater, både inom tjänstemannasidan och arbetarsidan. Samarbeta nära våra affärsområdeschefer för att genomföra behovsanalyser och skapa tydliga kravprofiler vid rekrytering. Skapa och implementera rekryteringsstrategier som attraherar rätt kandidater. Arbeta nära vår marknadsavdelning för att stärka vårt arbetsgivarvarumärke genom sociala medier och andra kanaler. Arbeta med strategisk kompetensutveckling och kompetensförsörjning för att möta verksamhetens kortsiktiga och långsiktiga behov. Identifiera interna talanger och möjligheter för intern rekrytering för att främja medarbetares karriärutveckling inom företaget. Bidra i andra delar av HR-området vid behov, exempelvis utbildningsinsatser och personaladministration. Du kommer att arbeta från vårt kontor i Älta, Stockholm. Tjänsten kan även innebära resor inom Sverige till våra olika projekt samt sporadiska utlandsresor i rekryteringssyfte. Vi söker dig som har: Några års erfarenhet av att driva rekryteringsprocesser självständigt. Eftergymnasial utbildning inom HR. Goda kunskaper i Svenska och Engelska, både i tal och skrift. Meriterande om du är flerspråkig. Erfarenhet av att samarbeta med olika avdelningar för att identifiera rekryteringsbehov och utforma kravprofiler som matchar verksamhetens mål och behov. Meriterande om du har erfarenhet från byggbranschen. B-körkort. Vi ser att du är en öppen och social person med förmågan att skapa och vårda relationer, både med kandidater och kollegor. Du har en naturlig fallenhet för att bygga förtroende och skapa engagemang. Din kommunikativa förmåga och ditt positiva sätt gör att du lätt anpassar dig till olika människor och situationer. Du är lösningsorienterad, strukturerad och trivs med att ta egna initiativ för att driva arbetet framåt. Det är meriterande om du har erfarenhet av rekrytering av både tjänstemän och arbetare. Det här erbjuder vi dig: Möjlighet att arbeta i en nyckelroll där du bidrar till företagets framgång och tillväxt. En dynamisk och inspirerande arbetsmiljö i moderna lokaler. Stora möjligheter till personlig och professionell utveckling. ITP tjänstepension via Collectum Friskvårdsbidrag på 3000 SEK per kalenderår Arbetstidsförkortning - Den lagstadgade semestern kompletteras med ytterliggare 5 dagars ledighet per år, sk. arbetstidsförkortning Om oss LW Sverige AB befinner sig i en spännande tillväxtfas med flera intressanta projekt runt om i Sverige, inklusive Stockholm, Göteborg och andra delar av landet. Vi söker därför fler engagerade medarbetare som vill vara med på vår resa! Vi är en av Sveriges ledande leverantörer av tak- och fasadlösningar eller som vi väljer att kalla det, klimatskal. Titta gärna in på vår hemsida, www.lwab.se, där du kan se vilken typ av projekt vi arbetar med. Hos oss får du en stimulerande arbetsplats i moderna lokaler, präglad av samarbete, driv och eget ansvar. Låter det intressant? Ansök idag och bli en del av vårt engagerade team! Vi ser fram emot att höra från dig. Välkommen till LW Sverige AB Urval och intervjuer sker löpande
Är du en positiv och driven person med erfarenhet inom bemanning och service? Vill du vara en del av ett dynamiskt och växande företag där du kan göra skillnad varje dag? Då har vi drömjobbet för dig! Om rollenOmfattning: HeltidPlacering: StockholmVaraktighet: TillsvidareLön: Fast månadslön + provisionStartdatum: Enligt överenskommelse LäkarLeasing Sverige AB, grundat 2005, söker nu nya stjärnor till vårt team inom vårdbemanning. Som konsultchef spelar du en nyckelroll i att matcha rätt konsulter med rätt uppdrag, och du bidrar till att skapa en hållbar och flexibel sjukvård. Vi sitter i nyrenoverade och fräscha lokaler i Stockholms innerstadArbetsbeskrivning I din roll som konsultchef kommer du bearbeta nya och befintliga konsulter, främst via telefon och LinkedIn. Du har ansvar för hela bemanningsprocessen från behovsanalys till avslutat uppdrag. Under processen erbjuder du förstklassig service och rådgivning till dina konsulter och matchar de med passande uppdrag. Stort fokus ligger på att upprätthålla god kvalitet och att skapa långsiktiga relationer. Du har även daglig kontakt med våra kunder som verkar både inom den offentliga sektorn och den privata. Vad vi erbjuder Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där du arbetar både självständigt och i team, med fokus på att nå både personliga och gemensamma mål. Vi ger dig kontinuerligt stöd och utvecklingsmöjligheter så att du kan växa inom företaget. På LäkarLeasing har vi en härlig företagskultur som genomsyrar bolaget. Vi anordnar årliga konferenser och sociala aktiviteter som stärker vår teamkänsla. Vi värderar samarbete och ett positivt arbetsklimat högt, där alla bidrar till en inspirerande och stödjande arbetsmiljö. Våra ledord är välvilja, engagemang och kvalitet, vilket speglar sig i allt vi gör. Meriterande om du har: Har erfarenhet inom vården, exempelvis som sjuksköterska, eller har arbetat med vårdbemanning. Är en förtroendeingivande ”people person” med god kommunikationsförmåga. Trivs i en öppen kontorsmiljö och motiveras av att arbeta i ett engagerat team. Är lösningsorienterad, ansvarstagande och tar gärna sig an nya utmaningar. Motiveras av att nå uppsatta mål och drivs av att utvecklas. Brinner för att skapa en hållbar och flexibel sjukvård där alla får rätt vård i rätt tid. Ansök nu! Om du vill vara med och forma framtidens sjukvård tillsammans med oss, skicka in din ansökan idag! Tillsammans gör vi skillnad.
Om uppdraget och dig vi söker Vi söker nu en erfaren och engagerad Rekryteringskonsult till ett konsultuppdrag med start omgåendehos en av våra framstående kunder. Uppdraget sträcker sig till september 2025, med möjlighet till förlängning. Start: Omgående – September 2025Omfattning: 100%Placering: 2–3 dagar på plats norr om Stockholm I detta uppdragkommer du att ha huvudansvaret för kundens rekryteringsverksamhet, med stöd av HR-avdelningen. Kunden befinner sig i en tillväxtfas och står inför en omfattande rekrytering av kollektivarbetare under 2025. Du rapporterar direkt till HR Manager och kommer att spela en nyckelroll i att säkerställa en effektiv och kvalitativ rekryteringsprocess. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Ansvara för hela rekryteringsprocessen från start till mål, inklusive search. Rekrytering av kollektivarbetare, med särskilt fokus på tekniska tjänster. Driva och genomföra massrekryteringar. Administration kopplad till rekryteringsprocessen, inklusive avtalsskrivning. Ansvara för onboardingprocessen och säkerställa en smidig start för nyanställda. Vi söker dig som: Har 4–7 års erfarenhet av rekrytering, med särskilt fokus på kollektivarbetare/blue-collar. Har erfarenhet av att självständigt driva rekryteringsprocesser, inklusive search. Har arbetat med massrekrytering och är van vid att hantera stora rekryteringsvolymer. Är strukturerad, initiativrik och har en utmärkt kommunikativ förmåga. Är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Meriterande: Tidigare erfarenhet av att ansvara för avtalsskrivning och onboardingprocesser. Vi startar urvalet omgående så sök gärna redan idag! Om att vara konsult hos People Experience Högt som lågt och ibland tvära kast tillhör vardagen som konsult – men ruskigt roligt, varierande och lärorikt är det. Som konsult via People Experience välkomnas du med öppna armar in i vår PX-familj med konsultfrukostar, check-ins och bollplank för att du ska känna samhörighet och utbyte, men alltid med fin balans – för att inte göra anspråk på för stor del av din tid. Formen för ditt konsultuppdrag (dvs om du blir underkonsult eller anställd hos PX för det specifika uppdraget) bestämmer du själv! Vi är alltid intresserade av att komma i kontakt med nya potentiella People, Payroll & FinanceConsultants och utökar dagligen vårt nätverk med förtroendeingivande, prestigelösa och flexibla Professionals med både integritet, ödmjukhet och ett starkt ledarskap. I vårt nätverk finns expertis inom hela området och på alla nivåer. Generalister som specialister, seniora som juniora - och det är precis det som gör det hela så givande. På People Experience kommer vi alltid göra det lilla extra för att se till att du får en positiv upplevelse i mötet med oss – oavsett om du är kund, konsult, medarbetare eller kandidat. Välkommen att skapa denna upplevelse tillsammans med oss! Om din ansökan Vi behandlar alla kandidater lika, var vänlig ansök via annonsen om du är intresserad - all kontakt sker genom vårt rekryteringssystem! Detta för att skapa en fin kandidatupplevelse för samtliga kandidater, samtidigt som vi säkrar en rättvis process för alla! Vi vill bidra till att alla känner sig likvärdiga på arbetsmarknaden. Vi vill uppmuntra alla, oavsett bakgrund att ansöka! Vi behandlar din personliga information i enlighet med GDPR. Om du önskar att vi raderar din information gör du det enklast genom att begära det via vår karriärsida "Connect". Har du frågor, kontakta vår systemansvariga Lina Roxenback på [email protected]. People Experience är en personlig, innovativ och högst engagerad boutiquebyrå med enorm passion för att hjälpa kunder, konsulter och kandidater att nå tillväxt och framgång genom rätt matchning inom det område där vår erfarenhet och passion är som störst: People, Payroll & Finance.Med visionen att bli Sveriges ledande boutiqebyrå för People, Payroll & FinanceProfessionals, är vi 100 % specialiserade på målgruppen i vår rekrytering och konsulttillsättning.
Vill du ta nästa steg i din karriär och arbeta i en familjär arbetsmiljö med trevliga och engagerade kollegor? Då kan du vara vårt nästa stjärnskott hos DM TAK AB! Vi är ett växande företag och vi söker nu en driven rekryterare till vårt team! Rollen som rekryterare I rollen som rekryterare kommer du att ha en nyckelposition där du nära samarbetar med personalchefen för att attrahera och identifiera kompetent personal till vår organisation. Din roll kommer att involvera hela rekryteringsprocessen, från att skapa och marknadsföra jobbannonser till att aktivt söka upp potentiella kandidater och genomföra intervjuer. Vi söker dig som Har god kommunikationsförmåga, och behärskar det svenska språket i både tal och skrift. Är kreativ i din approach för att attrahera rätt kandidater. Är driven, lösningsorienterad och målinriktad. Har normal till god datavana. Har erfarenhet inom rekrytering är meriterande. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder en arbetsplats där utveckling och trivsel är i fokus. Med trevliga och stöttande kollegor skapar vi en familjär och rolig arbetsmiljö. Vi ser till att alla nya medarbetare får en bra introduktion och onboarding för att komma in i arbetet på bästa sätt. Dessutom har vi tydliga arbetsuppgifter och en tydlig struktur, vilket möjliggör ett effektivt arbete. Vi värnar om rak och tydlig kommunikation för att skapa trygghet och stabilitet. Tillsammans skapar vi en arbetsplats där alla kan utvecklas, där idéer tas på allvar och där framgångar firas.
Är du en driven och noggrann administratör? Ta chansen – vi söker dig! KILA PEOPLE Kila People är ett bemanningsföretag som brinner för att skapa lika jobbmöjligheter för alla. Kila uppmuntrar mångfald genom att rekrytera och främja personer med olika bakgrunder och perspektiv där vi rustar både kandidater och arbetsgivare med den kulturförståelse som krävs för att framgångsrikt leda och arbeta i mångkulturella arbetsgrupper. Idag är vi totalt över 150 stjärnor som jobbar på Kila. Träffa oss och få en överblick av våra medarbetare som arbetar på insidan av företaget. Om jobbet Som administratör hos Kila är ingen dag den andra lik, och det är just det som gör jobbet så spännande! Du kommer att vara den osynliga superhjälten som ser till att allt flyter på Rekrytering: Att hitta de bästa talangerna och matcha dem med rätt uppdrag. Onboarding: Att ge våra nya medarbetare ett varmt välkomnande och se till att de känner sig hemma. Personaladministration:Hantera allt från anställningsavtal och schemaläggningtill att svara på medarbetares frågor. HR-utveckling: Att vara med och utveckla våra HR-processer och skapa en ännu bättre arbetsmiljö. Evenemang: Planera och organisera interna Kila event. Utveckla företaget: Du fåräven vara med och utveckla företaget, system och processer. Vi uppmuntrar våra medarbetare att ta initiativ och komma med nya idéer. Meriterande Erfarenhet inom bemanning och rekrytering. Kunskaper i schemaläggningssystem som Quinyx och Intelliplan. Tidigare arbete inom HR. Om dig För att lyckas i den här rollen tror vi att du är: Ansvarstagande och lösningsorienterad: Du tar initiativ och hittar lösningar även i stressiga situationer. Kommunikativ: Du har lätt för att uttrycka dig tydligt och effektivt, både i tal och skrift. Språk: Du behärskar svenska språket väl i både tal och skrift. Erfaren: Du har tidigare arbetat i en liknande roll och kan prioritera dina uppgifter även när det svänger snabbt. Flexibel: Du är anpassningsbar och kan hantera förändringar i arbetssituationen. Kort sagt, som administratör hos oss är du spindeln i nätet som får allt att hända. Inget är för stort eller för litet för dig att ta tag i, och vi lovar att du aldrig kommer att ha tråkigt! Tillträde: Omgående Lets Talk!
Rekryterare med både Personal- och Kundansvar Är du en driven rekryterare som vill ta ett helhetsansvar för både rekryteringsprocesser och personalledning? Vill du arbeta i en roll där du får stötta våra kunder i strategiska beslut och skapa långsiktiga relationer? Då kan detta vara jobbet för dig! Om oss Vi på HERO är helt övertygad om att det är innovativa bolag i kombination med människans motivation och ambition som kommer att lösa morgondagens utmaningar. Detta är för oss vad rekrytering handlar om; att skapa broar mellan bolag och potential. Att ge båda förutsättningarna att lyckas långsiktigt och över tid. Vi på HERO är ett team och vi arbetar för varandra, för våra kunder och kandidater. Vi vill se oss som ett kretslopp där alla delar är exakt lika mycket värda. Låt oss övertyga dig att vi är den plats där du inte bara kommer att trivas utan också utvecklas och nå toppen av din potential. Om rollen Som rekryterare hos oss kommer du att ha en central roll där du ansvarar för hela rekryteringsprocessen – från kravspecifikation till tillsättning. Du kommer att arbeta med både konsultuppdrag och fullständiga rekryteringar, samt ta ett aktivt ansvar för våra konsulter och kunder. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara: Rekrytering: Driva rekryteringsprocesser från start till mål, inklusive annonsering, search, intervjuer, tester och referenstagning. Personalansvar: Ansvara för våra konsulter genom regelbunden uppföljning, utvecklingssamtal och stöd i deras arbete. Kundansvar: Bygga och vårda relationer med våra kunder samt vara deras rådgivande partner i strategiska rekryteringsbeslut. Vem söker vi? Vi söker dig som har ett stort engagemang för rekrytering och affärsutveckling. För att lyckas i rollen ser vi att du har: Erfarenhet av att arbeta med rekrytering, gärna i en konsultativ roll. Stark kommunikationsförmåga och ett professionellt bemötande. En lösningsorienterad inställning och förmåga att hantera flera processer samtidigt. Meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med personal- och kundansvar. Kunskap inom arbetsrätt och HR-frågor är ett plus. Som person är du driven, strukturerad och relationsskapande. Du trivs i en roll där du får ta stort ansvar och göra skillnad för både individer och företag. Vi erbjuder Hos oss får du möjlighet att arbeta i en dynamisk och utvecklande miljö där du har stor frihet under ansvar. Du blir en del av ett engagerat team där vi värdesätter samarbete, kompetensutveckling och innovation. Samt stora möjligheter att påverka och utveckla rollen. Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!
Matchning, försäljning, kommunikation och konsultansvar. I rollen Talent Aqusition Providerfördelar du din tid mellan just dessa områden. Syftet med rollen är att fortsätta bygga nätverk och långsiktiga relationer med PeopleProvides kunder och konsulter. Målet är att öka försäljningen av PeopleProvides tre erbjudanden; HR Interim konsult, HR Business Support och HR rekrytering, samt att leverera med kvalitet och säkerställa nöjda konsulter och kunder. Dina huvudsakliga uppgifter kommer att vara att: Initiera dialoger med potentiella och befintliga kunder för att aktivt undersöka behov och nya affärsmöjligheter Aktivt hålla kontakt med kandidater och konsulter för att bygga långsiktiga relationer och varauppdaterad kring nulägen och önskelägen Projektleda konsulttillsättningar, säkerställa att leveranser till kunder sker i tid och med hög kvalitet Ansvara för relationen till partnerkonsulter och säkerställa att de får bästa möjliga upplevelse i sina uppdrag Ta initiativ till att skapa engagerande innehåll och stories till bolagets sociala medier och andra kommunikationsverktyg, via bild och video Samarbeta med marknadsteamet med event, marknadsaktiviteter och närvaro på sociala medier – i syfte att stärka PeopleProvides varumärke och kommunicera med våra nätverk. Är vi en match? Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med tjänsteförsäljning och kundvård konsulttillsättningar projektledning, med fördel inom försäljning och / eller konsulttillsättning att driva processer i system och digitala verktyg (ex, CRM, rekrytering, teams mm) Vi tror att du har förmåga att leda och driva ditt eget arbete mot uppsatta mål, i samarbete med kollegor såklart initiativförmåga och söker en miljö som är snabbrörlig och dynamisk ett intresse för kommunikation samt att skapa innehåll till sociala medier Om PeopleProvide: Vi är ett kompetensbolag inom HR som värdesätter människor, sunt förnuft och affärer. Vårt mål är att enkelt och engagerat "provida" den HR som bäst matchar våra kunders behov på ett hållbart och affärsinriktat sätt. Den entreprenöriella andan är en av anledningarna till att vi är en starkt växande aktör i en utmanande bransch. Mer information finns på www.peopleprovide.se.
Vill du vara en del av ett spännande och utmanande affärsklimat där du får stora möjligheter till erfarenhetsutbyte och personlig utveckling?Vi på Market Partner söker nu en kollega till vårt Talent-team där du bli del av ett bolag med ett kraftfullt nätverk av erfarna kollegor och kunder inom IT & Telecom branschen. Vi letar efter dig som både uppskattar självständigt arbete, samt att arbeta tillsammans mot gemensamma mål. För att trivas i rollen ser vi att du är prestigelös och anpassningsbar, samt motiveras av att ta dig an nya utmaningar. Vi är Market Partner Vi är ett härligt gäng på 12 medarbetare internt som arbetar med fyra affärsområden - Talent, Event, Academy, och Retail. Talent står för konsultuthyrning till bolag som Meta, Spotify, EQT, Microsoft och Tele2. Event projektleder diverse events som sommarfester och företagsmässor för olika kunder. Academy är proffs på att hålla utbildningar inom Microsofts produkter för partners och slutkunder. Retail arbetar med att promota ASUS-produkter i butik. Vi värdesätter frihet under ansvar och arbetar i en hybrid modell där vi uppskattar att ses på kontoret på Drottninggatan i centrala Stockholm, men även har möjlighet att utnyttja flexibiliteten att arbeta hemifrån vid behov. Som anställd hos oss på Market Partner kommer du att arbeta i en familjär och prestigelös miljö där teamarbete premieras. Om rollen: Vi söker nu förstärkning till vårt interna Talent - team. Vi är ansvariga för all extern samt intern rekrytering till bolaget och bolagets kunder. Du kommer att få arbeta med införsäljning samt hela rekryteringsprocessen av olika typer av roller hos våra kunder. I dina arbetsuppgifter ingår allt ifrån sourcing, till avtalsskrivning samt arbeta för att våra konsulter ska få en trivsam tid med oss. Du behöver ha ett innovativt mindset i denna roll och iver att leverera på vissa roller som är svåra att hitta. För att riktigt lyckas i rollen ser vi att du motiveras av att arbeta mot tydliga KPI:er och bonus. Om dig: Som person är du optimistisk, resultatinriktad, kommunikativ samt brinner för att bygga och underhålla affärsrelationer. Du har en akademisk utbildning inom HR eller annan likvärdig utbildning relevant för tjänsten. Vi ser att du har tidigare erfarenhet från konsultbranschen samt arbetat med search, sälj eller rekrytering.Det är meriterande om du har erfarenhet av rekrytering inom IT/Tech. Du är flytande i både svenska och engelska, vilket är viktigt eftersom vi arbetar med internationella kunder För att läsa mer om Talent kan du kika på vår hemsida: www.marketpartner.se/17/9/talent/ Låter detta som dig? Tveka då inte att skicka in en ansökan till rollen!
Vi sökerdig som brinner för ledarskap, att bygga starka relationer inom IT-konsultbranschen som söker mer än bara ett ”jobb” och gärna följer med konsulten hela vägen och utvecklar konsult & ditt egna ledarskap.Du har erfarenhet inom IT-konsultbranschenoch vill vara en del av ett växande företag. Vi söker dig som har hög energi, starkt driv och är en härlig person med sunda värderingarArbetsbeskrivning: Deploja söker dig som vill vara med och tillsammans bygga upp ett eget team av IT-konsulter och kunna påverka din egen lön utifrån prestation. Vi söker dig som är van vid att lyckas med det du tar dig an, som har stark drivkraft och som brinner lite extra för att göra andra människor nöjda. Du har tidigare erfarenhet från branschen och vill utveckla dina nuvarande färdigheter. Strategisk Rekrytering: Genom aktiv rekrytering och nätverksbyggande söker du fram IT-konsulter genom bl.a. LinkedIn och telefonsamtal. Du leder hela rekryteringsprocessen och genomför träffar och intervjuer och tar referenser, för att presentera kandidater. Nätverkande: Du deltar i möten med seniora IT-specialister för att etablera och stärka relationer. Kundrelationer : Med ett kundansvar utvecklar och vårdar du långsiktiga kundrelationer. Prospektering och mötesbokning är en del av din roll för att driva försäljning och skapa nya affärer. Personalansvar: Du har personalansvar för IT-konsulter och säkerställer deras välmående genom täta uppföljningar och därmed utvecklar konsult likväl ditt ledarskap. Relationsbyggande: Genom att anordna aktiviteter främjar du gemenskap och starka relationer på individ-, team- och bolagsnivå. Din Profil:Du har en säljande personlighet, har lätt att etablera nya kontakter med kandidaterlikväl som att underhålla befintliga kundrelationer. Du kommer att ha det yttersta ansvaret för affären samt personalansvaret för dina konsulter som arbetar ute hos våra kunder runt om i Stockholm. Du harerfarenhet inom IT-konsultbranschen alt. IT-Bemanning med några års erfarenhet från arbete inom en liknande roll med fokus på försäljning och rekrytering inom IT-sektorn. Bekväm med att ta stort eget ansvar och hantera daglig kund- och konsultvård. En säljande personlighet med förmåga att bygga långsiktiga relationer. Meriterande om du har studerat personalvetenskap, eller utbildning inom försäljning Vår modell till konsulternaär enkel och tydlig - våra IT-konsulter får högre ersättning för samma arbete och har flexibilitet att välja sina förmåner. Trygghet och transparens är viktiga värderingar för oss, och vi erbjuder egna trygghetspaket för att säkerställa det. Ansökan:Urval sker löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt.Har du frågor eller behöver mer information om tjänsten, kontakta oss gärna! Läs mer om oss på www.deploja.se. Vi ser fram emot din ansökan !
Är du en stjärna inom Talent Acquisition med passion för gaming eller tech? Vi söker en driven Talent Acquisition Specialist till ett spännande uppdrag i hjärtat av Stockholm! Är du redo att ta nästa steg i din karriär och jobba med några av de mest innovativa företagen i branschen? Om uppdraget: Varaktighet: 5 månader (start: ASAP eller senast 5 februari 2025). Plats: Stockholm (100% onsite). Arbetsgrad: 100%. Vi letar efter dig som: Har erfarenhet av Talent Acquisition, gärna inom gaming- eller techsektorn. Är en "people person" med en proaktiv och lösningsorienterad inställning. Har fingertoppskänsla för att hitta och attrahera talangfulla kandidater. Behärskar engelska och svenska Har en universitetsutbildning inom HR, Beteendevetenskap eller motsvarande område. Varför välja oss? Chansen att jobba i en snabbfotad, kreativ och innovativ miljö. Möjligheten att göra skillnad hos framstående aktörer i gaming- och techvärlden. Konkurrenskraftig ersättning Sök nu!Vi gör urval löpande, så skicka in din ansökan direkt och säkra din plats i detta drömuppdrag! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Välj ett jobb för att visa detaljer