Assisterande Personaladministratör
DM TAK AB
Personal- och HR-specialister

DM TAK är ett stabilt, professionellt och sedan länge, växande företag som arbetar med högkvalitativ takläggning och takservice i Stockholmsregionen. Vi jobbar för att leverera tak som håller längre. Företaget har idag 25 anställda som i sin tur samarbetar med ca 40 underentreprenörer. Verksamheten utgår från våra lokaler i Länna Industriområde. Då vi får allt fler kunder som vill ha kvalitativa tak söker vi en verkligt effektiv och energisk person som kommer bli vår nya ASSISTERANDE PERSONALADMINISTRATÖR Vad innebär den här rollen? Du kommer bli en viktig del i vårt team och i tjänsten ingår ”allt” som en personalavdelning sysslar med. Det innebär rekrytering, onboarding av nya medarbetare, administration kring personal samt att supporta vår personalchef med det som behövs. Vad krävs av dig? Vi söker dig som är produktiv, resultatinriktad en nyfiken individ som brinner för att få hjälpa till och sköta om vår hårt arbetande personal samt de nya som kommer till. Tidigare erfarenhet av arbete med personal är meriterande men inget krav, det viktigaste är att du kan påvisa resultat där du är och har varit samt alltid har haft en stark drivkraft. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder en arbetsplats där personlig utveckling, produktivitet och kundnöjdhet alltid är i fokus. Det i sin tur skapar ett vinnande team och vinnande medarbetare. Du kommer få tydliga arbetsuppgifter med en vettig struktur, bra instruktioner, löpande utbildning, vilket möjliggör ett alltmer effektivt arbete och med tiden, större ansvarstagande. Vi värnar om rak och tydlig kommunikation för att skapa trygghet och stabilitet. Du kommer få jobba mot uppsatta och tydliga mål som följs upp. Tillsammans skapar vi en arbetsplats där alla kan utvecklas, där idéer tas på allvar och där produktion och framgångar firas. Låter det här som ett jobb för dig? Skicka då gärna in din ansökan redan idag!

11 april 2025
Sista ansökan:
28 september 2025
Research Scientist for Power Electronics
Hitachi Energy Sweden AB
Personal- och HR-specialister

The opportunity Innovation is the heart of Hitachi Energy and our research centers are the backbone. Join us if you have outstanding scientific or technical expertise as well as drive and passion. Through your research projects you will become part of company-wide community that will shape and help you to develop your career into a technical or managerial leader. Prior knowledge about power systems is welcome, but it is not a requirement. For our research center in Sweden, we are looking for a research scientist with expertise in the area of Power Electronics. You will work in dynamic, motivated, and creative teams with a wide range of experience and competence and with access to highly advanced laboratory facilities. How you’ll make an impact Identify technical requirements and drive innovation within the area of future sustainable energy Develop and provide solutions for technical challenges in R&D projects Conduct laboratory tests, analyze data, and improve/optimize to demonstrate feasibility of new concepts Lead R&D projects or work-packages with a structured working style, target-oriented strategy, and effective leadership Create ideas and proposals for R&D projects within the domain of energy systems Interact and actively communicate with team members, customers, suppliers, as well as collaborators in partner companies and universities Deliver results in the form of software, hardware, technical reports, patent applications, scientific papers, and presentations Build a network in the company and actively share your knowledge and expertise Your background You have a PhD in Electrical Engineering specializing in power electronics, power systems or a comparable master’s degree combined working experience. Experience of PE converter/controller design, and hardware implementation It is beneficial if you have knowledge and experience using multiple technical disciplines in specialized areas such as (not limited to) energy storage, machine-learning We consider it to be an advantage if you have previous experience of leading R&D projects You have a curious mindset and can easily adapt to new challenges. You have excellent communication skills and team player attitude. Fluency in English, both written and spoken More about us Are you ready for a new exciting challenge? Applications will be reviewed on an ongoing basis, so don’t delay – apply today! Recruiting Manager Nan Chen, [email protected] will answer your questions about the position. Union representatives – Sveriges Ingenjörer: Jonas Hedberg, +46 (10) 7380775. Other questions can be directed to Talent Acquisition Partner, Gustaf Hedström, [email protected]

11 april 2025
Sista ansökan:
7 oktober 2025
Talent sourcing specialist på deltid till Xameras Göteborgskontor
Xamera AB
Personal- och HR-specialister

Vad söker vi? Xamera är i en spännande tillväxtfas och vi söker nu en rekryteringsassistent på deltid till vårt kontor i Linköping! I denna roll kommer du att spela en viktig roll i att stärka vårt team genom att aktivt arbeta med att identifiera och attrahera kandidater för att möta våra kunders rekryteringsbehov. Du kommer att vara en del av vår resa att förbättra våra flöden och interna arbetssätt, vilket ger dig en unik möjlighet att bidra till och utveckla Xamera framåt. Som rekryteringsassistent kommer du att fokusera på inflödet av kandidater, både för aktuella behov och proaktivt för framtida möjligheter. Ditt arbete kommer huvudsakligen bestå av att kartlägga och identifiera relevanta kandidater via LinkedIn Recruiter och andra rekryteringsverktyg. Eftersom du ofta är den första kontakten med våra kandidater, är det viktigt att du har en god kommunikationsförmåga och är noggrann i ditt arbete. Rollen innebär att du arbetar cirka 8-12 timmar i veckan i en dynamisk och utmanande miljö där din fingertoppskänsla och drivkraft kommer att vara avgörande för din framgång. Tillsammans med dina kollegor på Xamera kommer du att bidra med mervärde och samtidigt ha riktigt roligt på vägen. Detta är en fantastisk möjlighet att kickstarta din karriär och utvecklas under din studietid! Vem söker vi? Vi tror att du brinner för service och älskar att göra andra människor nöjda och glada. Dina tidigare erfarenheter från serviceyrken kombinerat med att du brinner för kommunikation och resultat gör att du trivs som fisken i vattnet. För att lyckas i rollen ser vi att du är student inom exempelvis personal, beteendevetenskap, ekonomi eller en teknisk inriktning. Oavsett bakgrund kommer ditt intresse för att arbeta med människor väl till pass. Vi tror att du drivs av resultat och inte tvekar på att ge ditt yttersta för att göra kandidater och kunder nöjda. Allra viktigast är dock att vi alla trivs och har kul tillsammans! Låter detta spännande? Vill du bli en del av Xamera? Ansök redan idag! Vilka är vi? På Xamera ser vi till att unga ingenjörer och studenter inom IT och teknik får rätt jobb från början. För att lyckas med det har vi behövt vända upp och ner på hur det här med karriärsamtal, jobbsökande och hur rekryteringar fungerar. För oss betyder det mycket att göra saker annorlunda och att överraska omgivningen. Vi är ett rekryteringsföretag med engagerade kollegor som gemensamt drivs framåt av att utveckla bolaget såväl som oss själva. I dagsläget har vi kontor i Stockholm, Linköping, Malmö och Göteborg och samarbetar med både stora, medelstora och små bolag i de olika regionerna. Hos oss får du möjlighet att bygga ett stort nätverk med både kandidater och kunder! Vad erbjuder vi? Trevliga kollegor, en spännande utvecklingsresa i din framtida karriär, ett stort nätverk, ja ett riktigt dynamiskt arbete helt enkelt! Vi sitter i helt nyrenoverade lokaler i centrala Linköping! Vi är ett nära team som tycker om att ha roligt på jobbet samtidigt som vi arbetar för att göra vårt yttersta för våra kandidater. Denna vision tror vi att du delar och tillsammans kommer vi arbeta för att nå högre! Låter detta spännande? Vill du bli en del av Xamera? Ansök redan idag! Om anställningen: Allmän visstidsanställning, deltid. Startdatum: Enligt överenskommelse. Allmän information: Ansök genom länken nedan. Om du har några frågor gällande tjänsten kan du kontakta [email protected]. Detta uppdrag tillsätts löpande, så skicka iväg din ansökan idag!

10 april 2025
Sista ansökan:
27 september 2025
Talent Sourcing Specialist på deltid till Xameras Stockholmskontor
Xamera AB
Personal- och HR-specialister

Vad söker vi? Xamera är i en spännande tillväxtfas och vi söker nu en rekryteringsassistent på deltid till vårt kontor i Stockholm! I denna roll kommer du att spela en viktig roll i att stärka vårt team genom att aktivt arbeta med att identifiera och attrahera kandidater för att möta våra kunders rekryteringsbehov. Du kommer att vara en del av vår resa att förbättra våra flöden och interna arbetssätt, vilket ger dig en unik möjlighet att bidra till och utveckla Xamera framåt. Som rekryteringsassistent kommer du att fokusera på inflödet av kandidater, både för aktuella behov och proaktivt för framtida möjligheter. Ditt arbete kommer huvudsakligen bestå av att kartlägga och identifiera relevanta kandidater via LinkedIn Recruiter och andra rekryteringsverktyg. Eftersom du ofta är den första kontakten med våra kandidater, är det viktigt att du har en god kommunikationsförmåga och är noggrann i ditt arbete. Rollen innebär att du arbetar cirka 8-12 timmar i veckan i en dynamisk och utmanande miljö där din fingertoppskänsla och drivkraft kommer att vara avgörande för din framgång. Tillsammans med dina kollegor på Xamera kommer du att bidra med mervärde och samtidigt ha riktigt roligt på vägen. Detta är en fantastisk möjlighet att kickstarta din karriär och utvecklas under din studietid! Vem söker vi? Vi tror att du brinner för service och älskar att göra andra människor nöjda och glada. Dina tidigare erfarenheter från serviceyrken kombinerat med att du brinner för kommunikation och resultat gör att du trivs som fisken i vattnet. För att lyckas i rollen ser vi att du är student inom exempelvis personal, beteendevetenskap, ekonomi eller en teknisk inriktning. Oavsett bakgrund kommer ditt intresse för att arbeta med människor väl till pass. Vi tror att du drivs av resultat och inte tvekar på att ge ditt yttersta för att göra kandidater och kunder nöjda. Allra viktigast är dock att vi alla trivs och har kul tillsammans! Låter detta spännande? Vill du bli en del av Xamera? Ansök redan idag! Vilka är vi? På Xamera ser vi till att unga ingenjörer och studenter inom IT och teknik får rätt jobb från början. För att lyckas med det har vi behövt vända upp och ner på hur det här med karriärsamtal, jobbsökande och hur rekryteringar fungerar. För oss betyder det mycket att göra saker annorlunda och att överraska omgivningen. Vi är ett rekryteringsföretag med engagerade kollegor som gemensamt drivs framåt av att utveckla bolaget såväl som oss själva. I dagsläget har vi kontor i Stockholm, Linköping, Malmö och Göteborg och samarbetar med både stora, medelstora och små bolag i de olika regionerna. Hos oss får du möjlighet att bygga ett stort nätverk med både kandidater och kunder! Vad erbjuder vi? Trevliga kollegor, en spännande utvecklingsresa i din framtida karriär, ett stort nätverk, ja ett riktigt dynamiskt arbete helt enkelt! Vi är ett nära team som tycker om att ha roligt på jobbet samtidigt som vi arbetar för att göra vårt yttersta för våra kandidater. Denna vision tror vi att du delar och tillsammans kommer vi arbeta för att nå högre! Låter detta spännande? Vill du bli en del av Xamera? Ansök redan idag! Om anställningen: Allmän visstidsanställning, deltid. Startdatum: Enligt överenskommelse. Allmän information: Ansök genom länken nedan. Om du har några frågor gällande tjänsten kan du kontakta [email protected]. Detta uppdrag tillsätts löpande, så skicka iväg din ansökan idag!

26 mars 2025
Sista ansökan:
12 september 2025
Talent Sourcing Specialist på deltid till Xameras Linköpingskontor!
Xamera AB
Personal- och HR-specialister

Vad söker vi? Xamera är i en spännande tillväxtfas och vi söker nu en rekryteringsassistent på deltid till vårt kontor i Linköping! I denna roll kommer du att spela en viktig roll i att stärka vårt team genom att aktivt arbeta med att identifiera och attrahera kandidater för att möta våra kunders rekryteringsbehov. Du kommer att vara en del av vår resa att förbättra våra flöden och interna arbetssätt, vilket ger dig en unik möjlighet att bidra till och utveckla Xamera framåt. Som rekryteringsassistent kommer du att fokusera på inflödet av kandidater, både för aktuella behov och proaktivt för framtida möjligheter. Ditt arbete kommer huvudsakligen bestå av att kartlägga och identifiera relevanta kandidater via LinkedIn Recruiter och andra rekryteringsverktyg. Eftersom du ofta är den första kontakten med våra kandidater, är det viktigt att du har en god kommunikationsförmåga och är noggrann i ditt arbete. Rollen innebär att du arbetar cirka 8-12 timmar i veckan i en dynamisk och utmanande miljö där din fingertoppskänsla och drivkraft kommer att vara avgörande för din framgång. Tillsammans med dina kollegor på Xamera kommer du att bidra med mervärde och samtidigt ha riktigt roligt på vägen. Detta är en fantastisk möjlighet att kickstarta din karriär och utvecklas under din studietid! Vem söker vi? Vi tror att du brinner för service och älskar att göra andra människor nöjda och glada. Dina tidigare erfarenheter från serviceyrken kombinerat med att du brinner för kommunikation och resultat gör att du trivs som fisken i vattnet. För att lyckas i rollen ser vi att du är student inom exempelvis personal, beteendevetenskap, ekonomi eller en teknisk inriktning. Oavsett bakgrund kommer ditt intresse för att arbeta med människor väl till pass. Vi tror att du drivs av resultat och inte tvekar på att ge ditt yttersta för att göra kandidater och kunder nöjda. Allra viktigast är dock att vi alla trivs och har kul tillsammans! Låter detta spännande? Vill du bli en del av Xamera? Ansök redan idag! Vilka är vi? På Xamera ser vi till att unga ingenjörer och studenter inom IT och teknik får rätt jobb från början. För att lyckas med det har vi behövt vända upp och ner på hur det här med karriärsamtal, jobbsökande och hur rekryteringar fungerar. För oss betyder det mycket att göra saker annorlunda och att överraska omgivningen. Vi är ett rekryteringsföretag med engagerade kollegor som gemensamt drivs framåt av att utveckla bolaget såväl som oss själva. I dagsläget har vi kontor i Stockholm, Linköping, Malmö och Göteborg och samarbetar med både stora, medelstora och små bolag i de olika regionerna. Hos oss får du möjlighet att bygga ett stort nätverk med både kandidater och kunder! Vad erbjuder vi? Trevliga kollegor, en spännande utvecklingsresa i din framtida karriär, ett stort nätverk, ja ett riktigt dynamiskt arbete helt enkelt! Vi sitter i helt nyrenoverade lokaler i centrala Linköping! Vi är ett nära team som tycker om att ha roligt på jobbet samtidigt som vi arbetar för att göra vårt yttersta för våra kandidater. Denna vision tror vi att du delar och tillsammans kommer vi arbeta för att nå högre! Låter detta spännande? Vill du bli en del av Xamera? Ansök redan idag! Om anställningen: Allmän visstidsanställning, deltid. Startdatum: Enligt överenskommelse. Allmän information: Ansök genom länken nedan. Om du har några frågor gällande tjänsten kan du kontakta [email protected]. Detta uppdrag tillsätts löpande, så skicka iväg din ansökan idag!

26 mars 2025
Sista ansökan:
12 september 2025
Konsultchefsassistent sökes till Boxflow
Boxflow Staffing Syd AB
Personal- och HR-specialister

Om tjänsten Boxflow växer och letar nu efter en ny kollega till huvudkontoret i Östra Ljungby. Vi tillhandahåller bemanningslösningar mot framförallt lager, industri och produktion. Vardagen för en konsultchefsassistent hos oss är omväxlande med stort fokus på leverans mot kund- och konsultnöjdhet. Du erbjuds en spännande tjänst med stora utvecklingsmöjligheter. Arbetsuppgifter I rollen som konsultchefsassistent kommer du att stötta konsultchefen i nedan arbetsuppgifter: Rekrytering- stötta i pågående rekryteringsprocesser med exempelvis annonsering, urval, telefonintervjuer, fysiska intervjuer, referenstagning. Proaktivt arbeta med rekrytering för att bygga upp bemanningspooler. Schemaläggning och bemanningsplanering- du kommer att hjälpa konsultchefen med att boka personal ut i arbete. Övrig administration Profil & bakgrund Vi söker dig som är strukturerad och organiserad med en förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och hålla deadlines. Du har en stark servicekänsla och trivs med att stötta både konsultchefer och konsulter. Kommunikation är en av dina styrkor – du uttrycker dig väl i både tal och skrift och har lätt för att samarbeta. Vi värdesätter flexibilitet och problemlösningsförmåga, där du snabbt kan anpassa dig efter förändringar och hantera oväntade situationer. Dessutom är du initiativtagande, arbetar självständigt och kommer gärna med förbättringsförslag Urvalet sker löpande och tjänsten förväntas tillsättas i vår Om Boxflow Boxflow grundades 2018 och har verksamhet i Halmstad, Göteborg, Stockholm, Helsingborg, Malmö och Kristianstad. Boxflow erbjuder tjänster inom Tredjepartslogistik, Consulting inom logistik samt uthyrning av personal inom logistik och industri. Boxflow har haft en stadig tillväxt sedan start och beräknas omsätta över 350 miljoner 2023 med fler än 1000 anställda.

24 mars 2025
Sista ansökan:
10 september 2025
Talent Acquisition Specialist
Implema AB
Personal- och HR-specialister

Implema är en av Sveriges ledande specialister på snabb implementering av affärssystem som SAP och Microsoft Dynamics. Med över 20 års erfarenhet hjälper vi svenska och internationella företag att skapa effektiva och hållbara affärsprocesser. Vi har kontor på 10 orter i Sverige, 300 medarbetare, och omsätter ca 500 MSEK med god lönsamhet. Om rollenSom Talent Acquisition Specialist på Implema har du en nyckelroll i att hitta vår toppkompetens. Vi vill ha de bästa och det kräver sin talang att hitta just dem. Du blir en del av vår HR-funktion och kommer arbeta nära våra rekryterande chefer med ett aktivt ansvar för att säkerställa kandidatinflöde samt hållbar kompetensstrategi både på kort och lång sikt. Implema är på en spännande tillväxtresa där vi sedan över 20 år är med och bidrar till att digitalisera svenskt näringsliv. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Arbeta aktivt med search för att bygga/upprätthålla en stabil kandidatpipeline och uppnå satta rekryteringsmål Utvärdera och analysera nya metoder för nätverkande, sourcing och proaktiv rekrytering av kandidater. Ansvara, genomföra och utveckla traineerekryteringen till vårt årliga traineeprogram Ansvara för hela rekryteringsprocesser och arbeta tight tillsammans med rekryterande chefer för att förstå verksamhetens rekryteringsbehov samt sätta en rekryteringsplan Delaktig i att underhålla relationer med universitet och andra relevanta nätverk, samt hålla dig uppdaterad om trender inom rekrytering och IT-branschen Analysera och rapportera rekryteringsdata för att kontinuerligt förbättra våra processer och strategier Arbeta aktivt med att främja mångfald och inkludering i rekryteringsprocessen Delaktig i pre- och onboarding-processen för att ge våra nya kollegor en fantastisk start Vem är duKunskaper/kvalifikationer: Minst 3 års erfarenhet av sourcing och rekrytering (Linkedin recruiter), gärna inom IT/konsultbranschen Erfarenhet av att använda rekryteringsverktyg och plattformar Förståelse för tekniska roller och krav inom IT-branschen Högskoleexamen marknadsföring, p-programmet eller motsvarande. Stark kommunikativ förmåga med en drivkraft att skapa och bygga långsiktiga relationer med potentiella kandidater. Förmåga att hantera flera rekryteringsprojekt samtidigt i en snabb och dynamisk miljö Gärna erfarenhet av sälj Personliga egenskaper: Förmåga att bygga externa nätverk, med en passion för att hitta och attrahera de bästa talangerna Resultatdriven, proaktiv och lösningsorienterad Bra på att kommunicera och samarbeta med andra Kan navigera i en föränderlig miljö, och trivs i att arbeta både självständigt och i team Förmåga att tänka utanför boxen och komma med nya idéer Flexibel och anpassningsbar i en dynamisk miljö Välkommen till en dynamisk organisation med en stark kultur där vi tror att vi gemensamt kan åstadkomma stordåd. Skicka in din ansökan idag och bli en del av vårt fantastiska team på Implema!

6 mars 2025
Sista ansökan:
23 augusti 2025
Recruitment Assistant
New Professional Minds AB
Personal- och HR-specialister

Vi är New Minds – vi tror på olikheter. Vilken egenskap, bakgrund eller erfarenhet du än bidrar med tror vi att du kommer att göra oss bättre och vassare i jakten på att hitta unga IT-talanger. Vi har en inkluderande företagskultur där dina idéer värdesätts och ditt engagemang uppskattas. Vi firar framgångar tillsammans, tränar på lunchen och gör roliga aktiviteter – allt för att skapa en inspirerande och stöttande miljö. Är du en person som intresserad av rekrytering, eller kanske av IT och teknik? Då har du chansen att få praktisk erfarenhet att kombinera dina studier med. Vi ser gärna att du har minst ett år kvar av dina studier. Nu söker Team New Minds fler rekryteringsassistenter för att fortsätta växa, och kunna hjälpa fler drivna studenter att hitta sina drömjobb. Häng med på vår bolagsresa, där vi försöker förändra hur branschen ser på rekrytering; genom att sätta kandidaten först. Arbetsuppgifter I arbetet som rekryteringsassistent kommer du hjälpa oss finna nya kandidater främst via telefon. Det är viktigt att du är orädd, strukturerad och tycker om att ta kontakt och lära känna nya personer. Målet är att attrahera fler kandidater genom att öka medvetandet kring oss och våra tjänster. Vi erbjuder Utöver marknadsmässig lön och en härlig arbetsplats på Avenyn på Göteborg så får du god insyn i hur rekryteringsföretag arbetar och bra arbetslivserfarenheter att ta lärdom av till livet efter studierna. Vi på New Minds vill vara så flexibla som möjligt och ser inga problem med att anpassa arbetsbelastningen efter dina studier. Dock räknar vi med att du genomsnittligt kan jobba minst två halvdagar i veckan, gärna från vårt kontor i Göteborg men med möjlighet att jobba hemifrån. Tjänsten i korthet: Ca 10h i veckan Ansvarar för första delen i urvalsprocessen genom telefonintervjuer Krav: Goda kunskaper i svenska och engelska Start: Omgående eller augusti/september. Intervjuer kommer ske löpande Välkommen med din ansökan till New Minds – där vi tillsammans skapar framtidens IT-talanger!

27 februari 2025
Sista ansökan:
16 augusti 2025
Praktik inom HR & Rekrytering - Vårterminen 2025
Jobbusters AB
Personal- och HR-specialister

Kickstarta din karriär hos oss på JobBusters i Göteborg!Är du student inom personalvetenskap eller motsvarande och söker praktisk erfarenhet inför framtida karriär inom HR? Vill du dessutom vara en del av ett litet, sammansvetsat team i en modern och inspirerande miljö mitt i centrala Göteborg? Då har vi den perfekta praktikplatsen för dig under våren 2025!Om praktikenHos oss på JobBusters får du en unik inblick i rekryterings- och bemanningsbranschen samtidigt som du utvecklar dina praktiska färdigheter. Under praktiken kommer du att arbeta nära både rekryterare och konsultchefer, vilket ger dig en god förståelse för HR-processer i allmänhet. Vi vill att din praktik ska vara lärorik och utvecklande, därför kommer du få varierande arbetsuppgifter samt möjlighet att ta egna initiativ. Som praktikant hos oss kommer du bland annat att:Assistera i search och urval av kandidaterSkriva och publicera jobbannonserGenomföra telefonavstämningar och referenstagningarDelta i kunddialoger och konsultuppföljningarStötta i administrativa HR-processerDriva ett eget projekt under din praktikperiod som är relevant för din utbildning Vi är ett härligt team på fyra personer i Göteborg och du kommer att bli väl omhändertagen av oss samt ha en dedikerad handledare som finns med dig genom hela praktikperioden.Om JobBustersJobBusters är ett personaluthyrnings- och rekryteringsföretag specialiserat på tjänstemän. Vi arbetar dagligen med att matcha rätt person med rätt position och strävar efter att skapa långsiktiga relationer med både kunder och kandidater. Vi värdesätter en positiv och stödjande arbetsmiljö där alla får chansen att växa.Vi söker dig som:Studerar personalvetenskap eller motsvarande på högskola/universitet Har ett stort intresse för rekrytering och bemanningÄr noggrann, serviceinriktad och självgående Har god kommunikationsförmåga och trivs med att arbeta både självständigt och i team Vill ta eget ansvar och driva ett projekt under din praktikperiodAnsökanLåter detta som något för dig? Skicka in din ansökan med CV och en kort beskrivning av varför du vill göra praktik hos oss! Startdatum är flexibelt och anpassas efter när din utbildning tillåter. Praktiken är placerad på vårt kontor på Östra Hamngatan i centrala Göteborg. Vi tänker att du är på plats 2–3 dagar i veckan och har möjlighet att arbeta hemifrån resterande tid. Vi ser fram emot att höra från dig!

4 februari 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025