Verksamhetschef Korttid och Familj
Ågrenska AB (svb)
Chefer inom hälso- och sjukvård

Ågrenska är en unik, utvecklande mötesplats och ett nationellt kompetenscentrum för sällsynta diagnoser. Vi bedriver verksamheter utifrån ett helhetsperspektiv för barn, ungdomar och vuxna med funktionsnedsättningar, deras anhöriga samt professionella. Ågrenska ligger naturskönt på Lilla Amundön, 1,5 mil söder om Göteborg och ägs av Ågrenska stiftelsen, som är en organisation utan vinstintresse. Ågrenska bedriver korttidsvistelser och daglig verksamhet, familjeverksamhet, vuxenverksamhet, personlig assistans, familjestöd samt kurser och utbildningar. Vill du vara med och göra verklig skillnad? Ågrenska söker en verksamhetschef som vill leda och utveckla ett av våra mest centrala områden – Korttid och Familj. Du blir en nyckelperson i vår organisation och får ansvar för att skapa framtidens kvalitativa vistelseverksamheter med individen och familjen i fokus. Om uppdraget Som verksamhetschef för Korttid och Familj kommer du att spela en central roll i att leda och utveckla våra tjänster inom korttidsvistelser och daglig verksamhet samt familj, syskon- och vuxenvistelser. Du kommer att ha det yttersta ansvaret för att säkerställa att vi levererar tjänster av högsta kvalitet i enlighet med Ågrenskas mål och värdegrund. Rollen innebär ansvar för verksamhet, personal och budget och du leder genom två enhetschefer. Tillsammans med ledningsgruppen driver du strategisk utveckling i linje med Ågrenskas mål och värdegrund och du rapporterar till VD. Huvudsakliga ansvarsområden - Strategisk ledning, utveckling och måluppföljning av verksamheten - Personalansvar och arbetsmiljöansvar för hela verksamhetsområdet - Budget-, resurs- och avtalsansvar - Leda utvecklings- och förändringsarbete samt kvalitetssäkring - Företräda Ågrenska i externa samarbeten och partnerskap, och bygga starka relationer med externa aktörer som kommuner och myndigheter Vi söker dig som har - Relevant akademisk utbildning, till exempel inom socialt arbete, hälso- och sjukvård, offentlig förvaltning, beteendevetenskap eller liknande - Flerårig chefserfarenhet inklusive att ha lett andra chefer - En stark analytisk kapacitet samt beprövad förmåga att hantera ekonomistyrning, förändringsledning och verksamhetsutveckling - Erfarenhet från vård, omsorg, LSS eller annan lagstyrd verksamhet - Vana att samverka med kommuner, regioner och andra myndigheter Du är en trygg och tydlig ledare med en stark kommunikativ förmåga och har lätt för att skapa goda relationer – något som hjälper dig att bygga hållbara samarbeten både internt och externt. Du coachar, stöttar och följer upp dina chefer och medarbetare, och skapar förtroende genom att ge tydlig riktning och främja delaktighet och ansvarstagande. Med ett strategiskt helhetsperspektiv ser du sammanhang, prioriterar klokt och driver förbättringar som stärker hela verksamheten. Eftersom du ansvarar för en verksamhet som är i gång dygnet runt behöver du kunna samordna många delar, fatta snabba beslut när det behövs och samtidigt hålla fokus på långsiktig utveckling. Meriterande - Kunskap om sällsynta hälsotillstånd - Erfarenhet av myndighetsutövning eller juridik - Intresse för AI och digital utveckling - God kännedom om arbetsrätt och lagstiftning relaterad till tjänsten Vi erbjuder - En meningsfull roll i en unik organisation där vi gör skillnad i människors liv – varje dag! - Stor möjlighet att forma och utveckla en verksamhet där både deltagare och medarbetare står i centrum - Friskvårdsbidrag och friskvårdstid med möjlighet till två extra lediga dagar per år - Gratis parkering och förmånligt luncherbjudande - Kollektivavtal och möjlighet till löneväxling - Förtroendearbetstid med balans mellan ansvar och frihet - En fantastiskt vacker arbetsmiljö på Lilla Amundön i Hovås. Vi vill spegla samhällets mångfald och tror att olika perspektiv och bakgrunder berikar vår verksamhet och gör oss starkare som organisation. Vi är därför särskilt intresserade av att komma i kontakt med personer som idag är underrepresenterade i ledande positioner. Har du rätt kompetens och delar våra värderingar – då ser vi gärna att du söker, oavsett din bakgrund och vilken väg som har lett dig hit. Varmt välkommen med din ansökan! Anställningsform: Tillsvidare. Ågrenska tillämpar sex månaders provanställning. Tillträde: Snarast. Vi arbetar med löpande urval – vänta inte med att skicka in din ansökan. Kontaktpersoner: Du är varmt välkommen med frågor eller funderingar till: VD Zozan Sewger Kvist, 0735-124656, [email protected] HR-partner Lisa Åhrman, 0738-455898 [email protected] Fackliga företrädare: Ida Apelmo, Akademikerföreningen vid Ågrenska 0709-161949, [email protected] Malin Karlsson, lokalt ombud Kommunal vid Ågrenska 0702–066917, [email protected] Du ombeds visa upp ett utdrag ur belastningsregister innan påbörjad anställning. Detta beställs på https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ När du söker denna tjänst godkänner du att vi registrerar dina personuppgifter enligt Ågrenskas personuppgiftspolicy. Inför rekryteringen har vi tagit ställning till rekryteringsvägar och tillvägagångssätt. Vi undanbeder oss därför kontakter gällande detta. Läs gärna mer om oss på www.agrenska.se

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Verksamhetschef sökes till Fagersta Vårdcentral Svenska kyrkan
Västanfors-Västervåla församling
Chefer inom hälso- och sjukvård

Vi söker en engagerad och erfaren verksamhetschef som kan leda vår verksamhet mot fortsatt utveckling och hög kvalitet i patientvården. Fagersta Vårdcentral Svenska kyrkan, som öppnade i november 2023, är en del av Svenska kyrkans satsning i Fagersta för att stödja invånarna genom livets alla skeden. Vårdcentralen drivs som ett separat bolag och erbjuder högkvalitativ vård och omsorg. Vi har noggrant valt ut vårt team av erfarna och kompetenta medarbetare – läkare, sjuksköterskor, distriktssköterskor och terapeuter – för att säkerställa den bästa möjliga vården för Fagerstas invånare. Om tjänsten: Som verksamhetschef har du det övergripande ansvaret för vårdcentralens dagliga drift, personal och ekonomi. Du kommer att leda en multidisciplinär personalgrupp bestående av läkare, sjuksköterskor, undersköterskor och administrativ personal. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Ansvara för att vården bedrivs i enlighet med gällande lagar och föreskrifter Leda och utveckla verksamheten mot uppsatta mål inom vård, kvalitet och patientsäkerhet Budgetansvar och resursallokering Personalansvar inklusive rekrytering, kompetensutveckling och arbetsmiljöfrågor Samverka med andra vårdaktörer och myndigheter Dina kvalifikationer: Relevant sjukvårdsutbildning, som t ex Sjuksköterska, gärna Distriktssköterska Minst 5 års erfarenhet av arbete inom primärvård Dokumenterad ledarerfarenhet, gärna från en chefsposition inom hälso- och sjukvården God förmåga att kommunicera och samarbeta med olika yrkesgrupper Erfarenhet av budgetarbete och verksamhetsutveckling Vi erbjuder: En nyckelroll i en dynamisk organisation med möjlighet att påverka primärvårdens utveckling Goda möjligheter till kompetensutveckling Konkurrenskraftig lön Tillträde: Omgående eller efter överenskommelse. Rekrytering sker fortlöpande. Vi ser fram emot din ansökan och hoppas att du vill bli en del av vårt team! Skicka in din ansökan med CV och introduktionsbrev redan idag och ta nästa steg i din karriär hos oss. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

22 april 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Verksamhetschef till Vardagas äldreboende på Skiftesvägen i Landskrona
Vardaga AB
Chefer inom hälso- och sjukvård

Vi erbjuder dig ett spännande och omväxlande arbete, engagerade medarbetare, goda möjligheter att utveckla ditt ledarskap och förutsättningar att verkligen göra skillnad för de boende på Skiftesvägen. Vardagas Skiftesvägen är ett demensboende som Vardaga har driftat sedan 1 april 2024. Vi har 58 platser varav 51 demensinriktning och 7 korttidsplatser. Om rollen I rollen som verksamhetschef så leder och utvecklar du verksamhetens kvalitet på ett pedagogiskt och affärsmässigt sätt. Som stöd i ditt dagliga arbete kommer det att finnas gruppchefer i verksamheten som delar av sin arbetstid även arbetar i vård- och omsorgsarbetet. Du är en god förebild genom att utöva ett synligt, närvarande och coachande ledarskap. För oss är det viktigt att du vill vara aktiv och närvarande i verksamheten. Detta för att du ska kunna följa upp att företagets värderingar, aktuella avtal och att gällande lagstiftning efterlevs. Tillsammans med andra verksamhetschefer inom regionen ingår du i den regionala ledningsgruppen. Aktivt ledarskap För att lyckas som chef och ledare hos oss krävs ett aktivt ledarskap som grundar sig i våra värderingar. Vi tror detta ledarskap skapar motivation och engagemang hos våra medarbetare. Respekt – Alla har rätt till ett värdigt liv med såväl fysiskt, psykiskt som socialt välbefinnande. Ansvar – Vi har medarbetare som vågar och vill och har chefer som lyssnar och leder. Enkelhet – Det är enkelt att påverka och att vara medarbetare eller att bo och vistas hos oss. Kunskap – Vi reflekterar, lär av varandra och tar tillvara allas kompetens. Ledarskapsprogram Som ny verksamhetschef kommer du att få genomgå vårt ledarprogram som blir en del av din utveckling. På det här sättet skapar vi en samsyn på ledarskapet inom Vardaga. Det ger alla chefer trygghet samt kompetens och motivation. Du får också få träffa många chefskollegor under programmet och du har möjligheter att skapa ditt eget nätverk. Hos oss får du även: • Förmånsportal med rabatter och erbjudanden • Coachande och stöttande chefer nära dig • Tydliga arbetssätt för att ge den bästa omsorgen till våra boende • Karriär- och utvecklingsmöjligheter • Friskvårdsbidrag, skobidrag och arbetskläder • Kollektivavtal, tjänstepension och försäkringar. Om Skiftesvägen Skiftesvägen är ett demensboende och här finns 58 platser varav 7 är korttid. Skiftesvägen är ett konceptboende där Vardaga arbetar utifrån konceptet ’Hem och hälsa’. Hem och hälsa-konceptet innebär att vi gör satsningar inom trivselskapande åtgärder för de boende på Skiftesvägen. Detta innebär satsningar på både inne och utemiljön samt det hälsofrämjande arbete i verksamheten. Skiftesvägen är Silviacertifierat och vi fortsätter med Silviahemmets certifieringsprogram vilket bland annat innebär att all personal ges grundutbildning i demenskunskap. Vi har infört Vardagas omsorgskoncept Den Goda Dagen som innebär att den boende själv väljer hur hen vill forma sin dag utifrån förmåga och önskemål. Den boende är huvudperson i sitt liv. Medarbetarna är vår viktigaste tillgång, deras kunskap och engagemang gör skillnad och skapar kvalitet för de boende. För att fullgöra vårt uppdrag finns det omsorgspersonal och legitimerad personal för att tillgodose de boendes behov samt för att vi ska kunna realisera de erbjudanden vi lovat. Genom vår utbildningsorganisation Lära erbjuder vi Skiftesvägens medarbetare kontinuerlig kompetensutveckling under avtalstiden. Du som verksamhetschef kommer tillsammans med medarbetare, boende och närståendes samla in förslag på hur ni tillsammans kan utforma och utveckla Skiftesvägen och verksamhetsinnehållet över avtalstiden. Vår ambition med ’Hem och Hälsa’ är att de boende på Skiftesvägen ska trivas ännu bättre i lokalerna och att de ska uppleva att funktioner, självbestämmande och självkänsla bevaras och stärks i och med vår satsning på hälsofrämjande insatser. Din erfarenhet och kunskap Vi önskar att du är: - nytänkande, positiv och engagerad person som är lösningsorienterad och ser möjligheter framför hinder. - coachande och vill att dina medarbetare växer, utvecklas och tar ansvar. - tycker om att ge och ta emot feedback samt bryta ned och arbeta mot uppsatta mål. - prestigelös, självständig och samarbetsvillig - affärsmässig genom att vilja och ha förmåga att styra och följa upp verksamheten utifrån kvalitetsmål och ekonomiska ramar. Du har relevant högskoleutbildning inom vård och omsorg (ex vis socionom, sjuksköterska, social omsorg) och erfarenhet av äldreomsorg. Du har även några års dokumenterad erfarenhet av chefsuppdrag och goda vitsord gällande ledarskap. God datorvana samt erfarenhet av dokumentation är viktigt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: Enligt överenskommelse. Sista ansökningsdag: 2025-03-31 Har du frågor? Kontakta gärna vice regionchef: [email protected]. Observera att det inte går att ansöka via E-post. Facklig kontakt: Vision, Magnus Sällström, [email protected] Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. På Vardagas drygt 100 boenden runt om i Sverige erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. www.vardaga.se här är utbildade i demens och bemötande via Demensakademin.

14 mars 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Verksamhetschef Attendo Lambohov/Nykil - Bli en del av oss!
Attendo Sverige AB
Chefer inom hälso- och sjukvård

Välkommen till en värderingsstyrd organisation Attendo Lambohov/Nykil/Ulrika söker nu en verksamhetschef! Attendo Lambohov/Nykil/Ulrika består av hemtjänst, trygghetsboenden och ett demensboende på 7 platser. I området har vi även hemsjukvård och hemrehabilitering. Medarbetarna i verksamheten är biträdande verksamhetschefer, undersköterskor, vårdbiträden, sjuksköterskor samt planeringsledare. I din roll som Verksamhetschef arbetar du självständigt med att driva, leda och utveckla verksamheten. Du rapporterar direkt till Regionchef. Du ingår i en kompetent ledningsgrupp med övriga verksamhetschefer och regionledning där du får stöd och vägledning för att nå framgång i din roll. Vi har en decentraliserad organisation där du får utrymme att utveckla dina idéer och ditt ledarskap. Du kommer att få både regional och central introduktion, där vi bla kommer att gå igenom vår ledarhandbok utifrån vårt arbetssätt Attendo way. Beskrivning av tjänsten Som verksamhetschef ansvarar du för verksamhetens medarbetare, kvalitet, ekonomi och kundkontakter. Du får tillgång till ett färdigt koncept som grundar sig på ett väl inarbetat kvalitetsarbete och ett systematiskt arbetsmiljöarbete med stöd från regionala resurser samt kvalitets-, ekonomi-, marknads- och HR-avdelning. I hemtjänsten arbetar vi efter Lean som förbättrande arbetssätt på segment, region och enhetsnivå. Tillsvidaretjänst 100 % Arbetstider dagtid, jour 1 vecka per ca 6 månader Tillträdesdatum är överenskommelse Vi erbjuder Utbildningar Utvecklingsmöjligheter Personalförmåner Trygga anställningsvillkor Digitala arbetsverktyg Kvalifikationer Du har relevant högskoleutbildning så som socionom, sjuksköterska eller annan eftergymnasial utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig med minst 180 hp. Tjänsten kräver att du har minst 2 års erfarenhet av ledande befattning inom hälso-och sjukvård och/eller social omsorg, meriterande inom privat omsorg. Vi söker dig som sätter kunden i centrum och vill skapa värde för dem och deras närstående. Du är trygg i ditt ledarskap, kommunikativ och förtroendeingivande. Vi lägger vikt vid att du är resultatorienterad och drivs av ständig förbättring. Du är engagerad, flexibel och arbetar strukturerat så väl i grupp som självständigt. Du har goda kunskaper i Officepaketet och hanterar svenska språket obehindrat i tal och skrift. Ytterligare erfarenhet från servicesektorn och/eller erfarenheter inom försäljning är meriterande. B-körkort är ett krav för tjänsten. Personliga egenskaper som efterfrågas: Du är kundfokuserad och drivs av att nå goda resultat. Engagemang och flexibilitet kännetecknar dig och du vill utveckla Attendo i sin helhet. Vill ständigt utveckla verksamheten och lära både dig själv och verksamhetens medarbetare. Du ser positivt på utmaningar och medverkar i förbättringsarbeten. Du utgår från Attendos uppförandekod, uppdrag och värderingar. Du representerar på ett positivt sätt och är stolt över det vi gör. Du har förmågan att lyssna in kunder, beställare, kollegor och närstående. Du är en tydlig kommunikatör och arbeta för att skapa ett engagerat team. Uppdraget som verksamhetschef i Attendo I Attendo ges du som verksamhetschef stora möjligheter att växa och utvecklas. Du kommer under ditt första år som verksamhetschef ha en utsedd mentor, som du har till stöd i din nya roll. Uppdraget ger också möjligheten till att få utökade ansvarsområden där du coachar och inspirerar andra ledare i organisationen. Vad kan vi erbjuda dig? Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal Attendo+. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag 2025-04-30 men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg!

28 februari 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
HSE Specialist
Hitachi Energy Sweden AB
Chefer inom hälso- och sjukvård

The opportunity We are hiring a health, safety, environment & sustainability (HSE) specialist with focus on environment to become part of our HSE-team at Power Transformers in Ludvika, Sweden. In this role you will work both operationally in the production and strategically with key initiatives to improve the HSE and environmental culture within the business unit. As an HSE Specialist at Power Transformers, your main responsibility will be to ensure support to our operations that they are compliant with all internal and external policies and regulations with focus on environment. You will also play a critical role in developing and implementing environmental programs to support initiatives within the company, and you will be the driver to report on progress and performance. "Our Power Transformer factory in Ludvika is rapidly expanding to accelerate the clean energy transition. We are excited to welcome a dedicated HSE Specialist with focus on environment to our team to support us on this transformative journey. If you’re ready to work together, share ideas, and achieve common goals, we want to hear from you! " - Johan Stenberg, HSE Manager, Power Transformers. How you’ll make an impact Coach, support and provide advice to managers and production employees on Health, Safety and Sustainability matters. Implement safety and sustainability objectives and targets. Develop, implement, and administer environmental programs to ensure compliance with internal and external regulations, standards, and policies. Support the effective implementation, continual improvement, and certification of ISO standards as well as taking an active part in improvement programs and practices to ensure an exemplary HSE-culture and monitor and track health, safety and environmental performance and report progress to management and regulatory agencies. Assist in the HSE risk management process in the unit with production managers and production employees to support that all equipment and tools used in production meet relevant safety standards. Engage external and internal stakeholders in order to report on, raise awareness and gain commitment on HSE efforts and performance. Your background We highly value your personality and your willingness to learn new things. You are a team player that understand and value the importance of working together to achieve great result and you have a pro-active mindset to self-initiate actions and take decisions You have prior HSE experience, preferably from a similar industry. It is an advantage if you have prior experience working with environmental or sustainability tasks Knowledge of Health & Safety and Environment legislative requirements Familiar with Swedish OHS and environmental laws and regulations You have good communication and influencing skills to address and build trust within the organization Fluency in English and Swedish is required, both written and spoken What we offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Mentor to support you throughout onboard phase Various trainings and education supporting employee development​ Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks More about us We are interested to learn more about you and your experiences so don’t hesitate to apply even though you don’t meet all requirements. A great team with good collaboration is waiting for you to join! If you wish to challenge yourself with us, click on “Apply now” via Hitachi Energy Website. Applications will be reviewed on an ongoing basis so the sooner you show your interest the better. Recruiting Manager, Recruiting Manager Johan Stenberg, [email protected] will answer your questions about the position. Union representatives - Sveriges Ingenjörer: Håkan Blomquist, +46 107-38 31 52; Unionen: Yvonne Norgren, +46107-38 36 94; Ledarna: Olle Ruzicka, +46 107-38 31 44. All other questions can be directed to Talent Acquisition Partner Johanna Laiv, [email protected]

3 februari 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Biträdande verksamhetschef till nytt äldreboende i Strängnäs
Humana AB
Chefer inom hälso- och sjukvård

Vill du vara med och bygga upp ett nytt äldreboende? Visöker en engagerad biträdande verksamhetschef som tillsammans med ansvarig verksamhetschefvill vara med och forma framtidens äldreomsorg. Är du en driven sjuksköterska eller en engagerad socionom som brinner för att göra skillnad för våra äldre?Då kan du vara den vi söker! På äldreboendet Södra Stadsskogen i Strängnäs kommer Humana erbjuda trygg omsorg dygnet runt i en modern och hemtrevlig miljö. Boendet beräknas stå klart maj 2025. På Humana Södra Stadsskogen kommer det finnas 100 moderna lägenheter fördelat på 10 avdelningar. Boendet har en stor gemensam samlingssal där man kan hålla större aktiviteter som till exempel filmvisning och musikunderhållning. I verksamheten finns även ett aktivitetsrum, bibliotek, gym/rehab samt en trädgård med växthus, promenadslinga, boulebana, gunga och grillplats. Vad vi erbjuder En meningsfull roll: Du får möjlighet att göra en verklig skillnad i människors liv och vara med och skapa ett tryggt och värdigt boende för våra äldre. Ett modernt boende: Vårt hus är utrustat med den senaste tekniken och erbjuder våra boende en hög livskvalitet. Ett starkt team: Du blir en del av ett engagerat team med höga ambitioner. Utvecklingsmöjligheter: Vi erbjuder dig möjlighet att utvecklas både personligt och professionellt. Om tjänsten Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Dagtid, vardagar. Heltid. Lön: Enligt överenskommelse och övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse.Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Din roll Som biträdande verksamhetschef kommer du att vara en viktig del av ledningsgruppen och ha ett övergripande ansvar för vissa delar av verksamheten.Du kommer att: Leda och utveckla: Leda och motivera ditt team för att nå gemensamma mål. Säkerställa hög kvalitet: Se till att våra boende får en trygg och säker vård. Samarbeta: Arbeta nära både kollegor och externa samarbetspartners. Vem är du? Vi söker dig som är: Legitimerad sjuksköterskaeller utbildad socionommed erfarenhet från äldreomsorg. Ledare:Du har ett naturligt ledarskap och trivs med att ta ansvar. Relationsbyggare: Du har lätt för att skapa goda relationer med både kollegor och boende. Engagerad: Du brinner för att göra skillnad. Känner du igen dig? Tveka inte att skicka in din ansökan! Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan! Kontaktuppgifter Projektledare; [email protected] alt.076-136 60 54

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025