Verksamhetskonsult, IT
Sök bland 37 lediga jobb som Verksamhetskonsult, IT och börja ditt nya yrkesliv idag!
”-I min roll som finance-konsult måste jag förstå kundens verksamhetsprocesser för att i affärssystemet designa finanslösningen på bästa möjliga sätt. Det är en utmanande och rolig roll där du förväntas ta eget ansvar och tillsammans med kollegor både inom och utanför finansområdet, driver projekt i mål. Vi lyssnar på varandras erfarenheter, kunskaper och idéer för att tillsammans göra ett bra jobb. Oavsett sammanhang så upplever man sig aldrig som ensam i sin roll, utan det finns alltid kollegor runtomkring som stöttar. Fellowmind har en öppen och vänlig kultur som bidrar till en stark teamkänsla och i det viljan att göra det bästa både för kollegor och kunder.” Så beskriver Sara varför hon stormtrivs i rollen som finance-konsult hos oss på Fellowmind. Om tjänsten Fellowmind fortsätter att växa och nu söker vi fler applikationskonsulter till vårt affärsområde Enterprise. Vi jobbar framförallt med ERP-systemet Microsoft Dynamics 365 for Finance and Supply Chain Management (F&SCM) men rör oss i hela Microsofts plattform. Som finance-konsult kommer du hjälpa våra kunder att utveckla och förbättra sina finansiella affärsprocesser, både genom nyimplementationer och i projekt hos befintlig kund. Arbetsuppgifterna är varierande och inom ett brett spektrum med allt från förstudie och driva workshops till testning, parametersättning, migrering av data och coacha kunderna vidare i sina verksamhetsprocesser. Allt i syfte att hjälpa kunderna att få ut det bästa ut sitt ERP. Vi är över 100 medarbetare i affärsområdet Enterprise, varav 20+ framför allt jobbar inom finansströmmarna. Vi jobbar tillsammans i och över våra team vilket gör att du får massor av trevliga kollegor som du kommer jobba mer eller mindre nära med över tid. Det viktigaste är att du aldrig är ensam och alla våra leveranser står vi för tillsammans. Redan innan första arbetsdagen blir du tilldelad en mentor som kommer att stötta dig både i arbetsuppgifterna och i Fellowminds värderingar, detta även om du är senior då vi är övertygade om att denna delen av din onboarding är avgörande för att du ska få den där härliga starten på ditt nya jobb. Däröver kommer du och din närmsta ledare att sätta en utvecklingsplan för dig som stäms av månadsvis. Vi söker dig som: Har ett stort intresse för affärssystem och finansprocesser Idag arbetar som finanskonsult inom Dynamics 365 F&SCM och gjort det i minst 3 år, men gärna längre än så Har ett affärsmässigt förhållningssätt samt motiveras av tydliga mål och resultat Har en god samarbetsförmåga och är en teamplayer ut i fingerspetsarna Har obehindrade kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Det praktiska Start: Gärna omgående, men vi har givetvis förståelse för att du har en uppsägningstid som vi behöver ta hänsyn till. Omfattning: Heltid, kontorstider, men vi är väldigt flexibla här och utgår från att det ska fungera för alla parter. Placering: På något av våra kontor i Malmö, Göteborg, Stockholm, Halmstad, Helsingborg, Växjö eller Jönköping. (Och förresten om du råkar sitta på annan ort är vi öppna för det också, men då kan vi inte erbjuda något av våra trevliga kontor, utan snarare hemmakontor) Rekryteringsprocessen kommer att bestå av telefonintervju, djupintervju, tester/case och referenstagning.
”-I min roll som finance-konsult måste jag förstå kundens verksamhetsprocesser för att i affärssystemet designa finanslösningen på bästa möjliga sätt. Det är en utmanande och rolig roll där du förväntas ta eget ansvar och tillsammans med kollegor både inom och utanför finansområdet, driver projekt i mål. Vi lyssnar på varandras erfarenheter, kunskaper och idéer för att tillsammans göra ett bra jobb. Oavsett sammanhang så upplever man sig aldrig som ensam i sin roll, utan det finns alltid kollegor runtomkring som stöttar. Fellowmind har en öppen och vänlig kultur som bidrar till en stark teamkänsla och i det viljan att göra det bästa både för kollegor och kunder.” Så beskriver Sara varför hon stormtrivs i rollen som finance-konsult hos oss på Fellowmind. Om tjänsten Fellowmind fortsätter att växa och nu söker vi fler applikationskonsulter till vårt affärsområde Enterprise. Vi jobbar framförallt med ERP-systemet Microsoft Dynamics 365 for Finance and Supply Chain Management (F&SCM) men rör oss i hela Microsofts plattform. Som finance-konsult kommer du hjälpa våra kunder att utveckla och förbättra sina finansiella affärsprocesser, både genom nyimplementationer och i projekt hos befintlig kund. Arbetsuppgifterna är varierande och inom ett brett spektrum med allt från förstudie och driva workshops till testning, parametersättning, migrering av data och coacha kunderna vidare i sina verksamhetsprocesser. Allt i syfte att hjälpa kunderna att få ut det bästa ut sitt ERP. Vi är över 100 medarbetare i affärsområdet Enterprise, varav 20+ framför allt jobbar inom finansströmmarna. Vi jobbar tillsammans i och över våra team vilket gör att du får massor av trevliga kollegor som du kommer jobba mer eller mindre nära med över tid. Det viktigaste är att du aldrig är ensam och alla våra leveranser står vi för tillsammans. Redan innan första arbetsdagen blir du tilldelad en mentor som kommer att stötta dig både i arbetsuppgifterna och i Fellowminds värderingar, detta även om du är senior då vi är övertygade om att denna delen av din onboarding är avgörande för att du ska få den där härliga starten på ditt nya jobb. Däröver kommer du och din närmsta ledare att sätta en utvecklingsplan för dig som stäms av månadsvis. Vi söker dig som: Har ett stort intresse för affärssystem och finansprocesser Idag arbetar som finanskonsult inom Dynamics 365 F&SCM och gjort det i minst 3 år, men gärna längre än så Har ett affärsmässigt förhållningssätt samt motiveras av tydliga mål och resultat Har en god samarbetsförmåga och är en teamplayer ut i fingerspetsarna Har obehindrade kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Det praktiska Start: Gärna omgående, men vi har givetvis förståelse för att du har en uppsägningstid som vi behöver ta hänsyn till. Omfattning: Heltid, kontorstider, men vi är väldigt flexibla här och utgår från att det ska fungera för alla parter. Placering: På något av våra kontor i Malmö, Göteborg, Stockholm, Halmstad, Helsingborg, Växjö eller Jönköping. (Och förresten om du råkar sitta på annan ort är vi öppna för det också, men då kan vi inte erbjuda något av våra trevliga kontor, utan snarare hemmakontor) Rekryteringsprocessen kommer att bestå av telefonintervju, djupintervju, tester/case och referenstagning.
”-I min roll som finance-konsult måste jag förstå kundens verksamhetsprocesser för att i affärssystemet designa finanslösningen på bästa möjliga sätt. Det är en utmanande och rolig roll där du förväntas ta eget ansvar och tillsammans med kollegor både inom och utanför finansområdet, driver projekt i mål. Vi lyssnar på varandras erfarenheter, kunskaper och idéer för att tillsammans göra ett bra jobb. Oavsett sammanhang så upplever man sig aldrig som ensam i sin roll, utan det finns alltid kollegor runtomkring som stöttar. Fellowmind har en öppen och vänlig kultur som bidrar till en stark teamkänsla och i det viljan att göra det bästa både för kollegor och kunder.” Så beskriver Sara varför hon stormtrivs i rollen som finance-konsult hos oss på Fellowmind. Om tjänsten Fellowmind fortsätter att växa och nu söker vi fler applikationskonsulter till vårt affärsområde Enterprise. Vi jobbar framförallt med ERP-systemet Microsoft Dynamics 365 for Finance and Supply Chain Management (F&SCM) men rör oss i hela Microsofts plattform. Som finance-konsult kommer du hjälpa våra kunder att utveckla och förbättra sina finansiella affärsprocesser, både genom nyimplementationer och i projekt hos befintlig kund. Arbetsuppgifterna är varierande och inom ett brett spektrum med allt från förstudie och driva workshops till testning, parametersättning, migrering av data och coacha kunderna vidare i sina verksamhetsprocesser. Allt i syfte att hjälpa kunderna att få ut det bästa ut sitt ERP. Vi är över 100 medarbetare i affärsområdet Enterprise, varav 20+ framför allt jobbar inom finansströmmarna. Vi jobbar tillsammans i och över våra team vilket gör att du får massor av trevliga kollegor som du kommer jobba mer eller mindre nära med över tid. Det viktigaste är att du aldrig är ensam och alla våra leveranser står vi för tillsammans. Redan innan första arbetsdagen blir du tilldelad en mentor som kommer att stötta dig både i arbetsuppgifterna och i Fellowminds värderingar, detta även om du är senior då vi är övertygade om att denna delen av din onboarding är avgörande för att du ska få den där härliga starten på ditt nya jobb. Däröver kommer du och din närmsta ledare att sätta en utvecklingsplan för dig som stäms av månadsvis. Vi söker dig som: Har ett stort intresse för affärssystem och finansprocesser Idag arbetar som finanskonsult inom Dynamics 365 F&SCM och gjort det i minst 3 år, men gärna längre än så Har ett affärsmässigt förhållningssätt samt motiveras av tydliga mål och resultat Har en god samarbetsförmåga och är en teamplayer ut i fingerspetsarna Har obehindrade kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Det praktiska Start: Gärna omgående, men vi har givetvis förståelse för att du har en uppsägningstid som vi behöver ta hänsyn till. Omfattning: Heltid, kontorstider, men vi är väldigt flexibla här och utgår från att det ska fungera för alla parter. Placering: På något av våra kontor i Malmö, Göteborg, Stockholm, Halmstad, Helsingborg, Växjö eller Jönköping. (Och förresten om du råkar sitta på annan ort är vi öppna för det också, men då kan vi inte erbjuda något av våra trevliga kontor, utan snarare hemmakontor) Rekryteringsprocessen kommer att bestå av telefonintervju, djupintervju, tester/case och referenstagning.
”-I min roll som finance-konsult måste jag förstå kundens verksamhetsprocesser för att i affärssystemet designa finanslösningen på bästa möjliga sätt. Det är en utmanande och rolig roll där du förväntas ta eget ansvar och tillsammans med kollegor både inom och utanför finansområdet, driver projekt i mål. Vi lyssnar på varandras erfarenheter, kunskaper och idéer för att tillsammans göra ett bra jobb. Oavsett sammanhang så upplever man sig aldrig som ensam i sin roll, utan det finns alltid kollegor runtomkring som stöttar. Fellowmind har en öppen och vänlig kultur som bidrar till en stark teamkänsla och i det viljan att göra det bästa både för kollegor och kunder.” Så beskriver Sara varför hon stormtrivs i rollen som finance-konsult hos oss på Fellowmind. Om tjänsten Fellowmind fortsätter att växa och nu söker vi fler applikationskonsulter till vårt affärsområde Enterprise. Vi jobbar framförallt med ERP-systemet Microsoft Dynamics 365 for Finance and Supply Chain Management (F&SCM) men rör oss i hela Microsofts plattform. Som finance-konsult kommer du hjälpa våra kunder att utveckla och förbättra sina finansiella affärsprocesser, både genom nyimplementationer och i projekt hos befintlig kund. Arbetsuppgifterna är varierande och inom ett brett spektrum med allt från förstudie och driva workshops till testning, parametersättning, migrering av data och coacha kunderna vidare i sina verksamhetsprocesser. Allt i syfte att hjälpa kunderna att få ut det bästa ut sitt ERP. Vi är över 100 medarbetare i affärsområdet Enterprise, varav 20+ framför allt jobbar inom finansströmmarna. Vi jobbar tillsammans i och över våra team vilket gör att du får massor av trevliga kollegor som du kommer jobba mer eller mindre nära med över tid. Det viktigaste är att du aldrig är ensam och alla våra leveranser står vi för tillsammans. Redan innan första arbetsdagen blir du tilldelad en mentor som kommer att stötta dig både i arbetsuppgifterna och i Fellowminds värderingar, detta även om du är senior då vi är övertygade om att denna delen av din onboarding är avgörande för att du ska få den där härliga starten på ditt nya jobb. Däröver kommer du och din närmsta ledare att sätta en utvecklingsplan för dig som stäms av månadsvis. Vi söker dig som: Har ett stort intresse för affärssystem och finansprocesser Idag arbetar som finanskonsult inom Dynamics 365 F&SCM och gjort det i minst 3 år, men gärna längre än så Har ett affärsmässigt förhållningssätt samt motiveras av tydliga mål och resultat Har en god samarbetsförmåga och är en teamplayer ut i fingerspetsarna Har obehindrade kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Det praktiska Start: Gärna omgående, men vi har givetvis förståelse för att du har en uppsägningstid som vi behöver ta hänsyn till. Omfattning: Heltid, kontorstider, men vi är väldigt flexibla här och utgår från att det ska fungera för alla parter. Placering: På något av våra kontor i Malmö, Göteborg, Stockholm, Halmstad, Helsingborg, Växjö eller Jönköping. (Och förresten om du råkar sitta på annan ort är vi öppna för det också, men då kan vi inte erbjuda något av våra trevliga kontor, utan snarare hemmakontor) Rekryteringsprocessen kommer att bestå av telefonintervju, djupintervju, tester/case och referenstagning.
”-I min roll som finance-konsult måste jag förstå kundens verksamhetsprocesser för att i affärssystemet designa finanslösningen på bästa möjliga sätt. Det är en utmanande och rolig roll där du förväntas ta eget ansvar och tillsammans med kollegor både inom och utanför finansområdet, driver projekt i mål. Vi lyssnar på varandras erfarenheter, kunskaper och idéer för att tillsammans göra ett bra jobb. Oavsett sammanhang så upplever man sig aldrig som ensam i sin roll, utan det finns alltid kollegor runtomkring som stöttar. Fellowmind har en öppen och vänlig kultur som bidrar till en stark teamkänsla och i det viljan att göra det bästa både för kollegor och kunder.” Så beskriver Sara varför hon stormtrivs i rollen som finance-konsult hos oss på Fellowmind. Om tjänsten Fellowmind fortsätter att växa och nu söker vi fler applikationskonsulter till vårt affärsområde Enterprise. Vi jobbar framförallt med ERP-systemet Microsoft Dynamics 365 for Finance and Supply Chain Management (F&SCM) men rör oss i hela Microsofts plattform. Som finance-konsult kommer du hjälpa våra kunder att utveckla och förbättra sina finansiella affärsprocesser, både genom nyimplementationer och i projekt hos befintlig kund. Arbetsuppgifterna är varierande och inom ett brett spektrum med allt från förstudie och driva workshops till testning, parametersättning, migrering av data och coacha kunderna vidare i sina verksamhetsprocesser. Allt i syfte att hjälpa kunderna att få ut det bästa ut sitt ERP. Vi är över 100 medarbetare i affärsområdet Enterprise, varav 20+ framför allt jobbar inom finansströmmarna. Vi jobbar tillsammans i och över våra team vilket gör att du får massor av trevliga kollegor som du kommer jobba mer eller mindre nära med över tid. Det viktigaste är att du aldrig är ensam och alla våra leveranser står vi för tillsammans. Redan innan första arbetsdagen blir du tilldelad en mentor som kommer att stötta dig både i arbetsuppgifterna och i Fellowminds värderingar, detta även om du är senior då vi är övertygade om att denna delen av din onboarding är avgörande för att du ska få den där härliga starten på ditt nya jobb. Däröver kommer du och din närmsta ledare att sätta en utvecklingsplan för dig som stäms av månadsvis. Vi söker dig som: Har ett stort intresse för affärssystem och finansprocesser Idag arbetar som finanskonsult inom Dynamics 365 F&SCM och gjort det i minst 3 år, men gärna längre än så Har ett affärsmässigt förhållningssätt samt motiveras av tydliga mål och resultat Har en god samarbetsförmåga och är en teamplayer ut i fingerspetsarna Har obehindrade kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Det praktiska Start: Gärna omgående, men vi har givetvis förståelse för att du har en uppsägningstid som vi behöver ta hänsyn till. Omfattning: Heltid, kontorstider, men vi är väldigt flexibla här och utgår från att det ska fungera för alla parter. Placering: På något av våra kontor i Malmö, Göteborg, Stockholm, Halmstad, Helsingborg, Växjö eller Jönköping. (Och förresten om du råkar sitta på annan ort är vi öppna för det också, men då kan vi inte erbjuda något av våra trevliga kontor, utan snarare hemmakontor) Rekryteringsprocessen kommer att bestå av telefonintervju, djupintervju, tester/case och referenstagning.
”-I min roll som finance-konsult måste jag förstå kundens verksamhetsprocesser för att i affärssystemet designa finanslösningen på bästa möjliga sätt. Det är en utmanande och rolig roll där du förväntas ta eget ansvar och tillsammans med kollegor både inom och utanför finansområdet, driver projekt i mål. Vi lyssnar på varandras erfarenheter, kunskaper och idéer för att tillsammans göra ett bra jobb. Oavsett sammanhang så upplever man sig aldrig som ensam i sin roll, utan det finns alltid kollegor runtomkring som stöttar. Fellowmind har en öppen och vänlig kultur som bidrar till en stark teamkänsla och i det viljan att göra det bästa både för kollegor och kunder.” Så beskriver Sara varför hon stormtrivs i rollen som finance-konsult hos oss på Fellowmind. Om tjänsten Fellowmind fortsätter att växa och nu söker vi fler applikationskonsulter till vårt affärsområde Enterprise. Vi jobbar framförallt med ERP-systemet Microsoft Dynamics 365 for Finance and Supply Chain Management (F&SCM) men rör oss i hela Microsofts plattform. Som finance-konsult kommer du hjälpa våra kunder att utveckla och förbättra sina finansiella affärsprocesser, både genom nyimplementationer och i projekt hos befintlig kund. Arbetsuppgifterna är varierande och inom ett brett spektrum med allt från förstudie och driva workshops till testning, parametersättning, migrering av data och coacha kunderna vidare i sina verksamhetsprocesser. Allt i syfte att hjälpa kunderna att få ut det bästa ut sitt ERP. Vi är över 100 medarbetare i affärsområdet Enterprise, varav 20+ framför allt jobbar inom finansströmmarna. Vi jobbar tillsammans i och över våra team vilket gör att du får massor av trevliga kollegor som du kommer jobba mer eller mindre nära med över tid. Det viktigaste är att du aldrig är ensam och alla våra leveranser står vi för tillsammans. Redan innan första arbetsdagen blir du tilldelad en mentor som kommer att stötta dig både i arbetsuppgifterna och i Fellowminds värderingar, detta även om du är senior då vi är övertygade om att denna delen av din onboarding är avgörande för att du ska få den där härliga starten på ditt nya jobb. Däröver kommer du och din närmsta ledare att sätta en utvecklingsplan för dig som stäms av månadsvis. Vi söker dig som: Har ett stort intresse för affärssystem och finansprocesser Idag arbetar som finanskonsult inom Dynamics 365 F&SCM och gjort det i minst 3 år, men gärna längre än så Har ett affärsmässigt förhållningssätt samt motiveras av tydliga mål och resultat Har en god samarbetsförmåga och är en teamplayer ut i fingerspetsarna Har obehindrade kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Det praktiska Start: Gärna omgående, men vi har givetvis förståelse för att du har en uppsägningstid som vi behöver ta hänsyn till. Omfattning: Heltid, kontorstider, men vi är väldigt flexibla här och utgår från att det ska fungera för alla parter. Placering: På något av våra kontor i Malmö, Göteborg, Stockholm, Halmstad, Helsingborg, Växjö eller Jönköping. (Och förresten om du råkar sitta på annan ort är vi öppna för det också, men då kan vi inte erbjuda något av våra trevliga kontor, utan snarare hemmakontor) Rekryteringsprocessen kommer att bestå av telefonintervju, djupintervju, tester/case och referenstagning.
”-I min roll som finance-konsult måste jag förstå kundens verksamhetsprocesser för att i affärssystemet designa finanslösningen på bästa möjliga sätt. Det är en utmanande och rolig roll där du förväntas ta eget ansvar och tillsammans med kollegor både inom och utanför finansområdet, driver projekt i mål. Vi lyssnar på varandras erfarenheter, kunskaper och idéer för att tillsammans göra ett bra jobb. Oavsett sammanhang så upplever man sig aldrig som ensam i sin roll, utan det finns alltid kollegor runtomkring som stöttar. Fellowmind har en öppen och vänlig kultur som bidrar till en stark teamkänsla och i det viljan att göra det bästa både för kollegor och kunder.” Så beskriver Sara varför hon stormtrivs i rollen som finance-konsult hos oss på Fellowmind. Om tjänsten Fellowmind fortsätter att växa och nu söker vi fler applikationskonsulter till vårt affärsområde Enterprise. Vi jobbar framförallt med ERP-systemet Microsoft Dynamics 365 for Finance and Supply Chain Management (F&SCM) men rör oss i hela Microsofts plattform. Som finance-konsult kommer du hjälpa våra kunder att utveckla och förbättra sina finansiella affärsprocesser, både genom nyimplementationer och i projekt hos befintlig kund. Arbetsuppgifterna är varierande och inom ett brett spektrum med allt från förstudie och driva workshops till testning, parametersättning, migrering av data och coacha kunderna vidare i sina verksamhetsprocesser. Allt i syfte att hjälpa kunderna att få ut det bästa ut sitt ERP. Vi är över 100 medarbetare i affärsområdet Enterprise, varav 20+ framför allt jobbar inom finansströmmarna. Vi jobbar tillsammans i och över våra team vilket gör att du får massor av trevliga kollegor som du kommer jobba mer eller mindre nära med över tid. Det viktigaste är att du aldrig är ensam och alla våra leveranser står vi för tillsammans. Redan innan första arbetsdagen blir du tilldelad en mentor som kommer att stötta dig både i arbetsuppgifterna och i Fellowminds värderingar, detta även om du är senior då vi är övertygade om att denna delen av din onboarding är avgörande för att du ska få den där härliga starten på ditt nya jobb. Däröver kommer du och din närmsta ledare att sätta en utvecklingsplan för dig som stäms av månadsvis. Vi söker dig som: Har ett stort intresse för affärssystem och finansprocesser Idag arbetar som finanskonsult inom Dynamics 365 F&SCM och gjort det i minst 3 år, men gärna längre än så Har ett affärsmässigt förhållningssätt samt motiveras av tydliga mål och resultat Har en god samarbetsförmåga och är en teamplayer ut i fingerspetsarna Har obehindrade kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Det praktiska Start: Gärna omgående, men vi har givetvis förståelse för att du har en uppsägningstid som vi behöver ta hänsyn till. Omfattning: Heltid, kontorstider, men vi är väldigt flexibla här och utgår från att det ska fungera för alla parter. Placering: På något av våra kontor i Malmö, Göteborg, Stockholm, Halmstad, Helsingborg, Växjö eller Jönköping. (Och förresten om du råkar sitta på annan ort är vi öppna för det också, men då kan vi inte erbjuda något av våra trevliga kontor, utan snarare hemmakontor) Rekryteringsprocessen kommer att bestå av telefonintervju, djupintervju, tester/case och referenstagning.
Solve complex problems. Decode the future. At Electrolux Group, as a leading global appliance company, we strive every day to shape living for the better for our consumers, our people, and our planet. We share ideas and collaborate so that together, we can develop solutions that deliver enjoyable and sustainable living. Come join us as you are. We believe diverse perspectives make us stronger and more innovative. In our global community of people from 100+ countries, we listen to each other, actively contribute, and grow together. All about the role: As the Tech Lead within the Digital Commerce Domain at CDI XO, your role will be pivotal in establishing processes related to e-commerce and Marketplace technology. You will be responsible for improving the overall solution for the D2C Fulfillment Product area. The D2C Fulfillment area is responsible for providing a seamless delivery experience, securing an effective order orchestration and traceability. Our mission is to secure consumer satisfaction in the E2E shopping experience. Your work includes leading the solution design of system integrations and architecture as well as coordinating the cross-functional collaboration between our core systems and functional areas. Operating within a scaled agile product teams framework, you will play a crucial role in supporting Product Owners and Engineering Managers through tasks such as solution design, configuration and development of a solution. As we are accelerating the rollout of our Consumer Solutions landscape throughout the globe, now is the perfect time for you to join the Electrolux Global Engineering team. Here you are given the autonomy to solve complex problems, advance your skills, deliver next-generation intelligent solutions and all of this while having fun and interacting with a high-performance team. What you'll do: As a Digital Commerce Tech Lead, you have solid hands-on implementation and consulting experience in the digital commerce area. You will be focused on solution design and help the Engineering team create a scalable solution using your expertise from one or many of the platforms SAP WM, SAP SD, OTM, SAP CCv2 and Logistics aggregators. Your main tasks include: Leading the design and implementation work to ensure the E2E solution and processes are aligned Lead technical implementation of the product team backlog Lead design of system integrations and architecture Cross functional coordination Monitoring & executing technical spikes, PoCs and analysis Providing code reviews and feedback to developers and testers where relevant Presenting system and technical designs in architecture boards Planning technical capacity of the developers and assigning tasks Acting on production issues in collaboration with support team Identify & implement architecture patterns and development practices Maintaining alignment with other tech leads Hands-on coding and configuration when team needs support Actively participating in the system roadmap definition providing technical depth Competences: You demonstrate: Collaboration– You contribute to a highly collaborative environment that enables a cross-functional team to flourish. Communication – You communicate clearly and persuasively, confidently partnering with stakeholders at all levels in the company. You are tactical and have a strategic ability to communicate, build relationships with key stakeholders, and influence others Problem-Solving – You are able to connect the dots between insights, strategy, and conceptual direction; is outcome - as opposed to task - orientated. Who you are: University graduate in Engineering, Management Information Systems, Business or related areas. 5-10 years of experience as a functional lead with integrated eCommerce Fulfillment solutions in large transformation projects Hands-on systems implementation experience in SAP ECC (WM/SD), and OTM, as well as detailed working knowledge of EDI integrations, including API's. You have very good analytical and conceptual skills paired with a pronounced ability to structure to simplify complex relationships. Experience working alongside Cloud platforms like Azure and SAP CCv2. Where you'll be: This is a full-time position in one of our Electrolux Office in Stockholm, Sweden. You will be part of a dynamic international team where English is the natural language. Benefits highlights: Flexible work hours/hybrid work environment. Discounts on our award-winning Electrolux products and services Family-friendly benefits Extensive learning opportunities and flexible career path. As part of Electrolux, we will continuously invest in you and your development. There are no barriers to where your career could take you.
Syneritys spännande resa fortsätter, och för att möta den ökande efterfrågan på vårt konsulterbjudande behöver vi nu stärka vårt team. Därför vänder vi oss nu till dig som vill vara med att skapa fantastiska kundupplevelser inom IT & Enterprise Service Management (ITSM & ESM). Om Synerity Synerity föddes ur en övertygelse om vikten av att arbeta kundfokuserat och att enbart jobba med produkter som vi verkligen tror på och själva skulle välja om vi var kunden. I kombination med vår erfarenhet och kompetens baserar vi vårt erbjudande på lösningar som såväl vi själva som ledande analytiker som Gartner och Forrester anser ha en stark marknadsposition och goda framtidsutsikter. Några av produkterna vi arbetar med är Freshservice, HaloITSM, Zendesk och Freshdesk. Vi söker en specialist inom ITSM med starkt kundfokus Brinner du för att skapa långsiktiga kundrelationer och översätta kundernas utmaningar till värdeskapande lösningar? Hos Synerity får du en nyckelroll i våra kunders digitala resa – från rådgivning och implementation till löpande utveckling. Vad du kommer att göra hos oss: I rollen som Lösningsspecialist är du en strategisk partner till några av våra största kunder. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att omfatta: Vara primär kontaktperson och bygga långsiktiga relationer med flera av våra nyckelkunder. Analysera kunders IT-miljöer och affärsbehov för att identifiera förbättrings- och utvecklingsmöjligheter. Utveckla och presentera ITSM-lösningar som skapar affärsnytta – oavsett om mottagaren är teknisk specialist eller affärsansvarig. Representera Synerity i implementationsprojekt och säkerställa framgångsrik leverans och kundupplevelse. Ge strategisk rådgivning kring hur våra kunder får maximalt värde av våra lösningar. Driva affärsutveckling – från upphandlingar och offertarbete till demo och presentation. Översätta komplexa IT-koncept till praktiska lösningar kopplade till kundernas mål. Proaktivt identifiera nya möjligheter, både hos kund och internt, och bidra till vår gemensamma utveckling. Vem vi tror att du är: För att trivas hos oss tror vi att du har en affärsdriven och kundorienterad ådra, med förmåga att se helheten i komplexa IT-miljöer. Du känner igen dig i följande: Du gillar att vara kundens främsta kontaktperson och skapa tydligt värde i varje dialog. Du har erfarenhet av att arbeta med större organisationer i projekt med många intressenter. Du är en trygg kommunikatör som anpassar budskapet efter målgrupp och situation. Du har god förståelse för IT-arkitekturer och hur ITSM-lösningar samspelar med andra affärskritiska system. Du är van vid att skapa förtroende och hantera kundförväntningar på ett professionellt sätt. Du är flexibel, lösningsorienterad och trivs i miljöer där varje dag är olika. Du är bekväm med att föreslå förbättringar, paketera lösningar och driva merförsäljning när det är relevant för kunden. Varför välja Synerity? På Synerity får du det bästa av två världar – en konsultfirma som jobbar med marknadsledande lösningar, i en personlig och dynamisk arbetsmiljö där dina idéer och initiativ verkligen gör skillnad. Snabb påverkan & inflytande – Hos oss är beslutsvägarna korta, vilket innebär att dina idéer snabbt kan omsättas i verklighet. Du får möjlighet att påverka processer och projekt och har stor frihet i vilken riktning du driver din roll. Utvecklingsmöjligheter – Till skillnad från större bolag med komplex organisation, försvinner du inte i mängden. Här får du snabbt nya utmaningar och möjlighet att växa i din roll tillsammans med företaget. Meningsfulla kundrelationer – Vi arbetar nära våra kunder och bygger långsiktiga relationer som en pålitlig partner. Som konsult hos oss blir du en nyckelperson för dina kunder. Flexibilitet och balans – Vi vet att livet inte bara handlar om jobb. Vi träffas gärna och vi utgår främst från Helsingborg & Malmö där vi också har kontor att erbjuda. Vi har dock en generellt flexibel arbetsmiljö där du kan hitta balans mellan arbete och fritid och för rätt person spelar geografisk placering mindre roll.
Syneritys spännande resa fortsätter, och för att möta den ökande efterfrågan på vårt konsulterbjudande behöver vi nu stärka vårt team. Därför vänder vi oss nu till dig som vill vara med att skapa fantastiska kundupplevelser inom IT & Enterprise Service Management (ITSM & ESM). Om Synerity Synerity föddes ur en övertygelse om vikten av att arbeta kundfokuserat och att enbart jobba med produkter som vi verkligen tror på och själva skulle välja om vi var kunden. I kombination med vår erfarenhet och kompetens baserar vi vårt erbjudande på lösningar som såväl vi själva som ledande analytiker som Gartner och Forrester anser ha en stark marknadsposition och goda framtidsutsikter. Några av produkterna vi arbetar med är Freshservice, HaloITSM, Zendesk och Freshdesk. Vi söker en specialist inom ITSM med starkt kundfokus Brinner du för att skapa långsiktiga kundrelationer och översätta kundernas utmaningar till värdeskapande lösningar? Hos Synerity får du en nyckelroll i våra kunders digitala resa – från rådgivning och implementation till löpande utveckling. Vad du kommer att göra hos oss: I rollen som Lösningsspecialist är du en strategisk partner till några av våra största kunder. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att omfatta: Vara primär kontaktperson och bygga långsiktiga relationer med flera av våra nyckelkunder. Analysera kunders IT-miljöer och affärsbehov för att identifiera förbättrings- och utvecklingsmöjligheter. Utveckla och presentera ITSM-lösningar som skapar affärsnytta – oavsett om mottagaren är teknisk specialist eller affärsansvarig. Representera Synerity i implementationsprojekt och säkerställa framgångsrik leverans och kundupplevelse. Ge strategisk rådgivning kring hur våra kunder får maximalt värde av våra lösningar. Driva affärsutveckling – från upphandlingar och offertarbete till demo och presentation. Översätta komplexa IT-koncept till praktiska lösningar kopplade till kundernas mål. Proaktivt identifiera nya möjligheter, både hos kund och internt, och bidra till vår gemensamma utveckling. Vem vi tror att du är: För att trivas hos oss tror vi att du har en affärsdriven och kundorienterad ådra, med förmåga att se helheten i komplexa IT-miljöer. Du känner igen dig i följande: Du gillar att vara kundens främsta kontaktperson och skapa tydligt värde i varje dialog. Du har erfarenhet av att arbeta med större organisationer i projekt med många intressenter. Du är en trygg kommunikatör som anpassar budskapet efter målgrupp och situation. Du har god förståelse för IT-arkitekturer och hur ITSM-lösningar samspelar med andra affärskritiska system. Du är van vid att skapa förtroende och hantera kundförväntningar på ett professionellt sätt. Du är flexibel, lösningsorienterad och trivs i miljöer där varje dag är olika. Du är bekväm med att föreslå förbättringar, paketera lösningar och driva merförsäljning när det är relevant för kunden. Varför välja Synerity? På Synerity får du det bästa av två världar – en konsultfirma som jobbar med marknadsledande lösningar, i en personlig och dynamisk arbetsmiljö där dina idéer och initiativ verkligen gör skillnad. Snabb påverkan & inflytande – Hos oss är beslutsvägarna korta, vilket innebär att dina idéer snabbt kan omsättas i verklighet. Du får möjlighet att påverka processer och projekt och har stor frihet i vilken riktning du driver din roll. Utvecklingsmöjligheter – Till skillnad från större bolag med komplex organisation, försvinner du inte i mängden. Här får du snabbt nya utmaningar och möjlighet att växa i din roll tillsammans med företaget. Meningsfulla kundrelationer – Vi arbetar nära våra kunder och bygger långsiktiga relationer som en pålitlig partner. Som konsult hos oss blir du en nyckelperson för dina kunder. Flexibilitet och balans – Vi vet att livet inte bara handlar om jobb. Vi träffas gärna och vi utgår främst från Helsingborg & Malmö där vi också har kontor att erbjuda. Vi har dock en generellt flexibel arbetsmiljö där du kan hitta balans mellan arbete och fritid och för rätt person spelar geografisk placering mindre roll.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 37 jobb