Vill du kombinera operativt arbete med att driva utvecklingsprojekt som förbättrar arbetsflöden och kundupplevelser? HellermannTyton söker en strukturerad och engagerad teamledare till den svenska kundsupporten, där du blir en nyckelspelare i resan mot ökad effektivitet och kundnöjdhet. Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos HellermannTyton. Om företaget HellermannTyton AB är ett marknadsledande bolag med produkter för att organisera kabel och ledning inom områdena – Skydda, Fästa, Märka, Bunta, Koppla. De har en bred kundbas som verkar inom flera olika marknadssegment så som elinstallation, energiverk, infrastruktur, drift & underhåll samt övrig tillverkande industri. HellermannTyton AB är ett helägt dotterbolag till HellermannTyton Group med bas i London. Gruppen har en total omsättning på ca 20 mdkr med verksamma bolag i 40 länder och fler än 7000 medarbetare över hela världen. Största delen av produkterna produceras i egna fabriker med 18 produktionsenheter i 13 länder. HellermannTyton AB har filialer i Finland och Danmark, samt dotterbolag i Norge med en sammanlagd omsättning på ca 600 miljoner SEK. Från Sverige distribueras produkterna via lager direkt till slutkunderna i Norden. De söker nu en driven teamledare till den svenska kundsupportfunktion där du utgår från huvudkontoret i Kista, Stockholm. HellermannTyton erbjuder en familjär miljö samt en platt organisation och söker dig som vill arbeta i en internationell miljö och som kan vara med och utveckla kundsupportfunktionen för den nordiska affärsverksamheten. Arbetsuppgifter Som teamledare för den svenska kundsupporten kombinerar du operativt arbete med utveckling av processer för att säkerställa hög kvalitet och effektivitet. Du ansvarar för att hantera kundärenden, huvudsakligen via ärendehanteringssystemet Kundo, och säkerställer att företagets kunder – både svenska och internationella – får professionell och snabb service. En viktig del av ditt arbete är att driva förbättringsprojekt, med fokus på kundorderprocessen och interna arbetsflöden. Du har en sammanhållande roll där du koordinerar teamets arbete, stöttar och coachar medarbetarna för att de ska nå sina mål, samtidigt som du arbetar “hands on” med kundärenden och säkerställer att verksamheten fungerar smidigt. Du dokumenterar även rutiner och förbättringsarbeten, vilket är centralt för att skapa tydliga och hållbara processer. Vidare samarbetar du med flera olika avdelningar inom företaget, såsom produktchefer, säljteam, inköp och ekonomi, men också med kundsupportfunktionerna i Norden och Europa. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper •Avslutad gymnasial utbildning • Arbetslivserfarenhet av kundtjänst/kundsupport • Meriterande med erfarenhet av en teamledarroll • God data- och systemvana och lätt för att använda digitala verktyg. Samt grundläggande kunskaper i Excel • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift Vi söker dig som är en strukturerad och lösningsorienterad "doer" med en stark vilja att förbättra och utveckla verksamheten. Du har erfarenhet av kundsupport och en god digital kompetens där du bidrar till att driva digitaliseringsprojekt inom verksamheten. Som ledare har du en coachande och kommunikativ stil och trivs med att skapa engagemang och delaktighet i teamet. Vidare har du en god samarbetsförmåga och en förmåga att skapa samordning mellan olika funktioner och länder. Eftersom HellermannTyton är ett internationellt företag, är engelska deras koncernspråk och en viktig del av det dagliga arbetet – du behöver därför vara bekväm med att hantera dialoger och möten på både svenska och engelska. HellermannTyton erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där du får möjligheten att arbeta med engagerade kollegor i en internationell miljö. Här värdesätts innovation, kvalitet och medarbetarnas utveckling. Vi söker dig som vill ta en central roll i deras kundsupport och vara med och forma framtidens arbetsprocesser. Välkommen att bli en del av deras team! Övrig information Start:Enligt överenskommelsePlats:Kista, StockholmLön:Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Om uppdraget och dig vi söker Till vår spännande och internationella kund, söker vi nu en självgående, handlingskraftig och trygg Senior HR Konsult/Change Leadertill ett konsultuppdrag på 80-100 % som startar under februari månadoch pågår ca 9-10 månader. Du har stor möjlighet till att arbeta remote i detta uppdrag men behöver vara tillgänglig för resor under vissa delar av uppdraget. Du håller med fördel till i Stockholm, Göteborg eller Malmö men detta är inget krav. I detta uppdrag ingår du i en projektgrupp som kommer ansvara för implementationen av ett nytt HR system i Sverige och Danmark i ett stort välkänt bolag. Durapporterar till huvudprojektledaren.Du ansvarar för HR kravställningen under implementationen och verkar som en brygga mellan systemet och HR processer. Vi söker en van projektledare som tidigare varit med om en större systemimplementation med fördel i en nordisk kontext.För att komma till din rätt i detta uppdraget ser vi att du har en bred erfarenhet inom hela HR området och har jobbat nordiskt. Du är trygg inom arbetsrätten, har jobbat med flera kollektivavtal och vet hur kollektivavtal motblue collor är uppställda. Vi söker en projektledare somär duktig på att driva mot uppsatta mål och tidskrav.Vi söker en systemvan konsultsom med fördelhar jobbat med några av de större personalsystemen som exempelvis Catalyst one, Workday, SAP Succesfactors, Quinyx eller motsvarande.Meriterande är om du tidigare jobbat inom Logistikbranschen, Transportbranschen eller liknande. Vi startar urvalet omgående så sök gärna redan idag! Om att vara konsult hos People Experience Högt som lågt och ibland tvära kast tillhör vardagen som konsult – men ruskigt roligt, varierande och lärorikt är det. Som konsult via People Experience välkomnas du med öppna armar in i vår PX-familj med konsultfrukostar, check-ins och bollplank för att du ska känna samhörighet och utbyte, men alltid med fin balans – för att inte göra anspråk på för stor del av din tid. Formen för ditt konsultuppdrag (dvs om du blir underkonsult eller anställd hos PX för det specifika uppdraget) bestämmer du själv! Vi är alltid intresserade av att komma i kontakt med nya potentiella People, Payroll & FinanceConsultants och utökar dagligen vårt nätverk med förtroendeingivande, prestigelösa och flexibla Professionals med både integritet, ödmjukhet och ett starkt ledarskap. I vårt nätverk finns expertis inom hela området och på alla nivåer. Generalister som specialister, seniora som juniora - och det är precis det som gör det hela så givande. På People Experience kommer vi alltid göra det lilla extra för att se till att du får en positiv upplevelse i mötet med oss – oavsett om du är kund, konsult, medarbetare eller kandidat. Välkommen att skapa denna upplevelse tillsammans med oss! Om din ansökan Vi behandlar alla kandidater lika, var vänlig ansök via annonsen om du är intresserad - all kontakt sker genom vårt rekryteringssystem! Detta för att skapa en fin kandidatupplevelse för samtliga kandidater, samtidigt som vi säkrar en rättvis process för alla! Vi vill bidra till att alla känner sig likvärdiga på arbetsmarknaden. Vi vill uppmuntra alla, oavsett bakgrund att ansöka! Vi behandlar din personliga information i enlighet med GDPR. Om du önskar att vi raderar din information gör du det enklast genom att begära det via vår karriärsida "Connect". Har du frågor, kontakta vår systemansvariga Lina Roxenback på [email protected]. People Experience är en personlig, innovativ och högst engagerad boutiquebyrå med enorm passion för att hjälpa kunder, konsulter och kandidater att nå tillväxt och framgång genom rätt matchning inom det område där vår erfarenhet och passion är som störst: People, Payroll & Finance.Med visionen att bli Sveriges ledande boutiqebyrå för People, Payroll & FinanceProfessionals, är vi 100 % specialiserade på målgruppen i vår rekrytering och konsulttillsättning.
Bygghemma är Sveriges största onlinebaserade aktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom vår onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder vi ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken. Vi har huvudkontor i Malmö. Är du en person som brinner för kundservice? Är du kanske student eller letar du efter ett flexibelt och givande extrajobb? Då kan detta vara den perfekta möjligheten för dig! Bygghemma är e-handeln som värdesätter att kunna erbjuda våra kunder en utmärkt köpupplevelse, från rätt bemötande till rätt produkt. Vi letar efter kundorienterade och serviceinriktade personer som vill bli en del av Customer Relations och hjälpa våra kunder genom eventuella ärenden som uppstår med deras beställningar. Om tjänstenDin roll som Customer Relations Representative innebär direktkontakt med både kunder och leverantörer via telefon och mejl. Du kommer att hantera olika ärenden såsom frågor kring order, leverans, returer och reklamationer, och guida våra kunder genom eventuella situationer där det inte riktigt blev som tänkt. Här är tempot högt och supportkulturen stark, och till din hjälp har du erfarna kollegor och en tät dialog med din team manager. Genom att bli en del av vårt team kommer du att få en gedigen internutbildning i våra rutiner, bemötande och system för att kunna ge våra kunder den bästa möjliga servicen. Om digVi söker dig som trivs i en snabb och dynamisk miljö och som brinner för att lösa problem och hjälpa andra. Tidigare erfarenhet av kundservice är meriterande, men inte ett krav - vi värdesätter framför allt din positiva inställning och vilja att lära dig. Att du uttrycker dig tydligt i tal och skrift, både på svenska och engelska, är en förutsättning för att du ska lyckas. Omdu är redo att ta dig an en spännande och utvecklande roll, så ser vi fram emot din ansökan! Vi erbjuderSom en del av Customer Relations kommer du att vara en del av ett engagerat och stöttande arbetsklimat där vi värdesätter samarbete och utveckling. Du kommer att ha möjlighet att påverka kundresan och bidra till att skapa en ännu bättre kundupplevelse Förutom ett stimulerande arbete erbjuder vi även möjligheten att vara en del av ett av Nordens ledande e-handelsföretag med kontor centralt beläget i Malmö. Hos oss finns det utrymme för utveckling, och vi värdesätter en trevlig arbetsmiljö där du som medarbetare trivs och mår bra. På Bygghemma ger vi dig även möjligheten att ta del av olika företagsaktiviteter som exempelvis teambuilding-aktiviteter och after works.Välkommen till vår gemenskap, där våra värderingar är: Ansvar, Enkelhet, Utmanar och Tillsammans. TjänstgöringsgradVi erbjuder en tjänst med flexibla arbetstider, med en tjänstgöringsgrad på 20-50%. Under sommarmånaderna och vissa storhelger ökar behovet upp till 75-100%. Låter detta som din typ av utmaning?Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag! Urval sker löpande. Om företagetBygghemma är en del av BHG, en av de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden, med en nettointänkt på drygt 13 Mdkr 2022. Inom BHG ingår över 100 onlinedestinationer, innefattande till exempel: www.bygghemma.se, www.polarpumpen.se, www.trademax.se, www.nordicnest.se och www.svenssons.se - och över 70 showrooms. Vårt huvudkontor ligger i Malmö och vi har verksamheter i de flesta europeiska länder. BHG är noterat på Nasdaq Stockholm, med tickern BHG. BHG:s e-handelsverksamheter - www.wearebhg.com - har över 2 000 anställda som varje dag arbetar för att skapa en optimal köpupplevelse genom ett oöverträffat produktutbud och smart teknologi, kombinerat med ledande produktexpertis och ett brett utbud av service och tjänster.
Vi söker dig som är intresserad av datorer,duktig på att kommunicera och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder våra anställda friskvårdsbidrag. Hos oss gör du skillnad på riktigt för både privatpersoner och företagskunder i och med vårt fokus på kundupplevelser i världsklass! Om tjänsten Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är Responda Groups hjärta. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet. Arbetstider: 07:00-23:00 alla dagar på året. Introduktion: 2 veckor. Start: I början av 2025. Dina arbetsuppgifter Du kommer att besvara inkommande samtalför olika företag där du inhämtar information av inringaaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Du kommer även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar och att besvara kunds chatt samt mejl. Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt system, kunduppdrag och hur du möter inringare i olika situationer. Din profil Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer. Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra. Du är van att arbeta med dator som verktyg och som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter. Har du erfarenhet från datorer, felsökning, nätverkskunskap, el-kunskap och/eller fordonär det mycket meriterande. Krav för tjänsten är: Flytande svenska, både tal och skrift Goda kunskaper i engelska, både tal och skrift Har en god datorvana Anställningsform och kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.
Vi söker nya kollegor som är duktiga på kommunikation och som alltid levererar service ivärldsklass. Gå in på H1 :En del avResponda Groupoch läs mer om oss. Vårt erbjudandeHos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder serviceinriktade tjänster på en arbetsplats i kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärstrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder dig som anställd friskvårdsbidrag. Hos oss får du chansen att göra skillnad i att förenkla vardagen för privatpersoner och företagskunder. Vi försöker matcha dina intressen meden avdelning hos oss på H1:En del av Responda Group för att du ska trivas långsiktigt. Om tjänstenVi söker nya kollegor till vårat fina och moderna kontor på Frösön, Östersund. Våra avdelningar har olika inriktningar så som kundservice, teknisk support och kundservice med inriktning försäljning. Beroende på ditt intresse så försöker vi matcha dig till rätt avdelning så att vi på så sätt skapar ett fint samarbete mellan varandra. Arbetstiderna är varierande beroende på vilken avdelning du arbetar inom. Vi erbjuder både arbete dagtid måndag-fredag för vissa av våra avdelningar, men även kvällar, helger och nätter hos andra avdelningar. Du kommer utgå från vårt kontor på Frösön och tillhöra ett team med kollegor som arbetar med lika arbetsuppgifter som dig. Varje team består av en engagerad Team Manager. För samtliga våra roller så påbörjas anställningen med en introduktion där du får lära dig mer om systemen och de kunder du agerar kundtjänst åt. Du kommer även få en introduktion in i företaget så du på bästa sätt välkomnas in till oss. Dina arbetsuppgifter Inkommande samtal där du hjälper kunder i olika frågeställningar Mail och chattkontakt på vissa avdelningar Administrativt arbete Arbetsuppgifterna varierar efter vilketområde du jobbar inom. Mer information kommer ges vid kontakt med ansvarig rekryterare. Din profilFör att du ska trivas i tjänsten och ge kunderna förstklassig service så ser vi att du är en hjälpsam person som sätter kunden först. Du är lyhörd inför kundens behov och vill på bästa sätt lämna ett fint avtryck för varje person du kommer i kontakt med. Eftersom du kommer jobba i ett team med flera andra kollegor så ser vi att du gärna samarbetar med andra, hjälper kollegor vid behov och kan sprida en god energi på arbetsplatsen.Krav för tjänsten är: Gymnasieutbildning Talar och skriver flytande svenska och goda kunskaper i engelska Har en god datorvana Anställningsform och kontaktVälkommen med din ansökan så snart som möjligt. Vid kontakt med rekryterare så kommer du få mer information om anställningsform som erbjuds för respektive tjänst. Om Responda GroupResponda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice!Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.
Vill du vara med att utveckla Kundservice och vara företagets ansikte utåt? På Kundservice är vi experter på kommunikation och är tillgängliga i flera olika kanaler för våra kunder. Vi vill skapa förtroendefulla relationer och leverera kundservice i världsklass.Vår ambition är att bli det mest uppskattade kreditförvaltningsbolaget som hjälper människor till en bättre privatekonomi och bidrar till hållbar utveckling för både individ och samhälle. Det är det som hela vår verksamhet går ut på och som du får vara med och förverkliga när du arbetar hos oss. I rollen som rådgivare arbetar du med telefon och mejl som främsta verktyg och är den första våra kunder möter i sinkontakt med oss. Arbetet innebär att svara på frågor och ge råd som hjälper kunderna att hitta lösningar som passar varje individs behov. Du ansvarar för att säkerställa att vi har en god service och ett gott bemötande i samtliga kanaler. Arbetet innebär även att följa upp och handlägga ärenden. Som rådgivare får du också möjlighet att utveckla avdelningen genom att delta i projekt somsyftar till att tillvarata kundinsikter och förattutveckla våra interna processer. Arbetsuppgifter Kundkontakt via telefon - både inkommande och utgående samtal Skriftlig kundkommunikation viamejl ochmeddelanden på Mina sidor Kundanpassad rådgivning Viss administrativ handläggning Vem vi söker Vi söker dig som får energi av att prata med människor och är intresserad av att skapa ett värde för kunden och i dialogen ta fram den bästa lösningen. Du är kommunikativ och har lätt för att uttrycka dig väl både muntligen och i skrift, på såväl svenska som engelska. Behärskar du ytterligare språk är det meriterande. Vi söker dig som är en lagspelare då det för oss är lika viktigt med god kommunikation och samarbete inom gruppen, som det är att kommunicera med kunden. Du drivs av att arbeta motgemensamma mål, är nyfiken och innehar en handlingskraftig förmåga. Då arbetet till stor del handlar om att lyssna in situationen för att sedan kommunicera och presentera/argumentera för olika lösningar, är det braom du har tidigare erfarenhet från kundservice. Har du dessutom erfarenhet från arbete inom bank och finans är det ett plus. Det är dock inget krav utan med rätt inställning kommer du långt, så tveka inte att skicka in din ansökan. Vi erbjuder bland annat Friskvårdsbidrag på 4000 kr per år Träning på arbetstid 1,5 timmar i veckan Tjänstepension enl. ITP1 Föräldralön Försäkringar (sjukförsäkring, livförsäkring & arbetsskadeförsäkring) Events med kollegor och en härlig företagskultur Gemensam frukost en gång i månaden Om oss B2 Impact AB är ett kreditförvaltningsbolag som står under Finansinspektionens tillsyn och som ingår i den norska börsnoterade koncernen B2 Impact ASA. Den svenska verksamheten startades 2012 och består idag av ca 70 engagerade medarbetare. Verksamheten består till största delen av att förvärva nödlidande fordringar från banker, kreditmarknadsbolag och konsumentkreditinstitut och att därefter hjälpa kunderna till en bättre ekonomisk tillvaro. Vi är ett värderingsstyrt företag och hos oss är det lika viktigt hur vi gör saker som vad vi gör. Vår kultur präglas av omtänksamhet, prestigelöshet och en experimentlusta där vi hela tiden söker efter nya sätt att arbeta och utveckla verksamheten. Övrig information Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning Heltid (40 h/veckan) Vårt kontor ligger vid Lilla Bommen En kreditupplysning kommer att genomföras i slutskedet av rekryteringsprocessen Våra öppettider är måndag till torsdag kl. 07.30-18.00 och fredagar kl. 07.30-16.30. De för kunden förmånliga öppettiderna innebär visst kvällsarbete där vi i möjligaste mån försöker lösa ett schema som passar dig som individ Rekryteringsprocessen Telefonavstämning Intervjuer Referenstagning och kreditupplysning Avtalsskrivning Sista ansökningsdagen är den 7 februari. Vi går igenom ansökningar löpande och kan därmed komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag så varmt välkommen in med din ansökan så snart som möjligt! Frågor om tjänsten Om du vill veta mer om tjänsten eller B2 Impact som bolag, är du varmt välkommen att kontaktaGunilla Svärdström, Team Manager Kundservice, på mejl [email protected] 0732-68 42 20.
Om FordonsakademinFordonsakademin startades av specialister inom fordonsbranschen. Med mångårig erfarenhet i ryggen upptäcktes en lucka inom området – det saknades branschbaserade utbildningar. Marknaden behövde specialister med dokumenterade färdigheter, direkt kopplade till området.Vi brinner för att arbetsgivare ska få rätt person med rätt kompetens, i rätt tid. Detta uppnår vi genom att tillhandahålla tjänster inom rekrytering, bemanning och utbildning. Genom våra tjänster har vi blivit en ledande aktör när det kommer till kompetenshöjning i branschen. Vi är en del av Arenakoncernen som med sin närvaro på över 160 orter i Sverige finns tillgängliga i hela landet. Vill du bli en del av ettframgångsrikt team i en växande organisation? Vi på Fordonsakademin söker nu en driven och serviceinriktad konsultchefsom vill vara med och utveckla vår verksamhet inom rekrytering och bemanning i Göteborg. Om rollen Som konsultchef hos oss får du arbeta med hela processen – från kundkontakt och behovsanalys till rekrytering, matchning och uppföljning. Du är en viktig länk mellan våra kunder och konsulter, där du ansvarar för att säkerställa kvalitet och nöjda samarbetspartners. Arbetsuppgifter inkluderar: Bygga och vårda relationer med våra kunder, både nya och befintliga. Rekrytera och matcha rätt konsulter till kundernas behov. Ansvara för att konsulterna trivs och utvecklas i sina uppdrag. Regelbunden uppföljning med kunder och konsulter. Säkerställa att vi levererar enligt våra avtal och högt ställda förväntningar. Vem söker vi? Vi söker dig som har ett stort engagemang och trivs i en dynamisk roll där ingen dag är den andra lik. Du är självgående, lösningsorienterad och har lätt för att skapa och upprätthålla relationer. Vi tror att du har: Erfarenhet av konsultchefsrollen eller liknande, gärna inom bemanning/rekrytering. God förmåga att arbeta med flera projekt parallellt och hålla deadlines. Erfarenhet av kundkontakt och förhandling. Körkort B. Meriterande är om du har erfarenhet från rekrytering eller bemanning inom fordonsindustrin. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder en spännande och varierande roll där du får stort eget ansvar och möjlighet att göra skillnad. Hos oss får du: En arbetsplats med högt engagemang och stöttande kollegor. Goda utvecklingsmöjligheter i en snabbt växande verksamhet. Möjligheten att arbeta med spännande kunder inom fordonsindustrin. Och mycket mer! AnsökanVid frågor om tjänsten kontakta Matteus på 072 853 62 26 eller via mail: [email protected]. Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag!
SNABBFAKTA Omfattning:Heltid (38,5 arbetstimmar per vecka)Arbetstider:Kontorstider Ort:Kungsholmen, StockholmStartdatum:OmgåendeAnställningsform:Särskild visstidsanställning, tidsbestämt uppdrag på 10 månader. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Swatch Group är en internationell koncern som är verksam inom design, tillverkning och försäljning av färdiga klockor, smycken, komponenter och tidtagning. Företaget levererar nästan alla komponenter som krävs av sina 18 klockmärken. I Norden är de återförsäljare av följande märken: Omega, Rado, Longines, Tissot, Certina, Swatch och FlikFlak.Totalt i Norden är de runt 120 anställda, varav de i Sverige är ett härligt gäng på cirka 50 personer.DIN ROLLI din roll som Sales Administratorkommer du att vara ansiktet och rösten utåt för företaget.Du kommer tillsammans med en ytterligare kollega arbeta med kundservice till Swatch Groups kunder (butiker) per mail och telefon i frågor gällande orderhantering, tillgång, leverans samt kollektioner för de olika märkena. Allt för att ge bästa möjliga service och support till kunderna.Exempel på arbetsuppgifter: Orderhantering Kundkontakt via mejl och telefon Supportera kollegor i det nordiska teametvid behov VEM ÄR DU? För att trivas i den här rollen ser vi att du är genuint intresserad av att ge riktigt bra kundupplevelser.Har du dessutom klockintresse kommer du verkligen att trivas! I rollen får du kontinuerligt lära dig om nya produkter för att förstå kundernas behov. Som person är du noggrann, serviceminded och snabblärd. Du som söker uppfyller nedan krav: Har erfarenhet avSAP Har arbetslivserfarenhet av att ha kundkontakt Talar och skriver obehindrat påsvenska och engelska Det är meriterande om du som söker: Talar ytterligare ettnordiskt språk utöver svenska Har stort intresse för klockor eller har erfarenhet från branschen Har kunskap av Salesforce VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
Nu söker vi en Servicerådgivaretill vår kund Din Bil i Södra Stockholm. Ta chansen och sök idag! Detta är en direktrekrytering och du blir anställd direkt hos Din Bil Om tjänsten Som servicerådgivare är du företagets ansikte utåt och spindeln i nätet. Du tar emot kunder, följer dem genom hela verkstadsbesöket samt ger stöd och vägledning i tekniska frågor. En viktig del i ditt arbete är att alltid ge kunden professionell service vilket kräver att du har högt kundfokus, kan hantera ett arbete där mycket händer samtidigt och där du alltid eftersträvar kvalitét, både mot kund och även i dina administrativa uppgifter.Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att boka in kunder för service och reparationer, ta emot och lämna ut bilar, prissätta jobb samt ringa kunder med prisförslag. Du kommer även att hantera garanti- och försäkringsärenden, bearbeta kundreklamationer samt vara behjälplig med andra förekommande ärenden i vår kundmottagning. Tillsammans med dina kollegor planerar och ansvarar ni för en optimerad drift och produktivitet på verkstaden.För oss ärdet viktigt att du har inställningen att vi arbetar tillsammans i teamet och att vi därför stöttar och hjälper till där det behövs. Kvalifikationer Körkort B manuell Vana med telefon och dator som arbetsverktyg, MS Office Goda kunskaper i Kobra, Automaster, WinAssist, Elsa eller likvärdiga system. Erfarenhet från rollen som Servicerådgivare eller liknande arbete Kunskaper inom CABAS, reservdelar eller garantihandläggning är meriterande. Goda kunskaper i svenska och engelska i tal & skrift. Din profil För att trivas i rollen som Servicerådgivare bör du gilla att arbeta i en rådgivande roll ut mot kund, i ett stundvis högt och stressigt tempo. Detta ställer krav på hög servicemedvetenhet, god kommunikativ förmåga samt en förmåga att hantera ett arbete där mycket händer samtidigt. Du har ett tekniskt intresse samt en förmåga att lösa de problem som kan uppstå i ditt arbete. Ansökan Vid frågor om tjänsten kontakta Johanna på 0738558647 eller via mail: [email protected] behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag Om Din Bil Din Bil är Sveriges största auktoriserade återförsäljare av Volkswagen, Volkswagen Transportbilar, Škoda, SEAT, CUPRA, Audi och Porsche. Med totalt 68 anläggningar i regionerna Stockholm, Göteborg, västra Skåne och Gävleborg-Dalarna är vi en av de största aktörerna i branschen. På våra fullserviceanläggningar hjälper vi dig med köp och leasing av bil, finansiering, service, reparationer, lagning av vindrutor, däckhotell, hjulskiften, plåt- och lackskador samt tillbehör och reservdelar.
Nu söker vi kunniga skaderådgivaretill vår kund Din Bil i Norra Stockholm. Ta chansen och sök idag! Vill du vara en del av ett framgångsrikt team i en av Sveriges största bilkoncerner? Hos Din Bil får du tryggheten i att vara en del av ett stort företag med kollektivavtal, goda utvecklingsmöjligheter och en företagskultur som präglas av Driv, Integritet och Hållbarhet. Här erbjuds uppskattade personalförmåner, inklusive generöst friskvårdsbidrag eftersom de värnar om sina medarbetares hälsa och välbefinnande. Du kommer att arbeta med skickliga kollegor i en verksamhet med god stämning. Detta är en direktrekrytering och du blir anställd direkt hos Din Bil Om tjänsten Nu söker vi engagerade Skaderådgivare till Din Bilsskadeverkstäder i Norra Stockholm. I rollen kommer du att arbeta med att möta kunder, erbjuda service i världsklass och hantera skadeprocessen från start till mål. Dina arbetsuppgifter inkluderar kundmottagning, tidsbokning, hyrbilsbokning, fakturering, skadebesiktning, och kalkylering till försäkringsbolag. Du ansvarar även för att planera arbetet för skadeteknikerna i Cabplan. Kvalifikationer Vi söker dig som har god kunskap om bilar och bilreparationer, gärna med erfarenhet som skadeberäknare, skaderådgivare, mekaniker eller skadereparatör. Det är meriterande om du har fordonsteknisk utbildning och dokumenterad erfarenhet från bilbranschen. För att lyckas i rollen är det viktigt att du har en stark känsla för service, är lösningsorienterad, och strävar efter att bygga goda relationer med både kunder och kollegor. Du är strukturerad, noggrann och har förmågan att prioritera i en arbetsdag som kan innebära många olika uppgifter. Erfarenhet av att arbeta i Cabas samt med telefon och dator som arbetsredskap är ett krav, liksom B-körkort och goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Din profil För att lyckas i rollen är det viktigt att du har en god känsla för service och du har inställningen att alltid se lösningar. Du strävar efter att skapa goda relationer med både kunder och medarbetare. Då arbetsuppgifterna är många samt innebär en del planering och administration är det viktigt att du kan prioritera och vara strukturerad och noggrann i ditt arbetssätt. Ett krav är vana att arbeta med arbetat i Cabas samt telefon och dator som arbetsredskap. AnsökanVid frågor om tjänsten kontakta Johanna på 0738558647 eller via mail: [email protected] behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idagOm Din BilDin Bil är Sveriges största auktoriserade återförsäljare av Volkswagen, Volkswagen Transportbilar, Škoda, SEAT, CUPRA, Audi och Porsche. Med totalt 68 anläggningar i regionerna Stockholm, Göteborg, västra Skåne och Gävleborg-Dalarna är vi en av de största aktörerna i branschen. På våra fullserviceanläggningar hjälper vi dig med köp och leasing av bil, finansiering, service, reparationer, lagning av vindrutor, däckhotell, hjulskiften, plåt- och lackskador samt tillbehör och reservdelar.
Välj ett jobb för att visa detaljer