Vill du ta nästa steg i din karriär hos ett branschledande företag som verkligen värdesätter din utveckling? Då har vi en spännande möjlighet för dig! Vi söker en engagerad Projektledare som vill bli en del av vårt dynamiska VS-team i Enköping Välkommen med din ansökan! Ditt nya jobb Som projektledare på Bravida Enköping VS ansvarar du för Serviceprojekt, från projektplanering till leverans. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat vara att: • Framgångsrikt driva Serviceprojekt inom VS-området • Bidra i projektering tillsammans med byggföretag och Bravidas andra discipliner (t.ex. el, vent och automation) • Utveckla och bevara kundrelationer • Jobba med merförsäljning inom projektet • Hantera bland annat inköp, resursplanering och kvalitets- och arbetsmiljöarbete • Leda och engagera medarbetare • Vara delaktig i Bravidas förbättringsarbeten • Ansvara för kalkyl, resultat och utförande av projekt Som projektledare på Bravida får du frihet under ansvar. Vi tror på din förmåga att överträffa kundernas förväntningar genom din kunskap, ditt driv och ditt intresse. Våra kunder är bland annat, byggföretag, fastighetsägare, fastighetsförvaltningsbolag, regioner och kommuner. Vi på Bravida kan ta oss an spännande uppdrag som få andra företag klarar. Varje dag jobbar vi tillsammans för att bli ännu bättre på det vi gör. Det finns dessutom stora möjligheter till utveckling inom företaget. Vi söker dig som • Tidigare har arbetat som projektledare eller liknande roll inom Service/Installation och/eller byggbranschen • Känsla för säljarbete och service • Har kunskap inom entreprenadjuridik och ekonomi • Har god dator- och systemvana • Innehar B- körkort Som person är du en lagspelare med stark drivkraft att leda projekten framåt och engagera ditt team mot ett gemensamt mål. Du har ett kundorienterat synsätt och besitter förmågan att bevara och utveckla goda affärsrelationer. I ditt arbete är du lösningsorienterad, strukturerad och har utvecklat ett systematiskt arbetssätt då du håller ihop projektets alla delar. Du är uthållig och resultatfokuserad och strävar efter projektens lönsamhet. Du är bra på att kommunicera och har goda kunskaper i svenska såväl i tal som i skrift. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och att du bidrar till vår positiva anda på arbetsplatsen. Bravida som arbetsgivare På Bravida är vi stolta över att leverera känslan när allt bara fungerar. Våra medarbetare har byggt förtroende hos våra kunder sedan 1922 och är hjärtat i vår organisation. Tillsammans levererar vi de mest energieffektiva tekniska lösningarna. Hos oss har du möjlighet att göra skillnad för en mer hållbar framtid. Vi värdesätter mångfald och strävar efter att skapa en säker och inkluderande arbetsplats där alla känner sig välkomna och uppskattade. Din säkerhet kommer först, alltid. Genom våra interna utbildningar erbjuder vi utvecklingsmöjligheter, och i vår starka gemenskap hjälper vi varandra att lyckas. Som en del av vårt team får du chansen att utvecklas både personligt och professionellt. Vi är stolta över att vara ett av Nordens ledande företag inom vår bransch, vilket ger oss möjlighet att erbjuda förmåner som exempelvis förmånliga pensionsavtal, friskvårdsbidrag och vidareutbildning. Läs mer om hur det är att arbeta på Bravida här. Hur söker jag jobbet? Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum som är 31 augusti 2025. Du skickar in ditt CV och personliga brev genom att klicka på knappen Ansök nedan. Vi undanber oss kontakt med rekryteringsföretag i denna rekryteringsprocess Bra fastigheter gör skillnad, därför finns Bravida. Som Nordens ledande leverantör av tekniska helhetslösningar inom service och installation hjälper vi våra kunder att skapa väl fungerande och hållbara fastigheter. Bravidas långsiktiga mål är att vara klimatneutral i hela värdekedjan år 2045. Vi har 14 000 medarbetare och finns på cirka 190 orter i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Bravidas aktie är noterad på Nasdaq Stockholm. www.Bravida.se
Meter Bygg & Entreprenad AV expanderar och söker nu en erfaren snickare. Har du erfarenhet inom byggbranshen och talar även ryska är du den vi söker. Vi ser att du är noggran, punktlig och pålitlig. Meriterande är om du har erfarenhet inom flera yrkeskategorier inom snickeri eller bygg eller är öppen för att lära dig mer och inte rädd för att prova på något nytt då vi har en stor bredd i våra uppdrag. Våra uppdrag finns i Stor-Stockholm med omnejd. Skriv gärna och berätta mer om dig själv och din arbetslivserfarenhet.
Om företaget NearYou är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kontor i 17 städer. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra i branschen till att också bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering. Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig, oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi. Läs gärna mer om oss på www.nearyou.se Är du en erfaren ställningsmontör som söker nya utmaningar och vill vara med på en resa i ett växande företag? Vi söker nu montörer med yrkesbevis för ställningsbyggnation till vår kund i Södra Sverige! Företaget är i en uppstart av en ny och spännande resa där de ser fram emot att välkomna sina första egna montörer. Vidare har företaget ett brett sortiment och erbjuder möjligheter till varierande arbetsuppgifter såsom ställningsmontage, montage av byggstaket, bodetablering och montering/demontering av olika typer av fallskydd. Dem strävar efter en hög kvalité och söker därför efter engagerade och erfarna medarbetare. Tjänstebeskrivning I din roll som montör får du en central position med mycket kundkontakt, där du ansvarar för att montera ställningar som uppfyller företagets höga kvalitetskrav och säkerhetsstandarder. Utöver ställningsmontage kan arbetsuppgifterna inkludera andra etableringsrelaterade aktiviteter. Tjänsten är på heltid med start omgående. Du arbetar måndag till fredag, 07.00-16.00, och kommer att utgå från områden mellan Halmstad och Landskrona – men andra orter kan också förekomma. Självklart ingår tjänstebil och möjligheten till att utgå hemifrån! Kvalifikationer Vi letar efter en positiv och driven lagspelare med gedigen erfarenhet inom ställningsmontage, som har en stark vilja att utvecklas och växa tillsammans med företaget. För att vara kvalificerad för tjänsten krävs att du: - Har yrkesbevis (antigen STIBS eller STAR) som ställningsmontör - B-körkort samt goda kunskaper i både svenska och engelska, i både tal och skrift. Meriterande men inget krav: - Om du har genomgått väderskyddsutbildning och innehar BE- eller C-körkort. Låter detta intressant? Har du några frågor är du välkommen att kontakta Marknadsområdeschefen i Halmstad, Omar Muratbegovic, telefon 072 240 99 57. Din ansökan skickar du in via NearYous hemsida, www.nearyou.se. I den här rekryteringen kommer vi att arbeta med ett löpande urval så skicka gärna din ansökan redan idag. Med anledningen av den nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV. Vi tar ej emot ansökningar via e-post. Välkommen med din ansökan!
Om tjänsten Är du sugen på nya utmaningar? Vill du vara med på en långsiktig resa inom ett världsledande företag inom livsmedelsindustrin? Vi på Ikett Personalpartner söker just nu efter duktiga mekaniker till en av våra kunder i Lund. Arbetsuppgifterna innebär mekanisk montering samt byggnation av företagets produkter och lösningar. Du kommer att montera maskinkomponenter och moduler utifrån ritningar, med särskilt fokus på arbete i rostfritt material där noggrannhet, precision och kvalitet är viktigt för att säkerställa hög standard. Du som söker ska ha erfarenhet av ritningsläsning samt någon form av förkunskap inom hydraulik och el. Start: Vecka 31 Arbetstider: Dagtid Goda lönenivåer! Din profil Krav: - Erfarenhet av mekanisk montering - Erfarenhet av ritningsläsning - Erfarenhet av att arbeta med hydraulik och el - Truckkort och travers - B-körkort Som person vill vi att du är ansvarstagande, målinriktad, flexibel, positiv, ordningsam och har en god samarbetsförmåga eftersom arbetet sker ute hos våra kunder. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven. Välkommen med din ansökan idag! Om Ikett Personalpartner AB Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration. Som konsult hos Ikett har du möjligheten att söka lokala arbeten och researbeten i Sverige samt Norge. Vi arbetar kontinuerligt för att du och kunden ska trivas så bra som möjligt med varandra och för att era önskemål ska tillgodoses. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as
Uddevalla – en plats för hela livet Välkommen att bli en del av vår växande kommun - och att tillsammans med oss arbeta för att ge våra kommuninvånare ännu bättre service. Vi erbjuder en attraktiv arbetsplats som ger dig stora möjligheter att utvecklas i din yrkesroll. Vårt mål är att alla ska kunna trivas och växa - under ett helt yrkesliv. Vi vill också utvecklas som arbetsgivare och arbetar aktivt för att på bästa sätt ta till vara på din kunskap och ditt engagemang. Vi uppskattar och uppmuntrar till medskapande från alla. Uddevalla kommun är en vacker plats vid havet i hjärtat av Bohuslän. Vi tror på ett öppet och positivt samspel mellan kommun, utbildning, näringsliv och kultur. Vi hoppas att du kommer att trivas hos oss! Om jobbet Gatu- och parkförvaltning förvaltar allmän platsmark, är väghållare och svarar för den kommunala trafikövervakningen/regleringen. Vi ser till att det finns ändamålsenliga anläggningar och tillgänglig infrastruktur på allmän platsmark som håller rätt standard i säkerhet, trygghet, tillgänglighet och framkomlighet samt bidrar till en god stadsmiljö och en attraktiv kommun. Gatuingenjören planerar underhåll och reinvesteringar i gator och på allmänna platser samt är beställare i anläggningsprojekt. I arbetet ingår att samordna och planera behoven, följa upp och utvärdera. Uddevalla växer och utvecklas ständigt. Som gatuingenjör är du en mycket viktig funktion för enhetens uppdrag att förvalta och utveckla allmän platsmark. I uppdraget samarbetar du med kollegor på den egna enheten, projektenheten och driftenheten, men även med exempelvis ledningsägare inom kommunkoncernen samt med våra entreprenörer och leverantörer. Arbetsuppgifter En av våra duktiga gatuingenjörer går vidare inom organisationen till nytt och spännande uppdrag som enhetschef och därför letar vi nu efter en ny kollega och medarbetare till enheten Gatu -och parkförvaltning och fordon. Det dagliga arbetet som gatuingenjör på gatu-och parkförvaltning är varierande och du har också stora möjligheter att påverka och lägga upp planeringen på bästa sätt tillsammans med dina kollegor och samarbetspartners. Ansvarsområden inom enheten är exempelvis förvaltning och planerade underhåll av kommunens vägar, gång-och cykelvägar, fritidsbåtshamnar och bryggor, lekplatser, parker, gatubelysning, kajer, tunnlar, broar, trappor och liknande anläggningar på allmän platsmark. Du följer utvecklingen inom branschen och svarar också på frågor och skrivelser från allmänhet, andra förvaltningar och bolag. Du är stadens ansikte utåt när det gäller frågor och synpunkter kring underhåll och reinvesteringar på gatumark. Gatuingenjören har också rollen som sakkunnig och rådgivande i möten och dialoger med andra förvaltningar och bolag i tidiga planeringsskeden, bygglovsremisser och förstudier. Du tar fram tjänsteutlåtanden och beslutsunderlag till samhällsbyggnadsnämnden och finner det också självklart att vara delaktig i budgetarbetet samt att löpande följa upp budget och resultat inom ditt ansvarsområde och beställda projekt. Vem söker vi? Som person tycker du att det är lika självklart att samarbeta med andra som att driva egna processer och uppdrag. Du är trygg i din roll, skiljer på det personliga och professionella och ser ofta möjligheter i förändringar. Du är en kommunikativ person, lyssnar och använder din förmåga och goda omdöme för att skapa god framdrift med ett helhetsperspektiv. Du har ett strukturerat arbetssätt som gör att du kan planera och prioritera arbetet på både kort och lång sikt. Du arbetar bra med komplexa frågor och gillar problemlösning. Vi ser gärna att du har relevant och aktuell erfarenhet av underhållsverksamhet av gator, torg och parker. Det är också meriterande om du har erfarenhet från liknande kommunal verksamhet. Kvalifikationer Vi söker dig som har: • högskole- eller universitetsutbildning inom ett för tjänsten relevant område såsom ingenjör, mark och anläggning eller samhällsplanering alternativt annan utbildning eller erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig • erfarenhet av byggprojekt eller anläggningsprojekt • goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift • god datorvana, särskilt goda kunskaper i Office-paketet • körkort för personbil Det är meriterande om du har: • kunskaper inom entreprenadjuridik, AB04, ABT06 och AMA anläggning • har kunskap och intresse för att arbeta med IT-baserade system • har erfarenhet från andra roller som beställare av entreprenadverksamhet • har erfarenhet av arbete inom offentlig sektor • har deltagit i upphandlingar Vi kommer lägga vikt vid personlig lämplighet i den här rekryteringen. Övrigt Intervjuer och urval sker löpande under rekryteringsperioden. Anställning sker under förutsättning att erforderliga beslut fattas. För tjänster där arbetet innebär direkt och regelbunden kontakt med barn och ungdomar, samt för verksamhet inom LSS, vård- och omsorg, hälso-och sjukvård, psykiatrisk vård och missbruksvård, ska giltigt utdrag ur polisens belastningsregister visas upp alternativt lämnas in före anställning. Tänk på att det kan ta tid att få utdraget så beställ det i god tid för att rekryteringsprocessen inte ska fördröjas. När du söker ett jobb hos oss sparas din ansökan. Det beror på att vi är en offentlig verksamhet. Din ansökan blir en allmän handling när vi har mottagit den. Det innebär att ansökningshandlingar och information om vem som sökt en tjänst kan begäras ut av den som vill. Om du har skyddad identitet ska du inte göra din ansökan digitalt utan kontakta den som står som kontaktperson i annonsen. För dig som inte är medborgare inom EU/EES-området krävs arbetstillstånd, detta gäller inte dig som har permanent uppehållstillstånd. Arbetstillståndet ska uppvisas vid intervjutillfället. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Bustos Konsulttjänster AB är ett konsult- och rekryteringsbolag inom bygg-, anläggnings- och infrastrukturområdet. Vårt mål är att ha långsiktiga samarbeten med nöjda och återkommande kunder. För att kunna göra detta på bästa möjliga sätt är vår affärsidé baserad på våra kärnvärden ÄKTA (Ärlighet, Kompetens, Tillsammans, Anpassningsbar) och dessutom värderar vi kvalité väldigt högt. Detta har lett till att vi är ett snabbt växande företag med nya spännande förfrågningar. För att möjliggöra vår fortsatta tillväxt och strävan efter att bli bättre, söker vi nu dig, som vill vara en del av en prestigelös och familjär arbetskultur. För en kunds räkning söker vi en driven arbetsledare inom mark och anläggning med erfarenhet av infrastrukturprojekt, som blir en viktig del av ett engagerat projektteam. Vem är du? Tillsammans med platschefen leder du mark- och anläggningsprojekt från planering till färdigställande. I rollen ansvarar du för att strukturera och följa upp produktionen för både egen personal som för underentreprenörer. Du kommer även att bidra i anbudsarbete och prissättning av tilläggsarbeten under pågående projekt. Kontaktytorna är många och såväl egna kunder som leverantörer ingår i din vardag. Vidare kan resor inom Sverige förekomma. Vi söker dig som: • har minst tre (3) års erfarenhet i rollen som arbetsledare • erfarenhet av infrastrukturprojekt inom mark och anläggning • minst gymnasieutbildning • är van att arbeta självständigt • kan läsa ritningar och behärskar AMA-systemet • har även grundläggande kunskap i entreprenadjuridik • en god kommunikationsförmåga på svenska, både i tal och skrift • körkort B Det är meriterande om du har erfarenhet av el-arbeten. Dina egenskaper Vi tror att du är en lösningsorienterad och ansvarstagande person som trivs både i grupp och på egen hand. Du är strukturerad, tar egna initiativ och har lätt för att skapa engagemang i teamet. Med tydlig kommunikation och ett inkluderande arbetssätt leder du gruppen framåt. Du har lätt för att hantera varierande arbetsuppgifter och kan prestera även under press. God ordning, uppföljning och dokumentation är en självklarhet för dig – du vet att det är grunden för framgång i projekt! Ytterligare informationUppdraget är en tillsvidareanställning och provanställning tillämpas. Placering är kundens kontor i Halmstad men projekt kommer att kunna äga rum från Jönköping i norr till Ystad i söder. Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi erbjuder digHos Bustos Konsulttjänster blir du inte bara en i mängden. Du får en trygg anställning med friskvårdsbidrag, kontinuerliga utvecklingssamtal, en lyhörd konsultchef och roliga personalaktiviteter. Vi jobbar tätt tillsammans och sätter kvalitet och långsiktighet i främsta rummet. Ansökan Vi önskar tillsätta rollen omgående. Intervjuer och urval sker löpande. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Kajsa Bornmo, konsultchef, på 070-769 40 90 eller [email protected] (mailto:[email protected])
Vi söker en opperatör till vår Torrsugsenhet! Dreimars åkeri är ett dotterbolag till PR-slamsugning verksamt inom miljöhantering med inriktning främst mot spol, sug och septik. Vi fortsätter att utöka miljöarbetet och söker nu en operatör till vår torrsugsenhet. Arbetstiderna är till största delen mellan 07:00-16:00 Enheten är stationerad i Kristinehamn. De flesta jobben utförs på uppdrag av företag och större industrier men även privatpersoner anlitar oss för våra tjänster. Man suger olika material , vått som torrt på vindar, tak, källare, krypgrunder mm är t ex: Grus, vatten, aska, sågspån, lösull, trossbotten, fasadputs, singel, leca, pellets, stenmjöl, kol, bilad betong och spannmål. Vi blåser även in bulkmaterial med vår enhet i t ex silos, husgrunder mm. Din profil Du som person ska inte vara främmande för att ta i när så behövs och vara framåt och hjälpa dina kollegor ute i arbetet. Man arbetar alltid i lag om två och två så det är viktigt att man är en lagspelare. Vi rekryterar löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag! Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Vänta inte med att söka, intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten, ring Ludvig Linder på 070-513 08 55. Skicka din ansökan till: [email protected]
Är du en engagerad byggnadsplåtslagare som är självgående? Drömmer du om att jobba med renovering av tak i Östersundsområdet? Då har vi den perfekta möjligheten för dig! Vi söker nu en plåtslagare för att stärka vårt team under sommaren, med goda chanser till förlängning. Är du villig att resa är detta ett stort plus. Arbetsuppgifter Tillverkning och bearbetning av olika typer av plåtdetaljer Mätning och montering av plåt på byggnader Takbyten och plåtarbeten på tak Montering av skorstenar och andra detaljer Kravprofil Yrkesbevis inom plåtslageri eller dokumenterad motsvarande erfarenhet B-körkort och egen bil God samarbetsförmåga och vilja att bidra till ett gott arbetsklimat Förmåga att arbeta självständigt och lösningsorienterat Arbetstid Arbetstiderna är måndag-fredag kl. 07:00–16:00 med start omgående eller enligt överenskommelse. Är du villig att resa till andra orter så finns möjlighet till längre uppdrag. Ansökan: Låter detta som något för dig? Skicka din ansökan med CV och personligt brev redan idag. Intervjuer sker löpande, så vänta inte med att söka! Har du frågor om tjänsten? Välkommen att kontakta Linda Jonsson på Nordic Bemanning & Rekrytering. Tel 070-250 40 09 alt. [email protected] Om Oss: Nordic Bemanning & Rekrytering har över 15 års erfarenhet av personallösningar inom diverse branscher och är auktoriserade via kompetensföretagens branschorganisation. Med kontor i Gävle, Uppsala och Sundsvall, förmedlar vi personal med noggrannhet och träffsäkerhet på flera orter i Sverige. Hos oss får du tillgång till ett brett nätverk och en trygg arbetsplats. Detta är ett bemanningsuppdrag. Det innebär att du kommer att bli anställd direkt hos oss på Nordic Bemanning & Rekrytering och omfattas av all den trygghet vi som medlemmar i vår branschorganisation har. Välkommen till oss!
Företaget Hållbart bygg är I en mycket snabb utveckling och därför behöver vi erfarna snickare på stora projecter I Stockholm som kan både nå kvalitets krav och följa tidsplan. Våra projecter ligger I stockholms området. Företaget samarbetar med stora och seriösa svensk företag som betyder att de som söker jobbet måste vara på riktid seriösa med hög arbetsmoral, dessutom måste vara erfarna självgående Snickare. Företaget har kollektivavtal med byggnads och följer alla regler som det ska. Vi jobbar med stora projecter och företaget har jobb året runt. Start omgående. Kontakt: [email protected]
Är du en engagerad byggnadsplåtslagare som är självgående? Drömmer du om att jobba med renovering av tak i Östersundsområdet? Då har vi den perfekta möjligheten för dig! Vi söker nu en plåtslagare för att stärka vårt team under sommaren, med goda chanser till förlängning. Är du villig att resa är detta ett stort plus. Arbetsuppgifter Tillverkning och bearbetning av olika typer av plåtdetaljer Mätning och montering av plåt på byggnader Takbyten och plåtarbeten på tak Montering av skorstenar och andra detaljer Kravprofil Yrkesbevis inom plåtslageri eller dokumenterad motsvarande erfarenhet B-körkort och egen bil God samarbetsförmåga och vilja att bidra till ett gott arbetsklimat Förmåga att arbeta självständigt och lösningsorienterat Arbetstid Arbetstiderna är måndag-fredag kl. 07:00–16:00 med start omgående eller enligt överenskommelse. Är du villig att resa till andra orter så finns möjlighet till längre uppdrag. Ansökan: Låter detta som något för dig? Skicka din ansökan med CV och personligt brev redan idag. Intervjuer sker löpande, så vänta inte med att söka! Har du frågor om tjänsten? Välkommen att kontakta Linda Jonsson på Nordic Bemanning & Rekrytering. Tel 070-250 40 09 alt. [email protected] Om Oss: Nordic Bemanning & Rekrytering har över 15 års erfarenhet av personallösningar inom diverse branscher och är auktoriserade via kompetensföretagens branschorganisation. Med kontor i Gävle, Uppsala och Sundsvall, förmedlar vi personal med noggrannhet och träffsäkerhet på flera orter i Sverige. Hos oss får du tillgång till ett brett nätverk och en trygg arbetsplats. Detta är ett bemanningsuppdrag. Det innebär att du kommer att bli anställd direkt hos oss på Nordic Bemanning & Rekrytering och omfattas av all den trygghet vi som medlemmar i vår branschorganisation har. Välkommen till oss!
Välj ett jobb för att visa detaljer