Säljare Förråd
Garantell AB
Företagssäljare

Är du en relationsskapande lagspelare med känsla för detaljer som har förmågan att guida våra kunder till rätt lösning? Nu finns chansen att jobba som säljare av Förråd på Garantell, ta den och sök redan idag! Vilka är vi? Garantell, som tillhör TROAX - gruppen, är ett företag som skapar och tillverkar avancerade trådnätlösningar. Vi tror på att förenkla människors vardag, och nej, vi är inte felfria. Vi är självkritiska, älskar att gå utanför vår trygghetszon och litar på människor. Du behöver alltså inte vara perfekt, men entusiastisk! Ditt uppdrag är att sälja och planera montage av förrådslösningar till kunder inom bygg- och fastighetsbranschen i Skandinavien. Vi är kända för vår goda kundservice och din uppgift blir att upprätthålla och utveckla relationer med befintliga och potentiella kunder. Vi ser försäljning som en enhetlig process, från första kontakten till leverans. Därför ska du också följa upp transporter och beställningar och hjälpa till med tekniska ritningar. Din vardag på Garantell Du kommer att: - Skapa förrådslösningar i vårt ritverktyg: Garantellatorn - Offerter och orderhantering - Montageplanering och kontakt med montörer - Utveckla våra kundrelationer - Proaktivt bearbeta och kontakta nya kunder - Allmän kundservice   Vi erbjuder våra medarbetare en trygg anställning med bra villkor och förmåner. Genom våra flexibla arbetstidsmöjligheter, inklusive reglerad arbetstid med generösa flexramar, främjar vi ett hållbart arbetsliv. Vi har tillgång till leasing av personalcyklar, företagshälsovård och ett generöst friskvårdsbidrag. Detta bara för att nämna några av våra förmåner. Vem är du? Vi söker dig som är en driven och relationsskapande säljare med minst gymnasial utbildning. Du bör ha erfarenhet av kundrelationer och gärna ha erfarenhet från byggbranschen. Vi värdesätter: Erfarenhet av försäljning och kundservice Allmän teknisk förståelse och erfarenhet av ritningsläsning Förmåga att arbeta strukturerat och kunna prioritera arbetsuppgifter Trygg användare av digitala verktyg Goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift   Som person är du driven, social och engagerad. Vi gör inte saker mer komplicerande än de är och strävar efter att förenkla både för oss själva och för kunden. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser att du är en social lagspelare i ditt team. Vidare tänker vi att du är ansvarstagande, strukturerad, kvalitetsmedveten och tycker att kundrelationer är det viktigaste som finns. Vi söker dig som tycker om att arbeta i en expansiv och utvecklande miljö där förändrings- och förbättringsarbete är en del av vardagen. Urvalet kommer att ske löpande så tveka inte att slänga in din ansökan redan idag då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.   Varmt Välkommen att söka!

30 juni 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Säljare
Takvårdsteamet Norden AB
Företagssäljare

Takvårdsteamet Noden AB Vi är ett företag för allt inom Tak och fasad, Vi är nu inne i en expansiv fas och söker därför fler säljare till vårt team. Du som söker får gärna ha tidigare erfarenhet av att jobba som säljare, men det är inget krav då vi söker rätt personer och kan utbilda nya säljare inom företaget. Som person skall du vara Ambitiös och driven , Det är viktigt att du är social och har en bra kommunikativ förmåga. Du behöver ha god data vana och vara strukturerad och pålitlig.

30 juni 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025
Order Design Engineer
Hitachi Energy Sweden AB
Ordersamordnare m.fl.

The Opportunity We are doing something unique in the power industry – our technology enables greater amounts of power to reach customers with minimal environmental impact. As pioneers and market leaders in the field we deliver groundbreaking technology to customers all over the world! “We are strengthening our team and are looking for you who want to be part of the journey to enable grids for the future! We have a friendly, diverse, and multidisciplinary environment. This is a team that you can flourish in and where you are given responsibility as well as large degree of freedom to decide the path of the design and implementation.” - Anna Danielsson, recruiting manager High Voltage Breakers Join Hitachi Energy and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy. Please consider applying even if you do not have all the core competences listed below; we would like to hear from you in order to assess how your experiences and expertise can fit into our team. Come as you are and be ready to learn. Bring your passion, your energy, and join a team that appreciates a simple truth. How You’ll make an impact: Function as the technical lead for your customer orders/countries 3D-Design (Preferably in CREO) Be able to draw simple circuit diagrams (Preferably in E3) Individually and/or together with the Order design office review customer specifications and function as a technical support for production unit Individually and/or together with the Order design office secure Bill of Material according to relevant customer documents On a day-to-day basis collaborate with international colleagues Your background Technical education with design experience Knowledge in electrical design Collaboration with international colleagues requires you to have good communication skills in English and Swedish. Appreciate working with your colleagues and understand the importance of investing in long-term customer relations You are a solution-oriented team player that can work independently and systematically More about us We are eager to learn more about you and the unique contributions you can bring to our team. Please note that our selection process is ongoing, and the position may be filled before the advertisement expires. If you’re interested, don’t wait – apply today! More information: Recruiting Manager Anna K. Danielsson, [email protected], will answer your questions about the position. Union representatives - Sveriges Ingenjörer: Philip Bengtsson, +46 107-38 25 17; Unionen: Michael Fosselius, +46 107-38 46 19; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43. Other questions can be directed to Talent Partner Eva Schölin, [email protected]

30 juni 2025
Sista ansökan:
26 december 2025
Helgpersonal Frukt, Grönt & Blommor
Grafiska Vägen Livs AB
Butikssäljare, dagligvaror

Vill du bli en av våra lagspelare? Gillar du möten med människor och brinner för att ge service i världsklass? Är det viktigt för dig att nå resultat och vara en bidragande faktor till framgång? Då kommer du att trivas hos oss.   Vi söker nu personal till vår butik som kommer att arbeta med varuplock och ha en viktig del i att se till att våra butikshyllor är välfyllda och ser inbjudande ut för våra kunder. På vår avdelning säkrar vi att ge bästa möjliga service till våra kunder. Hos oss är vi flexibla i vårt arbetssätt och strävar mot att alltid hjälpas åt i butiken. Vi vill visa intresse för varandra, ge service utöver det vanliga och ha kul på jobbet.    Vi söker dig som; Har tidigare erfarenhet av butiksarbete eller erfarenhet av arbete inom service och kundbemötande Har en positiv utstrålning, är kommunikativ och har en förmåga att se till helheten Är nyfiken, öppen och gillar att träffa människor Tycker att resultatet är lika viktigt som att vara en god lagkamrat Har förmågan att jobba både effektivt och noggrant när tempot är högt Vill bidra till vår vision om att förenkla människors vardag   Vi erbjuder; Ett fartfyllt och stimulerande arbete i en utav Sveriges största Maxibutik. Vi har marknadsmässiga löner enligt Handels kollektivavtal och ledare som tror på dig som individ.   Villkor; Yrkestitel: Butiksmedarbetare Anställningsform: Tillsvidare, provanställning tillämpas i 6 månader. Tjänsten innefattar  ca 3h/veckan för helgjobb, Då arbetar du varannan helg.  Arbetstid: Butiken är öppen mellan 06.00-23.00 och schemaläggningen rullar på 4-veckorsschema. För oss är det viktigt att du kan ta dig till butiken, vara instämplad och redo att köra 05.00. Öppning, stängning och arbete på helger ingår. Lönevillkor: Fast lön enligt kollektivavtal   Tycker du att detta låter intressant och är beredd att satsa fullt ut tillsammans med oss – tveka inte, ta chansen!   Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om företaget: Maxi ICA Stormarknad består av två företag i nära samarbete. Maxi Livs som säljer dagligvaror och Maxi Special som säljer non-food och säsongsvaror. Vi agerar mot våra kunder som om vi är ett företag. Vi är också väldigt stolta över att ha flera bolag på plats i butiken. Apoteket Hjärtat, Sushi och Min Doktor Kliniken. Den 10 november 1994 slog vi upp portarna och är idag en av Sveriges tio största dagligvarubutiker. Vi är ett familjeföretag och finns till för att inspirera och göra kundernas vardag både enklare och bättre. Hos oss hittar kunderna cirka 40 000 artiklar under ett och samma tak. Med en ny entré, parkeringsyta och onlinehandel (sedan 2019) står vi redo med vår fantastiska personalstyrka att bemöta och välkomna våra två miljoner besökare per år. Vision Vi förenklar vardagen. Affärsidé Maxi ICA Stormarknad Göteborg ska vara en av Europas bästa och mest rationella stormarknader, med fokus på kundvård, ordning & reda, medarbetare, sortiment och lönsamhet. Vi ska alltid uppträda på ett sätt som gör att kunden känner att vi är glada att man valt just oss. Hos oss ska man kunna hitta ”allt under ett tak” och få mer för pengarna. Målgrupp Maxis största målgrupp är barnfamiljen men vi är även närbutik för många äldre och 1-personshushåll i området, vilket är unikt för en stormarknad. Värdegrund Vi står för GLÄDJE i allt vi gör, arbetsglädje, mat – och serviceglädje.

30 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Jobba utan tidigare erfarenhet!
Key Solutions AB
Företagssäljare

Är du redo för nya utmaningar och vill utvecklas inom försäljning? Vi har nu öppnat upp fler kontorsplatser! Är du vår nästa talang? Om oss Vi är ett av Sveriges största konsultföretag med över 200 anställda. Sedan starten 2008 har vi arbetat med storkunder såsom Google, Telia, Netflix m.fl. - Årets byrå 2019 (Telia) - Årets bästa återförsäljare 2018 & 2019 (EON) - Årets innovativa partner 2020 & 2021 (Global Connect) - En av Sveriges Bästa Arbetsplatser (Great Place to Work) Vad erbjuder vi ? Fast månadslön + marknadens bästa bonusar Goda chanser att klättra inom företaget Kontor i världsklass (kika på vår Instagram) Konferensresor till t.ex. Barcelona, Miami och Sydafrika Tjänstebil och andra förmåner Hjälp med att ta körkort Vi avsätter minst en timme om dagen för din personliga utveckling Vi ser gärna att du som söker är... - En sann glädjespridare och har god social kompetens - Tävlingsinriktad och älskar att utvecklas - Pratar och skriver obehindrat på svenska - Har körkort (ej ett krav men det är meriterande) Inga tidigare erfarenheter krävs. Vi hjälper dig med personlig utveckling och att växa inom din karriär! Låter detta intressant?Ansök via vår webbplats eller skicka ett kortfattat mejl till [email protected] Vi arbetar i en ung miljö med glada och ambitiösa medarbetare, korta beslutsvägar och riktigt högt i tak. Företaget består av intelligenta och drivna människor som sprider positiv energi omkring sig. Vi arbetar hårt samtidigt som vi har mycket roligt på jobbet!

30 juni 2025
Sista ansökan:
7 juli 2025
Biljettkontrollant
Randstad AB
Resesäljare och trafikassistenter m.fl.

Arbetsbeskrivning Biljettkontrollanter sökes till QSG Bevakning AB Brinner du för att ge utmärkt service, tar du dig an uppgifter med stort ansvar och trivs du i dynamiska möten med människor? Har du erfarenhet från servicebranschen och uppskattar en omväxlande arbetsvardag? Då kan rollen som biljettkontrollant vara din nästa utmaning! Om tjänsten Som biljettkontrollant via Randstad kommer du att arbeta för QSG Bevakning, som är stolta leverantörer av biljettkontrolltjänster för Västtrafiks biljettkontrollverksamhet. Uppdraget är att öka andelen betalande resenärer och säkerställa en hög betalningsvilja över tid. Genom ett synligt och professionellt arbetssätt strävar vi efter att skapa en trygg och trivsam resa för Västtrafiks resenärer. Som biljettkontrollant är du Västtrafiks ansikte utåt i mötet med resenärer. Ditt huvudsakliga ansvar är att säkerställa att resenärerna har giltiga biljetter och att skapa en trivsam och trygg stämning i kollektivtrafiken. Som biljettkontrollant arbetar du i ett team där ni tillsammans ansvarar för att kontrollera resenärernas biljetter. Du kommer att arbeta ombord på spårvagnar, bussar, båtar och tåg i kollektivtrafiken i Västra Götaland. Arbetet inleds med en introduktionsutbildning där du får både teoretisk och praktisk kunskap för att lyckas i din roll. Ansvarsområden Dina arbetsuppgifter: ● Kontrollera att resenärerna har giltiga biljetter. ● Vid behov utfärda tilläggsavgifter vid avvikelser och felaktiga biljetter. ● Hjälpa resenärer att köpa biljetter och ge vägledning om resor, trafik och biljettsystem. ● Informera och assistera resenärer på ett korrekt och förtroendeingivande sätt. Vem söker vi? Vi söker dig som är serviceinriktad, trygg i dig själv och tar stort eget ansvar. Du har en naturlig förmåga att läsa av och agera i mötet med människor, och du trivs med att bemöta resenärer med professionalism och respekt. Din goda sociala förmåga, din serviceorientering och din känsla för kvalitet, ordning och reda är avgörande. Du behöver vara förtroendeingivande och kunna hantera potentiella konfliktsituationer på ett lugnt och professionellt sätt. Som person är du bekväm med att fatta snabba och välgrundade beslut i olika situationer. Eftersom du kommer att arbeta i team, är det viktigt att du är en god lagspelare med utmärkt samarbetsförmåga. Välkommen med din ansökan redan idag! Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten är en konsultroll via Randstad. Kvalifikationer Mycket goda kunskaper i svenska, tal & skrift Ha förmåga att hantera konfliktfyllda situationer Bekvämlighet med ett fysiskt aktivt arbete Ansvarstagande och serviceinriktad Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

30 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Butiksäljare på 90% hos Handlarn i Lugnvik
Lugnviks Lanthandel AB
Butikssäljare, dagligvaror

Vi på Handlarn i Lugnvik är inte bara en lanthandel - vi är hjärtat i en levande landsbygd. Nu söker vi en passionerad och engagerad medarbetare som vill vara med och bidra till att vår bygd fortsätter att blomstra! Om oss Sedan etableringen i Lugnvik 2017 har företaget arbetat för att tillhandahålla en bred och god service för bygdeborna. Företagets målsättning är en levande landsbygd med servicepunkten som nav. Under åren har företaget blivit tilldelad en rad utmärkelser för detta arbete: "Årets butik", "Årets Unga Företagare" och representerat Västernorrland vid Sverigemiddagen i Kungliga slottet 2022. Om tjänsten Som en del av vårt arbetslag kommer du att ha en viktig roll i våra kunders vardag. Vi vill ge våra kunder den bästa möjliga servicen, där du som butiksäljare hjälper oss se till att de alltid är välkomna och det är trivsamt att besöka vår butik. Du behöver besitta god kommunikativ förmåga, då tjänsten innefattar kundmöten i butik, per telefon och e-post. Lanthandeln är en servicepunkt och är ombud för fyra paketleverantörer, partner med Svenska Spel och förmedlar tobak-, apotek- och systemvaror. Men även en hel del livsmedelshantering i dagligvaruhandel ingår. Som butikssäljare behöver du vara stresstålig, tålmodig och flexibel. Så småningom ska du klara av att jobba ensam i butiken. Helgarbete ingår i tjänsten. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenheter av serviceyrke, kassatjänst eller hantering av livsmedel, men det är inget krav för tjänsten. Tjänsten ligger på 90%, men kan bli mer under perioder. Lön Enligt avtal. Mejla CV och ett personligt brev till oss. Märk ditt mejl med: ”Jobbansökan”. Rekryteringen sker löpande och kan tillsättas tidigare än sista ansökningsdag. Vi ser fram emot din ansökan!

30 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Reception och Service koordinator
Kunskapsporten Ängelholm AB
Säljande butikschefer och avdelningschefer i butik

I rollen som reception och servicekoordinator har du det viktiga arbetet att koordinera arbetet i reception, butik, Cafe och lokalvård, samt vara ett administrativt stöd till platschef. Vi ser att du som söker har dokumenterad erfarenhet av att arbeta med service och kundbemötande samt vana av att leda ett team. Du har en viktig roll som spindeln mitt i nätet i ett hus där det händer mycket, så det är även viktigt att du är lösningsorienterad, strukturerad och duktig på kommunikation. Arbetsuppgifterna består bland annat i att aktivt arbeta med verksamhetsutveckling med fokus på långsiktighet, hållbarhet, lönsamhet och kundnöjdhet, samt säkerställa hög kvalitet i kundbemötande och service för hela huset. I rollen som reception och servicekoordinator ansvarar du för att leda, planera och coacha teamet i receptionen, café och lokalvården i deras dagliga arbete samt att hålla APT och medarbetarsamtal. I rollen ingår även ansvar för schemaläggning och att säkerställa att bemanningen är optimal och att arbetsflödet fungerar smidigt. Du är även ansvarig för vårt affärssystem, för närvarande BRP, vilket bland annat inkluderar autogirodragningar och fakturering. Du kommer även att vara en del i styrgruppen för Kunskapsporten Ängelholm AB och är en viktig del i bolagets utveckling.

30 juni 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Bid Costing Manager - 478804
Alstom Transport AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

På Alstom förstår vi tågbranschen och vad som får människor att förflytta sig. Från höghastighetståg, tunnelbanor, monorails och spårvagnar till kompletta system, tjänster, infrastruktur, signalering och digital mobilitet – vi erbjuder våra olika kunder den bredaste portföljen i branschen. Varje dag leder 80 000 kollegor vägen till grönare och smartare mobilitet världen över, kopplar samman städer och minskar koldioxidutsläpp samtidigt som vi ersätter bilar. Alstom är den största aktören på den svenska järnvägsmarknaden med över 1 000 levererade tåg och flera stora underhållskontrakt, där vi erbjuder underhåll i olika verkstäder från norr till söder. Företaget leder också ERTMS-utrullningen i Sverige, både ombord och spårbundet. Är du redo att ta din ingenjörsexpertis till nästa nivå i en transformativ och innovativ industri? Vi förstärker nu vår anbudsfunktion och söker en affärsorienterad Bid Costing Manager som vill vara med på vår tillväxtresa. Hos oss får du möjlighet att arbeta i en dynamisk, snabbfotad och entreprenörsdriven organisation. Din placeringsort kommer vara Västerås med tätt samarbete i ett anbudsteam från olika orter i Sverige. Inom Alstom Service erbjuder vi marknaden olika servicetjänster där våra kunder främst består av tågoperatörer, fordonsägare eller regionala kollektivtrafikmyndigheter. Våra anbud sträcker sig exempelvis från moderniseringar och renoveringar av olika fordonstyper till underhållskontrakt för fordonsflottor med långa avtalsperioder, cirka 10 år. Vi söker en person som är genuint intresserad av att agera som en nyckelperson i våra anbudsteam för att utveckla konkurrenskraftiga underhållsanbud där kalkylarbetet av olika servicelösningar är både viktigt och avgörande för vår fortsatta affärsutveckling och framgång. Din framtida roll I ditt dagliga arbete kommer du att ha ett nära samarbete med hela Services organisation för att erbjuda konkurrenskraftiga anbud med sunda kommersiella villkor. Du kommer att rapportera till Head of Bids Services Nordic och arbeta tillsammans med ett anbudsteam som gillar utmaningar i högt tempo mot fastställda milstolpar och tidsplaner. I nära samarbete med Bid Manager (Anbudsansvarig) kommer du ansvara för anbudskalkylen och stödja anbudsteamet genom hela anbudsprocessen. Vi kommer att vända oss till dig för att: Leda arbetet med anbudskalkyler för olika serviceanbud Definiera kostnadsstrukturen i enlighet med relevanta upphandlingsdokument och vårt serviceerbjudande. Granska och tolka förfrågningsunderlag från våra kunder Samarbeta med olika funktioner inom organisationen för att analysera och förstå både tekniska och kommersiella krav från kunden. Säkerställa efterlevnad av alla relevanta regler, standarder och interna anbudsprocesser. Upprätthålla en databas med historiska projektkostnader som underlag för framtida anbud. Presentera och kommunicera kostnadsförslag till intressenter tydligt och effektivt. Övervaka och utvärdera marknadstrender för att hålla oss konkurrenskraftiga och innovativa Om dig Vi värdesätter passion och attityd framför erfarenhet. Det är därför vi inte förväntar oss att du ska ha alla färdigheter. Istället har vi listat några punkter som vi tror kommer att hjälpa dig att lyckas och växa i den här rollen: Kandidatexamen i finans, ekonomi, teknik eller ett relaterat område. Intresserad av operativa aktiviteter i depåer för att bättre förstå våra tjänsteprodukter Dokumenterad erfarenhet inom bygg-, ingenjörs- eller IT-sektorn eller produktion Stark analytisk förmåga med ett öga för detaljer och noggrannhet. Effektiv kommunikations- och presentationsförmåga, både skriftligt och muntligt. Goda kunskaper i kalkylprogrammet Excel. Förmåga att arbeta i team under press och hålla snäva tidsfrister. Flytande språk i svenska och engelska Saker du kommer att tycka om Järnvägsbranschen är här för att stanna, så du kan växa och utveckla nya färdigheter och erfarenheter under hela din karriär. Du kommer också att: Uppleva stabilitet, utmaningar och en långsiktig karriär på en växande servicemarknad Samarbeta tvärfunktionellt med hjälpsamma kollegor Bidra till innovativa lösningar och projekt Utnyttja vår multitekniska arbetsmiljö för att utöka din "kunskapsverktygslåda" Styra din karriär i den riktning du själv väljer över funktionsgränser och länder Dra nytta av vår investering i din utveckling genom prisbelönt lärande Möjligheten att utvecklas till anbuds- eller anbudsansvarig eller andra spännande roller för kommersiell utveckling inom bolaget. Dra nytta av ett rättvist och dynamiskt belöningspaket som erkänner din prestation och potential, plus omfattande och konkurrenskraftiga sociala förmåner (livförsäkring, sjukvård, pension) Du behöver inte vara tågentusiast för att trivas hos oss. Vi garanterar att du kommer att vara stolt när du kliver på ett av våra tåg med dina vänner eller din familj. Om du är redo för utmaningen, tveka inte att kontakta oss. Viktigt att notera Som ett globalt företag är vi en arbetsgivare som erbjuder lika möjligheter och som hyllar mångfald i de över 70 länder där vi är verksamma. Vi är fast beslutna att skapa en inkluderande arbetsplats för alla.

30 juni 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025
Product Marketing Manager till SaaS-bolag
OIO Väst AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Om tjänsten Vi söker tillsammans med vår partner en Product Marketing Manager till ett spännande uppdrag där du får en nyckelroll i att forma och driva marknadsföringen för en global aktör inom e-fakturering och compliance. Vi söker dig som har erfarenhet av marknadsföring inom B2B, gärna SaaS-bolag, och vill kombinera strategi med praktiskt genomförande. I rollen blir du en viktig del av marknadsteamet, där du jobbar nära produkt-, sälj-, customer success-teamen samt regionala chefer för att skapa relevant innehåll och kommunikation. Detta är en roll med stora möjligheter att påverka, från positionering och plattformar till säljmaterial och lanseringar – där ditt arbete bidrar direkt till affärsmålen på både lokal och global nivå. Sammanfattning innebär rollen: Nära samarbete med produkt-, sälj- och marknadsteamet för att utveckla och genomföra produktmarknadsstrategier samt säkerställa enhetlig kommunikation och genomförande Skapa en tydlig positionering utifrån målgrupp och marknadssegment inom Europa och globalt Stötta vid planering och genomförande av produktlanseringar Skapa material till säljavdelningen som till exempel presentationer Sammanställa och analysera konkurrerande marknader samt marknaden i övrigt för att stärka positionering och strategier Säkerställa att kampanjer går i linje med bolagets övergripande strategi Sammanställa kund- och marknadsfeedback för att identifiera produktvärden och differentieringsmöjligheter Vi söker dig som Har en eftergymnasial utbildning inom marknadsföring, kommunikation eller affärsutveckling Har minst 2 års erfarenhet av marknadsföring inom B2B, gärna från ett SaaS-bolag. Områden som compliance, e-fakturering, finans eller ERP-system är starkt meriterande Erfarenhet av att stötta produktlanseringar och go-to-market-processer Erfarenhet från att jobba inom ett globalt bolag Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska För att lyckas i rollen är du en stark kommunikatör som är skicklig på att förmedla komplexa ämnen på ett lättförståeligt sätt med ett tydligt budskap. Du är van att jobba självgående och trivs i en föränderlig miljö. Du bör vara bekväm att kommunicera i tal och skrift på engelska eftersom det kommer vara en del av vardagen att samarbeta med globala team. Vidare ser vi att du som person är van att parera operativa och strategiska arbetsuppgifter där du hugger tag där det behövs.  Om rekryteringsprocessen och anställningen Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader via oss på OIO med goda möjligheter till förlängning. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängas ner innan tjänsten ä

30 juni 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025