Varuplockare till kunder runtom i Norra Stockholm
Svenska Storesupport Bemanning AB
Butikssäljare, dagligvaror

Om tjänsten I rollen som merchandiser/varuplockare kommer du att vara nyckeln till att skapa en inspirerande och lockande butiksmiljö. Vi erbjuder dig ett arbete där du kan påverka och styra ditt arbete till stor del själv men såklart även i samråd med oss. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att besöka olika butiker i Norra Stockholm för att fylla på, fronta, underhålla samt beställa varor för våra kunder.   Personliga egenskaper Vi söker dig som är kreativ, självgående och har en god förmåga att ta egna initiativ. Du trivs med varierande arbetsuppgifter och har förmågan att planera ditt arbete effektivt. Som person är du serviceinriktad och ansvarstagande, med ett starkt driv att hitta lösningar i det dagliga arbetet. Du har ett öga för detaljer och arbetar noggrant för att säkerställa hög kvalitet i det du gör. Erfarenhet av varuplock, merchandising eller liknande arbetsuppgifter inom detaljhandeln är meriterande. Krav B-körkort och tillgång till bil Anställningsform Tjänsten är på cirka 25–30 timmar i veckan under sommaren. Från och med hösten övergår tjänsten till cirka 7 timmar per vecka. Arbetet är främst förlagt till vardagar, måndag till fredag, under dagtid. Arbetspass på helger kan förekomma vid behov. Tjänsten är en tillsvidareanställning med sex månaders prövotid. Du kommer att vara anställd av Storesupport by Job&Talent och arbeta ute hos våra kunder. Start omgående. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor.  Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare. Varmt välkommen!

20 maj 2025
Sista ansökan:
6 november 2025
Mötesbokare till A-hub Örebro – bli en nyckelspelare i vårt säljteam!
A Hub AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vi söker dig som vill bli en del av ett snabbväxande och innovativt företag där relationer står i fokus, både internt och externt. Här får du möjligheten att växa i en roll där ditt bidrag verkligen gör skillnad. A-hub är ett expansivt och innovativt företag inom rekryterings- och bemanningsbranschen. På A-hub tror vi på ständig utveckling – både för våra kunder och våra medarbetare. Hos oss blir du hörd, sedd och får möjligheten att växa i din roll. Vill du kickstarta din karriär inom försäljning och bli en mästare på mötesbokning? Då är detta din chans. Sedan vi öppnade våra dörrar i Örebro mars 2022 har vårt kontor haft en snabb tillväxttakt och är ett team av 15 interna medarbetare. I regionen ingår Närke, Västmanland, Värmland och Dalarna. Vi har byggt upp ett team av seniora rekryterare som besitter en bred kompetens inom bland annat teknik, IT och ekonomi. Vi är stolta över de relationer vi har byggt med kunder, kandidater och konsulter, och ser med spänning fram emot att fortsätta vår resa mot ytterligare tillväxt och framgång. En resa vi gärna vill göra med dig! Vår företagskultur drivs av våra kärnvärden: Human First, Challenge Everything, och Adapt to Change, vilket speglar vår strävan efter ständig förbättring och innovation. Om tjänsten Vi söker en driven och målfokuserad mötesbokare. Du vill vara med och bygga upp denna funktion från grunden. Du kommer att arbeta nära våra utesäljare och ha en central roll i att identifiera och boka in möten med potentiella kunder. Med andra ord – du blir startskottet för våra affärer. I rollen kommer du exempelvis att: Kontakta företag via telefon och e-post för att boka möten åt våra utesäljare Arbeta strategiskt tillsammans med säljteamet för att identifiera relevanta företag i vår region Registrera och följa upp leads i vårt CRM-system Bygga relationer och skapa intresse för våra tjänster Mäta och analysera ditt arbete för att hela tiden bli vassare Vi sätter stor vikt vid dina personliga egenskaper där vi gärna ser att du  Trivs i telefon och gillar kalla samtal – du har en naturlig nyfikenhet och drivs av att hitta rätt kunder Är orädd och uthållig – du ser ett nej som en utmaning snarare än ett hinder Har en stark vilja att utvecklas – du vill bli riktigt bra på ditt jobb och förstår att en djupare förståelse för vår bransch gör dig ännu bättre Älskar att jobba mot tydliga mål – du triggas av KPI:er och att mäta din egen prestation Har fingertoppskänsla i samtal – du kan anpassa din kommunikation och vet när du ska driva på eller ta ett steg tillbaka Vi söker dig som Bor i Örebro eller i närheten Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Erfarenhet av mötesbokning, försäljning eller kundkontakt är ett plus, men det viktigaste är att du har rätt inställning och vilja att lära dig. Vi erbjuder En spännande roll där du får bygga upp mötesbokningen från grunden Stora utvecklingsmöjligheter – på sikt kan du växa vidare mot en utesäljarroll En kultur där driv och initiativ premieras – vi är ett tight team som hjälper varandra att lyckas Bra förmåner Övrig information Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Placering: Örebro, på plats Låter det som något för dig? Ansök nu och ta första steget mot en karriär inom försäljning hos A-hub. Urvalet sker löpande. Vid eventuella frågor, hör av dig till Per Barth, på [email protected].

20 maj 2025
Sista ansökan:
6 november 2025
Electrical Lead, Gavle
Collen AB
Övriga förmedlare

Location: Gävle Key Requirements: 3rd Level Building Services/Electrical Engineering Degree and/or Trade background Minimum 5 years plus experience in a site-based MEP role Experience working on hyperscale Data Centres Excellent IT skills Strong ability to collaborate and work as part of a high-performance team. Key Responsibilities: Reporting to the MEP Construction Manager in Region, your key responsibilities for the role will include but will not be limited to the following: To align Electrical activities so they are completed in a safe manner, ensuring the Health and Safety of all stakeholders is kept to the forefront of any decisions made or works executed To lead by, example, and ensure all stakeholders are made aware of Company specific Health & Safety policies and procedures and ensure that Health & Safety forms a key part of any discussions To be fully aware of and ensure that all stakeholders are aware of the existence of any hazardous energies and any site-specific management strategies (Lock Out Tag Out) around these sources of energy To have a full working knowledge of the project electrical systems and equipment and to track systems installation to ensure it is compliant with specification and program needs To understand project specific commissioning requirements and to assist in the development of project specific Commissioning Implementation Plans (CIPs) To complete site quality inspections of the Electrical & CSA works to ensure the installation conforms to relevant requirements To coordinate that rooms and or areas meet the relevant CSA and MEP Quality standards and requirements for advanced Beneficial Use in line with the master construction program To ensure stakeholders receive sufficient information needed to progress systems installation suchthat it allows for works progression in line with the master construction program To ensure that contractors and vendors are adequately resourced to complete works successfullyin order to streamline and prioritize the execution of electrical activities To review the master construction schedule and identify opportunity and sequencing to focus on work faces in terms of electrical and CSA scope which will ultimately enhance program delivery To review the site construction power system (Temporary Power) to ensure it is installed to meet ongoing construction and commissioning requirements To chair and input into onsite and offsite meetings with all relevant project stakeholders as per project requirements Issue weekly progress and costs report Management of sub-contractor activities including tracking progress against schedule and manpower levels To review and ensure system electrical stakeholders both (internal and external) produce the following items: (i) Construction and Commissioning Programs reflecting of the Master Construction Schedule (ii) Works execution documents and trackers (iii) Equipment Bills of Materials (BOMs) (iv) Risk Assessments and Method Statements (v) Progress reports reflecting of their scope in alignment with their program (vi) All relevant Field and Vendor turnover/handover packages as required by the Project.

20 maj 2025
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Junior säljare till Presto utbildning i Malmö
Presto AB
Företagssäljare

Presto hjälper företag och organisationer att skydda sina verksamheter mot brand och olyckor och lär människor att agera om något händer. Som medarbetare på Presto är du med och gör skillnad - genom rådgivning, marknadens bredaste utbud av utbildningar, hållbara säkerhetsprodukter och service i världsklass. Vi räddar liv tillsammans med våra kunder. Om rollenEnligt statistik genomför 8 av 10 företag inte rätt utbildningar kopplade till sin verksamhet. Konsekvensen? Varje år sjukskrivs över 39 000 personer till följd av arbetsmiljö olyckor. Det vill vi på Presto förändra – för tillsammans räddar vi liv. Som junior säljare kommer ditt huvudfokus vara att bygga nya kundrelationer och presentera våra produkter och tjänster. Dina arbetsuppgifter inkluderar att marknadsföra och sälja utbildningar via telefon.  Du ansvarar också för att erbjuda skräddarsydda lösningar samt att följa upp med ytterligare stöd och resurser vid behov. Du arbetar mot uppsatta mål både individuellt och i team, med löpande uppföljning av försäljning och utveckling. Vi söker dig somUtveckling ligger i vårt DNA och som medarbetare på Presto drivs du av en lärande kultur, att utvecklas i din roll men även vara med och utveckla verksamheten och branschen. Du har ambitioner och ser möjligheter i utmaningarna du ställs inför, en chans att lära dig och dina kollegor något nytt. För att lyckas i rollen behöver du:  Är resultatinriktad och strävar alltid efter att utvecklas så att du överträffar dina uppsatta mål.  Tycker om att nätverka med andra människor och har en stark kommunikativ sida. Kan uttrycka dig obehindrat i svenska både i tal och skrift  Vill du påbörja din karriär inom försäljning, skicka in din ansökan idag!  Vi erbjuder Utvecklingsmöjligheter inom en långsiktig och stabil bransch som funnits länge. Internutbildning via Presto Academy, vi utbildar dig inom rollens olika verksamhetsområden.   Provisionsmodell utan tak med garantilön. En karriärtrappa som innebär att du ständigt kommer utvecklas i din roll med nya titlar och bonusar. Vill du jobba tillsammans med oss?Vi som jobbar på Presto har olika bakgrund och erfarenhet med en gemensam drivkraft att växa och att arbeta tillsammans som ett lag. Det är kombinationen av våra olikheter som gör oss starka tillsammans. Vi strävar efter att rekrytera medarbetare med olika bakgrund för att spegla samhället och våra kunders mångfald. Stämmer ovan in på dig? Tveka då inte, skicka in din ansökan idag! Våra rekryteringsprocesser är kompetensbaserade och vi använder Alva Labs för att säkerställa en fördomsfri rekrytering. Dessa ger oss en indikation på hur väl du matchar rollbeskrivningen. Vi går löpande igenom ansökningarna, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Slutkandidater kommer genomgå en säkerhetsprövning, inklusive belastningsregister, kreditprövning och drogtest.  Tjänsten är heltid, måndag till fredag 8-17 och anställningen inleds med 6 månaders visstidsanställning med avsikt att sedan fortsätta med tillsvidareanställning. Om PrestoSedan starten 1959 har vi alltid satt säkerheten främst. Det är vilka vi är, det är vad vi gör och det ligger i vårt DNA . Vi har ett ansvar att driva verksamheten på bästa möjliga sätt och vara ett föredöme i vår bransch. Inte bara just nu, utan även för kommande generationer . Årligen servar vi brandskydd och förebygger risker på fler än 75.000 verksamheter och fastigheter Vi återvinner över 70.000 släckare i vår fabrik i Katrineholm och utbildar 100 000 deltagare inom säkerhet.

20 maj 2025
Sista ansökan:
6 november 2025
Säljare - Grundlön + Provision
Mezmer & Partners AB
Telefonförsäljare m.fl.

Om oss Mezmer & Partners AB grundades 2018 och har sedan dess utvecklats till ett dynamiskt förvaltnings- och holdingbolag. Med starkt fokus på långsiktig tillväxt och hållbara resultat samarbetar vi tätt med våra investerare och portföljbolag för att skapa värde för alla våra intressen. Vår callcenter-verksamhet hanteras av vårt helägda dotterbolag Superb Group AB. Superb Group samarbetar med några av Sveriges främsta varumärken, inklusive landets största elleverantör och levererar högkvalitativa tjänster inom försäljning. Vi är stolta över våra höga kvalitetsstandarder, engagerade medarbetare och långvariga kundrelationer, som tillsammans utgör grunden för vår fortsatta framgång och tillväxt. Om jobbet Letar du efter ett jobb som kombinerar utvecklingsmöjligheter med en attraktiv lönemodell? Vi söker nu drivna innesäljare till vårt kontor i Solna, ett stenkast från pendeltåget och Mall of Scandinavia. I rollen kommer du att arbeta med att kontakta privatpersoner för att sälja elavtal. Du representerar Sveriges största elleverantör, vilket ger dig starka förutsättningar att lyckas redan från start! Hos oss får du mer än bara ett jobb - du får en chans att växa, påverka din egen lön och bli en del av en arbetsplats där engagemang och laganda står i centrum. Vi firar våra framgångar tillsammans och ser till att arbetsdagarna präglas av både fokus och glädje! Vad vi erbjuder: Grundlön + Provision: Vi erbjuder en fast grundlön baserad på erfarenhet och en provisionsmodell som ger dig möjlighet att nå höga lönenivåer Arbetstider med balans: En preliminär 35-timmars arbetsvecka (ca 09.00–17.00) gör att du får mer tid till fritid och återhämtning. Vi utgår även efter semesterlagen Stöd och gemenskap: Vi erbjuder kontinuerlig utbildning, coaching och teamaktiviteter för att främja din utveckling. AW, säljtävlingar osv tillsammans med fantastiska kollegor Omfattning: Heltid Vi söker dig som: Är både kommunikativ och serviceinriktad med en naturlig förmåga att bygga relationer och leverera hög kundnöjdhet Har ett starkt engagemang och driv för att nå dina mål Talar och skriver flytande svenska Erfarenhet av försäljning är ett plus men inget krav. Vi ger dig rätt förutsättningar för att lyckas Anställning och start: Vi erbjuder en 6 månaders provanställning, som därefter övergår till en tillsvidareanställning. Startdatum sker löpande. Ansökan: Skicka in din ansökan via ansökningsknappen. Urval sker löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart du har möjlighet. Vi ser fram emot att läsa den! Välkommen med din ansökan!

20 maj 2025
Sista ansökan:
6 november 2025
Transportbilssäljare till Kihlströms Segeltorp
Starfinder AB
Företagssäljare

Kihlströms Transport och Lastbilscenter är Sveriges största återförsäljare av IVECO och Isuzu samt en ledande aktör inom transportbilsförsäljning. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö med fokus på kundnöjdhet och högkvalitativa produkter. Just nu söker vi en transportbilsäljare – en spännande möjlighet för dig som vill växa i branschen. Om tjänsten Hos oss får du ansvar för hela försäljningsprocessen – från första kontakt till leverans. Du bygger upp din egen kundstock och samarbetar med leverantörer av fordonsinredning för att skapa skräddarsydda lösningar. Du kommer också att arbeta proaktivt för att behålla och utveckla befintliga kundrelationer genom regelbundna kontakter och skräddarsydda erbjudanden. Dina ansvarsområden inkluderar: Skapa och underhålla långsiktiga kundrelationer samt aktivt driva försäljning. Leda hela försäljningsprocessen och koordinera anpassning av fordon med leverantörer. Rådgöra kunder kring vårt sortiment, genomföra provkörningar och erbjuda finansieringslösningar. Bidra till hög kundnöjdhet genom professionellt bemötande och lösningsorienterat arbete. Din bas är i Segeltorp, men du möter kunder över hela Stockholm. Du blir en del av ett engagerat team och rapporterar till försäljningschefen. Vi söker dig Du trivs i en dynamisk miljö där försäljning står i centrum, och har en naturlig förmåga att prioritera och anpassa dig till olika situationer. Du motiveras av att ta ansvar, driva din försäljning framåt och leverera resultat – både individuellt och tillsammans med teamet. Att bygga och bevara relationer med kunder och kollegor är en självklarhet för dig. Du är en lagspelare som brinner för att ge varje kund en förstklassig upplevelse. Tillgänglighet, lyhördhet och service i världsklass är en självklarhet för dig. Vi ser gärna att du: Arbetar proaktivt med kundvård och uppföljning. Strukturerat identifierar nya affärsmöjligheter. Är självgående, lösningsfokuserad och gillar att ta ansvar. Bidrar med energi och glädje till teamet. Idag sker en stor del av försäljningen via telefon och digitala kanaler – därför är du trygg med dagens teknik och nyfiken på nya arbetssätt och lösningar. Samtidigt har du förmågan att arbeta självständigt, ta ansvar för hela försäljningsprocessen och bygga upp din egen kundstock. Vi erbjuder Vi erbjuder en utvecklande tjänst i en växande bransch, där du får arbeta med ett starkt varumärke inom transportbilar. Hos oss blir du en viktig del av ett team som jobbar mot gemensamma mål och levererar högsta kvalitet till kunderna. I denna rekrytering samarbetar vi med Starfinder. Frågor om processen besvaras av Malin Dunder 0767776762 och Dennis Palenzovski 0720996097. Skicka din ansökan och CV redan idag – vi ser fram emot att höra från dig!

20 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025
Produktambassadör Kalmar
Brand Impact Sweden AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Vill du arbeta som Produktambassadör för några av världens största varumärken? Hos Brand Impact får du möjligheten att sprida glädje och matupplevelser i butik samtidigt som du utvecklar expertis inom försäljning, service och mat & dryck.  Extrabjobb i butikI rollen som Produktambassadör kommer du att representera olika varumärken i livsmedelsbutiker genom att bjuda på smakprover, informera om nyheter och svara på frågor från butikens kunder. Jobbet passar dig som uppskattar sociala arbetsdagar, är nyfiken på nya produkter och är passionerad kring mat och dryck. Vem söker vi till vårt ambassadörsteam? Du är över 18 år. Du kan kommunicera bra på svenska. Du är utåtriktad, positiv och gillar att sprida glädje. Du har ett intresse för mat och dryck. Du är serviceinriktad och flexibel. Du kan arbeta vid behov, främst torsdagar och fredagar kl 11-19. Arbetsuppgifter – Produktambassadör i butik Bjuda kunder på smakprover och informera om produktnyheter. Vara varumärkets ansikte utåt i butiken. Arbeta både självständigt och tillsammans med kollegor. Vi ser fram emot din ansökan!

20 maj 2025
Sista ansökan:
6 november 2025
Sälj- och projektkoordinator med inriktning mot renovering och bygg
ToM Holding AB
Telefonförsäljare m.fl.

Om oss Installationspartner i Sverige (IPIS) är ett ungt företag i snabb tillväxt. På bara tre år har vi hjälpt över 60 000 kunder i hela Sverige, och sedan oktober 2024 är vi en del av koncernen Tom, tillsammans med Offerta. Tillsammans skapar vi en starkare marknadsposition och ett bredare erbjudande till våra kunder. Nu söker vi dig som vill vara en viktig del av vår fortsatta tillväxtresa – med fokus på om- och tillbyggnad samt renovering. Om rollen I den här rollen kommer du att arbeta som länk mellan våra kunder och våra avtalade utförare, med fokus på projekt inom: Badrumsrenovering Golvläggning Golvslipning Måleri Rivning Takläggning Fasad Andra typer av om- och tillbyggnadsarbeten Du kommer att hantera inkommande förfrågningar via telefon och mejl, boka in uppdrag, och ansvara för att ta fram och räkna på offerter. Rollen kräver både ett kommersiellt och ett tekniskt sinne – du behöver förstå kundens behov, omsätta det till ett konkret uppdrag, och säkerställa att rätt hantverkare får rätt information i rätt tid. Vi ger dig löpande utbildning om våra produkter, tjänster och processer, så att du känner dig trygg i att guida både kund och leverantör. Vem är du? Vi söker dig som: Är kommunikativ och lösningsorienterad Har ett intresse för bygg- och renoveringsbranschen Gillar att ha många bollar i luften och trivs i en koordinerande roll Är självgående men också en lagspelare Har god datorvana och ett strukturerat arbetssätt Talar och skriver obehindrat på svenska, och gärna även engelska Meriterande erfarenheter (ej krav): Har arbetat i byggvaruhandel Har yrkesbakgrund inom exempelvis måleri, golvläggning, golvslipning, badrumsrenovering, rivning, takläggning eller fasad Har erfarenhet från andra delar av bygg- eller hantverksbranschen Vi lägger stor vikt vid din personlighet, engagemang och vilja att lära dig – det är viktigare än exakt bakgrund. Vad vi erbjuder: Friskvård Prohelia företagshälsa Moderna kontorslokaler i Fyrislund, Uppsala med tillgång till parkering Fast månadslön enligt överenskommelse samt möjlighet till provision Möjlighet att växa i takt med att vår verksamhet expanderar Bra att veta Tillträde: Snarast eller enligt överenskommelse Arbetstid: Heltid Arbetsort: Uppsala (på plats) Ansökan: Urval och intervjuer sker löpande.  För frågor om tjänsten, kontakta Gabriel Persson på [email protected] Välkommen med din ansökan! Var med och forma framtidens renoveringslösningar tillsammans med IPIS!

20 maj 2025
Sista ansökan:
6 november 2025
Fältsäljare till Sjömarkens Isolering
Bravura Sverige AB
Företagssäljare

Är du en social person som motiveras av att träffa människor dagligen och vill hjälpa de till att skapa en bättre husupplevelse? Motiveras du av att se nya platser varje dag istället för att sitta på ett kontor? Isåfall tycker vi att du ska söka tjänsten som Fältsäljare hos Sjömarkens Isolering där du får jobba med frihet under ansvar tillsammans med ett nytt team! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Sjömarkens Isolering. Om företaget Sjömarkens Isolering är en marknadsledande lösullsinstallatör på sina marknader sedan 40 år tillbaka. Bolaget arbetar med ständig kompetensutveckling och installatörerna har stort hantverkskunnande. Från de största projekten för byggföretag till garagetillbyggnader hos villaägare – Sjömarkens hanterar alla situationer. De erbjuder alltifrån tilläggsisolering för att sänka energiförbrukningen, isolering av nybyggnad eller tillbyggnad av villor, samt storskalig nyproduktion som sparar på både tid och miljö. En unik framgångsfaktor för Sjömarkens är att de tillverkar sin egen isolering i Borås och har egna installatörer, något som möjliggör en snabb leverans. Lösull, som isoleringen bygger på, är det effektivaste sättet att isolera alla husets konstruktioner - väggar, golv och tak. Det sparar tid och snickarna slipper dammig hantering. Samtidigt behövs ingen plats för förvaring av isolering på bygget. Dessutom blir det inget spill, för det tar Sjömarkens installatörer hand om. Sjömarkens är ett familjärt bolag och består idag av cirka 40 medarbetare på 15 orter i Sverige, varav 9 distriktsäljare. Nu gör bolaget en satsning för att utöka försäljningen mot privatpersoner som är en resa du får vara med och bygga upp med ett helt nytt team i södra Sverige! Arbetsuppgifter I rollen som Fältsäljare arbetar du tillsammans med ett team där ni bearbetar och informerar villaägare om Sjömarkens isoleringslösningar inom ett givet geografiskt område. Detta innebär att du fysiskt uppsöker villaägarna och presenterar hur de kan förbättra sin isolering och vilka möjligheter som finns. Som ett nästa steg bokar du in ett uppföljande möte där du genomför en besiktning som mynnar ut i en kundanpassad lösning och presenterar ett prisförslag, följt av en inbokning för installation. I rollen har du stor påverkan på din egen lön, där det endast är du själv som sätter gränserna för vad du kan uppnå. Arbetstiderna är flexibla med ett riktmärke runt 8:00-17:00 på vardagar. Kontoret ligger i Kävlinge och ditt försäljningsdistrikt kommer vara inom 3-4 mils radie från kontoret. Fysiskt uppsökande av villaägare för att informera om Sjömarkens isoleringslösningar Boka in uppföljningsmöten för besiktning och offertskrivning Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper För denna tjänst är dina personliga egenskaper det viktigaste. Det vill säga att du anstränger dig för att inge ett gott första intryck som är förtroendeingivande mot villaägarna, samt att du ser detta som en spännande utmaning och motiveras av vilka resultat det kan ge dig. Vi tror att du trivs i sociala sammanhang och inte räds för att ta första steget till ett samtal, samt att du har ett inre driv och trivs med att jobba mot uppsatta mål. Vi ser även att du är intresserad av bygg och tycker att det är en spännande produkt att erbjuda som skapar värde för villaägare.  Förutom dina personliga egenskaper tänker vi även att du: Har någon typ av erfarenhet från kundkontakt, alternativt försäljning Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Har B-körkort  Övrig information Start: 9 juni Plats: Kävlinge, fördelaktigt om du är bosatt i Sydvästra Skåne Lön: Fast lön och rörlig modell Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

20 maj 2025
Sista ansökan:
22 oktober 2025
Sourcing Leader Chemicals
Valueone AB
Inköpare och upphandlare

ValueOne is looking for a Sourcing Leader in Chemicals for an assignment at one of our clients within a Life Science company in Uppsala. Start date is as soon as possible and the assignment runs for one year, with possibilities for over recruitment. ValueOne is specialists in supply chain management, purchasing and logistics. We offer our customers services in three business areas: interim logistics and procurement consultants, recruitment of buyers and logisticians, as well as development of our customers’ supply chain operations in terms of strategies, models, methods, processes, structure, and competence. We can offer a variety of assignments at all levels within Supply Chain Management. As a consultant at ValueOne, you are part of a professional and enterprising team consisting of the leading consultants in purchasing and logistics. If you choose to join our team, you are offered: A market salary, which you can influence yourself. Occupational pension. Health and care insurance. Health care allowance. Personal coaching and career advice. Network meetings with competent colleagues and Supply Chain professionals through recurring events and lectures. Competence development through world-leading individually tailored education and courses in Supply Chain thanks to our partnership with CIPS (www.cips.org).  The role   As a Sourcing Leader you will lead global procurement by developing sourcing strategies, negotiating supplier agreements, and ensuring regulatory compliance. You will collaborate cross-functionally to support product development, monitor supplier performance, and drive improvements in key procurement metrics. Main tasks: Lead the global procurement process. Develop and implement sourcing strategies to ensure cost-effective and compliant supply. Identify and qualify suppliers in collaboration with other departments. Negotiate with global suppliers on prices, delivery times, and agreements to get good terms and follow the rules. Monitor supplier performance and conduct audits to ensure quality and compliance. Stay updated on global chemical markets and regulatory changes. Contribute to new product development by identifying and sourcing new chemicals and intermediates. Drive improvements in KPIs such as cost savings and sustainability. Receive, manage, and resolve issues that arise in collaboration with suppliers Participate in S&OP meetings to support demand planning and ensure smooth deliveries This role involves business travel both within the country and internationally. Experience and competencies   To succeed in this role, you should hold a Bachelor’s degree in Chemistry, Chemical Engineering, Supply Chain, or a related field. You have at least five years of experience in direct procurement or sourcing. It is meritorious if you have experience within chemical supply markets, with experience in global procurement and chemical sourcing. You are fluent in English, both spoken and written, and preferably have industry experience in Life Sciences, Biotech, or Pharmaceuticals. You are proficient in ERP systems and familiar with procurement analytics tools. As a person, you are a strong collaborator who takes initiative and works effectively independently. You also demonstrate excellent negotiation skills. Application   We look forward to receiving your application. Feel free to contact Frank Hemgren at +46 70 748 18 91 or 010 332 29 20 with any questions regarding the listed position. Please note that to apply for this position you need to be an EU citizen or have a valid Swedish working permit.

19 maj 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025