Vill du driva produktprojekt från idé till färdig vara i butik? På Geia Food blir du en nyckelspelare i ett snabbväxande företag där innovation, kvalitet och samarbete står i fokus. Här får du arbeta nära både kunder och leverantörer – och vara med och forma framtidens livsmedelsutbud i Norden. OM TJÄNSTEN Geia Food är en ledande aktör inom private label, livsmedelshandel och varumärkesutveckling i Norden. Med en unik affärsmodell som kombinerar lokal närvaro med internationell sourcing skapar Geia mervärde för både kunder och producenter – genom innovation, logistiklösningar och ett konsekvent fokus på kvalitet. Här arbetar du i ett passionerat och engagerat team där samarbete står i centrum, både med kollegorna på huvudkontoret i Karlstad och med andra kontor inom Geia-gruppen. I rollen som Project Coordinator ansvarar du för att leda produktrelaterade projekt inom dagligvaruhandeln, industrin och foodservice från idé till lansering, inklusive planering, koordinering och uppföljning mot kunder och leverantörer. Du hanterar även samtliga artiklar som är i drift och säkerställer att prisuppdateringar och artikelinformation är uppdaterade. Du erbjuds ett gediget onboarding-program och hjälpsamma kollegor för att ge dig rätt verktyg för att lyckas i rollen. Du erbjuds - En anställning hos ett starkt växande innovativt företag - En möjlighet att arbeta i ett sammansvetsat team där alla hjälps åt ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Projektleda lansering av nya produkter samt uppdateringar och avveckling av befintliga artiklar * Säkerställa korrekta inköps- och försäljningspriser i affärssystemet vid prisjusteringar och produktlanseringar * Leda interna uppstartsmöten och samordna mellan olika avdelningar * Bygga relation och ha tät kommunikation med såväl kunder som leverantörer VI SÖKER DIG SOM Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och för att lyckas i rollen tror vi att du trivs med att ta initiativ och driva ditt arbete framåt med en positiv inställning. Du har en framåtlutad och kommunikativ sida som gör att du gärna har kontakt med externa parter, men du har också förmågan att fokusera och arbeta strukturerat med detaljer. Som person är du målmedveten och ansvarstagande med en vilja att bidra till teamet och inte räds att kvala upp ärmarna när det behövs. Utöver det söker vi dig som.. * Har erfarenhet av att arbeta i projektform * Är van med att arbeta i affärssystem samt god datavana * Är obehidrad i det svenska och engelska språket, då det används i det dagliga arbetet Det är meriterande om du har - Tidigare erfarenhet inom livsmedelsbranschen - Tidigare erfarenhet av projektledning Övrig information * Startdatum: Hösten 2025 * Placeringsort: Karlstad. Om du ansöker från en annan ort ser vi gärna att du i din ansökan beskriver hur du planerar din pendling till arbetsplatsen * Arbetstider: Kontorstider med möjlighet till flex när arbetsuppgifterna tillåter Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Läs mer om Geia Food och hur de presenterar sig som arbetsgivare här!
Har du vad som krävs för att bli en stjärnsäljare? Är du skicklig på att bygga starka kundrelationer och har lätt för kommunikation? Kickstarta våren med en ny arbetsplats och bli en del av ett engagerat samt ambitiöst team! Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att sälja och skräddarsy en helhetslösning av digital marknadsföring åt andra företag i landet. Du hjälper både befintliga såsom nya kunder med att utveckla deras marknadsföring och pådriva deras digitala räckvidd. Förutom en spännande möjlighet inom en spännande bransch så kommer du till en attraktiv samt trygg arbetsplats. Företaget värdesätter sin kultur högt, och fokuserar på att vara en utvecklande och stimulerande arbetsgivare. Det finns goda möjligheter att utvecklas och klättra inom bolaget. Med tjänsten får man en djupgående introduktion så att du känner redo inför första försäljningssamtalet. Du kommer att anställas direkt av kund, som i denna annons valt att hålla sig anonym. Du kommer under rekryteringsprocessen informeras kring vilket företaget är, men vi uppskattar att detta förblir anonymt under hela vår rekrytering. Vi tillämpar löpande urval och tillsättningar. Arbetet är på heltid, med start i slutet av augusti 2025. Arbetsplatsen är belagd i Växjö, där du jobbar på kontor med resterande kollegor DETTA SÖKER VI Vi söker nu deras nya lösningsorienterade och prestigelösa arbetare till företagets säljteam. Som person är du social och trivs med att arbeta serviceinriktat, med målet att skapa nöjda kunder. Du arbetar strukturerat och effektivt samt har ett stort intresse för försäljning. Vi söker dig som har minst ett halvårs arbetslivserfarenhet av kundkontakt, gärna inom försäljning. Du är bekväm med att kommunicera både muntligt och skriftligt samt behärskar svenska i tal och skrift. Ingen eftergymnasial utbildning krävs. Låter detta som en roll för dig? Ansök redan idag! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Letar du efter en arbetsplats för framtiden? Att besöka en av Telenors butiker ska vara en upplevelse i världsklass! Våra kunder bemöts därför av personal med god kunskap om våra produkter och tjänster. Vi strävar alltid efter att hitta den bästa lösningen för varje kund och göra det komplicerade enkelt i alla lägen. Så letar du efter en arbetsplats där du får vara med och bidra till det viktigaste som finns – relationerna mellan människor? Då är du välkommen till oss på Telenor! Är du den vi söker? Vi behöver dig som är på tårna! Du har en genuin vilja att lära och utvecklas så att vi kan möta kunders ständigt föränderliga behov – idag och imorgon. Driv och engagemang är något vi värderar högt, och vi ser det som en grund för att skapa resultat och långsiktig framgång. Vi söker dig som har disciplin i ditt arbete – du tar ansvar och ser till att dina uppgifter blir gjorda på ett effektivt sätt. Du ser möjligheter där andra ser hinder och tar initiativ för att skapa de bästa förutsättningarna – både för kunden, teamet och dig själv. För att söka denna tjänst behöver du ha fyllt 18 år och behärska svenska i både tal och skrift. Det är även meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundkontakt, exempelvis inom kundservice eller försäljning, antingen över telefon eller i butik. Har du dessutom grundläggande kunskaper i säljteknik ser vi det som ett stort plus. Våra löften till dig Vi är bättre tillsammans. Hos oss möts du av en familjär och inkluderande kultur, en stark gemensam värdegrund och ett ledarskap som ger dig frihet och handlingskraft. Vi tror på att ge varandra förtroende och frihet att agera och fatta beslut, samtidigt som vi är där för varandra i med- och motgångar. Vi stöttar relationer och samhällen. Telenor är ett samhällsbärande företag och här får ditt arbete ett större syfte. Vi skapar värde för miljoner människor varje dag och har ett kundnära förhållningssätt där mänskliga relationer står i centrum. Vi ger plats för livet. Vi finns där genom livets alla faser och erbjuder trygghetspaket i form av bl.a. kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och möjlighet att skräddarsy försäkringslösningar som passar just dig, för ditt behov här och nu. Som tillsvidareanställd får du dessutom två give-me-a-break-days per år som ger dig en extra paus med möjlighet till återhämtning och välmående. Vi bjuder in till en spännande karriärresa. Din utveckling står i centrum och hos oss är lärande en del av kulturen. I butikerna fokuserar vi på att coacha, utveckla och ge dig rätt verktyg för att trivas och växa. Telenor erbjuder både fysiska och digitala utbildningar anpassade för just din utvecklingsresa. Genom Växa, vår utbildningsplattform, och andra lärandeinitiativ får du därmed möjligheten att utvecklas och forma din egen karriär. Majoriteten av våra tjänster tillsätts internt så när du vill vidare väntar möjligheterna här. Sök till oss idag Vill du ta ditt nästa steg i karriären med oss? Vi ser fram emot din ansökan! Vi träffar kandidater löpande så hör av dig redan idag. Anställningsform: Visstidsanställning, deltid vid behov på uppskattningsvis 80% Frågor? Kontakta Matthew Christensen på [email protected] eller +46733513853 (vi tar ej emot ansökningar via mejl). Bra att känna till Om du går vidare i rekryteringsprocessen kommer du få göra tre tester som fokuserar på din personlighet och färdigheter. Enligt Telenors policy genomför vi även bakgrundskontroll på slutkandidat i samtliga rekryteringar.
Inspireras du som oss av matglädje, försäljning och hållbarhet? Nu söker Coop Domino dig som har ett stort fokus på försäljning och en stark drivkraft att leverera resultat. Du brinner för att testa nya vägar i ditt arbete och för ett kundmöte i världsklass! Är du redo? Vi erbjuder dig: Som Försäljningsledare på Coop kommer du att vara en nyckelperson i butiken och inom ditt ansvarsområde med kundnöjdhet, försäljning och ständig förbättring i fokus. I ditt arbete ingår att: - Skapa den bästa kundupplevelsen inom ditt ansvarsområde med matglädje och inspiration - Utifrån ett affärsmannaskap leverera resultat utifrån butikens mål och nyckeltal inom ditt ansvarsområde - Initiera, leda och driva olika initiativ för att förbättra lönsamhet och resultat inom ditt ansvarsområde - Säkerställa att rutiner hålls i det dagliga arbetet - Arbeta aktivt med hållbara val i butik Tjänsten är ett vikariat på heltid, 38,25 timmar i veckan. Tillträde enligt överenskommelse. Tjänsten kommer att gälla i ca 1 års tid. Vem söker vi: För oss på Coop är det viktigt att ständigt lära oss av varandra för det är genom utveckling vi skapar resultat! Till oss på Coop tar du med dig: - Erfarenhet från detaljhandeln och/eller hotell- och restaurangbranschen - Erfarenhet av att leda personal är meriterande Det är meriterande om du har dokumenterat goda resultat av försäljning inom detaljhandeln. Även flerspråkighet och intresse/erfarenhet av olika kulturer är meriterande. Vi ser fram emot att vara en del i din utvecklingsresa. Genom dina personliga egenskaper och erfarenheter är du med och bidrar till en arbetsplats där vi tar hand om varandra, våra kunder och vårt samhälle. Resten lär vi dig på vägen. Välkommen till Coop! Kontaktpersoner: Olivia Thell Björkman | Butikschef Ansökningsprocessen: Som ett led i vårt arbete mot en så rättvis och fördomsfri rekryteringsprocess som möjligt har vi i denna process valt att samarbete med Hubert.ai. Efter ansökan kommer du att bjudas in till in en chatt-baserad intervju med vår virtuella rekryteringsassistent Hubert. Genomför den gärna så fort du har möjlighet. Intervjun tar cirka 10-15 min att genomföra. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. För våra slutkandidater kan vi komma att utföra bakgrundskontroll. Vi ser fram emot din ansökan! För att dina personuppgifter ska behandlas korrekt tar vi endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. Ansökningar via mejl kommer inte med i vårt urval pga GDPR-rutiner. Coop är unikt! Det är lätt att tro att alla matbutiker är lika. Samma varor på hyllorna, samma kundvagnar och så kassan vid utgången. Men Coop är annorlunda eftersom vi ägs av våra 3,8 miljoner medlemmar. Det är vad som gör oss unika. Det ger oss också ett extra stort ansvar, men också extra stora möjligheter. Coop är en av Sveriges största arbetsgivare och vi drivs av uppgiften att ge alla tillgång till den goda maten. Vi är inne i en spännande förändringsresa mot att vara den goda kraften i mat-Sverige. Vi ska förenkla vardagen och ge alla tillgång till goda råvaror – något som är bra för både kropp, själ och vår miljö. Coop har länge levt i framkant och förverkligat vikten av ekologiskt tänkande. Vår fisk är certifierad, hönsen utsläppta och vårt egna varumärke Änglamark är utsett till Sveriges Grönaste Varumärke - men vår resa slutar inte där. Tillsammans med våra medarbetare arbetar vi varje dag tillsammans med våra kunder för att fortsätta vara bäst på hållbar utveckling och nu satsar vi ännu mer på att sprida matglädje och mer kärlek till bra råvaror. Coop Östra driver ca 200 Coop-butiker i Uppsala, Stockholmsområdet, Södermanland och Östergötland. Vi har en omsättning på ca 13 miljarder kr och är ca 5000 anställda, varav merparten är butiksanställda. Tillsammans kan och ska vi bli Sveriges bästa matkedja och den goda kraften i mat-Sverige! Coop värdesätter kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
10% of Europe's CO emissions are caused by residential heating, and energy bills are out of control. Aira is here to change that. With our intelligent Aira Heat Pump at the heart, we're making the switch to clean energy-tech easier and more affordable. Helping Europe turn off gas and slashing energy costs one home at a time. Founded in 2022, and with 1000+ employees and counting, Aira is driving the clean energy revolution by providing homes with modern clean energy-tech solutions such as solar power, battery storage solutions, and heat pumps. With a state-of-the-art production facility in Poland, an HQ in Stockholm, Sweden, and hubs across the UK, Germany, and Italy, Aira is well on track to install clean energy-tech into 5 million homes by 2034. About the role As a Product Manager on our Customer Solutions team, you'll drive product strategy at the intersection of customer experience and business growth. This role sits within our Customer Acquisition area, where you'll own critical product initiatives including intelligent recommendation systems, dynamic pricing optimization, and market expansion capabilities. Working in an agile environment with cross-functional teams and C-level stakeholders, you'll help shape how Aira scales across diverse European markets while navigating complex technical and regulatory requirements. In this role, you will: Own the product vision and roadmap for our customer solution matching platform, enabling market teams with pricing capabilities and driving company bets on new products through intelligent recommendation systems Lead cross-functional agile team to deliver high-impact features, managing stakeholder relationships across engineering, design, operations, and executive teams Establish OKRs and success metrics, develop pricing and recommendation algorithms, and lead A/B testing initiatives to drive continuous improvement Drive product initiatives for new geographic markets, adapting to local regulations and consumer behaviors while balancing competing priorities in a fast-paced environment We're transforming how clean energy solutions are discovered and delivered across Europe—making complex decisions simple for customers while optimizing business outcomes. If you're motivated by solving challenging product problems in a mission-driven, high-growth environment, this role offers exceptional impact and visibility. What you bring to the team 3+ years of product management experience with proven track record of shipping successful products Strong background in agile methodologies (Scrum, Kanban) and modern product development practices. Experience facilitating workshops, sprint ceremonies, and cross-functional collaboration Experience with product discovery techniques, user research, and data-driven decision making Proven ability to manage complex stakeholder relationships and drive consensus across teams Comfortable working with engineering teams on technical product requirements Excellent written and verbal communication skills in English Bonus Experience (any combination of these is valuable): High-growth, scaling environments with rapid market expansion International product experience, particularly in European markets Please note: As summer is a time when many of our team members are on vacation, our recruitment process will be slower than usual. We may not be able to review applications and start interviewing until early August, once everyone is back. Thank you for your patience and understanding. We truly appreciate your interest in joining us, and we look forward to connecting with you soon! What is in it for you? Gain hands-on experience in a fast-growing scale-up, with a supportive and inclusive culture, and career advancement opportunities. Collaborate with diverse teams across international markets and launch products globally. Develop and grow personally and professionally in an entrepreneurial-minded environment. Thrive in a dynamic, solution-oriented culture, tackling challenges and driving meaningful solutions that make a positive impact on the world. Influence the company's success, with a visible impact on product development and market growth. Enjoy the flexibility of our hybrid work model and discover our brand-new office at Norra Stationsgatan 93 in Stockholm. Conveniently located near public transport, with Sankt Eriksplan and Odenplan stations just a few minutes' walk away At Aira, we champion the next-generation energy as well as diversity and inclusion. We firmly believe that a diverse workforce fosters innovation and creativity, enhancing our ability to serve customers and communities effectively. We welcome individuals from all backgrounds, cultures, and perspectives to join our team. Our commitment is to uphold equality and inclusivity, fostering a collaborative environment where everyone can thrive and contribute to a better future for our people and the planet.
Brinner du för att skapa maximal kundnytta genom tjänsteförsäljning inom IT? Är du duktig på att engagera och inspirera? Drivs du av att överträffa personliga mål och av att växa med uppgiften? Om ja på alla frågor, då kan den här rollen vara för dig! Just nu söker vi en Key Account Manager till vår försäljningsavdelning i Falun. Om Nordlo Vi är IT-partnern som sätter medarbetare och kunder först. Vår framgång bygger på våra fantastiska medarbetares insatser, som med en passion för hållbara lösningar har kraft att förändra. Vi vet att goda idéer kan komma från organisationens alla hörn, och vi vill att våra medarbetare ska komma närmare känslan av att ingenting är omöjligt. Vi har valt en decentraliserad organisationsmodell med delegerat beslutsmandat, så att du kan driva din egen och kundens utveckling och nå din fulla potential. Vår strävan och vilja är att ständigt förbättra, utmana och förändra. För att nå till toppen gör vi jobbet tillsammans, vi agerar med hjärtat och skapar affärsvärde för våra kunder. Nordlo omsätter 2,4 miljarder SEK, har ca 1000 anställda på orter över hela Sverige och stora delar av Norge. Dina kollegor Som Key Account Manager hos Nordlo jobbar du på en spännande arbetsplats med stora möjligheter till utveckling. Vi har en kultur där alla kollegor hjälps åt och det finns alltid stöttning att få om man behöver det. Nordlos framgång bygger på människor som alla delar en passion för IT och digitala lösningar som har kraft att förändra samhället. Vår försäljningsavdelning i Falun/Gävle består idag av 9 personer. Vi strävar alltid efter att jobba nära varandra, trots distans, med högt i tak och ett stort engagemang. Gruppen leds av Försäljningschef Erik Olsson Mörk. Hans ledarskap beskrivs som lyhört, transparent och tydligt med stor frihet inom givna ansvarsområden. För honom är det viktigt att arbetet präglas av engagemang, utveckling och ett eget ansvarstagande. Din roll Din huvudfokus är att driva och utveckla strategiska kunder och prospekts i deras digitaliseringsresa. Du kommer att ha ett eget försäljningsansvar för dina kunder och säkerställa att de utvecklas enligt uppsatta mål. Några ansvarsområden som hör ihop med din roll som KAM på Nordlo är: - Arbetar aktivt mot utvalda prospekts - Fokus på omsättnings- och lönsamhetsökning på befintlig kund - Driva kunderna mot utvalda affärsområden såsom IT-säkerhet och Drift - Ansvarar för långsiktig planering, genomförande och prognos på utvalda kunder - Ansvarar för att ständigt uppdatera kunden med Nordlos tjänsteportfölj och nyheter - Ansvarar för att vara ledande kommunikatör mot kunden, leveranssidan och Ekonomi/Backoffice - Ansvarar för att tydligt kommunicera och förmedla kundernas behov mot rätt instanser internt - Ansvarar för avtalshantering och efterlevnad Förtroendet från våra kunder är viktigt för oss och vi ser det som en självklarhet att du arbetar aktivt för att bibehålla och stärka förtroendet genom god kommunikation och ödmjukhet. Du är Vi söker en social och extremt driven person som har erfarenhet av tjänsteförsäljning och ett eget kundansvar inom IT. Som person är du strukturerad, positiv, proaktiv och gillar att arbeta i team samtidigt som du är självgående. Du är lösnings- och resultatorienterad och brinner för att effektivisera och utveckla processer som lyfter företag. Du trivs att jobba i ett högt tempo, har ett starkt driv och en vilja att utvecklas och skapa förändring. Då mycket tid är ute hos kund ställs stora krav på att du har hög social kompetens och är bra på att samarbeta, men att du även klarar självständigt arbete. Du har ett gott affärsmannaskap, ett bra kundfokus och brinner för att ge bästa möjliga service. Vi ser gärna att du har arbetat som Key Account Manager inom IT-branschen i flera år. Du har en väl dokumenterad utbildning eller annan dokumenterad erfarenhet inom området. För tjänsten krävs att du har B-körkort samt behärskar svenska flytande i tal och skrift. Naturligtvis Nordlo För oss är digitalisering ett mänskligt hantverk. Tillsammans kan vi skapa hållbar tillväxt som gör att organisationer står väl rustade inför framtiden, med kraften att skapa ett bättre samhälle. För att lyckas behöver vi engagerade medarbetare som vill vara med oss på resan. Vi tror att nyckeln till vår snabba utveckling är att våra roller går att forma efter medarbetarnas passion och personliga drivkrafter, och för oss är ditt välmående otroligt viktigt. Hos oss kan du förvänta dig följande: - Stor delaktighet och möjlighet att påverka - Stora utvecklingsmöjligheter - Nära samarbete mellan team och kollegor - Ett starkt och närvarande ledarskap - En god balans mellan arbetstid och fritid Är du nyfiken på att veta mer? På vår hemsida kan du läsa om vår verksamhet, kundcase och våra medarbetare. Är du vår nästa Key Account Manager? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Brinner du för att skapa maximal kundnytta genom tjänsteförsäljning inom IT? Är du duktig på att engagera och inspirera? Drivs du av att överträffa personliga mål och av att växa med uppgiften? Om ja på alla frågor, då kan den här rollen vara för dig! Just nu söker vi en Key Account Manager till vår försäljningsavdelning i Gävle. Om Nordlo Vi är IT-partnern som sätter medarbetare och kunder först. Vår framgång bygger på våra fantastiska medarbetares insatser, som med en passion för hållbara lösningar har kraft att förändra. Vi vet att goda idéer kan komma från organisationens alla hörn, och vi vill att våra medarbetare ska komma närmare känslan av att ingenting är omöjligt. Vi har valt en decentraliserad organisationsmodell med delegerat beslutsmandat, så att du kan driva din egen och kundens utveckling och nå din fulla potential. Vår strävan och vilja är att ständigt förbättra, utmana och förändra. För att nå till toppen gör vi jobbet tillsammans, vi agerar med hjärtat och skapar affärsvärde för våra kunder. Nordlo omsätter 2,4 miljarder SEK, har ca 1000 anställda på orter över hela Sverige och stora delar av Norge. Dina kollegor Som Key Account Manager hos Nordlo jobbar du på en spännande arbetsplats med stora möjligheter till utveckling. Vi har en kultur där alla kollegor hjälps åt och det finns alltid stöttning att få om man behöver det. Nordlos framgång bygger på människor som alla delar en passion för IT och digitala lösningar som har kraft att förändra samhället. Vår försäljningsavdelning i Falun/Gävle består idag av 9 personer. Vi strävar alltid efter att jobba nära varandra, trots distans, med högt i tak och ett stort engagemang. Gruppen leds av Försäljningschef Erik Olsson Mörk. Hans ledarskap beskrivs som lyhört, transparent och tydligt med stor frihet inom givna ansvarsområden. För honom är det viktigt att arbetet präglas av engagemang, utveckling och ett eget ansvarstagande. Din roll Din huvudfokus är att driva och utveckla strategiska kunder och prospekts i deras digitaliseringsresa. Du kommer att ha ett eget försäljningsansvar för dina kunder och säkerställa att de utvecklas enligt uppsatta mål. Några ansvarsområden som hör ihop med din roll som KAM på Nordlo är: - Arbetar aktivt mot utvalda prospekts - Fokus på omsättnings- och lönsamhetsökning på befintlig kund - Driva kunderna mot utvalda affärsområden såsom IT-säkerhet och Drift - Ansvarar för långsiktig planering, genomförande och prognos på utvalda kunder - Ansvarar för att ständigt uppdatera kunden med Nordlos tjänsteportfölj och nyheter - Ansvarar för att vara ledande kommunikatör mot kunden, leveranssidan och Ekonomi/Backoffice - Ansvarar för att tydligt kommunicera och förmedla kundernas behov mot rätt instanser internt - Ansvarar för avtalshantering och efterlevnad Förtroendet från våra kunder är viktigt för oss och vi ser det som en självklarhet att du arbetar aktivt för att bibehålla och stärka förtroendet genom god kommunikation och ödmjukhet. Du är Vi söker en social och extremt driven person som har erfarenhet av tjänsteförsäljning och ett eget kundansvar inom IT. Som person är du strukturerad, positiv, proaktiv och gillar att arbeta i team samtidigt som du är självgående. Du är lösnings- och resultatorienterad och brinner för att effektivisera och utveckla processer som lyfter företag. Du trivs att jobba i ett högt tempo, har ett starkt driv och en vilja att utvecklas och skapa förändring. Då mycket tid är ute hos kund ställs stora krav på att du har hög social kompetens och är bra på att samarbeta, men att du även klarar självständigt arbete. Du har ett gott affärsmannaskap, ett bra kundfokus och brinner för att ge bästa möjliga service. Vi ser gärna att du har arbetat som Key Account Manager inom IT-branschen i flera år. Du har en väl dokumenterad utbildning eller annan dokumenterad erfarenhet inom området. För tjänsten krävs att du har B-körkort samt behärskar svenska flytande i tal och skrift. Naturligtvis Nordlo För oss är digitalisering ett mänskligt hantverk. Tillsammans kan vi skapa hållbar tillväxt som gör att organisationer står väl rustade inför framtiden, med kraften att skapa ett bättre samhälle. För att lyckas behöver vi engagerade medarbetare som vill vara med oss på resan. Vi tror att nyckeln till vår snabba utveckling är att våra roller går att forma efter medarbetarnas passion och personliga drivkrafter, och för oss är ditt välmående otroligt viktigt. Hos oss kan du förvänta dig följande: - Stor delaktighet och möjlighet att påverka - Stora utvecklingsmöjligheter - Nära samarbete mellan team och kollegor - Ett starkt och närvarande ledarskap - En god balans mellan arbetstid och fritid Är du nyfiken på att veta mer? På vår hemsida kan du läsa om vår verksamhet, kundcase och våra medarbetare. Är du vår nästa Key Account Manager? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Nu söker vi en hållbarhetsstrateg till vår hållbarhets- och uppföljningsavdelning på Adda. Vi behöver dig som vill jobba både med miljöfrågor och med sociala hållbarhetsfrågor. Hos oss blir du en del av både vårt hållbarhetsteam och av ett par olika kategoriteam och samarbete är något du ser ett stort värde i. Du kommer kunna bidra till ett mer hållbart samhälle och driva på utvecklingen inom hållbar offentlig upphandling. Om du redan idag arbetar med hållbarhetsfrågor i kombination med upphandling och inköp, då är det här tjänsten för dig! Hos oss får du möjligheten att utvecklas både inom hållbarhetsområdet och inom offentlig upphandling. Det är upphandlingsfrågor som är vår kärnverksamhet. Du kommer se till så att våra nationellt samordnade upphandlingar leder till relevanta och hållbara ramavtal och dynamiska inköpssystem för våra kunder. Tjänsten Som hållbarhetsstrateg jobbar du med både miljömässig- och social hållbarhet. Du stöttar våra olika kategoriteam med din expertis hela vägen från affärsanalysen, genom förstudien, dialogerna med marknaden, branschen och kunderna, till att ta fram kravställningar, anbudsutvärdera och följa upp kraven. Du är van att analysera och riskbedöma hållbarhetsaspekter inom olika branscher och hantera krav och verifikat inom tekniskt komplexa områden gällande till exempel innehåll av kemikalier och energiprestanda. Du är också van att arbeta med riskanalyser, kravställningar och verifikat inom det sociala hållbarhetsområdet och att följa upp leveranskedjor. Du behöver vara bekväm med att föra dialog med både leverantörer, revisorer och t.ex. branschorganisationer. Du kommer ha ett nära samarbete med våra kategori- och avtalsansvariga, upphandlare, avtalscontroller, uppföljningskoordinatorer och vår juridiska avdelning. Vi jobbar teambaserat i kategori- och upphandlingsteam, så din roll blir att tillsammans med kollegorna säkerställa att våra avtal och dynamiska inköpssystem blir hållbara och bidrar till att våra kunder i kommunerna, regionerna och deras bolag når sina mål. Du kommer att arbeta nära både kunder och leverantörer varför vi ser att du behöver ha förståelse för hur våra kunders organisationer och hur leverantörsmarknaden fungerar. Du arbetar självständigt och rapporterar till gruppchefen för hållbarhetsteamet. Kvalifikationer Relevant eftergymnasial utbildning. Minst fem års erfarenhet av att praktiskt ha analyserat, ställt och utvärderat miljö- och hållbarhetskrav i offentliga upphandlingar eller erfarenhet av inköp inom privata sektorn som hållbarhetsexpert. God kunskap om Agenda 2030 och de 17 globala målen. God kunskap om klimatfrågor och cirkulär ekonomi. God kunskap om arbetsrättsliga villkor i Sverige, lika rättigheter och tillgänglighetsfrågor Erfarenhet från arbete med internationella leveranskedjor. God kunskap om mänskliga rättigheter, FN:s vägledande principer för företag och mänskliga rättigheter och OECD:s riktlinjer om tillbörlig aktsamhet för ansvarsfullt företagande. Mycket god förmåga att formulera dig på svenska och engelska i tal och skrift. Din profil För att lyckas i ditt arbete bör du vara nyfiken, drivande och engagerad och bra på att få saker utförda inom satta tidplaner. Du har mycket goda kunskaper inom miljömässig hållbarhet, stor förmåga att hantera komplexa underlag och frågeställningar och ser möjligheter. Du är noggrann och strukturerad i ditt arbete, analytisk, lösningsorienterad och har mycket god kommunikativ förmåga. Du är van att arbeta i team och bidrar till en positiv laganda. Ansökan Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta oss. Sista ansökningsdag är 10 augusti, men vi vill gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan! Om AddaAdda är ett företag inom SKR som erbjuder tjänster och produkter inom hållbar försörjning, digitalisering och kompetensutveckling. Vi frigör tid och resurser samtidigt som vi stärker våra kunders förmåga att ställa om. Adda har kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg. Läs mer om vår verksamhet.
Kom och utvecklas med oss - Oavsett om det handlar om att skapa grön energi, utveckla läkemedel med potential att rädda liv eller möjliggöra nanoteknologi är användning av vakuumlösningar avgörande för att ta hand om vår framtids utmaningar. Precis som vakuumvärlden är mångsidig och gränslös, erbjuder Busch Pfeiffer Vacuum en bredd av karriärmöjligheter och spännande roller. Det här är den karriär du har letat efter. Att bli en del av teamet innebär att arbeta i en familjeägd, spännande och innovativ miljö med stöd av över 8000 medarbetare i 44 länder över hela världen. Du är någon som ser möjligheter, som inte är rädd för att utmana, som älskar att hitta nya vägar till lösningar och som i slutändan vill leverera bästa möjliga service till våra kunder. Om du vill vara en del av ett starkt säljteam, om du har en passion för att sälja avancerade tekniska system och bygga långvariga affärsrelationer med kunder? Då kan det här vara jobbet för dig! Busch Group är en av de största tillverkarna av ett komplett sortiment produkter inom vakuumindustrin. Vårt produktsortiment omfattar lösningar för vakuum- och övertrycksteknik inom alla industrisektorer. Vi erbjuder en utvecklande roll i en framtidsbransch! Vi sätter stor vikt vid personalen, och vår företagskultur präglas av en familjär atmosfär där trygghet och öppenhet genomsyrar hela organisationen. Välkommen till en bransch full av möjligheter! Det är ett självständigt och utmanande arbete med stor frihet under ansvar. Du får arbeta i ett marknadsledande och stabilt internationellt företag med det lilla teamets flexibilitet. Vi gör alla vårt yttersta för att våra kunder och medarbetare skall trivas och utvecklas. Inom Busch Group ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande: Kollektivavtal Tjänstepension Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner Marknadsmässig lön Karriär och utveckling Om Tjänsten • Ansvara för hela säljprocessen inom din region, från nykundsbearbetning till avslut • Utveckla merförsäljning till ”dina” kunder och i mindre utsträckning även till övriga befintliga kunder • Bearbeta potentiella nya kunder på strategisk, taktisk och operativ nivå för att visa hur våra produkter skapar värde • Säkerställa att försäljnings- och aktivitetsmål uppnås på månads-, kvartals- och årsbasis • Delta vid behov i mässor, seminarier och andra marknadsaktivteter • Resa och vid behov övernatta vid kundbesök eller företagsaktiviteter • Ansvara för upphandlingar, kalkyler, offerter och avtal i din region • Samarbeta med kollegor i Sverige och internationellt Vi söker dig som • Har gedigen erfarenhet av försäljning och en förståelse för hela säljprocessen, från prospektering till avslut och gillar att vinna nya affärer och utöka ditt företags kundportfölj • Är självgående, kreativ och problemlösningsorienterad med ett affärsmässigt tänkande • Har ett intresse för tekniska produkter och en vilja att ständigt utvecklas och lära dig mer om vårt breda sortiment ifrån våra olika varumärken Busch och Pfeiffer • Har förmågan att skapa långsiktiga relationer och identifiera kundbehov • Kan arbeta mot tydliga mål och leverera resultat i en dynamisk arbetsmiljö • Kan bidra till vår gemenskap och vinnarkultur • Har B körkort • Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift Lönetyp: Månadslön Anställningsform: Provanställning 6 månader, därefter tillsvidareanställning Heltid med tillträde enligt överenskommelse Välkommen med din ansökan! Intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum har passerat, så skicka in din ansökan så snart som möjligt.
Om oss Snáithe AB driver en Bosch Car Service-verkstad i Malmö med ett helhetsfokus på kvalitet, innovation och kundnöjdhet. Vår moderna anläggning hanterar allt från bensin- och dieselfordon till elbilar och motorcyklar. Nu söker vi en driven utesäljare som vill bygga kundrelationer, skapa serviceavtal och hjälpa oss växa i både privat- och företagssegmentet. Om rollen Som utesäljare hos Snáithe AB blir du ansiktet utåt mot nya och befintliga kunder. Du ansvarar för att identifiera nya affärsmöjligheter, erbjuda våra tjänster, och skriva kund- och serviceavtal – både med privatpersoner, företagskunder, leasingbolag, försäkringsbolag och andra större aktörer. Tjänsten är flexibel, självständig och kräver ett stort eget driv. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Aktivt prospektera nya kunder inom fordonsbranschen och byggsektorn Boka och genomföra kundmöten på plats eller digitalt Förhandla och teckna serviceavtal, fleet avtal och samarbeten Arbeta långsiktigt för att bygga starka kundrelationer Samverka med verkstadsledningen för att anpassa erbjudanden och resurser Representera Snáithe AB och Bosch Car Service i externa sammanhang, t.ex. mässor och events Vi söker dig som: Har dokumenterad erfarenhet av B2B- eller fältsälj, gärna inom fordons-, bygg- eller teknikbranschen Är självgående, resultatinriktad och affärsmässig Har mycket god kommunikationsförmåga på svenska och engelska Innehar B-körkort Har god datorvana och kan använda digitala verktyg Meriterande: Erfarenhet av att sälja verkstadstjänster, fordonslösningar eller leasingpaket Kontaktnät inom fordonsbranschen, fastighetsbolag eller entreprenad Erfarenhet av offentlig upphandling och företagsavtal Ansökan: Skicka din ansökan med CV och personligt brev i PDF-format till: [email protected] Ange ämne: ”Utesäljare – Arbetsansökan”. Var ärlig och tydlig i din ansökan – vi värderar pålitlighet och kvalitet högt. Vill du veta mer om oss? Hevea Grip: https://heveagrip.com/ Bosch Car Service: boschcarservice.com Vi ser fram emot att välkomna dig till Snáithe AB och vårt starka nätverk inom Bosch Car Service!
Välj ett jobb för att visa detaljer