Dina arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna kommer att bestå av att byta däck och arbete på kundens verkstad/däckhotell. Vi på Jovi ställer höga krav på ansvarstagande och noggrannhet. Vi jobbar i team! Därför är det viktigt att du är en lagspelare och vill dra ditt strå till stacken. Säsongen pågår under ca 2-5 veckor, arbetet är förlagd dagtid. Din bakgrund Vi söker dig som har ett intresse av att arbeta med däck och fälg i en däckverkstad. Vi tror att du som söker inte har något emot att kavla upp ärmarna och hugga i där det behövs. Arbetet är fysiskt krävande och arbetstempot är högt. Det är därav bra om du är i god fysisk form samt uppskattar ett fartfyllt arbete i en dynamisk miljö. Erfarenhet utav däckskifte/verkstadsarbete är meriterande. Kvalifikationer Detta är en extra tjänst under angiven period där vi ser att du har ett intyg som visar på en 50% annan sysselsättning. B-körkort (Manuell körkort). Behärska svenska i tal och skrift Urval Vi använder oss av löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista dag för ansökan. Skicka därför in din ansökan redan idag!
Vi söker fler duktiga medarbetare som tycker det är lika roligt som vi att ge kunder en unik bil upplevelse. Är du intresserad av att ta branschen till nästa nivå och arbeta med premiumbilen BMW vars teknik ligger i framkant? Vill du bredda dina kunskaper inom fordonsteknik och bli en del av en avslappnad men professionell företagskultur där driv och engagemang ger mycket tillbaka? Vi kommer under 2026 flytta in i nya lokaler där vi hoppas att även du kommer att trivas. Vi är stolta över att återigen blivit certifierade som en Great Place to Work - ta chansen och bli en del av vårt härliga team! Rollen Till vår BMW-anläggning i Luleå söker vi nu en duktig Fordonstekniker som vill vara med på vår resa att ta branschen till nästa nivå. Teamet som du blir en del av kommer att bestå av 7st Fordonstekniker, 4st Servicerådgivare, du rapporterar till vår servicechef som tillsammans arbetar och stöttar varandra för att nå uppsatta mål. Centralt för rollen är att ansvara för att kundernas krav och förväntningar infrias genom att utföra servicearbete av hög kvalitet. Arbetet innefattar bl.a.; Utföra service och reparationer. Elektronik och felsökning. Kundkontakt i samband med merförsäljning. Du behöver inte veta allt inom ovanstående områden, din inställning och din vilja att lära och utvecklas är viktigare. Även om ditt största fokus kommer ligga på reparationer och underhåll kommer du även emellanåt ha direktkontakt med kunder och därmed vara en viktig del i att bygga våra kundrelationer. Vem är du? För tjänsten som Fordonstekniker hos oss ser vi att du har följande kvalifikationer; Fordonsteknisk utbildning Minst tre års arbetslivserfarenhet som Fordonstekniker God datavana B-körkort Svenska i tal och skrift. Meriterande är om du tidigare har arbetat med BMW/MINI-bilar, el- och hybridbilar, har erfarenhet av rutbyten samt har erfarenhet av Kobra eller andra relevanta IT-system. Stor vikt kommer att läggas på personliga egenskaper, vi ser gärna att du; Delar vår känsla för kundservice genom ett professionellt bemötande. Trivs med att arbeta självständigt och att du på egen hand kan söka information och hitta lösningar. Att du planerar, organiserar och prioriterar ditt arbete på ett effektivt sätt. Är lyhörd, har en positiv inställning och en god samarbetsförmåga. Förstår vikten av goda relationer med såväl medarbetare som kunder och har både vilja och intresse för att hjälpa andra. Om du blir en del av oss Vi tycker att våra duktiga medarbetare är viktigast för vår framgång. Vi lägger därför stor vikt vid att vår personal ska trivas, och arbetar aktivt för en stark teamkänsla och individuell utveckling. Vi erbjuder; En trevlig och utvecklande arbetsmiljö i en mycket stark och expansiv koncern med spännande produkter. Kunniga och engagerade kollegor som stöttar varandra i arbetsuppgifterna. Kontinuerlig och kvalificerad utbildning och utveckling i rollen och inom organisationen. Personalförmåner i form av friskvårdbidrag, personalrabatter m.m. Marknadsmässig grundlön samt rörlig provisonslön baserat på prestation. Ansökan Vi ser fram emot att tillsätta tjänsten omgående, ansök därför redan idag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta platschef Fredrik Modig på 070-5319180 eller via mail på [email protected] Välkommen med din ansökan!
Vi söker nu dig som tidigare har jobbat med att skifta däck på bilar. Välkommen till oss! Arbetsuppgifter Vi söker duktiga däckmontörer för säsongsarbete som startar under mars månad och pågår cirka 2 månader med eventuell förlängning . Du kommer jobba hos en auktoriserad och professionell bilverkstad med moderna lokaler och verktyg. Dina arbetsuppgifter kommer innebära att hjälpa verkstadens kunder med däckbyte från vinterdäck till sommardäck. Det kommer även innebära att köra in och ut bilar ifrån verkstaden samt hämta och lämna däck på lagret. Du kommer att arbeta i Åkersberga i Stockholm. Din profil Vi söker dig som tidigare har jobbat med däckskifte/däckmontering eller har ett privat intresse för bilar. Du har gärna läst fordonstekniska programmet på gymnasiet alternativt "hobbymekat". För att lyckas i rollen krävs det att du är arbetsvillig, stresstålig och inte rädd för att arbeta fysiskt. Det här är ett jobb för dig som är självgående och som har ett trevligt bemötande gentemot kunder och kollegor. Krav för att du ska vara aktuell för tjänsten är Du har manuellt B-körkort och har god fysik Du har arbetat med däckskifte tidigare Det är meriterande om du har erfarenhet av montering och balansering av däck Vi ser gärna att du har truckkort, men det är inget krav Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Arbetstiderna är förlagda under dagtid måndag-fredag. Detta är en tjänst på heltid, med start under mars månad där uppdraget kommer att pågå i cirka 2 månader. Du kommer jobba som uthyrd konsult och få en anställning hos Starfinder samt en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig i ditt arbete. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Frida Eriksson, 076-009 65 02. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!
Brinova utvecklar och förvaltar primärt bostäder och samhällsfastigheter belägna på utvalda orter med goda kommunikationer i södra Sverige. Företaget har kontor i Helsingborg, Landskrona, Eslöv, Malmö, Kristianstad och Karlskrona, och kommer att expandera ytterligare med kontor i både Växjö och Hässleholm inom en snar framtid. Verksamheten kännetecknas av långsiktighet, samverkan med aktörer inom samhällssektorn och inte minst en lokal egen engagerad förvaltning på de orter där bolaget aktivt valt att verka. Våra värdeord är engagerad, pålitlig och ansvarstagande vilket speglas både internt och externt. Som anställd hos Brinova tar du del av ett gediget tjänstepension- och försäkringspaket samt ett generöst friskvårdsbidrag. Brinovas B-aktie är noterad på Nasdaq Stockholm och handlas på Mid Cap-listan. Kort om tjänsten Rollen som fastighetstekniker innebär att du är ansvarig för den dagliga tillsynen och skötseln av våra fastigheter. Du ansvarar för det felavhjälpande underhållet, följer upp mediaförbrukningen och utför driftoptimerande åtgärder. Som fastighetstekniker är du företagets ansikte utåt, och du har en viktig roll i att underlätta våra hyresgästers vardag. Din profil Du har antingen tidigare erfarenhet som fastighetstekniker eller som annan tekniker (exempelvis inom värme, kyla, VVS, el). För oss är vilja och långsiktighet lika viktigt som tidigare erfarenhet. Du ska även inneha B-körkort och behärska svenska i tal och skrift. Det är meriterande om du arbetat som anställd i fastighetsbolag tidigare, och/eller även har arbetat med styr-och reglerteknik. Vi ser också gärna att du har arbetat i fastighetssystemet Vitec, exempelvis modulerna Teknisk förvaltning och Energiuppföljning. Som person så trivs du med att ha ansvar, både för fastigheternas underhåll och skick, men också för hyresgästers trivsel. Du ser värdet av att planera ditt arbete, både självständigt och med kollegor. I den här rollen förekommer mycket kontakt med våra hyresgäster, därför bör du ha arbetat med kundkontakt tidigare. Du utgår från Malmö, arbetsområdet innefattar även bland annat Oxie, Bara, Lund och Skurup. Du ingår i en arbetsgrupp med god sammanhållning bestående av förvaltare, uthyrare- och förvaltningsassistent samt fastighetschef. Du rapporterar till Fastighetschef i Malmö. Mer om tjänsten Som fastighetstekniker hos oss så arbetar du med tre huvudområden: • Tekniskt arbete i, och omkring fastigheterna • Administration • Hyresgästkontakt .. och sist men inte minst! • Aktivt medverka till en god trivsel på arbetsplatsen, vilket vi alla ansvarar för! Tjänsten är en tillsvidareanställning som föregås av en provanställning på sex månader, med start våren 2025. Låter det intressant? Då är du är varmt välkommen att söka via länk nedan. Urval sker löpande. Vi ber dig ha överseende med att återkoppling kan ta längre tid än vanligt på grund av högt arbetstryck. Vid ansökan bifogar du CV och personligt brev där du skriver kort om dig själv och dina tidigare erfarenheter som du knyter till tjänstens beskrivning. Observera att vi dessvärre inte har möjlighet att ta emot ansökningar via e-post på grund av GDPR. Vid frågor kring tjänsten eller rekryteringen, vänligen kontakta HR-ansvarig Ellen Broomé på [email protected]
Tågtekniker och felsökare till SJ Stockholmståg AB i Södertälje depå Vi på SJ Stockholmståg söker nu dig som vill vara med och leverera säkra, hela och rena tåg till pendeltågens resenärer i Stockholm där du ingår i en stor koncern med ett stort samhällsansvar. I rollen som tågtekniker hos oss kommer du att arbeta både med förebyggande och avhjälpande underhåll samt felsökning av fordonstypen X60/X60A/X60B. Din kommande roll Arbetet omfattar förebyggande och avhjälpande underhåll av mekanik, elektronik och mjukvara. För vissa roller söker vi specialistkompetens, exempelvis kompetens inom felsökning, ATC/ETCS, kylteknik, etc. Du blir en viktig del i ett arbetslag som tillsammans säkerställer att alla våra tåg får den service och det underhåll som krävs för att tågen ska vara säkra och punktliga. Arbetet utförs i skift alla dagar i veckan samt nattarbete. Vår verksamhet är öppen dygnet runt alla dagar om året. Förväntningar på den vi söker Vi söker dig med minst gymnasieutbildning med teknisk inriktning. Vi ser gärna att du har erfarenhet från mekaniskt eller elektriskt arbete. Det är meriterande om du erfarenhet av tågteknik, underhåll av lastbil, personbil, industrielektriker, eller har gått en yrkeshögskola med inriktning fordon. Vi ser gärna att du tycker om utmaningar och vill ha ett omväxlande arbete. Vidare är det mycket viktigt att du kan flytande svenska i såväl tal som skrift då instruktioner är skrivna på svenska och måste förstås. Det kan även förekomma test på engelska. Som person är du flexibel, säkerhetsmedveten och serviceinriktad. Det är viktigt att du också är kundorienterad, noggrann och kvalitetsmedveten. Du kommer att arbeta i lag vilket kräver god samarbets- och kommunikationsförmåga, samtidigt som du ska kunna arbeta självständigt. För att kvalificera dig till tjänsten måste du genomgå en hälsoundersökning. Du ska vara drogfri, ha god syn, god hörsel och färgseende samt i övrigt uppfyllda krav enligt Transportstyrelsens regler om hälsoundersökning och hälsotillstånd. SJ tillämpar också, i enlighet med Transportsstyrelsens riktlinjer, slumpmässiga alkohol-och drogtester. Då tjänsten kan komma att placeras i säkerhetsklass enligt säkerhetsskyddslagen kan detta innebära att Stockholmståg AB innan anställning kommer att genomföra en säkerhetsprövning enligt säkerhetsskyddslagen av dig som kandidat. Godkänd säkerhetsprövning är i så fall en förutsättning för anställning. Ansökan och information Urval sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt. I processen kommer vi genomföra en bakgrundskontroll. Vi är en drog-och alkoholfri arbetsplats där det förekommer slumpmässiga kontroller. Vad är SJ Stockholmståg AB? SJ Stockholmståg (SJP) är ett dotterbolag till SJ AB och har sedan den 3 mars 2024 ett totalansvar för pendeltågen; trafik, underhåll och service. Pendeltågstrafiken är en viktig pulsåder för många boende i Stockholmsregionen. En vanlig tisdag reser över 340 000 personer med pendeltågen i Stockholm och när staden växer är det vårt ansvar att erbjuda möjligheten att resa på ett hållbart sätt. Tillsammans med våra drygt 1 800 medarbetare arbetar vi i ett nära samarbete med Trafikförvaltningen (SL) för att skapa en trygg, stabil och pålitlig pendeltågstrafik för våra medarbetare och resenärer.
Till vår kund söker vi nu däckmontör i Trollhättan! Arbetsuppgifter I ditt arbete som däckmontör kommer du att få ta emot kunders bilar för att utföra byte av vinterdäck/sommardäck. I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår: att skifta däck balansera lagerföra däck tvätt av däck Då det förekomma en del tunga lyft ser vi därför att du som söker har god fysik. Du kommer även att få köra in kundernas bilar till verkstaden så B-körkort är ett måste. När säsongen kommer igång innebär det ett högt tempo på arbetsplatsen samtidigt som man måste hålla god kvalitet, därför spelar noggrannhet en stor roll. Arbetstiderna är förlagda på dagtid 7-16. Din profilFör att trivas som däckmontör hos vår kund ser vi att du som söker har tidigare erfarenhet av att byta och skifta däck. Du är en person som har ett intresse för bilar, lätt för att prata med kunder och du tycker om att arbeta med kroppen då detta är ett fysiskt krävande arbete. Som person är du en problemlösare, noggrann och stresstålig. Krav: B-körkort (även manuell växellåda) Prestigelös och hårt arbetande Talar svenska obehindrat Urval sker löpande så välkommen med din ansökan redan idag! Lön efter kollektivavtal. Du kommer att vara anställd hos oss på Ad Acto Rekrytering AB och arbeta hos vår kund som konsult. Om allt fungerar bra finns det mycket stor chans till vidare anställning hos vår kund. Vi har självklart kollektivavtal med en avtalsenlig lön. Vi på Ad Acto Rekrytering är specialiserade på yrken inom transport och logistik sektorn. Genom oss kan du finna din rätta plats i logistikbranschen där vi rekryterar och anställer inom de flesta yrken. Vi vill vara en personlig arbetsgivare där man trivs att arbeta. En personlig kontakt med alla anställda är ett måste hos oss. Alla skall bli sedda och hörda. Vi vill att all vår personal skall känna att de är speciella för oss ! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag läs mer på vår hemsida: www.adacto.se
EMJ Installation & Bemanning AB söker tio drivna och duktiga Elektriker. Arbetsplatserna ligger oftast centralt i Stockholm. Vi söker för kunds räkning flera drivna, självgående Elektriker som har god erfarenhet inom ny produktion, entreprenad, kontorsanpassningar, unika el projekt. Om tjänsten: Vi erbjuder en varierande och utmanande arbetsdag där ingen dag är den andra lik. Du kommer att jobba både självständigt och i team samtidigt som du har en nära dialog med kunden. Vi söker dig som: Har minst 3-5 års erfarenhet som Elektriker. ECY-certifikat. Är ansvarstagande och kan arbeta självständigt. Alltid levererar bästa möjliga finish på sitt arbete. Har ett gott kundbemötande och är en problemlösare. Vi erbjuder: En trygg anställning med bra villkor. Ett härligt team med kollegor som stöttar och hjälper varandra. Marknadsmässig lön CV skickas till [email protected] eller [email protected]
Lockas du av möjligheten att ha ett självständigt och varierat arbete? Trivs du med kundkontakt och att driva ditt eget arbete framåt? Då ska du läsa vidare! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos AD MediCal. Om företaget AD MediCal etablerades 1989 och erbjuder en unik kombination med försäljning av produkter och tjänster, som tillsammans utgör kärnan i sina kunders steriliserings- och desinfektionsarbete. Deras kunder finns inom hela vårdsektorn samt inom industrin. AD MediCal säljer och utför service, underhåll och validerings tjänster av autoklaver, disk-/spoldesinfektorer, försegling/svetsning, och övrig utrustning som finns inom området. AD MediCal en del av industrikoncernen Indutrade. Arbetsuppgifter Som resande servicetekniker arbetar du med installation, validering och service av AD MediCals medicintekniska produkter inom vården. Du är också kontaktperson för både kunder och återförsäljare och säkerställer att leveranser av utrustning sker smidigt. Dina dagar är planerade i förväg med fasta tider för uppdragen där du har stöd från kontoret med administration och planering. Vid behov har du tillgång till hjälp via andra resande servicetekniker liksom en kanal för teknisk support via datorn. Efter varje uppdrag dokumenterar du arbetet innan underlaget skickas till kund. Som ny i rollen erbjuds du utbildning i Göteborg 1-2 veckor och en period därefter utbildning i Italien en vecka. Du arbetar i huvudsak i distriktet Skåne men resor till Göteborg och andra delar i Sverige förekommer vid behov. Uppskattningsvis är det 20-40 övernattningar per år. I rollen erbjuds du tjänstebil med hemgaragering. Installation, validering och service av medicinska produkter Kontaktperson för kunder och återförsäljare Dagarna är planerade i förväg med fasta tider för uppdragen Tillgång till hjälp via andra resande servicetekniker och teknisk support Dokumentation av ärendet skickas till kund Introduktion i Göteborg 1-2 veckor och en period efter i Italien en vecka Uppskattningsvis 20-40 övernattningar per år Tjänstebil med hemgaragering Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Erfarenhet av installation, underhåll och reparation inom hiss, vitvaror eller storkök Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift, goda kunskaper i engelska i tal och skrift B-körkort Du som söker är en person som tar ansvar för dina arbetsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutförda i tid. Du ser värdet av att planera och driva ditt arbete framåt och ber om hjälp när det krävs. Då du förstår vikten av struktur och ordning i ditt arbete är du metodisk, systematisk och planerar uppgifterna innan du sätter igång. I rollen som resande servicetekniker pratar du med många kunder dagligen och du tar gärna första steget till ett samtal. Du har god kommunikativ förmåga, är bekväm med andra människor och känner dig avslappnad i sociala situationer. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Främst Skåne där resor till Göteborg, Stockholm och andra orter förekommer Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Söker du ett varierat arbete med teknisk utveckling, kundkontakt och nära samarbete med kollegor? Lockas du dessutom av möjligheten att arbeta i en roll med hög grad av självständighet? Då ska du läsa vidare! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos StrongPoint. Om företaget StrongPoint är ett teknikföretag som hjälper dagligvaruhandeln att bli mer effektiv, säker och kundvänlig. De utvecklar och levererar innovativa lösningar som självbetjäningskassor, elektroniska hyllkantsetiketter, hämtskåp för e-handel och smarta betalsystem – allt för att göra både butiksdrift och shoppingupplevelsen smidigare. Med huvudkontor i Norge och verksamhet i över 25 länder har de över 35 års erfarenhet och ett starkt team på fler än 500 medarbetare. Deras lösningar används av ledande aktörer som ICA, Coop och Rema 1000. Arbetsuppgifter Som servicetekniker arbetar du med installation, service och reparationsarbete av tekniska lösningar inom dagligvaruhandeln, såsom kontanthantering, betallösningar, elektroniska hyllkantsetiketter, självbetjäningskassor och hämtskåp för e-handel. Arbetet omfattar främst nätverk och elteknik med vissa mekaniska moment. Du blir tilldelad uppdrag som du genomför på plats i butik där du informerar kunden om åtgärder och framsteg. I snitt hanterar du 3-4 uppdrag per dag. Vid behov har du stöd från supportavdelningen, produktspecialister och övriga servicetekniker. För att säkerställa rätt kompetens erbjuds du produktspecifika utbildningar. Utifrån upptagningsområdet bor du med fördel i södra Stockholm. I rollen ar du hemgaragering och tillgång till servicebil. Eftersom arbetet innebär hantering av kunders pengar kommer utdrag ur belastningsregistret att göras under rekryteringsprocessen. Installation och service av tekniska lösningar inom dagligvaruhandeln Arbetet omfattar främst nätverk och elteknik med vissa mekaniska moment Uppdragen tilldelas via en app där delar hämtas från ett utlämningsställe Arbetet utförs i butik där du informerar kunden om åtgärder och framsteg Åtgärderna dokumenteras i appen innan uppdraget klarmarkeras Prioritering av uppdragen sker utifrån avtal, där vissa kunder är återkommande Utdrag ur belastningsregistret sker under rekryteringsprocessen Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Erfarenhet av arbete med nätverk, mjukvara och data/IT Erfarenhet av mekaniskt arbete Kunskap inom ellära Erfarenhet av kylteknik är meriterande Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift, goda kunskaper i engelska i skrift B-körkort Du som söker är en person som tar ansvar för dina arbetsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutförda i tid. Du ser värdet av att planera och driva ditt arbete framåt och ber om hjälp när det krävs. Då du förstår vikten av struktur och ordning i ditt arbete är du metodisk, systematisk och planerar uppgifterna innan du sätter igång. I rollen som servicetekniker pratar du med kunder dagligen och du tar gärna första steget till ett samtal. Du har god kommunikativ förmåga, är bekväm med andra människor och känner dig avslappnad i sociala situationer Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Verkstads ansvarig mekaniker Nu söker vi en verkstads ansvarig mekaniker till vår kund i Göteborg. Har du en bakgrund inom mekanik och ett intresse för både ledarskap och teknik? Är du en problemlösare som trivs med att skapa struktur och effektivitet i verkstaden? Då kan detta vara rollen för dig! Om tjänsten I rollen som verkstadsansvarig jobbar du med att driva och utveckla verksamheten i verkstaden. Du har både ett operativt och administrativt ansvar, vilket innebär att du planerar arbetet, hanterar kundkontakter, sköter orderhantering och budget samt leder och motiverar personalen. Du kommer att arbeta båda med händerna och med huvudet - ena dagen skruvar du i maskiner, nästa dag ser du till att verkstaden fungerar smidigt genom att skapa rutiner och förbättringsprocesser. Här finns stora möjligheter att påverka och forma rollen. Dina arbetsuppgifter Ansvara för den dagliga driften av verkstaden och leda personalen. Planera och fördela arbetsuppgifter samt sätta upp mål för teamet. Hantera administrativa uppgifter såsom orderhantering, kundkontakt och budgetansvar. Säkerställa en effektiv service och reparation av maskiner genom strukturerad planering. Felsöka och meka vid behov - du ska kunna hoppa in i det praktiska arbetet när det krävs. Hålla medarbetarsamtal och stötta reparatörerna i deras utveckling. Prioritera och styra upp inkommande jobb för att säkerställa en smidig arbetsprocess. Vi söker dig som Har erfarenhet av mekaniskt arbete, gärna med fordon, skogsmaskiner, truckar eller asfaltsmaskiner. Har tidigare haft verkstads- och personalansvar. Är självgående, strukturerad och trivs med att leda och utveckla ett team. Är van vid budgetansvar och att arbeta mot uppsatta mål. Har ett logiskt tänkande och god problemlösningsförmåga. Har B-körkort (krav). Har god datorvana och kan hantera administrativa system. Behärskar svenska flytande i tal och skrift. Är flexibel och har en positiv inställning - du hugger i där det behövs! Meriterande Erfarenhet av truckar (båda el- och diesel). Kunskap inom fin- och grovmekanik. Erfarenhet av att skapa och implementera arbetsrutiner i en verkstadsmiljö. Vi erbjuder En stabil arbetsplats i Göteborg med ett engagerat team. En varierande roll där du får kombinera praktiskt arbete med administration och ledarskap. Möjligheten att påverka och utveckla verksamheten. Ett arbete med moderna och robusta maskiner i en dynamisk miljö. Arbetstider Måndag-fredag, 07:00-16:00. Möjlighet till flex. Låter detta som en tjänst för dig? Skicka in din ansökan redan idag!
Välj ett jobb för att visa detaljer