Fordonstekniker Mekonomen Spånga
Stockholms bilgrupp Sverige AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Fordonsmekaniker sökes till Stockholms Bilgrupp i Spånga! Stockholms Bilgrupp Mekonomen i Spånga är en nybyggd och välskött verkstad, vi söker nu en driven och engagerad fordonsmekaniker till vårt team. Vi är en fullserviceverkstad som servar och reparerar alla bilmärken. Arbetsuppgifter: Service och reparationer av personbilar och lätta lastbilar, Felsökning och diagnostisering av tekniska problem, Byte av slitdelar och reservdelar, Kundkontakt och rådgivning. Kvalifikationer: Fordonsmekanikerutbildning eller motsvarande erfarenhet, Erfarenhet av felsökning och reparationer, God kunskap om olika bilmärken och modeller, B-körkort, Svenska i tal och skrift. Personliga egenskaper: Självständig och noggrann, Serviceinriktad och ansvarsfull, Goda samarbetsförmågor, Problemlösande och effektiv. Vi erbjuder: En spännande och utmanande tjänst i en trevlig arbetsmiljö. Möjlighet till utveckling och kompetenshöjning. Konkurrenskraftig lön och förmåner. Ett företag med god gemenskap och engagemang. Ansökan: Skicka din ansökan med CV och personligt brev till [email protected] Sista ansökningsdag: Vi rekryterar löpandes.. Stockholms Bilgrupp Sverige AB Mamrevägen 3 www.stockholmsbilgrupp.se

23 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Serviceelektriker
Barkarby Elinstallationer AB
Installations- och serviceelektriker

Vi förstärker vårat team och söker nu en service elektriker som är driven, positiv och flexibel. I ditt arbete kommer du ha kundkontakter och din förmåga att skapa goda relationer är av stor vikt. Som person är du noggrann, driven och social samt brinner för yrket som elektriker. Du har lätt för att planera och prioritera ditt arbete. Du trivs att arbeta ensam, men även tillsammans med andra. Tjänsten innehåller arbetsuppgifter inom service och installationer. Arbetet kräver grundläggande elutbildning och godkända/fullständiga betyg, minst 3 års erfarenhet, manuellt körkort och svenska obehindrat i tal och skrift. Barkarby elinstallationer AB är ett familjeföretag i andra generationen och är verksamma i hela Stockholmsområdet. Vi arbetar i huvudsak åt kommuner, förvaltare samt fastighetsägare. Vi arbetar med personlig service & engagemang och utför arbetet med yrkesstolthet. Vi tar endast emot fullständiga ansökningar via mail. Skicka CV, personligt brev samt betyg. Arbetet kräver manuellt körkort. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

23 juni 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Fastighetsförvaltare | Trehemman Bostäder
Hireq AB
Fastighetsskötare

Lyssna på tjänsten Om Trehemman Bostäder Trehemman Bostäder AB är en mindre fastighetsägare som äger och förvaltar fastigheter i Kävlinge kommun sedan 2016. Våra fastigheter med hyresbostäder ligger centralt i Kävlinge där kommunikation, dagligvaruhandel samt rekreation endast är ett stenkast bort. Vårt tankesätt är att långsiktigt förvalta våra fastigheter resurseffektivt genom att dra nytta av Trehemman och dess systerbolags nyttigheter i form av resurser och kompetenser. Vi kallar detta för en cirkulär förvaltningsstruktur. Trehemman ingår i en koncern av bolag som bland annat bedriver hållbara verksamheter inom certifierat skogsbruk och energiproduktion genom upplåtelse av mark för sol- och vindkraft varav samtliga verksamheter producerar förnybara resurser i form av trävaror, massa och energi från skogen, samt energi från sol och vindkraft. Verksamheterna inom bolagen antas på koncernnivå redan idag vara CO2 neutrala, med ambitionen att vara CO2 negativa på längre sikt*. Genom att hålla fastigheterna i gott skick och utveckla dem med smarta och hållbara lösningar utifrån en cirkulär förvaltningsstruktur så bidrar vi till ett mer hållbart samhälle. Vi har ett öppet tankesätt och eftersträvar att hitta de bästa lösningarna vad gäller utveckling för såväl koncernen, samarbetspartners och inte minst våra hyresgäster. Med vårt långsiktiga tankesätt och vår höga ambitionsnivå på förvaltning och utveckling av bostadsbeståndet gör att vi har nöjda hyresgäster som känner en trygghet av att bo hos oss. Arbetsbeskrivning Du gillar fastigheter. Men du älskar när allt funkar. Hos oss får du ta hand om något så jordnära som tak, fasader, hyresgäster och projektplaner – men det är inte bara fastigheter vi värnar om. Det är förvaltning i sitt mest konkreta uttryck där du får jobba nära både mark, människor och beslut. Barsebäcks Gårdstjänst och Trehemman Bostäder förvaltar tillsammans ett bestånd med både hyresrätter och kommersiella fastigheter i södra Skåne. Nu söker vi dig som vill vara en trygg och engagerad nyckelperson i detta arbete. Tjänsten delas mellan båda bolagen, men det är i Trehemman som det mesta av din tid och energi kommer att hamna. Ditt jobb – i korthet: Ansvara för den dagliga tekniska förvaltningen Vara kontaktperson för hyresgäster och entreprenörer Hålla i mindre och större underhållsprojekt Planera, följa upp och hålla budget Ta fram åtgärdsförslag och göra tekniska avvägningar Beställa material och tjänster Delta i planering av nyproduktion och renoveringar Vad vi tror att du gillar: Att arbeta praktiskt men strategiskt Att samarbeta med andra men jobba självständigt Att ha koll – på lagar, regler, tidsplaner och detaljer Att se resultat av det du gör, och få saker gjorda Och vad du kanske har med dig: Erfarenhet av teknisk fastighetsförvaltning Kunskaper inom arbetsmiljö (gärna BAS-P/U) Vana vid projektledning och entreprenadupphandling Entreprenadjuridik i ryggmärgen – eller viljan att lära En förmåga att få både hyresgäster och hantverkare att trivas CAD-erfarenhet och koll på dokumentation är ett plus. Likaså om du jobbat nära bygg och upphandling tidigare. Vi erbjuder: Ett fritt och förtroendebaserat jobb där du gör skillnad varje dag. Du får vara med och forma hur vi arbetar – samtidigt som du får kollegor som kan sin sak och stöttar där det behövs. Denna rekryteringsprocess I denna rekryteringsprocess samarbetar vi med HIREQ. För ytterligare information kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

23 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Fastighetstekniker
First Camp Sverige AB
Fastighetsskötare

Beskrivning Vi vill bli världens ledande campingkedja genom att fokusera på innovation, hållbarhet och datadrivna gästinsikter. Därför vill vi att alla våra anställda ska drivas av att skapa mervärde, inte bara för våra gäster men även för varandra. Några som har ett stort ansvar för att skapa mervärde och en bra upplevelse på destinationerna är fastighetsteamet - och här vill vi nu fylla på med en ny kollega. Arbetsuppgifter Som Fastighetstekniker ansvarar du för den dagliga tillsynen av fastigheterna när det gäller drift, underhåll och skötsel samt tekniska system. Då utvecklingen kring digitalisering, energieffektivisering och smarta tekniska lösningar går snabbt framåt, är denna tjänst en kreativ utmaning för dig som tänker framåt, gillar innovativ teknik och att lösa problem.  En del av arbetet innebär att energieffektivisera och driftoptimera befintliga anläggningar och system inom exempelvis värme och ventilation. Det innebär att du får göra nulägesanalyser och utifrån dessa komma med förslag på lösningar som långsiktigt förbättrar verksamheten och fastigheten ekonomiskt, tekniskt och ur miljösynpunkt. En annan del av arbetet är att ha ett personalansvar för medarbetarna på vaktmästeri och städ, samt ansvara för och vara delaktig i det löpande underhållet och skötseln på Enåbadet och Siljansbadet vilket innefattar gräsklippning, enklare reparationer, städning och dylikt. Dina arbetsuppgifter inkluderar: - Att vara den drivande kraften bakom drift, service och underhåll för att säkerställa en hållbar och effektiv förvaltning. - Ansvara för våra lokala externa serviceavtal, vilket kräver både strategiskt tänkande och en förmåga att bygga långsiktiga relationer - Övervaka och utveckla system för brandskydd, säkerhet och vattenförsörjning - Personalansvar för både tillsvidareanställda och säsongsanställda medarbetare inom fastighet/vaktmästeri och lokalvård, inklusive arbetsledning och planering av deras dagliga arbete. - Effektiv kommunikation och samarbete med externa leverantörer - Ansvar för inköp av verksamhetsrelaterade produkter Samarbete med regional fastighetschef och fastighetsansvariga på andra destinationer inom och utom regionen  Din roll kommer innehålla en hel del administration och planering, men innehåller också en hög grad av operativt arbete, även beredskap ingår i tjänsten. Du rapporterar till Destinationschef och Fastighetschef Nord. Kvalifikationer Vi värderar problemlösningsförmåga och självständighet högt, och söker dig som trivs i en roll där ditt ansvarstagande och din kommunikationsförmåga kommer till sin rätt. Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i din roll hos oss. Du som söker är både kommunikativ, med en analytisk ådra och har ett starkt driv att uppnå resultat utifrån verksamhetens mål. Vi önskar att du har följande erfarenheter och kvalifikationer - Du som söker har eftergymnasial utbildning (lägst KY-utbildning med inriktning mot fastighetsdrift, badhusteknik eller motsvarande) - Tjänsten ställer krav på en god förmåga att ta egna initiativ i det dagliga arbetet och att arbeta självständigt och strukturerat. - Du behöver vara problemlösande, samt ha ett serviceinriktat arbetssätt. - Tjänsten omfattar personalansvar vilket gör att vi lägger stor vikt på goda och dokumenterade ledaregenskaper. Vad erbjuder vi dig?    På First Camp rekryterar vi förmågor och utvecklar dem. Hos oss ska du få möjlighet att växa och lära dig nytt samtidigt som du har riktigt roligt. Våra gemensamma värderingar styr vår vardag och hur vi är mot varandra:   We Care:  Vi bryr oss om varandra, våra gäster och naturen  We Have Fun: Vi har kul på jobbet och har glimten i ögat både internt och med våra gäster  We Simplify:  Vi ska alltid försöka förenkla hur vi jobbar med varann och våra gäster  We Deliver Results: Allt vi gör ska ge resultat för oss, våra ägare och våra gäster  Vi vill skapa en kedja, ett ställe där man alltid känner igen sig vart i landet man än besöker oss. Det är därför viktigt för oss med samstämmighet, med tydlighet och med kollegor som vill bygga något stort tillsammans och kommer med nya idéer för att förbättra det vi redan gör så bra. Som Fastighets- och underhållsansvarig erbjuder vi dig en tjänst där du både får utnyttja ditt stora teknikintresse samtidigt som du får möjlighet att utveckla ditt ledarskap och strategiska tänk. Du kommer att ha nära till kollegor när du behöver stöd. Kollegor som gärna bjuder på både erfarenhet och goda skratt. Vi är ett starkt team och vill fortsätta växa med fler teamorienterade kollegor som vill vara med och bygga på vår framgångssaga. Känner du dig träffad?    Villkor Tjänsten är på heltid och innefattas av kollektivavtal. Lön och villkor enligt överenskommelse.  Tillträde enligt överenskommelse. Ansökan Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan omgående. Vi arbetar kompetensbaserat i våra rekryteringar och söker aktivt efter de medarbetare som bäst matchar den kravprofil vi har satt upp för tjänsten. För slutkandidater i rekryteringsprocessen kan vi komma att begära in utdrag ur belastningsregistret.  Som ett första steg i vår urvalsprocess kommer de personer som möter våra kvalifikationer att få genomföra två rekryteringstester där du matchas mot vår kravprofil. Mer information om detta får du vid genomförd ansökan.  First Camp är Skandinaviens ledande campingkoncern med över 70 destinationer i Sverige, Danmark och Norge. Vi är inne i en spännande tillväxtfas och har genom organisk tillväxt och ett stort antal förvärv gått från drygt 100 MSEK i omsättning 2016 till nu över 1 000 MSEK ett normalår. Vi är ett stort team med över 1500 medarbetare som brinner för våra gästers upplevelser och som strävar mot att bygga världens ledande campingkedja.

23 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Fastighetsskötare med inriktning Fastighetsansvarig/Skötselansvarig
AB Kristianstadsbyggen
Fastighetsskötare

Vi söker dig som vill jobba som Fastighetsskötare hos oss på ABK! I vår organisation är vår kombo-tjänst som Fastighetsansvarig/Skötselansvarigas arbete mångsidigt och varierat. Du jobbar i team nära hyresgästerna och alla i teamet har totalansvar för löpande yttre och inre fastighetsskötsel inom ett geografiskt område. Det innefattar framförallt trädgårdsskötsel, städning, reparationer mm och vissa administrativa arbetsuppgifter. Vi vill gärna att du som söker har lägst gymnasieutbildning. Vi ser även att du har erfarenhet från trädgårds-skötsel, samt vana vid mindre reparationer och utav trädgårdsmaskiner. I tjänsten krävs datorvana och administrativa färdigheter. Dina personliga egenskaper är viktiga för oss. Därför vill vi att du är positiv och utåtriktad, har ett gott bemötande, är mångsidig och har en stor arbetskapacitet. Du måste ha förmåga att arbeta självständigt såväl som i grupp. Du skall även förstå och ha förmågan att sätta kunden/hyresgästen i centrum. Tjänsten är på heltid och med placering på Österäng. Tillträde sker efter överenskommelse och körkort är ett krav. Innan anställning kommer du att genomgå en hälsoundersökning med tillhörande drog & alkotest som utföres av vår företagshälsovård. Inom ABK strävar vi efter mångfald och ser därför gärna kvinnliga sökande liksom sökande med olika kulturella bakgrunder. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta: Områdeschef Fabian Frankenius på tel, 044 - 780 68 28, Personalchef Anette Olsson på tel, 044 - 780 32 50, och facklig företrädare - Fastighetsanställdas förbund på tel, 044 - 780 32 00 (vx) Din ansökan med CV och personligt brev vill vi ha in senast den 1 augusti.

23 juni 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Vi söker en installatör med kompetens inom fordons-el!
Professionals Nord Rekrytering AB
Installations- och serviceelektriker

Inledning: Vi söker en Installatör med kompetens inom fordons-el för att komplettera teamet på E-com som är en del av Tell Sverige AB. Är du en kommunikativ och erfaren installatör inom fordon är du troligen den vi eftersöker. E-com som är en del av Tell erbjuder företagskunder smarta helhetslösningar inom bland annat fordons-IT. Du kommer få totalt 35 kollegor fördelade på fem kontor runt om i Sverige. Information om tjänsten Professionals Nord söker för E-com/Tell´s räkning en Installatör. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos E-com/Tell. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och alla frågor kring tjänsten går till [email protected] Arbetsuppgifter Som installatör inom fordons-el/IT kommer du att arbeta med installation och service av olika tekniska system i fordon och du kommer att vara en viktig del i att säkerställa att företagets kunder får välfungerande och säkra system. Dina arbetsuppgifter omfattar bland annat: Fordons-El: Installation av extraljus, varningsljus och arbetsljus; hantering av 230V-system, extrabatterier och batteriladdare; samt installation och service av alkolås. Fordons-IT: Installation och underhåll av körjournaler, kom-radio, datorer och telefoner i fordon. Fordonsinredning: Montering och anpassning av fordonsinredning från System Edström. Som Installatör är du en viktig del av företagets utveckling och uppmuntras vara med i utvecklingen av företagets tjänster och produkter som är under ständig förändring, här har du möjlighet att påverka. Du kommer ingå i ett engagerat team och utgå från företagets lokaler på Håstaholmen. Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag-fredag. Vad kan E-com/Tell erbjuda dig? Som Installatör får du en rolig, utmanande, spännande roll med stor möjlighet till utveckling där målet är att du ska ta både dig själv och avdelningen till nästa nivå. Du får anställning hos en av de ledande, lokala aktörerna i branschen. Du kommer arbeta nära kunniga kollegor på orten där det finns utrymme för kunskapsutbyte och utveckling. Vi söker dig som: Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen som installatör. Som person är du positiv, driven, ambitiös och du gillar kreativ problemlösning. Vidare är du kommunikativ och besitter en god social förmåga då rollen innefattar viss kundkontakt. Du är en teknikintresserad och praktiskt lagd person med erfarenhet av fordons-el och fordons-IT. Krav för tjänsten är B-körkort och svenska språket i tal och skrift. START: Enligt överenskommelse OMFATTNING: Heltid STAD: Hudiksvall URVAL: Sker löpande KONTAKT: Fanny Skott Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

23 juni 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Bilmekaniker sökes omgående till Umeå
Meca Sweden AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Vi söker nu en driven och nyfiken mekaniker till vår verkstad. Vi tror att du som söker är tekniskt kunnig, kommunikativ och du är självfallet stolt i ditt yrkesutövande. När du arbetar som bilmekaniker hos oss ska du ha ett gott sinne för affärer och förstå vikten av att sätta kunden och service i första rummet. Du kommer att jobba nära kunden och behöver därför ha förmågan att skapa långsiktiga kundrelationer. Tjänsten innebär service, reparationer och felsökningar på personbilar, lätta lastbilar av de flesta märkena. För att vara aktuell för rollen ser vi att du har: • Ett brinnande teknik- och fordonsmekaniskt intresse • Dokumenterad relevant utbildning • Dokumenterad erfarenhet av arbete som fordonsmekaniker • God administrativ förmåga och datorvana • Goda kommunikativa egenskaper • Ett gott kundbemötande Du är flexibel och strukturerad i ditt arbete samtidigt som du är ansvarsfull och ser utmaningar som ett naturligt steg i karriären. Du är socialt utåtriktad, har samarbetsförmåga och kan även arbeta under tidspress. Du har lätt för att ta till dig nya instruktioner och vi ser det som en självklarhet att du har ett starkt bilintresse och har känsla för service. Minst B körkort är ett krav. Tjänsten är en heltidstjänst. Vi tillämpar sex månaders provanställning och därefter tillsvidareanställning samt individuell lönesättning. Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Personlighet är viktigt för oss! Därför ber vi alla som söker jobb hos oss att svara på ett kort personlighetstest. Det ger oss möjlighet att få en mer objektiv bild av dig som person och kommer att användas som en del av beslutsunderlaget i urvalet. Länken till testet skickas ut i ett separat mail dagen efter att du skickat in din ansökan och vi vill be dig svara på testet så snart du kan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomförs även en bakgrundskontroll innan anställning kan bli aktuell. Detta innefattar belastningsregisterutdrag och ev. ekonomisk kontroll (UC). Personuppgiftshantering MEKO Sweden AB org. nr. 556724–9254 är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter i samband med denna rekrytering. Läs vår policy om hur vi behandlar dina personuppgifter: https://www.mekonomencompany.se/wp-content/uploads/2024/01/Integritetspolicy-rekrytering_version-2401.pdf MECA med huvudkontor i Stockholm och Malmö omsätter 1 miljard. Vi på MECA differentierar oss genom att vara hela Sveriges mest förstående bilexpert. Vi ingår i börsnoterade MEKO och agerar på den svenska eftermarknaden för bilar. Genom störst förståelse för våra konsumenters och kunders vardag skapar vi helhetslösningar som ska göra oss till förstahandsvalet. Det sker dels genom vår fristående verkstadskedja, MECA Bilservice med ca. 400 verkstäder, där vi vill skapa den bästa konsumentresan. Dels genom att vi som grossist säljer och distribuerar verkstadsutrustning, reservdelar och biltillbehör via våra 60 lokala Expresslager till alla Sveriges verkstäder. Inom vår verkstadskedja hanteras det varje år 450 000 bilar. Vi ska alltid vara Professionella, Innovativa, Kompetenta och Engagerade. Vi arbetar aktivt med ständigt lärande och CSR, och i Sverige arbetar 1300 personer under varumärket MECA. Vi skapar förutsättningar för alla att ta sig dit de vill. Alltid. Läs mer om oss på meca.se Personuppgiftshantering MECA Sweden AB, org.nr. 556356-5612, är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter i samband med denna rekrytering. Läs vår policy om hur vi behandlar dina personuppgifter: https://www.mekonomencompany.se/wp-content/uploads/2024/01/Integritetspolicy-rekrytering_version-2401.pdf

23 juni 2025
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Yrkeslärare installationselektriker/industrielektriker Movant Halmstad
Movant AB
Installations- och serviceelektriker

Vill du vara med och guida elever från jobbdröm till drömjobb? Movant AB är vuxenutbildningsföretaget som i nära samarbete med branscher och näringsliv utvecklar den bästa utbildningen för varje elev. Movant har sedan starten nischat sig inom yrkesutbildningar, och genom det skapat ett stort nätverk av företag som hjälper oss att skapa närmsta vägen ut till jobb. Skolorna finns från Malmö i söder till Haparanda i norr. Movant utvecklar även utbildningsmaterial och digitala utbildningskoncept riktade mot företag och branscher. Movant är en del av AcadeMedia, norra Europas största utbildningsföretag, som vill skapa en bättre framtid genom utbildning med hög kvalitet, goda resultat och nytänkande. Yrkeslärare installationselektriker/industrielektriker Movant Halmstad Movant har i snart 15 år arbetat med yrkesutbildning som riktar sig till vuxna i Halmstad, Falkenberg och Varberg vilket innebär lång erfarenhet och en väl fungerande organisation. Som yrkeslärare inom inriktningarna installationselektriker och industrielektriker ansvarar du för att eleverna som genomgår utbildningen når målet att kunna arbeta inom sin yrkesinriktning. Tjänsten innebär att genom undervisning i teoretiska och praktiska moment stötta eleverna mot sina kursmål vilka motsvarar yrkesämnen på det gymnasiala El- och energiprogrammet. (www.skolverket.se) Det här söker vi Vi söker dig som brinner för att arbeta med människor. Du vill hjälpa andra människor att nå sina mål. Du vill skapa möjligheter för individer att bidra till positiv samhällsutveckling. Arbetet vilar på Movants vision “Från jobbdröm till drömjobb”. Vi ser att du är prestigelös, gärna samarbetar, är lösningsfokuserad och har en god organisatorisk förmåga. Som lärare på Movant kommer du både att arbeta i grupp och självständigt. Du behöver ha god förmåga att kommunicera i tal och skrift samt datorvana då planering och uppföljningsarbetet till stor del sker via vår lärplattform. I ditt arbete ingår kontakt med företag vilket är en förutsättning för att eleverna ska kunna placeras i APL och därför bör du trivas med att skapa relationer inom branschen. Arbetet sker under dagtid och tillgång till bil är ett krav då viss uppföljning av arbetsplatsförlagt lärande ingår i tjänsten. För att vara aktuell för tjänsten behöver du ha: - Relevant utbildning som elektriker. - Flerårig erfarenhet från branschen Meriterande är: - Pedagogisk erfarenhet som lärare för vuxna eller från gymnasiet - Lärarbehörighet - Ledare inom föreningslivet - Företagsnätverk för anskaffning av APL och lärlingsplatser Det här erbjuder vi dig Vi är ett gott gäng som stöttar varandra och har nära till skratt. Här hjälps vi åt och arbetar programöverskridande för elevens bästa. Du får kollegor runt hela Sverige i en öppen organisation där det är korta beslutsvägar och goda karriärmöjligheter. Alla med en hel- eller deltidsanställning hos oss på Movant får tillgång till vår förmånswebb (Benify). Du kan också få oberoende pensionsrådgivning, utnyttja friskvårdsbidrag samt göra brutto- och nettolöneavdrag vid köp av utvalda produkter – allt direkt i förmånswebben. Movant har över 20 års erfarenhet av yrkesutbildning för vuxna och finns på flera orter och kriminalvårdsanstalter i Sverige. Genom en långsiktig strategi har vi under dessa år växt från den lokala aktören till att finnas från Malmö i söder till Luleå i norr. Det som fortfarande kännetecknar oss är småskaligheten i form av närhet till eleven och hög lärartäthet. Tillträdesdag: Enl överenskommelse Placeringsort: Halmstad Anställningsform: Provanställning 6 månader efterföljt av tillsvidaretjänst på 100% Sista ansökningsdag: 2025-09-30 Vi kallar löpande till intervju så skicka in din ansökan redan idag. Kontaktperson: Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att ta kontakt med Rektor Viktoria Hassel, [email protected], 076-1341259

23 juni 2025
Sista ansökan:
30 september 2025
Copy of Projektledare till Assemblin Säkerhet
Bravura Sverige AB
Installations- och serviceelektriker

Har du några års erfarenhet från säkerhetsbranschen? Har du dessutom haft en ledande roll i branschen och är redo för nästa steg? I rollen som projektledare driver du projekt från kalkyl till slutbesiktning där du utvecklar både projekt och medarbetare. Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Assemblin Säkerhet. Om företaget Assemblin Säkerhet är en av Sveriges största aktörer inom säkerhet. De arbetar med allt från projektering och konstruktion till installation, service och underhåll av säkerhetstekniska system. Deras uppdrag spänner över nyproduktion, ombyggnation, industri, offentlig sektor och myndigheter med säkerhetsskyddsavtal. Hos Assemblin Säkerhet finns möjligheter för dig som är tekniker, konstruktör eller projektledare att arbeta i tekniknära roller med tydligt ansvar – i projekt som ställer krav på både precision och helhetsperspektiv. Verksamheten bedrivs lokalt med starka team, men med styrkan från en rikstäckande organisation. Assemblin Säkerhet söker nu flertalet projektledare med bakgrund inom säkerhetsbranschen till flera av sina kontor! Arbetsuppgifter Som projektledare driver du projekt inom brand och säkerhet från start till mål med fullt ekonomiskt ansvar. Du leder team genom installationer inom fastigheter, anläggningar och industri, från planering till slutbesiktning. Din vardag innebär att bygga relationer med kunder och leverantörer, coacha medarbetare och lösa utmaningar tillsammans med teamet. Du ansvarar för projektets ekonomi, bemanning och inköp samtidigt som du säkerställer säker arbetsmiljö. Du deltar i kalkylering och offertgivning, följer projektframsteg tätt och agerar snabbt vid förändringar. Som ledare engagerar du teamet i problemlösning, bryter ner projekt i tydliga delmål och uppmuntrar förslag från medarbetarna. I rollen rapporterar du till filial-, plats- eller avdelningschef beroende på hur teamet är organiserat. Rollen passar dig som vill ha stort eget ansvar, bygga kundrelationer och leda team mot konkreta resultat. Du får påverka både projektgenomförande och medarbetarutveckling med stöd från en erfaren organisation. Arbete i säkerhetsskyddsupphandlade avtal och projekt kan förekomma. Driver projekt inom brand och säkerhet från start till mål med ekonomiskt ansvar Leder team genom installationer inom fastigheter, anläggningar och industri från planering till slutbesiktning Bygga relationer med kunder och leverantörer, coacha medarbetare och lösa utmaningar med teamet Ansvarar för projektets ekonomi, bemanning och inköp samt säkerställer säker arbetsmiljö Deltar i kalkylering och offertgivning, följer projektet och agerar vid förändringar Engagerar teamet i problemlösning och tar fram delmål Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Erfarenhet från säkerhetsbranschen Erfarenhet av en ledande roll, såsom arbetsledare, ledande montör eller motsvarande B-körkort Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift För att trivas i rollen ser vi att du är en person med ett starkt entreprenörskap och drivs av att nå dina och företagets uppsatta mål. Vi ser även att du är avslappnad i sociala situationer och gillar att ha många kontaktytor. I rollen arbetar du tätt ihop med ditt team och därför är det viktigt att du uppskattar att jobba tillsammans med andra, att du ser till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat. Vidare tar du stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter och missar sällan detaljer eftersom du planerar ditt arbete på ett strukturerat sätt och jobbar systematiskt. Du tycker om att göra saker ordentligt och har en grundlig arbetsprocess så att inget lämnas ogjort. Övrig information Start: Enligt överenskommelse  Plats: Kontoret i Linköping, Mariestad, Norrköping, Nyköping och Södertälje Lön: Enligt överenskommelse  Som en del av rekryteringsprocessen görs en UC-kontroll och utdrag ur belastningsregistret kommer efterfrågas. För slutkandidater görs även en säkerhetsprövning. Under anställningen görs slagningar regelbundet i motsvarande system av både Assemblin Säkerhet och deras kunder. Tjänsten annonseras under sommaren där Bravura genomför telefonavstämningar och intervjuer löpande. Vecka 32-33 följs urvalet upp med Assemblin Säkerhet som börja träffa kandidater från vecka 34. Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist

23 juni 2025
Sista ansökan:
10 december 2025
Projektledare till Assemblin Säkerhet
Bravura Sverige AB
Installations- och serviceelektriker

Har du några års erfarenhet från säkerhetsbranschen? Har du dessutom haft en ledande roll i branschen och är redo för nästa steg? I rollen som projektledare driver du projekt från kalkyl till slutbesiktning där du utvecklar både projekt och medarbetare. Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Assemblin Säkerhet. Om företaget Assemblin Säkerhet är en av Sveriges största aktörer inom säkerhet. De arbetar med allt från projektering och konstruktion till installation, service och underhåll av säkerhetstekniska system. Deras uppdrag spänner över nyproduktion, ombyggnation, industri, offentlig sektor och myndigheter med säkerhetsskyddsavtal. Hos Assemblin Säkerhet finns möjligheter för dig som är tekniker, konstruktör eller projektledare att arbeta i tekniknära roller med tydligt ansvar – i projekt som ställer krav på både precision och helhetsperspektiv. Verksamheten bedrivs lokalt med starka team, men med styrkan från en rikstäckande organisation. Assemblin Säkerhet söker nu flertalet projektledare med bakgrund inom säkerhetsbranschen till flera av sina kontor! Arbetsuppgifter Som projektledare driver du projekt inom brand och säkerhet från start till mål med fullt ekonomiskt ansvar. Du leder team genom installationer inom fastigheter, anläggningar och industri, från planering till slutbesiktning. Din vardag innebär att bygga relationer med kunder och leverantörer, coacha medarbetare och lösa utmaningar tillsammans med teamet. Du ansvarar för projektets ekonomi, bemanning och inköp samtidigt som du säkerställer säker arbetsmiljö. Du deltar i kalkylering och offertgivning, följer projektframsteg tätt och agerar snabbt vid förändringar. Som ledare engagerar du teamet i problemlösning, bryter ner projekt i tydliga delmål och uppmuntrar förslag från medarbetarna. I rollen rapporterar du till filial-, plats- eller avdelningschef beroende på hur teamet är organiserat. Rollen passar dig som vill ha stort eget ansvar, bygga kundrelationer och leda team mot konkreta resultat. Du får påverka både projektgenomförande och medarbetarutveckling med stöd från en erfaren organisation. Arbete i säkerhetsskyddsupphandlade avtal och projekt kan förekomma. Driver projekt inom brand och säkerhet från start till mål med ekonomiskt ansvar Leder team genom installationer inom fastigheter, anläggningar och industri från planering till slutbesiktning Bygga relationer med kunder och leverantörer, coacha medarbetare och lösa utmaningar med teamet Ansvarar för projektets ekonomi, bemanning och inköp samt säkerställer säker arbetsmiljö Deltar i kalkylering och offertgivning, följer projektet och agerar vid förändringar Engagerar teamet i problemlösning och tar fram delmål Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Erfarenhet från säkerhetsbranschen Erfarenhet av en ledande roll, såsom arbetsledare, ledande montör eller motsvarande B-körkort Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift För att trivas i rollen ser vi att du är en person med ett starkt entreprenörskap och drivs av att nå dina och företagets uppsatta mål. Vi ser även att du är avslappnad i sociala situationer och gillar att ha många kontaktytor. I rollen arbetar du tätt ihop med ditt team och därför är det viktigt att du uppskattar att jobba tillsammans med andra, att du ser till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat. Vidare tar du stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter och missar sällan detaljer eftersom du planerar ditt arbete på ett strukturerat sätt och jobbar systematiskt. Du tycker om att göra saker ordentligt och har en grundlig arbetsprocess så att inget lämnas ogjort. Övrig information Start: Enligt överenskommelse  Plats: Kontoret i Linköping, Mariestad, Norrköping, Nyköping och Södertälje Lön: Enligt överenskommelse  Som en del av rekryteringsprocessen görs en UC-kontroll och utdrag ur belastningsregistret kommer efterfrågas. För slutkandidater görs även en säkerhetsprövning. Under anställningen görs slagningar regelbundet i motsvarande system av både Assemblin Säkerhet och deras kunder. Tjänsten annonseras under sommaren där Bravura genomför telefonavstämningar och intervjuer löpande. Vecka 32-33 följs urvalet upp med Assemblin Säkerhet som börja träffa kandidater från vecka 34. Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist

23 juni 2025
Sista ansökan:
10 december 2025