Vi söker nu personal för dag- och nattpass till en kille med CP-skada. Om du är den rätta för rollen finns möjlighet till en fast tjänst med 75% tjänstgöringsgrad. Arbetstider kan inkludera dag-, kvälls-, helgpass och ibland nattpass. Om mig: Jag är en 29-årig kille med CP-skada och bor i en stor egen del av huset i Bunkeflostrand tillsammans med mina föräldrar. Jag använder mig av Bliss/widget kommunikationskarta, ljud och kroppsspråk (AKK) för att kommunicera. Du kommer vara mitt stöd i kontakter med andra människor. För att trivas i rollen bör du ha goda kunskaper i svenska och vara lyhörd samt inkännande för mina behov och önskemål. Vad du kommer att göra: Jag behöver hjälp med allt i min vardag – både i med- och motgång. Det inkluderar: Personlig omvårdnad Måltider och sondmatning Förflyttningar och träning Stöd under dagverksamhet där du fungerar som min personliga assistent Stöd vid resor, läger och andra aktiviteter Stöd vid tvätt och att hålla ordning på mina saker och hjälpmedel Jag gillar att planera aktiviteter och hitta på roliga saker som att gå på konserter, teater, sportevenemang och utflykter. Jag gillar även att både vara ute i naturen och ta en tur på stan. Vem är du? Vi söker dig som är: Ordningsam, lugn och tålmodig Framåt och initiativrik Aktiv och tycker om att arbeta praktiskt Lyhörd, inkännande och ser möjligheter istället för hinder Har god fysik för att kunna assistera vid förflyttningar och andra praktiska uppgifter Meriterande: Gärna har erfarenhet från liknande jobb eller utbildning inom vård och omsorg, pedagogik eller socialt arbete Rökfri B- körkort Det är också ett plus om du spelar något instrument! Vi har djur i huset, så du bör trivas med det. Arbetstid och schema: Vi har ett rullande 4-veckors schema, med följande vanliga arbetstider: Vardag: Dagpass: 07:30–16:10 Kvällspass: 16:00–20:10 Nattpass: 20:00–07:40 Fredag: Kvällspass: 16:00–21:10 Nattpass: 21:00–09:10 Lördag och söndag: Dagpass: 09:00–16:10 Kvällspass: 16:00–21:10 Vid behov kan dubbelassistans förekomma. Stöd och utbildning: Du kommer att få handledning och utbildning löpande för att vi båda ska känna oss trygga i arbetet. Ansökan: Tjänsten tillträds snarast eller enligt överenskommelse. Vi ser fram emot din ansökan som ska innehålla: Personligt brev CV Referenser Löneanspråk Vi har löpande urval, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Maila ansökan till mailadress: [email protected] Jag anordnar min assistans via Kooperativet SMIL och jag är stolt över att få värva vår personal till Kooperativet SMIL som är rädd om vår personal, har ett gott fokus på både personal, brukare och uppdrag. SMIL, Samarbetsorganisation för Malmö Independent Living, har anordnat personlig assistans för barn och vuxna sedan 1990. Vi anordnar personlig assistans för personer bosatta i Malmö med omnejd och är ett kooperativ utan ekonomiskt vinstintresse! Självklart har SMIL kollektivavtal med Fremia/kommunal och därmed får de personliga assistenterna exempelvis tillgång till tjänstepension. Vi har generöst friskvårdsbidrag och ger personalen möjligheter till utbildning man har användning av i sitt yrke som personlig assistent. SMILs nyckelord är självständighet, frihet och god personalvård. Vi är en IfA-godkänd assistansanordnare, med rötter i den rörelse som en gång i tiden bidrog till att personlig assistans blev en möjlighet i Sverige. SMIL har både medlemmar och anställd personal som funnits med sedan SMILs tidiga start! Vi har tillstånd från IVO att bedriva personlig assistans för både vuxna och barn. Läs mer om oss på vår hemsida Läs mer om oss på vår hemsida www.smilmalmo.se
Vi söker dig som är vaccinerad mot covid och talar bra svenska då kommunikationen är viktig. Jag är en man som är 50+ år och som bor i Bagarmossen. Jag använder mig av personlig assistans i nästan alla situationer och har assistans dygnet runt. Jag är dessutom 185cm lång, så du behöver vara stark för att kunna stötta mig och hjälpa mig att balansera när jag går. Är snäll och omtänksam. Arbetet passar dig som är lyhörd och gillar utmaningen att hjälpa mig hitta på äventyr utomhus tillsammans. Jag tycker om promenader och att vistas i närområdet i det vackra Nackareservatet. Du måste vara beredd att anstränga dig. Arbetet är meningsfullt och roligt. Vår kravprofil är: - att Du har erfarenhet av vård och omsorg. - att Du behärskar svenska språket i tal och skrift. - att Du har god fysik. - att Du är vaccinerad mot covid. Arbetet ställer höga krav på ärlighet, pålitlighet och arbetsmoral och att du har god initiativförmåga. Att du tar ansvar och har egen drivkraft är viktiga egenskaper för att klara det här arbetet. På grund utav arbetets karaktär är det endast aktuellt med kvinnliga sökande. Du med starkt engagemang för andra människor är välkommen med din ansökan. Arbetstiden gäller främst kvällar och nätter men även dagtid kan förekomma. Det är jour på natten. Anställningsvillkor enligt gällande kollektivavtal mellan Fremia & Kommunal. Timlön. Rekrytering sker löpande och tillträde sker snarast eller enl. Ö.k. OBS! Referenser är ett krav. STIL står för Stiftarna av Independent Living i Sverige. Vi är ett ickevinstdrivande assistanskooperativ och en ideell förening av personer med normbrytande funktionalitet. I STIL är det medlemmarna som själva arbetsleder sina personliga assistenter. Vi jobbar för självbestämmande, frihet och lika möjligheter oavsett funktionsförmåga. STIL bildades 1984 och vi var med och införde personlig assistans i Sverige. Läs mer på www.stil.se.
Vi söker nu en personlig assistent till vår uppdragsgivare, en kvinna som bor i Lund och lever med ALS. Hon använder hjälpmedel såsom ventilator, lift, sug- och hostmaskin, och behöver stöd i sin vardag för att leva ett tryggt, aktivt och meningsfullt liv. I hemmet finns även två snälla katter, så du som söker behöver vara djurvän. Om dig vi söker: Både män och kvinnor sökes Du är empatisk, trygg och har en god känsla för integritet Du får gärna vara social och flexibel, då uppdragsgivaren värderar tid med familj och vänner Meriterande: Erfarenhet inom vård eller personlig assistans Körkort Intresse för långsiktig anställning Arbetstider: Dagpass: 09:00–15:00 Kvällspass: 15:00–21:00 Nattpass: 21:00–09:00 (vaken natt) Anställningsform: Timanställning med möjlighet till fast tjänst Du behöver inte ha en formell utbildning för att arbeta i rollen, du får en grundlig introduktion i hjälpmedel och rutiner.
Jag är en spirituell brud som just nu söker fler assistenter till min grupp. Jag har en muskelsjukdom, som sitter i musklerna och ingen annan stans. Jag har givetvis många intressen. Jag är spirituell så jag spår, läser astrologi och läser av, inklusive naturmediciner. Fler intressen är hår, smink och skönhet i allmänhet, samt fotografering. Jag kan ha mycket humor men även seriösa konversationer. Jag har en katt som är social och man ska kunna hantera allt som tillkommer med en katt. Jag söker dig med empati/avkännande och du som kan läsa av när du ska ta ett steg fram eller tillbaka i olika situationer, med hänsyn till min integritet. Man ska helt enkelt kunna tolka det jag säger till andra i olika möten som t.ex läkarbesök, sjukhusvistelse, myndigheter osv. utan egen värdering. Flexibel med att kunna hoppa in vid sjukfrånvaro och vid behov, därför går ingen på heltid hos mig i fast schema just av den orsaken samt lättare vid frånvaro. Vi söker på fast och rullande 4v schema: Dag & kväll - 107h/4v Dag & kväll - 107h/4v Natt - 73h/4v - Aktiv/vaken tid Dubbelbemanning + varannan helg natt (Fredag en helg, Söndag andra helgen) - 68h/4v Vikarie/timmis vid behov, som kan både - Dag, kväll & vaken natt Timmarna ökar om man hoppar in vid behov. Krav på dig som söker: Kvinna 25-45 år Svenska i tal & skrift, eftersom man tolkar kunden Har arbetsmoral och medkänsla Kunna vara professionell i vissa situationen och lägga sin egen värdering åt sidan i vissa situationer Avkännande Jobbet kommer först och telefonen kommer i andra hand, på jobbet Kunna hoppa in vid behov, då & då - Flexibel Inte katträdd eller kattallergi Förstå och efterfölja tystnadsplikt och andra rutiner Har du djur, önskar jag att du har lätt att skaffa djurvakt om du behövs på jobbet Intresse och kunskap inom smink och hår är även av stort intresse
Om Unika Kavlevägen Kavlevägen gruppbostad smälter väl in i det trivsamma villaområdet där den gröna fasaden möter naturens färger och den smakfulla exteriören ger en känsla av något extra! Gruppbostaden är byggd i ett plan och varje lägenhet har en öppen och modern planlösning samt egen uteplats. De gemensamma ytorna är väl tilltagna och erbjuder en trivsam miljö för de som tycker om socialt umgänge och gemensamma aktiviteter. Verksamhetens arbetssätt utgår ifrån tydliggörande pedagogik och lågaffektivt bemötande där varje individs behov står i fokus. Om rollen som Stödassistent Som stödassistent kommer du att arbeta med att ge individuellt anpassat stöd till personer med funktionsvariationer, med målet att främja deras självständighet och välbefinnande i vardagen. Du kommer att stödja brukarna i deras dagliga rutiner och aktiviteter, utifrån deras behov och förmågor, och alltid ha deras personliga genomförandeplan som utgångspunkt. Vi arbetar med ett salutogent och pedagogiskt förhållningssätt, där vi utgår från varje individs unika styrkor och resurser. Målet är att brukarna ska uppnå så stor självständighet som möjligt och kunna leva ett meningsfullt liv med hög livskvalitet. Som stödassistent arbetar du utifrån tydliggörande pedagogik och lågaffektivt bemötande för att skapa trygghet och förutsägbarhet i brukarnas vardag. Samtidigt har vi ett starkt fokus på att arbeta professionellt och effektivt inom verksamhetens resurser och budget. Kvalifikationer Mycket god förmåga i svenska i tal såväl som skrift. God datorvana, erfarenhet av dokumentation. Erfarenhet av arbete inom vård och omsorg Gymnasial utbildning som tex barn-och fritidsprogram, vård-och omsorgsprogram, eller eftergymnasial utbildning tex stödpedagog, socialpedagog eller högskoleutbildning inom relevant område. Meriterande om du därtill har Erfarenhet av psykiatri, AKK och lågaffektivt bemötande. Arbetat med komplexa stödbehov. Anställningsvillkor Anställningsform: Timvikariat Tjänstgöringsgrad: Efter behov. Arbetstid: Rullande schema som omfattar dagtid, kvällar och helger. Tillträde: Enligt överenskommelse, vi ser positivt på om du kan tillträda inom kort. Kollektivavtal: Vi är kollektivavtalsbundna till Vårdföretagarna/Kommunal, Bransch E. Om rekryteringsprocessenUrval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Glöm inte att specificera hur din bakgrund och erfarenheter matchar de kvalifikationer vi söker för denna roll. Vi ser fram emot din ansökan och möjligheten att välkomna dig till vårt team på Unika! I samband med eventuell anställning behöver belastningsregister uppvisas. Om du kallas till intervju måste du även kunna styrka din rätt att arbeta i Sverige genom att uppvisa medborgarskap inom EU/EES eller giltigt arbetstillstånd. Om Unika Unika är en del av Attendo, ett av Nordens största omsorgsföretag, som funnits sedan 1985. Hos oss finns många erfarna kollegor du kan lära dig av, och tack vare vår storlek som arbetsgivare kan vi erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder friskvård och andra förmåner, samt interna utbildningsmöjligheter och kollektivavtal. Tillsammans har vi stora möjligheter att vidareutveckla en omsorg för en meningsfull vardag.
DVT Assistans har sedan starten 2005 anordnat personlig assistans åt människor med funktionsnedsättning. Vi arbetar runt om i Mellansverige utifrån ledorden Delaktighet, Värdighet och Tillgänglighet. Vi tror på individuella lösningar där kunden alltid är i fokus. Tillsammans möjliggör vi för människor med olika funktionsnedsättningar att leva som andra och själva bestämma över sina liv. I dag sysselsätter DVT ca 200 personliga assistenter. För att du ska kunna vara aktuell att bli min assistent behöver du ha körkort och bil och du behöver också kunna ta med mig hem till dig. Du behöver vara en lugn och trygg kvinna... Jag är en på 28 år kvinna med en CP-skada och utvecklingsstörning. Jag behöver mycket hjälp och stöd i min vardag. Jag kan gå , men har dålig balans. Därför har jag även en rullstol för längre promenader. Jag pratar inte, men har ljud, mimik och vissa tecken som hjälp vid kommunikation. Däremot förstår jag en hel del av det du säger till mig. Jag är oftast väldigt glad. Jag tycker om att hitta på saker, till exempel bowla, bada, fika och att vara hemma hos dig. På dagarna är jag på daglig verksamhet, men jag behöver en assistent som ta hand om mig efter det. Jag bor hemma hos mina föräldrar, men där kan vi inte vara för då struntar jag helt i dig och vill hänga på min mamma istället. Sysselsättningsgraden är på 70% och arbetstiderna är på en två veckors rullande schema: V 1: Mån 15-17,30 Tis 15-20 Ons 15-19 Tor 15-20 Lörd 8,30-17 Sön 8,30-17 V2 Mån 15-17,30 Tis 15-20 Ons 15-19 Tor 15-20 Fre 15-20 För detta jobb vill vi se utdrag ur belastningsregistret. Den hittar du: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Vi vill att du skickar in ett personligt brev där du berättar om var du bor, lite om dig själv och Hur du tror du skulle passa för jobbet. Vi vill också ha ditt CV och referenser. Välkommen in med din ansökan!!!
Cirrusgården är ett boende för pojkar 14-19 år som av olika anledningar behöver extra stöttning i vardagen. Vår främsta styrka är ungdomar med diagnoser inom NPF, ungdomar där hemförhållanden inte fungerar längre och ungdomar som inte har en fungerande skolgång. Målgruppen kan vara utagerande såväl verbalt som fysiskt. Vi arbetar inte med ungdomar som har problematik gällande missbruk och/eller kriminellt beteende. Vi behöver utöka vår personalgrupp med fler vikarier. Arbetspassen är förlagda både kvällar, helger och hela dygn. Vår verksamhet är bemannad dygnet runt, året runt. Sovande jour tillämpas. Vi söker dig som är utbildad eller är under utbildning till behandlingsassistent, socialpedagog eller annan inom yrket relevant utbildning. Vi tror att du är en trygg, stabil och tålmodig vuxen som gillar att arbeta tillsammans med andra. Du har inga problem att följa instruktioner och klarar av att sätta gränser och hålla fast vid beslut. Vi ser gärna att du är intresserad av träning, motorer, musik, friluftsliv, bakning eller annat som går att göra i verksamheten tillsammans med ungdomarna. På Cirrusgården arbetar vi med en form av medlevarskap, det innebär att vi som arbetar här bor ihop med ungdomarna och gör alla i ett hem förekommande sysslor. KRAV: Utdrag ur polisens belastningsregister för arbete på HVB hem. Flytande svenska i tal och skrift, dokumentation ingår i arbetet. B-körkort VI VILL ENDAST HA ANSÖKNINGAR VIA E-POST: [email protected]
Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vi söker nu dig som stämmer in på följande: vill arbeta hos en 24-årig man bosatt i Åmotsbruk goda kunskaper i svenska tål pälsdjur är rökfri körkort och tillgång till bil om man inte bor i Åmotsbruk har erfarenhet av eller utbildning inom arbete med autism är trygg, tålmodig och kan hantera utåtagerande beteenden med lågaffektivt bemötande Det är även meriterande om du: delar kundens intressen i utevistelse i trädgård, fika eller titta på filmer, särskilt klassiker för barn förstår vikten av att vara följsam och skapa trygghet i vardagen Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Aktuell anställningsform är "Så länge assistansuppdraget varar" och tjänsterna är förlagda på ett 2 veckors rullande schema med arbete varannan helg. Tjänst 1: ca 71% – 28,5h/vecka (8,5h jour) Tjänst 2: ca 68%–27,5h/vecka (8,5 h jour) Vardagar: 07.30–16.45, 12.45–16.45, 16.45–23.00, Jour: 23.00–07.30 Helger: Samma tider som vardagar, men utan passet 12.45–16.45. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde enligt överenskommelse. Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig: Ellionor Koll | [email protected]
Älmhults kommun finns i södra Småland med närhet till goda kommunikationer och natursköna områden. I Älmhult kombinerar du den mindre ortens fördelar och charm med en unik internationell atmosfär. Här är det lätt att leva och bo och du har nära till det mesta. Vi är cirka 1800 stolta och engagerade medarbetare som bidrar med service av hög kvalitet till Älmhults invånare varje dag. Vår arbetsmiljö präglas av samarbete, mod och delaktighet. Tillsammans gör vi skillnad! Älmhults kommun har på grund av sitt geografiska läge utmed stambanan väldigt goda pendlingsmöjligheter över länsgränserna. Med direkttåg tar det 35 minuter till Växjö och mindre än en och en halv timme till Malmö. ARBETSUPPGIFTER Arbetet som 1:e socialsekreterare på ekonomiskt bistånd innebär att du står för det nära och dagliga stödet till våra socialsekreterare, både nya och mer erfarna, såväl enskilt som i grupp. Du ska se till att arbetet på enheten sker i enlighet med gällande lagstiftning och bedrivs utifrån aktuell kunskap, beprövad erfarenhet och med god kvalitet. Dina arbetsuppgifter kommer även att bestå av handläggning av ärenden genom expertkunskap inom ansvarsområdet. Medarbetarna på ekonomiskt bistånd och på de arbetsmarknadsåtgärdande insatserna har ett nära och tydligt samarbete för att stödja brukaren att komma närmare arbetsmarknaden och/eller i rätt trygghetssystem. Vårt utvecklingsarbete är resultatinriktat och du kommer vara en viktig del i det arbetet. Vårt team inom Arbete och försörjning är ett multikompetent team inom myndighet och verkställighet. Det finns ett tajt samarbete och stort engagemang att stödja våra kommuninvånare tillsammans mot självförsörjning. Vi har uppnått goda resultat, både i vårt arbete och i medarbetarenkäter. Vårt team är aktivt involverat i spännande projekt, och vi gillar att utveckla verksamheten tillsammans. Vi erbjuder: • En arbetsplats med positiv atmosfär och stark teamkänsla. • Möjlighet att vara med och påverka och utveckla vårt arbete. • Engagerade kollegor som stöttar och inspirerar varandra. • Deltagande i och skapande av innovativa projekt och nya arbetssätt. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som: • har socionomexamen och flerårig erfarenhet av myndighetsutövning • är bevandrad inom handläggning och dokumentation samt de lagrum som styr vår verksamhet • är bekväm med att fatta beslut, prioritera och fördela arbetsuppgifter • uttrycker dig väl i tal som skrift • är engagerad, positiv och kreativ • vill vara med och bidra till vår fortsatta utveckling och framgång Välkommen med din ansökan och bli en del av vårt fantastiska team! ÖVRIGT Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen.
I Lysekils kommun arbetar vi för att vara en hållbar och attraktiv kommun året runt, som kännetecknas av kreativitet och framtidstro. Du som arbetar här gör en viktig skillnad i människors vardag och bygger ett samhälle för alla. Vi är idag ca 1400 kollegor som utvecklar våra verksamheter och ger 13 900 invånare, 1 600 företag och 100 föreningar bästa möjliga service och förutsättningar att bo, leva och verka i Lysekil. Det är vi stolta över. Ett liv i Lysekils kommun är ett liv nära både havet och bergen – här finns möjlighet till såväl eftertanke som äventyr i en av Bohusläns vackra kustkommuner. Läs gärna mer om Lysekil på Lysekils kommun - https://lysekil.se/. Film omhttps://youtu.be/VnvQMbiYE3U Beskrivning I Enheten för vägledning och stöd arbetar ett team på 18 medarbetare med många och varierande kompetenser. Vårt uppdrag är att ta emot, vägleda och möjliggöra för Lysekilsbor som önskar stöttning för att komma i arbete, studier eller annan varaktig försörjning, att nå sina mål. Enheten finns i Arbetslivsförvaltningen, en förvaltning som också ansvarar för arbetsmarknadsinsatser, vuxenutbildning, daglig verksamhet samt sysselsättning. Teamet som arbetar med ekonomiskt bistånd består av en arbetsledare, sex socialsekreterare samt en socialadministratör. Vi söker nu en engagerad socialsekreterare som vill vara med och bidra till att den enskilde får rätt stöd på vägen mot egen försörjning. Som medarbetare erbjuds du regelbunden handledning, nära arbetsledning och goda möjligheter att utvecklas i arbetet genom kompetensutveckling tillsammans med kollegor. Vi arbetar aktivt med anpassningar utifrån nya socialtjänstlagen och förbereder ett eventuellt aktivitetskrav. Arbetsuppgifter Tjänsten som socialsekreterare innebär att möta, vägleda, motivera och coacha den enskilde till att nå sina mål och uppnå varaktig försörjning i form av arbete, studier eller annan ersättning. Här förväntas du arbeta med socialt arbete. En del av uppdraget består i att utreda och bedöma rätten till ekonomiskt bistånd enligt gällande lagstiftning och föreskrifter. I enhetens uppdrag ingår även dödsbohandläggning och förmedling av egna medel. Vi använder oss av en strukturerad utredningsmetod (MIX), motiverande samtal (MI) och träffar den enskilde regelbundet för uppföljning och stöd. Vi arbetar relationsbyggande och utgår från den enskildes egna mål och motivation. Inom förvaltningen arbetar vi i team med den enskilde i centrum. På så vis drar vi nytta av varandras kunskaper och skapar bästa förutsättningarna för progression. Du kommer också att samverka med viktiga aktörer, både internt i kommunen samt externt med bland annat vården, Arbetsförmedlingen och Försäkringskassan. Kvalifikationer Vi söker dig som har socionomexamen eller en annan högskoleexamen, gärna inom det beteendevetenskapliga området. Vi ser gärna att du har god kännedom om ekonomiskt bistånd, gällande lagstiftning samt stort intresse för uppdraget och målgruppen. Du behöver ha en god kommunikativ förmåga både i tal och skrift. Som person är du självgående, stabil, står stadigt när det är hög arbetsbelastning och bibehåller ett realistiskt perspektiv. Du måste ha förmågan att kunna anpassa ditt arbetssätt utifrån den enskildes behov. Du ser möjligheter snarare än hinder och vill motivera till förändring. Vi är ett gott gäng där alla bidrar till utveckling och arbetsglädje. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet! Villkor Intervjuer sker löpande och tillsättning kan komma att ske under ansökningstiden. Tjänsten tillsätts under förutsättning att erforderliga beslut fattas. Välkommen med din ansökan! Vi arbetar aktivt med mångfald för att tillvarata de kvaliteter som sökande med olika bakgrund har. Lysekils kommun är en rökfri arbetsplats. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Välj ett jobb för att visa detaljer