Om Oss: Är du en erfaren Product Owner med teknisk bakgrund och passion för automotive? Vi söker en driven och tekniskt kunnig Product Owner för spännande konsultuppdrag inom bilindustrin. Hos oss får du arbeta med innovativa projekt och vara en nyckelperson i att skapa hållbara och framtidssäkra lösningar för våra kunder. Ansvarsområden för Produktägare inom Bilindustrin Utveckla och underhålla produktroadmaps för långsiktig planering. Översätta affärsbehov till tekniska lösningar och säkerställa kvalitet genom hela projektet. Arbeta i tvärfunktionella team och säkerställa effektiva leveranser. Hantera intressenters krav och säkerställa framgångsrik projektgenomförande. Arbeta med för arkitekturfrågor och tekniska lösningar. Kommunicera tekniska och affärsmässiga aspekter tydligt till alla parter. Hantera förändringar och kravjusteringar strukturerat. Vi söker dig som har Teknisk bakgrund, gärna inom automotive. Erfarenhet av produktroadmaps och att översätta affärsbehov till tekniska lösningar. Stark analytisk förmåga och erfarenhet av arkitekturfrågor. Ledaregenskaper och förmåga att leda tvärfunktionella team. Förmåga att kommunicera tydligt med både tekniska och affärsmässiga målgrupper. Fördelar med att Arbeta hos Techcon Konkurrenskraftig lön och förmånspaket. Möjligheter till yrkesmässig och personlig utveckling. Arbeta i en innovativ och dynamisk arbetsmiljö. Hur du Ansöker Skicka ditt CV och personliga brev via ansökningsknappen nedan. Techcon Insight är en arbetsgivare som främjar mångfald och inkludering. Är du redo att ta nästa steg i din karriär inom automotive? Vi ser fram emot att höra från dig!
För vår kunds räkning söker vi just nu en Underhållsingenjör inom Mekanik till Stockholm. Uppdraget är på heltid och förväntas starta jan-2025och pågå till och med 31-aug-2026 Om uppdragetFör ett vikariat hos vår kundsöker vi en konsult som har erfarenhet av att vara underhållsingenjör eller haft liknande arbetsuppgifter. Som underhållsingenjör tar du fram underhåll på meksidan gällande förebyggande, tillståndsbaserat samt förbättrande underhåll. Arbetsuppgifterna inkluderar bl.a.: prioritera underhållet så det ligger med i budget på både kort och lång sikt hjälpa till med inköpet av uh-tjänsterna planera revisionsarbeten ansvara förkvalitetsgranskning uppdatera UH-systemet m.m budgetansvar Övrigt:Start: Jan 2025Slut: aug 2026Omfattning: heltidPlacering: Stockholm, HässelbyAnställningsform:Anställd hos Devotum då kunden inte godkänner underleverantörer i denna process. Om digVi söker dig som uppfyller nedan obligatoriska krav: Arbetat som underhållsingenjör eller haft motsvarande arbetsuppgifter minst 1 år Kunskap om tryckbärande kärl och den lagstiftning som gäller för dem Goda kunskaper i svenska i tal och skrift. Meriterande kvalifikationer Erfarenhet av att lägga upp underhåll i affärssystem tex Maximo, IFs eller liknande AnsökanLåter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Referenstagning är en del av processen. Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till ansvarig Konsultchef Sanna Jurén på 072 897 82 65 Känn dig trygg som konsult hos DevotumSom konsult hos Devotum har du möjlighet att välja om du vill fakturera genom ditt eget bolag eller bli direkt anställd hos oss. Som anställd hos Devotum erbjuds du alltid schyssta villkor enligt kollektivavtal (Almega) som bland annat innefattar friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar. Hos oss är varje konsult viktig och våra konsultchefer finns alltid till hands för att ge dig den support och vägledning du behöver under hela uppdragsperioden.
På Unilabs kombinerar vi ett stort medicinskt kunnande med en stor mänsklig omtanke. Genom våra sätt att arbeta skapar vi ett tydligt kundvärde och tydligt patientvärde. Detta gör vi med hjälp av effektiv diagnostik, hög kvalitet och förstklassig kundservice mot våra patienter och kunder. Vi har gemensamt en vilja att ge de bästa förutsättningar till vård för varje enskild individ och vi tror på att våra medarbetares kompetens, drivkraft och engagemang har en stor del i det mervärdet som vi skapar för samhället i stort. VEM På Unilabs bedrivs den dagliga verksamheten med korta beslutsvägar och stor laganda. Utmärkande drag i verksamheten är en tydlig ambition att alltid ha kunden i fokus och genomföra arbetet med en flexibel, målinriktad och prestigelös inställning. Arbetet som laborant hos oss är självständigt och du kommer att ta egna beslut samtidigt som du arbetar i grupp. Lagarbete och gott arbetsklimat är viktigt för oss. I arbetet ingår t.ex. packa upp leveranser, arkivering av klossar/glas, underhåll av apparater och beställningar av förbrukningsmaterial. Vi satsar på individuell kompetensutveckling och vi vill att våra medarbetare har bred kompetens och kan klara flera olika arbetsuppgifter. VEM På Unilabs väger inställning lika tungt som kompetens, vi lägger därför stor vikt vid din personlighet. Vi söker dig som är engagerad och vill bidra till en god stämning bland medarbetare. Du är servicemedveten och har en hög kvalitetskänsla i det arbete du utför. Vi prioriterar nytänkande och initiativförmåga och du är därför öppen för förändring- och utvecklingsarbete. Vi söker dessutom dig som är noggrann och har bra arbetsmoral. Vi ser även att du: - Har högskoleexamen. - Behärskar svenska i tal och skrift. Erfarenhet inom labbarbete är meriterande. Tjänsten är ett vikariat på ett år, med ev. möjlighet till förlängning. Anställningen är på heltid, kvällstjänstgöring och vissa helger kan ingå i denna tjänst. Start enligt överenskommelse. Vid intresse tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt och vi kallar till intervju löpande. VAR Du kommer att arbeta på Klinisk Kemi på St Görans sjukhus, där vi är totalt ca 25 medarbetare idag. Här arbetar olika yrkesgrupper med skiftande bakgrund och erfarenheter. Välkommen att bli en del av det härliga gänget här på Klinisk Kemi i Stockholm! Unilabs AB är idag en ledande aktör inom radiologi och laboratoriemedicin och Sveriges största privata leverantör av röntgen, mammografi och laboratoriemedicin. Vi möter våra patienter och kunder på sjukhus, närakuter, primärvårdslaboratorier, våra egna fristående röntgenenheter och mottagningar. Det är en verksamhet med full fart i en lugn omgivning med stor variation. Av våra totalt 13 000 medarbetare i Europa, arbetar drygt 1,200 i Sverige. Läs gärna mer om oss på www.Unilabs.se Unilabs erbjuder tjänster inom laboratoriemedicin och bild- och funktionsdiagnostik till öppen och sluten sjukvård. Våra tjänster kännetecknas av hög kvalitet, säkerhet och service. Unilabs har idag ca 1300 medarbetare men vi växer ständigt. De största yrkesgrupperna är biomedicinska analytiker, röntgensjuksköterskor och läkare med specialistkompetens inom radiologi eller laboratoriemedicin. Att arbeta på Unilabs innebär att förstå att vårt jobb inte bara är att producera testresultat. Vi tillhandahåller verkliga, användbara svar för våra patienter och vårdgivare. Vårt arbete förändrar livet direkt till det bättre, vilket vi ser som ett fantastiskt privilegium och något värt att arbeta för.
Om Rollco Vi på Rollco är specialister på komponenter och lösningar för linjära rörelser. Sedan starten 1999 har vi vuxit till en internationell koncern med cirka 90 anställda och verksamhet i Sverige, Danmark, Finland, Norge, Taiwan och Italien. Som en del av Addtech-koncernen – en framgångsrik svensk företagsgrupp med över 3900 anställda – är vi i ständig tillväxt. Vår ambition? Att fortsätta expandera med fler produkter och nya marknader. Läs mer om Addtech på www.addtech.com. RollenI rollen som Quality Manager är du nyckelpersonen som driver vårt kvalitetsarbete framåt. Du säkerställer att våra rutiner och processer levererar högsta produktkvalitet till våra kunder. Med ansvar för kvalitetskontroller, avvikelsehantering, kundreklamationer och löpande förbättringar blir du en central del av vår verksamhet. Du rapporterar främst till vår Operations Manager, men fungerar också som stöd till VD i frågor som rör kvalitet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter Övergripande ansvar för bolagets kvalitetsarbete. Utveckla och implementera processer som uppfyller interna standarder och externa regelverk. Underhålla och säkerställa efterlevnad av kvalitetsledningssystem. Genomföra interna och externa revisioner. Hantera kunddeklarationer, hållbarhet och certifieringar. Säkerställa kvalitetskontroller och identifiera förbättringsområden. Samarbeta med leverantörer och kunder för att lösa kvalitetsbrister. Dokumentera och granska interna arbetssätt. Skapa rapporter och sammanställningar till ledningsgruppen. Vem är du? Du är en kommunikativ och lösningsorienterad person med en stark drivkraft att utveckla och förbättra. Din förmåga att prioritera och ta initiativ gör att du trivs i en roll med många kontaktytor. Du behöver ha minst 5 års erfarenhet inom tillverkande industri. Du har relevant högskoleutbildning motsvarande lägst kandidatexamen. Du har gedigen erfarenhet och kunskap av att arbeta med kvalitetsledningssystem med fokus på kontinuerliga förbättringar God kunskap om kvalitetsstandarder och verktyg som ISO 9001, ISO 14001 Hög IT-mognad, dvs. behärska Office 365, affärssystem och andra system som är relevanta för rollen. Dessutom har du mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift Vad erbjuder vi?Hos oss möts du av en positiv företagskultur med stark lagkänsla och ett nära samarbete mellan kollegor. Våra ledord – Customer, Care, Commitment – speglar vårt arbetssätt och engagemang för både kunder och medarbetare. Vi erbjuder en nyckelroll i ett växande företag med goda utvecklingsmöjligheter, moderna lokaler nära Väla i Helsingborg och en arbetsmiljö som präglas av gemenskap och professionalitet. Intresserad?Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100 %, med start enligt överenskommelse. AnsökanSkicka in ditt CV senast 2025-01-30. Frågor?Kontakta Lena Hallkvist på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!
Möjligheten Vi strävar efter att vara världsledande inom elenergi genom att hjälpa länder att få grönare,och renare elektricitet. Genom att erbjuda hållbar energi till fler människor kan vi minska vår påverkan på planeten. När du arbetar med oss kommer du därför att vara en del av ett högre syfte där varje avdelning och individ bidrar. Tillsammans kan vi uppmuntra nästa innovation - för att göra livet bättre för alla. Vi söker flera controllers med erfarenhet av arbete med offerter/anbud till HVDC (High Voltage Direct Current) som är en produktgrupp inom Hitachi Energy. Vi erbjuder dig en intressant och utmanande roll i en internationell, dynamisk och positiv arbetsmiljö. I din roll kommer du att arbeta nära tillsammans med offert- och försäljningsansvariga. Du ansvarar för att säkerställa kvalitet i de finansiella delarna i flera offerter genom att förbereda finansiella analyser, sammanställa den kostnadsbild som du senare omvandlar till ett kundpris samt ge rekommendationer för hur vi kan optimera de finansiella delarna. För att du ska trivas i ditt dagliga arbete ser vi gärna att du frodas i en snabb och dynamisk arbetsmiljö. “Vårt team idag består av sex controllers med inriktning på offerter inom HVDC. Vi ser fram emot att välkomna dig till ett positivt team med stark laganda. Gör oss sällskap i vårt arbete mot en grönare framtid!- Thereze Stenestam, rekryterande chef. Tveka inte på att ansöka även om du inte har alla de kärnkompetenser som listas nedan; vi vill gärna höra från dig för att bedöma hur dina erfarenheter och din expertis kan passa in i vårt team. Kom som du är och var redo att lära dig. Ta med din passion, din energi och gå med i ett team som uppskattar en enkel sanning: Mångfald + Samarbete = Innovation Denna tjänst har placeringsort i antingen Ludvika eller Västerås. Hur du kommer bidra Säkerställa din egen efterlevnad av såväl företagets processer och riktlinjer som berörda länders lagar och regler. Sammanställa offertens totala kostnadsbild med input från flera avdelningar och funktioner och därefter omvandla den till ett kundpris. Sammanställa det totala kassaflödet (Cash Flow) samt avräkningsplan baserat på input från planeringsavdelningen, kostnadsinput och betalningsvillkor. Stödja offert- och försäljningsansvarig i att sammanställa offertens risker och tillhörande riskavsättning. Identifiera och föreslå åtgärder för att minska potentiella risker kring skatteuppsättning, kassaflöde, valutaexponering och inflation genom att titta på områden som betalningssäkerheter, valutaklausuler, valutakorgar, index med mera. Leva Hitachi Energys kärnvärden av säkerhet och integritet, vilket innebär att du tar ansvar för dina egna handlingar samtidigt som du bryr dig om dina kollegor och verksamheten. Din bakgrund Vi ser att du har relevant branscherfarenhet inom liknande eller motsvarande bransch Finansiell kunskap med ekonomexamen som grundläggande kvalifikation. Det är meriterande om du har mångårig erfarenhet som project- och/eller offert controller. Du har förmågan att konsolidera stora mängder data och presentera detta på ett tydligt och pedagogiskt sätt mot ledningen. Agera ansvarsfullt i termer av integritet, transparens och säkerhet. Vi ser att du som person är ivrig att leverera resultat genom att prioritera, agera och uppnå uppsatta mål. Vad vi erbjuder Kollektivavtal Flexibla arbetstider Företagshälsovård och friskvårdsbidrag Fantastiska karriärmöjligheter inom Hitachi Energy, inom Sverige såväl som globalt Utbildningar och kurser som bidrar till personlig och professionell utveckling Diversifierat företag med över 70+ nationaliteter representerade inom den svenska organisationen Kompletterande bidrag vid föräldraledighet Förmånsportal med över tusen förmåner och rabatter Mer om oss Är du redo för för en ny spännande utmaning? Vänligen skicka in din ansökan idag! Vi tillämpar löpande urval så tjänsten kan komma att stängas under annonseringsperioden. Recruiting Manager Thereze Stenestam, [email protected] will be happy to answer your questions regarding this position. Union representatives – Sveriges Ingenjörer: Mikael Hjort, +46 107-38 29 86; Unionen: Fredrik Holmgren, +46 107-38 21 85; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43. All other questions can be directed to Lead Recruiter, Christian Falevik, [email protected].
I rollen som Underhållskoordinator kommer du att ingå i underhållsorganisationen där du får en viktig roll i att planera och bereda för anläggningsåtgärder såsom underhållsaktiviteter och anläggningsprojekt. Vi har genomgått en resa innefattande verksamhetsutveckling och utbyte av olika system, bland annat vårt underhållssystem.Du kommer attvara en av två nyckelpersoner i att etablera och upprätthålla nya arbetssätt där förvaltandet av anläggningen som helhet står i fokus. Du kommer ansvara för den långsiktiga underhållsplaneringen och vara en del i att implementera det strategiska underhållsarbetet samt bereda projekt som skall genomföras på anläggningar. Du kommer att arbeta brett i organisationen och agera spindeln i nätet för att samordna underhållsåtgärder och projekt med övriga avdelningar inom gasnätsverksamheten. Dina arbetsuppgifter Ansvara för underhållsprocessen "Beredning och Planering" Stötta underhållspersonal dagligen i planeringsarbetet Fastställa samthålla veckoplaner aktuella Samarbeta med externa aktörer för en effektiv underhållsstrategi Säkerställa att underhållsplaner är uppdaterade Tillsammans med Asset Management implementera strategiskt underhållsarbete Delta i verksamhetsutveckling för att nå övergripande mål Planera löpande arbete inom besiktningsverksamheten Delta i eller driva anläggningsprojekt och förstudier Ansvara för systemadministration i MaintMaster inkl. uppdateringar och stöd Implementera förråds- och reservdelshantering inom avdelningen Värt att veta Rollen kommer att stötta två avdelningar där du tillsammans med två kompetenta team om 10 Underhållsingenjörer och 8 Besiktningsmän bidrar till att hålla leveransen igång med högsta möjliga effektivitet och kvalitet. Du kommer att rapportera till Underhållschefen för vår gasverksamhet. Tjänsten är på heltid, med start enligt överenskommelse. Anställningsort är vid huvudkontoret iMalmö alternativt iGöteborg.Som anställd hos Nordion Energi kan du komma att bli krigsplacerad, utifrån totalförsvarets behov. Vissa roller är placerade i säkerhetsklass och svenskt medborgarskap kan därför vara ett krav. En säkerhetsprövning kommer att genomföras innan beslut om anställning fattas. Om tjänsten är inplacerad i säkerhetsklass kommer även en registerkontroll att ske. Våra förväntningarVi ser att du har: erfarenhet av underhållsarbeteinom industrin, energi eller annan bransch där planering och beredning är centralt kunskap om tekniska system och utrustning som används inom verksamheten-erfarenhet av att utveckla och implementera underhållsprocesser och strategier erfarenhet av att delta i eller driva projekt, såsom anläggningsprojekt eller implementering av nya system erfarenhet av att analysera och använda data för att optimera underhållsarbetet-erfarenhet av arbete med underhållssystem (t ex MaintMaster, Maximo, SAP PM) teknisk utbildning, t.ex. inom maskinteknik eller underhållsteknik flytande kunskaper i svenska ochengelska ital och skrift körkort behörighet B För att lyckas i rollen ser vi att du har förmågan att självständigt driva arbetet framåt med ansvar och ett helhetsperspektiv. Rollen innebär arbete över flera delar av organisationen, vilket kräver vana vid många kontaktytor, god samarbetsförmåga och stark kommunikationsförmåga. Du är flexibel, anpassningsbar och trivs med att arbeta både strategiskt och operativt. Vi värdesätter också din lösningsorienterade inställning och förmåga att skapa och vårda relationer.AnsökanVi arbetar med löpande urval vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi hoppas därför att du söker tjänsten så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!
Om företaget Företaget är en världsledande aktör inom energiteknik som utvecklar och tillverkar avancerade gasturbiner för en global marknad. Med över 2600 medarbetare levererar de innovativa och hållbara lösningar för elproduktion, ånga och värme. Företaget spelar också en viktig roll inom olje- och gasindustrin med sina högpresterande turbiner för kompressorer och pumpar. Dina arbetsuppgifter Vi söker nu en Materialplanerare som kommer att spela en central roll i att säkerställa att produktionsplanen följs och att rätt material finns på plats vid rätt tidpunkt. Du blir en viktig del av teamet som håller produktionen i gång och ser till att vi levererar högsta kvalitet till våra kunder. Som Materialplanerare kommer du att: Exekvera och följa upp produktionsplanen i SAP samt säkerställa materialtillgänglighet. Leda och delta i taktmöten för att visualisera och förbättra produktionsläget. Hantera avvikelser i produktionsflödet och omplanera vid behov. Samarbeta med olika avdelningar som produktion, inköp, kvalitet och teknik för att lösa problem och förbättra processer. Aktivt arbeta med att minimera förseningar och maximera effektivitet i produktionsplanen. Säkerställa att överblivet material omdisponeras till nya behov. Delta i förbättringsarbete. Din profil För att lyckas i rollen söker vi dig som är strukturerad, kommunikativ och har en förmåga att hantera flera uppgifter parallellt. Du trivs i en roll där samarbete och problemlösning står i fokus. Kvalifikationer: Minst en 3-årig gymnasieutbildning, gärna kompletterad med en yrkeshögskole- eller högskoleutbildning inom produktion eller logistik. Erfarenhet av arbete inom produktion och planering. Gedigen kunskap i SAP:s planeringsmoduler är ett krav. Goda kunskaper i Office-paketet, särskilt Excel. Erfarenhet av att kommunicera och koordinera med olika intressenter inom en organisation. Ansökningsförfarande Tjänsten inleds som ett konsultuppdrag via oss och planeras starta så snart som möjligt med hänsyn till eventuell uppsägningstid. För rätt person finns goda möjligheter till anställning direkt hos kund efter konsultperioden. Om du känner att tjänsten är rätt för dig är du varmt välkommen att skicka in din ansökan! Urvalet kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vänta därför inte med din ansökan. Vid eventuella frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Ben Saeang, på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!
Produktion/Kvalitetstekniker till TrioPerfekta AB Är du en analytisk och noggrann problemlösare med passion för produktion och kvalitet? Vi söker nu en Produktion/Kvalitetstekniker som vill bidra till vår verksamhet genom att driva förbättringar och säkerställa hög kvalitet i våra processer. Dina huvudarbetsuppgifter: Produktionsbereda nya och ändrade artiklar. Utföra förkalkyler och produktionsuppföljning. Driva förbättrings- och investeringsprojekt. Säkerställa tillgängligheten av rätt mät- och kontrollutrustning. Ansvara för underhållssystem och avtal. Utveckla och implementera arbets- och kontrollinstruktioner. Hantera avvikelser och förbättringsarbete. Du är en nyckelperson som arbetar nära produktionen och bidrar till att utveckla våra processer i linje med våra kvalitets- och miljömål. Vi tror att du: Har förmåga att felsöka, identifiera problem och hitta effektiva lösningar. Är kommunikativ och samarbetar väl i team, men kan också leda och utbilda kollegor. Har god datorvana och behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Är noggrann, analytisk och har en strävan efter ständig förbättring. Har B-körkort och förståelse för arbetsmiljö och säkerhetsföreskrifter. Meriterande är erfarenhet av kvalitetsnormer och certifieringssystem som ISO 9001. Vi erbjuder En nyckelroll i en dynamisk produktionsmiljö. Möjligheten att driva egna projekt och bidra till vår utveckling. Ett företag där kvalitet och innovation är i fokus. Om oss: Trio Perfekta är ett framstående företag i Lönsboda som ständigt strävar efter att förbättra och utveckla processer. Vi är i dag en av landets största leverantörer av produkter som leder vattnet i våra byggnader. Du hittar vårt sortiment hos installatörer och återförsäljare. Sedan 2016 är vi en del i koncernen BLS Industries, ett koncentrat av expertis som gynnar både oss själva och våra kunder. Vi värdesätter mod, engagemang och ansvar i allt vi gör!
Bostaden är den viktigaste och dyraste investeringen vi gör som privatpersoner. Bostäder är också världens största tillgångsslag. Nabo gör det enkelt att engagera sig i sitt boende även om man inte själv är ekonom, jurist eller fastighetsingenjör. Varje dag förenklar vi för brf-styrelser, fastighetsägare och de boende så att de får mer tid över till annat. Nabo är på en resa för att forma framtidens förvaltning och boendetjänster. Vi ser en bransch som alldeles för länge saknat nya, smarta och digitala lösningar – och det har vi börjat förändra. Vill du vara med på resan? Nabo är den enda aktören i branschen som utvecklat sin egen plattform för förvaltning av bostäder. Den automatiserar rutinarbete och underlättar vardagen för både kunder och våra egna experter inom förvaltning. För att forma framtidens förvaltning och boendetjänster behöver vi ligga längst fram. Och vi behöver vara modiga och engagerade. På Nabo har du tydliga mål och driver din egen utveckling med stöd av engagerade ledare. Utöver den personliga utvecklingen hoppas vi att våra dagar tillsammans består av hög trivsel och många skratt. Vårt mål är att tiden på Nabo ska vara din karriärs höjdpunkt. Om rollen I rollen som Biträdande Fastighetsförvaltare kommer du att vara en viktig del av teamet och arbeta nära en erfaren Fastighetsförvaltare. Du får chansen att aktivt bidra till den dagliga förvaltningen samtidigt som det ges utrymme att utvecklas och växa i din professionella karriär, med möjlighet att anpassa din utvecklingsresa efter dina egna mål och ambitioner. Som Biträdande förvaltare samarbetar du med Kundansvarig Fastighetsförvaltare där du primärt ansvarar och tar ägandeskap för den dagliga förvaltningen. Detta genom att bl.a. ta hand om tekniska ärenden och bidra till en smidig hantering av dessa genom tät dialogmed fastighetstekniker och övriga specialister. I rollen ingår även att assistera Kundansvarig fastighetsförvaltare med administrativa uppgifter och planering rörande verksamheten.Du kommer att arbeta nära Nabos kunder vilket också innebär att det kan tillkomma arbete på oregelbundna tider då du kommer att närvara i samband med styrelsemöten, boendedagar etc - vilka oftast sker kvällstid. I denna roll erbjuds du att vara del av en sammansvetsad grupp med högt i tak, som har det roligt tillsammans och firar framgångar. Du kommer att ha möjligheten att arbeta med frihet under ansvar och vara med och påverka framtidens fastighetsförvaltning. På Nabo strävar vi alltid efter att hitta nya vägar framåt och har stora visioner vilket gör att du ges utrymme till att vara med och bidra med idéer och ambitioner. Din erfarenhet Du har en avslutad eftergymnasial utbildning som fastighetsförvaltare. Vi ser även att du har tidigare erfarenhet av att arbeta med bostadsrättsföreningar, antingen genom LIA-praktik eller arbetslivserfarenhet för att lyckas i rollen. Har obehindrade kunskaper i svenska och engelska, då du kommer att kommunicera med våra kunder på dessa språk. Om du har tidigare erfarenhet av att arbeta inom förvaltningsbranschen alternativt inom försäljning eller servicemed resultatfokusses det som starkt meriterande, men är inte ett krav för tjänsten. Personliga egenskaperVi kommer att lägga stor vikt vid personliga egenskaper, då vi ser att dessa är avgörande för att lyckas i rollen.Vi ser att du som söker har ett prestigelöst förhållningssätt och drivs av att ta egna initiativ i syfte att lösa problem. Vidare är du en nyfiken och framåtsträvande person som trivs med att arbeta i team. Vi ser även att du har ett affärsmässigt tänk och drivs av att skapa förutsättningar för en god teamleverans samt att jobba mot uppsatta mål. Så ansöker du Vi ser fram emot din ansökan! Vid frågor kontakta gärna Emelie Gustafsson, Talent Partner på Odevo SE. Placeringsort Göteborg.
Elektrisk Designer Vår kund söker en engagerad och innovativ Electrical Designer inom styrutrustning och mätning. Bli en del av ett dynamiskt team där du får möjlighet att arbeta projektbaserat, utveckla dina tekniska färdigheter och bidra till energilösningar med låg klimatpåverkan. Här värdesätts samarbete och mångfald för ständig utveckling. Om tjänsten Som Electrical Designer inom kontrollutrustning och mätning kommer du att ansvara för orderdesign, skapa inköpsdokumentation, hantera layouter och intern kablage, samt följa upp projektkostnader för att effektivisera arbetsmetoder och säkerställa marknadspositionen. Formell kompetens Vi söker dig som har en relevant universitetsutbildning eller är en erfaren gymnasieingenjör med flera års erfarenhet inom området. Du bör ha goda kommunikationsfärdigheter och trivas med att samarbeta i team. Vi värdesätter att du är innovativ och har ett intresse för teknik. Det är också viktigt att du tar aktivt ansvar för att planera ditt arbete och din tid på ett effektivt sätt. Meriterande Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med COMOS eller SAP, eftersom dessa verktyg kommer att underlätta ditt arbete i denna roll. En förståelse för ATEX-krav och förmågan att validera våra säkra kretsar är också fördelaktigt. Tidigare erfarenhet av att skapa upphandlingsdokumentation och hantera projektkostnader kommer också att vara till nytta i denna position.OM JOB&TALENT Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Job&Talent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen.
Välj ett jobb för att visa detaljer