Är du godkänd trafiklärare och utbildad utbildningsledare med intresse för att ge dina elever de bästa förutsättningarna för en lyckad väg till körkort? Då är det dig vi söker! Om Trafiko och tjänsten Vi på Trafiko förändrar körkortsbranschen både för elever som ska ta körkort och för lärare som utbildar. Vi har på kort tid växt till en av de största aktörerna inom körkortsutbildning och vi håller introduktions- samt riskutbildningar i 14 städer i Sverige. Via vår hemsida och app pluggar elever teori över hela Sverige. Totalt utbildas över 30 000 elever årligen med Trafiko. I dagsläget erbjuder vi körlektioner i 8 städeroch ska nu utöka utbudet med körlektioner till våra elever i Gävle,det är därför vi nu söker dig som vill vara med på resan. Om dig Vi söker dig som är positiv, pedagogisk och brinner för att få dina elever att nå sina mål genom att anpassa utbildningen efter deras behov. Du är kvalitetsmedveten och har ett tålmodigt bemötande. Du tar stort eget ansvar och har förmågan att fullfölja dina arbetsuppgifter självständigt med framförhållning och struktur. Krav Godkänd trafiklärare Utbildad utbildningsledare Goda kunskaper i Svenska, både i tal och skrift då det krävs i det dagliga arbetet Meriterande Van att använda digitala verktyg Övriga språkkunskaper utöver svenska Vad vi erbjuderPå Trafiko får du en unik chans att vara med och forma en ny körkortsbransch, vi vill lära oss av dina erfarenheter för att skapa bästa möjliga förutsättningar för dig i ditt arbete. Vi erbjuder ett modernt system för dig som konsult med stor flexibilitet att styra över hur dina arbetsveckor ska se ut. Vi tar hand om all administration så att du kan fokusera på det allra viktigaste- att utbilda säkra bilförare. Vill du veta mer om hur du som konsult kan ta kontroll över din tid och hur vi gör ditt arbetsliv smidigare? Läs mer här Vad händer nu? Skicka in din ansökan via vår karriärsida så snart som möjligt, vi går igenom alla ansökningar löpande.Som en del av vår rekryteringsprocess genomgår våra slutkandidater en bakgrundskontroll för att öka vår medvetenhet om våra framtida kollegor. Tillträde omgående eller enligt överenskommelse. Har du några frågor kring uppdraget? Tveka inte på att höra av dig till [email protected] Varmt välkommen att skicka in din ansökan!
Även om vi funnits i 125 år, händer det mer än någonsin hos oss på Åhléns just nu. Vårt löfte är att erbjuda våra kunder den bästa tänkbara upplevelsen och vara platsen där livet blir enklare, bättre och härligare. Åhléns varuhus är den plats där vi möter kunden och guidar till noga utvalda, prisvärda och hållbara produkter och lösningar för livets alla dagar. Ta chansen och skapa varuhusmagi hos oss i Gävle! Vi erbjuder dig Som Varuhuschef på Åhléns Gävle ansvarar du för att driva försäljning och skapa lönsamhet i varuhuset, samt säkerställa att kampanjer och aktiviteter genomförs med hög kvalitet. Du samarbetar framför allt inom ditt varuhus med Säljledare, Säljare, och Visual Merchandiser och till din hjälp har du förutom medarbetarna i varuhuset även HR Partner och Regionchef. Våra kunder ska mötas av engagerade och serviceorienterade Säljare med god produktkunskap. I rollen som Varuhuschef ingår att: - Vara ambassadör för företaget och skapa en kundupplevelse i världsklass - Genom ett coachande och närvarande ledarskap utveckla ett väl fungerande team som brinner för Åhléns och försäljning - Utifrån ett affärsmannaskap leverera resultat i enlighet med varuhusets mål och nyckeltal - Aktivt ta del av, värdera, tolka och förmedla relevant information och kommunicera den inom varuhuset gentemot medarbetarna - Ansvara för säkerhet och arbetsmiljöarbete för varuhuset - Arbeta i enlighet med Åhléns hållbarhetsmål Du arbetar mot års-, månads- och dagsmål för försäljning och kundnöjdhet och sammankallar och driver arbetsplatsmöten, säljplanering och facklig samverkan. Vem är du? Vi ger dig förtroende och ansvar över ditt arbete med möjligheten att växa i en utvecklande miljö. Till oss tar du med dig: - Flera års erfarenhet från ledande befattning inom försäljning, gärna från detaljhandeln - Dokumenterad framgångsrik erfarenhet av att leda andra ledare och utveckla team - Erfarenhet av att med goda resultat driva arbete mot uppsatta mål Rollen som Varuhuschef innebär mycket självständigt arbete och vi lägger stor vikt vid ditt ledarskap och din personliga mognad. Vi vågar säga att du är initiativrik och ha mod att utmana dig själv och andra. Du drivs av att bidra till att vi som företag blir framgångsrika och vill vara i ett sammanhang där vi genom att ha kul tillsammans skapar förutsättningar för ett gott samarbete. För att lyckas i rollen krävs att du har starkt kundfokus och ett genuint intresse för människor. Du förstår värdet av olikheter och skapar resultat genom att få andra att utvecklas. Du är affärsmässig, har ett stort sälj- och resultatfokus samt ett personligt driv som yttrar sig i engagemang och handlingskraft med ett coachande förhållningssätt. Du är van att arbeta i ett högt tempo och är tydlig, kommunikativ och inspirerande i din ledarroll. Utmaningar är något som triggar och motiverar dig. Om rekryteringen Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning på sex månader. Tjänsten är på heltid och vi ser gärna att du kan börja hos oss i april. Urval och intervjuer kan komma att ske löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag! Som Varuhuschef hos oss på Åhléns Gävle blir du en del av ett passionerat team som drivs av affärsmannaskap och entreprenörskap. Med det hälsar vi dig varmt välkommen till Åhléns! Familjeföretaget Åhléns grundades 1899 i Insjön och är idag ett av Sveriges starkaste varumärken, med 50 varuhus i Sverige och e-handel via åhlens.se. Åhléns är den naturliga mötesplatsen, som ger kunden mervärde och inspirerar till nya upptäckter och möten samt erbjuder en engagerande mix av kvalitetsvarumärken inom kläder, inredning, barnartiklar och skönhet. Åhléns omsätter 4,6 miljarder och varje år tar våra ca 3 000 skickliga medarbetare emot 60 miljoner besökare. Åhléns Outlet och Designtorget är dotterbolag. www.ahlens.se
Är du redo för ett nytt äventyr? Bli dumperschaufför i Gästrikland och Dalarna! Vi söker nu en engagerad och professionell dumperschaufför som vill vara med och bidra till vår verksamhet. Hos oss får du möjlighet att utforska skogslandskap och grustag i Gästrikland och Dalarna. Är du redo att ta nästa steg i din karriär och jobba med moderna fordon i en dynamisk industrimiljö? Då kanske detta är rätt chans för dig! Ansvarsområden Köra dumpers inom områden som skogslandskap och grus- och bergtäkter. Säkra last för transport och följa säkerhetsföreskrifter. Utföra dagligt underhåll och kontroll av fordon för att säkerställa säkerhet och funktionalitet. Samarbeta med kollegor för att optimera arbetsflöden och säkerställa punktliga leveranser. Använda digitala verktyg för att hantera arbetsorder och rapportera slutförda uppgifter. Vem är du? Har tidigare erfarenhet av att köra tunga fordon och har ett intresse för att arbeta ute i fält. Innehav av giltigt körkort med behörighet C eller högre, samt YKB är ett krav. Du är ansvarsfull, noggrann och har en stark säkerhetsmedvetenhet. Förmåga att arbeta självständigt men också bra på att samarbeta i ett team. God fysisk hälsa och beredd på att utföra tunga lyft. Du behärskar det svenska språket i både tal och skrift. Vi erbjuder dig En fast anställning med marknadsmässig lön och villkor enligt kollektivavtal. En varierad arbetsmiljö där du får arbeta med toppmodern utrustning och fordon. Utvecklingsmöjligheter och utbildning för att du ska kunna växa i din roll. Stöd av ett erfaret och stöttande team som alltid finns där för att hjälpa dig. Är du den vi söker? Ansök nu och bli en del av vårt team av professionella chaufförer! Om du har några funderingar så ringer du direkt till Patrick Gustafsson (076-8472727)på Flx Bemanning. Skicka in din ansökan på www.nxtjobb.se. Vi ser fram emot att höra från dig!
Undersköterska/Vårdbiträde/Boendestödjare till Utredningsenheten och Boheden HVB Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv och du erbjuds ett jobb med spännande utvecklingsmöjligheter? Då vill vi gärna träffa dig! Neuropsyk i Bollnäs har mångårig erfarenhet av att arbeta med människor som har olika former av neuropsykiatriska tillstånd. Enheterna har hög personaltäthet med hög kvalitet. Vi arbetar med att ge varje patient/klient bättre möjligheter att fungera i sin vardag. På Heden i Bollnäs finns två av våra enheter där det erbjuds utredning enligt HSL, Hälso- och sjukvårdslagen samt HVB, Hem för vård och boende enligt Socialtjänstlagen för människor med neuropsykiatriska funktionshinder. Utredningsenheten är en enhet som tar emot unga, unga vuxna samt vuxna patienter med förvärvade och/eller medfödda hjärnskador. Teamet består av skötare, SSK, pedagoger, psykolog samt läkare. Läs gärna mer på humana.se/utredning. Boheden HVB är ett boende som har vuxna klienter mellan 18-65 år med förvärvade och/eller medfödda hjärnskador. De boendes vardag präglas av schemalagda aktiviteter. Läs gärna mer på humana.se/boheden. Vi söker dig som Vill arbeta med människor som har psykiska funktionshinder. Har ett gott bemötande och en positiv människosyn. Är tydlig, stabil och kan sätta gränser. Har en hög arbetsmoral, är flexibel och initiativrik. Trivs med många härliga kollegor runt omkring dig. Kvalifikationer Ödmjuk och lyhörd personlighet är det allra viktigaste hos oss. B-körkort är ett önskemål Utbildad USK eller annan likvärdig utbildning samt erfarenhet av liknande arbete är meriterande. Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet Goda kunskaper i svenska språket Erfarenheter inom funktionshinderområdet AnställningsformSommarvikariat. Lön enligt överenskommelse. SysselsättningsgradHel- eller deltid (efter överenskommelse). Arbete sker på dygnets alla timmar: Dag, kväll, helg samt natt (vaken) ÖvrigtVi erbjuder introduktionsutbildning innan du börjar ditt vikariat. Utdrag ur misstanke och belastningsregistret krävs för att erhålla tjänst Känner du dig inspirerad av vårt företag och jobbet ? Då ser vi fram emot din ansökan så snart som möjligt, urval sker löpande och tjänsterna kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag, vänta därför inte med din ansökan! Bifoga CV och personligt brev, gärna med foto.Betyg och övriga handlingar tar du med vid en eventuell intervju. Tillträde sker enligt överenskommelse Önskar du mer information, kontakta. Utredningsenheten - [email protected] Boheden - [email protected]
Nu söker viboendestödjare till vårt team på Öjebo och Freskapellei Järvsö. Vi erbjuder utbildning och ett utvecklande jobb där du är med och gör skillnad! Tjänsterna är timvikarier och även sommarvikarier.Om Öjebo och Freskapelle Gruppbostäderna Öjebo och Freskapelle, och den dagliga verksamhet Trogens arbetscentrum vänder sig till personer med diagnos inom autismspektrum eller förvärvad hjärnskada. Vi arbetar individanpassat utifrån Nytidas ramverk för pedagogik (läs mer här >>) som bygger på lågaffektivt bemötande, tydliggörande pedagogik och alternativ och kompletterande kommunikation (AKK). Arbetssättet är individanpassat för att varje enskild boende ska ha de bästa förutsättningar för livskvalitet, delaktighet, självbestämmande och meningsfullhet. Med lugn, trygghet och struktur ger vi kunderna stöd att använda deras styrkor och att bejaka deras intressen. Om rollenI rollen som boendestödjare utgår du från de boendes individuella behov och önskemål och ger stöd i det dagliga livet utifrån ett pedagogiskt förhållningssätt. Tillsammans med övriga medarbetare arbetar du med målet att göra dagen meningsfull och innehållsrik. Du stödjer och vägleder med bland annat personlig omvårdnad, måltider, medicinhantering, städning, samhällskontakter och kommunikation. En viktig del i arbetet är att stimulera och motivera den boende till att utveckla sina förmågor och att skapa möjligheter till en aktiv och meningsfull fritid. I dina uppgifter ingår även att dokumentera och planera utifrån genomförandeplaner.Arbetstiden är förlagd dagtid, kvällstid, helger samt sovande jour. Du har en gruppledare eller gruppchefnära dig som delar av sin tid arbetar i verksamheten. Det kan även vara en framtidakarriärmöjlighet för dig. Din erfarenhet och kunskapDu som söker har gymnasieutbildning inom vård och omsorg eller annan likvärdig utbildning.Du har godakunskaper i svenska i både tal och skrift, goddatorvana och erfarenhet av dokumentation.Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med målgruppen.I övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. Du haren positiv grundsyn, ett starkt engagemang för människor och är ansvarstagande. Dutrivs med att jobba i team och stötta dina kollegor och har alltid våra brukares bästa som utgångspunkt i allt du gör. Inom Nytida är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Det här får du hos oss: Grundutbildning när du tillsvidareanställs inom Nytida [OBS Tas bort om du söker timanställda] samt kompetensutveckling via vår egen utbildningsorganisation Lära Förmånsportal med rabatter och erbjudanden Ledarskapsutbildade chefer nära dig En gemensam pedagogik för att ge den bästa omsorgen och stödet till våra omsorgstagare Karriär- och utvecklingsmöjligheter Friskvårdsbidrag och skobidrag Kollektivavtal Övrigt Anställningsform: VikariatLön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdag: efter överenskommelse Sista ansökningsdag: 250228Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister behöver uppvisas inför en eventuell anställningFör mer information kontakta: [email protected] Facklig kontakt: Kommunal,www.kommunal.se Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande.Vill du läsa mer om hur det är att jobba inom Nytida klickahär. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Nytida ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Vi erbjuder boende, daglig verksamhet, stöd till individ och familj samt skola på cirka 400 enheter runt om i landet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje persons livskvalitet och trygghet i fokus. Nytida ingår i företagsgruppen Ambea.www.nytida.se
Som receptionist på Member 24 arbetar du tillsammans med ditt team mot att uppnå försäljningsmål, säkerställa hög servicenivå för våra medlemmar samt se till att gymmets dagliga drift fungerar. Dina arbetsuppgifter kommer vara bland annat: Receptionsarbete, försäljning av medlemskap, ärendehantering, kundservice samt att hålla ordning & reda på gymmet. Vi söker dig som är flexibel, driven, gillar att arbeta med försäljning samt kan arbeta mycket strukturerat mot tydliga mål och förväntningar. Du bör ha god datakunskap då detta är ett viktigt arbetsverktyg i din roll. Det finns riktlinjer för verksamheten som kommer att underlätta för dig i din roll. Det är viktigt för oss att du tycker om att ha mycket ansvar, trivs att arbeta självständigt samt gillar att ha många bollar i luften samtidigt. Omfattning: Tjänsten är på 50 % i Söderhamn,möjlighet finns att arbeta även i Gävle vid intresse.Tillträde omgående.Sista ansökningsdag 10/2-2025, intervjuer sker löpande. Kvalifikationer I rollen som receptionist behöver du vara: Intresserad av och gilla att arbeta med försäljning. (Tidigare erfarenhet av arbeten inom försäljning är ett stort plus.) Redo att ”kavla upp ärmarna” när det behövs. Engagerad och driven som person med mycket energi. Målinriktad med hög känsla för service. Ordningsam, strukturerad och noggrann. För att lyckas i rollen ska du ha: Som minst gymnasial utbildning med godkända betyg. Vi föredrar minst 1 års erfarenhet av liknande arbeten t ex inom detaljhandel eller från gymbranschen. Goda kunskaper i att hantera Officepaketet. Erfarenhet från arbete mot budget och uppsatta mål är ett plus. Goda kunskaper i både svenska och engelska, tal och skrift. Om oss: Member 24 startades i Västerås 2010 och vi finns idag på ett flertal orter i Mälardalen, Stockholm, Örebrosamt i Gävle/Sandviken och Falun. Vårt mål är att ge våra medlemmar den mest inspirerande och bästa gymupplevelsen till ett riktigt bra pris. De flesta av våra gym är öppna dygnet runt och vi erbjuder utrustning från världsledande leverantörer såsom Technogym och Eleiko. På utvalda gym finns häftiga studios för gruppträning, där vi kör både egna koncept och program från samarbetspartners t ex Les Mills. https://member24.se/ Sök jobbet direkt via: https://jobs.member24.se/
Har du erfarenhet som servicetekniker inom entreprenadmaskiner? Lockas du av en roll där din känsla för kvalitet och service får en stor betydelse? Trivs du dessutom i verkstadsmiljön? Nu söker vi dig som vill vara med och bidra till Kalmar Solutions tillväxtresa i rollen som servicetekniker! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Kalmar Solutions. Om företaget Kalmar Solutions är ett globalt företag som idag är verksamma i över 35 länder med cirka 5 500 anställda. Sedan introduktionen av den första elektriska gaffeltrucken 1980 har Kalmar varit en pionjär inom branschen. Kalmar lanserade en helt elektrisk portfölj 2021 bestående av materialhanteringsutrustning från elektriska reachstackers till tunga, medelstora och lätta gaffeltruckar, terminaltraktorer samt straddle carriers. Under 2021 introducerade de Kalmar Robotic Portfolio med ett utbud av intelligenta, flexibla och autonoma mobila utrustningslösningar för framtiden. Kalmar introducerade även Electric Straddle Carrier Charge Family, 2023 som inkluderar batteriteknologier, laddningslösningar och mjukvara för att stödja straddle carrier-operatörer i deras övergång mot koldioxidfria verksamheter. Efter avknoppningen från Cargotech noterades Kalmar Solutions på Nasdaq Helsinki den 1 juli 2024. Arbetsuppgifter Som servicetekniker arbetar du med dagliga serviceärenden av truckar och entreprenadmaskiner inne på verkstaden. Uppdragen skiljer sig i karaktär men innehåller exempelvis felsökning, reparationer och förebyggande underhåll. Du arbetar självständigt med maskinens delar så som hydraulik, elektronik och mekanik. Arbetet planeras och struktureras tillsammans med en servicekoordinator som du har löpande kontakt med. För intern kommunikation används digitala verktyg för samtal, dokumentation och återrapportering. Arbetet innefattar såväl planerade som mer akuta jobb och du har kontinuerlig kontakt med kunder, servicekoordinator och andra servicetekniker. Du är Kalmars Solutions ansikte utåt och värnar därför om att ge kunderna god service, tillgodose deras behov och håller dom kontinuerligt återkopplade. • Serviceärenden i maskiner, generellt över 5 ton • Genomförande av akut och förebyggande underhåll på installerad utrustning Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasial utbildning • Erfarenhet från reparation av truckar, lastbilar, entreprenadmaskiner eller liknande • Goda kunskaper i svenska och engelska • God datorvana och systemförståelse • Körkort B • Kunskap och erfarenhet inom mekanik, elektronik och hydraulik är meriterande För att trivas och lyckas i rollen har du ett tekniskt intresse och trivs i en roll där ingen dag är den andra lik. Du tar stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att de blir slutförda i tid. Du är duktig på att strukturera ditt arbete, att sätta upp och hålla tidsramar. Vidare har du en öppen inställning till andra människor och ser ett värde i att samarbeta. Du ser till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat, där du gärna ställer upp för att stötta dina kollegor vid behov. Du trivs även i en dynamisk roll där det ofta sker förändringar och du har viljan att anpassa ditt arbetssätt utifrån situationens behov och förutsättningar. Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Gävle Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Hej!Nu söker vi på Big Care leg. sjuksköterskor till hyruppdrag i Gävle, Hudiksvall och Bollnäspå diverse olika SSK uppdrag vintern/våren 2025. Kommande behov -Det finns vinteruppdrag där även du som specialistutbildad SSK kommer att kunna hitta något passande. - Det finns alla olika typer av uppdrag som exempelvis kan sträcka sig över månader med heltidstimmar eller ströpass alt.korttidskontrakt. Vi anpassar uppdrag efter dina behov och önskemål. Jobb på olika avdelningar på sjukhusen finns att ansöka utefter dina preferenser. Kvalifikationskrav -Svenskt legitimerad sjuksköterska -Två års yrkeserfarenhet som sjuksköterska senaste 4 åren. -2 chefsreferenser Meriterande -Du som söker bör vara trygg i din yrkesroll samt ha lätt för att anpassa dig till nya arbetssituationer och rutiner. Ladda ned Medpeople-appen - Medpeople för att se alla uppdrag samt lön, supersmidig app för konsulter att ansöka om jobb på.
SMP Parts AB, beläget i Ilsbo, är ett innovativt företag med en lång tradition av kvalitet och hantverk sedan 1919. Vi är specialiserade på att designa och tillverka högkvalitativa produkter för grävmaskiner i vår egen fabrik och strävar efter att erbjuda det bästa på marknaden. Vill du bli en del av vårt team? Vi söker nu en CNC-operatör! I rollensom CNC-operatör hos SMP Parts AB kommer du att ansvara för att köra, övervaka och säkerställa kvaliteten i våra CNC-maskiner. Krav: Viss erfarenhet av att köra CNC-maskiner. Kunskap i ritningsläsning. Kompetens inom mätteknik för att säkerställa precision och kvalitet. Meriterande: Erfarenhet av Monitor. Programmering av CNC-maskiner. Truckkort. Personliga egenskaper: Bra produktionstänk. Strävan efter effektivitet och säkerställande av smidiga processer. Skiftarbete kan förekomma. Vill du bli en del av vårt team? Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig. Denna rekrytering sker i samarbete med Hälsinglands Rekrytering. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Simon Lindqvist på telefon 076-800 11 09 eller via e-post på [email protected]. Om du inte har ett färdigt CV, tveka inte att ringa eller maila Simon så löser vi det tillsammans! Välkommen med din ansökan!
SMP Parts AB, beläget i Ilsbo, är ett innovativt företag med en lång tradition av kvalitet och hantverk sedan 1919. Vi är specialiserade på att designa och tillverka högkvalitativa produkter för grävmaskiner i vår egen fabrik och strävar efter att erbjuda det bästa på marknaden. Vill du bli en del av vårt team? Vi söker nu en montör! I rollensom montör hos SMP Parts AB kommer du att arbeta med montering, främst av tiltrotatorer och snabbfästen. Krav: Erfarenhet av praktiskt arbete inom montering, gärna med fokus på mekaniska komponenter eller liknande områden. Förmåga att arbeta med tekniska ritningar och förstå komponenters funktion. Meriterande: Kunskaper inom hydraulik. Erfarenhet av felsökning. Erfarenhet av att arbeta i Monitor. Innehav av truckkort. Erfarenhet av att delta i förbättringsarbete. Personliga egenskaper: Ett genuint intresse för teknik och montering. Förmåga att ta initiativ och driva arbetet framåt. En ödmjuk inställning och god samarbetsförmåga. Skiftarbete kan förekomma. Vill du bli en del av vårt team? Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig. Denna rekrytering sker i samarbete med Hälsinglands Rekrytering. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Simon Lindqvist på telefon 076-800 11 09 eller via e-post på [email protected]. Om du inte har ett färdigt CV, tveka inte att ringa eller maila Simon så löser vi det tillsammans! Välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer