Tvättex Gävle söker nya stjärnsäljare! Vill du bli en del av ett familjärt team där vi har kul på jobbet och samtidigt gör resultat? Nu har du chansen – vi söker dig som vill växa med oss! Om oss: Vi på Tvättex Gävle jobbar med försäljning av välkända rengörings- och hushållsprodukter till både företag och privatpersoner. Våra produkter är uppskattade och håller hög kvalitet – vilket gör ditt jobb enklare! Vi säljer bland annat: • Tvättmedel (pulver, flytande, sporttvätt, tvättförstärkare) • Diskmedel (disktabletter, pulver, handdisk) • Rengöring (såpa, badrumsspray, köksspray, glasspray, disktrasa) • Papper & hygien (toapapper, hushållspapper, torkpapper, pappershandduk, allschampo) • Avfallspåsar & sopsäckar Om rollen: Ditt jobb blir att kontakta nya kunder över telefon och sälja våra produkter. Du kommer att få en ordentlig introduktion, utbildning i våra produkter och försäljningsteknik – vi ser till att du har alla verktyg du behöver för att lyckas. Vi söker dig som: • Gillar att prata med människor • Har en positiv attityd och drivs av att nå mål • Är tävlingsinriktad och gillar utmaningar • Har viljan att utvecklas och lära dig mer om försäljning Tidigare erfarenhet är meriterande – men absolut inget krav. Det viktigaste är din inställning! Vi erbjuder: • Fast lön + provision • Trygg anställning med goda utvecklingsmöjligheter • Stöttande kollegor och en rolig arbetsmiljö • Utbildning och coachning – vi vill att du ska lyckas Vill du bli vår nästa säljsuccé? Skicka in din ansökan redan idag – vi intervjuar löpande!
Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vi söker nu dig som stämmer in på följande: vill arbeta hos en kvinna i 60 åldern bosatt i Gävle har goda kunskaper i svenska Gillar aktiva arbetsdagar Det är även meriterande om du: har erfarenhet av liknande arbete delar kundens intressen Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Aktuell anställningsform är "timanställning". Tjänsten innebär arbete under dagtid, kvällstid eller nattetid. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde Omgående Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig: Marlene Kangaskorte-Forslin [email protected]
Är du strukturerad och bekväm med fysiskt arbete? Lockas du dessutom av att arbeta på ett företag inom sågverksindustrin som värderar sin personals trivsel? Vi söker nu två engagerade lagermedarbetare till USNR! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i från början maj till slutet av augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos USNR AB. Om företaget USNR är världens största leverantör- och är den leverantör som har det mest omfattande produktprogrammet- för sågverksindustrin. Deras system producerar konstruktions- och snickerivirke, panel, plywood och fingerskarvat virke och förädlade träprodukter. USNR levererar system, service och support för anläggningar runt hela världen. Du som lagermedarbetare kommer här stötta upp kontoret i Söderhamn, som är Europas huvudkontor med 130 medarbetare inom olika områden. USNR strävar efter att utveckla värdefokuserade lösningar med hög prestanda genom att kombinera den senaste tekniken med innovativ design med den erfarenhet de skaffat sig genom långvariga kundrelationer. Arbetsuppgifter I rollen som lagermedarbetare består dina huvudsakliga arbetsuppgifter av allmänt lagerarbete i form av truckkörning, plockning, packning, ta emot inkommande leveranser, registrering i datasystem. Du har nära samarbete med övriga kollegor på arbetsplatsen som teamledare och andra lagermedarbetare. Ni har alla ett ansvar för att upprätthålla en god ordning på lagret. • Plockning, packning • Ta emot leveranser, registrera i system • Hålla ordning på lager • Truckkörning om truckkort Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Gymnasieexamen • God datorvana • Meriterande med arbete inom lager/logistik • Meriterande med truckkort • Goda kunskaper i svenska och engelska Rollen innebär att du har flera kontaktytor och kan ta direktiv, därför är det viktigt att du uppskattar att jobba tillsammans med andra. Du kan se till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat och en god stämning, där du gärna ställer upp och stöttar dina kollegor vid behov. Under stressiga perioder har du förmågan att behålla lugnet och fortsätta arbeta noggrant och strukturerat. Du håller ordning kring dig och i ditt arbete. Övrig information Start: 5 maj Plats: Söderhamn Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Brinner du för försäljning, ledarskap och vill axla totalansvaret för att driva en OKQ8-station? Vi söker nu en engagerad Säljchef till OKQ8 Söderhamn Tönnebro. I denna roll ansvarar du, tillsammans med ditt team för kundmötet och säkerställer att butiken uppfyller och överträffar kundernas förväntningar. Arbetsuppgifterna innefattar allt från budget- och resultatansvar, kassa- och butiksarbete, till att motivera, coacha och leda personalen med fullständigt personalansvar. På stationen finns en, eller i vissa fall flera biträdande Säljchefer som fungerar som ditt stöd, samt Butikssäljare som sköter den dagliga driften. Som Säljchef rapporterar du till regionchef som har ansvar för ett antal stationer i ett distrikt. Vi söker Dig som har drivet att leda och motivera personal i ett bolag där mycket händer och utvecklingen går snabbt. Du brinner för försäljning, har ett affärsmässigt tänk samt förmåga att leda verksamheten mot uppsatta mål. Utöver det är du en positiv person som gillar att träffa nya människor. Du tycker om att arbeta i högt tempo och tar helhetsansvaret för stationen och för att ni i ert team tillsammans löser det arbetsdagen har att bjuda på. B-Körkort och arbetslivserfarenhet av att leda personal inom försäljning eller service är ett krav. Vi erbjuder OKQ8 erbjuder en spännande arbetsplats, med rolig atmosfär och härliga kollegor. Här arbetar människor i alla åldrar med olika bakgrund. Vi tror på utveckling på alla nivåer, du driver ständiga förbättringar tillsammans med ditt team på stationen och tillsammans med dina Säljchefskollegor i distriktet. Vidare öppnar Säljchefsrollen möjlighet till ytterligare karriärutveckling och vi har många medarbetare inom OKQ8 som är bevis på detta. Denna tjänst är en tillsvidareanställning. Som Säljchef jobbar du 40 h/veckan, kvällsjobb och helgjobb förekommer. Stationen har öppet vardagar mellan klockan 06:00 - 22:00 och helger mellan klockan 08:00 - 22:00. Kan du göra oss ännu bättre? Sök då tjänsten redan idag!
Är du godkänd trafiklärare och utbildad utbildningsledare med intresse för att ge dina elever de bästa förutsättningarna för en lyckad väg till körkort? Då är det dig vi söker! Om Trafiko och tjänsten Vi på Trafiko förändrar körkortsbranschen både för elever som ska ta körkort och för lärare som utbildar. Vi har på kort tid växt till en av de största aktörerna inom körkortsutbildning och vi håller introduktions- samt riskutbildningar i 14 städer i Sverige. Via vår hemsida och app pluggar elever teori över hela Sverige. Totalt utbildas över 30 000 elever årligen med Trafiko. I dagsläget erbjuder vi körlektioner i 10 städer och ska nu utöka utbudet med körlektioner till våra elever i Gävle, det är därför vi nu söker dig som vill vara med på resan. Om dig Vi söker dig som är positiv, pedagogisk och brinner för att få dina elever att nå sina mål genom att anpassa utbildningen efter deras behov. Du är kvalitetsmedveten och har ett tålmodigt bemötande. Du tar stort eget ansvar och har förmågan att fullfölja dina arbetsuppgifter självständigt med framförhållning och struktur. Krav Godkänd trafiklärare Utbildad utbildningsledare Goda kunskaper i Svenska, både i tal och skrift då det krävs i det dagliga arbetet Meriterande Van att använda digitala verktyg Övriga språkkunskaper utöver svenska Vad vi erbjuder På Trafiko får du en unik chans att vara med och forma en ny körkortsbransch, vi vill lära oss av dina erfarenheter för att skapa bästa möjliga förutsättningar för dig i ditt arbete. Vi erbjuder ett modernt system för dig som konsult med stor flexibilitet att styra över hur dina arbetsveckor ska se ut. Vi tar hand om all administration så att du kan fokusera på det allra viktigaste- att utbilda säkra bilförare. Vill du veta mer om hur du som konsult kan ta kontroll över din tid och hur vi gör ditt arbetsliv smidigare? Läs mer här Vad händer nu? Skicka in din ansökan via vår karriärsida så snart som möjligt, vi går igenom alla ansökningar löpande. Som en del av vår rekryteringsprocess genomgår våra slutkandidater en bakgrundskontroll för att öka vår medvetenhet om våra framtida kollegor. Tillträde omgående eller enligt överenskommelse. Har du några frågor kring uppdraget? Tveka inte på att höra av dig till [email protected] Varmt välkommen att skicka in din ansökan!
Är du tekniskt kunnig och har ett öga för kvalitet? Vill du arbeta med montering på ett växande familjeföretag och är redo att ge våra kunder förstklassig service? Hydroscand i Hudiksvall söker nu en ny slangmontör! Arbetsuppgifter Som slangmontör är dina huvudsakliga arbetsuppgifter monterings- och produktionsarbete. Du monterar slangar och kit enligt fastställda rutiner samt enligt beställarens önskemål, och säkerställer sedan att godset packas på ett korrekt vis. Vi erbjuder En rolig och varierande arbetsmiljö med en familjär känsla där vi hjälps åt. Vi på Hydroscand värnar om våra medarbetare och erbjuder både interna och externa utbildningar. Som ny medarbetare på Hydroscand får du alltid en tydlig introduktionsplan och blir tilldelad en mentor, allt för att säkerställa att du får en så bra upplärning som möjligt. Hos oss får du ett arbete med mycket kundkontakt och goda utvecklingsmöjligheter, på ett svenskt familjeföretag som är verksamt i 20 länder globalt. Din profil Du bör vara tekniskt kunnig och gärna ha tidigare erfarenhet av produktionsarbete. Det är viktigt att du är kvalitetsmedveten, kan hantera tempoväxlingar samt på ett självständigt vis kan arbeta mot uppsatta mål och enligt fastställda instruktioner. Dessutom vill vi att du har en god social kompetens samt en förmåga att skapa och vårda goda relationer till både kunder och medarbetare. Hydroscand arbetar aktivt för att främja mångfald i alla led och strävar efter en jämnare könsfördelning inom företaget. Därför uppmuntrar vi en mångfald av sökande till alla våra tjänster. Är du intresserad? För mer information om tjänsten, vänligen kontakta Per-Olov Engberg (platschef) på telefon: 0650-132 74 Ansökning sker via vår karriärsida (ansökning via e-post undanbedes). Sista ansökningsdag är den 28 april 2025 men urval sker löpande, dröj därför inte med din ansökan. Vi avböjer, vänligt men bestämt, kontakt från rekryterings- och bemanningsföretag. För mer företagsinformation, vänligen besök hydroscand.se
Uppskattar du kundkontakt och är sugen på en rolig och utvecklande roll tillsammans med ett grymt team? Då är vi på Transcom definitivt något för dig! Vi bryr oss om vem du är och inte så mycket om vad du har gjort tidigare. Det viktigaste för oss är din inställning och ditt driv. Din roll kommer innebära att stötta privatkunder via telefon och e-post med diverse frågor inom el och energibranschen – allt från elförbrukning till avtal och elnät. Oroa dig inte, du behöver inga förkunskaper inom området, då vi erbjuder en omfattande utbildning som ger dig den kunskap du behöver för att lyckas i din roll. Anställningsgrad och arbetstid Anställningsgrad: 80% (med möjlighet att utöka till 100% under juni–augusti, vilket vi ser som en stor fördel). Anställningsstart: 6 juni. Arbetstid: Varierande schema mellan kl. 08:00–17:00. Vi är flexibla och försöker ta hänsyn till dina önskemål kring schemat. Viktig information om semesterFör att vi ska kunna ge bästa möjliga service under sommarmånaderna behöver vi din tillgänglighet under juni–augusti, vilket innebär att semester inte beviljas under denna period. Om detta inte fungerar för dig, kanske detta inte är rätt tjänst just nu – men vi hoppas att det passar och att du vill vara med på vår resa! Vad vi erbjuder Bonusmodell efter 10 veckors onboarding, som kompletterar din ordinarie lön och är kopplad till din prestation och dina resultat. Du kan tjäna upp till 5 000 kr i bonus per månad med fokus på att skapa mervärde, ge förstklassig service och höja kundnöjdheten. Betald utbildning och omfattande utvecklingsmöjligheter, särskilt med tanke på vår expansiva fas. Trygg anställning med kollektivavtal i samarbete med UNIONEN och Almega. Grundlönen enligt kollektivavtal är: Timlön under 24 år: 122,65kr | Timlön över 24 år: 142,19kr. En familjär arbetsmiljö där vi bryr oss om varandra och där du blir en del av teamet från dag ett. Vår trivselkommitté anordnar regelbundet roliga aktiviteter som padelkvällar, julfester, afterworks och mycket mer. Vad vi söker Fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdigt förvärvad utbildning). Flytande svenska och engelska i både tal och skrift. God datorvana. Rent brottsregister. Meriterande är om du: Har erfarenhet av serviceyrken och kundkontakt. Uppskattar kundkontakt och får energi av att prata med människor. Har erfarenhet av att arbeta mot tydligt uppsatta mål. Är problemlösningsorienterad och tävlingsinriktad. En inkluderande rekryteringsprocessVi vill veta vem du är och vad du kan tillföra till vårt team. Därför fokuserar vi mindre på formella dokument och mer på dig som person. CV är frivilligt, och vi ger dig möjlighet att visa din personlighet och potential genom våra urvalsfrågor. Sök nu och bli en del av vårt fantastiska team!Är du redo för en ny utmaning? Skicka in din ansökan redan idag och ta chansen att bli en del av vår härliga gemenskap!
Diamond Power Sverige AB söker nu kompetenta servicetekniker som vill ta nästa steg i karriären. Trivs du med att resa, har du erfarenhet av service av stora industrimaskiner och vill du vara en nyckelperson så kan det här vara rollen för dig! Om företagetDiamond Power Sverige AB arbetar med service och installation av teknisk utrustning för industriella anläggningar – ofta i kraft- och pappersindustrin. De har ett starkt fäste i Sverige men även internationellt. Deras servicetekniker är avgörande för deras framgång, och de lägger stor vikt vid både teknisk kompetens och personligt ansvar. De har en kultur som präglas av yrkesstolthet, säkerhetstänk och respekt för deras kunders anläggningar. Hos dem är frihet under ansvar mer än ett uttryck – det är deras arbetsvardag. Om teamet & rollenTjänsten innebär mycket resor – du utgår hemifrån och jobbar sedan på plats hos kund runt om i landet samt även utomlands när det krävs, vilket gör att du sover borta på hotell mycket i veckorna för att sedan komma tillbaka till helgen. Arbetet går bland annat ut på att: - Resa i tjänsten -Arbeta på verkstaden i Skutskär -Arbetsledare externa entreprenörer -Administrativt arbete såsom att skriva noggranna servicerapporter -Service av stora och små industriella Diamond Power produkter Ibland arbetar du kvällar, helger eller på verkstaden. Det är viktigt att du är flexibel och har en lösningsorienterad inställning – de behöver någon som vågar ta beslut på egen hand och som vet hur man får saker att fungera ute på fältet. Om digKrav: -Minst 2 års erfarenhet som resande servicetekniker -god erfarenhet inom svetsning skärning samt svetsarprövningar (med licenser) -Vana av att jobba med stora industriella maskiner, gärna inom NSC-anläggningar eller pappersbruk -Gymnasial eller eftergymnasial utbildning inom industri (meriterande) -Administrativ förmåga (ex. skriva servicerapporter) -Körkort (du får förmånsbil) Du är troligen en person som: Är mycket självständig, orädd, noggrann och van att ta ansvar. Du trivs med att vara borta i veckorna och är trygg i att arbeta ensam men även i team. Du har god struktur, kan hålla ihop ett arbetsteam och har respekt för maskiner, säkerhetsrutiner och dokumentation. Du är lösningsfokuserad och flexibel – både i ditt tankesätt och din vardag. Välkommen med din ansökan! Tror du att detta skulle passa dig, eller kanske någon du känner? Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, tveka därför inte - utan skicka in din ansökan redan idag! Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss.
We are looking for new home cleaners to join our team in Gävle. Are you our next star? Your profile We love making our customers’ everyday lives easier – and so should you. We are looking for someone who likes to work independently and is driven by quality and customer service. You are punctual and responsible, with an eye for details and a positive attitude. About the role As a home cleaner at Hemfrid, you are responsible for cleaning our customers’ homes to the highest quality. Your mission is always to provide the best service possible. You work independently and are responsible for your clients’ satisfaction. Your work tasks include, among others: Vacuuming and dusting. Mopping floors and cleaning surfaces. Strengthening, folding, and washing clothes. Changing bedsheets and making the bed. Give the customer’s home that little extra touch. You should: Have previous experience from a service profession. Speak and understand basic Swedish or English. Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 8 – 17. It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before. It's also advantageous if you have a valid B driving license. We offer Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions. Among others, we offer: Fixed salary every month A permanent position with a 50-75 % employment rate. Collective agreement and favorable terms of employment. Liability insurance, health insurance, and pension insurance. Wellness allowance. Training in home cleaning, with a focus on your development. Great career opportunities and growth within Hemfrid. Free mobile subscription. One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. About Hemfrid Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life. Our process After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application. As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position. Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application. Welcome to Hemfrid! Vi letar efter nya hemstädare till vårt team i Gävle. Är du vår nästa stjärna? Din profil Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning. Om rollen Som hemstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Dammsugning och dammtorkning. Moppning och rengöring av ytor. Strykning, vikning och tvätta kläder. Byta lakan och bädda. Ge det där lilla extra till kundens hem. Du bör: Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke. Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska. Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 8 – 17. Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska. Även meriterande om du har ett giltigt B-körkort. Vi erbjuder Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden. Bland annat erbjuder vi: Samma fasta lön varje månad En tillsvidareanställning med 50- 75 % sysselsättningsgrad. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring. Friskvårdsbidrag. Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling. Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid. Gratis mobilabonnemang. Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. Om Hemfrid Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet. Vår process Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer. Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan. Välkommen till Hemfrid!
Vi söker vi nu djurvårdare till Furuviksparken med huvudfokus på våra primater. Vi letar dig som brinner för att arbeta med djur och gästmöten. Du har ett stort djur- och naturintresse och vill förmedla dina kunskaper för att bidra till en ökad förståelse för djuren bland våra gäster. Genom ditt engagemang och genuina intresse för service bidrar du till gästernas helhetsupplevelse och skapar minnen som får dem att längta tillbaka till oss. I rollen som djurvårdare kommer du primärt arbeta med våra stora primater, men även assistera övriga djurvårdare med flera av våra arter i parken. Utöver att guida och förmedla kunskap om djuren så arbetar du med sedvanliga arbetsuppgifter inom djurhållning såsom utfodring, anläggningsvård, berikning och djursjukvård. Utöver detta har vi ett stort fokus på träning för våra djur, där du som djurvårdare har ett ansvarar i planering och genomförande. Vem söker vi? Vi söker dig som har en djurvårdarutbildning och/eller utbildning inom biologi, zoologi, agronom, djurvård eller motsvarande. Du har 5 års erfarenhet av praktiskt arbete med djur, gärna inom djurpark, varav minst 2 år med stora primater. B-körkort är ett krav för denna tjänst. Vidare ser vi även att det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete med reptiler. Som djurvårdare arbetar du delvis självständigt och därför är det viktigt att du trivs i den rollen och vågar ta egna initiativ. Det är viktigt att du har förmågan att vara flexibel samtidigt som du är stabil som person och du kan behålla lugnet även när arbetstempot är högt. I och med att jobbet innebär att berätta om djuren för våra gäster söker vi dig som trivs på scen och att prata i mikrofon inför stora grupper. Praktiskt om tjänsten Tjänsten är en tillsvidare anställning på heltid, med start enligt överenskommelse. Provanställning tillämpas inledningsvis. Arbete förekommer på helg regelbundet. Sista ansökningsdagen är den 30 september men urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag. Vi tar inte emot ansökningar via e-post, utan via vår hemsida www.parksandresorts.com/jobba-hos-oss. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta [email protected]. Vid frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Rebecka Holmgren på [email protected] Varmt välkommen in med din ansökan! Om Furuviksparken Furuvik är en kombinationspark med djurpark, tivoli, vattenland och konsertarena, naturskönt belägen vid havet ca 1 mil söder om Gävle. Furuvik öppnade redan 1900. Varje år har parken ca 500 anställda under säsong och besöks av ca 340 000 gäster. Furuvik är sedan 2010 en del av Parks and Resorts, Nordens ledande aktör inom upplevelseindustrin. I gruppen ingår några av Sveriges mest populära resmål; Gröna Lund, Kolmården, Furuvik och Skara Sommarland. Parks and Resorts är ett familjeföretag som investerar allt överskott i verksamhetens fortsatta utveckling.
Välj ett jobb för att visa detaljer