Huvudplanerare till Ambulansproduktion i Sandviken AB
Dala Industrisupport AB
Arbetsledare inom tillverkning

Om tjänsten Vill du bli en nyckelspelare på ett välmående, växande företag inom ett samhällsviktigt område? Ambulansproduktion i Sandviken söker en Huvudplanerare för att hjälpa företaget att ta nästa steg. Som Huvudplanerare blir du en nyckelperson som frigör utrymme för dina kollegor inom produktion, marknad, teknik, inköp, att fokusera på värdeskapande aktiviteter inom sina områden. Du rapporterar direkt till VD och kommer att ha en tydlig och stor påverkan på företagets interna effektivitet och lönsamhet. Ambulansproduktion i Sandviken är i ett mycket gynnsamt läge med stark efterfrågan på sina ambulanser som bygger på det egenutvecklade konceptet med flyttbara ambulansskåp. Eftersom rollen som Huvudplanerare är helt ny är detta en mycket spännande tjänst med både stor möjlighet till påverkan och egen utveckling. Ansvarsområden Säkra högt resursutnyttjande i fabriken genom en jämn beläggning som minimerar extraarbete Äga och utveckla planeringsprocessen genom hela företaget Säkra planeringen på både lång och kort sikt Genom kvalitetssäkrade data ge förutsättningar för korrekta beslut och efterkalkyler på produkter och projekt Fullt ägarskap för användningen av Monitor och att innehållet är uppdaterat gällande årsvolymer, säkerhetsnivåer i lager, omsättningshastigheter, ABC-klassning av komponenter och ekonomiska order kvantiteter med mera. Ort: Du behöver vara boende eller villig att flytta till Gävle-/Sandvikenområdet. Omfattning: Heltid Arbetstider: Dagtid Om dig För att lyckas i rollen ser vi att du är en erfaren produktionsplanerare som har varit med och byggt upp eller drivit utvecklingsarbete och förbättrat processer och arbetssätt i Monitor G4 eller G5. Du har dokumenterad framgångsrik erfarenhet av planeringsarbete i en tillverkning som omfattar utveckling, montering, egen tillverkning av komponenter, inköp och eftermarknad. Som kollega trivs du att ha en central roll med många kontaktytor både internt och externt där ditt agerande präglas av noggrannhet nyfikenhet och prestigelöshet. Kvalifikationer Erfarenhet av att ha utvecklat planeringsfunktionen i ett liknande företag Erfarenhet av beredning av denna typ av tillverkning Svenska och engelska i tal och skrift Meriterande ”Superuser” med erfarenhet av att ha utbildat i Monitor Erfarenhet av ledningsgruppsarbete Erfarenhet av projektledning Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Varför ska du söka den här rollen? Som ny Huvudplanerare får du en central roll i företagets långsiktiga satsning på produktionen i Sandviken. Här finns möjligheten att vara med och tydligt lyfta effektiviteten och skapa bättre affärer genom att stärka företagets planeringskompetens. Du kommer till ett team med en lång och stolt historia av att tillverka ambulanser i Sandviken. Med din hjälp och fortsatt fokus på säkerhet, arbetsmiljö, kvalitet och ekonomisk och miljömässig hållbarhet ser framtiden ljus ut. Om oss Vi på Dala Industrisupport är en trogen partner inom kompetensförsörjning med över 100 års samlad erfarenhet. Vi kommer själva från industrin och är fullt insatta i branschens alla utmaningar. Vi tror på att viljan att lära sig är minst lika viktig som erfarenhet och vet att kompetensutveckling är lösningen som kommer leda oss in i framtidens industri. Därför satsar vi på att vårda de samarbeten som kommer oss tillhands. Genom att vara närvarande och erbjuda personlig service hjälper vi både företag och medarbetare att nå sin fulla potential. Varmt välkommen med din ansökan!

25 mars 2025
Sista ansökan:
11 september 2025
3-årig tjej söker lekfull assistent

Hej! Jag är en sprallig och busig tjej på 3 år. Jag är glad men jag vet också vad jag vill - jag kan vara både bestämd och envis! Jag älskar att plaska och leka i vatten. Älskar att lyssna på musik och att dansa till Babblarna. Nu letar jag efter en personlig assistent som vill hänga med i min vardag och göra den både rolig och trygg. Jag vill att du ska vara en person som älskar att leka och busa. Om du ska sitta i soffan så tycker jag att det blir ganska tråkigt. Det är viktigt att du kan förstå när jag behöver hjälp och stöd. Jag pratar inte så mycket. Så du behöver vara lite extra lyhörd så att du förstår vad jag vill och behöver. Vi har börjat använda bildstöd/AKK både hemma och i förskolan. Så om du redan kan det så är det jättebra. Annars får du lära dig det hemma hos mig. Så länge du är intresserad av att lära dig så är det inga problem. Jag kan vara lite försiktig i början när jag träffar nya personer. Därför är det viktigt att du är kontaktsökande men ändå låter mig lära känna dig i min takt. Jag tycker om folk. Så om du bara visar mig att du är hos mig för att du vill vara med mig, så kommer vi att bli bra vänner. Hemma hos mig finns också mina syskon. Det är viktigt att du kan förhålla dig till att vi är fler i familjen. Ibland är det fullt ös här hemma, men det är också så vi trivs! Vi har pälsdjur hemma. Jag behöver din hjälp med både lek och bus till praktiska saker i min vardag, och jag hoppas att vi kan ha riktigt roligt tillsammans! Jag söker dig som: Är lekfull och har lätt för att möta barn på deras nivå Är lyhörd, tålmodig och trygg Har körkort Behärskar svenska flytande i tal och skrift Kan arbeta där det finns pälsdjur i hemmet Gärna har erfarenhet av personlig assistans Gärna har erfarenhet av AKK Kan samarbeta med min familj Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Arbetspassen är förlagda på kvällar och vaken natt. På mina lov jobbar man också dagpass. Vi söker vikarier vid behov. Vi erbjuder: En trygg anställning med kollektivavtal Ett nära samarbete med ett engagerat team Friskvårdsbidrag till alla anställda Möjlighet att utvecklas inom företaget. Bland annat med samordnaransvar ____________________ OP Assistans erbjuder personlig assistans grundad på respekt, kompetens och helhetssyn i Gästrikland, Hälsingland och NordUppland. Vi erbjuder en assistans som tydligt utgår ifrån kundens behov och önskemål samtidigt som vi prioriterar god arbetsmiljö för våra medarbetare. OP Assistans har idag 55 kunder och ca 400 medarbetare som är anställda på hel- eller deltid. Kontoret finns i centrala Gävle. Vill du veta mer om oss? Besök gärna vår hemsida: http://www.opassistans.se ____________________ För anställning hos oss på OP Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Du behöver också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret. Rätt utdrag hittar du här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med- funktionsnedsattning/ Rekryteringen sker löpande, vilket kan innebära att tjänsten tillsätts före annonsens slutdatum.

24 mars 2025
Sista ansökan:
10 september 2025
Kundservicehandläggare inom telekom, provanställning 80%, start 19/5
Xzakt Kundrelation AB
Kundtjänstpersonal

Vill du tillhöra ett starkt team och leverera kundservice i världsklass? Nu söker vi kundservicehandläggare för ett spännande uppdrag på en av Sveriges största aktörer inom telekom. Hos oss på får du chansen att växa i en dynamisk och engagerande arbetsmiljö. Vad innebär jobbet? Som kundservicehandläggare kommer du att ta emot inkommande samtal från kunder och hjälpa dem med olika ärenden, såsom abonnemang, fakturafrågor, teknisk support och nummerflytt. Merförsäljning är en naturlig del av rollen, och du kommer att arbeta mot uppsatta försäljningsmål för att leverera lösningar och service på högsta nivå. Hos oss är kulturen stark, och det är viktigt för oss att du delar grundvärderingar såsom att vi älskar olika - vi hjälps alltid åt - vi arbetar fokuserat - och utmanar för att göra saker bättre. Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang för att tillsammans med ditt team nå resultat av rang! Du kan se fram emot: En öppen och kommunikativ arbetsmiljö där du sitter nära dina kollegor och har ständig möjlighet till samarbete och support. Betald utbildning och stora utvecklingsmöjligheter. En stabil grundlön med provision på toppen, baserat på din prestation. Friskvårdsbidrag och gemensamma aktiviteter som afterwork, julbord, företagsfester och mer. För att kunna arbeta inom denna roll behöver du: Är engagerad och trivs med kundkontakt. Vill utvecklas inom teknisk support och vidareutbilda dig inom området. Har en positiv inställning och är lösningsorienterad. Har god datorvana och talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Har fullständiga gymnasiebetyg (eller motsvarande) Arbetstider och villkor: Arbetstid: Varierande, måndag-fredag mellan 8:45–18:15 Timlön under 24 år: 122,65kr | Timlön över 24 år: 142,19kr Utöver grundlönen har du möjlighet att påverka din inkomst genom ett generöst provisionssystem baserat på prestation. Anställning: 80%, provanställning 6 mån Anställningsstart: 19 Maj Vi tror på potential! Därför behöver du inte skicka in ett CV om du inte vill. Istället använder vi urvalsfrågor där du får möjlighet att visa vem du är och vad du kan bidra med. Vi vill att alla ska ha en rättvis chans att söka, oavsett bakgrund eller tidigare erfarenhet. Vill du vara med oss på den här resan? SÖK IDAG!

24 mars 2025
Sista ansökan:
10 september 2025
Venue Manager - två enheter O'Learys
Arlanda Invest Consulting AB
Restaurang- och kökschefer

Vi har fått i uppdrag att rekrytera en Venue Manager, till vår kund O'Learys, med ansvar över deras två O’Learys, i Gävle och Sandviken. Om kunden O'Learys är informella evenemangsrestauranger i stil med en kvartersbar i Boston, oavsett var de är. Vi erbjuder våra kunder en komplett upplevelse, med en kombination av sport, amerikansk mat, en väldefinierad miljö och en vänlig atmosfär med musik och andra former av underhållning. Konceptet riktar sig till ett brett spektrum av kunder, både privatpersoner och företagare. O'Learys är en del av O'Learys Group tillsammans med Harrys och Sing Sing Karaoke. Om rollen Rollen innebär fullständigt resultat, budget, personal & kvalitetsansvar för två enheter. Du har flera avdelningsschefer som rapporterar till dig. Du kommer ingå i ledningsgruppen och ha ett helhetsansvar över driften och personalen. Det ställer stora krav på dig som en vägvisare, en ledare som gör det du vill se att andra gör. Du måste också kunna hitta skräddarsydda lösningar för att överträffa gästernas förväntningar. Du måste vara lösningsorienterad och flexibel i ditt sätt och vara innovativ. Dina arbetsuppgifter innefattar: Utveckla och implementera strategier för att öka intäkterna och förbättra lönsamheten. Säkerställa hög kvalitet och service på båda enheterna. Inspirera och leda ditt team mot uppsatta mål. Hantera budgetar, prognoser och ekonomiska analyser. Bygga en stark teamkultur genom tydligt och inkluderande ledarskap. Ansvara för att uppnå gemensamma mål och leverera en förstklassig gästupplevelse. Vi söker dig som: Har gedigen erfarenhet av liknande roller. Är flexibel, prestigelös och en vägvisare. Har ett strukturerat arbetssätt och är en trygg ledare. Brinner för att leverera hög service och har god erfarenhet av restaurangdrift. Har en stark ekonomisk förståelse och erfarenhet av budgetarbete samt resultatanalys. Är van att arbeta med prognoser, resultatanalys & implementering av strategier Tjänsten är en tillsvidare anställning och heltid. Lön efter överenskommelse och kollektivavtal. Startdatum efter överenskommelse. För rätt person kan starten ske före eller efter sommaren. Har Du frågor om tjänsten? Kontakta vår samarbetspartner Morten Linnes, Vi Rekryterar.nu. Tel 0763036449 Mail: [email protected] Är Du intresserad? Varmt välkommen med din ansökan via ansökningsknappen här nedan. Urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan.

24 mars 2025
Sista ansökan:
10 september 2025
Kundservicehandläggare inom byggbranschen, provanställning 80%, start om...
Xzakt Kundrelation AB
Kundtjänstpersonal

Vill du vara med och skapa kundservice i världsklass? Nu söker vi kundservicehandläggare till ett spännande uppdrag med en av Sveriges största aktörer inom byggmaterial! Hos oss får du chansen att växa och utvecklas i en dynamisk och engagerande arbetsmiljö. Vad innebär jobbet? Som kundservicehandläggare kommer du att hjälpa kunder via chatt och mejl med frågor om produkter, beställningar, leveranser, reklamationer och mer. Du kommer att vara en viktig del i att ge våra kunder bästa möjliga service och hjälpa dem hitta rätt lösningar för sina byggprojekt. Hos oss är kulturen stark, och vi värdesätter grundvärderingar som: Vi älskar olikheter Vi hjälps alltid åt Vi arbetar fokuserat Vi utmanar för att göra saker bättre Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan att du har rätt inställning, vilja och engagemang för att tillsammans med ditt team nå resultat av rang! Du kan se fram emot: En öppen och kommunikativ arbetsmiljö där du sitter nära dina kollegor och har ständig möjlighet till samarbete och support. Betald utbildning och stora utvecklingsmöjligheter. Bonusmöjligheter baserat på din prestation. Friskvårdsbidrag och roliga gemensamma aktiviteter som padel, julbord, företagsfester och mer. För att kunna arbeta inom denna roll behöver du: Vara engagerad och trivas med kundkontakt. Vara lösningsorienterad och ha en positiv inställning. Ha god datorvana och kunna tala och skriva obehindrat på svenska och engelska. Ha fullständiga gymnasiebetyg (eller motsvarande). Ha ett rent belastningsregister. Arbetstider och villkor: Arbetstid: Varierande, måndag-fredag mellan 08:00-16:30 Timlön: Under 24 år: 122,65 kr/h | Över 24 år: 142,19 kr/h Bonus: Möjlighet att påverka din inkomst genom ett bonussystem baserat på din instats, Anställning: 80% med möjlighet till ökad arbetstid. Provanställning 3 månader. Start: 7 april Vi tror på potential! Därför behöver du inte skicka in ett CV om du inte vill. Istället använder vi urvalsfrågor där du får möjlighet att visa vem du är och vad du kan bidra med. Vi vill att alla ska ha en rättvis chans att söka, oavsett bakgrund eller tidigare erfarenhet. Vill du vara med oss på den här resan? Sök idag och bli en del av vårt fantastiska team!

24 mars 2025
Sista ansökan:
7 september 2025
Kundservicehandläggare för Hallon, provanställning 80%, start 19/5
Xzakt Kundrelation AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker nu kundservicehandläggare till ett spännande uppdrag där vi ansvarar för delar av Hallons kundservice. Hos oss på Xzakt får du möjlighet att utvecklas i en positiv och engagerande arbetsmiljö, där du kommer att få de verktyg du behöver för att lyckas och växa i din karriär! Vad innebär jobbet? Som kundservicehandläggare kommer du att hjälpa Hallons kunder via chatt och mejl. Du kommer att besvara frågor om produkter, tjänster och abonnemang, samt arbeta med merförsäljning – där du utöver din grundlön, också själv kan påverka din lön genom provision. Här finns stora möjligheter att utvecklas och ta stegen framåt i din karriär. Vi erbjuder en introduktion och utbildning så att du känner dig trygg i din roll och kan leverera service på toppnivå. Hos oss får du inte bara chansen att ge förstklassig service – du får också möjligheten att växa och ta nästa steg! Du kan se fram emot: En öppen och kommunikativ arbetsmiljö där du sitter nära dina kollegor och har ständig möjlighet till samarbete och support. Betald utbildning och stora utvecklingsmöjligheter. En stabil grundlön med provision på toppen, baserat på din prestation. Friskvårdsbidrag och gemensamma aktiviteter som afterwork, julbord, företagsfester och mer. Vi söker dig som: Är engagerad och gillar kundkontakt Vill utvecklas och lära dig mer om kundservice Är lösningsorienterad och gillar att hjälpa människor Har fullständiga gymnasiebetyg (eller motsvarande) Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Arbetstider och villkor: Arbetstid: Mån-fre, 08:00-16:30 Timlön: Under 24 år: 122,65 kr/h | Över 24 år: 142,19 kr/h Anställningsstart: 19 maj Anställningsgrad: 80% med möjlighet till 100% Vad är viktigt för oss? Vi letar efter personer som vill växa, ha kul och vara en del av ett starkt team. Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan din inställning och vilja att lära och utvecklas tillsammans med oss. Hos oss handlar det om att ge det bästa av sig själv och ha kul på vägen! Så här ansöker du: Vi tror på potential! Därför behöver du inte skicka in ett CV om du inte vill. Istället använder vi urvalsfrågor där du får möjlighet att visa vem du är och vad du kan bidra med. Vi vill att alla ska ha en rättvis chans att söka, oavsett bakgrund eller tidigare erfarenhet. Låter detta som rätt utmaning för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig och ta första steget tillsammans på din karriärresa!

24 mars 2025
Sista ansökan:
7 september 2025
Fält Säljare - Snittlön 40.000kr!
VIASALES AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Gör din karriär till en äventyrsresa! Nu söker vi fältsäljare till vårt växande säljteam. Ingen erfarenhet krävs – bara passion och vilja att lyckas! Vi arbetar med några av Sveriges största varumärken! All försäljning sker via personliga möten och varje unikt besök har aviserats till kunden i förväg. Du får utbildning, vägledning och arbetar tätt intill erfarna säljare och coacher. Utöver allt det så har vi även lyxen att arbeta med marknadens modernaste schema.. Våra fältsäljare jobbar nämligen enbart måndag till torsdag och är LEDIGA VARJE FREDAG! Att uppnå krav och budget är ingen större utmaning för våra säljare på fyra arbetsdagar, därav har vi valt att unna oss tre helgdagar istället för två. Vi söker dig som: Är myndig och talar flytande svenska. Är entusiastisk och villig att lära. Vill ha en spännande och omväxlande arbetsdag. Körkort är en fördel, men inget krav. Vi erbjuder Heltid med lediga fredagar. Attraktiva provisioner utan tak. Resande tjänst med täckta kostnader. Härlig gemenskap och samarbete. Kontinuerlig utveckling och mentorskap. Belöningar och festligheter för varje framgång. Ansök redan idag för att ta nästa steg i din karriär! För frågor, kontakta: Emmy Zachrisson - [email protected] - 076-872 31 42 Izabel Nilsson – [email protected] – 073-566 00 53

21 mars 2025
Sista ansökan:
7 september 2025
Kundservicehandläggare för Hallon, provanställning 80%, start 19/5
Xzakt Kundrelation AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker nu kundservicehandläggare till ett spännande uppdrag där vi ansvarar för delar av Hallons kundservice. Hos oss på Xzakt får du möjlighet att utvecklas i en positiv och engagerande arbetsmiljö, där du kommer att få de verktyg du behöver för att lyckas och växa i din karriär! Vad innebär jobbet? Som kundservicehandläggare kommer du att hjälpa Hallons kunder via chatt och mejl. Du kommer att besvara frågor om produkter, tjänster och abonnemang, samt arbeta med merförsäljning – där du utöver din grundlön, också själv kan påverka din lön genom provision. Här finns stora möjligheter att utvecklas och ta stegen framåt i din karriär. Vi erbjuder en introduktion och utbildning så att du känner dig trygg i din roll och kan leverera service på toppnivå. Hos oss får du inte bara chansen att ge förstklassig service – du får också möjligheten att växa och ta nästa steg! Du kan se fram emot: En öppen och kommunikativ arbetsmiljö där du sitter nära dina kollegor och har ständig möjlighet till samarbete och support. Betald utbildning och stora utvecklingsmöjligheter. En stabil grundlön med provision på toppen, baserat på din prestation. Friskvårdsbidrag och gemensamma aktiviteter som afterwork, julbord, företagsfester och mer. Vi söker dig som: Är engagerad och gillar kundkontakt Vill utvecklas och lära dig mer om kundservice Är lösningsorienterad och gillar att hjälpa människor Har fullständiga gymnasiebetyg (eller motsvarande) Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Arbetstider och villkor: Arbetstid: Mån-fre, 08:00-16:30 Timlön: Under 24 år: 122,65 kr/h | Över 24 år: 142,19 kr/h Anställningsstart: 19 maj Anställningsgrad: 80% med möjlighet till 100% Vad är viktigt för oss? Vi letar efter personer som vill växa, ha kul och vara en del av ett starkt team. Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan din inställning och vilja att lära och utvecklas tillsammans med oss. Hos oss handlar det om att ge det bästa av sig själv och ha kul på vägen! Så här ansöker du: Vi tror på potential! Därför behöver du inte skicka in ett CV om du inte vill. Istället använder vi urvalsfrågor där du får möjlighet att visa vem du är och vad du kan bidra med. Vi vill att alla ska ha en rättvis chans att söka, oavsett bakgrund eller tidigare erfarenhet. Låter detta som rätt utmaning för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig och ta första steget tillsammans på din karriärresa!

21 mars 2025
Sista ansökan:
7 september 2025
Kundservicehandläggare inom byggbranschen, provanställning 80%, start om...
Xzakt Kundrelation AB
Kundtjänstpersonal

Vill du vara med och skapa kundservice i världsklass? Nu söker vi kundservicehandläggare till ett spännande uppdrag med en av Sveriges största aktörer inom byggmaterial! Hos oss får du chansen att växa och utvecklas i en dynamisk och engagerande arbetsmiljö. Vad innebär jobbet? Som kundservicehandläggare kommer du att hjälpa kunder via chatt och mejl med frågor om produkter, beställningar, leveranser, reklamationer och mer. Du kommer att vara en viktig del i att ge våra kunder bästa möjliga service och hjälpa dem hitta rätt lösningar för sina byggprojekt. Hos oss är kulturen stark, och vi värdesätter grundvärderingar som: Vi älskar olikheter Vi hjälps alltid åt Vi arbetar fokuserat Vi utmanar för att göra saker bättre Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan att du har rätt inställning, vilja och engagemang för att tillsammans med ditt team nå resultat av rang! Du kan se fram emot: En öppen och kommunikativ arbetsmiljö där du sitter nära dina kollegor och har ständig möjlighet till samarbete och support. Betald utbildning och stora utvecklingsmöjligheter. Bonusmöjligheter baserat på din prestation. Friskvårdsbidrag och roliga gemensamma aktiviteter som padel, julbord, företagsfester och mer. För att kunna arbeta inom denna roll behöver du: Vara engagerad och trivas med kundkontakt. Vara lösningsorienterad och ha en positiv inställning. Ha god datorvana och kunna tala och skriva obehindrat på svenska och engelska. Ha fullständiga gymnasiebetyg (eller motsvarande). Ha ett rent belastningsregister. Arbetstider och villkor: Arbetstid: Varierande, måndag-fredag mellan 08:00-16:30 Timlön: Under 24 år: 122,65 kr/h | Över 24 år: 142,19 kr/h Bonus: Möjlighet att påverka din inkomst genom ett bonussystem baserat på din instats, Anställning: 80% med möjlighet till ökad arbetstid. Provanställning 6 månader. Start: 7 april Vi tror på potential! Därför behöver du inte skicka in ett CV om du inte vill. Istället använder vi urvalsfrågor där du får möjlighet att visa vem du är och vad du kan bidra med. Vi vill att alla ska ha en rättvis chans att söka, oavsett bakgrund eller tidigare erfarenhet. Vill du vara med oss på den här resan? Sök idag och bli en del av vårt fantastiska team!

21 mars 2025
Sista ansökan:
7 september 2025
Säljare Gävle - Riktigt bra förmåner och provision + grundlön
Submit AB
Torg- och marknadsförsäljare m.fl.

Vill du vara en del av ett team där du gör skillnad för människor och hjälper dem att undvika stora framtida kostnader? Vi söker nu drivna säljare till en spännande roll med möjlighet till riktigt bra provision.Om företaget: Vi är ett väletablerat företag som specialiserar oss på att hjälpa villaägare med att identifiera och förebygga kostnadssamma problem i deras avloppssystem. Med en lång erfarenhet och innovativa lösningar erbjuder vi våra kunder trygghet och hållbara lösningar. Vår verksamhet präglas av ett starkt kundfokus, och vi arbetar ständigt för att skapa mervärde för våra kunder och medarbetare. Arbetsuppgifter: Planera och boka egna kundmöten via telefon, dörrknackning eller centralt genererade leads. Hålla professionella säljmöten där du presenterar våra tjänster och hjälper kunden att fatta informerade beslut. Arbeta mot tydliga försäljningsmål i ett härligt och stöttande team. Förmåner: Vi ordnar en tjänstebil för alla våra säljare, om man är ansvarsfull och har goda resultat får man erbjudandet att ha den som förmånsbil. Vi erbjuder riktigt god provision utöver grundlönen, där flera av våra säljare kommer upp i 100 000 kr/månad. Tjänstepension tolkat enligt kollektivavtal (4,5% upp till 47 000 kr, därefter 30%). Vi har utbildning med en extern säljexpert 1 gång per månad. Vi ordnar säljtävlingar med bra priser, ett exempel från tidigare tävling är en gruppresa till Prag. När man kommer in i arbetet får man mycket frihet att styra sina arbetstider och anpassa när man väljer att jobba för att få så goda resultat som möjligt. Första veckorna på nya jobbet: Ditt nya jobb börjar med en utbildning i vår produkt och försäljningsteknik. Sen åker man med ut på ett montage, så att man får se hur produkten fungerar och installeras. Efter det får man åka med teamleadaren ut och knacka dörr tillsammans och reflektera över vad man gjorde bra och vad man kan förbättra till nästa gång. Det tar vanligtvis ca 2-3 veckor innan en ny säljare är redo att köra solo Profil: Förmåga att skapa starka kundrelationer och bygga förtroende. Positiv inställning och en vilja att lära sig. Självständig och målinriktad. Bra kommunikationsförmåga och ett professionellt bemötande. Krav: B-körkort, automat. Möjlighet att arbeta flexibla arbetstider. Flytande i svenska. Meriterande: Tidigare erfarenhet av försäljning. Erfarenhet av att arbeta med kunder F2F. Plats: Gävle Start: Omgående Om oss:Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Låter detta som något för dig? Ansök idag! Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]

21 mars 2025
Sista ansökan:
7 september 2025