Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Kaminvärme AB hjälper privatpersoner att spara pengar samtidigt som kunderna ökar värdet på sin fastighet med hjälp av energibesparande produkter med fokus på kaminer. Vårt utbud består av kvalitetsprodukter som alla inkluderar installation. Nu söker vi fler fältsäljare som bearbetar distrikt och bokar in sina egna besök genom att vara ute och kontakta kunderna genom dörrförsäljning.Vår framgång bygger på direktförsäljning med tydliga strukturer och bra tekniska verktyg. Tjänsten kräver inga tekniska förkunskaper om kaminer eller installationer utan det som är avgörande för att lyckas i rollen är att du har rätt inställning, tålamod och gillar frihet under ansvar. På Kaminvärme värdesätter vi dina personliga egenskaper framför ett välfyllt CV. Vi erbjuder - Grundutbildning och löpande vidareutbildning/coachning - Generöst lönesystem - Goda möjligheter att växa inom bolaget - Tävlingar om fantastiska priser som utlandsresor, datorer, extra provision! Vi söker dig som - Har B-körkort - Är flexibel och kan arbeta eftermiddagar och kvällar - Trivs med att jobba självständigt - Är arbetsvillig och har en hög ambitionsnivå - Är positiv och ser lösningar hellre än problem - Alltid strävar efter att prestera och nå dina mål - Behärskar svenska flytande i tal och skrift Sök enkelt utan CV, redan idag. Vi hanterar inkommande ansökningar löpande.
Vi söker sjuksköterskor för Sommaruppdrag i Ljusdal! Vi erbjuder våra konsulter uppdrag över hela Sverige som avtalsleverantör i regionernas nationella avtal. Vi har även avtal med hälften av Sveriges kommuner och en del privata vårdgivare. Uppdragen kommer in löpande. Att vara en del av Cura Vårdbemanning och vårt team som Sjuksköterska innebär att du väljer en arbetsplats som värdesätter ditt bidrag till samhället och jobbar för en hållbar vård och omsorg. Vi strävar efter att skapa en miljö där din passion för att hjälpa andra får utrymme och där du kan bidra med positiv förändring. Vill du ha hjälp att hitta ett uppdrag som passar just dig eller om du har några frågor så är du välkommen att kontakta oss. 0703021220 [email protected] Detta erbjuder Cura vårdbemanning dig som konsult: • Attraktiv ersättning som speglar din kompetens och uppdragets karaktär • Trygga villkor • En kontaktperson som arbetar för dig och dina önskemål under hela processen • Resor och boende vid uppdrag på annan ort • Flexibiliteten • Möjlighet att forma arbetslivet så att det passar dig • Unika möjligheter till kompetensutveckling och nya karriärmöjligheter • Tillgång till rabatter och erbjudanden från samarbetspartners • Mängder av uppdrag över hela landet från olika uppdragsgivare Vi är med dig hela vägen Oavsett om du är ny som konsult eller saknar tidigare erfarenhet är du varm välkommen. Hos Cura Vårdbemanning har du en dedikerad konsultchef som stöttar dig och ger en grundlig introduktion till ditt nya uppdrag, vilket gör att du är i trygga händer hos en engagerad och seriös arbetsgivare. Vi är ett team och finns med dig hela vägen. Hos oss är du en del av Cura Vårdbemanning och vår gemenskap! Om du är redo att ta nästa steg i din karriär eller bara vill utforska nya möjligheter inom vården, tveka inte att kontakta oss. Vi är här för att stödja dig på din resa och matcha dig med spännande möjligheter som passar dina färdigheter.
Vi söker sjuksköterskor för Sommaruppdrag i Bollnäs! Vi erbjuder våra konsulter uppdrag över hela Sverige som avtalsleverantör i regionernas nationella avtal. Vi har även avtal med hälften av Sveriges kommuner och en del privata vårdgivare. Uppdragen kommer in löpande. Att vara en del av Cura Vårdbemanning och vårt team som Sjuksköterska innebär att du väljer en arbetsplats som värdesätter ditt bidrag till samhället och jobbar för en hållbar vård och omsorg. Vi strävar efter att skapa en miljö där din passion för att hjälpa andra får utrymme och där du kan bidra med positiv förändring. Vill du ha hjälp att hitta ett uppdrag som passar just dig eller om du har några frågor så är du välkommen att kontakta oss. 0703021220 [email protected] Detta erbjuder Cura vårdbemanning dig som konsult: • Attraktiv ersättning som speglar din kompetens och uppdragets karaktär • Trygga villkor • En kontaktperson som arbetar för dig och dina önskemål under hela processen • Resor och boende vid uppdrag på annan ort • Flexibiliteten • Möjlighet att forma arbetslivet så att det passar dig • Unika möjligheter till kompetensutveckling och nya karriärmöjligheter • Tillgång till rabatter och erbjudanden från samarbetspartners • Mängder av uppdrag över hela landet från olika uppdragsgivare Vi är med dig hela vägen Oavsett om du är ny som konsult eller saknar tidigare erfarenhet är du varm välkommen. Hos Cura Vårdbemanning har du en dedikerad konsultchef som stöttar dig och ger en grundlig introduktion till ditt nya uppdrag, vilket gör att du är i trygga händer hos en engagerad och seriös arbetsgivare. Vi är ett team och finns med dig hela vägen. Hos oss är du en del av Cura Vårdbemanning och vår gemenskap! Om du är redo att ta nästa steg i din karriär eller bara vill utforska nya möjligheter inom vården, tveka inte att kontakta oss. Vi är här för att stödja dig på din resa och matcha dig med spännande möjligheter som passar dina färdigheter.
Sjuksköterskor & Specialister, Gävle kommun Distriktssköterska & Primärvård Hemsjukvård & Vård- och omsorgsboenden, Gävle Period: 9 jun - 24 aug Vill du hitta ett uppdrag som passar dig eller har frågor? Kontakta oss! 070-302 12 20 [email protected] Vi ser fram emot att höra från dig!
Nu söker vi sjuksköterskor till Gävle kommun! Period: 9 jun (v24)–24 aug (v34) Krav: 3+ års erfarenhet inom kommunal vård. 3+ års erfarenhet inom säbo. 3+ års erfarenhet inom hemsjukvård. körkort för manuellt växlad bil. Treserva – Bör ha erfarenhet av Treserva journalsystem Sista svarsdatum 28 februari 2025 Sjuksköterskan kommer att arbeta som omvårdnads ansvarig SSK på Hemsjukvården/VÅBO/LSS. Dagtid/Kväll samt helg. Dagtid utgår man från dem olika områdena och kväll/helg utgår man från antingen södra sidan (Skolgången 17) eller norra sidan (Kanalvägen 3). Omfattning: Upp till 100% (Vilket innebär en sysselsättningsgrad mellan 75-100%). Sjuksköterska utför sedvanliga sjuksköterskeuppgifter inom hälso-och sjukvård. Sjuksköterska ansvarar för omvårdnadsarbetet med huvudansvar för den specifika omvårdnaden, vilket innebär ansvar för att omvårdnadsinsatser planeras, genomförs och utvärderas på ett ändamålsenligt sätt, samordnas med övrig behandling och andra insatser. Samt att omvårdnadsinsatser genomförs i samverkan med övrig vård-och omsorgspersonal. Arbetet utgår från ett helhetsperspektiv där både patient och dess närstående är i fokus. Omvårdnadsarbetet innebär även att identifiera hälsorisker och orsakssamband, förebygga hälsorisker och följa upp omvårdnadsåtgärder utifrån evidensbaserad praktik. Handledning av omvårdnadspersonal i individens speciella omvårdnad som är byggt på dennes unika behov, önskningar och mål ingår också. Skriftlig dokumentation samt kommunikationsförmåga. Vi erbjuder våra konsulter uppdrag över hela Sverige som avtalsleverantör i regionernas nationella avtal. Vi har även avtal med hälften av Sveriges kommuner och en del privata vårdgivare. Uppdragen kommer in löpande. Att vara en del av Cura Vårdbemanning och vårt team som Sjuksköterska innebär att du väljer en arbetsplats som värdesätter ditt bidrag till samhället och jobbar för en hållbar vård och omsorg. Vi strävar efter att skapa en miljö där din passion för att hjälpa andra får utrymme och där du kan bidra med positiv förändring. Vill du ha hjälp att hitta ett uppdrag som passar just dig eller om du har några frågor så är du välkommen att kontakta oss. 0703021220 [email protected] Detta erbjuder Cura vårdbemanning dig som konsult: • Attraktiv ersättning som speglar din kompetens och uppdragets karaktär • Trygga villkor • En kontaktperson som arbetar för dig och dina önskemål under hela processen • Resor och boende vid uppdrag på annan ort • Flexibiliteten • Möjlighet att forma arbetslivet så att det passar dig • Unika möjligheter till kompetensutveckling och nya karriärmöjligheter • Tillgång till rabatter och erbjudanden från samarbetspartners • Mängder av uppdrag över hela landet från olika uppdragsgivare Vi är med dig hela vägen Oavsett om du är ny som konsult eller saknar tidigare erfarenhet är du varm välkommen. Hos Cura Vårdbemanning har du en dedikerad konsultchef som stöttar dig och ger en grundlig introduktion till ditt nya uppdrag, vilket gör att du är i trygga händer hos en engagerad och seriös arbetsgivare. Vi är ett team och finns med dig hela vägen. Hos oss är du en del av Cura Vårdbemanning och vår gemenskap! Om du är redo att ta nästa steg i din karriär eller bara vill utforska nya möjligheter inom vården, tveka inte att kontakta oss. Vi är här för att stödja dig på din resa och matcha dig med spännande möjligheter som passar dina färdigheter.
Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Kaminvärme AB hjälper privatpersoner att spara pengar samtidigt som kunderna ökar värdet på sin fastighet med hjälp av energibesparande produkter med fokus på kaminer. Vårt utbud består av kvalitetsprodukter som alla inkluderar installation. Nu söker vi fler fältsäljare som bearbetar distrikt och bokar in sina egna besök genom att vara ute och kontakta kunderna genom dörrförsäljning.Vår framgång bygger på direktförsäljning med tydliga strukturer och bra tekniska verktyg. Tjänsten kräver inga tekniska förkunskaper om kaminer eller installationer utan det som är avgörande för att lyckas i rollen är att du har rätt inställning, tålamod och gillar frihet under ansvar. På Kaminvärme värdesätter vi dina personliga egenskaper framför ett välfyllt CV. Vi erbjuder - Grundutbildning och löpande vidareutbildning/coachning - Generöst lönesystem - Goda möjligheter att växa inom bolaget - Tävlingar om fantastiska priser som utlandsresor, datorer, extra provision! Vi söker dig som - Har B-körkort - Är flexibel och kan arbeta eftermiddagar och kvällar - Trivs med att jobba självständigt - Är arbetsvillig och har en hög ambitionsnivå - Är positiv och ser lösningar hellre än problem - Alltid strävar efter att prestera och nå dina mål - Behärskar svenska flytande i tal och skrift Sök enkelt utan CV, redan idag. Vi hanterar inkommande ansökningar löpande.
Om jobbet Niemi Bil öppnar i Gävle! För att lyckas med vårt mål att erbjuda marknadens bästa service söker vi en Hallvärd med hjärtat på rätt ställe! Är du omtänksam, social och nyfiken på både bilar och människor? Då kommer du passa perfekt som hallvärd på Niemi Bil! Som en av Sveriges snabbast växande bilfirmor, söker vi dig som vill vara med på vår resa mot bilsveriges nöjdaste kunder. Här väntar en bred och utvecklande roll där ingen dag är den andra lik – perfekt för dig som gillar att ha många bollar i luften! Att vara hallvärd är ett utvecklande arbete där du har möjlighet att lära dig, och ta ansvar i takt med att vi växer tillsammans. Om rollen I din roll som hallvärd blir du en nyckelspelare i vårt team, och får både kundkontakt och stort eget ansvar. Du arbetar i nära samarbete med kollegor och leverantörer för att se till att både bilhallen och bilarna är i toppskick. Rollen som Hallvärd är mångsidig och innefattar allt från enklare uppgifter som att hålla bilar och lokaler i toppskick, till fotografering och webbannonsering. Du bygger relationer med kunder samtidigt som du bidrar till försäljningen i nära samarbete med säljteamet. Din dag kan handla om att förbereda bilar för visning, hantera kundförfrågningar, prismärka fordon, förhandla, testa och kontrollera att bilar är redo för sina nya ägare – och mycket, mycket mer. Kort sagt: hos oss är ingen dag tråkig! Rollen är ett utmärkt första steg för dig som vill utvecklas mot en framtida säljroll och få bred erfarenhet av både försäljning och kundkontakt. Vi söker dig som: Har minst två års arbetslivserfarenhet och goda kunskaper i svenska och engelska (fler språk är meriterande). Har B-körkort. Tidigare erfarenhet av försäljning eller service är ett plus. Vi söker dig som har lätt att lära sig nya saker, är ambitiös, och älskar att göra det där lilla extra – oavsett om det är för dina kollegor eller för kunderna. Med en stark känsla för lagarbete och ansvar har du lätt för att skapa goda relationer. Du är bra på att kommunicera, noggrann och strukturerad, med en förmåga att se både helheten och detaljerna. Du vet hur man prioriterar rätt i arbetet för att hålla hög kvalitet, och för att klara eventuella tidsfrister. Vi på Niemi Bil ställer höga krav på kvalitet, engagemang och viljan att lära sig. Därför söker vi dig som delar vårt stora hjärta för bilar och som alltid levererar ditt bästa för att göra kunden nöjd. Vid urvalet kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Övrigt Du kommer arbeta på vår nya anläggning i Gävle. Tjänsten är på heltid med en inledande provanställning på 6 månader. Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi erbjuder en trygg anställning med kollektivavtal och tjänstepension, och vi värnar om våra medarbetares hälsa genom att erbjuda friskvårdsbidrag. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kommer tillsättas så snart vi hittar rätt person, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt! Kontakt För frågor om tjänsten, vänligen kontakta Linnea Jonsson Stenman, +4670-27 37 658 eller e-post: [email protected] Om Niemi Bil Vår koncern består av flertalet olika bolag inom mobilitet, logistik, service och eftermarknad, mjukvaruutveckling samt bilhandel där Niemi Bil är det största bolaget sett till omsättning. Idag har vi verksamhet i Umeå, Kiruna, Uppsala, Skellefteå och Luleå, där vi har vårt huvudsäte. Vi brinner genomgående för att utveckla kundresan och kundupplevelsen. Vi har en vilja att fortsätta vår utveckling som arbetsgivare och företag, och genom att göra saker så bra som möjligt varje dag så kommer vi lyckas med det. “Vi gör det bara om vi kan göra det riktigt bra”, det är vårt motto Niemi Bil är en modern arbetsgivare, där vi tror på att ett bra jobb erbjuder högt tempo, fantastiska kollegor, och stora möjligheter till personlig utveckling. Förhoppningsvis är det just du som stärker vårt lag, där vi tillsammans i ett högt tempo utvecklas för att nå våra mål, att bli branschledande inom samtliga områden gällande kundnöjdhet! För oss är det viktigt att även vara en positiv kraft i samhället. Vi stöttar idrott, kultur och ungdom. Det är vårt sätt att ge tillbaka till de områden som format oss, och i förlängningen bidra till att bygga en ännu bättre morgondag. Vi värdesätter jämställdhet och mångfald på arbetsplatsen, och tror på att fler perspektiv ger oss möjligheter till ännu bättre kundservice. Alla ska känna sig välkommen på Niemi Bil, oavsett om man är kund eller kollega. Niemi Bil grundades 2006 som ett familjeföretag och är det än idag. Med tiden har familjen vuxit och vi har fått välkomna nya medarbetare och partners. Vi värdesätter kärlek, öppenhet och lojalitet när vi arbetar tillsammans och bygger relationer med våra kunder. Vår ambition är att bli rikstäckande och branschledande inom kundnöjdhet.
Om jobbet Niemi Bil öppnar i Gävle! För att lyckas med vårt mål att erbjuda marknadens bästa service söker vi engagerade personbilssäljare med hjärtat på rätt ställe. Är du omtänksam, social och en driven lagspelare? Då kommer du passa perfekt som säljare på Niemi Bil! Som en av Sveriges snabbast växande bilfirmor, söker vi dig som vill vara med på vår resa mot bilsveriges nöjdaste kunder. Ingen dag är den andra lik som säljare på Niemi Bil, och om vill du utvecklas i din roll erbjuder vi stora möjligheter. Om rollen I rollen som säljare på Niemi Bil kommer du att guida kunden genom hela bilköpet, från start till mål. Du kommer ansvara för hela cykeln - från första kundmöte till inbyte, avtalsskrivning och leverans. Du guidar din kund genom våra produkter, provkörningar samt ger information om tillbehör och finansieringslösningar. Bilen är ofta en av de största affärer man gör i livet, och som säljare är det din uppgift att hjälpa kunden till rätt bil för just deras individuella behov. Det är ett arbete där du bygger långvariga relationer med kunder, och din förmåga att skapa ett gott rykte för både dig själv och Niemi Bil är det som avgör din framgång i det långa loppet. Vem söker vi? Vi på Niemi Bil ställer höga krav på kvalitet, engagemang och viljan att lära sig. Därför söker vi dig som älskar att tävla, är resultatorienterad och inte räds en utmaning. Du besitter ett naturligt driv, alltid beredd att göra det lilla extra. Du uppskattar förändring och trivs i en miljö där saker händer och beslut fattas snabbt. Har minst två års arbetslivserfarenhet. Erfarenhet av tidigare arbete med försäljning är meriterande. Har B-körkort (manuell) Har goda kunskaper i svenska och engelska (fler språk är meriterande) Vi arbetar alltid efter att ha branschens nöjdaste kunder och detta möjliggör vi tillsammans som ett lag - och vi tror att du som söker den här tjänsten motiveras av lagarbete och att arbeta i ett nära sammansvetsat team. Vi på Niemi Bil ställer höga krav på kvalitet, engagemang och vilja att lära sig. Därför söker vi dig som älskar att tävla, är resultatorienterad och inte räds en utmaning. Vi värdesätter att du är nyfiken och inställd på att alltid försöka lösa varje utmaning lite bättre än sist. Du kommer utbildas och introduceras på plats, och får den hjälp du behöver. Vi hjälper varandra att lyckas! Vid urvalet kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Övrigt Du kommer att arbeta på vår nya anläggning i Gävle. Tjänsten är på heltid och utgår från 6 månaders provanställning. Tillträde enligt överenskommelse. Vi erbjuder en trygg anställning med kollektivavtal och tjänstepension, och vi värnar om våra medarbetares hälsa genom att erbjuda friskvårdsbidrag. Vi värdesätter jämställdhet och mångfald – vi tror på att fler perspektiv ger oss möjligheter till ännu bättre kundservice. Rekrytering och intervjuer sker löpande – så skicka in din ansökan redan idag. Kontakt För frågor om tjänsten, vänligen kontakta Linnea Jonsson Stenman, +4670-27 37 658 eller e-post: [email protected] Om Niemi Bil Vår koncern består av flertalet olika bolag inom mobilitet, logistik, service och eftermarknad, mjukvaruutveckling samt bilhandel där Niemi Bil är det största bolaget sett till omsättning. Idag har vi verksamhet i Umeå, Kiruna, Uppsala, Skellefteå och Luleå, där vi har vårt huvudsäte. Vi brinner genomgående för att utveckla kundresan och kundupplevelsen. Vi har en vilja att fortsätta vår utveckling som arbetsgivare och företag, och genom att göra saker så bra som möjligt varje dag så kommer vi lyckas med det. “Vi gör det bara om vi kan göra det riktigt bra”, det är vårt motto Niemi Bil är en modern arbetsgivare, där vi tror på att ett bra jobb erbjuder högt tempo, fantastiska kollegor, och stora möjligheter till personlig utveckling. Förhoppningsvis är det just du som stärker vårt lag, där vi tillsammans i ett högt tempo utvecklas för att nå våra mål, att bli branschledande inom samtliga områden gällande kundnöjdhet! För oss är det viktigt att även vara en positiv kraft i samhället. Vi stöttar idrott, kultur och ungdom. Det är vårt sätt att ge tillbaka till de områden som format oss, och i förlängningen bidra till att bygga en ännu bättre morgondag. Vi värdesätter jämställdhet och mångfald på arbetsplatsen, och tror på att fler perspektiv ger oss möjligheter till ännu bättre kundservice. Alla ska känna sig välkommen på Niemi Bil, oavsett om man är kund eller kollega. Niemi Bil grundades 2006 som ett familjeföretag och är det än idag. Med tiden har familjen vuxit och vi har fått välkomna nya medarbetare och partners. Vi värdesätter kärlek, öppenhet och lojalitet när vi arbetar tillsammans och bygger relationer med våra kunder. Vår ambition är att bli rikstäckande och branschledande inom kundnöjdhet.
Om jobbet Niemi Bil öppnar i Gävle! För att lyckas med vårt mål att erbjuda marknadens bästa service söker vi nu en driven och ansvarsfull lagspelare som vill växa i en energirik och expansiv miljö? Niemi Bil är ett av Sveriges snabbast växande företag inom bilbranschen, och vi söker nu en engagerad, lösningsinriktad försäljningschef som vill vara med på vår spännande resa! Hos oss får du ett utvecklande arbete där du erbjuds stora möjligheter att växa tillsammans med oss. Vår ambition är att bli rikstäckande och ha bilbranschens absolut nöjdaste kunder. Idag finns vi i Umeå, Uppsala, Skellefteå, Kiruna och Luleå där vi har vårt huvudsäte. Om rollen Som Försäljningschef på Niemi Bil i Gävle kommer du ansvara för vår nyaste anläggning. Arbetsuppgifterna omfattar både strategiskt och operativt arbete. Du kommer ha det övergripande ansvaret för anläggningen, medarbetarna, ekonomin, verksamheten och resultatet. Initialt kommer du att vara med och bygga upp vår verksamhet för att skapa en välfungerande grupp och organisation. Du kommer ingå och samarbeta med vår platschefsgrupp och rapporterar till operativ chef. Som försäljningschef har du ett omväxlande arbete, där egenskaper som ledarskap och god samarbetsförmåga är viktig. I din roll som försäljningschef ansvarar du för försäljning samt inbyte av begagnade person- och transportbilar. Du leder dina medarbetare med ett gott föredöme och sätter hög standard för såväl prestation, bemötande och service. Du leder försäljningen mot högt uppsatta mål och har strategier för hur teamet ska arbeta för att på ett framgångsrikt sätt nå dessa. Vår ambition är att våra chefer leder med exempel. Du har förmågan att engagera, motivera och utveckla dina medarbetare samtidigt som du håller fokus på kundnöjdheten, och är lyhörd för feedback och insikter, oavsett vem eller var de kommer ifrån. Du vet hur man utvecklar en lönsam och kostnadseffektiv organisation, och sprider den kunskapen till dina anställda för att ständigt utveckla både er egen kompetens och Niemi Bil. Vem söker vi? Vi söker dig som är en självgående ledare med hjärta för försäljning. Det är meriterande om du har erfarenhet av ledarskap inom just försäljning, och har ett genuint intresse för affärer. Du besitter ett naturligt driv, alltid beredd att göra det lilla extra kombinerat med att du uppskattar förändring och trivs i en föränderlig miljö. Du har en god förståelse för affärsprocesser och säljtekniker. Du är strukturerad, resultatdriven och vet hur man skapar långsiktiga kundrelationer. Då rollen medför många kontaktytor är det viktigt att du är kommunikativ och pedagogisk i både tal och skrift. Du har även god datavana och kunskaper i Officepaketet. Innehav av B-körkort är ett krav. Vid urvalet kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald och jämn könsfördelning. Övrigt Du kommer arbeta på vår nya anläggning i Gävle. Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi erbjuder en trygg anställning med kollektivavtal och tjänstepension. Vi värnar om våra medarbetares hälsa genom att erbjuda friskvårdsbidrag. Vid en anställning ingår bland annat dator, tjänstetelefon och förmånsbil. Som vår medarbetare får du även ta del av utvalda erbjudanden avseende nybilsköp från våra leverantörer och partners. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kommer tillsättas så snart vi hittar rätt person, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt! Kontakt För frågor om tjänsten, vänligen kontakta Adam Fredborg, +4670-3023930 eller e-post: [email protected] Om Niemi Bil Vår koncern består av flertalet olika bolag inom mobilitet, logistik, service och eftermarknad, mjukvaruutveckling samt bilhandel där Niemi Bil är det största bolaget sett till omsättning. Idag har vi verksamhet i Umeå, Kiruna, Uppsala, Skellefteå och Luleå, där vi har vårt huvudsäte. Vi brinner genomgående för att utveckla kundresan och kundupplevelsen. Vi har en vilja att fortsätta vår utveckling som arbetsgivare och företag, och genom att göra saker så bra som möjligt varje dag så kommer vi lyckas med det. “Vi gör det bara om vi kan göra det riktigt bra”, det är vårt motto Niemi Bil är en modern arbetsgivare, där vi tror på att ett bra jobb erbjuder högt tempo, fantastiska kollegor, och stora möjligheter till personlig utveckling. Förhoppningsvis är det just du som stärker vårt lag, där vi tillsammans i ett högt tempo utvecklas för att nå våra mål, att bli branschledande inom samtliga områden gällande kundnöjdhet! Vi har de senaste fyra åren gått från cirka 20 medarbetare och en omsättning kring 200 mkr till att idag omsätta över 1 mdkr med cirka 100 medarbetare inom koncernen. För oss är det viktigt att även vara en positiv kraft i samhället. Vi stöttar idrott, kultur och ungdom. Det är vårt sätt att ge tillbaka till de områden som format oss, och i förlängningen bidra till att bygga en ännu bättre morgondag. Vi värdesätter jämställdhet och mångfald på arbetsplatsen, och tror på att fler perspektiv ger oss möjligheter till ännu bättre kundservice. Alla ska känna sig välkommen på Niemi Bil, oavsett om man är kund eller kollega. Niemi Bil grundades 2006 som ett familjeföretag och är det än idag. Med tiden har familjen vuxit och vi har fått välkomna nya medarbetare och partners. Vi värdesätter kärlek, öppenhet och lojalitet när vi arbetar tillsammans och bygger relationer med våra kunder. Vår ambition är att bli rikstäckande och branschledande inom kundnöjdhet.
Nu söker vi en driven enhetschef till vårt team. Vi erbjuder ledarskapsprogram, ett meningsfullt arbete och möjligheten att göra skillnad! Inom Nytida är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Det här får du hos oss: Grundutbildning när du tillsvidareanställs inom Nytida samt kompetensutveckling via vår egen utbildningsorganisation Lära Ledarskapsprogram för samtliga blivande chefer via Lära Förmånsportal med rabatter och erbjudanden Coachande och stöttande chefer nära dig En gemensam pedagogik för att ge den bästa omsorgen och stödet till våra omsorgstagare Karriär- och utvecklingsmöjligheter Vi har även kollektivavtal, tjänstepension, försäkringar och friskvårdsbidrag. Om rollen För oss är det viktigt att du enhetschef vill vara aktiv och nära verksamheten. Det är en förutsättning för att du ska kunna vårda och utveckla relationerna med medarbetare, boende, närstående och myndigheter. Genom att finnas nära verksamheten, kan du också säkerställa att företagets värderingar, det pedagogiska ramverket och gällande lagstiftning efterlevs på din verksamhet/verksamheter. Du både vill och har förmågan att styra och följa upp verksamheten utifrån företagets mål och ekonomiska ramar. Du har budget- och resultatansvar samt rapporterar till regionchefen och ingår i hens ledningsgrupp. Om Trogens dagliga verksamhet Trogens dagliga verksamhet inom LSS vänder sig till dig med autismspektrumtillstånd, intellektuell funktionsnedsättning eller förvärvad hjärnskada. Verksamheten ligger i Ämbarbo, i Ljusdal och har naturen inpå knuten. Vi arbetar individanpassat utifrån Nytidas ramverk för pedagogik (läs mer här >>) som bygger på lågaffektivt bemötande, tydliggörande pedagogik och alternativ och kompletterande kommunikation (AKK). Här är det dina behov, intressen och styrkor som styr verksamhetens inriktning. Eftersom verksamheten är individuellt utformad har vi ett varierande utbud av arbetsuppgifter. På Trogens arbetscentrum arbetar vi med: Hunddagis med plats för fem hundar som vi sköter om och promenerar med, läs mer om detta nedan. Stallgrupp med arbete på Ljusdals Ridklubb alla förmiddagar på arbetsveckan. Vedkapning/klyvning av ved som vi sedan säljer. Verkstaden, där det mekas, snickras, målas, sys, målas på keramik med mera. Källsortering och transport till återvinningscentralen åt alla våra verksamheter. Köksgrupp som lagar mat, bakar och handlar. Utegrupp som klipper gräs, vattnar blommor och skottar snö på vintern. Utflykt en gång i veckan. Aktivt ledarskap För att lyckas som chef och ledare hos oss krävs ett aktivt ledarskap som grundar sig i våra värderingar. Vi utbildar därför samtliga chefer via Läras ledarprogram. Ett ledarskap som skapar motivation och engagemang hos våra medarbetare. Du är initiativrik och lyhörd för kundens behov och känner en självklar respekt för andra människor. Din erfarenhet och kunskap Vi söker dig som har relevant högskoleutbildning inom vård och omsorg (ex. socionom, social omsorg) och erfarenhet från omsorgsverksamhet. Du ser helst att du har två års dokumenterad erfarenhet av chefsuppdrag och goda vitsord kring ledarskap. Du har ett coachande förhållningssätt och vill se dina medarbetare växa och utvecklas i sin yrkesroll. Du gillar att ge och ta emot feedback och bryta ned och arbeta mot uppsatta mål. Du är lösningsorienterad och ser möjligheter framför hinder. Vill du läsa mer om hur det är att jobba inom Nytida klicka här. Övrigt Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning (ändra vid behov) Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdag: enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2025-03-31 Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister behöver uppvisas inför en eventuell anställning För mer information kontakta: [email protected] Facklig kontakt: Vision, [email protected] Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. I den här processen genomför vi även bakgrundskontroller på slutkandidaten. Nytida ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Vi erbjuder boende, daglig verksamhet, stöd till individ och familj samt skola på cirka 400 enheter runt om i landet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje persons livskvalitet och trygghet i fokus. Nytida ingår i företagsgruppen Ambea. www.nytida.se
Välj ett jobb för att visa detaljer