Electric Motor Design Engineer
Together Tech AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

Do you want to help shape the future of electric drive technology? At Together Tech, you'll get the opportunity to combine technical expertise with sustainable innovation. We’re now looking for an experienced electric motor designer. You will initially join a highly skilled R&D team focused on developing the power systems for next-generation handheld products. Your work will play a key role in their future performance and efficiency. You will be responsible for the design and optimization of electric motors, working across the full development process, from requirements and concept to final design and validation. The role involves deep technical challenges related to performance needs, magnetic materials, and lamination design. Key Responsibilities: Design and optimize electric motors and electromechanical components for portable products. Develop magnet configurations, winding concepts, and lamination stacks Perform performance analysis and support system-level requirements Collaborate with cross-functional teams to drive the development from concept to testing and validation Your technical bakgrund Master's/Bachelor’s degree in mechatronics engineering, or a related technical field Deep technical understanding of electric motor design and of manufacturing methods and processes. Experience in performance simulations, testing, magnet material selection, and CAD design using CATIA. Good command of written and spoken English professionally. Proficiency in Swedish is considered a merit. Your personal characteristics Being a consultant puts extra light on having a flexible and curious mindset, a self-reliant way of working and your capability to build strong relationships with customers and colleagues, while keeping track of the target picture. You stay current with industry trends and emerging technologies and are motivated to develop together with us. Together Tech for sustainability We provide opportunities for development through a variety of assignments in different industries, whether it be client projects or in one of our exciting in-house projects. At Together Tech, you work together with other engineers who are passionate about the environment and sustainability, all with a desire to create lasting solutions using technology - or as we say: Better World Tech!  Your development & our support Your development and well-being are important to us, and Together Tech offers benefits that support you and your career in the best way. We value the importance of secure employment and fixed salary, and we have a collective agreement. We prioritize your health and provide a wellness allowance of 4000 SEK per year. Moreover, we offer health check-ups, contributions to activities, and wellness discounts. We enjoy spending time together through various social activities and team-building activities suitable for everyone! From after-works and sport activities to pentathlons and corporate conferences. Our commitment is to give you great conditions to grow through various assignments and projects as well as individual development plans. We also offer courses in sustainability and other courses within the framework of your role and goals. We take pride in being recognized as one of Sweden's most attractive employers in 2024 and 2025 by Karriärföretagen!  Learn more about us at www.togethertech.com.  For questions regarding the position, please contact Business Unit Managers Håkan Rolin +46 709 72 71 60 or Claes +46700 889 729

15 maj 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Marknadskoordinator till Gipeco
Bravura Sverige AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Lockas du av att ha en varierande vardag där fokus är på marknad och säljsupport? Trivs du att ha breda kontaktytor i en koordinerande roll, där du som individ får möjlighet att utvecklas både i din roll och inom företaget? Hos Gipeco erbjuds du möjligheten att bli en del av ett familjeföretag i framkant och deras fortsätta resa framåt. Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Gipeco. Om företaget Gipeco är ett marknadsledande företag som utvecklar produkter och metoder för modern systemstädning. Företaget bedriver intensiv forskning inom hygien, miljö samt behandling och skötsel av olika ytmaterial. Kunderna är bland annat professionella tjänsteföretag samt organisationer inom kommun, stat och landsting. Företaget grundades 1967 och har en egen kemteknisk fabrik i Jönköping. Från centrallagret i Jönköping sker all distribution till samtliga kunder. Idag arbetar 16 personer på företaget och miljön kännetecknas av innovation, säljfokus och gemenskap. Företaget är inne i en expansiv fas och har de senaste åren investerat kraftigt i produktion och lager i syfte att växa på såväl svensk som utländsk marknad. Din tjänst tillhör säljavdelningen som idag består av 6 säljare. Du arbetar väldigt nära försäljningschef, produktchef och VD och ingår även i ledningsgruppen. Arbetsuppgifter I rollen som marknadskoordinator ansvarar du främst för koordineringen mellan avdelningarna internt och säkerställer att dina kollegor får den stöttning de behöver. Du agerar som säljsupport till säljarna så att de får rätt information och material för att kunna utföra sitt arbete på bästa sätt. Du har en övergripande funktion och hanterar flera led samtidigt; Du håller koll på innesälj, inregistrering samt sälj- och marknadsinsatser. Du är ansvarig för att det finns korrekta produktbilder och uppdatering av återförsäljarnas hemsidor. Gipeco är ett expansivt och familjeägt företag med många parallella projekt och arbetsuppgifter, varför den ena dagen inte alltid är den andra lik.  Exempel på arbetsuppgifter som rollen innefattar:  Ansvara för innesälj och anbudshantering Koordinering av sälj- och marknadsinsatser Säljsupport Delta och ta fram material till mässor, konferenser och utställningar Tillsammans med företagets reklambyrå hålla hemsida uppdaterad Agera superanvändare av Lime CRM-system och intranät Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Affärsystemvana, meriterande med Jeeves Vana att arbeta i CRM system samt Excel och Powerpoint, meriterande LIME Relevant erfarenhet av koordinering, kundkontakt, marknadsföring eller administration Ha förståelse för säljprocesser För att lyckas i rollen är du är en koordinator ut i fingerspetsarna och känner igen dig i beskrivningen relationsskapande, strukturerad, driven, affärsmannamässig, kommunikativ, lösningsorienterad. För att trivas i denna roll tycker du om att ha många kontaktytor och trivs i en varierande arbetsdag. Du är duktig på att strukturera och planera din dag och har en förmåga att prioritera rätt saker för att hålla tidsramar och ser till att rätt person nås av rätt information. Vidare är du driven och kommer gärna med initiativ och förbättringsförslag. Övrig information Start: Omgående, men hänsyn till uppsägningstid Plats: Jönköping Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist

15 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025
Extrapersonal/sommarvikariat
Gina Tricot AB
Butikssäljare, dagligvaror

ARBETA PÅ GINA TRICOT Nu söker vi energiska och flexibla säljare att arbeta extra i butik på Gina Tricot. Om du vill få in en fot i detaljhandelsbranschen och samtidigt dela din passion för mode och försäljning så är detta en bra möjlighet för dig! OM ROLLEN Som extrapersonal blir du en viktig del av vårt team. Dina uppgifter inkluderar att ge våra kunder en bra upplevelse och hålla butiken snyggt organiserad. En perfekt möjlighet för att lära och utvecklas i en spännande och inspirerande miljö. VEM ÄR DU? Vi letar efter personer som är sociala, pålitliga och redo att ta det första steget in i detaljhandelsbranschen. Du är positiv och drivs av att skapa en bra upplevelse för våra kunder. Förutom det är du en teamplayer som är flexibel med arbetstider och kan arbeta under kvällar, helger och intensiva perioder som jul. Vi ser gärna att du har: En positiv attityd och vilja att lära Flexibilitet när det gäller arbetstider Intresse för mode och sälj VAD ERBJUDER VI? När du börjar din karriär hos oss välkomnas du till ett team med fantastiska kollegor. I Gina Tricot Smile Academy får du inte bara kunskap om företaget och försäljningsteknik – du blir också en del av ett stort community och får möjlighet att knyta kontakter med andra likasinnade. Vi erbjuder en inspirerande arbetsplats där gemenskapen är stark och där du verkligen får känna dig som en del av laget. Tjänsten är extra innan sommaren och vikariat juli-augusti   Är du rätt person för utmaningen? Intervjuer och tillsättning sker löpande.

15 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025
Servicetekniker till S-I-T
Bravura Sverige AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Är du en person med stort tekniskt intresse, är serviceorienterad och redo att arbeta i en roll med mycket ansvar? Gillar du att arbeta varierat och med kundkontakt? Som servicetekniker hos S-I-T erbjuds du en självgående och omväxlande roll med fina utvecklingsmöjligheter. Välkommen med din ansökan! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Svensk Innovativ Träteknik.  Om företaget Svensk Innovativ träteknik är ett företag med lång tradition inom svensk träbearbetning. Deras historia, som går ända tillbaka till 1919, har byggt en gedigen plattform av kunskap och erfarenhet som företaget står på idag och gör det möjligt för dem att se nya innovativa möjligheter. Sigfrid Stenberg grundade företaget 1919 med affärsidén att leverera maskiner till träindustrin. Svensk Innovativ Träteknik ingick länge i AB Sigfrid Stenberg och kallades då för Stenbergs. 2007 såldes verksamheten till E & F Holding och ändrade namn till Stenbergs Träteknik AB. Fem år senare byter de namn till S-I-T, Svensk Innovativ Träteknik AB. Med det skapar företaget ny historia. Tillsammans med deras kunder vill de förnya branschen och skapa innovativa och lönsamma lösningar. Företagets kontor och maskinutställning ligger i Tenhult utanför Jönköping, men många arbetsuppgifter utförs på distans. S-I-T har ingått i partnerskap med SCM, en världsledande leverantör av maskiner för träindustrin. Arbetsuppgifter I rollen som servicetekniker arbetar du både in-house och ansvarar för utställningshallen samt ute hos kund. Detta innebär att du arbetar med att sätta upp maskiner i hallen samt håller ordning inför demokörningar med kunder. Utöver detta ansvarar du för installation, igångsättning, reparation och underhåll av maskinerna. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar att utföra service och reparationer direkt hos kunder, genomföra installationsarbete och lösa olika tekniska problem som uppstår. Du håller även i operatörsutbildningar samt agerar som teknisk support och stöd mot kund för att vara behjälplig med de tekniska lösningarna på kundens problem och frågor. Vidare ansvarar du för kunder i hela Sverige, vilket innebär en del längre resor och övernattningar för att utföra servicearbete på plats. S-I-T är i ständig utveckling och arbetar medvetet långsiktigt tillsammans med dig för att du ska utveckla din kompetens, vilket innebär att du kommer att genomgå utbildningar direkt hos leverantören SCM. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Något års arbetslivserfarenhet inom teknik/service, underhåll, mekanik eller elektronik Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska B-körkort Det är en fördel om du har arbetat som servicetekniker i en träproduktion Tidigare erfarenhet av att arbeta med bearbetningsmaskiner ses som meriterande För att lyckas i rollen som servicetekniker hos S-I-T ser vi att du är en tekniskt kunnig person med stort intresse och nyfikenhet att utvecklas i din tekniska kompetens. Då du har många kontaktytor ser vi att du har god förmåga att kommunicera och trivs med att ge kunder god service av högsta kvalité. Vidare är du en ordningsam och noggrann person som har förmågan att arbeta självständigt och som kan strukturera upp ditt arbete såväl långsiktigt som kortsiktigt. Samtidigt krävs det att du är flexibel och prestigelös och kan hantera förändringar av serviceuppdrag, olika arbetsmiljöer och arbetsuppgifter. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Tenhult, Jönköping Lön: Enligt överenskommelse  Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist

15 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025
Farmaceut Jönköping

Är du farmaceut och redo för en ny utmaning? Vi på Talangbron söker engagerade och kunniga farmaceuter som vill utvecklas och göra skillnad. Hos oss får du möjligheten att arbeta på uppdrag som matchar din kompetens och ambition. Om Talangbron: Vi är specialister på rekrytering och bemanning inom farmaci och samarbetar med ledande aktörer i branschen. Vår styrka är att hitta rätt matchning mellan arbetsgivare och farmaceuter för långsiktiga och givande samarbeten. Hos oss får du en trygg och flexibel arbetslösning anpassad efter dina önskemål. Om rollen: För kunds räkning söker vi just nu efter flera farmaceuter som är redo att ta sig an sin nästa roll i Jönköpings län. Vi söker efter legitimerade apotekare eller receptarier till flera orter inom länet och är övertygade om att vi har något för dig! Du kommer att arbeta ,ed rådgivning, försäljning och egenvård. Du kommer att bidra med din kompetens och engagemang för att göra apoteket till en trevlig arbetsplats och att varje kund får ett bra bemötande. Det finns goda möjligheter att växa inom organisationen och utvecklas i den riktning du önskar. Vi söker dig som: Är legitimerad apotekare eller legitimerad receptarie Är serviceinriktad, noggrann och ansvarstagande Trivs i mötet med kunder och kollegor Kan arbeta självständigt och i team Vi erbjuder: Möjlighet att utvecklas i din yrkesroll Stöd från en rekryteringskonsult genom hela processen Ett nätverk av spännande karriärmöjligheter inom farmaci Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag, vi ser fram emot att höra från dig!

15 maj 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Farmaceut Jönköping

Är du farmaceut och redo för en ny utmaning? Vi på Talangbron söker engagerade och kunniga farmaceuter som vill utvecklas och göra skillnad. Hos oss får du möjligheten att arbeta på uppdrag som matchar din kompetens och ambition. Om Talangbron: Vi är specialister på rekrytering och bemanning inom farmaci och samarbetar med ledande aktörer i branschen. Vår styrka är att hitta rätt matchning mellan arbetsgivare och farmaceuter för långsiktiga och givande samarbeten. Hos oss får du en trygg och flexibel arbetslösning anpassad efter dina önskemål. Om rollen: För kunds räkning söker vi just nu efter flera farmaceuter som är redo att ta sig an sin nästa roll i Jönköpings län. Vi söker efter legitimerade apotekare eller receptarier till flera orter inom länet och är övertygade om att vi har något för dig! Du kommer att arbeta ,ed rådgivning, försäljning och egenvård. Du kommer att bidra med din kompetens och engagemang för att göra apoteket till en trevlig arbetsplats och att varje kund får ett bra bemötande. Det finns goda möjligheter att växa inom organisationen och utvecklas i den riktning du önskar. Vi söker dig som: Är legitimerad apotekare eller legitimerad receptarie Är serviceinriktad, noggrann och ansvarstagande Trivs i mötet med kunder och kollegor Kan arbeta självständigt och i team Vi erbjuder: Möjlighet att utvecklas i din yrkesroll Stöd från en rekryteringskonsult genom hela processen Ett nätverk av spännande karriärmöjligheter inom farmaci Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag, vi ser fram emot att höra från dig!

15 maj 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Farmaceut Jönköping

Är du farmaceut och redo för en ny utmaning? Vi på Talangbron söker engagerade och kunniga farmaceuter som vill utvecklas och göra skillnad. Hos oss får du möjligheten att arbeta på uppdrag som matchar din kompetens och ambition. Om Talangbron: Vi är specialister på rekrytering och bemanning inom farmaci och samarbetar med ledande aktörer i branschen. Vår styrka är att hitta rätt matchning mellan arbetsgivare och farmaceuter för långsiktiga och givande samarbeten. Hos oss får du en trygg och flexibel arbetslösning anpassad efter dina önskemål. Om rollen: För kunds räkning söker vi just nu efter flera farmaceuter som är redo att ta sig an sin nästa roll i Jönköpings län. Vi söker efter legitimerade apotekare eller receptarier till flera orter inom länet och är övertygade om att vi har något för dig! Du kommer att arbeta ,ed rådgivning, försäljning och egenvård. Du kommer att bidra med din kompetens och engagemang för att göra apoteket till en trevlig arbetsplats och att varje kund får ett bra bemötande. Det finns goda möjligheter att växa inom organisationen och utvecklas i den riktning du önskar. Vi söker dig som: Är legitimerad apotekare eller legitimerad receptarie Är serviceinriktad, noggrann och ansvarstagande Trivs i mötet med kunder och kollegor Kan arbeta självständigt och i team Vi erbjuder: Möjlighet att utvecklas i din yrkesroll Stöd från en rekryteringskonsult genom hela processen Ett nätverk av spännande karriärmöjligheter inom farmaci Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag, vi ser fram emot att höra från dig!

15 maj 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Farmaceut Jönköping

Är du farmaceut och redo för en ny utmaning? Vi på Talangbron söker engagerade och kunniga farmaceuter som vill utvecklas och göra skillnad. Hos oss får du möjligheten att arbeta på uppdrag som matchar din kompetens och ambition. Om Talangbron: Vi är specialister på rekrytering och bemanning inom farmaci och samarbetar med ledande aktörer i branschen. Vår styrka är att hitta rätt matchning mellan arbetsgivare och farmaceuter för långsiktiga och givande samarbeten. Hos oss får du en trygg och flexibel arbetslösning anpassad efter dina önskemål. Om rollen: För kunds räkning söker vi just nu efter flera farmaceuter som är redo att ta sig an sin nästa roll i Jönköpings län. Vi söker efter legitimerade apotekare eller receptarier till flera orter inom länet och är övertygade om att vi har något för dig! Du kommer att arbeta ,ed rådgivning, försäljning och egenvård. Du kommer att bidra med din kompetens och engagemang för att göra apoteket till en trevlig arbetsplats och att varje kund får ett bra bemötande. Det finns goda möjligheter att växa inom organisationen och utvecklas i den riktning du önskar. Vi söker dig som: Är legitimerad apotekare eller legitimerad receptarie Är serviceinriktad, noggrann och ansvarstagande Trivs i mötet med kunder och kollegor Kan arbeta självständigt och i team Vi erbjuder: Möjlighet att utvecklas i din yrkesroll Stöd från en rekryteringskonsult genom hela processen Ett nätverk av spännande karriärmöjligheter inom farmaci Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag, vi ser fram emot att höra från dig!

15 maj 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Butikssäljare extrajobb okq8
Rasta Sverige AB
Bensinstationspersonal

Rasta Klevshult är en anläggning som ingår i den välkända Rasta kedjan med 30 mötesplatser runt om i Sverige där vi driver Restaurang, butik & hotellverksamhet. Här på Rasta Klevshult har vi en restaurang med fokus på svensk husmanskost, ett hotell samt en välsorterad trafik butik som drivs under varumärket Preem. ArbetsbeskrivningVill du ha ett roligt sommarjobb på en bensinstation med mycket variation? Vi söker just nu dig som vill arbeta hos oss sommaren 2025! Rollen innebär en dynamisk arbetsmiljö där du får möjlighet att utveckla dina färdigheter inom flera områden – från kassahantering till butikshantering och kundservice. Vi kan erbjuda dig ett roligt arbete i en spännande miljö där ingen dag är den andra lik, med stor variation på arbetsuppgifterna. Ena stunden jobbar du med merförsäljning i kassan, för att snabbt skifta till att servera mat, fylla på med varor eller så ser du till att stationen är ren och fräsch. För oss är alla uppgifter lika viktiga, och vi hjälps åt att genomföra dem med högsta kvalitet. På våra stationer är det ofta ett högt tempo där du och dina kollegor tar hand om våra kunder genom service i världsklass. Arbetsuppgifter Rollen som Säljare innebär primärt kassatjänst vilket innefattar servering av fastfood och försäljning av vårat breda sortiment utav varor. Det förekommer också många sekundära arbetsuppgifter som tillhör en bensin/servicestation såsom städning, uppfyllning i butik m.m. Kvalifikationer och Erfarenhet Serviceinriktad inställning – Förmåga att ge kunder ett trevligt bemötande och bra service. Flexibilitet & stresstålighet – Kunna hantera snabba situationer och variera mellan arbetsuppgifter. Erfarenhet av försäljning – Merförsäljning och hantering av kampanjer och erbjudanden. Ansvarstagande & självständig – Kunna arbeta självständigt och ta egna initiativ. Du behöver vara minst 18 år pga. pengarhantering/kassatjänst. Körkort och tillgång till bil är önskvärt då kollektivtrafik ej är möjligt alla tider. Mycket goda kunskaper i svenska och även goda kunskaper i engelska .                    Arbetstid och FörmånerAnställningsform: Behovs eller timanställning Arbetstid: Varierande timmar, inklusive helger och kvällar. Lön: Enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse. Förmåner: Möjligheter till personlig utveckling och att bli en del av ett passionerat team. AnsökningsprocessSök tjänsten redan idag! Vi behandlar ansökningar fortlöpande och ser fram emot att höra från dig. För frågor eller mer information om rollen, kontakta

15 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025
Personliga assistenter sökes till en man i Sävsjö (april-september 2025)
Nordström Assistans AB
Personliga assistenter

Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Vad innebär tjänsten? Jag är en kille i 50-årsåldern som har MS i progressiv form. Jag sitter i rullstol och behöver hjälp med det mesta i min vardag. Jag bor med min fru och hund i Stockholm, men jag är uppvuxen på bondgård utanför Sävsjö i Småland så jag älskar skog och natur. Jag är en social person och min vardag fyller jag bl.a. med att vara ute på promenader, träffa vänner, träna, och vara med min familj. Likaså är lugn och ro viktigt för mig och en go film då och då ligger också i mitt intresse. Jag kommer att spendera mycket tid på vårt landställe i Småland under vår och sommar, från slutet av april till september.  Tjänsterna är tidsbegränsade anställningar under perioden slutet av april-september. Arbetstiden schemaläggs under dag-, kvälls- och nattid, på vardagar och under helger. Omfattning: Deltid. Antal tjänster: 2.  Tillträde: Enligt överenskommelse och de tidsperioder som nämnts ovan. Urval och intervjuer sker löpande.  Om dig - Jag söker dig som älskar att vara i naturen och uppskattar det lugn som finns i skog och mark. Du som söker tjänsten är lugn och trygg i dig själv. Du är lyhörd för mina behov och kan vara social men även gå undan till assistentrummet när jag önskar det. Du bör ha god fysik då det ibland förekommer en del fysiskt krävande arbetsmoment. Du bör kunna vara flexibel och hoppa in och ta pass vid annan assistents frånvaro. Som personlig assistent ser vi gärna att du, utöver ovan nämnt, är samarbetsvillig, ansvarstagande och en bra lagspelare. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är meriterande om du: Delar kundens intressen, Har erfarenhet inom personlig assistans. Det är krav på att du: Är rök- och snusfri, Innehar B-körkort, Kan uppvisa ett giltigt utdrag ur ditt belastningsregister från Polisen vid en eventuell anställning. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag!  Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.  Om du vill arbeta hos denna kund måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret vid en eventuell anställning. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se

15 maj 2025
Sista ansökan:
15 oktober 2025