Om företaget Vår kund utvecklar, tillverkar och marknadsför höj- och sänkbara arbetsplatser i Skandinavien, med stor kunskap och erfarenhet inom kontorsteknik. Företaget är marknadsledande i Sverige inom sin nisch och har två egna högautomatiserade produktionsenheter i Småland. Deras produktionsenhet i Ekenässjön befinner sig nu i ett expansivt skede och behöver därför utöka deras personalstyrka. Om tjänsten Vid vår kunds lackeringslina följs en planeringstavla för att säkerställa en effektiv produktionsprocess. Arbetsuppgifterna inkluderar att plocka fram material, hänga upp och plocka ner färdiglackerat material för vidare transport. Under tiden gör du löpande kvalitetskontroller. Paketering och truckkörning är också en del av arbetsdagen. För att trivas i denna roll krävs noggrannhet och att du trivs med att arbeta i ett högt tempo. Vi söker dig med hög arbetsmoral, en vilja för fysiskt arbete och flexibilitet. Vårt team är starkt inriktade på teamwork. Start: Enligt överenskommelse, gärna inom kort. Arbetsplats: Ekenässjön Omfattning: Heltid Arbetstid: Vi söker personal till både dag- och kvällsskift Om dig För att trivas i denna roll är det av största vikt att du trivs med att arbeta i högt tempo, har en noggrannhet för detaljer samt förmåga att samarbeta med kollegor är mycket viktigt. Vår kunds lackeringslina rör sig konstant, vilket sätter krav på fysisk uthållighet och god planeringsförmåga. Det är meriterande om du har vana att jobba på en lackeringslinje, men inget krav. Men har du vana från tidigare fysiska jobb eller övriga industriarbete kan du också vara intressant för tjänsten. Vidare ser vi gärna att du har truckkort (A+B-behörighet). Du har ett stort eget driv och räds inte att kavla upp ärmarna när det behövs. Som person är du glad, nyfiken och stresstålig. Direktrekrytering Under den här rekryteringsprocessen samarbetar ”kunden” med DFDS Professionals. Tjänsten är en direktrekrytering till ”Kunden”. Urval sker löpande och tjänsten kan kommas att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Tjänsten är en heltidsanställning med tillträde enligt överenskommelse. Kontaktuppgifter Har du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] Rekryteringsarbetet sker löpande. Det går ej att ansöka via mail. DFDS Group DFDS Group har 10 000 anställda i 25 länder och tillhandahåller frakt- och logistiktjänster i Europa med årliga intäkter på 2,0 miljarder EUR. DFDS grundades 1866, har sitt huvudkontor i Köpenhamn och är noterat på Nasdaq Copenhagen. I Sverige har DFDS cirka 1 000 anställda. DFDS Professionals DFDS Professionals är en rekryterings- och bemanningstjänst inom DFDS Group med ambitionen att vara det naturliga valet inom industri och logistikbranschen i Sverige. Vi tillhandahåller kompetenta och engagerade konsulter och bemanningslösningar samt hjälper vårt breda utbud av kunder att rekrytera rätt talang för framtiden. Vi erbjuder värde till våra kunder genom flexibla affärsmodeller, erfarna medarbetare och operativ kunskap. Sökord DFDS | Vetlanda| Sävsjö| Eksjö| Lackering| Operatör| Verkstad | Nässjö| Produktion| Maskin|
Letar du efter ett arbete där du får bidra med din kunskap inom förbättringsarbete? Är du affärsdriven med ett stort sifferintresse? Vill du arbeta på ett företag som bidrar till en hållbar framtid? Då tror vi att vi har ett arbete för dig! Detta gör livet trevligt hos oss På Sesol har vi en stark gemenskap där glädje och engagemang är framträdande i allt vi gör. Att arbeta på Sesol innebär att du kommer utvecklas snabbt och få möjlighet att lära dig mycket nytt då tekniken och branschen är i ständig utveckling. Vi på Sesol är mycket stolta över att tillhöra en bolag där vi tar hand om varandra och vill varandras bästa. Ett prestigelöst företag där alla hjälps åt är det som kännetecknar oss. Ta utmaningen I rollen som Head of Commercial Excellence leder du utvecklingen av Sesols säljprocess, vilket innebär att du implementerar nya initiativ inom vår fältförsäljning och skapar förutsättningar för oss att bli marknadsledande i vår bransch. Rollen är ny och du förväntas driva arbetet runt generering av kostnadseffektiva leads, bokning av möten, ruttplanering för säljarna, uppföljning av kundmöten och eftermarknadsförsäljning. I den här rollen samverkar du med närliggande roller för att säkerhetsställa en effektiv och optimal implementering. Dina främsta samarbetspartners blir Sesols Operational Excellence Team och tillsammans arbetar ni för att skapa ett gemensamt ramverk med målet att bygga den bästa kundresan på marknaden. Du är ansvarig för uppföljning av de nya processerna samt utvärdering av implementeringen och dess effekt för verksamheten. Du kommer självklart arbeta tätt även med vår säljorganisation och förväntas regelbundet delta i säljmöten på alla våra kontor i Sverige för att säkerställa kvalitet och på bästa sätt kunna stötta organisationen. I det arbetet ingår också ansvar för Sesols utbildningar inklusive vår säljskola samt utvärdering av de utbildningsinsatser vi ger våra säljare. Du kommer ta fram KPIer, säkerställa att säljarnas ersättningsmodell är konkurrenskraftig samt att deras CRM system och andra system stöttar dem i deras arbete. Du är den som tillsammans med CCO ser till att säljarna får det stöd de behöver för att kunna leverera på topp samtidigt som de bidrar till övrig organisation på bästa sätt. Vem är vår perfekta match Rollen kräver en djup förståelse inom teknisk försäljning, vana av att implementera och kontinuerligt förbättra säljverktyg, tex CRM system, samt ett stort intresse för analys och ett iterativt arbetssätt där kontinuerlig förbättring är en av de viktigaste ledstjärnorna. Du har en god organisationsförmåga och är bekväm i rollen att koordinera kompetenser och roller för att skapa ett gemensamt resultat. Du är energiskapande och har lätt att sprida din energi för att på så sätt skapa aktivitet i de grupper du befinner dig i. Siffor är något du gillar och du förstår hur du ska få dem att skapa värde genom din analys. Du är noggrann och mycket bra på att kommunicera i både tal och skrift. Vi önskar att du har Civilingenjörsutbildning eller liknande Flerårig erfarenhet inom teknisk försäljning och säljträning Stor erfarenhet inom processförbättringar, te x LEAN och Six Sigma inklusive SLAer, SOPer, standups etc Erfarenhet av att designa och implementera KPIer samt visualisera dem för säljorganisationer Erfarenhet av att vidareutveckla CRM och säljverktyg Du talar och skriver både svenska och engelska Det är extra bra om du även har Erfarenhet av B2C Erfarenhet av fältförsäljning Bra att veta om anställningen Lön: Fast lön Placering: Jönköping Tillträde: Enligt överenskommelse Resor: förekommer regelbundet till alla Sesols kontor i Sverige, huvudkontoret är beläget i Jönköping Om Sesol Vi älskar solen lite mer än andra - att jobba hos oss på Sesol innebär därför ett soligt äventyr som vi vill att du ska få uppleva. Tillsammans bidrar vi alla till att göra världen till en lite grönare plats. Med vårt huvudkontor i Jönköping och kontor i 17 andra städer i Sverige och Norge, är vi en arbetsgivare för alla som vill ta sig ut ur skuggorna och ut i solen. Med Nordic Capital som majoritetsägare och vårt dotterbolag Nordic Energy på Cypern, så fortsätter vi vår tillväxtresa inom förnybar energi. Välkommen till Sveriges bästa arbetsgivare!
Vi är din perfekta match! Har du intresse för området farmaci i kombination med rådgivning? Då har vi en match! Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team på apoteket Tranan i Tranås. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollenSom farmaceut på Apoteket Tranan kommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa. Apoteket Tranan ligger centralt belägen på Storgatan, Tranås största handelsgata, med ett stabilt kundflöde och många återvändande kunder. Vi är fyra medarbetare som söker en ny kollega, och som tillsammans säkerställer en jämn bemanning. Apoteket Tranan tillhör samma apoteksgrupp som Apoteket Eksjö och Österbymo. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Vi stöttar dig i din karriär - som farmaceut på Apoteket kan du utvecklas i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Bidra med idéer och initiativ för att utveckla vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdaterad på omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: vardagar 9-18, lördagar 10-14. Välkommen till Apoteket!
Vill du vara en del av ett team där din skicklighet verkligen gör skillnad? Vi på DFDS Professionals söker vi dig som ser mer än bara en arbetsuppgift – du vill bidra, utvecklas och göra ett riktigt bra jobb. Med din noggrannhet, ditt engagemang och din vilja att leverera kvalitet är du en viktig del av våra kunders framgång. Om tjänsten Som lagermedarbetare får du arbeta med en variation av arbetsuppgifter inom lager och logistik. Du kommer att hantera allt från orderplock och utleveranser till att ta emot varor och lossa containrar. Rollen innefattar även vissa administrativa uppgifter. Exempel på arbetsuppgifter: Orderplock Truckkörning (Klämtruck) Truckkörning (Skjutstativ) In- och utleveranser Containerlossning Inventering Arbetstider: 07-16 Tjänsten är ett heltidsuppdrag som konsult hos DFDS Professionals, med goda möjligheter att övergå till en anställning hos kundföretaget för rätt person. Om dig Du är en erfaren klämtrucksförare som tar stolthet i ditt arbete. Att planera, prioritera och arbeta självständigt är en självklarhet för dig. Du trivs med att lösa problem, håller alltid säkerheten i fokus och ser värdet i att leverera service av högsta kvalitet. Dessutom är du prestigelös, flexibel och har en positiv inställning till nya utmaningar. Krav för tjänsten: Erfarenhet av lagerarbete God svenska i tal och skrift Gymnasiebetyg Truckkort A+B är meriterande Ambulerande konsult Som konsult hos DFDS Professionals arbetar du ute hos våra kunder, vilket innebär att arbetsuppgifter, arbetstider och arbetsplats kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Vi har kollektivavtal och erbjuder friskvårdsbidrag, rabatter på gymkort, försäkringar och företagshälsovård. Kontaktuppgifter Har du frågor om rekryteringsprocessen eller tjänsten? Kontakta oss på [email protected]. Rekrytering sker löpande, och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Sökord: DFDS | Jönköping| Transport | Logistik | Vaggeryd| Klämtruck | Lagerarbete | Truckkörning
Vi söker en Kyltekniker till Jönköping Bee Bemanning AB rekryterar just nu en Kyltekniker för kunds räkning i Jönköping. Vi söker en tekniskt kunnig och självgående person med erfarenhet av kylsystem. Vår kund är en etablerad aktör inom kylteknik med lång erfarenhet och bred teknisk kompetens. Företaget har verksamhet över hela Sverige och är ledande inom precision, energieffektivitet och hållbar utveckling. Om tjänsten Som Kyltekniker kommer du att arbeta självständigt med service och mindre projekt hos företagets kunder och anläggningar. Rollen innebär stort ansvar, där du förväntas kunna fatta egna beslut och planera ditt arbete effektivt. Erfarenhet av industrikyla, CO- och ammoniaksystem är meriterande. Anställningsorten är Jönköping, men resor i tjänsten kan förekomma. Kunden är i viss mån flexibel med bostadsort och tar gärna sökande från närliggande orter. Om dig Vi söker dig som har: Några års erfarenhet av liknande arbete Ett stort intresse för teknik och en vilja att utvecklas Goda kunskaper inom el, styr- och reglerteknik B-körkort Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift Giltigt kylcertifikat Datorvana och erfarenhet av att arbeta i en PC-miljö Kontaktuppgifter och ansökanVälkommen med din ansökan redan idag, då vi löpande arbetar med urval och intervjuer. Detta är en direktrekrytering via Bee Bemanning, vilket innebär att du kommer att bli direkt anställd hos vår kund. Alla frågor om tjänsten sker via vår ansvariga rekryteringskonsult Philip Börjesson på Telefon: +46 73 734 93 88 eller [email protected]. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Om Bee Bemanning Vi är ett rekryterings- och bemanningsföretag specialiserade inom HVAC, teknik och energi. Vi matchar rätt kompetens med rätt företag – oavsett om det handlar om mindre bolag eller stora koncerner över hela Sverige.
Rasta Eksjö är en anläggning som ingår i den välkända Rasta kedjan med 30 mötesplatser runt om i Sverige där vi driver Restaurang, butik & hotellverksamhet. Här på Rasta Eksjö har vi en restaurang med fokus på svensk husmanskost, ett hotell samt en välsorterad trafik butik som drivs under varumärket PREEM. ArbetsbeskrivningVi söker nu dig som älskar service och har goda ledaregenskaper och är driven i det du gör och vill arbeta i ett företag i utveckling. Arbetsuppgifterna innefattar administrativt, ekonomiskt, personalansvar samt att du är delaktig i den dagliga driften i restaurangen. Som restaurangchef driver du verksamheten tillsammans med platschefen. Du värdesätter renlighet och rutiner i arbetet samt har öga för detaljer som gör att vi kan överträffa gästens förväntningar. Kvällsarbete förekommer och du kommer arbeta varannan helg. Du kommer vara med och leda och fördela arbetsuppgifterna i restaurang och hotell. Tjänsten innebär nära kontakt med personal och gäster vilket kräver goda kunskaper i det svenska språket. Kvalifikationer och Erfarenhet Fyllda 20 år – För att kunna vara serveringsansvarig krävs det att du har fyllt 20 år. Serviceinriktad inställning – Förmåga att bemöta gäster på ett trevligt och professionellt sätt. Stresstålighet & flexibilitet – Restaurangmiljön kan vara hektisk, särskilt under rusningstid. Grundläggande kassavana – Erfarenhet av kassasystem och betalhantering är en fördel. Tidigare restaurangerfarenhet – Erfarenhet inom restaurang och snabbmat är en stor fördel. Arbetstid och FörmånerAnställningsform: Provanställning Sysselsättningsgrad: Heltid Arbetstid: Varierande timmar, inklusive helger och kvällar. Lön: Enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse. Förmåner: Möjligheter till personlig utveckling och att bli en del av ett passionerat team. AnsökningsprocessSök tjänsten redan idag! Vi behandlar ansökningar fortlöpande och ser fram emot att höra från dig.
Vill du vara med och utveckla nästa generations reseapp och bidra till att kollektivtrafiken blir ännu smidigare och mer tillgänglig för miljoner resenärer? Då har du hittat rätt! Vi på Infospread söker en driven produktägare med intresse för affärsutveckling som kan leda utvecklingen av vår nästa generations reseapp MobiTime. Hos oss får du chansen att göra skillnad på riktigt genom att arbeta med en produkt som bidrar till en grönare framtid. Infospread är ett nischat produktutvecklingsföretag med fokus på kollektivtrafik och mobilitetslösningar. Sedan 2005 har vi byggt upp en unik expertis som resulterat i våra produkter; reseappen MobiTime och biljettsäljarappen zBiletem – båda drivs av vår egen informations- och biljettsplattform. Idag använder över 3 miljoner resenärer i Sverige och Polen våra lösningar, och antalet växer stadigt. Vårt uppdrag är tydligt: att förenkla resandet genom att erbjuda smart och tillgänglig informations- och biljettlösningar. Infospreads ledord är att resenären och miljön alltid är i fokus. För oss är det viktigt att både internt och externt bygga förtroende för varandra, visa stort engagemang i det vi gör och att vi har fokus på användarvärde. Denna filosofi genomsyrar både vår produktutveckling och våra kundrelationer. Om rollen I rollen som produktägare hos oss kommer du att kombinera produktägarskap med affärsutveckling för att säkerställa att våra produkter möter marknadens behov och driver företagets tillväxt. Vi är ett mindre företag där du med en stor frihet får möjlighet att påverka. Du kommer bli en nyckelperson i vårt team där dina ansvarsområden inkluderar: Leda produktutveckling och kundprojekt – Driva projekt från idé till lansering, säkerställa att kundbehov uppfylls samt definiera krav och prioriteringar i samarbete med utvecklingsteamet. Utveckla strategier och affärsplaner – Ta fram och implementera produktstrategier, roadmaps och affärsplaner för att maximera potentialen. Marknadsanalys och affärsutveckling – Analysera marknadstrender och kundbehov för att identifiera affärsmöjligheter och utveckla försäljningsstrategier. Bygga relationer och samarbeta – Utveckla kundrelationer, partnerskap och delta i anbudsarbete vid offentliga upphandlingar. Det här är en hybridtjänst, vilket innebär att det är ett stort plus om du bor nära Jönköping så att du kan vara på kontoret 2-3 dagar i veckan. Men om du bor längre bort och känner att detta är den perfekta rollen för dig – sök gärna ändå, så ser vi om vi kan få det att fungera! Om dig För att trivas, utvecklas och lyckas i rollen som produktägare ser vi att du har några års erfarenhet av att driva projekt inom teknik från start till mål, antingen som produktägare eller projektledare. Du har en god förståelse för apputveckling och SaaS-modeller, och du trivs i en dynamisk miljö där du kan arbeta självständigt och ta ansvar. Ditt entreprenöriella mindset gör att du inte bara ser möjligheter utan också driver dem framåt. Du har ett öga för detaljer, men tappar aldrig helheten ur sikte. Kommunikation och samarbete är något som kommer naturligt för dig och du är van att hantera flera saker samtidigt. I den här rollen får du möjligheten att kombinera affärsutveckling med teknik där din initiativförmåga och drivkraft verkligen kommer till sin rätt. Då våra kunder befinner sig i Sverige och Polen behöver du kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift. Vad vi erbjuder Konkurrenskraftig ersättning med prestationsbaserade incitament. Trygghet genom kollektivavtal och en flexibel arbetsmiljö (hybrid). Professionell utveckling och karriärmöjligheter. En stöttande och samarbetsinriktad företagskultur. Nytt kontor i Science Park Towers med vacker utsikt över Jönköping. En del av Progrits Sedan 2020 är Infospread en del av Progrits - en mjukvarukoncern med ledande marknadspositioner och produkter, ett stort tillväxtfokus och en tydlig strategi. Sedan 2023 är Progrits en del av Axcel, ett nordiskt riskkapitalbolag med stort intresse för tech-sektorn. Att vara en del av Progrits innebär ökade möjligheter för utveckling både för oss som företag och för dig som anställd, och samtidigt större trygghet. Är du som vi, tror vi att du vill känna meningsfullhet på jobbet – och vara med om att göra Geposit till ett ännu bättre och roligare ställe att jobba på. För roligt är viktigt – jobbet är en för stor del av livet för att inte ha kul!
Det här är vi AGES är en svensk industrikoncern med tillverkningsenheter i Sverige och Kina. Inom affärsområdena Precision Components och Engineering Solutions erbjuder AGES möjligheter till stort kundvärde genom hela tillverkningsprocessen, från konstruktion till serietillverkning av kvalificerade precisionskomponenter i större serier. AGES nettoomsättning uppgår till ca 1 500 MSEK och koncernen har idag ca 500 medarbetare. AGES B-aktier är noterade på Nasdaq OMX Stockholm First North Premier. www.ages.se. Varför AGES? AGES är en ledande aktör inom tillverkningsindustrin, med en stark närvaro på marknaden och en fortsatt ambition att växa. Vi värdesätter innovation, kvalitet och en stark företagskultur där alla medarbetare har möjlighet att utvecklas. Det här är uppdraget Organisation Du är ansvarig Ekonomichef för 2 av våra dotterbolag; AGES Hörle är specialister inom skärande bearbetning, montering och svetsning, har 85 medarbetare och omsätter 400 MSEK. AGES Kulltorp är specialiserade inom gjutning, skärande bearbetning och montering, består av 45 medarbetare och omsätter ca 130 MESEK. Båda företagen är kvalitets- och miljöcertifierade leverantörer till fordonsindustrin. Du är en del av koncernens Shared Service och rapporterar till VD för Ages Hörle. Controlling & verksamhetsanalys Som Ekonomichef har du ett tydligt fokus på produktionscontrolling med ansvar för att följa upp kostnader och lönsamhet i produktionen. Du arbetar nära verksamheten och stöttar ledningen i affärsnära analyser kopplat till produkter, maskiner och investeringar. Genom kalkyler, kostnadsfördelning och utveckling av artikelstrukturer skapar du bättre uppföljning, korrekta värderingar och ett starkare beslutsunderlag. Vårt system är Monitor G5. Redovisning & rapportering Du ansvarar för att upprätta fullständiga månadsbokslut för två bolag enligt koncernens rapporteringskrav. Arbetet omfattar lageravstämningar, analys av lagervärden, projektredovisning, hantering av anläggningsregister samt moms- och skattedeklarationer. Du ser till att boksluten hänger ihop i sin helhet och att redovisningsflödet fungerar månad för månad, med alla tillhörande uppgifter på plats. Kontakter Rollen innebär flera viktiga kontaktytor. Du ingår i ledningsgruppen och deltar i beslut som rör verksamhetens utveckling och arbetar mycket nära företagets VD. I samband med bokslut arbetar du nära våra ekonomer på shared service, som hanterar bland annat betalningar, kundreskontra och avstämningar. Du har även ett nära samarbete med vår koncernredovisningschef kring rapporteringsstruktur och bokslut till koncernmodern Det här är du Erfarenhet från tillverkningsindustri För att lyckas i rollen har du med dig erfarenhet från ett producerande företag, där du har utvecklat en förståelse för hur ekonomi, produktion och affärssystem samverkar. Du har arbetat nära verksamheten och är van att navigera i miljöer där lager, kalkyler och kostnadsflöden inte bara är vardag – utan grunden för att driva lönsamhet och fatta välgrundade beslut. Verksamhetsnära med affärsfokus Du har helhetsperspektiv och vill använda siffror som ett verktyg för att förstå och utveckla verksamheten. Med god förståelse för produktkalkyler, lagervärden och hur värden förändras genom produktionsprocessen, bidrar du till att utveckla affären genom en tydlig ekonomisk styrning. Redovisning Du gillar att skapa ordning och har en stabil grund inom redovisning, med förmåga att självständigt ansvara för bokslut, kontoavstämningar, moms och deklarationer. Samtidigt söker du en roll som kombinerar redovisning med ett affärsnära uppdrag där du får arbeta med ett tydligt verksamhetsperspektiv. Kommunikativ Du är jordnära och prestigelös, med en god förmåga att kommunicera ekonomi på ett tydligt och relevant sätt. Du anpassar din kommunikation efter mottagaren och skapar förståelse oavsett om du samarbetar med produktion, ledning eller stödfunktioner. Aims Reflektioner En äkta småländsk koncern med spännande tillväxtambitioner, samtidigt som det finns ett stort fokus på ett gemensamt AGES där den gemytliga andan och goda synergier är signifikant. Det här händer nu Aim Executive levererar agila och personliga lösningar inom Rekrytering, Executive Serach & Validering av ledande befattningar, Interim Management & Ledarskapsutveckling. Vår ambition är att skapa en uppdaterad och personligt anpassad upplevelse. Alltid med precision och fokus för att skapa hållbara resultat med hög träffsäkerhet för både våra kunder och kandidater. Vi tar emot ansökningar löpande fram till den 17 april. Har du frågor om den här tjänsten, kontakta Anna Josefsson, 070-2066 286 eller [email protected]
Vi söker en Kyltekniker till Jönköping Bee Bemanning AB rekryterar just nu en Kyltekniker för kunds räkning i Jönköping. Vi söker en tekniskt kunnig och självgående person med erfarenhet av kylsystem. Vår kund är en etablerad aktör inom kylteknik med lång erfarenhet och bred teknisk kompetens. Företaget har verksamhet över hela Sverige och är ledande inom precision, energieffektivitet och hållbar utveckling. Om tjänsten Som Kyltekniker kommer du att arbeta självständigt med service och mindre projekt hos företagets kunder och anläggningar. Rollen innebär stort ansvar, där du förväntas kunna fatta egna beslut och planera ditt arbete effektivt. Erfarenhet av industrikyla, CO- och ammoniaksystem är meriterande. Anställningsorten är Jönköping, men resor i tjänsten kan förekomma. Kunden är i viss mån flexibel med bostadsort och tar gärna sökande från närliggande orter. Om dig Vi söker dig som har: Några års erfarenhet av liknande arbete Ett stort intresse för teknik och en vilja att utvecklas Goda kunskaper inom el, styr- och reglerteknik B-körkort Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift Giltigt kylcertifikat Datorvana och erfarenhet av att arbeta i en PC-miljö Kontaktuppgifter och ansökanVälkommen med din ansökan redan idag, då vi löpande arbetar med urval och intervjuer. Detta är en direktrekrytering via Bee Bemanning, vilket innebär att du kommer att bli direkt anställd hos vår kund. Alla frågor om tjänsten sker via vår ansvariga rekryteringskonsult Philip Börjesson på Telefon: +46 73 734 93 88 eller [email protected]. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Om Bee Bemanning Vi är ett rekryterings- och bemanningsföretag specialiserade inom HVAC, teknik och energi. Vi matchar rätt kompetens med rätt företag – oavsett om det handlar om mindre bolag eller stora koncerner över hela Sverige.
Är du en skicklig truckförare med öga för detaljer? DFDS Professionals söker engagerade truckförare för kommande deltidsuppdrag i och runt Jönköping. Vi erbjuder en flexibel och dynamisk arbetsmiljö där dina färdigheter bakom ratten spelar en avgörande roll för våra kunders framgång. Uppdragen varierar i både arbetstider och geografisk plats, och vi söker dig som vill ta nästa steg i din karriär! Om tjänstenI rollen som truckförare hos DFDS Professionals kommer du att: Köra motviktstruck och/eller skjutstativ. Lasta och lossa gods med precision. Stapla och lagra produkter på ett effektivt och säkert sätt. Delta i andra arbetsuppgifter kopplade till terminalarbete. Tjänsten innebär konsultuppdrag hos våra kunder i Jönköping med omnejd. Du blir anställd av oss på DFDS Professionals och arbetar vid behov på olika arbetsplatser inom överenskommet område. Vem är du?Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av truckkörning och trivs i en självständig roll. Du har en hög arbetsmoral, är strukturerad och har lätt för att prioritera dina arbetsuppgifter. Din flexibilitet och prestigelösa inställning gör dig till en uppskattad lagspelare med fokus på god kundservice. Detta är en deltidsanställning för dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 100% eller studier. För att passa i rollen ser vi att du: Är certifierad med truckkort typ A-B. Har goda kunskaper i svenska och kan kommunicera på engelska. Studerar eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 100 %. Kan arbeta cirka 1–2 dagar i veckan. Minst ett års tidigare erfarenhet av terminalarbete. Vad erbjuder vi? Som konsult hos DFDS Professionals får du: Ett flexibelt ramavtal med möjligheten att kombinera arbete med studier eller annan sysselsättning. Timlön i nivå med uppdragets krav och arbetsplatsens standard. Möjligheten att arbeta i en varierande och utvecklande miljö där ingen dag är den andra lik. Intresserad? Rekryteringsarbetet sker löpande, och vi återkopplar när vi hittar en matchande tjänst för dig. Frågor? Hör av dig till oss på: [email protected] Observera att ansökningar endast tas emot via vårt ansökningssystem. Sökord: DFDS | Jönköping | Transport | Logistik | Motviktstruck | Skjutstativ | Deltid
Välj ett jobb för att visa detaljer