Brinner du för bra gästupplevelser?
King Food AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Bli en del av Burger Kings flammande tillväxt! Är du redo att jobba i en miljö fylld med skratt, leenden och glädje i högt tempo? Vi söker dig som älskar att arbeta med människor, brinner för bra gästservice och gillar utmaningar! Varför välja oss? Bli kungen av teamwork – Lär dig samarbeta och få nya vänner. Gästservice i toppklass – Skaffa värdefull erfarenhet genom att behandla varje gäst som en KUNG! Flexibla arbetstider – Kombinera jobbet med skola och fritid. Karriärmöjligheter – Goda chanser till utveckling och avancemang. Spännande arbetsdagar – Variationsrika uppgifter och högt tempo. Hos Burger King får du utbildning i allt från att välkomna gäster till att laga de bästa burgarna. Du jobbar i team och bidrar med positiv energi och initiativ. I gengäld får du utmaningar, personlig utveckling, vänskap och minnen för livet! Vem är du?På våra restauranger bryr vi oss inte om en flashig CV – vi bryr oss om vem du är, vad du kan tillföra och (viktigast av allt) att du är redo att ge 100 % varje dag för att behandla varje gäst som en kung! Vill du bli en del av vårt team? Kontakta oss idag!

25 mars 2025
Sista ansökan:
11 september 2025
Head of Commercials Excellence
Sesol AB
Försäljnings- och marknadschefer

Letar du efter ett arbete där du får bidra med din kunskap inom förbättringsarbete? Är du affärsdriven med ett stort sifferintresse? Vill du arbeta på ett företag som bidrar till en hållbar framtid? Då tror vi att vi har ett arbete för dig! Detta gör livet trevligt hos oss På Sesol har vi en stark gemenskap där glädje och engagemang är framträdande i allt vi gör. Att arbeta på Sesol innebär att du kommer utvecklas snabbt och få möjlighet att lära dig mycket nytt då tekniken och branschen är i ständig utveckling. Vi på Sesol är mycket stolta över att tillhöra en bolag där vi tar hand om varandra och vill varandras bästa. Ett prestigelöst företag där alla hjälps åt är det som kännetecknar oss. Ta utmaningen I rollen som Head of Commercial Excellence leder du utvecklingen av Sesols säljprocess, vilket innebär att du implementerar nya initiativ inom vår fältförsäljning och skapar förutsättningar för oss att bli marknadsledande i vår bransch. Rollen är ny och du förväntas driva arbetet runt generering av kostnadseffektiva leads, bokning av möten, ruttplanering för säljarna, uppföljning av kundmöten och eftermarknadsförsäljning. I den här rollen samverkar du med närliggande roller för att säkerhetsställa en effektiv och optimal implementering. Dina främsta samarbetspartners blir Sesols Operational Excellence Team och tillsammans arbetar ni för att skapa ett gemensamt ramverk med målet att bygga den bästa kundresan på marknaden. Du är ansvarig för uppföljning av de nya processerna samt utvärdering av implementeringen och dess effekt för verksamheten. Du kommer självklart arbeta tätt även med vår säljorganisation och förväntas regelbundet delta i säljmöten på alla våra kontor i Sverige för att säkerställa kvalitet och på bästa sätt kunna stötta organisationen. I det arbetet ingår också ansvar för Sesols utbildningar inklusive vår säljskola samt utvärdering av de utbildningsinsatser vi ger våra säljare. Du kommer ta fram KPIer, säkerställa att säljarnas ersättningsmodell är konkurrenskraftig samt att deras CRM system och andra system stöttar dem i deras arbete. Du är den som tillsammans med CCO ser till att säljarna får det stöd de behöver för att kunna leverera på topp samtidigt som de bidrar till övrig organisation på bästa sätt. Vem är vår perfekta match Rollen kräver en djup förståelse inom teknisk försäljning, vana av att implementera och kontinuerligt förbättra säljverktyg, tex CRM system, samt ett stort intresse för analys och ett iterativt arbetssätt där kontinuerlig förbättring är en av de viktigaste ledstjärnorna. Du har en god organisationsförmåga och är bekväm i rollen att koordinera kompetenser och roller för att skapa ett gemensamt resultat. Du är energiskapande och har lätt att sprida din energi för att på så sätt skapa aktivitet i de grupper du befinner dig i. Siffor är något du gillar och du förstår hur du ska få dem att skapa värde genom din analys. Du är noggrann och mycket bra på att kommunicera i både tal och skrift. Vi önskar att du har Civilingenjörsutbildning eller liknande Flerårig erfarenhet inom teknisk försäljning och säljträning Stor erfarenhet inom processförbättringar, te x LEAN och Six Sigma inklusive SLAer, SOPer, standups etc Erfarenhet av att designa och implementera KPIer samt visualisera dem för säljorganisationer Erfarenhet av att vidareutveckla CRM och säljverktyg Du talar och skriver både svenska och engelska Det är extra bra om du även har Erfarenhet av B2C Erfarenhet av fältförsäljning Bra att veta om anställningen Lön: Fast lön Placering: Jönköping Tillträde: Enligt överenskommelse Resor: förekommer regelbundet till alla Sesols kontor i Sverige, huvudkontoret är beläget i Jönköping Om Sesol Vi älskar solen lite mer än andra - att jobba hos oss på Sesol innebär därför ett soligt äventyr som vi vill att du ska få uppleva. Tillsammans bidrar vi alla till att göra världen till en lite grönare plats. Med vårt huvudkontor i Jönköping och kontor i 17 andra städer i Sverige och Norge, är vi en arbetsgivare för alla som vill ta sig ut ur skuggorna och ut i solen. Med Nordic Capital som majoritetsägare och vårt dotterbolag Nordic Energy på Cypern, så fortsätter vi vår tillväxtresa inom förnybar energi. Välkommen till Sveriges bästa arbetsgivare!

25 mars 2025
Sista ansökan:
11 september 2025
Skapa Magiska Ögonblick: Bli Skiftledare hos Burger King 🍔Värnamo
King Food AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Bli en del av Burger Kings flammande tillväxt som Skiftledare! Är du redo att leda ett team i en miljö fylld av skratt, leenden och glädje i högt tempo? Som skiftledare hos Burger King är du en operativ ledare som genom ditt team skapar fantastiska driftsresultat och oförglömliga upplevelser för våra gäster. Du fokuserar på kvalitet, service och renlighet och motiverar medarbetarna att prestera sitt allra bästa. Vi söker en engagerad skiftledare som älskar att arbeta med människor, brinner för förstklassig gästservice och trivs med utmaningar! Varför välja oss? Bli kungen av ledarskap: Lär dig att leda ett team och utveckla dina ledaregenskaper. Gästservice: Behandla varje gäst som en KUNG! Flexibel arbetstid: Kombinera jobbet med skola och fritid. Karriärmöjligheter: Stora möjligheter till utveckling och avancemang. Som skiftledare hos Burger King ansvarar du för: Driften av restaurangen. Gästupplevelsen, matkvalitet och renlighet. Personalutveckling och utbildning. Ekonomiska resultat. Vi letar efter dig som: Gillar att ta ansvar och fatta beslut. Vill leda och inspirera andra. Har erfarenhet från servicebranschen. Har fyllt 18 år. Vill du bli en del av vårt team? Kontakta oss idag!

25 mars 2025
Sista ansökan:
11 september 2025
Restaurangmedarbetare extra
Streetfood från Norrbotten AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Vi söker dig som redan är eller vill bli restaurangmedarbetare och ta plats i Bastard Burgers restaurang, för att tillaga och servera Sveriges bästa hamburgare. Du är öppen för varierande uppgifter och kan både ta plats i kök och kassa. Du älskar mat och förstår vikten av kvalitet och mathantverk. Som restaurangmedarbetare hos Bastard Burgers kommer du jobba i ett högt tempo och därför är det extra viktigt att du förstår att kommunikation är avgörande för ett smidigt och roligt teamwork. Det blir stressiga stunder i en restaurang, men det hanterar du effektivt och lösningsfokuserat. Du har rätt attityd och en härlig personlighet, där du förstår att du är otroligt viktig för både gästerna och dina kollegor, därför kommer du till jobbet med en bra energi - precis som resten av teamet. För dig är det en självklarhet att gästerna ska få den bästa servicen. Ditt CV är inte lika viktigt som din vilja att jobba och utvecklas tillsammans med oss – kunskapen har vi redan och vi lär gärna ut den. Kvalifikationer och förmågor: Utbildningskrav: inget Krav på erfarenhet: ingen, men meriterande med tidigare erfarenhet inom restaurang-och servicebranschen Språkkrav: talar engelska eller svenska. Meriterande om du behärskar båda språken. Vi ser gärna att du är vi ser gärna att du är samarbetsvillig, har en positiv attityd, har ett engagemang för Bastard Burgers och har gärna koll på oss sedan tidigare! Möjlighet att arbeta flexibla timmar, inklusive kväller och helger Vi ser även gärna att du bor i närområdet av enheten Om Bastard Burgers Bastard Burgers är ett ungt och snabbt växande företag som värnar om människorna. Vi grundades i Luleå, Sverige, år 2016, och idag finns det fler än 70 Bastard Burgers-restauranger runt om i hela Sverige och ytterligare restauranger i Finland, Norge och New York! Vi är stora och vi växer snabbt, men vägrar tappa personlighet eller bli basic. Kom hit för att du gillar musik, graffiti, streetwear, riktigt bra streetfood, klistermärken på borden – allt det där som gör Bastard Burgers till Bastard Burgers. Kärlek till mat och människor har skapat en stark kultur runt Bastard Burgers, där såväl klimatsmarta initiativ som högljudd hiphop ryms. Välkommen med din ansökan! Vi värdesätter de kvaliteter som jämn könsfördelning och mångfald tillför verksamheten. Vi ser därför gärna sökande av alla kön och med olika födelsebakgrund, funktionalitet och livserfarenhet.

25 mars 2025
Sista ansökan:
11 september 2025
Servicesäljare
Hedin Göteborg Bil AB
Övriga förmedlare

Forma framtidens mobilitet med Hedin Automotive Som en av Europas ledande aktörer inom mobilitetsbranschen brukar vi säga att vi har något för alla. Men det finns egentligen bara en sak som är viktig: vi har något för dig. Nu får du möjligheten att bli en del av vårt team i rollen som Servicesäljare på vår anläggning i Värnamo. Med vår bredd, erfarenhet och marknadsledande position erbjuder vi dig något mer. Mer utmaningar. Mer ansvar. Mer trygghet. Mer samarbete. Mer utveckling. Mer möjligheter. Mer glädje. Mer för dig, helt enkelt. Arbetsuppgifter Som Servicesäljare kommer du planera, leda och fördela det dagliga arbetet för verkstaden, samt följa upp att utfört arbete håller tidsramar och kvalitet - från bokning av arbete, förberedelser och mottagning av kund och fordon. I rollen ingår att optimera verkstadens drift och produktivitet. Arbetsuppgifterna innefattar att ta emot verkstadens kunder både via kundbesök och telefon och upprättar kostnadsförslag för beställda reparationer och servicearbeten. Bidra till en kreativ och positiv arbetsmiljö som präglas av ömsesidig respekt och hjälpsamhet mellan kollegor. Följa upp så att effektivitet, lönsamhet och kvalitet uppnås i alla led, från första kontakt med kund till slutlig leverans. Förklara olika val av åtgärder och presentera olika alternativ utifrån kundens behov. Nyckelkompetenser/förmågor: Gymnasieutbildning Fordonsteknisk utbildning eller motsvarande yrkesutbildning Ett par års erfarenhet inom service och försäljnings inriktade arbetsuppgifter, där du visat prov på god social förmåga och leverans gentemot kund God dator- och telefonvana B-körkort God känsla för service och har inställningen att hitta de bästa lösningarna för dina kunder Mål- och resultatinriktad och har ett högt driv Varför jobba med oss? Som arbetsgivare är vi bra på att tillvara ta på drivna och engagerade medarbetare. Hos oss finns det många karriärvägar att välja – vår inställning är att individer med rätt potential ska kunna växa med oss. När du som medarbetare växer med oss växer även vi som företag. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester, extra föräldrar lön och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer på vår hemsida www.hedinautomotive.se

25 mars 2025
Sista ansökan:
11 september 2025
Säljare till Preem Huskvarna, vikariat 100%
Drivmedelsstation Preem AB
Bensinstationspersonal

Vill du följa med på en bättre resa tillsammans med dina kollegor? Om så är fallet så kan vi erbjuda dig en plats på väg mot en bättre resa. På våra cirka 100 bemannade stationer så är ingen dag den andra lik och du kommer att ha ett otroligt varierande arbete, likväl som lika stor variation i människor som besöker nån av våra stationer. Lite kort om Preem Preem är Sveriges största drivmedelssbolag. Vår vision är att leda omvandlingen mot ett hållbart samhälle. Preems två raffinaderier som är belägna i Göteborg och Lysekil räknas till de mest moderna och miljöanpassade i Europa med en raffineringskapacitet på över 18 miljoner kubikmeter råolja per år. Läs allt om detta på preem.se Vi har också ett rikstäckande servicenät med flera hundra drivmedelsstationer för privat- och yrkestrafik. Det är till ett av dessa drivmedelsstationer som vi nu söker Säljare! Om rollen som Säljare Rollen som Säljare innebär primärt kassatjänst vilket innefattar servering av freshfood, uthyrning av släp, försäljning av biltvätt och andra varor. Det förekommer också många sekundära arbetsuppgifter som tillhör en bensin/servicestation såsom städning, uppfyllning i butik m.m. Din viktigaste roll blir dock att ge varje kund ett bemötande i världsklass, vi söker därför dig som är utstrålar glädje, är utåtriktad och tycker om att ge bra service. Förutom att du kan ta hjälp av medarbetare på Preem finns det även ett etablerat nätverk av medarbetare utöver de som finns på din station. Du blir en viktig del av Preems varumärke För oss är det viktigt att du delar våra värderingar, ansvarstagande, nyskapande och inkluderande eftersom de ligger till grund för allt vi gör. Som Säljare har du en av Preems viktigaste roller är Preems ansikte utåt och du kommer att vara en viktig ambassadör för Preems varumärke. Vad ser vi att du behöver för att lyckas? Vi tror mycket på engagemang och viljan att lyckas. Det viktigaste är att du brinner för och tycker det är roligt att ge våra kunder en upplevelse i världsklass. Vi ser även att du gillar att arbeta i team och ser vikten i att knyta goda relationer. Det är dock meriterande om du arbetat med service kanske på bensinstation, restaurang eller inom liknande verksamheter. En drivmedelsstation för alla På Preem är mångfald och inkludering en av våra viktigaste frågor. Varje person bidrar genom sin unika bakgrund, kompetens, personlighet och erfarenhet till att vi ständigt ska kunna bli bättre. Vi på Preem ser mångfalden som en förutsättning för att vi hela tiden ska utveckla det vi gör och vara en ledande aktör i omställningen till ett hållbart samhälle. Vi lägger ett stort värde i våra olikheter där vi som bolag kan spegla samhället och våra besökare på station. Anställningsvillkor Lön: Enligt kollektivavtal Startdatum: 16 Juni Anställningsform: Vikariat 1 år med chans till förlängning. Sysselsättningsgrad: 100% Stationens öppettider: 06:00-22:00 (Helg 08:00-21:00) Arbetstider: Vardagar, kvällar och helger Ta reda på mer! Om du är nyfiken på Preem som bolag så kan läsa mer på Preem.se. Om du har ytterligare funderingar om rollen så kan du nå ut till Stationschef NAMN här nedan; Mail: [email protected] Urval och Intervjuer kommer att ske löpande så dröj inte med din ansökan. Vi ser fram emot din ansökan!

25 mars 2025
Sista ansökan:
11 september 2025
Assisterande Restaurangchef
Streetfood från Norrbotten AB
Restaurang- och kökschefer

Leader of Bastard Burgers Välkommen till Bastard Burgers! Hos oss får du möjlighet att arbeta i en mycket progressiv och ständigt utvecklande miljö. Tillsammans med andra kollegor är du med och skapar nästa generations streetfood. I din roll kan du förvänta dig mycket skratt, samarbeten, utmaningar och utveckling. Att vara en Leader of Bastard betyder att du är flexibel, ser möjligheter och har stor förståelse för hela restaurangen, så väl köket som kassan. Genom ett positivt mindset är du högst delaktig i att få din restaurang att arbeta tillsammans. Du förväntas vara ständigt uppdaterad och sträva efter att ge bästa kvalité och service till våra gäster. Genom att följa Bastard Burgers strukturer, rutiner och använda vår sociala plattform för att interagera med dina kollegor bidrar du till en ”vi-känsla” som kan ta oss hur långt som helst. Vi kommer göra vårt bästa för att du ska utvecklas men vi förväntar oss också ditt engagemang och nyfikenhet och på så sätt skapar vi kontinuerligt lärande. Assisterande Restaurangchef Om rollen Som assisterande restaurangchef på Bastard är du en viktig del i driften och som tar stort ansvar i att leverera en produkt i världsklass. Du kan vara en expert i köket eller ge fantastisk service, men i den här rollen förväntas du vara intresserad av båda delarna. Som assisterande restaurangchef är du också ansvarig för utvärdering och utveckling av olika områden på din restaurang. Du ser till att vara en operativ expert där du har full koll på det som händer i den dagliga driften. Tillsammans med restaurangchefen gör ni ständigt utvärderingar för att förbättra och utveckla kulturen och de KPIer vi anser är viktiga. När restaurangchef ej är på plats, är assisterande högst ansvarig. Arbetet innebär ett högt driftansvar med administrativa inslag. Övergripande arbetsuppgifter: Tillsammans med restaurangchef ansvara för driften Stötta restaurangchef i ledning av teamet, där du brinner för laget istället för jag-et Arbeta med förbättringar inom service, kvalité, inventering, COGS och svinn, schemaläggning Kontinuerligt arbeta med att samtliga rutiner inom matsäkerhet efterlevs Är vi en match? Vi söker dig som... Utbildningskrav: inget Har tidigare erfarenhet från restaurang- eller serviceyrke, gärna med personalansvar Du skall kunna svenska och/eller engelska, meriterande att behärska båda språket Möjlighet att arbeta flexibla timmar, inklusive kväller och helger Önskvärda beteenden och erfarenheter: Har en god kommunikationsförmåga Är strukturerad och ansvarstagande Motiveras av och kan motivera medarbetare till att jobba efter uppsatta mål Har ett engagemang för Bastard Burgers och har gärna koll på oss sedan tidigare! Vi ser gärna att du bor i närområdet av enheten Vi erbjuder dig Bastard Burgers värdeord är kvalité, kultur och människor, där dessa ligger till grund för gemensamma mål. En tjänst hos oss innebär en möjlighet att få vara delaktig i ett innovativt och snabbt växande företag, där vi är stolta över vår kultur och familjära känsla! Perks: • Föräldraförmån – vi toppar upp föräldrapenningen!* (upp till ett visst belopp). • Kollektivavtal (tjänstepension, förmåner etc.) • Veckovis pulsmätning • Friskvårdsbidrag • Betald startavgift för lopp och tävlingar • Personalrabatt på alla Bastard Burgers i Sverige, Norge, Finland Om Bastard Burgers Bastard Burgers är ett ungt och snabbt växande företag som värnar om människorna. Vi grundades i Luleå, Sverige, år 2016, och idag finns det fler än 70 Bastard Burgers-restauranger runt om i hela Sverige och ytterligare restauranger i Finland, Norge och New York. Vi är stora och vi växer snabbt, men vägrar tappa personlighet eller bli basic. Kom hit för att du gillar musik, graffiti, streetwear, riktigt bra streetfood, klistermärken på borden – allt det där som gör Bastard Burgers till Bastard Burgers. Kärlek till mat och människor har skapat en stark kultur runt Bastard Burgers, där såväl klimatsmarta initiativ som högljudd hiphop ryms. Mångfald och inkludering Bastard Burgers värdesätter de kvaliteter som jämn könsfördelning och mångfald tillför verksamheten. Vi ser därför gärna sökande av alla kön och med olika födelsebakgrund, funktionalitet och livserfarenhet, vår ambition är att rekrytera medarbetare från olika bakgrunder. Välkommen med din ansökan!

25 mars 2025
Sista ansökan:
11 september 2025
Restaurangbiträde Rasta Klevshult
Rasta Sverige AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Rasta Klevshult är en anläggning som ingår i den välkända Rasta kedjan med 30 mötesplatser runt om i Sverige där vi driver Restaurang, butik & hotellverksamhet. Här på Rasta Klevshult har vi en restaurang med fokus på svensk husmanskost, ett hotell samt en välsorterad butik som drivs under varumärket OKQ8. ArbetsbeskrivningJust nu söker vi ett restaurangbiträde, som brinner för restaurangbranschen, och som gillar att jobba i ett team i högt tempo. Arbetet innebär mycket kontakt med människor, det är därför viktigt med social kompetens. Du är kvalitetsmedveten, organiserad och gillar att ha rent och snyggt runt om dig. Arbetet innebär uppläggning av mat i kassan, lättare matberedning, disk, in- och utcheckning av hotellgäster mm. Att vara noggrann, ansvarsfull, arbetsvillig och en glad medarbetare som alltid sätter gästen och arbetet i fokus ser vi som en självklarhet. Om du dessutom har erfarenhet av liknande arbete är det meriterande Kvalifikationer och Erfarenhet För att kunna vara serveringsansvarig krävs det att du har fyllt 20 år. Serviceinriktad inställning – Förmåga att bemöta gäster på ett trevligt och professionellt sätt. Stresstålighet & flexibilitet – Restaurangmiljön kan vara hektisk, särskilt under rusningstid. Arbetstid och FörmånerAnställningsform: Tillsvidare Sysselsättningsgrad: 80-100 % Arbetstid: Varierande timmar, inklusive helger och kvällar. Lön: Enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse. Ansökningsprocess Sök tjänsten redan idag! Vi behandlar ansökningar fortlöpande och ser fram emot att höra från dig.

25 mars 2025
Sista ansökan:
11 september 2025
Sommarjobba som miljöarbetare / C-chaufför
Bravura Sverige AB
Lastbilsförare m.fl.

Tycker du om att arbeta praktiskt och trivs med att ta stort eget ansvar? PreZero söker nu en C-chaufför under sommaren till deras avdelning i Jönköping, välkommen med din ansökan! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar från vecka 25-33. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos PreZero Recycling AB. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget PreZero erbjuder effektiva avfalls- och återvinningslösningar med fokus på kundens behov och långsiktig hållbarhet. De samlar in och hanterar restmaterial från sina kunders verksamhet genom återvinning och/eller energiutvinning. I PreZeros vardag är kundnytta lika med miljönytta. De är en del av det internationella miljöföretaget PreZero med huvudkontor i Tyskland och har verksamhet i åtta länder. I Sverige finns de på ca 60 platser, har drygt 1 100 medarbetare och över 50 återvinnings- och mottagningsanläggningar. För detta företag är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Arbetsuppgifter Du kommer i huvudsak att arbeta med insamling av FNI-material. Ditt arbete utgår dagligen från driftområdet i Jönköping, där du även avslutar din arbetsdag. Du kör efter ett fast arbetsschema och följer en rutt med flera stopp under dagen. Rollen kräver att du trivs med att köra tunga fordon och att du är beredd att arbeta i varierande väderförhållanden och på olika underlag, alltid med ett glatt och positivt sinne. Du har stor frihet under ansvar och ser till att fordonet hålls i gott skick genom regelbunden tvätt och tillsyn. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper C-körkort Yrkesförarkompetensbevis (YKB) Flytande språkkunskaper i svenska, både tal och skrift Tidigare erfarenhet och god lokalkännedom är meriterande För att passa i denna roll är det avgörande att du är en person som är mycket noggrann och lägger stor vikt vid att upprätthålla hög säkerhet och kvalitet i ditt arbete. Genom att vara noga med detaljer och sträva efter att uppnå högsta möjliga standarder kommer du att kunna bidra till att skapa en miljö där säkerhet och kvalitet prioriteras och upprätthålls på ett tillfredsställande sätt. Utöver detta är du en driven och självgående person som tycker om att driva ditt arbete självständigt framåt. Övrig information Start: vecka 25-33 Plats: Jönköping Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

25 mars 2025
Sista ansökan:
11 september 2025
Kyltekniker - Jönköpings län
Bee Bemanning AB
Kyl- och värmepumpstekniker m.fl.

Vi söker en Kyltekniker till Jönköping Bee Bemanning AB rekryterar just nu en Kyltekniker för kunds räkning i Jönköping. Vi söker en tekniskt kunnig och självgående person med erfarenhet av kylsystem. Vår kund är en etablerad aktör inom kylteknik med lång erfarenhet och bred teknisk kompetens. Företaget har verksamhet över hela Sverige och är ledande inom precision, energieffektivitet och hållbar utveckling. Om tjänsten Som Kyltekniker kommer du att arbeta självständigt med service och mindre projekt hos företagets kunder och anläggningar. Rollen innebär stor frihet under ansvar, där du förväntas kunna fatta egna beslut och planera ditt arbete effektivt. Erfarenhet av industrikyla, CO- och ammoniaksystem är meriterande. Anställningsorten är Jönköping, och resor i tjänsten kan förekomma. Om dig Vi söker dig som har: Några års erfarenhet av liknande arbete Ett stort intresse för teknik och en vilja att utvecklas Goda kunskaper inom el, styr- och reglerteknik B-körkort Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift Giltigt kylcertifikat Datorvana och erfarenhet av att arbeta i en PC-miljö Kontaktuppgifter och ansökanVälkommen med din ansökan redan idag, då vi löpande arbetar med urval och intervjuer. Detta är en direktrekrytering via Bee Bemanning, vilket innebär att du kommer att bli direkt anställd hos vår kund. Alla frågor om tjänsten sker via vår ansvariga rekryteringskonsult Philip Börjesson på Telefon: +46 73 734 93 88 eller [email protected]. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Om Bee Bemanning Vi är ett rekryterings- och bemanningsföretag specialiserade inom HVAC, teknik och energi. Vi matchar rätt kompetens med rätt företag – oavsett om det handlar om mindre bolag eller stora koncerner över hela Sverige.

25 mars 2025
Sista ansökan:
11 september 2025