Rekryterare till Juneporten Juneporten är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet för att möta våra kunders behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och utveckla vår verksamhet. Din roll Som rekryterare hos Juneporten får du en bred och varierad roll där du driver hela rekryteringsprocessen från start till mål. Du arbetar nära HR och Rekryteringsansvarig och stöttar organisationen i att attrahera och rekrytera rätt kompetens för vår fortsatta tillväxt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Ansvara för hela rekryteringsprocesser, från kravprofil och annonsering till intervjuer, referenstagning och anställning Samarbeta med och stötta chefer i rekryteringsrelaterade frågor Onboarding och introduktion av nya medarbetare Bidra till utvecklingen av våra rekryteringsstrategier och metoder Arbeta proaktivt med att attrahera kandidater och bygga upp en stark kandidatpipeline Vad söker vi? För att lyckas i rollen ser vi att du är självgående, lyhörd, engagerad och har en förmåga att skapa förtroende. Du brinner för att hitta rätt personer till rätt plats och har gärna erfarenhet av att driva rekryteringsprocesser från början till slut. Vi ser gärna att du trivs i en dynamisk miljö där utveckling och förändring är en naturlig del av vardagen. Vi ser gärna att du har: Erfarenhet av rekrytering God förmåga att bygga relationer och förtroende med kollegor och kandidater Stark administrativ förmåga och struktur i ditt arbete Erfarenhet av att arbeta i en snabbt växande organisation är meriterande Vi erbjuder dig En central roll med stort eget ansvar och utvecklingsmöjligheter En arbetsplats med högt i tak, där vi värdesätter samarbete, engagemang och initiativförmåga Möjlighet att bidra till och påverka vår rekryteringsstrategi i ett företag i tillväxt
Du kommer att inga i en assistentgrupp som jobbar for att ge var uppdragsgivare basta mojliga assistans. Uppdragsgivaren ar en man i 25-årsåldern som bor i egen lagenhet och lever ett aktivt och socialt liv. Mannen jobbar som ungdomsledare inom kyrkan dar du som assistent kommer vara med under hans arbetstid och vi ser det som positivt om du delar mannens kristna livsaskadning. Mannen kommunicerar med hjalp av bildstod (Bliss) och det ar darfor viktigt att du beharskar det svenska spraket i tal och skrift, Utover det soker vi dig som ar en mogen, ansvarsfull, glad och positiv person. Du ar kreativ med en vilja att hitta pa aktiviteter samtidigt som du ar strukturerad da struktur ar viktigt i uppdraget. Novum ar en rikstackande assistansanordnare som arbetar utifran en kristen vardegrund vars ambition ar att gora skillnad for individen, branschen och i samhallet. Lopande urval gors, darfor kan tjansten komma att tillsattas innan sista ansokningsdatum. I detta uppdrag ser vi det som krav att du: Beharskar det svenska spraket flytande i tal och skrift Har korkort Om anstallningen Anställningsformen är tillsvidareanställning så länge uppdraget varar. Vi söker två tjänster på 60-70% Arbetstiden ar forlagd till dygnspass Vi erbjuder fast timlon enligt overenskommelse. Ovriga ersattningar enligt kollektivavtal. Urvalsprocessen sker lopande och mer information om uppdraget fas vid en eventuell intervju. Tilltrade sker enligt overenskommelse. For anstallning hos Novum Assistans kravs att du har ett BankID och godkanner att anvanda ditt BankID i tjansten.
Söker du ett spännande och praktiskt arbete? Gillar du varierande dagar med teamarbete och mycket kundkontakt? Då kan du vara den vi söker! Om jobbet Just nu söker vi sommarhjältar som vill stärka upp våra team i Ryds Bilglas verkstäder runt om i Sverige. Hos oss kommer du att hjälpa ordinarie personal med reparation och byte av bilglas, mottagande av kunder samt även visst administrativt arbete. På jobbet hos oss blir ingen dag den andra lik. Vi gillar utmaningar och testar gärna nya idéer för att hitta de mest effektiva och bästa lösningarna. Vi värdesätter samarbete och att alla ställer upp för varandra när det behövs. Om oss Ryds Bilglas är den ledande svenska aktören inom reparation och byte av bilglas. Vi grundades som ett familjeföretag, och den känslan lever kvar i hela vår verksamhet – det är en del av vår kultur. Vi hjälps åt när det behövs och ställer upp för varandra – inom teamet, med andra verkstäder och i övriga delar av organisationen. Vi peppar, inspirerar och lär av varandra hela tiden, för tillsammans blir vi starkare och bättre. Arbetstid: Måndag-Fredag, 7-16 eller 8-17 Placering: Tjänsten finns på orter i hela Sverige. Du anger i din ansökan vilken ort du är intresserad av att arbeta i. Är du intresserad av att arbeta på flera verkstäder - skicka in en separat ansökan per verkstad! Kvalifikationer För oss är dina personliga egenskaper viktigare än din tidigare arbetslivserfarenhet. Det viktigaste är att du är intresserad, serviceinriktad, driven och vill utvecklas tillsammans med oss. Du har alltid kundens bästa i fokus och strävar efter att leverera service och kvalitet på hög nivå. Därför är det viktigt att du inte bara trivs med praktiskt arbete, utan även uppskattar kundkontakt och kan hantera vissa administrativa uppgifter. Vi värdesätter en stark laganda och ser gärna att du har förmågan att samarbeta med dina kollegor genom att dela erfarenheter och stötta varandra i det dagliga arbetet. Du är flexibel, initiativtagande och räds inte att ta ansvar, samtidigt som du är lyhörd och har lätt för att samarbeta. Dessutom behöver du trivas med ett fysiskt och rörligt arbete. Inför tjänsten som sommarhjälte hos Ryds Bilglas söker vi dig som är: - Serviceinriktad - Driven - Initiativtagande - Samarbetsvillig Krav - B-körkort (manuell växellåda) - God svenska i tal och skrift Meriterande - Minst ett (1) års erfarenhet av tidigare serviceyrke - Gått/går en fordonsrelaterad utbildning - God vana av att arbeta med verktyg - Tidigare erfarenhet av att arbeta med fordon Vi arbetar aktivt med våra rekryteringsprocesser och tillsätter tjänster löpande. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Vi ser fram emot att höra från dig! Ryds Bilglas är den ledande svenska aktören inom reparation och byte av bilglas. Företaget grundades 1947 i Sundsvall av familjen Ryd och är idag verksamt över hela Sverige, med fler än 170 verkstäder och ca 500 anställda. Ryds Bilglas är en del av koncernen Cary Group AB. Med närhet till kunden, högkvalitativa produkter och smarta lösningar hjälper Cary Group kunden att göra enkla och hållbara val. Cary Groups resa startade med Ryds Bilglas och idag tjänar vi kunder genom Europa, med flera kända och framgångsrika varumärken.
Du kommer att inga i en assistentgrupp som jobbar for att ge var uppdragsgivare basta mojliga assistans. Uppdragsgivaren ar en man i 25-årsåldern som bor i egen lagenhet och lever ett aktivt och socialt liv. Mannen jobbar som ungdomsledare inom kyrkan dar du som assistent kommer vara med under hans arbetstid och vi ser det som positivt om du delar mannens kristna livsaskadning. Mannen kommunicerar med hjalp av bildstod (Bliss) och det ar darfor viktigt att du beharskar det svenska spraket i tal och skrift, Utover det soker vi dig som ar en mogen, ansvarsfull, glad och positiv person. Du ar kreativ med en vilja att hitta pa aktiviteter samtidigt som du ar strukturerad da struktur ar viktigt i uppdraget. Novum ar en rikstackande assistansanordnare som arbetar utifran en kristen vardegrund vars ambition ar att gora skillnad for individen, branschen och i samhallet. Lopande urval gors, darfor kan tjansten komma att tillsattas innan sista ansokningsdatum. I detta uppdrag ser vi det som krav att du: Beharskar det svenska spraket flytande i tal och skrift Har korkort Om anstallningen Detta ar en tjänst som både innebär sommarvikariat och behovsvikariat dar vi ser att du kan hoppa in och jobba vid behov under en längre tid. Det kan också bli möjligt att få vissa fasta tider. Arbetstiden ar forlagd till dygnspass Vi erbjuder fast timlon enligt overenskommelse. Ovriga ersattningar enligt kollektivavtal. Urvalsprocessen sker lopande och mer information om uppdraget fas vid en eventuell intervju. Tilltrade sker enligt overenskommelse. For anstallning hos Novum Assistans kravs att du har ett BankID och godkanner att anvanda ditt BankID i tjansten.
Söker du ett spännande och praktiskt arbete? Gillar du varierande dagar med teamarbete och mycket kundkontakt? Då kan du vara den vi söker! Om jobbet Just nu söker vi sommarhjältar som vill stärka upp våra team i Ryds Bilglas verkstäder runt om i Sverige. Hos oss kommer du att hjälpa ordinarie personal med reparation och byte av bilglas, mottagande av kunder samt även visst administrativt arbete. På jobbet hos oss blir ingen dag den andra lik. Vi gillar utmaningar och testar gärna nya idéer för att hitta de mest effektiva och bästa lösningarna. Vi värdesätter samarbete och att alla ställer upp för varandra när det behövs. Om oss Ryds Bilglas är den ledande svenska aktören inom reparation och byte av bilglas. Vi grundades som ett familjeföretag, och den känslan lever kvar i hela vår verksamhet – det är en del av vår kultur. Vi hjälps åt när det behövs och ställer upp för varandra – inom teamet, med andra verkstäder och i övriga delar av organisationen. Vi peppar, inspirerar och lär av varandra hela tiden, för tillsammans blir vi starkare och bättre. Arbetstid: Måndag-Fredag, 7-16 eller 8-17 Placering: Tjänsten finns på orter i hela Sverige. Du anger i din ansökan vilken ort du är intresserad av att arbeta i. Är du intresserad av att arbeta på flera verkstäder - skicka in en separat ansökan per verkstad! Kvalifikationer För oss är dina personliga egenskaper viktigare än din tidigare arbetslivserfarenhet. Det viktigaste är att du är intresserad, serviceinriktad, driven och vill utvecklas tillsammans med oss. Du har alltid kundens bästa i fokus och strävar efter att leverera service och kvalitet på hög nivå. Därför är det viktigt att du inte bara trivs med praktiskt arbete, utan även uppskattar kundkontakt och kan hantera vissa administrativa uppgifter. Vi värdesätter en stark laganda och ser gärna att du har förmågan att samarbeta med dina kollegor genom att dela erfarenheter och stötta varandra i det dagliga arbetet. Du är flexibel, initiativtagande och räds inte att ta ansvar, samtidigt som du är lyhörd och har lätt för att samarbeta. Dessutom behöver du trivas med ett fysiskt och rörligt arbete. Inför tjänsten som sommarhjälte hos Ryds Bilglas söker vi dig som är: - Serviceinriktad - Driven - Initiativtagande - Samarbetsvillig Krav - B-körkort (manuell växellåda) - God svenska i tal och skrift Meriterande - Minst ett (1) års erfarenhet av tidigare serviceyrke - Gått/går en fordonsrelaterad utbildning - God vana av att arbeta med verktyg - Tidigare erfarenhet av att arbeta med fordon Vi arbetar aktivt med våra rekryteringsprocesser och tillsätter tjänster löpande. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Vi ser fram emot att höra från dig! Ryds Bilglas är den ledande svenska aktören inom reparation och byte av bilglas. Företaget grundades 1947 i Sundsvall av familjen Ryd och är idag verksamt över hela Sverige, med fler än 170 verkstäder och ca 500 anställda. Ryds Bilglas är en del av koncernen Cary Group AB. Med närhet till kunden, högkvalitativa produkter och smarta lösningar hjälper Cary Group kunden att göra enkla och hållbara val. Cary Groups resa startade med Ryds Bilglas och idag tjänar vi kunder genom Europa, med flera kända och framgångsrika varumärken.
Om rollen Företaget söker nu studenter som kan arbeta minst två dagar i veckan som terminalarbetare i Jönköping.De huvudsakliga arbetsuppgifterna innefattar: Truckkörning Lastning, lossning och placering av gods Plock och sortering av gods Administrativ hantering av fraktdokument och lastningslistor Underhåll av terminalen och städning Om dig Studenter med erfarenhet av terminalarbete och truckkort uppmuntras att söka. Viktiga egenskaper inkluderar noggrannhet, en positiv attityd och förmågan att arbeta bra i team. Erfarenhet inom logistik är meriterande, men inte ett krav. Tjänsten är deltid och arbetet sker kvällar och nätter i Jönköping. Ambulerandekonsult: Du är anställd av oss på DFDS Professionals men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss DFDS Professionals för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdagen. Vi har självklart kollektivavtal. Vi värnar om din hälsa och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på gymkort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Kontaktuppgifter Har du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] Rekryteringsarbetet sker löpande. Det går ej att ansöka via mail. DFDS Group DFDS Group har 10 000 anställda i 25 länder och tillhandahåller frakt- och logistiktjänster i Europa med årliga intäkter på 2,0 miljarder EUR. DFDS grundades 1866, har sitt huvudkontor i Köpenhamn och är noterat på Nasdaq Copenhagen. I Sverige har DFDS cirka 1 000 anställda. DFDS Professionals DFDS Professionals är en rekryterings- och bemanningstjänst inom DFDS Group med ambitionen att vara det naturliga valet inom industri och logistikbranschen i Sverige. Vi tillhandahåller kompetenta och engagerade konsulter och bemanningslösningar samt hjälper vårt breda utbud av kunder att rekrytera rätt talang för framtiden. Vi erbjuder värde till våra kunder genom flexibla affärsmodeller, erfarna medarbetare och operativ kunskap. Sökord DFDS | Jönköping | Transport | Logistik | Terminalarbete | Deltid | Student
Nu söker vi alert och ansvarsfull assistent till ung kvinna som bor i Forserum. Hon bor i villa tillsammans med sin familj och som assistent blir detta din arbetsplats. Hon har flerfunktionshinder och är rullstolsburen, vilket innebär att hon behöver hjälp med det mesta i sin vardag. Hon kommunicerar med ord men använder teckenkommunikation som stöd. Hennes intressen är att bland annat shoppa, pyssla och pärla, musik, länsdans, bio, åka med familjen på bilträffar, smink och hår, film, ipad, träna på gym, djur eller baka. Så delar du dessa intressen är det ett stort plus! Två dagar i veckan är kunden på daglig verksamhet och du som assistent lämnar och hämtar henne där. Du ska vara trygg och ha lätt för att ta initiativ, vara van vid förekommande hushållsarbete och hjälp i daglig livsföring. Då hon är i behov av personlig assistans dygnet runt så är det av vikt att du är flexibel och kan vikariera vid sjukdom och ledighet inom personalgruppen. Alla förflyttningar sker med lift, det är därmed meriterande om du har kunskap om olika hjälpmedel. Ibland kan manuella förflyttningar förekomma exempelvis vid resor där du som assistent får följa med. Arbetstiderna är fördelade på dagar, kvällar, nätter (väntetid 8h) och helger så du bör vara positiv till att jobba alla tider om dygnet. Vi söker dig som kan arbeta som timvikarie med chans till förlängning. Om dig För att trivas bör du vara flexibel, inkännande, lyhörd och såklart ha hjärtat på rätt ställe. Det finns inga krav på tidigare arbetslivserfarenhet eller relevant utbildning, då det är främst personkemin som är avgörande. Det som du behöver kunskap om i arbetet får du lära dig på plats genom bredvidgång av annan assistent och handledning i hemmet. Du kommer även ha tillgång till assistentutbildning vid eventuell anställning. Meriterande är om du har erfarenhet av arbete som personlig assistent eller inom vård och omsorg. Har du även kunskap av tecken som stöd är det meriterande. Krav är att du inte är pälsdjursallergiker då katt finns i hemmet. B-körkort krävs då handikappanpassad bil finns på arbetsplatsen. Viktigt att du behärskar svenska språket i tal och skrift då dokumentation ingår i tjänsten. Tillträde: Enligt överenskommelse. Intervjuer sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid anställning kan ett utdrag ur belastningsregistret behöva uppvisas. Det beställs på polisens hemsida - Belastningsregistret För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Ersättning utbetalas i form av timlön. Om inget annat avtalas tillkommer 12% semesterersättning och OB-ersättning. Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se
Nordic Retail Group söker nu för kunds räkning flera passionerade och sociala gamingexperter som vill hjälpa andra gamers att hitta utrustningen som tar deras spelande till nästa nivå. Om Kunden En av Sveriges ledande försäljare av hemelektronik, vitvaror samt kök och är ett av de bolag som omsätter mest inom detaljhandeln. Tidigare utsedda till "Årets Arbetsgivare". Kunden sitter på över 30 års erfarenhet i branschen med omkring 3,600 anställda. Dina arbetsuppgifter Vi letar efter självgående, utåtriktade och sociala personer som vill guida kunder till rätt PC gaming-produkter. Vi söker dig som har stor passion, glädje och nyfikenhet för allt som rör PC-gaming och för kundmötet. Du kommer att hantera olika typer av kunder där intresset varierar, allt från hardcore gamers till mor- och farföräldrar på jakt efter en födelsedagspresent. Du ska alltså trivas lika bra med att snacka om skillnaderna mellan röda, bruna eller blåa switchar som att förklara vad fördelarna är mellan 60Hz och 160Hz på en skärm. I ditt ansvarsområde ingår uppgifter som att: sälja produkter, informera kunder om olika varumärken och dess produkter samt säkerställa att ytorna är i gott skick. Du kommer även hålla kortare utbildningar för säljare i butik. Vi erbjuder dig Produktutbildningar på några av de största varumärkena inom PC-Gaming Sälj- och serviceutbildningar En väg in till Nordens starkaste nätverk av säljare Ett sjukt roligt jobb där du kommer ingå i ett team av service-minded gamers Din bakgrund Erfarenhet: Vi söker dig som har sälj och butiksvana (meriterande) Du har tidigare arbetat inom service eller event Du gillar att jobba i ett högt tempo Du har ett gediget intresse av PC-gaming (Elite-ranking i CS är meriterande!) Du är den personen dina vänner vänder sig till när de ska köpa ny teknik Personliga egenskaper: Du är social och gillar att träffa nya människor Du brinner för gaming och allt runt det Du är teknikintresserad och strävar efter att lära dig mer Du älskar att hjälpa andra och är duktig på att interagera med olika typer av människor Du uttrycker dig väl både muntligt och i skrift i svenska och engelska Övrigt I detta uppdrag kommer du bli anställd i Field Flex AB men utför uppdraget hos vår kund. Passen kommer att vara schemalagda torsdag-söndag, antalet timmar kommer att variera per månad. Tjänsten erbjuds som en projektanställning under ett års tid och beräknas tillsättas i början på maj. Intervjuer löpande så ansök snarast. Frågor (ej ansökningar) om tjänsten kan ställas till Daniel Dixgård på: [email protected] OM NRG NRG är brand activation-byrån som tar ditt varumärke till nästa nivå. Vi är din självklara partner för effektiva försäljnings- och marknadsföringsstrategier. Med fokus på sömlösa omnichannel-kampanjer, särskilt inom retail, ser vi till att ert varumärke når era kunder vid varje avgörande kontaktpunkt i deras köpresa - oavsett om det är i butiken, på bussen eller i soffan. Med nästan 30 års erfarenhet vet vi vikten av att kombinera kreativitet, funktionalitet och effektivitet. Vår expertis inom både varumärkesbyggande och kommersiell strategi gör att vi kan skapa skräddarsydda lösningar som stärker ditt varumärkes synlighet och levererar verkliga affärsresultat. I en digital värld som ständigt förändras, där kvalitet och innovation är avgörande, hjälper vi dig att ligga steget före. Oavsett om du lanserar en ny kampanj, bygger långsiktig kundlojalitet eller förstärker ditt team med specialistkompetens, erbjuder vi verktygen och strategierna du behöver för att lyckas. Din framgång är vår drivkraft.
Drivs du av att implementera och leda förändringsarbete inom arbetsmiljö? Vi på Sesol erbjuder dig en utvecklande tjänst inom hälsa och säkerhet i Sveriges soligaste solcellsföretag. Ta utmaningen Arbetet som Health and Safety Manager innebär att du tillsammans med vår arbetsmiljösamordnare vidareutvecklar Sesols arbetsmiljöarbete med målet att bli Sveriges bästa och säkraste arbetsgivare. Tjänsten ger dig en spännande och varierande vardag där du får möjlighet att driva och utveckla organisationens systematiska arbetsmiljöarbete. Du kommer få ta stort eget ansvar i en utvecklande roll i en innovativ bransch. I rollen kommer du arbeta nära framförallt vår operationsfunktion men som HSM har du kontakt med alla våra avdelningar och stöttar dem inom hälsa och säkerhet. Du tillhör vår People & Culture avdelning och rapporterar till Chief Human Resources Officer. Du har personalansvar för vår arbetsmiljösamordnare som utgår från huvudkontoret i Jönköping. Arbetsuppgifterna kommer vara att leda, utveckla och säkerställa det systematiska och förebyggande arbetsmiljöarbetet för hela Sesol organisationen, från Uppsala i norr till Malmö i söder. Du kommer ansvara för att effektivisera och implementera processer inom arbetsmiljö och hälsa samt stötta organisationen med din kunskap. Ditt arbete kommer bestå av både operativa och strategiska uppgifter, ditt fokus ligger dock på det strategiska arbetet. Du kommer säkerställa att Sesol följer lagkrav i arbetsmiljölagen med underliggande lagar och förordningar samt tillse att berörd personal har fullgoda kunskaper och vid upptäckta brister bistå med utbildningsinsatser tillsammans med vår utbildningsavdelning. Vem är du? Du brinner för arbetsmiljö- och hälsofrågor Du är självgående och gillar att driva egna projekt inom arbetsmiljöområdet Du drivs av att implementera och leda förändringsarbete Du trivs med att arbete i en föränderlig verksamhet Vi önskar att du har Relevant högskoleutbildning alt. YH-utbildning som Arbetsmiljöingenjör Mer än 3 års erfarenhet från liknande roll med både operativt och strategiskt arbetsmiljöarbete inom byggsektorn eller liknande sektor Kompetens inom BAS-U och BAS-P Erfarenhet av digitala verktyg inom SAM Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift Bra att veta om anställningen Lön: fast lön Placering: Placering enligt överenskommelse på något av våra kontor i Sverige Tillträde: enligt överenskommelse Om du har frågor om rekryteringen är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare Anna Henebäck, 0735 236398, [email protected] Om Sesol Vi älskar solen lite mer än andra - att jobba hos oss på Sesol innebär därför ett soligt äventyr som vi vill att du ska få uppleva. Tillsammans bidrar vi alla till att göra världen till en lite grönare plats. Med vårt huvudkontor i Jönköping och kontor i 17 andra städer i Sverige och Norge, är vi en arbetsgivare för alla som vill ta sig ut ur skuggorna och ut i solen. Med Nordic Capital som majoritetsägare och vårt dotterbolag Nordic Energy på Cypern, så fortsätter vi vår tillväxtresa inom förnybar energi. Välkommen till Sveriges bästa arbetsgivare!
Det krävs enastående människor för att erbjuda enastående tjänster inom ekonomi. Vi på Mpya Finance älskar det vi gör och det tror vi att du också kommer att göra! Har du hjärtat på rätta stället och vill vara med och fortsätta att bygga upp det nya vardagsrummet för ekonomer i Jönköping? Vår ambition är att definiera vår nisch, inte att följa den. Vi söker nu ännu fler fantastiska konsultkollegor! Är du redo för Mpya? Mindre decimalkomma, mer hjärta En del arbetsgivare ser en medarbetare som inventarier. Andra ser en kostnad eller en beläggningsgrad. Vi ser en människa med unika behov och en livssituation som måste funka både privat och professionellt. Tanken med bolaget är enkel. Vårt mål är att skapa en arena där briljanta människor vill arbeta, utvecklas och umgås. På Mpya Finance tar vi hand om varandra, vi ser varandra och vi jobbar för laget. En för alla – alla för en. Våra värderingar skapades inte av en grupp i ett styrelserum långt från verksamheten. Vår kultur är istället något som ägs utav oss alla. Vi har siktet inställt… Har utmaningarna tagit slut och är du redo för en annorlunda morgondag? Som ekonomikonsult på Mpya Finance är du med och levererar interimslösningar, projektstöd och rådgivning inom redovisning och controlling. Våra kunder är allt från små till stora företag med välkända varumärken, både börsnoterade och internationella koncerner. Arbetsuppgifterna består av allt från löpande bokföring, månatliga avstämningar, upprättande av bokslut, årsredovisningar, ekonomisk rådgivning och analyser till uppföljning samt rapportering. Vi arbetar både självständigt och i team hos våra kunder och har uppdrag på alla nivåer, allt från redovisningsekonom till CFO. Vem är du? Sannolikt är du Redovisningsekonom, Redovisningsansvarig, Ekonomiansvarig, Ekonomichef, Financial Controller eller Business Controller. Du har jobbat några år med ekonomi och är trygg i dina kunskaper. Du har med fördel arbetat i större bolag och koncerner men förstår samtidigt skillnaden mellan storbolagets komplexitet och den mindre organisationens särprägel. Vi söker en kollega som värdesätter att vara en del av ett starkt och ambitiöst team - vi tar hand om varandra! Du delar gärna med dig av din kunskap och kompetens till kollegorna och har samtidigt möjlighet att vara med och utveckla både dig själv och Mpya. Vi håller våra ledstjärnor delaktighet, enkelhet och engagemang högt och vill tro att vi också lever som vi lär. Bli en av oss - det blir roligare så! Investera lite tid – det är sannolikt värt det oavsett vad det leder till. Ett förutsättningslöst första möte kan bli en spännande början! Intervjuer sker löpande så ansök gärna så snart som möjligt. Vid eventuella frågor är du varmt välkommen att kontakta Sofia Molinder på 0729-98 87 55 eller [email protected] eller Paulina Jutnäs på 0729-98 87 66 eller [email protected].
Välj ett jobb för att visa detaljer