Vill du vara med och inspirera barn till en aktiv fritid? Kom med i Active Academy! Sveriges bästa ledarteam inom idrott för barn! Vi söker alltid nya stjärnor till vårat teamVärldens roligaste extrajobb! Hos oss har du världens roligaste extrajobb som ger dig möjligheten att inspirera och motivera barn till idrottsaktiviteter samt ger erfarenheter och meriter att jobba med ledarskap och grupper. Leka, busa och sprida glädje till barnen! Vi på Active Academy söker nu ledare till Knatteskutt, Sveriges största Idrottsskola för barn som är mellan 1-4 år. Vi söker dig som: Älskar att arbeta med barn Har takten och rytmen given i kroppen Har erfarenhet att leda aktiviteter för barn, gärna yngre barn, alternativt har en lång idrottsbakgrund och varit ledare för barn i något annat sammanhang (ex. förskola, skola, barnpassning) Som person är du trygg och säker i dig själv! Vad är Knatteskutt? På Knatteskutt får barnen hoppa, springa, dansa och lek med boll. Här blandar vi olika idrottsaktiviteter på ett lekfullt och roligt sätt Vi jobbar utifrån ett färdigt passupplägg som innebär att alla idrottsbanor, övningar och lekar är färdigplanerat. Du som ledare kan då lägga allt ditt fokus på att sprida härlig rörelseglädje! Som ledare får du coachning under terminen, du deltar på en ledarutbildning och du kommer att vara en del av ett fantastiskt ledarteam på över 300 ledare. Du får helt enkelt världens roligaste extrajobb som ger dig erfarenheter och meriter med att jobba med barngrupper. Info om anställningen: Timanställning Arbetet pågår under hösten 2025 med start vecka 35. Kurs 1 startar v.35-42 och pågår i 8 veckor. Kurs 2 startar v.45-50 och pågår i 6 veckor. Passen är förlagda på lördagar kl. 09.30-10.30 i Ormbergsskolans gympasal. Mer info får du via eventuell telefonintervju MERIT: Du får gärna studera till (eller vara färdig) förskolelärare eller liknande utbildning. Du har gärna gått estetiska programmet på gymnasiet, jobbat som gruppträningsinstruktör, annan dansutbildning eller liknande. Detta är inget krav för att söka, du kan ändå ha den rätta personligheten. Du kommer vara den som inspirerar nästa generation till ett aktivt liv! Ansök nu! Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!
Vill du vara med och bidra till en mer attraktiv, hållbar och effektiv infrastruktur? Infranord erbjuder dig ett varierat arbete med omväxlande miljö där du själv kan vara med och påverka din arbetsdag. Med lång erfarenhet, hög kompetens och nya idéer driver Infranord utvecklingen av dagens och morgondagens järnvägar. Vår kultur präglas av samarbete, engagemang och lösningsorientering, alltid med säkerhet och kvalitet i fokus. ARBETSUPPGIFTER Som Teletekniker kommer du att ingå i ett team som arbetar med drift, underhåll, standardförbättring och nybyggnation. Vi arbetar brett inom det teletekniska området. Det kan innebära arbete med opto- och kopparkabel, trafikinformationsanläggningar, detektorer samt datakommunikation. Trafiksäkerheten är direkt beroende av att anläggningarna fungerar och därför är arbetet ansvarsfullt och säkerheten sätts alltid främst. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har: • Lägst gymnasieutbildning inom elteknik, gärna teleinriktning eller vad vi bedömer är likvärdig erfarenhet • B körkort (manuell) • God förmåga att uttrycka sig på svenska i tal och skrift Det är meriterande om du har: • Personcertifikat fibertekniker • Eftergymnasial utbildning inom järnvägsspecifik teleteknik • Erfarenhet av arbete med teleteknik inom järnvägsbranschen • Erfarenhet från data eller telekommunikation och svagströmsarbeten Arbetsuppgifter vid järnväg kräver att du är uppmärksam och noggrann. Vidare är du van att ta eget ansvar för dina arbetsuppgifter, planera, genomföra, följa upp och leverera enligt uppsatta mål och tidsramar. Du skall ha en god kommunikations- och samarbetsförmåga. Det är viktigt att du har möjlighet att vara flexibel eftersom resor samt helg- och nattarbete förekommer. ÖVRIGT Vi hoppas du tar chansen och söker tjänsten för här kommer du möta ett trevligt gäng med lång erfarenhet och gedigen kompetens som ser fram emot ytterligare en kollega. Urvalsarbetet sker löpande, skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt! Vi strävar efter att vara en inkluderande arbetsgivare och välkomnar därför alla med sin ansökan. Våra medarbetare förväntas vara goda förebilder och bidra till en hållbar arbetsmiljö där alla respekteras för den de är. Vid urvalet lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. I vår rekryteringsprocess genomför alla nyanställningar alkohol- och drogtester. En del tjänster hos oss innebär placering i säkerhetsklass. En säkerhetsprövning kan därför komma att genomföras i enligt med Säkerhetsskyddslagen (2018:585) före beslut om anställning. Mer information om oss finns på https://www.infranord.se/
Inledning: Är du en kommunikativ och erfaren IT-tekniker är du troligen den vi eftersöker. Tell erbjuder företagskunder smarta helhetslösningar inom molnväxlar, telefoni, IT-drift samt fordons IT. Du kommer få totalt 35 kollegor fördelade på fem kontor runt om i Sverige. Information om tjänsten Professionals Nord söker för Tell´s räkning en IT-tekniker. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos Tell. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Tell´s önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected] Arbetsuppgifter Som IT-tekniker i konsultrollen hos Tell ansvarar du för kvalificerade konsultinsatser i varierande storlekar av företag och deras nätverk/IT miljöer. Arbetsuppgifterna innefattar uppdrag på plats ute hos Tell´s kund. Uppgifterna innefattar allt inom felsökning, felhantering, utveckling, installation och förändring. Som IT-tekniker är du en viktig del av företagets utveckling och uppmuntras vara med i utvecklingen av Tell´s tjänster och produkter som är under ständig förändring inom IT, här har du möjlighet att påverka. Vad kan Tell erbjuda dig? Som IT-tekniker hos Tell får du en rolig, utmanande, spännande roll med stor möjlighet till utveckling där målet är att du ska ta både dig själv och avdelningen till nästa nivå. Du får anställning hos en av de ledande, lokala aktörerna i branschen där du får arbeta med leverantörer som Clavister, HP, Cisco, Ubiquiti, Lenovo, Dell, Extreme networks. Vi söker dig som: Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos Tell. Som person är du positiv, driven, ambitiös och du gillar kreativ problemlösning. Vidare är du kommunikativ och besitter en god social förmåga då rollen innefattar kundkontakt. Du har arbetslivserfarenhet från IT branschen och har företrädesvis jobbat med installation och support av olika IT miljöer och nätverk, det är meriterande om du är certifierad på marknadsledande produkter. Sannolikt har du erfarenhet idag av att arbeta inom nedanstående områden: - Nätverksdesign och implementation inom trådlösa nät, WLAN - Nätverksdesign och implementation inom trådade nät, LAN - VMWare / Hyper-V - Microsoft Server 2012 / 2016 /2019 - Microsoft Windows 7 / 10 - Office 365 - Switching och Rauting Vidare tror vi att du har förståelse för systemintegration. Krav för tjänsten är B-körkort. START: Enligt överenskommelseOMFATTNING: Heltid STAD: Piteå URVAL: Sker löpande KONTAKT: Fanny Skott Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]
NRG söker nu för kunds räkning flera passionerade och sociala gamingexperter som vill hjälpa andra gamers att hitta utrustningen som tar deras spelande till nästa nivå. Om Kunden En av Sveriges ledande försäljare av hemelektronik, vitvaror samt kök och är ett av de bolag som omsätter mest inom detaljhandeln. Tidigare utsedda till "Årets Arbetsgivare". Kunden sitter på över 30 års erfarenhet i branschen med omkring 3,600 anställda. Dina arbetsuppgifter Vi letar efter självgående, utåtriktade och sociala personer som vill guida kunder till rätt PC gaming-produkter. Vi söker dig som har stor passion, glädje och nyfikenhet för allt som rör PC-gaming och för kundmötet. Du kommer att hantera olika typer av kunder där intresset varierar, allt från hardcore gamers till mor- och farföräldrar på jakt efter en födelsedagspresent. Vi söker alltså dig som trivs lika bra med att prata om vilka komponenter du behöver när du bygger din egna dator som att förklara vad fördelarna är mellan 60Hz och 180Hz på en skärm. I ditt ansvarsområde ingår uppgifter som att: sälja produkter, informera kunder om olika varumärken och dess produkter samt säkerställa att ytorna är i gott skick. Du kommer även hålla kortare utbildningar för säljare i butik. Vi erbjuder dig Produktutbildningar på några av de största varumärkena inom PC-Gaming Sälj- och serviceutbildningar En väg in till Nordens starkaste nätverk av säljare Ett sjukt roligt jobb där du kommer ingå i ett team av service-minded gamers Din bakgrund Erfarenhet: Vi söker dig som har sälj och butiksvana (meriterande) Du har tidigare arbetat inom service eller event Du gillar att jobba i ett högt tempo Du har ett gediget intresse av PC-gaming (Elite-ranking i CS är meriterande!) Du är den personen dina vänner vänder sig till när de ska köpa ny teknik Personliga egenskaper: Du är social och gillar att träffa nya människor Du brinner för gaming och allt runt det Du är teknikintresserad och strävar efter att lära dig mer Du älskar att hjälpa andra och är duktig på att interagera med olika typer av människor Du uttrycker dig väl både muntligt och i skrift i svenska och engelska Övrigt I detta uppdrag kommer du bli anställd i systerbolgaet Field Flex AB men utför uppdraget hos vår kund. Passen kommer att vara schemalagda torsdag-söndag, antalet timmar kommer att variera per månad. Tjänsten erbjuds som en projektanställning under ett års tid och beräknas tillsättas så snart som möjligt. Intervjuer löpande så ansök snarast. Frågor (ej ansökningar) om tjänsten kan ställas till Jennie Valentin, [email protected] OM NRG NRG är brand activation-byrån som tar ditt varumärke till nästa nivå. Vi är din självklara partner för effektiva försäljnings- och marknadsföringsstrategier. Med fokus på sömlösa omnichannel-kampanjer, särskilt inom retail, ser vi till att ert varumärke når era kunder vid varje avgörande kontaktpunkt i deras köpresa - oavsett om det är i butiken, på bussen eller i soffan. Med nästan 30 års erfarenhet vet vi vikten av att kombinera kreativitet, funktionalitet och effektivitet. Vår expertis inom både varumärkesbyggande och kommersiell strategi gör att vi kan skapa skräddarsydda lösningar som stärker ditt varumärkes synlighet och levererar verkliga affärsresultat. I en digital värld som ständigt förändras, där kvalitet och innovation är avgörande, hjälper vi dig att ligga steget före. Oavsett om du lanserar en ny kampanj, bygger långsiktig kundlojalitet eller förstärker ditt team med specialistkompetens, erbjuder vi verktygen och strategierna du behöver för att lyckas. Din framgång är vår drivkraft.
Är du redo att ta nästa steg och forma framtidens logistik tillsammans med oss på LKAB? Vi söker dig som drivs av att göra det lilla extra och som ser styrkan i att bygga relationer och nätverk. Hos oss får du en nyckelroll i vår spännande omställningsresa – mot ett logistiksystem i världsklass. Här får du inte bara vara med på resan, du får vara med och utveckla den. Framtidens viktigaste jobb Vi vill leda omställningen av vår industri mot en hållbar framtid. Och på samma sätt som vi vill förändra världen, vill vi utveckla alla som är med oss på resan, personligt och professionellt. Vill du vara med och forma framtiden för världens gruv- och mineralindustri? LKAB:s strategi som koldioxidfri järnmalmsproducent till senast 2045 innebär en stegvis förändrad produktportfölj som även kommer att påverka våra transport- och leveransbehov. De nya produkterna kommer att delvis kräva andra logistiklösningar än dagens produkter och kommer att existera parallellt med varandra under en lång tid. Din roll I rollen som strategisk logistikingenjör kommer du att vara en drivande kraft i att optimera våra flöden inom logistikområdet baserat på LKAB:s framtida produktion. Du kommer att arbeta med att integrera dessa produktflöden i en övergripande helhet som tillsammans med andra delar av LKAB:s produktionssystem, som gruvor och förädlingsverk, skapar optimala lösningar för framtiden. Din huvudsakliga uppgift blir att analysera framtidens logistikbehov och omvandla dessa insikter till konkreta kapacitetsplaner och rekommendationer för idag och de kommande 20 åren. Du kommer även att ta hänsyn till produktegenskapernas påverkan på systemet och bidra till att LKAB står redo med rätt logistikfunktioner vid rätt tidpunkt. Simulering och optimering av logistiksystem är en viktig del av arbetet, och erfarenhet inom detta område är en stor fördel. Dessutom kommer du att spela en viktig roll i att utvärdera olika framtida affärsscenarier och hitta den bästa vägen framåt för både LKAB och vår logistikverksamhet. Det här har du med dig Vi söker dig som har några års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter där du hunnit skaffa dig en bild av vad ett framgångsrikt logistiksystem innebär. Du är en naturlig nätverksbyggare med en strukturerad och proaktiv arbetsstil. Med din initiativkraft och samarbetsförmåga bidrar du både till din egen och verksamhetens utveckling. Rollen kräver att du är drivande och självständig, samtidigt som du har förmågan att se den större bilden och hitta kreativa lösningar tillsammans med andra som leder oss framåt. - Civil- eller högskoleingenjörsexamen, gärna med en inriktning mot logistik - Goda kunskaper i både svenska och engelska, tal och skrift - B-körkort är ett krav för alla tjänster på LKAB Meriterande - Erfarenhet från stimulering och optimering av logistiksystem - Förståelse av vad som påverkar kapaciteten i ett logistiksystem Det här får du - Belöningsprogram - Fri träning på LKAB:s egna gym samt hos våra samarbetspartners på verksamhetsorterna i Norrbotten - Friskvårdsbidrag och studiestöd samt tillgång till konstförening, fritidsförening, fjällstugor och familjeaktiviteter - Förstärkt föräldrapenning med upp till 90 procent av din ordinarie lön i upp till sex månader (efter anställning i ett år) - Hjälp och stöd vid sjukdom eller i frågor om arbetsmiljö, hälsa, friskvård och rehabilitering - Ersättning för tandvård samt skydds- och terminalglasögon - Möjlighet att ansöka om stipendier vid studier både för dig och dina barn - Möjlighet att ansluta sig till vårt pensions- och försäkringsprogram med förmånliga priser Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Placeringsort är med fördel Kiruna eller Gällivare/Malmberget men även Luleå och Narvik kan vara aktuellt Omfattning: Heltid Välkommen med din ansökan senast 10 augusti. Semesterperioden närmar sig och vi kommer att påbörja ett urval när vi är åter efter semestern, vilket sker i samband med sista ansökningsdag. Detta innebär att återkoppling kan dröja något. Vi tackar för ditt tålamod och önskar dig en riktigt härlig sommar! För mer information om tjänsten vänligen kontakta Avdelningschef Magnus Ragneberg, [email protected] eller 0980 - 71215. Fackliga kontaktpersoner Kiruna/ Svappavaara: Sakari Alanko, Unionen, 0980-725 08 Ingegerd Kyrö, Ledarna, 0980-710 50 Peter Johansson, Akademikerföreningen, 0980-718 79 Malmberget/Luleå Unionen Södra Katarina Paganus, 0970-762 98 SACO-klubben Södra – Annika Taavoniku, 0970-795 32 Ledarna Södra – Johanna Dahlin 010-144 50 16 LKAB är en internationell gruv- och mineralkoncern med norra Sverige som bas och hela världen som arbetsplats. Vi leder vägen mot koldioxidfri produktion och vi gör det tillsammans – i en öppen, varm och säker arbetsmiljö med teknologi och utveckling i fokus. Vi välkomnar utmaningar, innovativa idéer och initiativförmåga, alltid med jämställdhet och mångfald i fokus.
Verksamhetsbeskrivning Inom Avdelningen för Hemvård ingår hemtjänst i ordinärt boende samt legitimerad hälso-och sjukvårdspersonal för hemsjukvården.Avdelningen för Hemsjukvård ansvarar för insatser utförda av sjuksköterskor, arbetsterapeuter och fysioterapeuter i både ordinärt boende (hemsjukvård) och särskilt boende. Arbetsuppgifter Som arbetsterapeut ingår det att du har goda kunskap inom hjälpmedelsområdet och att utreda och bedöma behov av arbetsterapeutiska insatser. Du ansvarar för den arbetsterapeutiska delen av rehabiliteringsinsatserna i både ordinärt och särskilt boende inom områdena äldre- och handikappomsorg samt psykiatri. I din yrkesroll ingår förskrivning och utprovning av hjälpmedel, samt att genomföra ADL bedömningar. Att handleda och utbilda omvårdnadspersonal i allmänna dagliga aktiviteter är en viktig del i arbetet. Som legitimerad yrkesutövare följer även ett ansvar för journalföring för de insatser som planeras, genomförs och utvärderas. Att handleda och utbilda omvårdnadspersonal i förflyttningar och hantering av hjälpmedel är en viktig del i arbetet. Som legitimerad yrkesutövare följer även ett ansvar för journalföring för de insatser som planeras, genomförs och utvärderas. Kvalifikationer Vi söker dig som är Legitimerad arbetsterapeut. Du tycker om att arbeta i team, är flexibel och ser lösningar på problem.Du har en helhetssyn och en god förmåga att analysera och reflektera utifrån olika perspektiv och kan hitta lösningar beroende på behov och situation. Ditt samarbete med kollegor, brukare och nätverket runt brukaren är gott och du har ett lyhört, coachande och stödjande förhållningssätt. Din förmåga att planera och prioritera är god, både självständigt och med stöd av dina kollegor och närmaste chef. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet , erfarenhet från arbete i kommunen som arbetsterapeut är meriterande. B körkort erfordras. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Inom ramen för den nationella minoritetsspråkslagen är Gällivare kommun förvaltningskommun för samiska, meänkieli och finska. Kunskaper i något av dessa språk är meriterande vid ansökan om anställning i Gällivare kommun. Övrigt Till din ansökan vill vi ha med en CV. Vid anmodan lämnas originalhandlingar. Intervjuer kan komma att ske löpande. Arbetstid/Varaktighet Heltid, 100% Tv anställning. Lön Månadslön, Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträde/ansökan Tillträde: enligt överenskommelse sista ansökningsdag: 2025-08-30 Upplysningar Karin Martinsson-Heikkilä, enhetschef Hemsjukvården/Rehab 0970-818625 Fackliga företrädare Vårdförbundet Carina Skaugvoll Åhl tel 0970-818000 Varmt välkommen med din ansökan!
Verksamhetsbeskrivning Hälso- och sjukvården är organiserad i gemensam Avdelning för Hemvård som ansvarar för insatser utförda av sjuksköterskor, arbetsterapeuter och sjukgymnaster i ordinärt boende. Vi behöver förstärka vårat team med en sjuksköterska. Arbetsuppgifter Som legitimerad sjuksköterska ansvarar du för hälso- och sjukvårdsinsatser i det egna hemmet. I uppdraget ingår att samordna god vård och omsorg, där du är en del i teamarbetet runt den enskilde och dennes anhöriga. I uppdraget ingår även handledning i arbetsteamet. Teamet består fn av 9 sjuksköterskor samt en undersköterska. Två sjuksköterskor är studielediga. Hemsjukvårdens sjuksköterskor har ett nära samarbete externt med de två hälsocentralerna , samt även slutenvården och PRT mott. Dagtidsarbete med viss helgtjänstgöring ingår, fn var 8:e helg. Sjuksköterskorna har en arbetstidsförkortning vilket innebär att du arbetar 35.20tim/vecka. Kvalifikationer Vi söker dig med erfarenhet som Legitimerad sjuksköterska, meriterande om du har distriktsköterskeutbildning alt. erfarenhet från hemsjukvård. Att arbeta självständigt och att kunna samarbeta med övrig personal inom arbetsteamet och intresse att utveckla verksamheten ser vi som viktigt. Du ska också vara lösningsfokuserad samt kunna se helhetsperspektivet. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. B körkort erfordras Inom ramen för den nationella minoritetsspråkslagen är Gällivare kommun förvaltningskommun för samiska, meänkieli och finska. Kunskaper i något av dessa språk är meriterande vid ansökan om anställning i Gällivare kommun. Övrigt Intervjuer kan komma att ske löpande. Till din ansökan vill vi ha med ett CV, leg, Vid anmodan lämnas originalhandlingar. Arbetstid/Varaktighet 100 % vikariat tom 250831, med möjlighet till förlängning. Lön Månadslön, Individuell lönesättning Tillträde/Ansökan Tillträde: 2024-12-20 eller efter överenskommelse. Sista ansökningsdag: 2025-05-31 Upplysningar Enhetschef Karin Martinsson Heikkilä Tel 0970-818625 Mejl: [email protected] Fackliga företrädare Vårdförbundet Julia Engman Fahlen 0970-818 000 Varmt välkommen med din ansökan!
Bli vår nya kollega! Vi fortsätter växa och behöver rekrytera en engagerad Konsultchef till vårt huvudkontor i Luleå! Vi vill erbjuda dig en spännande framtid i ett av Norra Norrlands snabbast växande företag. Våra kunder består av stora nationellt ledande företag likaväl som lokala mindre aktörer. Det ger oss en intressant bredd i de olika uppdrag vi arbetar med. Varför är vi framgångsrika? Vi arbetar i team på ett sätt som utmärker oss i branschen och vår tjänsteportfölj ger kunderna fantastiska möjligheter att anpassa upplägget efter det faktiska behovet. Vad har Olle Hjelm, VD, att säga om tjänsten och företaget? "Norra Resurs är ett entreprenörsdrivet bolag med höga ambitioner och ett stort hjärta. Vi är ett bolag som har en stark tillväxtagenda men samtidigt är mån om att bevara känslan av det lilla familjära bolaget. Fortsatt vill vi expandera i regionen och bli en mycket större spelare. Vi vill fortsätta att värna om den familjära känslan vi har och knyta upp rätt människor till organisationen som delar samma mål. Fördelen med att arbeta hos oss är våra fantastiska medarbetare och kunder. Man har stort mandat att ta beslut och påverka framtiden inom företaget, man vågar satsa och tänka nytt och det är snabba beslutsvägar. Det finns ett modernt ledarskap, stort förtroende för medarbetarna och vi är en prestigelös organisation." Dina Arbetsuppgifter I din roll som Konsultchef kommer du att arbeta tätt med kontorets kundansvariga. Du kommer att ansvara för våra rekryterings- och konsultuthyrningsprocesser. Som konsultchef kommer du även få arbeta med: Annonsutformning. Urval, telefonintervjuer, inbokning av intervjuer samt referenstagning. Löpande kundkontakt i samarbetet med våra kunder. Schemaplanering i vårt affärssystem. Träffa konsulter och stötta dem i sitt arbete, både digitalt och på plats hos vår kund. Du kommer också: Arbeta mot tydliga mål. Utveckla, fördjupa och förädla relationer genom kvalitativt rekryteringsarbete. Bidra till företagets utveckling genom ditt engagemang. Din Profil För att lyckas i rollen som Konsultchef trivs du som söker med att vara spindeln i nätet. Du får energi av att träffa människor samt hitta bra lösningar för både våra kunder och konsulter. Vi på Norra Resurs brinner mycket för den enskilda människan och vill att vår kommande kollega skall ha samma passion att hjälpa människor hitta sitt drömjobb. På kontoret samarbetar vi mycket och vår dynamiska arbetsmiljö kräver att du som person är flexibel och har en förmåga att prioritera och organisera ditt arbete även när tempot är högt. Att du har god datorvana och lätt för att lära dig nya system ser vi också som viktigt. För att vara aktuell har du som söker: Är social, utåtriktad och affärsorienterad. Har stort intresse och kunskap om människor, organisationer och ledarskap. Är en målinriktad, strukturerad och ordningsam person. Har förmåga att hålla igång många projekt samtidigt. Har du tidigare arbetslivserfarenheter från att ha arbetat med bemanning- och rekrytering sedan tidigare ser vi det som positivt för tjänsten men inte som ett krav. Vi kommer lägga mycket vikt vid din personlighet i denna rekryteringsprocess. Övrig Information Placeringsort: Luleå Start: Enligt överenskommelse. Varaktighet: Tillsvidare Arbetstid: mån- fredag, dagtid Ansökan Låter det intressant? Välkommen med din ansökan! Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta Olle Hjelm, VD för Norra Resurs. Han svarar gärna på dina funderingar kring tjänsten eller om oss som kontor och företag! Du når Olle på telefon 070-395 60 44 eller på [email protected]. Skicka in din ansökan via ansökningsknappen. Vi arbetar med löpande urval under denna rekrytering, vi vill därför gärna ha in din ansökan snarast möjligt. Välkommen med din ansökan! Om Norra Resurs Sedan vår start har vi blivit ett av de mest framstående företagen inom bemanning och rekrytering i Norra Sverige. Vi specialiserar oss på att matcha rätt kandidater med rätt roller och hjälper företag att bygga starka team. Med djup förståelse för den lokala arbetsmarknaden är Norra Resurs en pålitliga partner för rekryterings- och bemanningslösningar i norra Sverige. Hos oss möter du en kultur präglad av entreprenörsanda, engagemang och hög kvalitet. Vi sitter i moderna lokaler på Smedjegatan 19, beläget mitt i centrala Luleå.
Bli vår nya kollega! Vi fortsätter växa och behöver rekrytera en engagerad Konsultchef till vårt huvudkontor i Luleå! Vi vill erbjuda dig en spännande framtid i ett av Norra Norrlands snabbast växande företag. Våra kunder består av stora nationellt ledande företag likaväl som lokala mindre aktörer. Det ger oss en intressant bredd i de olika uppdrag vi arbetar med. Varför är vi framgångsrika? Vi arbetar i team på ett sätt som utmärker oss i branschen och vår tjänsteportfölj ger kunderna fantastiska möjligheter att anpassa upplägget efter det faktiska behovet. Vad har Olle Hjelm, VD, att säga om tjänsten och företaget? "Norra Resurs är ett entreprenörsdrivet bolag med höga ambitioner och ett stort hjärta. Vi är ett bolag som har en stark tillväxtagenda men samtidigt är mån om att bevara känslan av det lilla familjära bolaget. Fortsatt vill vi expandera i regionen och bli en mycket större spelare. Vi vill fortsätta att värna om den familjära känslan vi har och knyta upp rätt människor till organisationen som delar samma mål. Fördelen med att arbeta hos oss är våra fantastiska medarbetare och kunder. Man har stort mandat att ta beslut och påverka framtiden inom företaget, man vågar satsa och tänka nytt och det är snabba beslutsvägar. Det finns ett modernt ledarskap, stort förtroende för medarbetarna och vi är en prestigelös organisation." Dina Arbetsuppgifter I din roll som Konsultchef kommer du att arbeta tätt med kontorets kundansvariga. Du kommer att ansvara för våra rekryterings- och konsultuthyrningsprocesser. Som konsultchef kommer du även få arbeta med: Annonsutformning. Urval, telefonintervjuer, inbokning av intervjuer samt referenstagning. Löpande kundkontakt i samarbetet med våra kunder. Schemaplanering i vårt affärssystem. Träffa konsulter och stötta dem i sitt arbete, både digitalt och på plats hos vår kund. Du kommer också: Arbeta mot tydliga mål. Utveckla, fördjupa och förädla relationer genom kvalitativt rekryteringsarbete. Bidra till företagets utveckling genom ditt engagemang. Din Profil För att lyckas i rollen som Konsultchef trivs du som söker med att vara spindeln i nätet. Du får energi av att träffa människor samt hitta bra lösningar för både våra kunder och konsulter. Vi på Norra Resurs brinner mycket för den enskilda människan och vill att vår kommande kollega skall ha samma passion att hjälpa människor hitta sitt drömjobb. På kontoret samarbetar vi mycket och vår dynamiska arbetsmiljö kräver att du som person är flexibel och har en förmåga att prioritera och organisera ditt arbete även när tempot är högt. Att du har god datorvana och lätt för att lära dig nya system ser vi också som viktigt. För att vara aktuell har du som söker: Är social, utåtriktad och affärsorienterad. Har stort intresse och kunskap om människor, organisationer och ledarskap. Är en målinriktad, strukturerad och ordningsam person. Har förmåga att hålla igång många projekt samtidigt. Har du tidigare arbetslivserfarenheter från att ha arbetat med bemanning- och rekrytering sedan tidigare ser vi det som positivt för tjänsten men inte som ett krav. Vi kommer lägga mycket vikt vid din personlighet i denna rekryteringsprocess. Övrig Information Placeringsort: Luleå Start: Enligt överenskommelse. Varaktighet: Tillsvidare Arbetstid: mån- fredag, dagtid Ansökan Låter det intressant? Välkommen med din ansökan! Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta Olle Hjelm, VD för Norra Resurs. Han svarar gärna på dina funderingar kring tjänsten eller om oss som kontor och företag! Du når Olle på telefon 070-395 60 44 eller på [email protected]. Skicka in din ansökan via ansökningsknappen. Vi arbetar med löpande urval under denna rekrytering, vi vill därför gärna ha in din ansökan snarast möjligt. Välkommen med din ansökan! Om Norra Resurs Sedan vår start har vi blivit ett av de mest framstående företagen inom bemanning och rekrytering i Norra Sverige. Vi specialiserar oss på att matcha rätt kandidater med rätt roller och hjälper företag att bygga starka team. Med djup förståelse för den lokala arbetsmarknaden är Norra Resurs en pålitliga partner för rekryterings- och bemanningslösningar i norra Sverige. Hos oss möter du en kultur präglad av entreprenörsanda, engagemang och hög kvalitet. Vi sitter i moderna lokaler på Smedjegatan 19, beläget mitt i centrala Luleå.
Bli vår nya kollega! Vi fortsätter växa och behöver rekrytera en engagerad Affärsansvarig till vårt huvudkontor i Luleå! Vi vill erbjuda dig en spännande framtid i ett av Norra Norrlands snabbast växande företag. Våra kunder består av stora nationellt ledande företag likaväl som lokala mindre aktörer. Det ger oss en intressant bredd i de olika uppdrag vi arbetar med. Varför är vi framgångsrika? Vi arbetar i team på ett sätt som utmärker oss i branschen och vår tjänsteportfölj ger kunderna fantastiska möjligheter att anpassa upplägget efter det faktiska behovet. Vad har Olle Hjelm, VD, att säga om tjänsten och företaget? "Norra Resurs är ett entreprenörsdrivet bolag med höga ambitioner och ett stort hjärta. Vi är ett bolag som har en stark tillväxtagenda men samtidigt är mån om att bevara känslan av det lilla familjära bolaget. Fortsatt vill vi expandera i regionen och bli en mycket större spelare. Vi vill fortsätta att värna om den familjära känslan vi har och knyta upp rätt människor till organisationen som delar samma mål. Fördelen med att arbeta hos oss är våra fantastiska medarbetare och kunder. Man har stort mandat att ta beslut och påverka framtiden inom företaget, man vågar satsa och tänka nytt och det är snabba beslutsvägar. Det finns ett modernt ledarskap, stort förtroende för medarbetarna och vi är en prestigelös organisation." Dina arbetsuppgifter Är du en person med hög social kompetens och som drivs av att arbeta med människor samtidigt som du har ett starkt intresse för affärer? Trivs du dessutom i en företagskultur som kännetecknas av högt i tak, engagemang, affärsfokus och en tempofylld entreprenöriell arbetsmiljö? Då vill vi ha med dig på resan! I rollen som Affärsansvarig på Norra Resurs kommer du att sälja kvalificerade rekryterings- och bemanningstjänster till främst stora och medelstora företag och organisationer. Du ansvarar för att bygga upp och utveckla din egen kundstock med en individuell budget och tydliga tillväxtmål. Du förväntas vinna förtroendet hos nya kunder och skapa långsiktiga affärsrelationer. Din roll innebär ett helhetsansvar för att driva samarbeten genom hela försäljningsprocessen. Vårt arbetssätt kännetecknas av nära samarbete med konsultchefer och rekryteringskonsulter för att leverera bästa möjliga resultat. Vi söker dig som: Du är strukturerad, självgående och har en hög social kompetens. Du älskar att arbeta med människor och har ett starkt affärsintresse. Du tar ansvar för ditt arbete, är lösningsorienterad och trivs i en föränderlig miljö. Är drivande, handlingskraftig och älskar att vinna, och arbetar långsiktigt. Har gedigen erfarenhet av framgångsrik försäljning med en bevisad meritlista av att uppnå och överträffa uppsatta mål. Är en teamspelare som sätter företagets bästa i fokus. Trivs i en snabbföränderlig, entreprenöriell miljö. Behärskar svenska flytande i tal och skrift, och har god förståelse i Engelska. Innehar B-körkort. Vi erbjuder: Ett stimulerande och utmanande arbete i ett av marknadens bästa säljteam. En inkluderande kultur med fokus på kvalitet, engagemang och arbetsglädje. En genomtänkt onboarding och verktyg för att du snabbt ska kunna komma in i rollen. Möjligheter att växa inom ett expansivt företag. Övrig Information Placeringsort: Luleå Start: Enligt överenskommelse. Varaktighet: Tillsvidare Arbetstid: mån- fredag, dagtid Ansökan Låter det intressant? Välkommen med din ansökan! Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta Olle Hjelm, VD för Norra Resurs. Han svarar gärna på dina funderingar kring tjänsten eller om oss som kontor och företag! Du når Olle på telefon 070-395 60 44 eller på [email protected]. Skicka in din ansökan via ansökningsknappen. Vi arbetar med löpande urval under denna rekrytering, vi vill därför gärna ha in din ansökan snarast möjligt. Välkommen med din ansökan! Om Norra Resurs Sedan vår start har vi blivit ett av de mest framstående företagen inom bemanning och rekrytering i Norra Sverige. Vi specialiserar oss på att matcha rätt kandidater med rätt roller och hjälper företag att bygga starka team. Med djup förståelse för den lokala arbetsmarknaden är Norra Resurs en pålitliga partner för rekryterings- och bemanningslösningar i norra Sverige. Hos oss möter du en kultur präglad av entreprenörsanda, engagemang och hög kvalitet. Vi sitter i moderna lokaler på Smedjegatan 19, beläget mitt i centrala Luleå.
Välj ett jobb för att visa detaljer