Affärsinriktad marknadsförare
Skill Rekrytering & Bemanning AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Om företaget På Skill kommer du in i ett växande, framåtlutat företag med en kultur och stämning som det lilla bolaget. Verksamheten genomsyras av positiv energi, stort engagemang och en vilja att driva arbetet framåt tillsammans. Skill är ett rekryterings- och bemanningsföretag som också erbjuder skräddarsydda utbildningar för löpande kompetensutveckling. Vi har en nationell närvaro med huvudkontor i Linköping, därutöver har vi kontor i Stockholm, Norrköping, Tranås, Jönköping, Göteborg, Trollhättan och Karlskrona. Idag är vi drygt 125 medarbetare internt och omkring 1000 anställda konsulter som arbetar ute hos våra kunder, vi gör även flera hundra rekryteringar direkt till kund varje år. Dina arbetsuppgifter Vi söker dig som vill vara en del av och i högsta grad bidra till Skills fortsatta tillväxtresa. Som affärsinriktad marknadsförare ansvarar du för att planera, genomföra och följa upp våra digitala kampanjer – från strategi till operativt genomförande. Du har kännedom och systemförståelse för HubSpot, Google Analytics, Meta och LinkedIn Ads, och förstår hur innehåll, data och affär hänger ihop. Du kommer att arbeta nära våra affärsområden och säljteam, och du förstår hur marknadsföring påverkar säljprocess, leads och lönsamhet. I rollen ligger också att driva och utveckla digitala verktyg, automatiserade flöden och rapportering – och vara den som ser till att vår marknadsföring syns, konverterar och leder till konkret affär. Även om du är den digitala specialisten kommer du även skapa enklare content i form av text och annonser i verktyg som InDesign eller Canva. Exempel på arbetsuppgifter: Ansvara för marketing automation och e-postflöden i HubSpot. Skapa, publicera och följa upp kampanjer i Meta, Google Ads och LinkedIn Campaign Manager. Driva strategiska och operativa SEO-arbetet framåt. Optimera konverteringar på webben (CTA, landningssidor, formulär) Utveckla den digitala marknadsföringen och komma med idéer hur den kan optimeras ännu bättre. Stötta våra varumärken och affärsområden med målgruppsanpassad kommunikation och kampanjinnehåll. Bidra till att stärka kopplingen mellan marknad och sälj genom utveckling av CRM-flöden, leadshantering och kvalificering. Ta fram content till kampanjer och andra digitala marknadsföringsinsatser. Din profil Som person är du trygg i din kompetens och drivs av att skapa resultat som märks. Du får ett stort ansvar och har utrymme att ta egna initiativ. Det är meriterande om du har erfarenhet av CRM-verktyg som Hubspot, Salesforce eller liknande. Vi ser även gärna att du har arbetat med digital annonsering (Meta, LinkedIn, Google Ads), SEO och marketing automation. För att lyckas i den här rollen tror vi att du: Några års erfarenhet av digital B2B-marknadsföring där du arbetat både strategiskt och operativt. Har jobbat i HubSpot (eller motsvarande CRM/Marketing automation-verktyg) och har koll på lead scoring, workflows, e-post, formulär och rapporter. Har erfarenhet av annonsering i Meta Business Manager, Google Ads och LinkedIn Campaign Manager. Har förståelse om SEO och SEM. Gillar att sätta struktur, bygga flöden, automatisera och följa upp. Ansökningsförfarande Vi ser fram emot att höra från dig! För en fördomsfri rekrytering använder vi tester tidigt i processen. De kandidater som går vidare efter ett första steg kommer att bli inbjudna till tester via mejl. Under juli månad tar vi semester och därför är vi inte i arbete utan snarare i solen med en glass i handen. Vi finns på telefon om du har brådskande frågor. I augusti är vi tillbaka och påbörjar urvalsarbetet, därefter fortsätter vi med tester och intervjuer. Har du frågor? Kontakta HR – Petra Pyk [email protected] 011–199466 alternativt rekryterande chef Robin Almqvist [email protected] 0706-86 11 27 Välkommen till Skill – där människor gör skillnad, varje dag!

3 juli 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Flyttpersonal
Kristersson, Robin
Ramppersonal, flyttkarlar och varupåfyllare m.fl.

Atlas servicetjänster fortsätter att växa och söker nu erfaren flyttpersonal som vill bli en del av vårt professionella team. Vi erbjuder flytt- och städtjänster i hela Östergötland och söker dig som har tidigare erfarenhet inom flyttbranschen, trivs med fysiskt arbete och sätter kunden i fokus. Dina arbetsuppgifter Packa, bära, lasta och lossa bohag på ett säkert och effektivt sätt. Transportera möbler och tillhörigheter till/från bostäder eller lokaler. Skydda och hantera känsliga och värdefulla föremål. Montera/demontera möbler vid behov. Utföra noggrann flyttstädning enligt höga kvalitetskrav. Säkerställa att kundens upplevelse blir trygg och professionell. Vi söker dig som: Har erfarenhet från flyttbranchen eller liknande fysiskt arbete. Är i god fysisk form och trivs med ett rörligt arbete. Är noggrann, punktlig och lösningsorienterad. Har god servicekänsla och professionellt bemötande. Kan arbeta självständigt men också bidra i ett team. Vi erbjuder: Ett omväxlande och aktivt arbete i Östergötland med varierande uppdrag Goda möjligheter att utvecklas och ta större ansvar Ansökan: Skicka din ansökan och CV till [email protected] Urval och intervjuer sker löpande – ansök redan idag! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

3 juli 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Hjärtmottagningen söker sjuksköterska
REGION ÖSTERGÖTLAND
Grundutbildade sjuksköterskor

Unik chans till ett kvalificerat och ansvarsfullt arbete på vår hjärtmottagning. Vårt erbjudande För livet framåt. Region Östergötland har höga ambitioner och ett ansvarsfullt uppdrag. Det handlar om hälsa och vård, om vår regions utveckling och om dem som lever och vistas här. Vi vill fortsätta att vara i framkant, med vård, forskning och utbildning. Det innebär att våga tänka nytt – och att ha de bästa medarbetarna. Därför erbjuder vi unika möjligheter till vidare lärande och satsar på moderna miljöer med effektiva system och verktyg. Många av oss möter patienter och närstående, andra skapar förutsättningarna för livsviktiga insatser. Hos oss jobbar fantastiska människor mot samma mål – att göra skillnad på riktigt, och för livet framåt. Hos oss får du ett anpassat introduktionsschema och en erfaren mentor för att du ska komma in i jobbet och trivas hos oss. Här kan du läsa om vår karriärstege för sjuksköterskor och även om dina förmåner hos oss. Arbetsbeskrivning På mottagningen arbetar vi dagtid 40 timmar per vecka, inga helger eller röda dagar. Du har egna patientbesök där du bland annat följer upp och justerar insatta läkemedelsbehandlingar. Du gör arbetsprover, tolkar långtids-EKG och ger telefonrådgivning till de patienter vi har knutna till oss.  Till mottagningsarbete följer också ett visst mått av administration och du behöver du känna dig bekväm med att arbeta i flera olika system och applikationer. Vi arbetar aktivt med flera kvalitetsregister inom kardiologi vilket innebär att både registrera och följa upp resultat och göra åtgärder utifrån detta.  Förutom att samarbeta inom vårt eget team samverkar vi mycket med vårdgrannar som exempelvis Rehab väst, för att sätta patientens bästa i centrum. Arbetsgrupp Arbetsgruppen består idag av 4 sjuksköterskor, undersköterska, dietist och du kommer också möta flera av klinikens läkare. Vi har kontinuerlig kontakt i teamet och i gruppen finns bred erfarenhet och mycket kunskap och man delar prestigelöst med sig till andra. Mottagningsenheten består av 10 olika specialistmottagningar som alla har samma chef, vilket innebär att du totalt kommer få cirka trettio nya kollegor som du fikar, äter lunch och har APT och andra gemensamma utbildningar och aktiviteter tillsammans med. Om dig Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska. Då tjänsten kräver hög grad av självständighet och kvalificerad rådgivning ser vi att du behöver ha flera års erfarenhet som sjuksköterska, gärna inom hjärtområdet. Har du inte arbetat inom hjärtområdet ingår hospitering och tjänstgöring på vår hjärtavdelning i lämplig tid i början av din anställning. Det är önskvärt att du har utbildning inom hjärtområdet, har du inte det förutsätter vi att du är intresserad av att läsa en fördjupad kurs på minst 7,5 högskolepoäng under första/andra året. Då du arbetar i ständig dialog med patienter och kollegor är det ett krav att du har goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och i skrift. Vi ser gärna att du talar fler språk. För att trivas och passa in hos oss är det av stor vikt att du kan hantera många uppgifter samtidigt, ha en god prioriteringsförmåga och förmåga att fatta egna beslut och slutföra uppgifter. Dina personliga egenskaper väger tungt i denna rekrytering. Ansökan och anställning Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan så som snart som möjligt. Inför anställning i ett patientnära arbete inom Region Östergötland kommer du att få fylla i en https://ledsys.lio.se/Document/Document?DocumentNumber=54500. Varmt välkommen in med din ansökan! Om du behöver hjälp med att registrera i systemet, kontakta kundtjänst Stöd och service, 010-103 60 00, under kontorstid. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Region Östergötland har upphandlade avtal.

3 juli 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Systemintegratör
Nordomatic AB
Civilingenjörsyrken inom elektroteknik

Vill du bidra och verka i en framtidsbransch där megatrender som IoT, hållbarhet, energibesparing och digitalisering är vardag? I rollen som Systemintegratör arbetar du med att utveckla och förbättra den tekniska infrastrukturen och fastighetsdriften i några av samhällets viktigaste byggnader. Hos oss får du: Arbeta med innovativ teknik i ett etablerat bolag med stort fokus på hållbarhet Goda utvecklingsmöjligheter där du själv äger din egen utveckling i bolaget Ett sammansvetsat team med hög teknisk kompetens med ett gemensamt mål att lyckas tillsammans Arbetsbeskrivning I denna roll samarbetar du nära våra automationsingenjörer och projektledare inom PLC/DUC-programmering. Du kommer att arbeta med ett brett spektrum av fabrikat och kommunikationsprotokoll och ha en ledande roll i projekt där du ansvarar för tekniken och att kundens förväntningar på kvalitet och ekonomi uppnås. Eftersom arbetet är kundnära, kommer du även att spela en aktiv roll i att bygga och utveckla kundrelationer samt leda projekt mot slutkund. Kvalifikationer För att lyckas i rollen ser vi att du har: Akademisk examen inom teknik eller motsvarande kompetens som vi bedömer som likvärdig Minst 2 års arbetslivserfarenhet inom en liknande roll, gärna inom fastighetsautomation, industriell automation eller relaterat IT-område Erfarenhet av att arbeta med nätverk och IP-konfigurationer B-körkort Flytande svenska och engelska i både tal och skrift Meriterande Erfarenhet av att serva och underhålla teknisk utrustning, särskilt inom fastighetsautomation och SCADA-system. Erfarenhet av att programmera, konfigurera och integrera SCADA- och PLC-system, inklusive datamodellering, signalmappning, felsökning och arbete med vanliga nätverksprotokoll (t.ex. BACnet, Modbus, TCP/IP). Tidigare arbetslivserfarenhet inom fastighetsbranschen, industriarbete eller som drifttekniker samt kunskap inom VVS och fastighetsteknik Som person är du lösningsorienterad, analytisk och noggrann. Du identifierar snabbt problem och hittar effektiva lösningar samtidigt som du säkerställer hög kvalitet. Du är kommunikativ och samarbetar lätt med både kollegor och kunder. Vidare är du strukturerad, arbetar effektivt mot deadlines och kan hantera dokumentation noggrant och korrekt. Välkommen med din ansökan! Urval och intervjuer sker löpande. Att vara anställd hos Nordomatic kan innebära att behöva ge samtycke till sekretessbevis och registerkontroll.

3 juli 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Sjuksköterskor sökes för bemanning i Norrköping trakten!
Sanandum AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Om Tjänsten Information om uppdraget: Som sjuksköterska hos Sanandum kommer du att ha möjligheten att arbeta inom olika vårdmiljöer i Östergötland samt närliggande kommuner och regioner. Du har flexibilitet att välja arbetsplats beroende på dina preferenser. Dina arbetsuppgifter kan variera och inkludera allt från akutsjukvård till äldreomsorg, vilket ger dig en bred och varierande erfarenhet. Arbetstid: Variera beroende på uppdrag Boende: Vi kan hjälpa dig med boende om du är bosatt på annan ort. Sanandum ombesörjer hela boendeprocessen åt dig. Kvalifikationer: Vi ser att du som söker till detta uppdrag har minst 2 års erfarenhet som sjuksköterska. Som person är du positiv, arbetsam och har lätt för att ta till dig ny information och nya riktlinjer. Ersättning: Vi tillämpar individuell ersättning. Vi tar hänsyn till antal år i yrket, specifik kompetens, vidareutbildningar, tillgänglighet samt behov av resa och boende. Vi ser möjligheterna som goda att detta uppdrag kan ge lite extra hög ersättning om tillgänglighet och kompetens bedöms som god. Vi ser fram emot din ansökan och att du blir en del av oss på Sanandum i Uppsala! Företagsbeskrivning Företag inom vårdbemanning är olika. Liksom människorna vi jobbar med. Som anställd hos Sanandum ska du känna dig som en del av just Sanandum. Vi gör det genom regelbundna träffar mellan dig och din konsultchef, från formella möten, informella middagar och fikastunder till AW´s och gemensamma utbildningar. Vårt mål är att utbilda dig i vad vi jobbar med, nämligen vårdbemanning. Kunskap är makt att välja rätt. Utan kunskap riskerar du att ta fel beslut. Med hjälp av kunskap får magkänslan stöd av hjärnan, och då är vi övertygade om att du kommer välja att jobba för Sanandum. För att läsa mer om våra personalförmåner som - Tjänstepension - Boende - Friskvårdbidrag - Resor - etc. Besök vår hemsida Vill du med på resan? Sanandum´s 5 budord till dig som sjuksköterska: · COMPETENCE Vi är nyfikna. Vi förstår och kan identifiera kompetens när vi ser den. Allt för många bemanningsföretag brister i kopplingen mellan den kompetens en vårdgivare söker och den kompetens du som sjuksköterska besitter. Vi vet skillnaden och säkerställer att din kompetens tas tillvara på så att vårdgivaren får exakt den hjälp denne behöver för stunden. · PEOPLE Arbete är världens äldsta anledning att träffas, att samarbeta. Vi vill investera i människor som är lika bra som oss. Eller vill bli. Företrädare för Sanandum är i alla lägen professionella, ansvarstagande med en hög grad av social och klinisk kompetens. · QUALITY Systematiskt kvalitetsarbete är en naturlig del av Sanandums arbetssätt. Intet kvalitetsarbete, ingen förbättring. Ingen förbättring, inget framåtskridande. Vi är sedan star certifierade enligt ISO 9+001 samt 14001 (Kvalitet och miljö). · KNOWLEDGE Kunskap är makt att välja. Välja rätt. Utan kunskap riskerar du att ta fel beslut. Med hjälp av kunskap får magkänslan stöd av hjärnan, och du väljer Sanandum som din arbetsgivare. Vårt mål är att utbilda dig i vårt arbete, nämligen vårdbemanning. Hur tänker vi? När det dags att ta steget? Vart vänder man sig om man vill ha den högst ersättningen eller det mest intressanta uppdraget? Vi är transparenta och delar gärna med oss av vår kunskap om branschen. · EXPERIENCE Din upplevelse som anställd hos Sanandum betyder allt för oss. Vi mäter därför din upplevelse av oss som arbetsgivare löpande för att utvärder arbtsätt i vår ständiga jakt efter bättre och kvalitetssäkrade processer.

3 juli 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Sjuksköterskor sökes för bemanning i Linköping trakten
Sanandum AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Om Tjänsten Information om uppdraget: Som sjuksköterska hos Sanandum kommer du att ha möjligheten att arbeta inom olika vårdmiljöer i Östergötland samt närliggande kommuner och regioner. Du har flexibilitet att välja arbetsplats beroende på dina preferenser. Dina arbetsuppgifter kan variera och inkludera allt från akutsjukvård till äldreomsorg, vilket ger dig en bred och varierande erfarenhet. Arbetstid: Variera beroende på uppdrag Boende: Vi kan hjälpa dig med boende om du är bosatt på annan ort. Sanandum ombesörjer hela boendeprocessen åt dig. Kvalifikationer: Vi ser att du som söker till detta uppdrag har minst 2 års erfarenhet som sjuksköterska. Som person är du positiv, arbetsam och har lätt för att ta till dig ny information och nya riktlinjer. Ersättning: Vi tillämpar individuell ersättning. Vi tar hänsyn till antal år i yrket, specifik kompetens, vidareutbildningar, tillgänglighet samt behov av resa och boende. Vi ser möjligheterna som goda att detta uppdrag kan ge lite extra hög ersättning om tillgänglighet och kompetens bedöms som god. Vi ser fram emot din ansökan och att du blir en del av oss på Sanandum i Uppsala! Företagsbeskrivning Företag inom vårdbemanning är olika. Liksom människorna vi jobbar med. Som anställd hos Sanandum ska du känna dig som en del av just Sanandum. Vi gör det genom regelbundna träffar mellan dig och din konsultchef, från formella möten, informella middagar och fikastunder till AW´s och gemensamma utbildningar. Vårt mål är att utbilda dig i vad vi jobbar med, nämligen vårdbemanning. Kunskap är makt att välja rätt. Utan kunskap riskerar du att ta fel beslut. Med hjälp av kunskap får magkänslan stöd av hjärnan, och då är vi övertygade om att du kommer välja att jobba för Sanandum. För att läsa mer om våra personalförmåner som - Tjänstepension - Boende - Friskvårdbidrag - Resor - etc. Besök vår hemsida Vill du med på resan? Sanandum´s 5 budord till dig som sjuksköterska: · COMPETENCE Vi är nyfikna. Vi förstår och kan identifiera kompetens när vi ser den. Allt för många bemanningsföretag brister i kopplingen mellan den kompetens en vårdgivare söker och den kompetens du som sjuksköterska besitter. Vi vet skillnaden och säkerställer att din kompetens tas tillvara på så att vårdgivaren får exakt den hjälp denne behöver för stunden. · PEOPLE Arbete är världens äldsta anledning att träffas, att samarbeta. Vi vill investera i människor som är lika bra som oss. Eller vill bli. Företrädare för Sanandum är i alla lägen professionella, ansvarstagande med en hög grad av social och klinisk kompetens. · QUALITY Systematiskt kvalitetsarbete är en naturlig del av Sanandums arbetssätt. Intet kvalitetsarbete, ingen förbättring. Ingen förbättring, inget framåtskridande. Vi är sedan star certifierade enligt ISO 9+001 samt 14001 (Kvalitet och miljö). · KNOWLEDGE Kunskap är makt att välja. Välja rätt. Utan kunskap riskerar du att ta fel beslut. Med hjälp av kunskap får magkänslan stöd av hjärnan, och du väljer Sanandum som din arbetsgivare. Vårt mål är att utbilda dig i vårt arbete, nämligen vårdbemanning. Hur tänker vi? När det dags att ta steget? Vart vänder man sig om man vill ha den högst ersättningen eller det mest intressanta uppdraget? Vi är transparenta och delar gärna med oss av vår kunskap om branschen. · EXPERIENCE Din upplevelse som anställd hos Sanandum betyder allt för oss. Vi mäter därför din upplevelse av oss som arbetsgivare löpande för att utvärder arbtsätt i vår ständiga jakt efter bättre och kvalitetssäkrade processer.

3 juli 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Vikariat Personlig assistent. Deltidstjänst
Pafa Assistans AB
Personliga assistenter

vikariat 250901-260531 Som personlig assistent assisterar du en person med funktionsnedsättningar att göra det hon eller han skulle gjort utan sin funktionsnedsättning. Man blir delaktig i dennes liv och eftersom brukaren kan befinna sig på många olika platser, till exempel hemmet, daglig verksamhet,fotbollsmatcher eller konserter ställer detta krav på flexibilitet hos den anställde. Arbetet kan därmed erbjuda en stor variation. Personlig assistans präglas av tilltro till den enskildes förmåga och ska så långt det är möjligt ske i dialog och med respekt för brukarens integritet och självbestämmanderätt. Vi utgår från att den enskilde vill leva så självständigt som möjligt, med goda sociala relationer och i ett tryggt boende. Nu söker vi en vikarie som personlig assistent till en 51-årig man i Norrköping under perioden 250901-260531 Brukaren är rullstolsburen och behöver hjälp med det mesta som uppkommer i hans vardag. I ditt arbete kommer du att bl.a. att hjälpa till med hushållssysslor som att laga mat, städa och tvätta men även personlig hygien. Du följer med på aktiviteter som träning och bad. Det är ett plus om du delar brukarens intresse av musik och sport. Mer information ges vid intervju. Det är viktigt att du har en god förmåga att samarbeta med brukaren likaväl som med kollegor och att du har ett intresse för att utveckla verksamheten. Du är positiv och ser lösningen hellre än problemet och har en vilja att motivera och engagera brukaren till aktiviteter. Empati, tålamod och humor ser vi som viktiga egenskaper. Livserfarenhet värderar vi högt då det hjälper dig att förstå situationer som den enskilde kan befinna sig i. Stor vikt fästes vid personlig lämplighet. Schemalagd arbetstid med tjänstgöring dag, kväll,natt och helg.

3 juli 2025
Sista ansökan:
1 september 2025
Junior Fastighetsförvaltare till uppdrag i Finspång 🏢
Sway Sourcing Sweden AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Har du erfarenhet inom fastighetsförvaltning och söker nästa steg i karriären? Vill du arbeta i en internationell miljö där du får utvecklas tillsammans med erfarna kollegor? Då kan det här vara rätt uppdrag för dig! Vi söker nu en junior fastighetsförvaltare till ett spännande konsultuppdrag inom energisektorn i Finspång. Här får du chansen att bidra till förvaltning och utveckling av fastigheter i en teknisk och samhällsviktig verksamhet. Om rollenDu blir en del av ett samarbetsdrivet team på fem personer, där du tillsammans med andra förvaltare arbetar med både operativa och utvecklingsinriktade uppgifter. Dina dagar kommer att vara varierade och innehålla såväl kontakter med hyresgäster som interna projekt. Exempel på arbetsuppgifter: Samordning av mindre fastighetsprojekt Hantering av hyres- och avtalsfrågor Kontaktyta mot hyresgäster, leverantörer och interna funktioner Administrativt stöd och dokumentation Samarbetar med medarbetare och övriga funktioner i verksamheten Vi söker dig som: Har minst 3 års erfarenhet av fastighetsförvaltning Har eftergymnasial utbildning inom fastighetsförvaltning, teknik, ekonomi eller motsvarande Talar och skriver flytande på svenska och engelska Är strukturerad, ansvarstagande och trivs i samarbeten Har gärna erfarenhet av fastighetsrelaterade IT-system (meriterande) Fakta om uppdraget: Plats: Finspång Omfattning: Heltid, 100% Arbetsmodell: Hybrid (minst 3 dagar/vecka på plats, initialt 5 dagar/vecka) Datum: 11 augusti 2025 - 10 februari 2026, med möjlighet till förlängning.  Sista ansökningsdag: 10 juli 2025, urval sker löpande! Intervjuer påbörjas: Vecka 31 Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

3 juli 2025
Sista ansökan:
20 december 2025
Financial Controller
Servistore AB
Controller

Om Servistore Servistore erbjuder sedan 2006 Self Storage till både privatpersoner och företag och idag har vi över 30 anläggningar runt om i Sverige. Vårt team i Linköping arbetar med alla anläggningar, så det finns ingen fast bemanning ute i landet. Vår onlinebokning lanserades 2016 och vi var då först ut i världen med att digitalisera hela flödet för kund från bokning, betalning till tillträde. Din roll I rollen som Financial Controller är ditt uppdrag att analysera företagets finansiella data och säkerställa att verksamheten följer uppsatta mål. Du ansvarar för att tolka siffrorna från verksamheten och omsätta dem till insikter och underlag som hjälper oss fatta rätt beslut. Du kommer också att kunna påverka innehåll och arbetssätt i rollen som är en helt ny roll i företaget. Du rapporterar till Vd och har din arbetsplats på kontoret i Linköping. Huvudsakliga ansvarsområden i rollen: Finansiell analys och uppföljning Rapportering och beslutsstöd Redovisning och revision (i samverkan med redovisningsekonom) System, processer och automatisering inom det finansiella området Samverkan med andra avdelningar där du bidrar med finansiell information Du rapporterar till VD och samverkar med såväl redovisningsekonom som övriga funktioner i verksamheten. Du har en nyckelroll för att vi ska ha en effektiv rapportering till våra internationella ägare. Rollen är ny och passar dig som trivs i en miljö där tillväxt och utveckling står i fokus samtidigt som vi arbetar standardiserat och skapar struktur. Som Financial Controller kommer du att komma in just när vi är i starten av en ny fas där du är delaktig i att säkerställa en effektiv framdrift. Din profil Vi tror att du som uppskattar att självständigt driva på ditt arbete och ta stort ansvar kommer att känna dig hemma hos oss. Du är nyfiken, initiativrik och van att tänka både operativt och strategiskt. Med ett analytiskt förhållningssätt och ett öga för detaljer ser du samband i siffrorna - men också möjligheter i helheten. Du gillar att skapa struktur där det saknas, och får energi av att arbeta i en miljö där mycket händer och där ditt bidrag har stor effekt på verksamheten. För att lyckas i rollen tror vi också att du är trygg i din kompetens, kommunikativ i ditt sätt och trivs med att samarbeta nära både ledning och andra delar av verksamheten. Vi ser att du har: Ekonomexamen eller motsvarande utbildning Minst 5 års erfarenhet av redovisning och finansiell analys Är van att arbeta med rapportering till investerare, gärna inom venture capital/ private equity Har god kunskap om finansiella nyckeltal, gärna även kopplat till fastighetsbranschen Mycket goda kunskaper i Excel och erfarenhet av affärssystem Internationell erfarenhet är meriterande Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Varför Servistore? I det skede Servistore är i just nu möts du av en unik kombination av entreprenörsdriv i kombination med att vi nyligen fått in ägare i form av en av världens största VC-firmor. Målet är att ta Servistore från medelstor till störst. Du som financial controller har därmed en verklig utmaning framför dig där du har all möjlighet att både bidra och utvecklas! Entreprenörsandan lever kvar på det sättet att allas idéer spelar roll för utfallet. Vi är dessutom ett litet team sett till våra mål om att bli största aktören i Sverige. Du får vara med och bygga strukturer, samtidigt som du har ett tydligt mandat och stöd från ledningen. Ansökan Vi ser fram emot din ansökan och sista ansökningsdag är 3 augusti 2025. Vårt mål är att ta beslut om anställning under augusti 2025 för att sedan starta anställningen under hösten. Tjänsten är en tillsvidareanställning.

3 juli 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Junior fastighetsförvaltare till internationell miljö – konsultuppdrag

Beskrivning Vill du ta nästa steg i din karriär inom fastighetsförvaltning? Vi söker nu en junior fastighetsförvaltare till ett spännande konsultuppdrag i Finspång. Här får du möjlighet att arbeta i ett erfaret team med utveckling, optimering och förvaltning av kommersiella fastigheter i en internationell kontext. Som junior fastighetsförvaltare blir du en del av ett team som ansvarar för ett större fastighetsbestånd. Uppdraget passar dig som har några års erfarenhet av fastighetsförvaltning och som trivs i en roll där du får kombinera operativa uppgifter med utvecklingsarbete. Du kommer att samarbeta tätt med kollegor, leverantörer och interna intressenter. Arbetsuppgifter I rollen kommer du bland annat att: Medverka i projekt och samordna enklare fastighetsrelaterade initiativ Hantera hyres- och avtalsfrågor Vara kontaktperson för hyresgäster, leverantörer och interna intressenter Bidra till dokumentation och administrativa processer Stötta i arbetet med att utveckla och optimera fastighetsbeståndet Kvalifikationer För att vara aktuell för tjänsten krävs att du har: Minst 3 års erfarenhet av arbete inom fastighetsförvaltning Eftergymnasial utbildning inom fastighetsförvaltning, teknik, ekonomi eller motsvarande (alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet) God kommunikativ förmåga i både svenska och engelska Ett strukturerat arbetssätt och god samarbetsförmåga Meriterande: Erfarenhet av fastighetsrelaterade IT-system och administration Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och ser att du är ansvarstagande, lösningsorienterad och trivs i samarbete med andra. Villkor Uppdragsform: Konsultuppdrag – du blir anställd av oss och arbetar ute hos kund Omfattning: Heltid, 100 % Uppdragsperiod: 11 augusti 2025 – 10 februari 2026 Placeringsort: Finspång Arbetsmodell: Hybrid, minst 3 dagar/vecka på plats (initialt 5 dagar/vecka) Språkkrav: Svenska och engelska – båda är obligatoriska Förlängning: Möjlighet till förlängning finns Ansökan Skicka in din ansökan redan idag! Vi arbetar löpande med att presentera kandidater, så vänta inte med att söka. OBS! För att kunna bli aktuell behöver ditt CV tydligt visa att du uppfyller samtliga skall-krav. Vi ser fram emot din ansökan!   Q har kollektivavtal och är medlem i branschorganisationen Almega, Tech Sverige samt i Svenskt Näringsliv. Företaget erbjuder interims- och rekryteringslösningar inom branscherna IT, teknik, administration, ekonomi, industri samt lager/logistik med personallösningar inom olika befattningsnivåer.

3 juli 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025