Har du ett stort tekniskt intresse och är redo att delta i en spännande resa med betydande möjligheter till utmaningar i din roll? På Nordic Brass erbjuds du chansen att aktivt bidra med din kompetens och erfarenhet inom produktion! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på sex månader med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Nordic Brass har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Nordic Brass en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete. Om företaget Nordic Brass Gusum har sina rötter ända tillbaka till 1600-talet och är idag en ledande aktör inom mässingstillverkning på den Nordiska marknaden. Företaget levererar högkvalitativa mässingsprodukter till kunder inom bland annat VVS, bygg och elektronik, där materialet vidareförädlas till exempelvis kranar, skruvar, låsdetaljer och elkomponenter. Med en omsättning på närmare en miljard kronor och cirka 120 anställda är Nordic Brass en stabil och etablerad aktör på marknaden. Genom moderna system och nära samarbeten med konsulter, kunder och leverantörer driver företaget en verksamhet som präglas av innovation och hållbarhet. Med ett starkt miljöfokus arbetar Nordic Brass för att minska sin miljöpåverkan och förbättra energiprestanda genom förebyggande arbete. Arbetsuppgifter Som produktionstekniker hos Nordic Brass Gusum har du en central roll i att säkerställa en effektiv, driftsäker och kvalitativ produktionsprocess. Du kommer att arbeta nära produktion, underhåll och andra avdelningar för att förbättra processer och utveckla nya lösningar. En viktig del av ditt arbete blir att ta fram, uppdatera och optimera konstruktionsritningar med hjälp av CAD/CAM, med fokus på produktutveckling och produktionsanpassning. Du arbetar både praktiskt och analytiskt och får en bred roll där du bidrar till att utveckla företagets produktionstekniska kompetens. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Stort tekniskt intresse Obehindrad i tal och skrift på svenska och engelska Meriterande med arbetslivserfarenhet inom processindustrin Meriterande med arbetslivserfarenhet av CAD/CAM beredning eller programmering Vi tror att du som söker är en nyfiken person som har ett stort tekniskt intresse. Du är initiativtagande och kommer gärna med nya idéer. Du tar ansvar för ditt arbete och kan självständigt strukturera ditt angreppsätt. Vidare trivs du med att få lösa problem och du har en lösningsfokuserad inställning. Utöver din tekniska förmåga har du ett stort intresse för att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera bra service. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Gusum, tillhör Valdemarsviks kommun Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist
Beskrivning av tjänsten som personlig assistent En i vårat team ska vara föräldraledig så nu söker vi en engagerad, ödmjuk och professionell personlig assistent till vår manliga kund i Linköping. Du kommer bli en viktig del i mannens liv och stötta honom i alla de moment där han är beviljad personlig assistans. I arbetet kommer du hjälpa och stötta kunden i sin dagliga vardag. Du kommer att arbeta motiverande och förebyggande. Du arbetar där kunden väljer att vara; vilket innebär i kundens hem och på aktiviteter utanför hemmet. Arbetstiden är förlagd dag, kväll och natt Meriterande om du har Tidigare erfarenhet av neurologiska sjukdomar Erfarenhet inom vård- och omsorg Ett sportintresse eller musikintresse som man kan dela tillsammans med kunden Hög arbetsmoral och ansvarsfull Vad innebär jobbet som personlig assistent? Som personlig assistent arbetar du hos en person med funktionsvariation. Där hjälper du till med de saker i vardagen som många tar för givet, till exempel påklädning, ta hand om hemmet, personlig hygien och att delta i fritidsaktiviteter. Du gör stor skillnad och får någon annan persons dagliga liv att fungera. Att varje dag bidra till att en person kan leva sitt liv som den vill tycker vi är världens viktigaste jobb. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Självklart har vi även friskvårdsbidrag. Om Frösunda Personlig assistansFrösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag. Övrig information Anställningsform: vikariat Omfattning: Ca 80-90 % Arbetstid: dag, kväll och natt Tillträde: Enligt överenskommelse Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Rekrytering sker löpande så sök idag! Varmt välkommen med din ansökan!
Vi välkomnar nu dig som är undersköterska till vårt hemtrevliga äldreboende Klingsbergsgatan 34. I rollen som undersköterska hos oss på Forenede Care arbetar du med att ge god omsorg, service och vård till våra boende. Hos oss gör du skillnad varje dag samtidigt som du har kul på jobbet. Tillsammans med kunniga och engagerade kollegor är du med och formar framtidens äldreomsorg. Klingsbergsgatan 34 är ett särskilt boende med inriktning på demens och har 63 platser. Boendet är beläget i vackra omgivningar med en park i närheten. Busshållplats finns alldeles utanför och parkerar gör du enkelt på våra närliggande platser intill byggnaden. Hos oss blir du en del av en positiv och lärande kultur med chefer som stöttar och utvecklar dig i din roll som undersköterska och i din utveckling på Forenede Care. Du är vår viktigaste resurs och är med och växer tillsammans med oss. I tjänsten som undersköterska arbetar du med vård och omsorg utifrån kundens önskemål, i enlighet med biståndsbeslut och alltid med stort fokus på kvalitet. Du arbetar exempelvis med att hjälpa till med personlig hygien, förberedelser och servering av måltider, svara på larm och att finnas där som socialt umgänge. Det sociala umgänget är en viktig del av vårt arbete för att alla våra boende ska få leva livet, hela livet. Det kan handla om alltifrån att samtala, spela spel, åka på utflykt, ta en cykeltur eller hitta på någon rolig aktivitet tillsammans. Du arbetar även med delegerande arbetsuppgifter från legitimerad personal i form av läkemedelsgivning och träning. Beskrivning av tjänsten Vi söker just nu två kollegorpå deltid till en tillsvidareanställning med provanställning med startdatum 2025-05-01 eller enligt överenskommelse. För att vara aktuell för tjänsten behöver du: Ett intyg från Socialstyrelsen som undersköterska Goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift Vi ser det även som meriterande ifall du har tidigare erfarenhet inom äldreomsorg och demensvård. För att trivas i tjänsten är du engagerad och bryr du dig om dina medmänniskor samtidigt som du är bra på att skapa goda relationer och är serviceinriktad. Hos oss jobbar vi i team såväl som självständigt så det är viktigt att du är bekväm i den miljön. Innan vi erbjuder anställning får du visa ett oöppnat utdrag ur polisens belastningsregister. Vi efterfrågar även ett giltigt svenskt arbetstillstånd, exempelvis ett pass eller godkänt arbetstillstånd från Migrationsverket. Vad får du av oss? Påverkan. Vi jobbar ständigt för förbättring för att kunna erbjuda den mest högkvalitativa omsorgen och som undersköterska får du dagligen möjlighet att påverka hur vi arbetar. Personlig utveckling samt kompetensutveckling. Vi kompetensutvecklar oss för att tillsammans växa och nå företagets mål. Trygghet och kollektivavtal. Du får en långsiktig och engagerad arbetsgivare som ser människor som sin viktigaste resurs. Motion. Friskvårdsbidrag. Om Forenede Care Forenede Care är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag med cirka 7400 medarbetare. Vi är det familjeägda företaget där människor får göra skillnad och samtidigt må bra och ha kul på jobbet. Vi har varit verksamma i Sverige sedan 1998 och vi vet att du som medarbetare är vår viktigaste resurs. Du ges därför goda utvecklingsmöjligheter så att du kan växa med oss. På Forenede Care bryr vi oss om varandra med fokus på trivsel, engagemang och arbetsglädje. Vår värdegrund med värdeorden ansvar, engagemang och omtanke är en naturlig del av vårt arbete. Vi arbetar för att alla människor ska få leva livet, hela livet och bedriver förutom äldreboenden verksamheter inom ASiH, palliativ vård, personlig assistans och hemsjukvård. Vill du vara med och forma framtidens vård och omsorg och ingå i ett sammanhang som gör skillnad för människor, för samhälle och för vår framtid så kommer du känna dig hemma hos oss på Forenede Care. Sista ansökningsdag 2025-04-30 Du är efterlängtad - välkommen till oss!
Sveda & Värk grundades av sjuksköterskor och som fortsatt är aktiva inom vårdbranschen. Just nu söker vi Familjerättssekreterare till uppdrag i Boxholm. Är du en självgående person som har lätt att samverka med andra och som brinner för en hållbar vårdappart. Är det dig vi söker? Vänta inte med din ansökan! Information om uppdraget Sedvanligt arbete för familjerättssekreterare för familjerättsutredningar gällande vårdnad-, boende- och umgänge -efter begäran från tingsrätten. Krav: Socionomexamen med tidigare erfarenhet av liknande arbete. Konsulten ska ha sin fysiska placering i Boxholm. Distansarbeta kan planeras efter dialog med ansvarig enhetschef. Var: Boxholm Omfattning: 100%, Period: 250401-250731, Arbetstider: Tjänstgöring enligt schema. Vi erbjuder dig En personlig kontaktperson som finns här för dig under hela ditt uppdrag Snabb service och flexibla schema lösningar i den mån det accepteras av kunden Marknadsmässig ersättning som speglar din kompetens och uppdragets karaktär Tjänstepension OB enligt SKR Relevanta försäkringar Friskvårdsbidrag Behjälplighet med boende om du söker uppdrag på annan ort Jour tillgänglighet dygnet runt årets alla dagar Ansökan: Skicka in din ansökan redan idag! Vill du veta mer om uppdraget eller har några frågor, tveka inte att ta kontakt med oss på [email protected] Av sjuksköterskor För sjuksköterskor
Är du godkänd trafiklärare och utbildad utbildningsledare med intresse för att ge dina elever de bästa förutsättningarna för en lyckad väg till körkort? Då är det dig vi söker! Om Trafiko och tjänsten Vi på Trafiko förändrar körkortsbranschen både för elever som ska ta körkort och för lärare som utbildar. Vi har på kort tid växt till en av de största aktörerna inom körkortsutbildning och vi håller introduktions- samt riskutbildningar i 20 städer i Sverige. Via vår hemsida och app pluggar elever teori över hela Sverige. Totalt utbildas över 30 000 elever årligen med Trafiko. I dagsläget erbjuder vi körlektioner i 8 städer och ska nu utöka utbudet med körlektioner till våra elever i Linköping, det är därför vi nu söker dig som vill vara med på resan. Om dig Vi söker dig som är positiv, pedagogisk och brinner för att få dina elever att nå sina mål genom att anpassa utbildningen efter deras behov. Du är kvalitetsmedveten och har ett tålmodigt bemötande. Du tar stort eget ansvar och har förmågan att fullfölja dina arbetsuppgifter självständigt med framförhållning och struktur. Krav Godkänd trafiklärare Utbildad utbildningsledare Goda kunskaper i Svenska, både i tal och skrift då det krävs i det dagliga arbetet Meriterande Van att använda digitala verktyg Övriga språkkunskaper utöver svenska Vad vi erbjuder På Trafiko får du en unik chans att vara med och forma en ny körkortsbransch, vi vill lära oss av dina erfarenheter för att skapa bästa möjliga förutsättningar för dig i ditt arbete. Vi erbjuder ett modernt system för dig som konsult med stor flexibilitet att styra över hur dina arbetsveckor ska se ut. Vi tar hand om all administration så att du kan fokusera på det allra viktigaste- att utbilda säkra bilförare. Vill du veta mer om hur du som konsult kan ta kontroll över din tid och hur vi gör ditt arbetsliv smidigare? Läs mer här Vad händer nu? Skicka in din ansökan via vår karriärsida så snart som möjligt, vi går igenom alla ansökningar löpande. Som en del av vår rekryteringsprocess genomgår våra slutkandidater en bakgrundskontroll för att öka vår medvetenhet om våra framtida kollegor. Tillträde omgående eller enligt överenskommelse. Har du några frågor kring uppdraget? Tveka inte på att höra av dig till [email protected] Varmt välkommen att skicka in din ansökan!
Om företaget och tjänsten Furlands Redovisningsbyrå är en kundfokuserad och mångsidig byrå som erbjuder tjänster inom redovisning, löneadministration och rådgivning. Med kontor i både Mjölby och Linköping hjälper vi kunder inom olika branscher genom skräddarsydda och smidiga lösningar. Sedan 2024 är vi en del av Klara Consulting, en av Sveriges ledande och snabbast växande koncerner inom ekonomitjänster, med kontor runt om i hela landet. Nu söker vi en driven och engagerad Redovisningskonsult till vårt kontor i Linköping. Vi erbjuder stora utvecklingsmöjligheter, där du själv kan styra din riktning – oavsett om du skulle vilja ta dig an en chefsroll eller växa i din nuvarande position. Hos oss väntar en inspirerande och stöttande arbetsmiljö där du får vara med och forma framtiden! Vi erbjuder: Möjlighet att påverka och bidra till både teamets och koncernens utveckling En trygg arbetsgivare med stora kontaktytor Goda förmåner och balans mellan arbete och fritid Nytt hemtrevligt kontor i centrala Linköping En trevlig arbetsmiljö med engagerade kollegor Roliga och givande gemensamma aktiviteter Arbetsuppgifter I rollen som Redovisningskonsult kommer du att arbeta med ett brett spektrum av kunder i olika branscher och storlekar. Vårt fokus på ägarledda bolag gör att du får en nära relation till kunderna och deras verksamhet. Du kommer att ha ett helhetsansvar för din kundstock, arbeta med avancerade delar av redovisningen och rådgivning. En stor del av ditt arbete kommer att kretsa kring bokslutsarbete, årsredovisningar och deklarationer. Dessutom får du möjlighet att coacha och stötta juniora kollegor och hjälpa dem att växa. Om du har intresse av att ta dig an en roll som gruppchef finns också möjlighet till detta, vi anpassar tjänsten utifrån dina önskemål och erfarenheter! Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Bokslut, årsredovisningar, inkomstdeklarationer och rapportering Avstämningar, skatt, moms- och arbetsgivardeklarationer samt kvalitetsgranskning Rådgivning och strategisk vägledning till kunder Viss hantering av löpande redovisning Stötta och coacha juniora kollegor Vem är du? För att trivas i denna roll är du en självgående och kommunikativ person som brinner för konsultrollen. Du har ett starkt driv, en positiv inställning och ser förändring som en möjlighet till utveckling. Vi söker dig som: Har flera års erfarenhet av redovisning Självständigt hanterar hela redovisningsflödet inklusive löpande redovisning, inkomstdeklarationer, årsbokslut och årsredovisning enligt K2-regelverket Har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi Behärskar svenska flytande och har grundläggande kunskaper i engelska Meriterande: Erfarenhet av arbete på redovisnings- eller revisionsbyrå (det är extra meriterande om du har tidigare erfarenhet av eget kundansvar) Erfarenhet av K3-regelverket Erfarenhet av Fortnox och/eller Capego Låter detta som något för dig? Ta chansen och skicka in din ansökan! Praktisk information Start: Efter överenskommelse Placering: Linköping Anställningsform: Tillsvidare Lön: Fast enligt överenskommelse I samband med rekryteringsprocessen kan kunskaps- och personlighetstester komma att användas. Denna rekrytering hanteras av Klara Consulting. Vid frågor om processen, kontakta Lina Granåstedt på [email protected]. Om Klara Consulting Klara Consulting är en flerfaldigt prisbelönt koncern med cirka 480 medarbetare och kontor i hela Sverige. Vi skapar unika erbjudanden för både kunder och medarbetare genom vår expertis inom digitalisering och ekonomisk styrning. Som en del av Klara Consulting får du tillgång till en bred kompetensbas, spännande karriärmöjligheter och ett stödjande nätverk av experter inom ekonomi och redovisning. Läs mer på klaraconsulting.se
Gillar du golf, möten med människor och service? I så fall kanske du är vår nästa stjärna när vi nu bemannar upp inför kommande högsäsong på Dormy Golf. Många av våra kunder vet precis vad de är ute efter, medan andra bara kommer till oss för att klämma och känna. En del spenderar hela veckopengen och somliga bestämmer sig för en näve peggar. Vissa frågar om professionell hjälp samtidigt som några vill sköta sig på egen hand. Vår omtyckta butikspersonal finns alltid till hands för alla typer av kunder. Oavsett om det handlar om att guida till köp eller bara snacka golf i allmänhet så lägger vi ner själ och hjärta i allt vi gör eftersom vår passion för spelet är oändlig. Därför gissar vi att du känner samma sak. Men vi tycker också om människor och möten och brinner för att ge fantastisk service och varma leenden varje dag i veckan, alla dagar om året. Vi på Dormy har som ledstjärna att alla våra kunder ska uppleva en bättre golfupplevelse och vi jobbar hårt varje dag för att uppnå den visionen. Du blir en central del i helheten med uppgiften att ge våra kunder i varuhuset ett entusiastiskt bemötande och guida dem rätt i jakten på köpet som kan göra deras favorithobby ännu lite roligare. Du kommer även att vara behjälplig med varupåfyllnad och logistik. Varje dag strävar vi efter att tillsammans leverera ett bättre resultat än föregående dag. Vi vet att engagerade medarbetare som trivs med arbetet har stor betydelse för hur kunden upplever oss. Med gemensamma värderingar, tydligt ledarskap, individuellt ansvarstagande och stimulerande arbetsuppgifter erbjuder vi dig ett utvecklande arbete i högt tempo. Vem vi söker Vi tror att du är en van golfare. Det är meriterande om du har erfarenhet inom kassa eller försäljning av golfprodukter och kläder. Du trivs i mötet med kunden och försäljning. Vi sätter högt värde på personliga egenskaper som en smittande entusiasm och hur du uppträder i möten med människor. Hos Dormy är tempot ibland högt och många kunder söker personalens uppmärksamhet. Därför värdesätter vi att du har förmågan att vara glad och trevlig och ge förstklassig service också under intensiva perioder. Vi söker dig som kan jobba på ett schema där du jobbar vissa vardagar under våren och även möjlighet att täcka upp för befintlig personals frånvaro under perioden april- september. Majoriteten av din schemalagda tid kommer vara under sommaren, då den fasta personalen har semester samtidigt som trycket är högt. Det innebär att längre ledighet under veckorna 27-32 inte kommer vara möjligt, eftersom du då går in som semestervikarie och ersätter befintlig personal. Din anställning kommer att inledas med en introduktions- och utbildningsperiod för att ge dig och oss de bästa förutsättningarna för att lyckas tillsammans! Låter det intressant? I så fall passa på att skicka in din ansökan redan i dag. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. För att vi ska få en bild av vem du är uppskattar vi om du skickar in en kortare video-snutt, max 2 minuter. Nu pratar vi inte om en video på en perfekt drive en varm sommardag (det tar vi senare) utan en video där du berättar lite om vem du är, hur din relation till golfen ser ut och varför du tror att just du skulle passa som handen i golfhandsken hos oss på Dormy. Klicka på ansök så får du vidare instruktioner. Varmt välkommen med din ansökan!
Dina arbetsuppgifter Som processoperatör kommer du att ansvara för att hantera och övervaka en process-styrd anläggning. Du kommer att utföra arbetsuppgifter som är kopplade till att reglera och styra processen för att säkerställa optimal prestanda och kvalitet. Vem söker vi? Vi söker dig som har erfarenhet av och kan hantera en process-styrd anläggning. Du bör ha antingen en processutbildning, styr- och reglerutbildning eller motsvarande teknisk utbildning samt några års erfarenhet inom process-styrning. Om oss Lantmännen är en etablerad och ledande aktör inom sin bransch. Med fokus på processstyrning och teknisk kompetens erbjuder de en spännande och utvecklande arbetsmiljö för den som vill vara en del av framtidens industriella lösningar. Ansökan och kontaktuppgifter För att söka tjänsten skickar du in CV och personligt brev via länken. Vid frågor är du välkommen att kontakta Account Manager Tolga Demir via e-post: [email protected]. ANSÖKAN Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan. Bifoga CV och personligt brev. Observera att vi inte har möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via mail eller telefon. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan! OM JOB&TALENT Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Jobandtalent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen.
Om Tjänsten Du ansvarar för ett geografiskt område och får till dig uppdragen löpande. Varje uppdrag innehåller uppgifter om vem som eftersökts, både privatpersoner och företag. Ditt arbete innebär att aktivt försöka komma i kontakt med personen och överlämna handlingen mot kvittens. Det görs vanligen genom att söka på folkbokföringsadress, arbetsplats eller på andra sätt hitta sökvägar. Arbetet utförs med fördel på kvällar och helger. Det är ett fritt och rörligt arbete med mycket eget ansvar. All rapportering sker till oss via vårt webbaserade datasystem och vi på kontoret finns tillgängliga dagtid för att svara på frågor. Vid rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och dina värderingar. Om Aktiv Delgivning Aktiv Delgivning är ett renodlat delgivningsbolag med närmare 25 års branscherfarenhet och är auktoriserat av Länsstyrelsen. Verksamheten bedrivs från vårt kontor i centrala Göteborg. Aktiv Delgivning har uppdrag i hela Sverige och samarbetar med ca 130 delgivare. Vem är du? Du har ett klanderfritt förflutet. Det är ett krav då din lämplighet prövas hos Länsstyrelsen. Du är lugn, stabil och har lätt för att möta nya människor. Det är viktigt att du är ansvarstagande eftersom du arbetar mycket på egen hand. Du är lösningsorienterad och bra på att uppnå resultat. Krav och erfarenheter Körkort B och tillgång till egen bil Gymnasieexamen Du ska behärska svenska språket i tal och skrift, andra språk är meriterande. Har du tidigare erfarenhet från delgivning- eller inkassobranschen ser vi det som meriterande. Arbetstider Som delgivare hos Aktiv Delgivning arbetar du på uppdrag. Betalning sker månadsvis efter presterat resultat. Välkommen med din ansökan! Har du frågor? Kontakta oss på [email protected]
Om tjänsten Som kantpressoperatör kommer du att hantera bockning av plåtar, ställa maskiner, byta verktyg, utföra egenkontroller och rapportera resultat. Arbetet sker i skift och inkluderar både manuella och automatiserade processer. Om dig Vi söker dig som har teknisk gymnasiekompetens och gedigen erfarenhet av arbete med bockning av tunnplåt. Du behöver ha en god förståelse för kvalitetsarbete och materialflöden samt kunna läsa och tolka ritningar. Arbetet kräver även att du har en god social förmåga och kan samarbeta effektivt inom avdelningen. Att arbeta systematiskt och organiserat är också ett krav för att lyckas i rollen som kantpressoperatör. Det är meriterande om du har erfarenhet av programmering av Trutops samt goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Kunskaper inom LEAN-principer ses som en fördel, liksom tidigare erfarenhet av arbete med bockrobotar. Vi värdesätter också din förmåga att arbeta parallellt med flera uppgifter och din vilja att se möjligheter där andra ser hinder. En serviceinriktad inställning och lagspelarförmåga är också meriterande egenskaper. Hur du söker tjänsten Välkommen att söka denna tjänst genom att skicka in CV och personligt brev via länken. Om du har några frågor är du välkommen att kontakta Account Manager Tolga Demir via e-post: [email protected]. OM JOB&TALENT Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Job&Talent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen.
Välj ett jobb för att visa detaljer