Nu söker vi en sommarvikarie ca 60 % dagtid, samt några timvikarier till en kvinna i Svalsta utanför Nyköping. Arbetstiden är förlagd kl 09.30-17:00 veckorna 25-32. Körkort och bil är meriterande då busstiderna inte passar till arbetstiderna. Vi söker dig som är engagerad och vill bidra till att kunden får det så bra som möjligt i alla situationer. Du ska vara pålitlig och flexibel. Tala flytande svenska. Det är meriterande om du har arbetat med förflyttningsteknik. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Självklart har vi även friskvårdsbidrag. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper körkort och bil är önskvärt erfarenhet av vård och omsorg kundens önskemål är att du som söker är en kvinna Om Frösunda Personlig assistansFrösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag. Övrig information Omfattning: Timanställning Arbetstid: Dagtid Tillträde: Enligt överenskommelse Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdatum: rekrytering sker löpande Välkommen med din ansökan!
Nu söker vi 4st erfarna skjutstativförare till våran kund i Eskilstuna med start i April. Tjänsten passar dig som kan arbeta hela sommaren och som kanske studerar på distans då det finns möjlighet att arbeta 1-5 dagar i veckan. För att ansöka behöver du ha körkort och tillgång bil då det inte går att ta sig till arbetet kommunalt. Arbetstiderna är förlagda mellan 07.00-16.00 Kunden är i ett expansiv fast och är ett mindre team så det är viktigt att du har ett högt säkerhetstänk och är inte rädd för att ta egna intiativ. Krav: - Erfarenhet av skjutstativstruck är av största vikt. - God kännedom och erfarenhet av logistikarbete. - Giltigt truckkort för skjutstativstruck. - B-körkort och tillgång till bil. Ansvarsområden: - Hantera skjutstativstruck på ett säkert och effektivt sätt. - Lasta och lossa material. - Plocka och packa varor enligt angivna riktlinjer. - Delta i inventering och lagerhantering. Kvalifikationer: - Minst 2 års erfarenhet av att köra skjutstativstruck. - Förmåga att arbeta både självständigt och i team. - God kommunikationsförmåga och noggrannhet. Viktigt: Trucktest kommer att utföras för att säkerställa att alla kandidater uppfyller de nödvändiga kraven för säker drift. Om du är en driven och erfaren skjutstativförare som är redo att ta dig an detta uppdrag, skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team! Om Boxflow Boxflow grundades 2018 och har verksamhet i Halmstad, Göteborg, Stockholm, Västerås Helsingborg, Malmö och Kristianstad. Boxflow erbjuder tjänster inom Tredjepartslogistik, Consulting inom logistik samt uthyrning av personal inom logistik och industri. Boxflow har haft en stadig tillväxt sedan start och beräknas omsätta över 350 miljoner 2023 med fler än 1000 anställda.
Vill du vara med och driva utvecklingen för vår e-handel och förbättra Apotekets kunderbjudande? Vi letar nu efter en driven och engagerad Supply Planner till vår e-handel i Eskilstuna. Här får du möjlighet att göra skillnad och bidra till en bättre hälsa för varje individ – och samhället som stort. I rollen som Supply Planner för receptbelagda läkemedel har du en viktig roll i att säkerställa rätt vara, på rätt plats vid rätt tidpunkt och i rätt mängd. Du är en del av vår avdelning Sortiment och Logistik och ingår i teamet Varustyrning Förskrivet (Receptbelagda läkemedel) med ansvar för att optimera påfyllningen av e-apoteket, både ur ett kund- och lagerperspektiv. Det här är en helt ny roll vilket innebär att du tillsammans med Teamchef Varustyrning Förskrivet kommer definiera rollens omfattning och ansvarsområden. Du tillhör ett team på 9 personer med olika ansvarsområden inom inköp, supply och sortiment för receptbelagda läkemedel. Din huvudsakliga placering kommer att vara i Eskilstuna, men du kommer att rapportera till Teamchef Varustyrning Förskrivet som är placerad i Solna. Du förväntas vara på vårt huvudkontor ca 2 dagar i månaden. DINA HUVUDSAKLIGA ANSVARSOMRÅDEN Säkerställa lagerprecision och se till att rätt mängd varor finns på rätt plats vid rätt tidpunkt för att undvika brist eller överskott Uppföljning av avvikelser, identifiera och analysera avvikelser i det förskrivna sortimentet Hitta och implementera förbättringar i befintliga processer för att öka effektiviteten och minska kostnaderna Etablera goda kommunikationskanaler med teamet i Solna och andra relevanta avdelningar för att säkerställa smidiga arbetsflöden Kontinuerligt förbättra styrparametrarna för att maximera servicegrad, omsättningshastighet och lönsamhet Utveckla och implementera nya processer som kan förbättra lagerhanteringen och kundnöjdheten Bygga starka och långvariga relationer med leverantörer och interna team för att säkerställa en stabil och effektiv leveranskedja Representant för vår E-handel i olika projekt DINA KOMPETENSER Vi söker dig som har en utbildning inom logistik eller supply chain. Antingen har du precis tagit examen alternativt har något års erfarenhet av en liknande roll. Du har ett stort intresse för att förbättra och effektivisera och är inte rädd för att utmana befintliga arbetssätt och processer. UTÖVER DETTA VILL VI ATT DU HAR God förmåga att på egen hand planera och organisera ditt arbete Har god kommunikationsförmåga på svenska och engelska Avancerad kunskap i Excell och stort intresse för analys En god samarbetsförmåga och duktig på att bygga och bibehålla relationer både internt och externt Förståelse för större lagerverksamhet När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen till Apoteket!
Letar du efter ett arbete där du får bidra till en hållbar framtid? Vill du arbeta på ett företag där vi hjälper varandra att lyckas? Har du en önskan om att kunna påverka din egen lön genom att arbeta strukturerat och effektivt samtidigt som du har en stabil och bra grundlön? Då tror vi att vi har ett arbete för dig! Detta gör livet trevligt hos oss Hos oss får du som säljare en attraktiv fast grundlön och provision från första sälj samt en gedigen utbildning tillsammans med våra utbildningsansvariga och försäljningschefer. Detta för att du ska kunna ta dig till nästa nivå inom försäljning tillsammans med oss. Du kommer att träffa dina kollegor inom försäljning från hela bolaget regelbundet, för att ni ska få möjlighet att utbyta erfarenheter och kunskap. Vi på Sesol är mycket stolta över att tillhöra en bolag där vi tar hand om varandra och vill varandras bästa. Ett prestigelöst företag där alla hjälps åt är det som kännetecknar oss. Ta utmaningen Vi letar efter säljare som vill träffa våra privatkunder hemma hos dem för att stötta i deras val av solpaneler, batterier och laddboxar. Arbetet innebär mycket kontakt med människor där det krävs en bra kommunikationsförmåga och en förmåga att lyssna på kunden. Våra kunder är ibland mycket kunniga inom solenergi och ibland är området helt nytt för dem, därför är det oerhört viktigt att du kan anpassa din kommunikation så de förstår och får svar på sina frågor. För att vi ska förstå våra kunder så bra som möjligt behöver vi olika perspektiv vilket vi får av att vi själva är olika. Vi behöver äldre och yngre, kvinnor och män, personer med olika bakgrund och olika etnisk tillhörighet. Det alla våra säljare dock har gemensamt är viljan att lyckas! Vem är vår perfekta match För att du ska passa i rollen som vår nästa storsäljare ser vi att du har erfarenhet av att bygga kundrelationer, där du alltid sätter kunden i fokus. Du drivs av att arbeta mot uppsatta mål, gillar att socialisera, ta ansvar och att lyckas. Med din höga ambitionsnivå har du dokumenterat goda försäljningsresultat och trivs bäst i ett högt tempo tillsammans med ditt säljteam. Vi önskar att du har erfarenhet inom fältförsäljning alternativt uppsökande försäljning. har erfarenhet av att jobba med värdebaserad försäljning. har erfarenhet av att jobba mot budgetansvar. har erfarenhet av att bygga kundrelationer. har minst 3 års erfarenhet av försäljning. behärskar flytande svenska i tal och skrift. har B-körkort. Det är extra bra om du även har erfarenhet av teknisk försäljning. erfarenhet från solcellsbranschen. arbetat i CRM system. Bra att veta om anställningen Lön: fast och rörlig lön Placering: Norrköping men mestadels arbete i Nyköpingsområdet Tillträde: enligt överenskommelse Om Sesol Vi älskar solen lite mer än andra - att jobba hos oss på Sesol innebär därför ett soligt äventyr som vi vill att du ska få uppleva. Tillsammans bidrar vi alla till att göra världen till en lite grönare plats. Med vårt huvudkontor i Jönköping och kontor i 17 andra städer i Sverige och Norge, är vi en arbetsgivare för alla som vill ta sig ut ur skuggorna och ut i solen. Med Nordic Capital som majoritetsägare och vårt dotterbolag Nordic Energy på Cypern, så fortsätter vi vår tillväxtresa inom förnybar energi. Välkommen till Sveriges bästa arbetsgivare!
Nu söker vi dig som har erfarenhet av maskiner till HSNG i Eskilstuna, kanske passar du som Koordinerande Maskintekniker? Om HSNG: HSNG är ledande inom e-handel med försäljning av kosttillskott och hälsokost på den nordiska marknaden. Vi har några av Nordens starkaste varumärken och mest välbesökta siter inom sin bransch, Gymgrossisten.com och bodystore.com, fitnessamarket.se och proteinfabrikken.no. Om tjänsten: Delegera och planera arbetet för skiftet Säkerställa att skiftet och operatörerna levererar enligt produktionsplan Eskalera ärenden till närmaste chef Jobba tätt tillsammans med Team Leader och Produktionschef i förbättringsarbeten. - Att i daglig produktion uppnå satta produktionsmål och optimera maskinens kapacitet. - Att skapa förutsättningar för operatörerna att köra maskinerna på bästa kända arbetssätt. - Att utveckla ett standardiserat körsätt med fokus på kontinuerliga förbättringar. - Att tillsammans med operatörer och ansvarig chef sätta ramar och leda förbättringsarbete. - Att produktionen har rätt reservdelar på lager och i samsyns med ansvarig chef beställer nya om och när det behövs. - Att vid produktionsstopp eller störningar omgående informera produktionschef samt agera utifrån gällande rutiner och arbeta mot att så snart som möjligt återfå maskinerna i drift. - Att reglerna kring Arbetsmiljö och Livsmedelssäkerhet följs och alltid finns i åtanke när vi arbetar med förändringar i Produktion. - Verka för allmän ordning och reda, både på avdelningen och lager. Meriterande Intresse för maskiner och automation Erfarenhet av pneumatisk drift Detta är en tjänst där du kommer bli anställd för bemanning via Arena Personal. Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag så återkopplar vi så snart vi kan!
Om jobbetÄr du en driven person och redo att ta nästa steg inom din karriär, eller påbörja din resa inom försäljning? Vi arbetar med unga, drivna säljare och erbjuder en provisionsbaserad lön utan tak - så här finns inga gränser för vad du kan tjäna! Hos oss får du möjligheten att jobba med field marketing, samtidigt som vi erbjuder stora möjligheter att klättra inom företaget. Bli en del av vårt tighta och stöttande team, där vi satsar på både din personliga och professionella utveckling. Vi Erbjuder En social och dynamisk arbetsmiljö med många sociala aktiviteter Personligt anpassad utbildning där du får erfarenheter som kan nyttjas hela arbetslivet Tävlingar med chans att vinna resor, Apple produkter och mycket mer Konkurrenskraftig lön med möjlighet till hög bonus och provision Daglig uppföljning och coachning från våra erfarna ledare Möjlighet till att representera kända och starka varumärken Vi Söker Dig Som Är Engagerad Utåtriktad Målfokuserad och driven God kommunikationsförmåga Talar flytande svenska Jobb typ: Heltid Lön: Grundlön + provision + veckobonusar Är du redo för en ny utmaning? Ansök idag! Jobbtyp: Heltid Lön: 10 000,00kr - 50 000,00kr per månad Schema: Måndag till fredag Arbetsort: Personligen
Hej! Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våra säljares förmåga att lösa kundens problem på bästa vis! Vad erbjuder vi dig? Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points. I en Service Point möter du som säljare främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Vi är stolta och säkra att du erbjuds en kultur där du kan vara dig själv, känna dig trygg och börja bygga många underbara minnen. Detta innebär med andra ord att du i säljarrollen på Kjell & Company kommer att vara med om en fantastisk resa där du ges möjlighet att bredda din kompetens och utvecklas inom flera spännande områden framåt. Oavsett kan vi lova dig att du har en oerhört spännande resa framför dig! Vill du veta mer om hur är det att jobba som säljare hos oss? Låt vår grymma säljare Emil berätta mer! Vad söker vi? Vi söker dig som vill arbeta 6 timmar i veckan i vår butik i Nyköping. Den här tjänsten passar därför perfekt för dig som studerar eller har en annan flexibel sysselsättning vid sidan av. Observera att du behöver kunna vara tillgänglig dagtid någon/några dagar i veckan. En tjänst i denna storlek kan också vara ett steg mot en större tjänst och kanske även en karriär vidare i företaget. Vad är viktigt för att passa och trivas i rollen? Teknikintresserad! Du är nyfiken och intresserad av att lära dig mer inom teknikområdet. Mer än så behöver du inte - med fantastiska kollegor vid din sida och verktyg i form utav både introduktionsdagar och utbildningsportal med onlinekurser lär du dig mer och mer för var dag som går. Relationsbyggande! Du är genuint intresserad av försäljning, service och förstår kraften av att bygga långsiktiga relationer. Du ser det som en spännande utmaning att överträffa varje kunds förväntningar och känner stolthet i både ditt personliga varumärke så väl som företagets. Målinriktad! För oss är inte tidigare erfarenhet nödvändig - vi lägger stor vikt vid din utveckling och att du växer i rollen som säljare med dina personliga egenskaper som grund. I linje med vår strategi ”grow with Kjell”, med det menar vi oavsett om din ambition är att arbeta hos oss vid sidan om dina studier eller om du på sikt vill växa internt erbjuder vi på Kjell den möjligheten. Idag internrekryteras 70% utav alla våra ledare, vi erbjuder ett ledarskapsprogram som vi kallar Butikschef – trainee för dig som är på sugen på att utvecklas vidare och ta steget till en Butikschefs-roll. På Kjell vill vi att du ska kunna växa och ta personliga kliv framåt, både i den roll du har och i nya roller. Allmän information Arbetet är förlagt till både vardagar och helger. Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Tjänsten kommer att tillsättas omgående. Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co. Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning vid anställning. Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag, attraktiv personalrabatt och vassa internutbildningar (exempelvis Butikschef – trainee). Jag ser fram emot att läsa din ansökan! Bästa hälsningar Eleonora, Talent Acquisition & Development Partner, Kjell & Company
Foodster AB driver Tony's Pizza , där vi tillverkar högkvalitativa frysta pizzor som distribueras till butiker, restauranger och bensinstationer i hela Sverige. Vi är en innovativ och snabbt växande aktör på marknaden, kända för vår stenugnsbakade pizza med noggrant utvalda ingredienser. Vårt team består av cirka 40 engagerade medarbetare som varje dag ser till att fler kan njuta av riktigt bra pizza – oavsett om det är hemma vid middagsbordet eller ute på en restaurang. Nu söker vi en Tekniker & Logistikkoordinator som vill vara med och säkerställa att vår produktion och leveranser fungerar felfritt. Den här tjänsten är delad mellan två viktiga områden: Tekniskt ansvar Underhåll och drift av vår maskinpark, inklusive förebyggande service och akuta reparationer i produktionslokalerna Ansvar för reservdelar och kontakt med maskinleverantörer Upprätta och förbättra rutiner för underhåll och service för att säkerställa en smidig produktion Logistik & orderhantering Hantering av lager och beställningar till våra kunder Koordinering av orderflödet och transporterna för att säkerställa att leveranser sker i rätt tid och med rätt kvalitet Optimering av lagernivåer och samarbete med produktionen för att planera utleveranser Vi söker dig som Har teknisk kompetens och erfarenhet av maskinunderhåll, gärna inom livsmedelsproduktion eller industri Är strukturerad och lösningsorienterad, med förmåga att skapa och följa rutiner Har erfarenhet av logistik, orderhantering eller lagerarbete Kan arbeta självständigt och ta egna initiativ i en dynamisk miljö men även utbilda personal på plats inom drift av maskiner Har B-körkort Truckkort ( meriterande ) Elektriker ( meriterande ) Vad vi erbjuder Ett varierat och självständigt jobb i en växande livsmedelsproduktion En arbetsplats där vi gör saker ordentligt, men alltid med en positiv och lösningsorienterad inställning Möjlighet att påverka och utveckla rutiner inom både teknik och logistik En modern produktionsanläggning där du får vara med och forma framtidens pizza Övrigt: Start: Efter överenskommelse Arbetstider: 7-16 Placering: Nyköping Anställningsform: Heltid Ansökan: Ansök idag och bli en del av vårt team på Foodster AB! Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Nyköping. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. Den tjänst du söker är hos en av de arbetsgivare som Tillväxt Nyköping samarbetar med. Om du blir erbjuden jobbet blir det alltså denna arbetsgivare – inte Tillväxt Nyköping – som anställer dig.
Våra Assistansanvändare runt om i hela Sverige söker nu efter årets sommarvikarier! Att arbeta som personlig assistent kräver personlig mognad, lyhördhet och respekt för en annan människas sätt att leva sitt liv. Du kommer jobba i olika miljöer; i personens hem och arbetsplats, på resa, på stranden eller kanske på lantstället. Assistansanvändarna i JAG har olika önskemål kring sina assistenter så vi ställer inga specifika krav på utbildning eller erfarenhet utan vi vill veta vem just DU är och vad du tror att du kan bidra med. I din ansökan får du därför möjlighet att berätta om dig själv och svara på olika frågor för att kunna matcha dig med rätt uppdrag. Vi ser fram emot din ansökan! Fyll i formuläret och skicka in redan idag! Om rekryteringsprocessen: Din ansökan blir synlig för våra assistansanvändare och deras personliga arbetsledare. Blir du utvald kontaktar arbetsledaren dig för en intervju. Innan du börjar arbeta får du en betald introduktion så du kan känna dig trygg i ditt uppdrag. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG som arbetsgivare: JAG Personlig assistans var med och drev fram assistansreformen genom en pilotverksamhet som startade redan 1992 och har idag över 4 000 anställda personliga assistenter. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!
Uppdraget Vi söker nu en lagerarbetare till vårt kund med i Eskilstuna. Här kommer du hantera tekniska komponenter. I rollen kommer du att ansvara för att plocka, sortera och hantera inkommande och utgående varor. Det är en varierande arbetsplats där truckkörning och ordning är viktiga delar av ditt dagliga arbete. Vem du är Du har tidigare erfarenhet som lagermedarbetare samt truckkörning Är ansvarstagande, noggrann och har ett öga för detaljer. Trivs i ett fysiskt arbete och är van vid tunga lyft Är flexibel och kan anpassa dig till förändrade arbetsuppgifter och högt tempo. Har goda kommunikationskunskaper och arbetar bra både självständigt och i team. Arbetstider 7-16 måndag-fredag Tillsättning Omgående Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut. Vi utför en bakgrundskontroll i denna rekrytering. Genom att ansöka denna tjänst med ditt personnummer godkänner du att vi utför detta moment vid en eventuell anställning. Libera sköter rekryteringsprocessen och alla frågor kring processen besvaras av Liberas rekryterare. Välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer