Vi är idag ca 600 anställda fördelade på 14 butiker, ett logistikcenter och ett huvudkontor. Trots vår storlek beskrivs vi ofta som ett mindre familjebolag, här får du vara med och påverka och hjälpa till att hela tiden driva vår tillväxt i rätt riktning med fler och nöjdare kunder. Riddermark bil är ett utav Sveriges mest expansiva företag, den självklara marknadsplatsen för begagnade bilar. Stolt leder vi utvecklingen inom försäljning och avyttring av begagnade bilar genom lagarbete, nytänkande och lyhördhet. Med flera stora anläggningar i Sverige hjälper vi privatpersoner och företag med sina bilaffärer. Vi bygger och utvecklar egna IT-system om vi helt enkelt anser att det saknas tillräckligt bra sådana, och varje dag strävar vi efter att göra allting lite bättre. Våra medarbetare rekryteras främst för sina värderingar. Alla våra butiker - Växer! Riddermark Bil är Sveriges största och snabbast växande marknadsplats för begagnade bilar. Idag består bolaget av ca 600 medarbetare i Sverige. Här är gemenskap, en familjär atmosfär och möjligheten till personlig utveckling viktiga delar - trots bolagets storlek. Nu utökar vi vårt säljteam ytterligare i vår butik i Strägnäs och söker därför drivna lagspelare som ska vara med på vår fortsatta tillväxtresa. Om dig Vi söker personer med specifika attityder och egenskaper, samt med en tidigare framgångsrik bakgrund inom försäljning. Gillar du förändring och triggas av utmaningar? Är du ständigt nyfiken och beredd att göra det lilla extra? Älskar du kundkontakt och brinner för den magi som uppstår vid en god försäljning? Då kan du vara rätt medarbetare för oss – och vi arbetsplatsen för dig. Vi gillar mångfald och ser gärna att fler tjejer söker våra tjänster. Att sälja hos oss Är enkelt. Har du ett högt engagemang, lyhördhet, ett starkt intresse och mod? Bilförsäljning hos oss är modernt och kundfokuserat och affärerna görs lika enkelt och snabbt som noggrant och personligt. I rollen som bilförsäljare på Riddermark Bil arbetar du med bilaffärens alla steg, från första kundkontakt och provkörning till leverans och eftervård. Riddermark Bil har Sveriges största utbud av begagnade bilar. Därför blir förmågan att kunna göra en relevant behovsanalys och snabbt skapa en relation med kunden avgörande. Som säljare hos oss jobbar du i team om 5–8 personer med en gruppchef som har till uppgift att leda gruppen mot tydliga gemensamma mål. Urval sker löpande och vi behöver din ansökan så snart som möjligt. Ansökan I samarbete med Talent&Partner välkomnar vi din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Skicka dina ansökningshandlingar, inklusive CV och ett personligt brev, till [email protected]. Se alla våra jobbmöjligheter på www.talentpartner.se.
Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vi söker dig som är flexibel, inkännande och med glimten i ögat. Vi söker nu dig som stämmer in på följande: vill arbeta hos en kvinna i 65-årsåldern bosatt i Nyköping har goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift Det är även meriterande om du: har erfarenhet av liknande arbete Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Aktuell anställningsform är timanställning och arbete vid behov. Arbetstiderna är förlagda under dagtid och kvällstid, både på vardagar och helg. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde Omgående Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig: Maria Svedén [email protected]
Är du en formsättare och letar efter nästa utmaning? Sök till oss på ByggLove Bemanning! De skapar och monterar formar av trä, stål eller andra material för att passa specifika konstruktioner, såsom grunder, väggar eller pelare. De ser till att formarna är säkra och stabila under betonggjutningen. Vi vill gärna höra från dig som: Krav: Erfarenhet av formsättning – Montera och snickra form för betonggjutning enligt ritningar och specifikationer. Kan kommunicera på svenska eller engelska Meriterande: Har B-körkort och tillgång till egen bil Certifikat för Heta arbeten & Säkra lyft. Erfarenhet av betongarbete, armering. Vad vi erbjuder: Hos ByggLove Bemanning erbjuder vi ett professionellt arbetslag och varierande projekt där du som anställd jobbar som uthyrd till kund från oss på ByggLove Bemanning. Du får möjligheten att arbeta i både kortare och längre uppdrag hos våra kunder, med goda chanser till utveckling och variation i arbetet. Ansökan Skicka ditt CV och personliga brev till [email protected] och märk din ansökan med "Formsättare" i ämnesraden. Om oss ByggLove Bemanning AB är ett bemanningsföretag baserat i Norrköping, specialiserat på bygg- och anläggningsbranschen. Vi samarbetar med välrenommerade företag och erbjuder en trygg anställning med bra villkor. Så behandlar vi dina personuppgifter När du skickar in din ansökan till oss godkänner du att vi behandlar dina personuppgifter i enlighet med Dataskyddsförordningen (GDPR). Vi använder uppgifterna enbart i rekryteringssyfte. Din ansökan kommer att sparas i upp till 6 månader från mottagandet. Därefter raderas den, om du inte samtyckt till fortsatt lagring. Du har rätt att: Begära information om vilka uppgifter vi har om dig Få felaktiga uppgifter rättade Begära att uppgifterna raderas när som helst Vill du utöva någon av dessa rättigheter, kontakta oss på: [email protected]
Välkommen till vår värld! 👑 Vår vision är en värld som mår bra, och du kan hjälpa oss att göra den visionen verklig. Vi tror att meningsfulla arbetsuppgifter, starka teamrelationer och en generös dos skratt skapar en arbetsmiljö som inspirerar och stärker oss och alla våra kunder. Med fokus på både här och nu, samt på framtiden - bidrar vi tillsammans till en värld som mår bra! 🌍🚀 Din roll som farmaceut för Kronans Apotek i Ekensberg, Nyköping Just nu söker vi en farmaceut till vårt lilla men hjärtliga apotek, där teamkänslan står i centrum och arbetsvardagen präglas av omtanke, engagemang och närhet, både till kollegor och kunder. Apoteket är beläget i direkt anslutning till vårdcentralen, vilket ger ett nära och smidigt samarbete med vårdpersonalen. Här möter du framför allt äldre och återkommande kunder, vilket skapar en varm och personlig atmosfär. Hos oss arbetar du tillsammans med en erfaren farmaceut som även är apotekschef, LMA och lageransvarig, samt en tekniker med ansvar för egenvården. Vi är ett litet team som stöttar varandra, har nära till skratt och värdesätter öppenhet och inkludering. Vår arbetsmiljö är varm, familjär och enkel att komma in i, oavsett om du är ny i yrket eller har lång erfarenhet i bagaget. Arbetet är varierat och omfattar allt från rådgivning och försäljning av läkemedel till lagerhållning, kvalitetsarbete och kampanjarbete. För dig som vill utvecklas finns möjlighet att ta ansvar för lager och dokumenterat kvalitetsarbete – en bra grund för en framtida LMA-roll. Apoteket har öppet måndag till fredag, kl. 08:30–17:00. Vi är lyhörda för att lyssna in och diskutera vad för sysselsättningsgrad du är intresserad av. Start enligt överenskommelse. Vi söker dig som är legitimerad apotekare eller receptarie, som trivs i mindre team där du får helhetsinsyn i verksamheten, och som vill vara med och skapa en kundupplevelse i världsklass. Din ansökanOm detta låter som rätt utmaning för dig tveka inte att skicka din ansökan till oss. I din ansökan vill vi ha ditt CV eller din LinkedInprofil. I slutet av rekryteringsprocessen tillämpar vi en bakgrundskontroll på samtliga personer vi vill anställa, oavsett roll eller funktion. Då vi enbart tillämpar detta på slutkandidat informerar vi mer om det längre fram. Varmt välkommen med din ansökan! Önskar du att bidra till vår värld med skratt och omtanke på det lokala apoteket samtidigt som du är en del av ett större sammanhang? 👑 Upptäck vår kombinerade roll där du kan forma framtidens kundservice tillsammans med oss på Kronans Apotek! 🚀⭐ Läs mer och ansök här: Forma framtidens kundservice tillsammans med oss på Kronans Apotek! Kärnan inom Kronans Apotek handlar om att vi ska må bra tillsammans. När vi har meningsfulla uppgifter, omfamnar varandras olikheter och delar många skrattar kan vi göra stor skillnad tillsammans. Strävan om att må bra är något vi delar med våra fackliga parter och tillsammans arbetar vi för en värld som mår bra. För att komma i kontakt med facklig representant Gunilla Andersson, maila [email protected] alternativt Verdi Sawma, maila [email protected] samt facklig representant Aisha Karimi från Sveriges Farmaceuter, maila [email protected]. Så vilken väg vill du ta för att upptäcka din fulla potential? Leda, bredda eller djupa – valet är ditt! Vi tror på att varje medarbetare har sin egen unika resa att göra, och vi är här för att stötta dig på den resan. Genom Må-bra samtal och vår kompetenstidsplan skräddarsyr vi en utvecklingsväg som passar just dig. Kanske vill du bli apotekets stjärna i kundservice, eller kanske lockar det dig att dyka djupare in i vår digitala värld? Möjligheterna är oändliga! 🚀
Dina Arbetsuppgifter och profil Vill du arbeta på en plats där ingen dag är den andra lik? Nu söker vi dig som vill arbeta heltid under sommaren som lagermedarbetare – och som sedan vill fortsätta jobba extra vid sidan av dina heltidsstudier i höst! Arbetet är varierande och kan innebära uppgifter som truckkörning, orderplock, lastning, lossning och annan hantering av gods. Här får du vara en viktig del av flödet och bidra till att allt fungerar som det ska. Vi söker dig som planerar att studera på heltid i höst, men som vill jobba heltid under sommarmånaderna och därefter fortsätta arbeta extra vid sidan av dina studier. Du trivs med fysiskt arbete, är noggrann, ansvarsfull och har ett intresse för samarbete i team. Vi ser gärna att du kan arbeta minst 2–3 dagar i veckan under terminerna, ofta med kort varsel. Arbetstiderna varierar och är förlagda till både dag- och kvällspass. Vi erbjuder digDu som jobbar hos oss får en arbetsgivare som gör sitt yttersta för att du ska få utvecklas och få alla möjligheter till att nå goda resultat. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket betyder att vi följer alla rådande lagar och erbjuder dig som anställd säkra arbetsvillkor och kollektivavtal. Våra flexibla medarbetare är kärnan i vår verksamhet och en viktig faktor till vår starka tillväxt. Villkor. God fysik Tillgänglig för heltidsarbete under sommaren framförallt v28-v32 Möjlighet att arbeta 2–3 dagar i veckan under terminerna Insitepart tillämpar bakgrundskontroll hos de kandidater som blir aktuella för anställning. Låter detta som din nästa utmaning? På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person. Skicka gärna in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsterna kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidater.
Välkommen till vår värld! 👑 Vår vision är en värld som mår bra, och du kan hjälpa oss att göra den visionen verklig. Vi tror att meningsfulla arbetsuppgifter, starka teamrelationer och en generös dos skratt skapar en arbetsmiljö som inspirerar och stärker oss och alla våra kunder. Med fokus på både här och nu, samt på framtiden - bidrar vi tillsammans till en värld som mår bra! 🌍🧡🚀 Varför välja oss? Varmt välkommen till oss på Kronans Apotek i Flen! Hos oss välkomnas du till ett fräscht apotek som ligger centralt i Flen med gångavstånd till tågstationen, restauranger och Thuleparken. Du kommer att få jobba med ett gäng som gemensamt tar ansvar för apoteket och skapar en kundupplevelse i världsklass👑 Som farmaceut hos oss kan vi med andra ord lova dig att du kommer att ha en rolig och omväxlande vardag, då jobbet innefattar allt från rådgivning och försäljning av läkemedel-och egenvårdsprodukter, lagerhållning, kampanjarbete till kvalitét. Men framförallt kommer du att jobba med att erbjuda bästa möjliga kundrådgivning och en upplevelse i världsklass till våra kunder ✨ Vårt framtidsortspaket som gör skillnadVi tror på att belöna dig som är redo att satsa på en ny arbetsgivare och som vill göra skillnad där du behövs som mest! Därför erbjuder vi något extra om du väljer att komma till oss: - Lönetillägg 💰5 000 kr extra i månaden i hela tre år för dig som väljer att flytta eller pendla för att bli en del av vårt team! - Bonus 🏆För att du ska trivas och blomstra, erbjuder vi dig en årlig bonus på 60 000 kr under dina tre första år hos oss (psst… totalt upp till 180 000 kr 😉). Detta är vårt sätt att tacka dig för att du väljer att bygga din framtid här med oss! Apoteket är öppet 09.00-18.00 på vardagar, 09.00-13.00 på lördagar och stängt på söndagar. Vi erbjuder en tillsvidareanställning på omfattning heltid/deltid med start enligt överenskommelse. Lönetillägget och bonusen är i proportion till eller är kopplad till sysselsättningsgraden. Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. För att trivas i rollen tror vi att du brinner för att hjälpa våra kunder till en god läkemedelsanvändning och hälsa. Vi tror också att du trivs allra bäst när du får vara en del av ett engagerat team som arbetar mot tydligt uppsatta mål. Din ansökanOm detta låter som rätt utmaning för dig tveka inte att skicka din ansökan till oss. I din ansökan vill vi ha ditt CV eller din LinkedInprofil. Personligt brev? Det kan du skippa! Vi är intresserade av din kompetens, lära känna dig gör vi vid en eventuell intervju. I slutet av rekryteringsprocessen tillämpar vi en bakgrundskontroll på samtliga personer vi vill anställa, oavsett roll eller funktion. Då vi enbart tillämpar detta på slutkandidat informerar vi mer om det längre fram. Varmt välkommen med din ansökan! Kärnan inom Kronans Apotek handlar om att vi ska må bra tillsammans. När vi har meningsfulla uppgifter, omfamnar varandras olikheter och delar många skrattar kan vi göra stor skillnad tillsammans. Strävan om att må bra är något vi delar med våra fackliga parter och tillsammans arbetar vi för en värld som mår bra. För att komma i kontakt med facklig representant Gunilla Andersson, maila [email protected] alternativt Verdi Sawma, maila [email protected] samt facklig representant Aisha Karimi från Sveriges Farmaceuter, maila [email protected]. Så vilken väg vill du ta för att upptäcka din fulla potential? Leda, bredda eller djupa – valet är ditt! Vi tror på att varje medarbetare har sin egen unika resa att göra, och vi är här för att stötta dig på den resan. Genom Må-bra samtal och vår kompetenstidsplan skräddarsyr vi en utvecklingsväg som passar just dig. Kanske vill du bli apotekets stjärna i kundservice, eller kanske lockar det dig att dyka djupare in i vår digitala värld? Möjligheterna är oändliga! 🚀
Svetsare till växande produktbolag i Nyköping Vi söker en självgående och engagerad svetsare till vår fabrik i Nyköping! Vi är ett produktbolag som tillverkar stoftavskiljare för internationella kunder, med fokus på hög kvalitet. Hos oss får du arbeta i ett tajt team på 11 personer, där samarbete och utveckling är en självklar del av vardagen. Vi erbjuder ett varierande arbete där du bland annat kommer att: Svetsa efter ritning Arbeta med handhållna maskiner Utföra valsning och bockning Vara delaktig i tillverkningsprocessen från start till mål Vi söker dig som: Har goda svetskunskaper och kan läsa ritningar Är noggrann, ansvarstagande och gillar att jobba praktiskt Vill utvecklas i din roll och vara en del av en verksamhet med långsiktiga mål Tjänsten är på heltid och arbetstiden är förlagd till dagtid. Låter det intressant? Skicka in din ansökan idag och bli en del av vårt team!
Vi söker drivna medarbetare med hantverksbakgrund – dagsarbete i produktionsmiljö Har du erfarenhet från byggbranschen, som hantverkare eller med liknande praktiskt arbete? Har du ett tekniskt intresse och god fysik? Då kan detta vara jobbet för dig! Vi söker nu flera medarbetare till vår kunds produktion. Arbetsuppgifterna kräver att du är noggrann, ansvarstagande och har god förståelse för tekniska moment. Dagtidstjänst i en arbetsmiljö som ställer krav på både samarbete och självständighet. Meriterande om du har: Erfarenhet av ritningsläsning Kunskaper i svetsning Bakgrund inom bygg, hantverk eller betongarbete Vi söker dig som är: Drivande och lösningsorienterad Praktiskt lagd med god fysik Intresserad av att utvecklas i en teknisk och producerande miljö Låter det här som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Tjänsten inleds hos TopWork med ett mål om att kandidaten senare ska övergå till en anställning hos kund. Som konsult hos TopWork får du en konsultchef som stöttar dig i ditt uppdrag hos kund. Vi ger dig råd och rekommendationer om hur du kan utvecklas i ditt arbete.
Vi söker tre pålitliga C-chaufförer för sopkärlstömning på heltid under perioden v. 23–34. Arbetsuppgifter: Du kommer främst köra sopbil och tömma sopkärl i Strängnäs kommun enligt angivna rutter. Ditt ansvar kommer att vara att säkerställa att avfall hanteras effektivt och att kundens behov möts på ett professionellt sätt. Vi söker: Drivna lagspelare som inte har något emot att starta dagen tidigt. Du bör vara pålitlig och ha en god arbetsmoral. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet, och vi uppmuntrar egna initiativ och driv. Krav: · C-körkort · Yrkesbevis · Talar flytande svenska Meriterande: · Erfarenhet av att köra sopbil eller lastbil · Körvana och förmåga att hantera tunga fordon Om tjänsten: Du kommer vara anställd hos Arena Personal för uthyrning till kund med lön enligt kollektivavtal. Arbetstiderna är måndag till fredag 06.00–15.00. Ansökningar behandlas löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Låter det intressant? - Skicka in din ansökan redan idag!
Om Ågrenska Ågrenska är en unik, utvecklande mötesplats och ett nationellt kompetenscentrum. Vi bedriver olika verksamheter utifrån ett helhetsperspektiv för barn, ungdomar och vuxna med funktionsnedsättningar, deras anhöriga samt professionella. Ågrenska ägs av Ågrenska Stiftelsen som är en icke vinstdrivande organisation. Som assistent på Ågrenska omfattas du av kollektivavtal, har rätt till ersättning för friskvård och får kontinuerlig utbildning i din roll som personlig assistent. Läs mer på www.agrenska.se Vem ska du jobba med? Jag är en 26-årig tjej som har behov av assistenter dygnet runt på grund av en svårbehandlad epilepsi. Jag bor i en egen lägenhet i Katrineholm där jag har flera assistenter som jobbar hos mig. Hos mig blir du en del av en härlig och engagerad assistentgrupp som består av tjejer i varierande åldrar. Som person är jag glad och social men vissa dagar är jag tröttare än vanligt på grund av min epilepsi. Du behöver därför vara bekväm med att nätterna kan variera när det kommer till mitt mående. Detta gör också att du behöver vara flexibel som person så att du lätt kan anpassa dig efter de behov som uppstår. Det är också viktigt att du har möjlighet att ställa dig till förfogande när sjukluckor uppstår. Vem är du som söker? Som assistent till mig behöver du vara trygg, tålmodig, påhittig och lyhörd. Jag ser gärna att du har en ödmjuk och positiv syn på livet eftersom jag behöver stöd och hjälp med nästan allt i min vardag. Jag är talande med stöd av tecken/bilder och jag har en intellektuell funktionsnedsättning. Det är meriterande om du har erfarenhet av lågaffektivt bemötande och att arbeta vaken natt. Det är också viktigt att vi trivs med varandra och att du förstår betydelsen av att jag ska kunna få möjligheten att leva ett så rikt liv som möjligt. Omfattning av tjänst Detta är ett föräldravikariat 75% med start 30/7 2025 till och med 30/7 2026 (kan eventuellt komma att förlängas). Tjänstens arbetstider är att jobba vaken natt och passen är vanligtvis förlagda mellan 21:00 - 08:00 alternativt 20:00-07:00. Eftersom jag har dubbelassistans så är utgångspunkten att du arbetar tillsammans med en annan kollega under vakna nattpass. Arbetet kan också vara förlagt på annan plats när jag exempelvis är på lägerveckor eller andra resor/aktiviteter. Tycker du att det verkar kul att jobba extra hos mig? Tveka inte att höra av dig så hoppas jag att vi ses! På grund av integritetsnära arbetsuppgifter sökes enbart kvinnliga assistenter. Du ska vara rökfri. Stor fördel är om du har körkort och tillgång till bil. Vi kräver även att du uppvisar utdrag från belastningsregistret. Ansök om detta redan nu via nedan länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/
Välj ett jobb för att visa detaljer