Vill du bli en del av en stor organisation med den personliga känslan av en lokal avdelning? Foria söker en engagerad CE-chaufför till vår distributionsverksamhet i Nyköping. Om Foria Foria är ett av Sveriges största företag inom transport- och maskintjänster med cirka 1200 engagerade medarbetare. Vi strävar efter att leverera tjänster med hög kvalitet och hållbarhet i fokus. Som en del av vårt team får du tillgång till det bästa av två världar: tryggheten och strukturen som kommer med en stor organisation kombinerat med gemenskapen och närheten hos vår lokala avdelning i Nyköping. I Nyköping arbetar vi främst med distribution åt DHL som står för 70% av vår verksamhet, samt viss flyttverksamhet, budkörningar samt distribution mot Stockholm. Foria är kända för ordning och reda och vi är stolta över att vara en av DHL:s bästa partners. Om rollen Som chaufför hos Foria kommer du att: Köra distribution, både med bil och bil & släp Sortera gods samt lasta och lossa Leverera till kunder och vara vårt ansikte utåt i mötet med dem Arbeta både självständigt och i team Arbetstiden är varierande Du erbjuds en vardag där ingen dag är den andra lik och får samtidigt stöd från ett sammansvetsat team med högt driv och god sammanhållning. Vi söker dig som Har CE-behörighet, förarkort och giltigt YKB (ADR är meriterande) Innehar truckkort och har erfarenhet av liknande arbete Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift samt viss datavana Är självgående, ansvarstagande, serviceminded och trivs med att ge service i mötet med kunder Inte är rädd för att ta i Är noggrann och mån om att göra rätt Du kanske redan har erfarenhet av distributionsarbete eller är en nyexaminerad förare med högt driv – det viktigaste är att du har rätt inställning och vilja att utvecklas. Vi erbjuder dig En heltidstjänst med 6 månaders provanställning Kollektivavtal (Svenska Transportarbetarförbundet) Friskvårdsbidrag och kontinuerlig uppdatering av YKB En modern fordonsflotta och stöd av ett erfaret team Möjlighet att bli en del av ett bolag med hög kvalitet, stark gemenskap och stor möjlighet till personlig utveckling Placeringsort: Nyköping Tillträde: Enligt överenskommelse Vill du bli en del av ett företag som kombinerar tryggheten i en stor organisation med den varma känslan av ett mindre team? Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att välkomna dig till Foria! Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Nyköping. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. Den tjänst du söker är hos en av de arbetsgivare som Tillväxt Nyköping samarbetar med. Om du blir erbjuden jobbet blir det alltså denna arbetsgivare – inte Tillväxt Nyköping – som anställer dig.
Team Lead till Skadeteknik i Nyköping – Led vardagen, bygg trygghet, skapa tillväxt Är du en trygg ledare med känsla för människor, struktur och affär? Vill du vara med och forma ett lokalt team i ett företag där värderingar faktiskt betyder något? Då är det här din chans att kliva in i en roll med stort ansvar – och ännu större möjligheter. Om Skadeteknik Vi är specialister på sanering, skadehantering och återställning – och har hjälpt företag, försäkringsbolag och fastighetsägare sedan 1989. Vi arbetar med snabbhet, noggrannhet och omtanke. Vår kultur vilar på det vi kallar 3E: • Engagerade – vi bryr oss om varje uppdrag och varje person • Empatiska – vi möter människor i utsatta lägen med respekt • Experter – vi vet vad vi gör och vi gör det snabbt och rätt Nu stärker vi vår närvaro i Nyköping – och söker en Team Lead som vill ta ansvar för både människor, affärer och vardagsbeslut. Hos oss får du inte bara vara med – du får vara med och påverka på riktigt. Om rollen Som Team Lead är du mer än en arbetsledare – du är ansiktet utåt för Skadeteknik i Nyköping. En viktig del av rollen handlar om att bygga och underhålla affärer med försäkringsbolag, byggare, fastighetsägare och industrikunder i regionen. Du förstår kraften i goda relationer, och vet att affärer skapas där förtroende finns. Du kommer att: • Driva uppsökande och nätverksbaserad försäljning • Ta lead på offertarbete, avtal och kalkyler • Identifiera nya samarbeten i lokalsamhället – både planerade och reaktiva • Följa upp pågående kunder och skapa merförsäljning • Vara ansvarig för att beläggning och debitering når uppsatta mål • Planera, samordna och prioritera uppdrag i det dagliga • Bidra till mötesstruktur och operativ uppföljning • Bygga teamkänsla och ansvarskultur Vem är du? Du är en trygg ledare – men också en naturlig säljare. Du trivs med att skapa kontakt, följa upp, hålla affärer levande och bygga långsiktiga relationer. Du gillar att jobba med struktur och uppföljning, men vet att i vår värld handlar försäljning ofta om närvaro, tajming och personligt förtroende. Vi tror att du har: • Tidigare arbetat med B2B-försäljning, gärna mot bygg/fastighet/försäkring • Vanan att arbeta med offertarbete, upphandlingar eller budgetansvar • Erfarenhet från en ledande roll inom sanering, bygg, industri eller tekniska tjänster • God administrativ förmåga och datorvana (gärna Meps) • Körkort B (BE är meriterande) Därför kommer du att trivas hos oss Skadeteknik är ett företag i tillväxt – men med hjärtat kvar i det familjära. Du får stora möjligheter att påverka, bygga och forma – i ett bolag som kombinerar struktur med frihet och engagemang. • Kort väg till beslut • Friskvårdsbidrag och sjukvårdsrådgivning • Kollektivavtal och tjänstepension • Trygg arbetsmiljö i nya, fräscha lokaler • En värderingsstyrd kultur där relationer och omtanke är centrala "Vi levererar inte bara lösningar – vi skapar trygghet i krisen." "Relationen är det som gör att man får affärerna." Om anställningen Titel: Team Lead Placering: Nyköping Omfattning: Heltid Anställning: Tillsvidare (provanställning tillämpas) Tillträde: Enligt överenskommelse Redo att ta ansvar, skapa tillit och bygga vidare på något riktigt bra? Vi intervjuar löpande – så vänta inte! Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Nyköping. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. Den tjänst du söker är hos en av de arbetsgivare som Tillväxt Nyköping samarbetar med. Om du blir erbjuden jobbet blir det alltså denna arbetsgivare – inte Tillväxt Nyköping – som anställer dig.
Välkommen till vår värld! 👑 Vår vision är en värld som mår bra, och du kan hjälpa oss att göra den visionen verklig. Vi tror att meningsfulla arbetsuppgifter, starka teamrelationer och en generös dos skratt skapar en arbetsmiljö som inspirerar och stärker oss och alla våra kunder. Med fokus på både här och nu, samt på framtiden - bidrar vi tillsammans till en värld som mår bra! 🌍🚀 Din roll som farmaceut för Kronans Apotek i Ekensberg, Nyköping Just nu söker vi en farmaceut till vårt lilla men hjärtliga apotek, där teamkänslan står i centrum och arbetsvardagen präglas av omtanke, engagemang och närhet, både till kollegor och kunder. Apoteket är beläget i direkt anslutning till vårdcentralen, vilket ger ett nära och smidigt samarbete med vårdpersonalen. Här möter du framför allt äldre och återkommande kunder – vilket skapar en varm och personlig atmosfär. Hos oss arbetar du tillsammans med en erfaren farmaceut som även är apotekschef, LMA och lageransvarig, samt en tekniker med ansvar för egenvården. Vi är ett litet team som stöttar varandra, har nära till skratt och värdesätter öppenhet och inkludering. Vår arbetsmiljö är varm, familjär och enkel att komma in i – oavsett om du är ny i yrket eller har lång erfarenhet i bagaget. Arbetet är varierat och omfattar allt från rådgivning och försäljning av läkemedel till lagerhållning, kvalitetsarbete och kampanjarbete. För dig som vill utvecklas finns möjlighet att ta ansvar för lager och dokumenterat kvalitetsarbete – en bra grund för en framtida LMA-roll. Utöver arbetet på apoteket 50% fördelar du resterande 50% av din arbetstid inom vår kundserviceverksamhet. Där får du vara en del av ett större sammanhang, hjälpa kunder med receptbokningar, hantera receptrelaterade frågor och delta i omsorgsförsäljning via telefon eller digitala kanaler. Det innebär även att bidra till gemensamma mål som NKI, NPS och AHT – perfekt för dig som gillar att kombinera farmaceutrollen med service på flera plan. Apoteket har öppet måndag till fredag, kl. 08:30–17:00. Tjänsten är fördelad 50/50 mellan arbete på apoteket och arbete inom vår kundserviceverksamhet, och vi är lyhörda för att lyssna in och diskutera vad för sysselsättningsgrad du är intresserad av. Vi söker dig som är legitimerad apotekare eller receptarie, som trivs i mindre team där du får helhetsinsyn i verksamheten, och som vill vara med och skapa en kundupplevelse i världsklass – både på plats och digitalt. Din ansökanOm detta låter som rätt utmaning för dig tveka inte att skicka din ansökan till oss. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. I din ansökan vill vi ha ditt CV eller din LinkedInprofil. I slutet av rekryteringsprocessen tillämpar vi en bakgrundskontroll på samtliga personer vi vill anställa, oavsett roll eller funktion. Då vi enbart tillämpar detta på slutkandidat informerar vi mer om det längre fram. Varmt välkommen med din ansökan! Kärnan inom Kronans Apotek handlar om att vi ska må bra tillsammans. När vi har meningsfulla uppgifter, omfamnar varandras olikheter och delar många skrattar kan vi göra stor skillnad tillsammans. Strävan om att må bra är något vi delar med våra fackliga parter och tillsammans arbetar vi för en värld som mår bra. För att komma i kontakt med facklig representant Gunilla Andersson, maila [email protected] alternativt Verdi Sawma, maila [email protected] samt facklig representant Aisha Karimi från Sveriges Farmaceuter, maila [email protected]. Så vilken väg vill du ta för att upptäcka din fulla potential? Leda, bredda eller djupa – valet är ditt! Vi tror på att varje medarbetare har sin egen unika resa att göra, och vi är här för att stötta dig på den resan. Genom Må-bra samtal och vår kompetenstidsplan skräddarsyr vi en utvecklingsväg som passar just dig. Kanske vill du bli apotekets stjärna i kundservice, eller kanske lockar det dig att dyka djupare in i vår digitala värld? Möjligheterna är oändliga! 🚀
I Vingåkersbygden har vi nära till varandra, naturen och ett brett utbud av kultur- och fritidsaktiviteter året om. Här finns rika kulturmiljöer, goda kommunikationer från närliggande städer och landets största outlet för märkeskläder. Vingåkers kommun utvecklar bygden och den offentliga servicen för framtiden. Vingåkers badhus ligger centralt i Vingåker, är mycket välbesökt och erbjuder möjlighet till både motionssim och nöjesbad. För de yngsta besökarna finns bassängen Våga, ett lekland med rutschkana samt grotta med vattenfall och fantasisvampar som sprutar vatten. I den stora bassängen finns bland annat fyra motionsbanor á 25 meter och en vattenrutschkana. Badhuset rymmer också en undervisningsbassäng där babysim och simskola erbjuds. Utöver detta finns också ett café. Verksamheten tillhör organisatoriskt Kultur- och fritidsförvaltningen tillsammans med fritidsgård, turism, allmän kultur- och fritidsverksamhet, folkbiblioteket och slottet. I förvaltningen arbetar tillsammans ett tjugotal medarbetare med fokus på att erbjuda generösa möjligheter till en rik och aktiv fritid, spännande besöksmål och mötesplatser för alla människor upplevelser genom hela livet. ARBETSUPPGIFTER Nu söker vi badhusvärd/simlärare till Vingåkersbadet! I rollen kommer du att få ett stort ansvar för den livsnödvändiga simundervisningen. Tillsammans med dina kollegor ser du till att anläggningen håller hög standard, att lokalerna är rena och fräscha och att alla besökare känner sig sedda, trygga och säkra när de vistas i badhuset. Du deltar också i planering och drift av verksamheten. Du tillhandahåller service till badgästerna och bidrar till ambassadörskapet för såväl verksamhet som kommun. I tjänsten ingår även att upprätthålla säkerheten för badgäster, lokalvård i alla utrymmen, värdskap för bastu-upplevelser, simundervisning, vattenlek, babysim samt ansvar för administrativa arbetsuppgifter. Detta är ett serviceyrke som kräver stor flexibilitet. I uppdraget ingår också vattenprovtagning samt -analys. Kvälls- och helgtjänstgöring ingår. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har avslutad utbildning på gymnasial nivå och är utbildad och godkänd simlärare inom SLS eller simförbundet. Vi ser även positivt på om du är utbildad babysiminstruktör och det är meriterande med Badmästarutbildning. Krav på goda kunskaper krävs också inom simning, vattenlivräddning och HLR. Som person är du pedagogisk med god samarbetsförmåga. Du behöver också vara lugn och trygg, uppmärksam och tillmötesgående. Du besitter ett stort intresse av och god förmåga att hjälpa andra och har ett lösningsfokuserat förhållningssätt. Du drivs av ditt engagemang för och tillsammans med andra, där folkhälsa och ett serviceinriktat arbetssätt står i fokus. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Arbetet är till stor del riktat mot barn, varför utdrag ur belastningsregistret ska uppvisas före anställning. Provanställning kan komma att tillämpas. Ansökningsintervjuer kan komma att ske löpande med start före sista ansökningsdag. ÖVRIGT Tillsättningen av tjänsten kommer grunda sig på de uppgifter du lämnar och därför är det av största vikt att du är noggrann när du fyller i din ansökan. Vi ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Vi gör aktiva val avseende annonseringsplatser, eventuellt stöd och urvalsmetoder inför varje rekrytering. När vi publicerat en annons kommer vi således inte att köpa tjänster eller annonser för en pågående rekrytering varför vi undanber sådana kontakter.
Vi är en liten HVB-verksamhet belägen i en vacker och lugn miljö, med närhet till naturen och stora möjligheter till ett aktivt och meningsfullt vardagsliv för våra ungdomar. Vi arbetar med ungdomar som har psykosociala svårigheter som yttrar sig i socialt nedbrytande beteende och skolproblematik. Vi har plats för 10 unga och är idag ett engagerat team på cirka 14 medarbetare. Vi söker dig som har relevant erfarenhet och utbildning, och som med stort engagemang vill bidra till att stärka unga i en utsatt livssituation. Hos oss får du arbeta i ett nära, stöttande arbetsklimat med stort fokus på samarbete och utveckling. Vi värdesätter mognad, trygghet, tålamod och prestigelöshet — och att du vill arbeta lösningsfokuserat och lågaffektivt. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet! B-körkort krävs och du måste vara minst 25 år gammal. Socialt arbete med unga innebär att ingen dag är den andra lik. Du kommer att bidra till att skapa en trygg och stabil vardag genom att tillhandahålla struktur, stöttning och omvårdnad utifrån de ungas individuella behov.
Operationsavdelningen, Nyköpings lasarett Vi erbjuder hel- eller deltidsanställningar inom operationsavdelningen Nyköpings lasarett Söker du en arbetsplats som värdesätter din kompetens och som ger dig varierade arbetsdagar så har vi ett brett innehåll att erbjuda! Hos oss har du möjlighet att utvecklas inom anestesisjukvården och du är en viktig del av vår utveckling! Vi är ett akutsjukhus som bedriver specialiserad vård, såväl akut som planerad. Dygnet runt erbjuder vi hälso- och sjukvård med kvalitet och tillgänglighet, helhetssyn och omtanke som kännetecken. Vi planerar att öka produktionen framåt inom våra nybyggda lokaler som givit oss bättre arbetsmiljö och logistiska förutsättningar för framtidens behov. Varmt välkommen med din ansökan! Om oss Operationsavdelningen på Nyköpings lasarett verkar i nya toppmoderna lokaler och som främjar god arbetsmiljö och möjliggör för effektiva patientflöden. Inom operationsavdelningen genomförs årligen cirka 5000 operationer, inom kirurgi/urologi, ortopedi, gynekologi/obstetrik och öron-näsa hals (ÖNH), varav en tredjedel utgörs av akuta operationer. I vår verksamhetsutveckling läggs stort fokus på att skapa effektiva patientflöden där ledarskap och medarbetarskap är centrala delar. Vi strävar efter att arbeta processinriktat, smart, kompetensutveckla oss och dessutom ha roligt! Alla medarbetare har individuella scheman. Dag, kväll och nattjänstgöring samt individuellt storhelgsschema. Dina arbetsuppgifter Som anestesisjuksköterska kommer du att arbeta i team inom perioperativ vård. I din arbetsroll tar du ansvar för dina anestesiologiska arbetsuppgifter i teamarbetet tillsammans med övriga kollegor inom andra professioner. Tillsammans utför vi akuta- och planerade operationer, dygnet runt. I dina arbetsuppgifter ingår även traumaomhändertagande enligt ATSS, anestesiologisk assistans vid akuta larm och vid viss radiologisk verksamhet- MR, datortomografi. Centrala accesser samt sövning vid ECT behandlingar ingår också i arbetsuppgifter. Din kompetens Du är legitimerad sjuksköterska med specialistutbildning inom anestesisjukvård. Som person är du serviceinriktad och har god samarbetsförmåga. Du tar initiativ och ansvar för egna arbetsuppgifter men även för helheten. Flexibel och lojal är din styrka då arbetet som anestesisjuksköterska bygger på teamarbete. Du har både i din person och profession en mognad, och gärna några års erfarenhet. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Anställningsform Tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse. Information om tjänsten lämnas av Vårdenhetschef Malin Tegerup, 0155-24 77 31, 072-147 98 39, [email protected] Bitr. Vårdenhetschef Maria Widén, 070-240 59 85, [email protected] Facklig förtroendevald företrädare inom verksamheten: Lisa Rexin, anestesisjuksköterska; 0155- 24 52 85, [email protected] Övriga fackliga företrädare söks via kontaktcenter, 0155-24 50 00. Kom och jobba hos oss på anestesikliniken! Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 2025-08-28. Intervjuer sker löpande. Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk av redan anställd personal eller att förutsättningarna för rekryteringen ändras. Se våra förmåner (http://regionsormland.se/jobb-och-utbildning/vara-formaner/) Följ oss gärna på Facebook (http://facebook.com/regionsormlandJobbahososs/) och Instagram (http://www.instagram.com/region_sormland_jobbahososs/) Vi har i vissa fall skyldighet att kontrollera om en person förekommer i misstanke- och eller belastningsregistret. Det kan ske på två sätt, endera begär regionen ut uppgiften själv eller också uppmanas du att begära ut utdrag för att kunna visa upp innan anställning. Vi begär i undantagsfall att du visar upp registerutdrag även vid tillsättning av andra tjänster än de som avses ovan. Blir du aktuell för anställning kommer du att informeras om vad som gäller för den tjänst du sökt. Du som har skyddade personuppgifter bör vara aktsam med vilken information som du delar i din ansökan. Ta kontakt med den kontaktperson som finns angiven i annonsen innan du skickar in din ansökan. Vi gör aktiva val vid exponering och rekryteringsstöd och undanber oss därför direktkontakt av bemannings- och rekryteringsföretag.
Vill du bli en del av en stor organisation med den personliga känslan av en lokal avdelning? Foria söker en engagerad CE-chaufför till vår distributionsverksamhet i Nyköping. Om Foria Foria är ett av Sveriges största företag inom transport- och maskintjänster med cirka 1200 engagerade medarbetare. Vi strävar efter att leverera tjänster med hög kvalitet och hållbarhet i fokus. Som en del av vårt team får du tillgång till det bästa av två världar: tryggheten och strukturen som kommer med en stor organisation kombinerat med gemenskapen och närheten hos vår lokala avdelning i Nyköping. I Nyköping arbetar vi främst med distribution åt DHL som står för 70% av vår verksamhet, samt viss flyttverksamhet, budkörningar samt distribution mot Stockholm. Foria är kända för ordning och reda och vi är stolta över att vara en av DHL:s bästa partners. Om rollen Som chaufför hos Foria kommer du att: Köra distribution, både med bil och bil & släp Sortera gods samt lasta och lossa Leverera till kunder och vara vårt ansikte utåt i mötet med dem Arbeta både självständigt och i team Arbetstiden är varierande Du erbjuds en vardag där ingen dag är den andra lik och får samtidigt stöd från ett sammansvetsat team med högt driv och god sammanhållning. Vi söker dig som Har CE-behörighet, förarkort och giltigt YKB (ADR är meriterande) Innehar truckkort och har erfarenhet av liknande arbete Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift samt viss datavana Är självgående, ansvarstagande, serviceminded och trivs med att ge service i mötet med kunder Inte är rädd för att ta i Är noggrann och mån om att göra rätt Du kanske redan har erfarenhet av distributionsarbete eller är en nyexaminerad förare med högt driv – det viktigaste är att du har rätt inställning och vilja att utvecklas. Vi erbjuder dig En heltidstjänst med 6 månaders provanställning Kollektivavtal (Svenska Transportarbetarförbundet) Friskvårdsbidrag och kontinuerlig uppdatering av YKB En modern fordonsflotta och stöd av ett erfaret team Möjlighet att bli en del av ett bolag med hög kvalitet, stark gemenskap och stor möjlighet till personlig utveckling Placeringsort: Nyköping Tillträde: Enligt överenskommelse Vill du bli en del av ett företag som kombinerar tryggheten i en stor organisation med den varma känslan av ett mindre team? Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att välkomna dig till Foria! Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Nyköping. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. Den tjänst du söker är hos en av de arbetsgivare som Tillväxt Nyköping samarbetar med. Om du blir erbjuden jobbet blir det alltså denna arbetsgivare – inte Tillväxt Nyköping – som anställer dig.
Proffas i Mälardalen AB erbjuder företag och privata kunder kvalité och service inom lokalvård. Om jobbet Som timvikarie ersätter du ordinarie personal vid frånvaro. Arbetet består av lokalvård, städning av kontor. - Vardagar - Lokalvård hos vår företagskund i Katrineholm. Krav - Några års arbetslivserfarenhet, gärna från andra serviceyrken - Körkort B och tillgång till egen bil. -Kan svenska och Engelska i tal och skrift. Meriterande - Erfarenhet av olika typer av städning som kontorsstädning - Städutbildning PRYL, SRY-yrkesbevis eller liknande Vi erbjuder En timvikarie tjänst Kollektivavtal och förmånliga anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring, pensionsförsäkring. Om tjänsten och dig Tjänsten är städning hos vår kund i Katrineholm. Du är serviceinriktad och tycker det är roligt att ta initiativ och lösa problem. Du är positiv som person och uppskattar högt tempo. Du kommer arbeta nära kunden och det är viktigt att du har lätt för att komma överens med människor. Proffas i Mälardalen Kvalitet är det viktigaste för oss på Proffas. Den grundläggande byggstenen för hela vårt kvalitetsarbete och kvalitetspolicy är vår satsnings på talkvaliteten. Vi jobbar ständigt med förbättringar av alla processer i vår verksamhet för att tillgodose kundens förväntningar och våra egna krav. Vi på Proffas är mycket stolta över vår kvalitet. Övrig information Då våra annonser kan få stora mängder sökande har vi inte möjlighet att bekräfta allas ansökan. Vi ber om förståelse för detta.
Kvinnokliniken Mälarsjukhuset, Eskilstuna Välkommen att utveckla och utvecklas hos oss på kvinnokliniken i Eskilstuna & Katrineholm Om oss Välkommen till Eskilstuna! Ca 1 timmes avstånd från Stockholm. Kvinnokliniken bedriver öppenvård med gynekologisk mottagning, SESAM-mottagning, BB-mottagning, specialistmödravårdsmottagning, UL-mottagning, barnmorskemottagningar och ungdomsmottagningar. Det finns förlossningsavdelning och slutenvårdsavdelning, 26 vårdplatser gynekologiska-/BB-platser, där vi har Neoavdelning vägg i vägg samt samvårdnadsrum placerade på kvinnokliniken. Kvinnokliniken har också verksamhet inrymd i cancercentrums lokaler där vi vårdar och behandlar våra cancerpatienter. Vi erbjuder ett spännande arbete med trevliga, kompetenta och engagerade kollegor som tillsammans arbetar mot samma mål - patientens bästa i fokus. Dina arbetsuppgifter Tjänstgöringen motsvarar de krav som är uppsatta för att erhålla en specialistkompetens inom gynekologi / obstetrik. Utbildning, utvecklingsarbete och forskning är viktiga delar i vår verksamhet. Jourtjänstgöring ingår. Din kompetens Vi söker dig som är legitimerad läkare med ett genuint intresse för gynekologi och obstetrik. För att lyckas i rollen är det viktigt att du har en hög personlig mognad, god samarbetsförmåga samt är flexibel och lojal. Du har ett engagemang i ditt arbete och intresse för verksamhetens utveckling. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Anställningsform Det här är en tillsvidaretjänst med tillträde enligt överenskommelse, provanställning kan komma att tillämpas. Information om tjänsten lämnas av ST-läkarchef Joanna Bergh, [email protected] Fackliga företrädare söks via kontaktcenter, 0155-24 50 00. Kom och jobba hos oss på kvinnokliniken! Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 2025-07-15. Intervjuer kan komma att ske löpande. Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk av redan anställd personal eller att förutsättningarna för rekryteringen ändras. (http://regionsormland.se/jobb-och-utbildning/vara-formaner/) Se våra förmåner (http://regionsormland.se/jobb-och-utbildning/vara-formaner/) Följ oss gärna på Facebook (http://facebook.com/regionsormlandJobbahososs/) och Instagram (http://www.instagram.com/region_sormland_jobbahososs/) Vi har i vissa fall skyldighet att kontrollera om en person förekommer i misstanke- och eller belastningsregistret. Det kan ske på två sätt, endera begär regionen ut uppgiften själv eller också uppmanas du att begära ut utdrag för att kunna visa upp innan anställning. Vi begär i undantagsfall att du visar upp registerutdrag även vid tillsättning av andra tjänster än de som avses ovan. Blir du aktuell för anställning kommer du att informeras om vad som gäller för den tjänst du sökt. Du som har skyddade personuppgifter bör vara aktsam med vilken information som du delar i din ansökan. Ta kontakt med den kontaktperson som finns angiven i annonsen innan du skickar in din ansökan. Vi gör aktiva val vid exponering och rekryteringsstöd och undanber oss därför direktkontakt av bemannings- och rekryteringsföretag.
Spicy Hot är en fast casual restaurang där vi serverar asiatisk mat med fokus på kvalitet och smak. Nu söker vi 1-2 sushikockar som vill bli en del av vårt team. Arbetsuppgifterna består främst av att förbereda och tillaga sushi enligt recept och gästers önskemål men också bland annat av varumottagning, filea fisk, beställning och prepp av råvaror. Vi söker dig som har brinner för att göra sushi, har god kännedom om dess råvaror som rå lax, är noggrann, självgående, organiserad, samarbetsvillig och serviceminded. Vi erbjuder en trevlig arbetsmiljö med erfarna kollegor, utvecklingsmöjligheter, bra lön och villkor samt en restaurang där kvalitet är viktigt. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Välj ett jobb för att visa detaljer