Nu söker vi sig som kan finska och är en riktig fena på kundservice! Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig. En riktig nyckelroll där du får göra skillnad! Om tjänsten Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta: Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier Hantera klagomål och reklamationer Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer Lösa kundproblem snabbt och effektivt Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter. Detta är två tjänster där ena innefattar en tjänst på 50% Vem är du? Vi tror att du först och främst är kan hantera det finska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo. Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande. Vi ser gärna att du har: Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande. Behärskar finska språket Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!
Arken Zoo är en rikstäckande kedja inom zoobutiksbranschen som driver franchise och centralägda butiker. Företaget har vuxit snabbt de senaste åren och vi fortsätter att expandera och varumärket Arken Zoo stärks kontinuerligt. I våra butiker har vi ett noga utvalt sortiment till många olika typer av husdjur. Vi älskar djur och våra kärnvärden är kärlek, kunskap och kvalitet. Om anställningen Du erbjuds en anställning vid behov i ett lönsamt och snabbt växande företag. Tjänsten är förlagd till Arken Zoos butik i Katrineholm. - Vikariat, 10 timmar/v med möjlighet att jobba mer vid behov. - Vikariat från 2025-06-01 till 2025-08-31 - Anställningsavtal och lön mm. enligt Handels kollektivavtal. Arbetsuppgifter Tjänsten innebär bland annat: - Att du ger bästa kundservice varje gång du jobbar och att du alltid hjälper kunden till rätt val av produkt. - Att du är en driven säljare som älskar mötet med kunden. - Butiksskötsel, underhåll, uppackning, påfyllning och försäljning - Klippning av klor på hund, katt och smådjur Kvalifikationer Vi söker dig som har en passion för husdjur, särskilt hund och katt. Du ska vara en utpräglad servicemänniska och ha en viss erfarenhet av butiksarbete och försäljning inom detalj- eller dagligvaruhandeln. Djurvårdsutbildning från gymnasiet, djurparker etc. är en merit men inget krav. Så här söker du tjänsten Klicka på "Skicka ansökan", fyll i formuläret och ladda upp dina ansökningshandlingar. Då urvalet sker löpande ser vi gärna att du skickar din ansökan snarast. Observera att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta butikschef Johanna Klockars på [email protected] Observera att ansökningshandlingar endast kan skickas via "Skicka ansökan"-funktionen. Inskickade ansökningar via e-mail kan ej behandlas. Sista ansökningsdag är 2025-05-27. Välkommen med din ansökan!
Vill du ha ett jobb där kvalitet och yrkesstolthet går hand i hand med omväxling och ett familjärt arbetsklimat? Nu söker vi på INAB Mekaniska i Nyköping en erfaren svetsare eller smed – gärna med båda kompetenserna, men det viktigaste är vem du är som person! Om tjänsten: I rollen som svetsare/smed hos oss kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter, från tillverkning i verkstad, till montage ute hos kund. Du arbetar både självständigt och i team, där flexibilitet och samarbete är nycklar till framgång. Hos oss får du chans att jobba med hela kedjan i produktionen. Vem är du? Vi söker dig som är noggrann, plikttrogen och har en social kompetens. Du uppskattar ordning och reda, är stabil och trygg som person och gillar att möta nya människor och kunder. Du kan självständigt planera ditt arbete men trivs också med att samarbeta i grupp. Du har ett intresse för svetsning eller montering och vill utvecklas tillsammans med oss. Krav Erfarenhet som svetsare och/eller smed från liknande arbetsuppgifter. Relevant utbildning eller motsvarande erfarenhet. Förmåga att läsa och tolka tekniska ritningar inom svets och smide God svenska i tal och skrift samt intresse för mekanik. Meriterande Licens enligt ISO-standarder (framför allt 136 och 111). Licenser kan även förnyas eller ordnas hos oss. Erfarenhet av säkra lyft, truckkort och bomlift. Vad erbjuder vi? Hos oss får du en trygg arbetsplats med goda villkor enligt kollektivavtal (IF Metall). Arbetstiderna är 7-16, och anställningen är på heltid med sex månaders provanställning. Vi erbjuder även friskvårdsbidrag samt tillgång till kiropraktor/naprapat vid behov. Arbetet är fritt och omväxlande, med både inne- och utemiljöer. Vårt team kännetecknas av en familjär stämning där vi värnar om varandra. På INAB Mekaniska är vår styrka helheten – vi erbjuder kompletta lösningar snabbt och med högsta kvalitet. Här har du chansen att bli en viktig kugge i vår fortsatta framgångsresa. Varmt välkommen med din ansökan! Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Nyköping. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. Den tjänst du söker är hos en av de arbetsgivare som Tillväxt Nyköping samarbetar med. Om du blir erbjuden jobbet blir det alltså denna arbetsgivare – inte Tillväxt Nyköping – som anställer dig.
Har du koll på lyft, gillar ansvar och är trygg bakom ratten? Vill du bli en viktig kugge i ett team med bred kompetens och riktigt bra stämning? Då kan det här vara något för dig. Nu söker vi på INAB Mekaniska i Nyköping en erfaren kran-/lastbilschaufför som också kan hugga i där det behövs. Om tjänsten – dina ansvarsområden Vi söker dig som har C-körkort och erfarenhet av att köra kranbil, gärna i byggmiljö. Du kommer att köra vår egen lastbil för leverans av färdigtillverkade stålkonstruktioner till kund, samt arbeta med kranlyft och montage ute på byggarbetsplatser där vi själva ansvarar för montering av smide. Kranen på fordonet har en kapacitet på 36 ton och en räckvidd på upp till 24 meter – därför är det viktigt att du är noggrann, säkerhetsmedveten och van vid att arbeta nära andra yrkesgrupper på plats. Du behöver trivas med både självständiga uppgifter och lagarbete. Meriterade om du även kan svetsa och kan utföra andra förekommande verkstadsarbeten då lastbilskörningen varierar efter produktion. Arbetsuppgifterna innefattar: Köra tung lastbil till/från kund, lager och arbetsplatser Utföra lyft- och monteringsarbeten med kran Samarbeta med montörer ute på plats Vid behov medverka i verkstadsarbeten Vi söker dig som: Har erfarenhet av att köra tung lastbil och hantera kran Har C- och B-körkort Har krankort Är trygg, noggrann, social och gillar att jobba i ett mindre team Tar ansvar, är lösningsorienterad och gillar kundkontakt Krav Krankort Heta arbeten Truckkort Meriterande Kunnig inom svets Placering & villkor Plats: Nyköping (kontor & utgångspunkt) Arbetstid: 07.00–16.00 Anställning: Heltid/tillsvidare med 6 månaders provanställning kollektivavtal: IF Metall Det här erbjuder vi dig Ett varierat jobb med frihet, ansvar och bra kollegor Friskvårdsbidrag Tillgång till kiropraktor/naprapat vid behov Stabilitet och trygghet i ett växande företag Riktigt bra utrustning och verkstad Låter det som något för dig? Sök redan idag – vi intervjuar löpande! Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Nyköping. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. Den tjänst du söker är hos en av de arbetsgivare som Tillväxt Nyköping samarbetar med. Om du blir erbjuden jobbet blir det alltså denna arbetsgivare – inte Tillväxt Nyköping – som anställer dig.
Är du en teknisk problemlösare som vill utmanas i ditt arbete? Vill du arbeta med försäljning på ett växande familjeföretag och är redo att ge våra kunder förstklassig service? Hydroscand i Nyköping växer och söker nu ytterligare en butikssäljare/slangmontör! Arbetsuppgifter Som butikssäljare/slangmontör jobbar du med personlig försäljning över disk. Ditt jobb blir att på ett professionellt och ödmjukt sätt finna den bästa lösningen för varje enskild kund. Andra dagliga arbetsuppgifter är hantering av inkommande förfrågningar, materialanskaffning och orderhantering. Utöver detta ingår arbetsuppgifter som inventering, monterings- och produktionsarbete. Vi erbjuder En rolig och varierande arbetsmiljö med en familjär känsla där vi hjälps åt. Vi på Hydroscand värnar om våra medarbetare och erbjuder både interna och externa utbildningar. Som ny medarbetare på Hydroscand får du alltid en tydlig introduktionsplan och blir tilldelad en mentor, allt för att säkerställa att du får en så bra upplärning som möjligt. Hos oss får du ett arbete med mycket kundkontakt och goda utvecklingsmöjligheter, på ett svenskt familjeföretag som är verksamt i 20 länder globalt. Din profil Du bör vara en problemlösare med tekniskt intresse och gärna tidigare erfarenhet av försäljning. Utbildning eller arbetserfarenhet inom fordons-, pneumatik- eller hydraulikteknik är ett plus, men inget krav. Det är viktigt att du har ett stort engagemang, är nyfiken, noggrann och har en känsla för god service. B-körkort är ett krav. Dessutom vill vi att du har en god social kompetens samt en förmåga att skapa och vårda goda relationer till både kunder och medarbetare. Hydroscand arbetar aktivt för att främja mångfald i alla led och strävar efter en jämnare könsfördelning inom företaget. Därför uppmuntrar vi en mångfald av sökande till alla våra tjänster. Är du intresserad? För mer information om tjänsten, vänligen kontakta Torbjörn Petersson (platschef) på telefon: 0155-28 01 81 Sista ansökningsdag är den 2 juni 2025 men urval sker löpande, dröj därför inte med din ansökan. Ansökning sker via vår karriärsida (OBS! Ansökning via e-post undanbedes). Vi avböjer, vänligt men bestämt, kontakt från rekryterings- och bemanningsföretag. För mer företagsinformation, vänligen besök hydroscand.se
Om företaget Service Works Global (SWG) levererar innovativa fastighetssystem till både offentlig och privat sektor – från regioner och kommuner till stora fastighetsägare. Faciliate är en av SWG:s huvudprodukter och används som kundportal och central plattform för fastighetsförvaltning. SWG befinner sig i ett spännande skede där integrationen mellan olika produktområden fördjupas. För Faciliate innebär det en möjlighet att forma framtidens supportfunktion – mer teknisk, mer proaktiv och med större ägarskap i ärendena. Faciliate har sitt huvudkontor i Eskilstuna men teamet är delvis utspritt geografiskt. Kulturen präglas av engagemang, öppenhet och vilja att utvecklas – både som team och på individnivå. Om tjänstenSom Supporttekniker i Facilitate-teamet arbetar du med användarsupport och systemrelaterade frågor inom ett omfattande och komplext IT-system. Supporten omfattar både 1st- och 2nd-line, där du hanterar allt från enklare användarfrågor till mer tekniska och djupgående ärenden. Ambitionen är att vidareutveckla rollen mot ökad teknisk bredd, konsultativ förmåga och ett större ägandeskap i ärendehanteringen. I rollen arbetar du nära utvecklingsteamet och andra interna funktioner, och du blir en viktig del i arbetet med att bygga upp struktur, processer och tydligare roller i teamet. Exempel på arbetsuppgifter: Hantera supportärenden från kunder via portal/mail. Förstå och felsöka ärenden i systemet. Bidra till att dokumentera, strukturera och förbättra supportens arbetssätt. Kvalifikationer och egenskaper Vi söker dig som vill växa, både i rollen och i kunskap. Du behöver inte vara expert från dag ett, men du har ett stort tekniskt intresse och viljan att förstå hur komplexa system hänger ihop. Du är lösningsorienterad, ansvarstagande och trivs i en miljö där du får påverka och vara med och forma struktur och arbetssätt. Det är också viktigt att du har en god servicekänsla och gillar att samarbeta. Vi ser gärna att du har: Erfarenhet av support, kundtjänst eller IT-relaterat arbete. God kommunikationsförmåga och en strukturerad arbetsstil. Intresse för teknik och nyfikenhet på systemutveckling. Det är meriterande om du har: Grundläggande kunskaper i SQL eller programmering. Erfarenhet av arbete i komplexa systemmiljöer. Arbetat i Jira eller liknande ärendehanteringssystem. Övrig information Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta AgencyAsta Agency är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag att hitta rätt tjänstemän i hela Sverige med fokus på Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi rekryterar och hyr ut specialister och generalister inom försäljning, marknad, HR, kundservice, ekonomi, administration, IT och tech. Med fokus på kvalitet, långsiktighet och smarta lösningar stöttar vi både företag och kandidater i nästa steg. Läs mer om hur vi arbetar med rekrytering, bemanning och hyrrekrytering på astaagency.se.
Bli en del av Verisure – Sälj trygghet, gör skillnad och väx med oss! Verisure söker säljare i Eskilstuna! Brinner du för att skapa trygghet för andra – samtidigt som du utvecklas själv? På Verisure söker vi dig som är social, engagerad och gillar att arbeta med människor. Du behöver inte ha tidigare säljerfarenhet – vi letar efter rätt inställning och vilja att växa. Här får du jobba i ett team där samarbete, gemenskap och personlig utveckling är minst lika viktigt som att nå resultat. 💼 Om rollen: Som säkerhetssäljare på Verisure hjälper du familjer och privatpersoner att känna sig trygga i sitt hem – något som verkligen gör skillnad. Du planerar och genomför kundmöten där du erbjuder rådgivning och presenterar våra smarta säkerhetslösningar. Du ansvarar för hela processen – från första kontakt till att avtalet är på plats – men du är aldrig ensam. Vi jobbar som ett team, med tydliga mål och stöd hela vägen. 💡 Vi erbjuder: · Attraktiv provisionsstege utan tak – garantilön + provisionsstege · Mållön: 32 000–40 000 kr · Tjänstebil · En onboarding i världsklass där du får rätt verktyg för att lyckas · Tydlig karriärstege · Trygg anställning i ett stabilt och växande företag · Säljtävlingar och gemensamma mål som firas tillsammans ✅ Vi söker dig som: · Har B-körkort (krav) · Kan arbeta vardagar kl. 12–21, Fre: 10-18 · Talar och skriver flytande svenska · Är fri från anmärkningar i belastningsregistret och hos UC · Har god social förmåga och tycker om att bygga förtroende · Är driven men prestigelös, och tycker om att jobba mot gemensamma mål 🌍 Om Verisure: Vi skyddar över 5,6 miljoner hem världen över och är Europas ledande aktör inom smarta säkerhetslösningar. Vi är stolta över att kunna erbjuda en arbetsplats med omtanke, innovation och stark gemenskap. Hos oss är du inte bara en del av ett företag – du är en del av något större. 📩 Ansök redan idag! Vi rekryterar löpande – vänta inte med din ansökan! Av GDPR-skäl tar vi inte emot ansökningar via mejl, men har du frågor är du välkommen att kontakta oss på [email protected] – skriv gärna vilken ort det gäller i ämnesraden. 👉 Du kan också läsa mer om oss på vår Karriärsida eller följa oss på Instagram. Välkommen till Verisure – där trygghet, utveckling och teamanda möts.
🌟 Bli en del av Verisure – Sälj trygghet, gör skillnad och väx med oss! Verisure söker säljare i Strängnäs! Brinner du för att skapa trygghet för andra – samtidigt som du utvecklas själv? På Verisure söker vi dig som är social, engagerad och gillar att arbeta med människor. Du behöver inte ha tidigare säljerfarenhet – vi letar efter rätt inställning och vilja att växa. Här får du jobba i ett team där samarbete, gemenskap och personlig utveckling är minst lika viktigt som att nå resultat. 💼 Om rollen: Som säkerhetssäljare på Verisure hjälper du familjer och privatpersoner att känna sig trygga i sitt hem – något som verkligen gör skillnad. Du planerar och genomför kundmöten där du erbjuder rådgivning och presenterar våra smarta säkerhetslösningar. Du ansvarar för hela processen – från första kontakt till att avtalet är på plats – men du är aldrig ensam. Vi jobbar som ett team, med tydliga mål och stöd hela vägen. 💡 Vi erbjuder: · Attraktiv provisionsstege utan tak – garantilön + provisionsstege · Mållön: 32 000–40 000 kr · Tjänstebil · En onboarding i världsklass där du får rätt verktyg för att lyckas · Tydlig karriärstege · Trygg anställning i ett stabilt och växande företag · Säljtävlingar och gemensamma mål som firas tillsammans ✅ Vi söker dig som: · Har B-körkort (krav) · Kan arbeta vardagar kl. 12–21, Fre: 10-18 · Talar och skriver flytande svenska · Är fri från anmärkningar i belastningsregistret och hos UC · Har god social förmåga och tycker om att bygga förtroende · Är driven men prestigelös, och tycker om att jobba mot gemensamma mål 🌍 Om Verisure: Vi skyddar över 5,6 miljoner hem världen över och är Europas ledande aktör inom smarta säkerhetslösningar. Vi är stolta över att kunna erbjuda en arbetsplats med omtanke, innovation och stark gemenskap. Hos oss är du inte bara en del av ett företag – du är en del av något större. 📩 Ansök redan idag! Vi rekryterar löpande – vänta inte med din ansökan! Av GDPR-skäl tar vi inte emot ansökningar via mejl, men har du frågor är du välkommen att kontakta oss på [email protected] – skriv gärna vilken ort det gäller i ämnesraden. 👉 Du kan också läsa mer om oss på vår Karriärsida eller följa oss på Instagram. Välkommen till Verisure – där trygghet, utveckling och teamanda möts.
Nu söker vi sig som kan danska och är en riktig fena på kundservice! Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig. En riktig nyckelroll där du får göra skillnad! Om tjänsten Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta: Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier Hantera klagomål och reklamationer Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer Lösa kundproblem snabbt och effektivt Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter. Denna tjänst kommer omfatta ett arbete på 50%. Vem är du? Vi tror att du först och främst är kan hantera det danska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo. Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande. Vi ser gärna att du har: Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande. Behärskar danska språket i såväl tal som skrift Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!
Nu söker vi sig som kan finska och är en riktig fena på kundservice! Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig. En riktig nyckelroll där du får göra skillnad! Om tjänsten Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta: Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier Hantera klagomål och reklamationer Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer Lösa kundproblem snabbt och effektivt Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter. Detta är två tjänster där ena innefattar en tjänst på 50% Vem är du? Vi tror att du först och främst är kan hantera det finska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo. Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande. Vi ser gärna att du har: Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande. Behärskar finska språket Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!
Välj ett jobb för att visa detaljer