Jobba som personlig assistent i Hagfors i sommar!

Våra assistansanvändare runt om i Hagfors söker nu efter årets sommarvikarier! Att arbeta som personlig assistent kräver personlig mognad, lyhördhet och respekt för en annan människas sätt att leva sitt liv. Du kommer jobba i olika miljöer; i personens hem och arbetsplats, på resa, på stranden eller kanske på lantstället. Assistansanvändarna i JAG har olika önskemål kring sina assistenter så vi ställer inga specifika krav på utbildning eller erfarenhet utan vi vill veta vem just DU är och vad du tror att du kan bidra med. I din ansökan får du därför möjlighet att berätta om dig själv och svara på olika frågor för att kunna matcha dig med rätt uppdrag. Vi ser fram emot din ansökan! Fyll i formuläret och skicka in redan idag! Om rekryteringsprocessen: Din ansökan blir synlig för våra assistansanvändare och deras personliga arbetsledare. Blir du utvald kontaktar arbetsledaren dig för en intervju. Innan du börjar arbeta får du en betald introduktion så du kan känna dig trygg i ditt uppdrag. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG som arbetsgivare: JAG Personlig assistans var med och drev fram assistansreformen genom en pilotverksamhet som startade redan 1992 och har idag över 4 000 anställda personliga assistenter. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!

5 mars 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Jobba som personlig assistent i Forshaga i sommar!

Våra assistansanvändare runt om i Forshaga söker nu efter årets sommarvikarier! Att arbeta som personlig assistent kräver personlig mognad, lyhördhet och respekt för en annan människas sätt att leva sitt liv. Du kommer jobba i olika miljöer; i personens hem och arbetsplats, på resa, på stranden eller kanske på lantstället. Assistansanvändarna i JAG har olika önskemål kring sina assistenter så vi ställer inga specifika krav på utbildning eller erfarenhet utan vi vill veta vem just DU är och vad du tror att du kan bidra med. I din ansökan får du därför möjlighet att berätta om dig själv och svara på olika frågor för att kunna matcha dig med rätt uppdrag. Vi ser fram emot din ansökan! Fyll i formuläret och skicka in redan idag! Om rekryteringsprocessen: Din ansökan blir synlig för våra assistansanvändare och deras personliga arbetsledare. Blir du utvald kontaktar arbetsledaren dig för en intervju. Innan du börjar arbeta får du en betald introduktion så du kan känna dig trygg i ditt uppdrag. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG som arbetsgivare: JAG Personlig assistans var med och drev fram assistansreformen genom en pilotverksamhet som startade redan 1992 och har idag över 4 000 anställda personliga assistenter. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!

5 mars 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
O´Learys Karlstad söker nattklubbsansvarig

Inledning Är du OLearys nya stjärna? Som event och nattklubbsanvarig ansvarar du för vårt nattklubbskoncept ONights där du är delaktig i att utveckla, skapa och säkerställa en välkomnande, festlig och trevlig miljö där gästen och DJ/artist alltid är i centrum. Arbetsuppgifter Du kommer tillsammans med platschef ha ett löpande arbete att ta fram artist och eventplan. I arbetet ingår uppföljning och utvärdering av varje enskilt event men även löpande för nattklubbsverksamheten. Det kräver att du är lyhörd för vad nattklubbsgästerna efterfrågar och kommunicerar och initiera förändring för att anpassa verksamheten efter efterfrågat behov. Du kommer ta emot och vara värd för artister och DJ, tillse deras raider och ge relevant information. I arbetet ingår att skapa och underhålla våra ambassadörer genom olika samarbeten och erbjudanden. I rollen ingår också att vara vår ambassadör på KAU och se till att OLearys är det självklara valet för aktiviteter, sittningar, events etc. och hjälpa oss att vara länken till studenter. Du säkerställer att det löpande under nattklubbens öppettider publiceras på våra SOME-kanaler, främst Tiktok och Instagram. Tillsammans med schemaläggningsansvarig säkerställer du bemanningen av VIP-värdar/värdinnor och ser till att de arbetar enligt arbetsbeskrivning. Om dig Vi söker dig som är en positiv, framåt och initiativtagande person! Du kommer att agera spindeln i nätet under eventkvällar mellan DJ, artister, tekniker och MOD för att anpassa eventet utifrån kvällens förutsättningar vilket kräver att du är flexibel som person och kan arbeta professionellt även under stressigare stunder. Vi ser att du har tidigare erfarenhet inom nattklubb och restaurang, gärna med ansvarsposition inom drift och personal. För att söka tjänsten måste du fyllt minst 18 år. Om OLearys OLearys Karlstad är mer än bara en restaurang. Det är ett nöjescentrum som utöver kärleken till sport, mat, dryck och god stämning är en mötesplats med aktiviteter och nöjen alla dagar i veckan. Vi ser fram emot din ansökan! Arbetstid: Helger samt vissa vardagar Anställningsform: Timanställning Lön: Enligt överenskommelse

5 mars 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Jobba som Personlig Assistent i Filipstad i sommar!

Våra Assistansanvändare runt om i hela Sverige söker nu efter årets sommarvikarier! Att arbeta som personlig assistent kräver personlig mognad, lyhördhet och respekt för en annan människas sätt att leva sitt liv. Du kommer jobba i olika miljöer; i personens hem och arbetsplats, på resa, på stranden eller kanske på lantstället. Assistansanvändarna i JAG har olika önskemål kring sina assistenter så vi ställer inga specifika krav på utbildning eller erfarenhet utan vi vill veta vem just DU är och vad du tror att du kan bidra med. I din ansökan får du därför möjlighet att berätta om dig själv och svara på olika frågor för att kunna matcha dig med rätt uppdrag. Vi ser fram emot din ansökan! Fyll i formuläret och skicka in redan idag! Om rekryteringsprocessen: Din ansökan blir synlig för våra assistansanvändare och deras personliga arbetsledare. Blir du utvald kontaktar arbetsledaren dig för en intervju. Innan du börjar arbeta får du en betald introduktion så du kan känna dig trygg i ditt uppdrag. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG som arbetsgivare: JAG Personlig assistans var med och drev fram assistansreformen genom en pilotverksamhet som startade redan 1992 och har idag över 4 000 anställda personliga assistenter. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!

4 mars 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Produktionstekniker till Inission
Linck i Karlstad AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

Vi söker nu en engagerad produktionstekniker med starkt intresse för processförbättringar och projektledning till Inission i Munkfors. Om dig Du har ett stort intresse för och engagemang i att kontinuerligt driva förbättringar inom både automatiserad och manuell produktion. Du brinner för problemlösning och besitter ett innovativt tänkande som du ser fram emot att utveckla ytterligare i denna roll. Din förmåga att samarbeta effektivt, både i grupp och självständigt, är avgörande och du är skicklig på att kommunicera med både kollegor och kunder. Vi ser även att du värderar långsiktigt arbete och strävar efter att bygga starka relationer för att uppnå bästa möjliga resultat. Om tjänsten I rollen som produktionstekniker kommer du att vara en nyckelspelare i att stödja och förbättra Inissions produktionsprocesser. Dina huvudsakliga uppgifter inkluderar att driva kundprojekt, hantera offertarbete och genomföra investeringsutredningar. Du kommer även att leda interna förbättringsprojekt och vara aktiv i det dagliga produktionstekniska arbetet. Denna position kräver att du kan hantera flera projekt samtidigt och effektivt balansera interna och externa krav. Följande kvalifikationer är meriterande, Starkt intresse för att driva förbättringar inom produktion. Förmåga till problemlösning och innovativt tänkande. Goda kunskaper i Microsoft office. Erfarenhet av projektledning och arbete med Lean Production. Praktisk erfarenhet inom produktionsberedning. Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Om företaget Inission är en lönsam totalleverantör som erbjuder krävande industrikunder kompletta elektroniska och mekaniska produkter av högsta kvalité. Deras tjänster täcker in hela produktlivscykeln, från utveckling och konstruktion till industrialisering, volymproduktion och eftermarknad. Genom att kombinera detta med logistiktjänster och en produktion baserad på hög flexibilitet, kundanpassning och korta ledtider blir deras erbjudande mycket konkurrenskraftigt. Inission är noterat på OMX Nasdaq First North och deras verksamhet är fördelad över flera produktionsenheter i Norden, Sydeuropa och Afrika, vilket gör dem till en kraftfull aktör med global räckvidd. Hos Inission arbetar de enligt deras kärnvärderingar – Attityd, Flexibilitet, Precision och Förtroende – som inte bara speglar deras kultur utan även guidar dem i deras dagliga arbete och beslutsfattande. De representerar en gemensam grund som alla Inission-medlemmar står upp för och agerar utifrån. Att arbeta hos Inission innebär att du blir en del av en framåtblickande organisation där du får möjlighet att utvecklas, bidra med dina idéer och arbeta tillsammans med engagerade kollegor för deras kunders framgång. Om du delar deras värderingar och är passionerad för att skapa lösningar som gör skillnad, varmt välkommen med din ansökan! Om processen Om du har några frågor om tjänsten eller processen är du välkommen att kontakta Wilma Lindmark på [email protected], Johan Cederholm på [email protected] eller Sebastian Ullström på [email protected]. Tjänsten inleds med en sex månaders provanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning. Placeringsort är i Munkfors. Välkommen med din ansökan!

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
O´Learys Karlstad söker bartender

Inledning Är du vår nya bartenderkollega? Vill du bli en viktig del av vårt team och skapa fantastiska gästupplevelser? Är du driven, serviceminded och trivs i högt tempo? Då är denna tjänst för dig! Arbetsuppgifter Som bartender hos oss på O’Learys Karlstad kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara att servera våra gäster i baren. Du ansvarar för att skapa och servera dryck till våra gäster utifrån önskemål och ger gästerna en härlig upplevelse genom trevligt bemötande och hundraprocentig service. Hos oss kommer du jobba som en del i teamet och samarbeta med både serveringspersonal och övriga bartenderkollegor och tillsammans ansvarar ni för att skapa en trivsam och rolig miljö. Vi söker dig som Är flexibel i ditt arbete och har god förmåga att kunna hantera stress och har inga svårigheter att ställa om i omväxlande situationer. Du är noggrann och tycker att detaljerna är viktiga för att det ska bli hög kvalitet. Du är lyhörd som person och är uppmärksam mot vad som händer runtomkring dig. Som bartender hos oss är du en del av ett glatt och härligt team, därför ser vi att du är en lagspelare som kan bidra till att skapa ett starkt team och god atmosfär i köket. Vi ser att du har tidigare erfarenhet som bartender samt att du har fyllt 18 år. Om OLearys O'Learys Karlstad är mer än bara en restaurang. Det är ett nöjescentrum som utöver kärleken till sport, mat, dryck och god stämning är en mötesplats med aktiviteter och nöjen alla dagar i veckan. Utöver vårt stora aktivitetsutbud med allt för både stora och små, erbjuder vi även live evenemang och konserter med några av Sveriges största DJ's, band och artister. Vi ser fram emot din ansökan! START: Enligt överenskommelse OMFATTNING: 100% ARBETSTIDER: Dagtid, kvällar och helger

3 mars 2025
Sista ansökan:
20 augusti 2025
Undersköterska/vårdbiträde, sommarvikarie 2025, Kvarnåsens äldreboende, ...
Norlandia Care AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Vi på Norlandia Äldreomsorg söker dig som är undersköterska/vårdbiträde och som vill jobba heltid/deltid under hela eller delar av sommaren på Kvarnåsen äldreboende i Årjäng. Vill du bli en del av vårt team i sommar? Då är du varmt välkommen att skicka in din ansökan! Vad innebär jobbet som undersköterska/vårdbiträde på Norlandia Äldreomsorg? Som undersköterska/vårdbiträde är du en värdefull nyckelspelare som bidrar till att våra boende får en trygg och meningsfull tillvaro på ålderns höst. Vi utgår alltid från den boendes vilja och egna förmåga och ser till det friska. Som undersköterska/vårdbiträde ansvarar du för att utföra en värdig och god omsorg och omvårdnad utifrån den äldres individuella behov. Förekommande arbetsuppgifter kan till exempel vara hjälp med den dagliga omvårdnaden, medicingivning, dokumentation, stöttning vid aktiviteter, servering av måltider samt enklare städ i boendens lägenhet. Du kommer få vara delaktig i allt från lärorika omvårdnadsmoment till trevliga aktiviteter med de boende. Ett väldigt spännande jobb helt enkelt! På vårt boende har vi alltid tillgång till sjuksköterskor och arbetsterapeut samt fysioterapeut som stöd i det dagliga omvårdnadsarbetet. Vi har också aktivitetsledare som formar dagliga aktiviteter på Kvarnåsen. Om Kvarnåsens äldreboende Kvarnåsen äldreboende riktar sig till personer med demenssjukdom och somatiskt åldrande samt psykogeriatrisk. Boendet är beläget centralt i Årjäng med nära anslutning till busscentralen. På Kvarnåsen finns 92 lägenhet fördelat på 9 avdelningar som varierar i storlek. Vi har också centralkök och matsal som är öppen för allmänheten. Pelarsalen är vår samlingssal och där erbjuds våra boende aktiviteter under veckan. Vår vision är att våra boende ska ha ett gott liv- varje dag. Vi har stort focus på mat och måltider och aktiviteter. Vem söker vi? Vi söker dig med stort hjärta och en vilja att göra skillnad. Vi ser gärna att du tycker om att arbeta med människor och har stark känsla för service. Samt att du har lätt att samarbeta med andra och har en förmåga att vara flexibel och lyhörd när det behövs. Det är starkt meriterande om du har undersköterskeutbildning (eller likvärdig utbildning) om minst 1350 poäng. Det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet inom äldreomsorgen. Det är krav på goda kunskaper i svenska språket, i både tal och skrift. Vi ser gärna att du har god datorkunskap/datorvana och erfarenhet av dokumentation. Övrig information Anställningsform: Sommarvikariat Omfattning: Heltid, deltid eller timanställning Tillträde: juni, juli och augusti 2025. Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag: 2025-06-05 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Karin Fredriksson 0107613220 [email protected] Helen Låbbman 0107613230 [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

3 mars 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Arbetskonsulent
Arbetslivsresurs Ar AB
Arbetsförmedlare

Är du lyhörd, handlingskraftig och bra på att hitta individbaserade lösningar? Då kan det här vara jobbet för dig. I den här tjänsten söker vi dig som motiveras av att se människor utvecklas och nå sina mål! För att trivas i rollen ser vi att du strukturerat och kreativt vill arbeta med att identifiera människors bäst lämpade vägar ut på arbetsmarknaden. Du kommer arbeta inom ramarna för tjänsten ”Steg till arbete”, där du vägleder en grupp deltagare genom både individuella samtal, föreläsningar och gruppaktiviteter. De som deltar i tjänsten ”Steg till arbete” är en varierande grupp människor som alla ska ges praktisk vägledning och arbetsmarknadskunskap, för att i sin tur stärka sina möjligheter till arbete. Du kommer få samverka med kollegor såsom arbetsterapeut, studie- och yrkesvägledare samt språkstöd. Välkommen att söka en meningsfull och omväxlande roll där du verkligen kan göra skillnad för människor. Dina främsta arbetsuppgifter Schemaläggning och planering av aktiviteter och insatser Individbaserad kompetenskartläggning Stötta vid aktivitetsutförande och ute på reell arbetsplats Göra uppföljningar på arbetsplatser Hålla föreläsningar samt genomföra individuella samtal Administration och dokumentation Samverkan och dialog med Arbetsförmedlingen Vi söker dig som Har minst 2 års högskole- eller yrkeshögskoleutbildning på heltid inom sociologi, beteendevetenskap, pedagogik eller medicin 1 års erfarenhet på minst halvtid av individuell eller grupphandledning/coachning av personer med psykisk eller fysisk ohälsa alternativt funktionsnedsättning under de senaste 3 åren Har god kommunikativ förmåga i tal och skrift Är ansvarstagande, relationsskapande och organiserad Har god arbetsmarknadskunskap och lokalkännedom Vi erbjuder Nya spännande utmaningar varje dag Härliga och hjälpsamma kollegor En hög tillit till anställdas kompetens och förmågor En öppen arbetsplats, högt i tak och gott samarbete En möjlighet att göra skillnad för människor Om oss På Arbetslivsresurs hjälper vi människor att hitta vägar till ny sysselsättning. Vi består bl.a. av socionomer, sociologer, arbetsterapeuter, hälsovetare och beteendevetare som eftersträvar att skapa goda förutsättningar för människor att få ett långsiktigt och hälsosamt arbetsliv. När dessa individuella behov tillgodoses, bidrar det inte bara till välmående på individnivå utan även till en positiv samhällsutveckling. När människan mår bra, mår samhället bra. Sedan starten 2005 har vi byggt upp gedigen erfarenhet av att stärka, utveckla och identifiera behov hos både individer och organisationer - över hela Sverige. Låter det här som en lämplig tjänst för dig? Ansök gärna redan idag! Vi intervjuar kandidater löpande allt eftersom ansökningar kommer in, därför kan anställningsprocessen avbrytas om vi hittar personen vi söker. Vid frågor kontakta Pål Lassen, gruppchef Tel: 072 6014092

3 mars 2025
Sista ansökan:
20 augusti 2025
Arbetskonsulent Torsby
Arbetslivsresurs Ar AB
Arbetsförmedlare

Är du lyhörd, handlingskraftig och bra på att hitta individbaserade lösningar? Då kan det här vara jobbet för dig. I den här tjänsten söker vi dig som motiveras av att se människor utvecklas och nå sina mål! För att trivas i rollen ser vi att du strukturerat och kreativt vill arbeta med att identifiera människors bäst lämpade vägar ut på arbetsmarknaden. Du kommer arbeta inom ramarna för tjänsten ”Steg till arbete”, där du vägleder en grupp deltagare genom både individuella samtal, föreläsningar och gruppaktiviteter. De som deltar i tjänsten ”Steg till arbete” är en varierande grupp människor som alla ska ges praktisk vägledning och arbetsmarknadskunskap, för att i sin tur stärka sina möjligheter till arbete. Du kommer få samverka med kollegor såsom arbetsterapeut, studie- och yrkesvägledare samt språkstöd. Välkommen att söka en meningsfull och omväxlande roll där du verkligen kan göra skillnad för människor. Dina främsta arbetsuppgifter Schemaläggning och planering av aktiviteter och insatser Individbaserad kompetenskartläggning Stötta vid aktivitetsutförande och ute på reell arbetsplats Göra uppföljningar på arbetsplatser Hålla föreläsningar samt genomföra individuella samtal Administration och dokumentation Samverkan och dialog med Arbetsförmedlingen Vi söker dig som Har minst 2 års högskole- eller yrkeshögskoleutbildning på heltid inom sociologi, beteendevetenskap, pedagogik eller medicin 1 års erfarenhet på minst halvtid av individuell eller grupphandledning/coachning av personer med psykisk eller fysisk ohälsa alternativt funktionsnedsättning under de senaste 3 åren Har god kommunikativ förmåga i tal och skrift Är ansvarstagande, relationsskapande och organiserad Har god arbetsmarknadskunskap och lokalkännedom Vi erbjuder Nya spännande utmaningar varje dag Härliga och hjälpsamma kollegor En hög tillit till anställdas kompetens och förmågor En öppen arbetsplats, högt i tak och gott samarbete En möjlighet att göra skillnad för människor Om oss På Arbetslivsresurs hjälper vi människor att hitta vägar till ny sysselsättning. Vi består bl.a. av socionomer, sociologer, arbetsterapeuter, hälsovetare och beteendevetare som eftersträvar att skapa goda förutsättningar för människor att få ett långsiktigt och hälsosamt arbetsliv. När dessa individuella behov tillgodoses, bidrar det inte bara till välmående på individnivå utan även till en positiv samhällsutveckling. När människan mår bra, mår samhället bra. Sedan starten 2005 har vi byggt upp gedigen erfarenhet av att stärka, utveckla och identifiera behov hos både individer och organisationer - över hela Sverige. Låter det här som en lämplig tjänst för dig? Ansök gärna redan idag! Vi intervjuar kandidater löpande allt eftersom ansökningar kommer in, därför kan anställningsprocessen avbrytas om vi hittar personen vi söker. Vid frågor kontakta Pål Lassen, gruppchef Tel: 072 6014092

28 februari 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Teknisk verksamhetsutvecklare
Procruitment AB
Civilingenjörsyrken inom maskinteknik

Om tjänsten Vår kund är en av de absolut ledande aktörerna i sin bransch och kännetecknas av ett högt tekniskt kunnande och en harmonisk syn på balans mellan arbetsliv och fritid, här ges utrymme för en långsiktig och hållbar relation till arbetet. Är du en teknikintresserad verksamhetsutvecklare med passion för både människa och teknik? Ser du dig själv som länken mellan tekniska lösningar och effektivare industriella processer? Kanske har du idag en ingenjörsroll men vill ta ett steg mot verksamhetsutveckling och projektledning utan att tappa kontakten med tekniken? Då kan du vara den vi söker! Som teknisk verksamhetsutvecklare kommer du att spela en nyckelroll i våra kunders effektiviserings- och förbättringsarbete. I denna roll får du möjligheten att kombinera din tekniska expertis med en strategisk och rådgivande funktion. Du kommer att: Genomföra förstudier hos kunder för att identifiera deras behov och föreslå lösningar. Vara länken mellan kunderna och interna utvecklingsteam, säkerställa att tekniska lösningar möter affärsbehoven. Identifiera och föreslå förbättringar och utvecklingsmöjligheter inom våra produkterbjudanden. Vara ett tekniskt säljstöd och hjälpa till att anpassa lösningar efter kundernas behov. Leda projekt och ta ett helhetsansvar för projektleveranser och säkerställa att tekniska lösningar möter kundens krav. Delta i RFI-förfrågningar och säkerställa att kundens funktionskrav tydligt förstås och översätts till tekniska lösningar. Denna roll erbjuder möjligheter till personlig utveckling och möjlighet att påverka sektionens framtida riktning. Din kompetens Vi söker dig som har: En relevant teknisk utbildning inom exempelvis maskinteknik, energi- och miljö, elektronik, eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Förmåga att leda team genom både tidiga och sena implementationsfaser. Erfarenhet av kunddialog och att arbeta med många kontaktytor internt och externt Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska, muntligt och skriftligt. Förmåga att förstå industriella processer. Meriterande: Kunskap inom MES, TAK/OEE och projektledning. Erfarenhet av arbete inom diskret tillverkning och batchprocesser. Övrigt Lön: Fast månadslön Omfattning: Heltid, tillsvidare Start: Omgående med hänsyn tagen till din eventuella uppsägningstid Placeringsort: Karlstad, möjlighet till hemarbete 2-3 dagar i veckan Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, skicka din ansökan redan idag! Om oss Procruitment är Sveriges enda karriärbyrå inom IT, tech och engineering som genom proaktiv rekrytering förenar attraktiva arbetsgivare med människor som delar samma mål och ambitioner. Oavsett om du är en erfaren ledare eller om du ska ta ditt första steg ut i karriären hjälper vi dig att nå dina karriärmål - samtidigt som vi bryr oss om dig, din resa och att du mår bra längs vägen. Procruitment är stolta vinnare av Recruitment Awards och är utsedda till Årets Rekryteringsföretag och Årets Raket samt Gasellföretag 2024 av Dagens Industri.

28 februari 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025