Lediga jobb i Värmlands län

Sök totalt 934 lediga jobb i Värmlands län

Gymnasielärare Svenska och Engelska tillsvidare 80-100%
Lillerudsgymnasiet AB
Gymnasielärare

Om tjänsten: Vi söker nu en gymnasielärare som vill möta våra elever på naturbruksprogrammet i ämnena svenska och engelska. Om du inte har kunskap inom båda ämnena kan det ändå vara av intresse då vi kan omfördela inom arbetslaget. I tjänsten ingår att planera, genomföra och följa upp din undervisning på egen hand samt tillsammans med de lärare som undervisar i samma ämnen. Du kommer undervisa såväl i helklass som i mindre grupper. Du kommer vara en del i ett arbetslag där ni i samverkar kring elever i en inspirerande miljö med naturen runt knuten. Samverkan mellan lärare, elever och ledning är omfattande och därför en av våra styrkor samt att beslutsvägarna är korta. Tjänsten är en tillsvidaretjänst på 80-100% med start den 8 augusti 2025 och kan ev. komma att inledas med en provanställning under 6 månader. Om dig: Vi ser gärna att du har relevant utbildning, ett stort engagemang för det uppdrag du ska utföra och sätter elevens utveckling i första rummet. Relationsskapande, trygghet och studiero ser vi som viktiga byggstenar och förutsättningar för lärande. Samarbetsförmåga och förmåga att skapa lust till lärande värderas högt och vi strävar efter att alla ska trivas och växa. Vi tror därför det är viktigt att du trivs i en miljö där du får växla mellan att arbeta självständigt och tillsammans med andra. Andra egenskaper som vi värderar högt är att du är tydlig och lyhörd i din kommunikation för att på så sätt skapa delaktighet och motivation hos eleverna. Du bör även vara strukturerad samtidigt som du är flexibel för att anpassa dig till förändrade förutsättningar om du skulle behöva. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om Lillerudsgymnasiet: Lillerudsgymnasiet är ett av Sveriges äldsta naturbruksgymnasium med ca 280 elever och 80 anställda. Här utbildar vi yrkesmässiga naturbrukare för framtiden. Skolan erbjuder gymnasieutbildning inom naturbruksprogrammet med inriktningarna: hästhållning, djurvård, lantbruk och naturvetenskap. Lillerudsgymnasiet är en friskola med riksintag och ca 75 % av eleverna bor på skolans elevhem. Det skapar en härlig familjär känsla på skolan. Lillerudsgymnasiet är vackert beläget ca 15 km väster om Karlstad. Vi har ett stort skoljordbruk med kor, grisar och får, en komplett hästanläggning samt ett travstall på Färjestads travbana. Vi har även veterinär, hunddagis samt ett djurhus med många olika sällskapsdjur. Vill du veta mer besök www.lillerud.se eller vår Facebooksida ”Lillerudsgymnasiet”. Ersättning: Individuell lönesättning tillämpas. Ansök här: https://lillerudsgymnasiet.careers.haileyhr.app/ Sista ansökningsdag 2025-07-20. Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Rektor Anders Westlund tel: 070-386 67 40, [email protected] Fackliga representanter Christoffer Bergsten och Jan Länsberg (Sveriges lärare) 054-84 08 00 Vi tar gärna emot samtal från jobbsökande men tackar nej till försäljare av annons- och rekryteringstjänster.

2 juli 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Sjuksköterska till avdelning 45, rättspsykiatri, Karlstad
REGION VÄRMLAND
Grundutbildade sjuksköterskor

Är du redo för en utmaning där du verkligen kan göra skillnad? Välkommen till Rättspsykiatri Karlstad, en specialistklinik med fokus på psykiatrisk omvårdnad och rehabilitering. Här får du chansen att arbeta med ett dedikerat team och bidra till att skapa en trygg och säker vårdmiljö för våra patienter. Vi söker nu engagerade sjuksköterskor som vill vara en del av vårt viktiga arbete. Din arbetsplats Rättspsykiatrin arbetar för den som är överlämnad till rättspsykiatrisk vård. Här vårdas personer som begått brott under inverkan av en allvarlig psykisk störning och som, enligt svensk lag, inte kan dömas till fängelse. Verksamheten bedrivs i Kristinehamn och i Karlstad. Verksamheten är i en expansiv fas och omfattar totalt 42 slutenvårdsplatser i Kristinehamn och Karlstad, varav 10 med säkerhetsklass 2 och 32 med säkerhetsklass 3. Vi är cirka 90 medarbetare med bred kompetens och lång erfarenhet inom psykiatri och rättspsykiatri. Vi är en specialistklinik och vårt fokus är psykiatrisk omvårdnad och rehabilitering. Målet med vår verksamhet är att behandla patienterna för att förhindra återfall i brott och rusta patienterna för ett liv i samhället. Rättspsykiatrin i Kristinehamn har som mål att vara bland de främsta klinikerna i Sverige gällande rättspsykiatrisk vård. Hos oss arbetar läkare, sjuksköterskor, psykologer, skötare, kuratorer, arbetsterapeuter och vårdadministratörer. Varje profession har sin roll och funktion med ett starkt teamarbete där vi skapar god, trygg och säker vård för våra patienter. Som sjuksköterska på avdelning 45 är du anställd på Vuxenpsykiatrin Karlstad men arbetar på uppdrag åt Rättspsykiatrin. Vuxenpsykiatrin är sedan 2025 ett samlat verksamhetsområde för specialiserad psykiatri inom öppen- och slutenvård i hela Värmland. Vi har mottagningar i Karlstad, Torsby, Hagfors, Arvika, Kristinehamn och Säffle, samt flera subspecialiserade mottagningar i Karlstad. Den psykiatriska slutenvården är koncentrerad till psykiatrihuset vid Centralsjukhuset i Karlstad och omfattar akutmottagning, fem vårdavdelningar samt en beroendeavdelning i samverkan med länets kommuner. Totalt arbetar omkring 460 medarbetare inom verksamhetsområdet. Avdelning 45 har nu 10 rättspsykiatriska platser, säkerhetsklass 3 och finns på psykiatrihuset, Centralsjukhuset Karlstad. Här arbetar vi i multiprofessionella team nära patienten, med läkare, sjuksköterskor, skötare, arbetsterapeut, kurator och psykolog. Avdelningen har långtidsvård för patienter med speciella omvårdnadsbehov. Fokus på stöd i vardagen och social träning i samverkan med andra samhällsorgan. Vi erbjuder ett meningsfullt arbete där du gör skillnad varje dag och är en viktig del inom psykiatrin och för patienterna. Vi har en hälsofrämjande arbetsplats som värnar om god arbetsmiljö. Som anställd inom Region Värmland finns det möjlighet till friskvårdstimme, flextid, friskvårdsbidrag och man har även tillgång till gym i regionens lokaler. Dina arbetsuppgifter Som sjuksköterska har du en viktig roll i teamet runt den enskilde patienten. Rollen växlar mellan observation, bedömning till behandlingsinriktade arbetsuppgifter. Du förväntas leda och fördela det dagliga omvårdnadsarbetet. Arbetet ställer krav på initiativrikedom, flexibilitet och förmåga att arbeta självständigt inom ramen för lagrummet. Du uppmärksammar och formulerar patientens behov inom psykiatrisk omvårdnad. Som sjuksköterska på avdelning 45 är du anställd på Vuxenpsykiatrin Karlstad, du arbetar dag- och kvällspass och har en viktig roll i att planera, strukturera och följa upp vården. Dina kunskaper och kompetenser  Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska. Det är meriterande om du är utbildad psykiatrisjuksköterska eller har tidigare erfarenhet av arbete inom vård och omsorg samt psykiatrisk omvårdnad. Som person har du lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter. Vi ser också att du är trygg, stabil och har god självinsikt i pressade situationer. Vi ser att du arbetar bra med andra människor där du lyssnar och kommunicerar väl och skapar goda relationer till kollegor och patienter. Du planerar, organiserar och prioriterar ditt arbete på ett effektivt sätt samt att du skapar engagemang och delaktighet för att nå gemensamma mål. B-körkort är ett krav då resor i tjänsten förekommer. Om Region Värmland Vi är till för att alla som bor här ska må bra och för att vår region ska vara attraktiv och konkurrenskraftig. Vi gör skillnad inom hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, regional utveckling och kultur och bildning. Vi möter människor i livets största stunder och i alla de där vardagsögonblicken där emellan. Vår vision är livskvalitet i världsklass. Läs mer om hur det är att https://regionvarmland.se/regionvarmland/jobb-utbildning--forskning/jobba-med-oss/vara-formaner, och följ oss på sociala medier.  Vill du också jobba för alla i Värmland? Välkommen med din ansökan.  Övrigt I samband med eventuell anställning kan vi komma att be dig som sökande att lämna ett utdrag ur polisens belastningsregister. Inför anställning inom psykiatrisk vård, vård av funktionshindrade, vård av barn eller ungdomar gör arbetsgivaren en kontroll i polisens misstanke och belastningsregister. Ett utslag i detta register kan komma att påverka din möjlighet till anställning. Har du skyddad identitet och vill göra en ansökan ber vi dig att kontakta Kompetensförsörjningsenhet HR via Regionens växel 010-831 50 00. Då får du hjälp att lämna in din ansökan utan att den hanteras i Varbi. Tänk på att endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Inför rekryteringsarbetet har Region Värmland tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

2 juli 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Pizzabagare/Pizzabaker
iWork AB
Pizzabagare m.fl.

Pizzeria Tre kronor AB söker en pizzabagare. Arbetet innebär sedvanliga arbetsuppgifter inom restaurang och pizzeria där du bakar pizza bröd och andra rätter. Vi söker dig som är stresstålig, målmedveten och kan arbeta i tempo. Vi kommer att lägga stor vikt på dina personliga egenskaper då det är viktigt att du passar in i vår verksamhet och bland övriga personal. Välkommen att ansöka till vår epost!

2 juli 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Stall- och hästskötare till Karlstads Ridklubb
Karlstads Ridklubb
Uppfödare och skötare av lantbrukets husdjur

Karlstads Ridklubb är en ideell förening med cirka 450 medlemmar. Vi har ett brett utbud av aktiviteter från nybörjare till ryttare på elitnivå. Vi arbetar hela tiden för att ha utbildade hästar och ponnyer som håller en hög kvalitet. Vi erbjuder lektionsridning, barnridning, frukostridning, kvalitetsträning på alla nivåer samt skollovsaktiviteter, barnkalas mm. Vi arbetar också med individanpassad ridning för personer med funktionsvariationer. Vi strävar efter att vara ett föredöme för bra bemötande gentemot medlemmar, personal och tävlande, hålla hög kvalitet och säkerhet på träningar, aktiviteter och tävlingar och ha en god miljö både inomhus och utomhus. Vår målsättning är att alla medlemmar och alla som besöker vår anläggning ska känna sig välkomna och trivas hos oss. Ridskolan och anläggningen är kvalitetsmärkt av Svenska Ridsportförbundet och föreningen är certifierad av Karlstads kommun som Trygg förening för alla. Stall- och hästskötare till Karlstads Ridklubb Är du en ansvarstagande och hästvan person med god fysik och ett intresse för att arbeta i en aktiv stallmiljö? Då kan du vara den vi söker! Vi söker en stall- och hästskötare till vår anläggning i Karlstad. Tjänsten är på cirka 80 % och innebär främst arbete dagtid under vardagar men visst arbete kan även förekomma under kvällstid och helger. Arbetsuppgifter: Daglig skötsel av hästar (fodring, mockning, utsläpp/insläpp, m.m.). Underhåll och skötsel av stall och anläggning inklusive enklare reparationer. Samarbete med övrig personal och ideella krafter i föreningen Övrigt förekommande arbete utifrån verksamhetens behov. Vi söker dig som: Har god hästvana och känner dig trygg i stallmiljö. Har god fysik – då arbetet är fysiskt krävande. Är händig och kan utföra enklare underhållsarbete. Är ansvarstagande, strukturerad och flexibel. Trivs med att arbeta såväl självständigt som i nära samarbete med andra. Har B-körkort då arbetet kräver att man kan köra exempelvis traktor och fyrhjuling. Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper utifrån vad vi bedömer att vår förening behöver. Intresserad? Skicka din ansökan med CV och en personlig presentation till [email protected]. Sista ansökningsdag är 20/7 men urval och intervjuer kommer ske löpande och anställning kan ske innan sista ansökningsdag så vänta inte med att skicka din ansökan. Har du frågor eller vill veta mer så kontakta gärna föreningens ordförande Madelén Svärd på telefonnummer 0736-49 98 31.

2 juli 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Utvecklingskoordinator
Karlstads kommun
Lednings- och organisationsutvecklare

Beskrivning Utvecklingskoordinatorns uppdrag är att skapa förutsättningar för gemensam verksamhetsutveckling med digitala förtecken mellan ingående parter i Drifts-och servicenämnden. Det kan specifikt handla om upphandlingar där parterna behöver en gemensam juridisk person. Vi ser mer och mer också behovet av att nämnden axlar rollen som en gemensam kunskapsplattform för att stärka och utveckla digitaliseringen i Värmland. Som utvecklingskoordinator innebär det bland annat att du fångar upp och kartlägger nuvarande och framtida behov av samverkan genom att arbeta aktivt med omvärldsbevakning och genom kontinuerlig kontakt med de etablerade chefsnätverken i Värmland. I samverkan med de olika kommunernas respektive verksamheter skapar du goda förutsättningar för nya samverkansformer och underlättar för att nya samverkansområden etableras där behov uppstår. Ett sådant område är exempelvis inom välfärdsteknik där ett länsgemensamt projekt har etablerats för att stärka samverkan mellan de värmländska kommunerna och Region Värmland. Utvecklingskoordinatorn har ett särskilt ansvar som projektledare för satsningen. I rollen ingår också visst utredningsarbete samt att administrera nämndens verksamhet både strategiskt i form av verksamhetsplanering och nämndplan men också operativt med kallelser och protokoll.  Som medarbetare på avdelningen på digital utveckling och innovation har du nära till både medarbetare och kompetens inom digitaliseringsområdet som stöd i arbetet framåt liksom övrig kompetens som finns på Kommunledningskontoret, bland annat inom upphandling och juridik.   Kvalifikationer Vi söker dig som:  - Har akademisk examen med inriktning systemvetenskap, samhällsvetenskap, ekonomi, juridik eller annan utbildning som arbetsgivaren finner lämplig.   - Har arbetslivserfarenhet inom digitaliseringsområdet  - Erfarenhet från projektledning och upphandling  Det är meriterande om du har:  - Arbetslivserfarenhet från offentlig sektor  - Erfarenhet från utveckling av verksamhetsprocesser  - Erfarenhet av administrativt arbete och nämndadministration  - Förståelse för en politiskt styrd organisation, gärna med erfarenhet av att arbeta nära förtroendevalda  För att trivas och lyckas i rollen behöver du ha en mycket god samarbetsförmåga och du är van att driva olika former av samverkansprocesser och att facilitera möten. Vidare är du lyhörd och har förmåga att röra dig mellan det strategiska och det operativa i det dagliga arbetet. Att du kan samordna olika initiativ, ansvara för tidplaner och löpande informera din omgivning kommer att vara viktigt och vi lägger stor vikt vid organisatorisk, social och kommunikativ förmåga. Du är nyfiken och tycker om att skapa kontakter och nätverk. Du har ett eget driv och förmåga att initiera samarbete med olika kompetenser och människor för att komma framåt och i mål med olika arbetsuppgifter.   Vi kommer att lägga stor vikt vid din personliga lämplighet.   Tjänsten innebär resor i Värmland.   Om Karlstads kommun Kommunledningskontoret, som är den förvaltning som du kommer att tillhöra, arbetar med att leda, utveckla, styra, stödja och följa upp verksamheten i koncernen Karlstads kommun. Allt för en bra utveckling för oss som redan lever och bor här och för framtida Karlstadsbor. Vi är cirka 220 medarbetare som tillsammans fokuserar på strategisk och hållbar tillväxt, ofta i samverkan med näringsliv och andra delar av samhället. Vi arbetar bland annat med ekonomi, juridik, upphandling, HR, kommunikation och IT. Vill du vara med och skapa framtidens Karlstad? Hos oss i koncernen Karlstads kommun kan du göra skillnad på riktigt. Här är varje medarbetare en viktig del i helheten och tillsammans hjälps vi åt att förverkliga vår vision om "Ett bättre liv i Solstaden". Kom och väx med oss! Övrig information För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och förenkla kommunikationen med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Har du skyddade personuppgifter ska du inte registrera dina ansökningshandlingar i vårt rekryteringssystem och inte heller skicka in dem via e-post. Vänd dig istället till kommunens växel 054-540 00 00 för vidare hantering.

2 juli 2025
Sista ansökan:
20 augusti 2025
Upphandlare
Karlstads kommun
Inköpare och upphandlare

Beskrivning Kommunledningskontoret söker nu en upphandlare till inköpsavdelningen, där vi för närvarande är 16 medarbetare inklusive inköpschef. Vår inköpsavdelning spelar en central roll i den strategiska utvecklingen av kommunkoncernens inköps- och upphandlingsprocesser. Vi ansvarar för upphandling, uppföljning, utvärdering samt utveckling av kommunens inköp i enlighet med gällande policy och riktlinjer. Vårt mål är att säkerställa att kommunen gör bra affärer och att koncernens inköp bidrar effektivt till kommunkoncernens övergripande måluppfyllelse. Inköpsavdelningen möter både specifika och gemensamma upphandlingsbehov och stödjer nämnder och bolag i inköps- och upphandlingsfrågor. Dessutom har vi ett samarbete med andra Värmlandskommuner och Region Värmland. Välfungerande offentliga inköp är en av nycklarna för att möta det offentliga Sveriges samhällsutmaningar. Koncernen Karlstads kommun köper varje år in varor, tjänster och entreprenader för ca 3,3 miljarder kronor och vi arbetar för att bli en modern inköpsorganisation i framkant. Vi befinner oss i inledningen av införandet av kategoristyrt inköp. Som upphandlare är du med och bidrar till utvecklingen av inköpsorganisationen och du kommer till en arbetsplats där vi i hög grad arbetar tillsammans för gemensam utveckling. Vi stöttar varandra med våra olika kompetenser och erfarenheter för att leverera hög kvalitet, må bra och ha roligt på jobbet. Arbetsuppgifter Som upphandlare agerar du både självständigt och i grupp och dina arbetsuppgifter består i huvudsak av att som projektledare ansvara för planering och genomförande av upphandlingar inom olika varu- och tjänsteområden. Dina upphandlingar anpassas utifrån verksamhetens behov, näringslivets möjligheter och kommunens övergripande mål. Arbetet innebär mycket samarbete med de förvaltningar och bolag som ingår i Karlstads kommuns koncern. Du skräddarsyr processen efter behov och gör alltifrån behovs- och marknadsanalyser, nyttjar lagstiftningen som ett verktyg för goda affärer, omhändertar upphandlingens formella delar samt deltar vid implementering och uppföljning av avtal. Som stöd för att lyckas i din roll har du kollegor som är experter inom upphandling, analys, uppföljning, hållbarhet, juridik, och e-handel. Kvalifikationer Vi söker dig som har erfarenhet av inköp inom offentlig eller privat sektor. Du har akademisk utbildning eller genomförd yrkeshögskoleutbildning som arbetsgivaren bedömer som relevant för uppdraget alternativt motsvarande kvalifikationer som arbetsgivaren bedömer som likvärdiga. Du har även ett starkt intresse av att arbeta med goda affärer i en process som bygger på ett agilt och tillitsbaserat arbetssätt med skräddarsydda lösningar efter specifika behov. Det är meriterande om du har några års erfarenhet av att självständigt leda upphandlings- eller inköpsprojekt. Du är van vid att hantera många kontakter, är kommunikativ och uttrycker dig väl i både tal och skrift. Du har en god pedagogisk förmåga och förståelse för människors olika förutsättningar att ta till sig kunskap. Vidare har du en god samarbetsförmåga med förmåga att motivera och engagera. Dessutom tar du initiativ och sätter i gång aktiviteter för att uppnå resultat samt har förmåga till helhetssyn och att se frågor i ett större perspektiv. Du är nyfiken på hur AI kan bidra till ökad effektivitet i såväl ditt eget arbete som i den offentliga affären i stort. Du vill utvecklas som yrkesperson och vara delaktig i utvecklingen av Karlstads kommuns inköpsorganisation. Vi ser fram emot din ansökan! Intervjuer kan komma att påbörjas innan ansökningstiden gått ut, så vänta inte med din ansökan! Om Karlstads kommun Kommunledningskontoret, som är den förvaltning som du kommer att tillhöra, arbetar med att leda, utveckla, styra, stödja och följa upp verksamheten i koncernen Karlstads kommun. Allt för en bra utveckling för oss som redan lever och bor här och för framtida Karlstadsbor. Vi är cirka 220 medarbetare som tillsammans fokuserar på strategisk och hållbar tillväxt, ofta i samverkan med näringsliv och andra delar av samhället. Vi arbetar bland annat med ekonomi, juridik, upphandling, HR, kommunikation och IT. Vill du vara med och skapa framtidens Karlstad? Hos oss i koncernen Karlstads kommun kan du göra skillnad på riktigt. Här är varje medarbetare en viktig del i helheten och tillsammans hjälps vi åt att förverkliga vår vision om "Ett bättre liv i Solstaden". Kom och väx med oss! Övrig information För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och förenkla kommunikationen med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Har du skyddade personuppgifter ska du inte registrera dina ansökningshandlingar i vårt rekryteringssystem och inte heller skicka in dem via e-post. Vänd dig istället till kommunens växel 054-540 00 00 för vidare hantering.

2 juli 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Köksbiträde
Ogima AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Pizzabutik Amigo ligger i Arvika och serverar pizza, kebab, hamburgare och sallader, vi har även drive-in och onlineförsäljning. Du kommer att arbeta med de flesta förekommande uppgifterna i restaurangen som till exempel förbereda sallader och hamburgare, servering, disk, städning med mera. Du som söker bör vara serviceinriktad, självgående och kan ta egna initiativ. Tjänsten är på heltid men även deltid är ett alternativ.

2 juli 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Konsultchef
Knightec Group AB
Försäljnings- och marknadschefer

Därför är detta jobb för dig Till vårt kontor i Karlstad söker vi nu efter en affärsdriven och framåtlutad konsultchef. På Knightec Group är vi omtänksamma, vågar utmana och driver bolaget framåt tillsammans. Du drivs av att få leda och inspirera andra samt att utveckla affärer med kvalitativa leveranser. I Karlstad erbjuder våra kunder kompetens och tjänster inom teknik-segmentet med fokus på projektledning, produktutveckling, produktionsutveckling, kvalitetsledning och processutveckling. Detta har resulterat i att vi genom åren har etablerat starka kundrelationer inom bl.a försvars-, process- och läkemedelsindustrin i regionen. Du kommer att arbeta inom vårt affärsområde Hardware & Design där vi kombinerar bred ingenjörskompetens med djup specialistkunskap och ett användarcentrerat förhållningssätt – för att utveckla fysiska produkter och digitala upplevelser hela vägen från koncept till storskalig produktion.  Arbetsuppgifter Rollen som konsultchef är rolig och utmanande. Du ansvarar för försäljning och resultat såväl som personal och utvecklingen av avdelningen. Rollen innebär att du arbetar med helheten; försäljning, ledarskap, strategi och ekonomi.  Som konsultchef i Karlstad blir också en del av regionens ledningsgrupp. Här blir du en del av ett starkt team där vi på daglig basis utmanar och stöttar varandra för att tillsammans göra verklig skillnad. Kvalifikationer Vi söker dig som gillar att arbeta med människor och försäljning i ett högt tempo. Du har några års erfarenhet som chef från ingenjörs- och/eller konsultbranschen där du haft såväl personal- som kund- och säljansvar. Det är starkt meriterande om du också har ett brett kontaktnät i regionen. Som person är du positiv och brinner för att bygga en stark kultur och utveckla goda relationer.  En spännande resa med Knightec Group Semcon och Knightec har gått samman som Knightec Group. Tillsammans bildar vi Norra Europas ledande strategiska partner inom produkt- och digital tjänsteutveckling – hur häftigt är inte det? Med en unik kombination av tvärfunktionell expertis och en holistisk förståelse för affärer hjälper vi våra kunder att förverkliga sina strategier – från idé till färdig lösning. På Knightec Group finns kompetensen, attityden och drivkraften som krävs för att anta de mest utmanande och innovativa projekten. För våra medarbetare innebär detta fantastiska möjligheter att vara med och forma framtiden genom att utveckla Knightec Group lokalt. Här får du inte bara utvecklas och växa, utan också bli en del av något större. Låter det som platsen för dig? Häng med på en spännande resa! Praktisk information Detta är en tillsvidareanställning, placerad på vårt kontor i Karlstad, Gräsdalsgatan 3. Resor i tjänsten kan förekomma till våra kunder. Startdatum är så snart som möjligt eller enligt överenskommelse. Skicka in din ansökan så snart som möjligt, men senast 2025-08-24. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Markus Holmberg, Regional Manager. Observera att vi, på grund av GDPR, endast tar emot ansökningar via vår karriärsida. Vi ser fram emot att höra från dig!

2 juli 2025
Sista ansökan:
24 augusti 2025
Personlig assistent sökes till man i Sunne!
Omsorg Assistans 1 AB
Personliga assistenter

Ser du fram emot att vara en viktig person i en annan människas liv och samtidigt bli en del av vårt stödjande team? Jag är en 58-årig man som söker en personlig assistent som stöd i min vardag. Hos mig kommer du att hjälpa till med förflyttningar, matlagning, personlig hygien samt bistå med grundläggande behov och säkerställa att jag känner mig trygg och i centrum. Jag söker nu dig som vill vara en viktig och långsiktig del av min vardag och hjälpa mig att leva ett rikt liv. Som assistent hos mig kommer du att stötta mig i mina dagliga aktiviteter. Vem är du? Jag söker en kvinnlig assistent som är över 35 år och har ett stort hjärta, hög arbetsmoral och som verkligen brinner för att arbeta med människor. Det är meriterande om du tidigare har arbetat som personlig assistent, men inget krav. Som personlig assistent hos mig är det viktigt att du: Har en god fysik då arbetet ibland är fysiskt krävande. Är ansvarstagande, punktlig och har en god empatisk förmåga. Är glad och har en bra samarbetsförmåga samt god social förmåga för att skapa en    positiv arbetsmiljö tillsammans med kollegor. Goda kunskaper i svenska språket, i både tal och skrift. Om mig Jag har ett stort motorintresse och tycker om att meka med mina mopeder samt att tillverka egna lampor. Jag har en hund, så det är viktigt att du inte är allergisk eller hundrädd. Vad du kan förvänta dig av jobbet Hos vår kund får du en meningsfull arbetsplats där ni tillsammans skapar en trivsam och trygg miljö. Här får du möjligheten att göra stor skillnad i en annan människas vardag. Ser du fram emot att spela en viktig roll i en medmänniskas liv och samtidigt växa professionellt? Då ser vi fram emot att höra från dig! Tjänstgöringsgrad: deltid/vid behov Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse, löper så länge assistansuppdraget varar. Vilka är vi? Omsorg Assistans är ett assistansbolag med huvudkontor i Eskilstuna men våra kunderna finns över hela Sverige. Målsättningen är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans. Vår värdegrund är engagemang, lyhördhet och tillgänglighet. Att vara anställd hos oss innebär en trygghet genom kollektivavtal, marknadsmässig lön, pension, försäkringsskydd och friskvårdsbidrag. Vi begär alltid ett utdrag ur polisens belastningsregister. Vänligen kontakta oss för mer information.

2 juli 2025
Sista ansökan:
29 november 2025
Personlig assistent till man i Charlottenberg, schemarad 68%. Start omgåend
Rullarnas Personliga Assistans AB
Personliga assistenter

Vi söker nu en personlig assistent på 66% med start omgående till en en man i Charlottenberg.   Vi letar efter en engagerad och ansvarsfull person som kan hjälpa till att stödja och underlätta vardagen för vår uppdragsgivare. Du kommer att ansvara för olika uppgifter som att assistera vid personlig hygien, hjälpa till vid måltider och utföra dagliga sysslor i hemmet.    Vi ser gärna att du delar vår uppdragsgivares intressen för jakt, fiske, motorsport och skruva i garaget men det är inget krav för att söka tjänsten. Det viktigaste är att du är lyhörd och kan anpassa dig till olika situationer. Vi ser också gärna att du har en god förmåga att kommunicera och kan arbeta självständigt.   Arbetstiden innefattar både sovande jour och dagpass, både vardagar och helger. Detta ger dig flexibilitet i ditt schema och möjlighet att ha en balans mellan arbete och privatliv. Vi välkomnar både manliga och kvinnliga sökande att ansöka.    Körkort och tillgång till egen bil då det behövs för att ta sig till arbetsplatsen. Hund finns i hemmet.    Vi erbjuder dig en spännande möjlighet att arbeta som personlig assistent och göra en verklig skillnad i någons liv. Om du är intresserad av att bli en del av vårt team så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag.      Rullarnas är lokalt förankrade med kontor i Torsby sedan 2004 och i Karlstad sedan 2014 men verkar över hela Sverige. Ca 65 assistansberättigade har valt Rullarnas som utförare och verksamheten har totalt ca 350 anställda. Rullarnas har sedan 2011 tillstånd av IVO, Inspektionen för Vård och Omsorg, att utföra personlig assistans. Rullarnas mål är att ge både uppdragsgivaren och personal bästa möjliga förutsättningar för att känna sig trygga i sina roller. Rullarnas vision är att erbjuda fler uppdragsgivare personlig assistans av hög kvalitet där de personliga assistenternas kompetens och utveckling är högt prioriterad. Rullarnas ska anordna personlig assistans enligt LSS intentioner och vara måna om att utföra en assistans med högsta kvalitet och alltid respektera uppdragsgivarens önskemål och assistenternas anställningsförhållanden. Krav: Körkort: * B (Personbil) Tillgång till: * Personbil

2 juli 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025