With a pioneering technology-leading offering, Hitachi Energy’s Power Quality Solutions support the green energy transition with solutions that bring resilience, stability and increased capacity to the power grid. As a result, more renewable energy sources can be integrated, environmental impacts minimized and lower the risk of disruption in the grid. At Hitachi Energy, we value our people as our greatest asset, as we leverage diverse thoughts, backgrounds, and experiences to foster a culture of innovation and collaboration. With our skilled and global project teams, we are there to support our customers worldwide to meet their sustainable goals, paving the way for a more sustainable, flexible, and secure energy system. Join our team! How you´ll make an impact Your main mission will be to supervise Power quality (FACTS) installations on site Manage and guide subcontractors to ensure completion of all installation activities efficiently and cost-effectively, in accordance with contract specifications, quality standards, and safety requirements Contribute to planning and implementation of installation activities Coordinate the installation activities with the Site Manager You will also coordinate with engineering office to assure needed documentation is used at site during execution and provide mark-ups for as-built project documentation Maintain good relationships to internal and external suppliers Actively contribute to process improvements and proactively take measures to increase the efficiency of on-site activities Living Hitachi Energy’s core values of safety and integrity, which means taking responsibility for your own actions while caring for your colleagues and the business Your background You have a technical education, preferably with a degree in Mechanical or Electrical Engineering. Or have acquired previous experience in electrical- or mechanical installation works in large scale projects Experience of installation supervision is advantageous Previous experience from HVDC, FACTS or Substation projects are preferred Willingness for national and international worldwide assignments with up to 80 % travel time Flexible, resilient and communicative team player Proficiency in English and Swedish is must, written and spoken alike What we offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Mentor to support you throughout onboard phase Various trainings and education supporting employee development Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks More about us Are you ready for a new exciting challenge? Does the above description sound like you? Welcome to apply! Applications will be reviewed on an ongoing basis, so don’t delay – apply today! More information: Recruiting Manager Alexandra Nivelleau, [email protected], will answer your questions about the position. Union representatives - Unionen: Karin Ulvemark, +46 107-38 51 42 or Ingrid Rinaldo, +46 107-38 58 19; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43; Sveriges Ingenjörer: Nawzad Rashid, +46 107-38 91 48. All other questions can be directed to Talent Partner Carina Riström +46 76 782 43 02.
VÅRT ERBJUDANDE Pema Partner är ett fullserviceföretag inom anläggnings- och fastighetstjänster. Vi skapar hållbar nytta via fyra verksamhetsområden: Energieffektivisering, Fastighetsförvaltning, Arenaservice och Utemiljö. Med lång erfarenhet, expertkompetens, engagerade medarbetare och modern maskinpark bidrar vi till attraktiva fastighetsbestånd och tydlig affärsnytta för våra kunder. Vi söker nu en serviceinriktad och driven elektriker till vårt uppdrag i Västerås Vi växer och är nu i behov av en elektriker. I tjänsten ingår mycket eget ansvar och nära kontakt med övriga medarbetare och våra kunder. Vi söker nu dig som vill jobba i en utvecklande miljö med stor variation i arbetsuppgifter. Tjänsten har placeringsort i Västerås. Som person bör du vara noggrann, initiativtagande, ansvarsfull samt ha kvalitetskänsla och god samarbetsförmåga. I ditt arbete träffar du många människor så det krävs att du är serviceinriktad och har ett öppet och utåtriktat förhållningssätt. Eftersom vi är ett sammansvetsat gäng har varje individ ett ansvar för stämningen på arbetsplatsen så därför bör du som söker vara social, engagerad och trivas med att träffa nya människor i din arbetsroll. ARBETSBESKRIVNING Du kommer bland annat jobba med: Underhåll och reparation av elektriska system i fastigheter Felsökning och reparation av elektriska system Installation av ny teknisk utrustning Andra aktiviteter för att säkerställa en stabil och effektiv drift Man kommer samarbeta väldigt nära våra tekniker och även bistå organisationen med problemlösning och felsökning. Det är ett stort plus om du i tillägg kan en del om styr och reglerteknik. Hos oss erbjuds du ett givande och utvecklande arbete där fokus är att bistå våra kunder på bästa möjliga sätt. DINA KVALIFIKATIONER Du skall vara mycket praktiskt lagd och ha goda kunskaper i fastighets- och anläggningsunderhåll. El- eller styr/reglerutbildning är en merit. Har du även erfarenhet inom SBA och som anläggningsskötare är det ett stort plus! Vi ser gärna att du har arbetslivserfarenhet från arbete av tekniskt inre- som yttre underhåll av fastigheter samt att du tycker om att arbeta i team. Ska ha minst ett par års erfarenhet inom detta yrke. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper så som engagerad, pålitlig och stor samarbetsförmåga med kundfokus. B-körkort är ett krav. MERITERANDE El- eller styr/reglerutbildning Erfarenhet inom SBA och som anläggningsskötare OM OSS Job&Talent tillhandahåller en digital plattform med målet att förändra arbetsmarknaden och göra den mer effektiv och rättvis. Vi är ett globalt företag som tillhandahåller tio-tusentals medarbetare till kunder som Amazon, Uber, Santander, och H&M från våra kontor i Storbritannien, Frankrike, Spanien, Tyskland, Portugal, Mexiko, Colombia och Sverige. Job&Talent är en av Sveriges största bemanningsföretag inom vår sektor, och vi specialiserar oss inom lager och logistik samt industri och verkstad. ANSÖKAN Tjänsten är heltid, tillsvidare med 6 månaders provanställning med placeringsort i Västerås. Tillträde: Enligt överenskommelse Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan via vårt formulär nedan och bifoga CV samt personligt brev. Vi hanterar inte ansökningar via e-post eller telefon. Urval sker löpande, så vänta inte – ansök idag! Varmt välkommen med din ansökan!
Om tjänsten Som Projektledare ansvarar du för leveransprojekt av ställverk och kontrollskåp. Från det att en beställning kommer in till att projektet är genomfört, driver du arbetet tillsammans med ett internt team av konstruktörer och experter. Rollen kombinerar både tekniska och kommersiella delar – perfekt för dig som trivs med att vara spindeln i nätet! Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader där du jobbar som konsult via Wrknest på uppdrag ute hos vår kund. Det finns stor chans till förlängning och långsiktighet hos vår kund. Dina framtida arbetsuppgifter Du leder 5-10 projekt parallellt och säkerställer att leveranser sker enligt tidplan, budget och kundens önskemål. Du arbetar nära både interna och externa intressenter och har en nyckelroll i att driva projekten framåt. Exempel på arbetsuppgifter: Ansvara för projekt från start till leverans. Sätta tidsplaner och budget samt säkerställa att detta hålls. Hantera ekonomi och uppföljning i SAP. Fungera som teknisk och kommersiell kontaktperson gentemot kund. Samarbeta med konstruktörer och produktion för att säkerställa leveranskvalitet. Koordinera och säkerställa att certifikat och dokumentation är i ordning. I vissa fall ansvara för siteinstallation med hjälp av underentreprenörer. Vi söker dig som För att lyckas i rollen tror vi att du har erfarenhet inom elkraft eller industriell verksamhet. Du har en teknisk bakgrund och trivs i en roll där du kombinerar kunddialog och teknik. Vi ser det självklart som meriterande om du har tidigare erfarenhet av projektledning inom elkraft, men detta är inget krav för rollen. Vi ser gärna att du har: Erfarenhet av arbete i projektbaserad verksamhet. Teknisk bakgrund inom el, elkraft eller industri. God struktur och förmåga att hantera flera projekt parallellt. Flytande svenska och engelska i tal och skrift. Som person är du lösningsorienterad, kommunikativ och har förmågan att hålla många bollar i luften. Du är strukturerad och drivs av att ta ansvar i dina projekt. Övrig information Start: Så snart som möjligt, med hänsyn till uppsägningstid. Plats: Västerås. Omfattning: Heltid. Anställningsform: Konsultuppdrag på 6 månader via Wrknest, med mycket goda chanser till förlängning. Om kunden Företaget är en ledande aktör inom elektrifiering och levererar innovativa lösningar inom elkraft. Du blir en del av ett engagerat team av projektledare och tekniska experter, där samarbete och kunskapsutbyte är en naturlig del av vardagen. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se. Låter detta som en roll för dig? Skicka in din ansökan redan idag!
The opportunity As a BIM Specialist, you will assess architectural, structural, and mechanical design models. You will check the quality and accuracy of the models, extract quantities, identify and resolve clashes, analyze costs, and develop documentation and representations. You will also be required to construct and maintain 3D/4D/5D/6D Building Information Models on occasion. Because this is a global position, you will be working with colleagues, clients, suppliers, and subcontractors from all over the world. It is critical that you work well as part of a team and understand how to communicate effectively and clearly. BIM is still a developing matter, and it is critical to maintain an instructional approach to ensure that everyone is on the same page. How you'll make an impact Lead project BIM and Model Coordination meetings: spatial coordination of disciplines, gathering all discipline BIM models including civil and performing coordination tasks Conduct 3D BIM design reviews, clash-detection and conflict resolution Manage and assist in the coordination efforts of all parties involved in the project including owners, architects/engineers, consultants, sub-contractors Derive BIM modeling requirements and guidelines from contract requirements and for BIM use throughout the lifecycle Support project team by managing and creating content library files and templates, creating and enforcing standards and evaluating project models. Act as the main point of contact for BIM technology and any related issues between the construction managers, subcontractors, owners, design team, and others as required Aid in the preparation and revisions of project budgets, estimates, and construction schedules Liaison with clients and other consultants regarding BIM standards/processes, and document project BIM standards/processes for distribution to the project team. Your background You have a strong mindset and are able to lead large scale coordination meetings Good knowledge of BIM related platforms such as BIM360/Autodesk Construction Cloud and thorough understanding of BIM processes and global BIM standards Minimum of a Bachelor’s Degree within a related field Experience in 3D Modeling in the relevant tools and experience from BIM, Model and Data coordination. Preferably experience from Revit Architecture, Revit MEP, Autocad and Autocad MEP and Navisworks Fluency in English and strong analytical skills, excellent writing, and communication skills with experience of C-level business discussions What we offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Mentor to support you throughout onboard phase Various trainings and education supporting employee development Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks More about us In this role, you can work from either Ludvika or Västerås in Sweden, and we also provide flexible work-from-home possibilities. We want to hear from you if you are passionate about BIM and the energy sector and are searching for a challenging and rewarding career, so we encourage you to apply even if you don't meet all of the requirements. Recruiting Manager Rohit Dahiya, [email protected] will be happy to answer your questions regarding this position. Union representatives - Sveriges Ingenjörer: Mikael Hjort, +46 107-38 29 86; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43; Unionen: Fredrik Holmgren, +46 107-38 21 85. All other questions should be directed to Talent Partner Nicole Bergman, [email protected].
Inför vår däcksäsong 2025 söker vi däckskiftare. Arbetsuppgifterna kommer främst att innebära hjulskifte, däckmontering, däckbalansering, och att köra in och ut kundernas bilar från verkstaden. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att jobba som däckskiftare och trivs med ett högt arbetstempo. Du ska vara en lagspelare som inte är rädd för att ta i när det krävs. Arbetet ställer höga krav på noggrannhet och struktur, säkerhet är prio ett. Varmt välkommen med din ansökan!
The opportunity We are seeking individuals to join our global best-in-class Cybersecurity team, working with local businesses and country management teams to deliver global services and support in maintaining local compliance. As a Regional Cybersecurity Manager, you will be responsible for protecting sensitive data and systems. Your duties will include analyzing potential security threats, implementing security measures, and ensuring compliance with industry standards and regulations. You will collaborate with other Cybersecurity and IT professionals to identify vulnerabilities and develop strategic plans to mitigate risks. Additionally, you will support regular security audits, provide training for staff on cybersecurity best practices, and respond promptly to any security incidents. “A few reasons why we think that you should apply, an opportunity to Develop cutting-edge skills, address various challenges and to connect with global experts. - Sebastian Roth, Head of Cybersecurity Outreach & Awareness” Advance your career by applying now! How you’ll make an impact Enhanced collaboration between cross country cyber security teams Improved efficiency of regional information security projects Increased customer trust and satisfaction through robust security measures Develop innovative cyber security solutions tailored to local threats Expanded security coverage within the region Optimized security processes for regional operations Your background Bachelor's degree in Information Technology or Computer Science 5+ years of experience in IT, information security or cybersecurity Certifications such as CISSP, CISM, or CEH Knowledge of various security standards and frameworks (e.g., ISO 27001, NIST) Proficiency in cybersecurity tools and technologies Strong analytical and problem-solving skills What we offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Mentor to support you throughout onboard phase Various trainings and education supporting employee development Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks More about us Are you ready for a new exciting challenge? Does the above description sound like you? Applications will be reviewed on an ongoing basis, so don’t delay – apply today! Recruiting Manager Sebastian Roth, [email protected] will answer your questions about the position. Union representatives - Sveriges Ingenjörer: Bo Westman, +46 107-38 38 04; Unionen: Karin Ulvemark, +46 107-38 51 42; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43. All other questions can be directed to Talent Acquisition Partner Fredrik Söder, [email protected]
Vill du arbeta i en dynamisk roll där du är nyckelpersonen mellan kund och företag? Då kan detta vara rollen för dig! Om rollen: Vi söker en Service Coordinator till vår kund i Västerås. I denna roll ansvarar du för att koordinera servicearbeten på plats och säkerställa att de uppfyller både företagets och kundens krav, standarder och rutiner. Du kommer att vara den primära kontaktpersonen för kunden under genomförandet av serviceuppdrag och ha en central roll i att bygga och underhålla starka kundrelationer. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Koordinera servicearbete och säkerställa att det utförs enligt gällande riktlinjer. Vara kundens huvudkontakt under pågående servicejobb. Hantera kundförfrågningar och säkerställa tydlig och kontinuerlig kommunikation. Bygga och upprätthålla hållbara kundrelationer. Vi söker dig som har: Erfarenhet av att arbeta med MS Office. Erfarenhet av SAP är en stor fördel. Förståelse och erfarenhet av projektleveranser är meriterande. Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Startdatum: 17 mars 2025 Slutdatum: 31 augusti 2025 Placeringsort: Västerås Arbetsbelastning: 100% Är du redo för en spännande utmaning? Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig!
ArbetsuppgifterSom Innesäljare hos vår kund kommer du, tillsammans med dina kollegor, att bli en expert på att leverera konkurrenskraftiga erbjudanden av produkter och lösningar till deras kunder. Du kommer att hantera tekniska och prismässiga frågeställningar, anbud och order, samt arbeta direkt mot deras kunder och som stöd för utesäljarna. Du säkerställer att offerter och anbud skapas i rätt tid och på ett korrekt sätt genom nära samarbete med berörda parter och tillsammans med dina kollegor levererar du effektiva offert- och orderrelaterade lösningar till deras kunder. Du bidrar till en effektiv och positiv kundrelation under hela försäljningsprocessen genom att löpande arbeta med uppföljningar gentemot kund för att säkra en hög kundnöjdhet och leveranssäkerhet. Du har oftast kontakt med deras kunder via telefon eller mail, men du kommer även att få åka ut på kundbesök tillsammans med utesäljarna för att förbättra samarbetet och kundnöjdheten. Dessutom bidrar du till ständig utveckling av arbetsrutiner och processer. Kvalifikationer Du har drygt 2 års erfarenhet av liknande roll och arbetsuppgifter sedan tidigare. Vi ser gärna att du har en eftergymnasial teknisk utbildning, men det viktigaste är att du har en bred allmänteknisk kunskap och god teknisk förståelse. Du är duktig på att kommunicera och du uttrycker dig väl på både svenska och engelska i tal och skrift. Du har erfarenhet av att ta fullt ansvar för dina kundärenden, från offert till leverans. Personliga egenskaper Som person är du en lösnings- och målfokuserad teamspelare som med ett strukturerat arbetssätt har förmågan att hantera flera parallella uppgifter och deadlines. Företagspresentation Vår kund är ett ledande globalt teknikbolag som skapar produkter, bland annat robotar, och lösningar inom bland annat automation och digitalisering. Koncernens bolag finns i cirka 100 länder och huvudkontoret i Sverige finns strax utanför Stockholm. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start 2025-04-01 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2025-09-30 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Västerås. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).
The opportunity As a Service Sales Specialist, you will be part of our international Grid Automation Service Sales Team. We provide Service Solutions for substation automation systems, control and protection, cyber security, communication and telecontrol technology. The team is highly motivated with a strong customer and service-oriented approach. It is our ambition to provide high quality service, delivering solutions aligned with customers' needs. In this role you are responsible for Service tenders from initial customer request to contract closing and handover to operations. “Our successful candidate will be a highly motivated, collaborative, and fast-paced sales hunter with a history of meeting or exceeding sales targets and a strong drive to succeed. You will have responsibility to drive service sales within country of Grid Automation services generating service sales opportunities and securing profitable sales. The role will focus on installed equipment and sell the entire Service product portfolio of Grid Automation in collaboration with the business line technical expertise.” - Mohamed Hussien, Hiring Manager. Developing Service sales account plans to ensure growth, building long-term customer relationships, driving high levels of customer satisfaction, ensuring expected response to specific customer needs and issues are key success factors for this position. This position is primarily based in Luleå/Västerås, Sweden. There is an option for hybrid work arrangements if you live within commuting distance to the office. How you’ll make an impact Service Sales Delivery: You implement the service sales strategy and growth plans, engaging with the installed base (IB) to promote upgrades and value-added solutions. Volume and Profit: You use IB data to identify and develop sales opportunities for Service products and solutions, focusing on the entire Hitachi Energy Service portfolio. New Opportunities: You conduct sales calls, perform customer facility walk-throughs, generate sales leads, and develop new market opportunities based on market trends. Customer Approach: You establish long-term customer relationships, understand their requirements and regulations, demonstrate technical knowledge, and ensure customer satisfaction. Sales Process: You sell the service product portfolio, monitor sales proposals and tenders, prepare service offerings, communicate contract details, and manage the administrative sales process. Marketing: You act as a marketer and salesperson during marketing activities, translating customer needs into relevant service offerings and solutions. Health, Safety, and Integrity: You contribute to risk assessments, register information into SFDC, ensure technical reliability, safety, and cost-effective solutions, and comply with health and safety directives. Additional responsibilities: You provide technical direction for service sales training to less-experienced staff and support management with key data and insights on markets and effective service selling tactics. Your background You have a Bachelor’s degree or higher, in an Engineering or technical discipline. You have at least 5 years of experience in sales, sales support, and/or service of power systems/solutions. If you have experience working with electric substation equipment (i.e. IED, RTU, SCADA, Communications, etc.), recent technical sales and/or client-facing experience presenting electric substation equipment solutions, this is highly preferred. Being familiar with Operations & Maintenance practices of electric substation equipment and substation construction is expected of you. To be successful in this position we see that you have experience negotiating long term substation service contracts, or other contracts that could be seen as equal. Familiarity with multiple Hitachi Energy power products and services. In order to meet your customers, you need to travel mainly within Sweden (circa 70%) and sometime each year within Europe. Being fluent in English is mandatory. Fluency in Swedish is considered very advantageous. What we offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Mentor to support you throughout onboard phase Various trainings and education supporting employee development Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks We are interested to learn more about you and what you can contribute with. Embrace Diversity and Innovation and join our team at Hitachi Energy! Applications will be reviewed on an ongoing basis and might result with the advertisement being unposted with short notice, so don’t delay – apply today! More about us Recruiting Manager, Mohamed Hussein, [email protected] will answer your questions about the position. Union representatives - Sveriges Ingenjörer: Jan Skogeby +46 738 16 42; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43; Unionen: Karin Ulvemark, +46 107-38 51 42. All other questions can be directed to Lead Christian Falevik, [email protected].
Om rollen Vi söker nu en Customer Support Specialist som vill bli en nyckelspelare i vår kunds team! I den här rollen kommer du att arbeta nära både kunder och utesäljare, där du säkerställer smidiga och konkurrenskraftiga erbjudanden, hanterar tekniska och prismässiga frågeställningar samt ser till att anbud och order skapas och levereras i rätt tid. Din insats bidrar till en positiv kundrelation genom hela försäljningsprocessen. Du kommer främst att kommunicera med kunder via telefon och e-post, men även delta i kundbesök tillsammans med våra utesäljare. Dessutom har du en viktig roll i att utveckla och förbättra våra arbetsrutiner och processer. Kvalifikationer: Erfarenhet av en liknande roll, där du arbetat med kundsupport, försäljning eller orderhantering. Bred teknisk kunskap och ett starkt intresse för teknik Du uttrycker dig obehindrat på både svenska och engelska, både i tal och skrift. Du driver dina kundärenden från offert till leverans med ett högt engagemang. Meriterande: Erfarenhet av att arbeta i supportfunktion. En eftergymnasial teknisk utbildning Förståelse för att hantera tekniska och prismässiga frågeställningar och anbud. Erfarenhet av att arbeta i en roll där du samarbetat nära utesäljare för att säkerställa kundnöjdhet. Personliga egenskaper: Du är strukturerad och lösningsorienterad, vilket gör att du kan hantera flera uppgifter samtidigt och alltid behåller ett starkt fokus på att nå dina mål. Som teamspelare samarbetar du effektivt med dina kollegor och bidrar till att skapa en positiv och stödjande arbetsmiljö. Dessutom är du serviceinriktad och arbetar aktivt för att skapa och behålla långsiktiga kundrelationer genom att leverera hög service och engagemang. Plats: Västerås, Sverige (resor i tjänsten kan förekomma) Period: 1 april 2025 – 30 september 2025 Omfattning: 100% Vill du vara en del av ett engagerat team där din insats verkligen gör skillnad? Då ser vi fram emot din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer