Slöjdlärare inriktning textil
Fagersta kommun
Grundskollärare

Fagersta ligger i norra Västmanland. Kommunen har en omfattande samverkan med närliggande kommuner. Det geografiska läget är mycket bra med närhet till ett stort befolkningsområde. I kommunen är vi idag cirka 13 100 invånare. Välkommen till ett meningsfullt arbete och en arbetsplats där vi samarbetar för dem vi är till för utifrån kommunens gemensamma värdegrund; samarbete, trygghet, ansvar, respekt - STAR. Hos oss har du möjlighet till bland annat friskvårdsbidrag och frikort till simhall, gym och utomhusbad. Om oss Fagersta kommuns vision är att ”Vi ska bli bäst på undervisning”. Alla elever ska utvecklas utifrån kunskapsmålen och sina egna förutsättningar.  Välkommen att arbeta på en väl fungerande grundskola med erfarna, engagerade och utbildade lärare! På Mariaskolan är vi cirka 55 medarbetare och 300 elever. Skolan har tre arbetslag, förskoleklass, fritidshem, 1-3 respektive 4-6. Vardera lag har en arbetslagsledare. Skolan är tvåparallellig i samtliga årskurser. Utöver det arbetar samverkanspersonal från fritidshemmet i årskurs 1-2. Mellanstadiet har ämneslärarsystem. Skolans elevhälsa består av speciallärare, kurator, skolsköterska, biträdande rektor och rektor. Det finns tillgång till skolläkare och skolpsykolog. Vi arbetar med systematiskt kvalitetsarbete i form av Modellen. Framtagna utvärderingsverktyg och årshjul har arbetats fram gemensamt i kommunens grundskolor. För närvarande pågår kompetensutveckling, SKUA, språk- och kunskapsutvecklande arbetssätt. Detta kommer att fortsätta kommande läsår. Vi genomför även ett stort arbete kring NPF-diagnoser för att ge alla elever goda förutsättningar. Arbetsuppgifter Brinner du för det pedagogiska uppdraget? Är du en lagspelare? Är du lösningsinriktad och gillar utveckling? Då är du kanske vår nya kollega! Vi söker dig som är legitimerad lärare i slöjd inriktning textil. På vår skola är samarbetet mellan klasser och kollegor viktigt. Det betyder att du kommer att få stöd i ditt arbete, samtidigt som vi förväntar oss att du är med och stöttar dina kollegor i det dagliga arbetet. I rollen som lärare leder du det pedagogiska arbetet i enlighet med skolans styrdokument. Du ansvarar för planering, undervisning, bedömning och dokumentation av elevernas kunskapsutveckling. Du ingår i ett arbetslag där samverkan och samarbete är en viktig del i ditt arbete. Du deltat aktivt i skolans systematiska kvalitetsarbete enligt Fagersta kommuns framtagna modell.  Kvalifikationer Innehar lärarlegitimation. Erfarenhet är meriterande. Du har förmågan att arbeta med andra människor; att lyssna, visa empati och respekt. Du är prestigelös och uppmärksammar och belönar andras bidrag. Du står för god etik och sunda värderingar. Du försvarar lika möjligheter både inom organisationen och samhället i stort. Du har förmågan att planera och organisera ditt arbete. Du har lätt för att sätta upp mål, organisera resurser, följa upp och avsluta aktiviteter. Du har förmågan att anpassa dig till förändrade förhållanden. Du uppmuntrar och stödjer förändringsinitiativ. Du har lätt för att anpassa ditt beteende i förhållande till andra människors behov. Övrigt Tillträde: 250811 Tjänsten är deltid 75% ferietjänst. För anställning krävs uppvisande av utdrag från Polisens belastningsregister. Detta ska uppvisas vid eventuellt intervjutillfälle. Vi tillämpar löpande rekrytering, tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.  Vi eftersträvar en god åldersspridning och ser positivt på sökande ur alla åldrar. Vi strävar även efter att vara en arbetsplats som speglar samhällets mångfald. Fagersta kommun ingår i finskt förvaltningsområde och vi ser gärna sökande med kunskaper i finska i tal och skrift. Vi har gjort våra val av annonskanaler och vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

24 juni 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Gruppchef till logistikverksamhet utanför Uppsala
Uniflex Sverige AB
Inköps-, logistik- och transportchefer

Vi söker nu en trygg och operativ Gruppchef till vår kunds expansiva logistikverksamhet utanför Uppsala. Vill du ta nästa steg i din ledarskapsresa och bli en nyckelperson i en teknikdriven, hållbar och snabbfotad verksamhet? Då kan detta vara rollen för dig. Om tjänsten Som Gruppchef leder du det dagliga arbetet för ett team om cirka 30 medarbetare i en dynamisk logistikmiljö. Du är en närvarande och engagerad ledare med förmåga att motivera, strukturera och säkerställa kvalitet, flöde och en god arbetsmiljö. Tillsammans med cirka sex teamledare driver du det dagliga operativa arbetet och säkerställer att ni som team når era mål. Du coachar, utvecklar och följer upp – alltid med fokus på både människor och processer. Rollen är operativ och innebär att du är delaktig ute i verksamheten. Du rapporterar till driftchef och samarbetar tätt med övriga gruppchefer samt logistikledningen. Arbetstiden är förlagd till dagtid med start kl. 07:00. Vem är du? Vi söker dig som: * Har minst 2–3 års erfarenhet som arbetsledare, teamledare eller gruppchef, gärna inom logistik eller produktion * Har haft ansvar för personalens prestation, arbetsmiljö och dagliga prioriteringar * Är trygg i att ge tydliga instruktioner, hålla medarbetarsamtal och hantera konflikter * Har god datorvana och lätt att ta till dig nya system * Är van att arbeta i snabbrörliga, komplexa miljöer där förändring är en del av vardagen * Har erfarenhet av att arbeta operativt, gärna på skift eller under obekväma tider Meriterande: * Kunskap om arbetsmiljölagstiftning och kollektivavtal Om verksamheten Vår kund erbjuder: * En snabb, teknikdriven arbetsmiljö med starkt fokus på utveckling * Möjligheter till fortsatt karriär inom logistikorganisationen * Förmåner som friskvårdsbidrag och personalrabatter * En arbetsplats med starkt hållbarhets- och inkluderingsfokus Vår kund är en ledande aktör inom svensk e-handel med stark tillväxt, digital innovationskraft och ett tydligt fokus på hållbarhet. Här står människan i centrum, och arbetsplatsen präglas av mångfald, ansvar och framtidstro. Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar. Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001. På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande: • Kollektivavtal • Tjänstepension • Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner • Försäkringar • Marknadsmässig lön • Karriär och utveckling Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar passion & execution.

24 juni 2025
Sista ansökan:
7 juli 2025
Boendestödjare till Kolbäck
Fzon AB
Vårdbiträden

Vi söker en ansvarsfull boendestödjare till en person i vårt boende i Kolbäck . Där du kommer att arbeta med att motivera och stötta brukaren. Arbetsuppgifter Stödja och handleda brukarna i deras dagliga rutiner. Planera och genomföra aktiviteter tillsammans med brukaren. Dokumentera arbetet enligt gällande rutiner. Bidra till en trygg och positiv boendemiljö. Arbetet omfattar 15/timmar i veckan dagtid [email protected]

24 juni 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Montör
SAAB AB
Montörer, elektrisk och elektronisk utrustning

Trivs du av att se dina idéer bli verklighet? Välkommen till vår spännande och teknikintensiva värld. Din roll Som montör hos oss kommer du framförallt att arbeta med montage och elinstallationer till våra projektleveranser. Vi bygger mestadels kundanpassade system vilket innebär att arbetsuppgifterna är varierande och utmanande. Våra vanligaste uppdrag är nybyggnationer eller ombyggnationer i t.ex containrar, fordon, lådor på vår verkstad men ibland även ute hos kunden. Dina arbetsuppgifter: * Installationer av mekaniska detaljer, enheter och kablage i olika plattformar t.ex containrar och fordon * Utföra el- och teleinstallationer i dessa plattformar * Förtillverkning av kablage (kraft- och signalkablage) samt enheter (fördelningsenheter, apparatlådor, elcentraler m.m) * Utföra erforderliga kontroller på utförda installationer för att säkerhetsställa kvalitet och funktion Placeringsorten för tjänsten är Arboga och resor förekommer i tjänsten, eftersom uppdrag utförs både i vår verkstad och ute hos kund. Din profil Vi söker dig som har relevant erfarenhet eller utbildning inom montage eller elektriska installationer. Du är flexibel och trivs i en varierande arbetsmiljö med mycket samarbete och kommunikation, eftersom du kommer att ha många kontakter både internt och externt i rollen som montör. Som person är du även kvalitetsinriktad, lösningsorienterad och tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Du har en god förmåga att lösa problem och har ett flexibelt tankesätt. Du är självgående och tar initiativ i ditt arbete samt har förmåga att se möjligheterna snarare än hinder. Ett starkt åtagande och en vilja att bidra är en självklarhet för dig. Följande egenskaper eller kompetenser är meriterande * Behörighet inom elinstallationer * Tidigare ledarerfarenhet * Kompetens inom mekanisk bearbetning såsom svarv, fräs m.m. * Lödkompetens * Kontaktspressningskompetens * Truckkort * Körkortsbehörighet C Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där Saab har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap. Vad blir du en del av Bakom våra innovationer finns alla de som har gjort det möjligt. Modiga pionjärer och kluriga tänkare. Vardagshjältar och kreativa problemlösare. De som delar djup kunskap och de som utforskar nya områden. Och alla däremellan. Här har du chansen att påverka och bidra på ditt unika sätt. Allt från att utveckla kod och bygga imponerande försvars- och säkerhetslösningar till att ta en kaffe med en kollega. Varje bidrag räknas. Vi ger dig möjlighet att anta utmaningar och skapa smarta innovationer. I vår vänliga och tekniksmarta värld finns plats för dig att växa. Vi finns här för att tillsammans skapa trygghet för människor och samhällen. Saab är ett ledande försvars- och säkerhetsföretag med uppdrag att hjälpa nationer att skydda sin befolkning och bidrar till trygghet för människor och samhällen. Med 25,500 talangfulla medarbetare utvecklar Saab teknik och lösningar för en säkrare och mer hållbar värld. Saab utvecklar, tillverkar och underhåller avancerade system inom flygteknik, vapen, ledningssystem, sensorer och undervattenssystem. Saab har sitt huvudkontor i Sverige men en global verksamhet där Saab är en del av många nationers försvarsförmåga. På grund av semestertider under sommaren kan återkoppling på din ansökan komma att dröja längre än vanligt. Vi behandlar ansökningarna löpande, men slutgiltig återkoppling kan ske först i slutet av augusti. Vi tackar för ditt tålamod och önskar dig en trevlig sommar!

24 juni 2025
Sista ansökan:
19 augusti 2025
Pysslingen Förskolor Hagaberg söker en förskollärare

Som förskollärare inom Pysslingen Förskolor är du med och förverkligar vårt erbjudande ”En trygg och stimulerande värld full av möjligheter” mot såväl barn och vårdnadshavare som medarbetare. Om rollen Vi söker dig som tillsammans med oss vill vara med och fortsätta göra vår förskola ännu bättre! På vår förskola har vi höga ambitioner för våra barns lärande och utveckling och vårt arbete präglas av ett högt engagemang. Genom gemensamma kollegiala reflektioner möter vi varandras tankar och växer i vår profession. På Hagabergs förskola arbetar vi med åldershomogena barngrupper och en ålder i varje grupp. För oss är det viktigt att du som vill arbeta som förskollärare hos oss känner nyfikenhet inför ditt uppdrag. Genom vårt utvecklingsarbete får du utmana dina kollegor och låta dig själv utmanas och växa. Vårt arbetssätt bygger på systematiska gemensamma analyser och utifrån dem pågår ett ständigt utvecklingsarbete med fokus på hög kvalitet och glädje. Praktiska krav • Har förskollärarlegitimation • Är trygg i förskolans styrdokument • Kan arbeta med digitala verktyg • Har goda kunskaper i svenska språket och uttrycker sig väl i tal och skrift Personliga egenskaper • Ser varje möte som betydelsefullt • Är nyfiken och medforskande • Har en mycket god förmåga att leda, ta initiativ och samarbeta och vill aktivt bidra till det kollegiala lärandet • Har uppdraget i fokus • Vill lära tillsammans med barnen • Ser varje dag som ett lärorikt äventyr • Är inlyssnande och respektfull • Ger och tar emot feedback på ett konstruktivt sätt Vårt medarbetarerbjudande Vi erbjuder dig en varierande och stimulerande roll med många kontaktytor, bra villkor och förmåner och en stark gemenskap. Nyfiken på att veta mer om vårt medarbetarerbjudande? Klicka här. Anställningsform Tjänsten är tillsvidare med inledande provanställning på 6 månader. Omfattning 100% Tillträde 11/8 eller enligt överenskommelse Tjänsten är placerad i Västerås Ansökan Låter det som ett jobb för dig? Skicka in en ansökan nedan och bifoga ditt CV och personliga brev. Vi arbetar med löpande urval, skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Tillsättning kan ske innan sista ansökningsdag. Belastningsregister Inom förskolan måste du enligt lag (2000:873) visa upp ett utdrag från belastningsregistret. Beställningsblanketten hämtar du på https://polisen.se/. Beställ i god tid då det vanligtvis tar minst 14 dagar att få utdraget hemskickat. Kontakt Om du har frågor är du välkommen att kontakta rektor Susanne Karlsson på telefon 021-15 02 60 eller e-post: [email protected] Vill du läsa mer om förskolan? Läs mer om förskolan via länken nedan: https://pysslingen.se/hagaberg/om-forskolan/ Varmt välkommen med din ansökan! Vi undanbeder oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

24 juni 2025
Sista ansökan:
14 september 2025
Kravhanterare till försvarsindustrin
Academic Work Sweden AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Till vår kund inom försvarsindustrin söker vi nu en erfaren kravhanterare. Här får du möjlighet att arbeta i en central roll i arbetet med att utveckla robusta och samhällsviktiga tekniska system. OM TJÄNSTEN Som kravhanterare kommer du att arbeta med kravanalys, spårbarhet och verifiering i tekniskt avancerade projekt inom försvarssektorn. Du blir en del av ett tvärfunktionellt team där du samverkar med systemingenjörer, projektledare och utvecklingsteam för att säkerställa att kundens behov omvandlas till konkreta och genomförbara krav. Du erbjuds en trygg arbetsmiljö med höga säkerhetskrav, ett långsiktigt uppdrag och goda möjligheter till kompetensutveckling. Tjänsten är säkerhetsklassad vilket gör att det krävs en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen. Du erbjuds - En karriärpartner i form av en dedikerad konsultchef som kommer följa din utveckling och coacha dig under ditt uppdrag - Ett fantastiskt nätverk bland kunniga och kompetenta kollegor på site hos kund Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Arbeta med insamling, analys, strukturering och dokumentation av krav från kund och andra intressenter * Säkerställa spårbarhet mellan krav, design, verifiering och validering * Delta i granskningar, genomgångar och avstämningar både internt och med kund VI SÖKER DIG SOM - Har en eftergymnasial utbildning inom relevant område - Har flerårig erfarenhet av att ha arbetat i en liknande roll - Har flytande kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift, detta ska framgå tydligt i din ansökan för att vi ska hantera den - Innehar endast ett svenskt medborgarskap För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Ordningsam - Stabil - Ansvarstagande Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET N/A

24 juni 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025
Embedded-utvecklare till internationellt industribolag!
Academic Work Sweden AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Vill du vara med och forma framtidens robotteknik? Vår kund söker en engagerad embedded-utvecklare med fokus på hårdvarunära systemtestning för att stärka deras team i Västerås. Låter detta intressant? Sök redan idag - urval sker löpande! OM TJÄNSTEN Vi söker en embedded mjukvaruutvecklare med starkt fokus på hårdvarunära testning, särskilt kopplat till certifieringstester och conformance-tester på industrirobotkontroller. Du kommer att ingå i IO-teamet och ansvara för integration och verifiering av industriella nätverk i robotstyrsystemet. Du erbjuds - En fot in hos ett globalt och dynamiskt bolag - Stora utvecklingsmöjligheter och en dynamisk arbetsmiljö - Ett stort kompetensutbyte från kollegor med goda kunskaper inom mjukvaruutveckling ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter Som embedded-utvecklare kommer du att fokusera på hårdvarunära systemtestning inom robotteknik. * Integration och verifiering av industriella nätverk i robotstyrsystem * Arbete med Ethernet-baserade protokoll som PROFINET, EtherNet/IP, CC-Link och EtherCAT * Hantering av fältbussar som DeviceNet och säkerhetsprotokoll som PROFIsafe och CIP Safety * Hantera underliggande hårdvara som FPGA, PCIe, NIC för kommunikation mellan robotkontrollern och omvärlden VI SÖKER DIG SOM - Har erfarenhet av realtidsprogrammering och inbyggda system - Har arbetat med systemtest och testautomatisering nära hårdvaran - Har goda kunskaper i programmering i C och C++ - Är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift då språken förekommer i det vardagliga arbetet Det är meriterande om du har - Kunskaper i C# För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Målmedveten - Ordningsam - Ansvarstagande Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET N/A

24 juni 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025
15-årig tjej söker assistent för kombinerad natt- och varannan helg-tjänst
AssistansExperten i Norden AB
Personliga assistenter

Vårt mål är att ha de mest nöjda kunderna samt de mest stolta medarbetarna i branschen. Visionen för Assistansexperten är att vara den självklara utföraren av personlig assistans för kunder, anhöriga, medarbetare och beställare med höga kvalitetskrav. Vår ambition är inte att bli störst, utan att bli bäst. Vi är en trygg personlig assistansanordnare som lägger stort hjärta i det vi gör. Vi har den nära kontakten från ett litet bolag och den stora kunskapen från ett stort bolag. Hos oss är du inte en i mängden utan en viktig kugge i vårt dagliga arbete. Vi är måna om vår personal som är ryggraden i vår verksamhet, hos oss får du möjligheterna. Just nu växer vi och vi söker därmed de bästa experterna inom personlig assistans. Att arbeta som personlig assistent är viktigt och givande på massor av olika sätt, men det kan också vara svårt och krävande. Det kan finnas flera olika utmaningar och annorlunda förutsättningar att ta hänsyn till samtidigt. Det är viktigt att du som assistent är trygg i din yrkesroll och din introduktionsutbildning följs av täta personalmöten och löpande handledning. Vi på AssistansExperten söker nu en trygg och erfaren personlig assistent som vill jobba vaken natt ett par nätter i veckan samt dagtid varannan helg. Tjänsten kommer att vara på ca 70 %. Kunden är en glad och social tjej som är 15 år gammal. Hon har nära till bus och skratt och vill nu hitta en ny engagerad och trygg personlig assistent till sitt team som kan hjälpa henne leva ett aktivt och så självständigt liv som möjligt. Hon har en CP-skada, epilepsi och intellektuell funktionsnedsättning och behöver hjälp med det mesta i ´sin vardag. Du kommer att finnas i hennes närvaro hela tiden för att hon ska kunna få ett väl fungerande liv och må bra och därför är det viktigt att ni trivs bra tillsammans. Kunden behöver hjälp med allt i vardagen, till exempel vid matsituationer, träning, personlig hygien och vid sina fritidsintressen. På fritiden tycker honom att gå ut på promenader, gunga, springa med sin Race Runner, bygga med lego, lyssna på musik, sjunga, rida, bowla och åka och bada. Tjejen bor i en villa i Västerås med sin familj så din arbetsplats kommer framförallt att vara hemma hos henne men ni kommer även att åka ut på olika äventyr tillsammans och assistansen sker därför där hon befinner sig. Kunden har beslut på dubbelbemanning vissa delar under dygnet vilket betyder att du ofta kommer att arbeta tillsammans med en kollega. Kunden har inget eget talat språk men kommunicerar med sin omgivning på en massa olika sätt, bland annat genom kroppsspråk, tecken som stöd och bilder. Som assistent behöver du vara nyfiken och ha en vilja att lära hennes sätt att kommunicera så att i kan förstå varandra på bästa sätt. Ni kommer att hänga ihop i vått och torrt och vi kommer att utveckla en nära relation till varandra. Därför är det viktigt att personkemin stämmer och att ni trivs ihop. Kunden tycker bäst om att leka och busa med tjejer, så vi ser gärna att du som söker är tjej. Teamet runt kunden Du får ett härligt gäng av kollegor som är en sammansvetsad grupp. I teamet sätter vi lojalitet, engagemang, ansvar, delaktighet och glädje som viktiga egenskaper för att passa in och kunna göra ett bra jobb. För denna tjänst krävs det att du: • Ser detta uppdrag som långsiktigt • Är rökfri • Är simkunnig • Tycker om lek & bus • Är lugn, trygg, tålmodig och inkännande • Har hög ansvarskänsla och är flexibel • Är en pigg och driven person • Är arbetsvillig och lojal • Behärskar det svenska språket obehindrat i tal och skrift • Erfarenhet av CP-skada & epilepsi är meriterande • Det är önskvärt att du har körkort • Stor vikt kommer att läggas på personlig lämplighet Anställningsform: Så länge assistansuppdraget varar, ca 70 % tjänst. Timanställning under introduktion. Arbetstider: Dag, kväll, vaken natt och varannan helg. Första tiden kommer arbetstiden att vara förlagd dag- och kvällstid för att ni ska lära känna varandra. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Tillträde: Omgående för introduktion. Start på schemarad från 1/9 eller enligt överenskommelse. Krav: Du behöver ha ett giltigt polisregisterutdrag. En rekommendation är att du beställer utdraget till din digitala brevlåda, då kommer det oftast inom någon dag. Om du inte har en digital brevlåda beställer du utdraget med posten och det kan då ta någon vecka att få hem så beställ gärna ett sådant redan nu. Du beställer det genom polisens hemsida: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Välkommen med din ansökan!

24 juni 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Vi söker en redovisningskonsult till Sala!
Yw Revision AB
Redovisningsekonomer

Vill du utvecklas i din yrkesroll? YW revision AB ger dig möjligheten att växa. Att jobba på YW Revision AB YW Revision AB är ett ägarlett företag med 10 anställda som har kundbasen i Mälardalen. Vi erbjuder våra kunder tjänster inom redovisning, revision och ekonomiska konsultationer. Vi är stolta över att vara en aktiv partner i våra kunders verksamhetsutveckling och vi har ett stort personligt engagemang. Som medarbetare får du: Ett stimulerande arbete nära kunden Möjlighet att utveckla din roll i ett företag med gott rykte Personlig utvecklingsplan med kontinuerliga utbildningar Samarbeta med ett duktigt och seriöst team med högt i tak Tillgång till det nationella och internationella nätverket Baker Tilly Din arbetsdag På ett mindre företag som vårt finns unika möjligheter att utvecklas inom olika områden. Vi söker därför en medarbetare som gillar att arbeta med redovisning och konsultationer i nära samarbete med kund och kollegor. Du kommer att arbeta med kunders redovisning, bokslut och deklarationer. I yrket ingår även konsultationer där du är kundens bollplank i många frågor. Då kunskap är vår främsta tillgång kommer du att löpande kompetensutvecklas, både genom intern och extern utbildning. I takt med att du växer in i arbetsuppgifterna ges du möjlighet att specialisera dig i den roll där dina kunskaper används på bästa sätt. Du kommer främst att sitta i våra trevliga lokaler centralt i Sala men ibland arbetar du ute på plats hos dina kunder. Vem trivs här? Du är trygg i din roll som konsult och lägger stor vikt vid ett kvalitativt och professionellt arbete. Din serviceanda och goda förmåga att kommunicera är en naturlig del av ditt sätt att vara. Vem är du? Du har med dig en utbildning inom företagsekonomi. Högskoleutbildning inom redovisning är meriterande, likaså arbetslivserfarenhet inom yrket. Din målsättning skall vara att utvecklas som redovisningskonsult. Sök redan idag! Ansökan sker via mail till [email protected]. Vid frågor om tjänsten kontaktas Niklas Wiklund via mail eller 0224-678052. Vi kallar till intervjuer löpande och ser fram mot din ansökan!

24 juni 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
BIM coordinator within the energy sector
Nexer Tech Talent AB
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

Did you recently graduated with a degree in engineering and want to work with BIM. We are looking for a BIM coordinator with an interest in handling different projects. As a BIM coordinator, you will assess architectural, structural, and mechanical design models. You will check the quality and accuracy of the models, extract quantities, identify and resolve clashes, analyze costs, and develop documentation and representations. You will also be required to construct and maintain 3D/4D/5D/6D Building Information Models on occasion. Main responsibilities Manage and assist in the coordination efforts of all parties involved in the project including owners, architects/engineers, consultants, sub-contractors Derive BIM modeling requirements and guidelines from contract requirements and for BIM use throughout the lifecycle Support project team by managing and creating content library files and templates, creating and enforcing standards and evaluating project models. Act as the main point of contact for BIM technology and any related issues between the construction managers, subcontractors, owners, design team, and others as required. Desired qualifications: As a person you are not afraid to take initiative. You need to get people to collaborate. You generate information from others that you then manage, repackage, and utilize. Engage in discussions with suppliers, keep your head held high, and have the courage to set demands. You have a strong mindset and are able to lead large scale coordination meetings Good knowledge of BIM related platforms such as BIM360/Autodesk Construction Cloud and thorough understanding of BIM processes and global BIM standards Minimum of a Bachelor’s Degree within a related field Interest in 3D Modeling in the relevant tools and experience from BIM, Model and Data coordination. Fluency in English and strong analytical skills, excellent writing, and communication skills with experience of C-level business discussion It is meritorious if you are fluent in Swedish, both spoken and written. Being a consultant at Nexer Tech Talent Nexer Tech Talent specialize in giving young tech talents the ultimate start in their careers. For this role, you will be employed by Nexer Tech Talent but work at client, located in either Ludvika or Västerås, start within summer. You will be coached by a mentor at the client and by a consultant manager at Nexer Tech Talent. As a consultant, you will be well taken care of. We often invite our consultants to group activities such as lectures, after works and lunch meetings. After successful completion of the consulting assignment, the intention is that you will be offered employment with client. Application Does this sound like you? We are constantly screening resumes, therefore please submit your application as soon as possible. If you have any questions, you are welcome to contact Tech Recruiter Lema Naderi at [email protected] We are looking forward to hearing from you! About Nexer Tech Talent Nexer Tech Talent is part of the Nexer Group – a tech company with deep roots in Swedish entrepreneurship and innovation. Together, we are over 2500 employees in 15 countries who, for more than 35 years, have helped our clients stay ahead strategically, technologically, and communicatively. Learn more about Nexer Tech Talent here.

24 juni 2025
Sista ansökan:
11 december 2025