Vill Du arbeta i företaget med det stora hjärtat? Sätter Du människan och kvaliteten i centrum? Då är Du välkommen till oss på SAAND Assistans AB! SAAND Assistans är verksam inom personlig assistans, ledsagning samt hushållsnära tjänster. Vi har idag kontor i Linköping, Sundsvall Uppsala, Solna och Örebro med huvudkontoret i Linköping. ********************** Vi söker dig som vill arbeta deltid, ca 40-80%, under eftermiddag/kväll på vardagar och varannan helg hos en äventyrslysten och humoristisk kille i behov av ett lugnt och pedagogiskt bemötande. Killen har ett stort omvårdnadsbehov där han behöver hjälp med allt ifrån toalettbesök och hygien till aktivering under eftermiddagarna. Som personlig assistent har du ett variationsrikt arbete där dagen kan innefatta allt från vardagliga sysslor, omsorg till att följa med på nöjen och evenemang. Arbetet innebär att du som assistent ska stödja och motivera uppdragsgivaren genom dagen. Killens dagar ska fyllas med aktiviteter såsom att exempelvis besöka badhus, lyssna på musik, öva på ord, siffror och sånger, promenader och lek. Som person behöver du vara positiv, humoristisk, ordningsam, van vid att ta egna initiativ, vara tålmodig samt brinna för att hjälpa andra. Du får gärna ha erfarenhet av personlig assistans eller omsorgsarbete men det är inget krav, den största vikten läggs vid personkemin. I arbetet ingår vissa tunga förflyttningar så att du bör ha en god grundfysik samt känna att du klarar av att hantera kroppsvätskor. Du ska vara rökfri (krav) och det är krav att du har körkort och tillgång till bil då pojken kan befinna sig på annan ort där kollektivtrafik inte fungerar. Din ålder bör vara ca 25-45 år och för att kommunikationen mellan dig och uppdragsgivaren skall fungera måste du behärska svenska språket i tal och skrift. Det är önskvärt att du har ett långsiktigt tänk kring din anställning och att du kan arbeta extra vid behov. Utdrag från belastningsregistret är ett krav.
SAAND Assistans är verksam inom personlig assistans, ledsagning samt hushållsnära tjänster. Vi har idag kontor i Linköping, Örebro, Sundsvall, Uppsala, Stockholm med huvudkontoret i Linköping. ********************** Vi söker dig som vill arbeta deltid, ca 40-80%, under eftermiddag/kväll på vardagar och varannan helg hos en äventyrslysten och humoristisk kille i behov av ett lugnt och pedagogiskt bemötande. Killen har ett stort omvårdnadsbehov där han behöver hjälp med allt ifrån toalettbesök och hygien till aktivering under eftermiddagarna. Som personlig assistent har du ett variationsrikt arbete där dagen kan innefatta allt från vardagliga sysslor, omsorg till att följa med på nöjen och evenemang. Arbetet innebär att du som assistent ska stödja och motivera uppdragsgivaren genom dagen. Killens dagar ska fyllas med aktiviteter såsom att exempelvis besöka badhus, lyssna på musik, öva på ord, siffror och sånger, promenader och lek. Som person behöver du vara positiv, humoristisk, ordningsam, van vid att ta egna initiativ, vara tålmodig samt brinna för att hjälpa andra. Du får gärna ha erfarenhet av personlig assistans eller omsorgsarbete men det är inget krav, den största vikten läggs vid personkemin. I arbetet ingår vissa tunga förflyttningar så att du bör ha en god grundfysik samt känna att du klarar av att hantera kroppsvätskor. Du ska vara rökfri (krav) och det är krav att du har körkort och tillgång till bil då pojken kan befinna sig på annan ort där kollektivtrafik inte fungerar. Din ålder bör vara ca 25-45 år och för att kommunikationen mellan dig och uppdragsgivaren skall fungera måste du behärska svenska språket i tal och skrift. Det är önskvärt att du har ett långsiktigt tänk kring din anställning och att du kan arbeta extra vid behov. Utdrag från belastningsregistret är ett krav.
Vi söker dig som vill arbeta deltid, ca 40-80%, under eftermiddag/kväll på vardagar och varannan helg hos en äventyrslysten och humoristisk kille i behov av ett lugnt och pedagogiskt bemötande. Killen har ett stort omvårdnadsbehov där han behöver hjälp med allt ifrån toalettbesök och hygien till aktivering under eftermiddagarna. Som personlig assistent har du ett variationsrikt arbete där dagen kan innefatta allt från vardagliga sysslor, omsorg till att följa med på nöjen och evenemang. Arbetet innebär att du som assistent ska stödja och motivera uppdragsgivaren genom dagen. Killens dagar ska fyllas med aktiviteter såsom att exempelvis besöka badhus, lyssna på musik, öva på ord, siffror och sånger, promenader och lek. Som person behöver du vara positiv, humoristisk, ordningsam, van vid att ta egna initiativ, vara tålmodig samt brinna för att hjälpa andra. Du får gärna ha erfarenhet av personlig assistans eller omsorgsarbete men det är inget krav, den största vikten läggs vid personkemin. I arbetet ingår vissa tunga förflyttningar så att du bör ha en god grundfysik samt känna att du klarar av att hantera kroppsvätskor. Du ska vara rökfri (krav) och det är krav att du har körkort och tillgång till bil då pojken kan befinna sig på annan ort där kollektivtrafik inte fungerar. Din ålder bör vara ca 25-45 år och för att kommunikationen mellan dig och uppdragsgivaren skall fungera måste du behärska svenska språket i tal och skrift. Det är önskvärt att du har ett långsiktigt tänk kring din anställning och att du kan arbeta extra vid behov. Utdrag från belastningsregistret är ett krav.
Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad? ISS har ett spännande samarbete med en kund inom fordonsindustrin med flertalet siter i Sverige. Vi behöver nu utöka med en Elektriker till vårt drift- och underhållsuppdrag hos vår kund i Köping. Har du en teknisk bakgrund inom el och gillar att utveckla, effektivisera och ge exceptionell service? Sök då denna tjänst hos oss! Om oss Vi tar hand om våra kunders fastigheter, medarbetare och besökare. Vi är experter på fastighetstjänster och vi levererar servicelösningar till företag och offentlig verksamhet i hela Sverige. Vi säkerställer att fastigheter och arbetsplatser är så effektiva och inspirerande som möjligt. Med våra tekniska tjänster skapar vi förutsättningar för produktivitet samtidigt som vi minimerar risker. Om rollen Du kommer att bli en viktig och värdefull del av ett motiverat team. I rollen som Elektriker kommer du, tillsammans med dina kollegor, att arbeta brett med den dagliga driften av våra tjänster. Arbetsuppgifterna innefattar att planera samt utföra skötsel, reparationer, montage och installationer inom fastigheter i både kontors- och industrimiljö. Du kommer att fatta beslut samt utföra tillsyn, skötsel och felavhjälpande underhåll av kundens el-anläggning inom ramen för vårt åtagande. Arbetsuppgifterna innebär också att utföra felsökning och analysera problem inom elsystem samt identifiera brister i märkning av tekniska system. Du ansvarar för att fastighetens elsystem uppfyller gällande krav på funktion och bidrar till ökad kundnöjdhet. Vi ser det som självklart att du löpande arbetar med förbättringar och viss dokumentation samt medverkar och utför olika projekt gentemot kund. Resor över dagen förekommer. Tjänsten är på heltid och arbetet är förlagt till dagtid, måndag-fredag. Beredskap kan förekomma. Det är en tillsvidareanställning som inleds med en provanställning. Vem söker vi? Vi söker dig som har en elteknisk utbildning samt några års erfarenhet av arbete i branschen. Du behöver ha goda teoretiska och praktiska kunskaper av tekniska installationer i fastigheter, gärna industrifastigheter samt kunskap om el-dokumentation. Du behöver ha ECY-certifikat och B-kort. Det är meriterande med ESA, Heta Arbeten, Lift- och Truckkort, Säkra Lyft, Hög Höjd, Mobila Arbetsplattformar samt Anläggningsskötare Sprinkler, Brandlarm och Gasläckningssystem är också meriterande. Du har en bred allmänteknisk grund att stå på samt en nyfikenhet och ett engagemang som gör att du gärna jobbar brett med övriga uppgifter inom fastighetsdriften på site. Du har ett prestigelöst och ödmjukt sätt att ta dig an arbetsdagens uppgifter. Du är en person som tar stort ansvar över ditt arbete och du drivs av att utföra de olika arbetsmomenten på ett professionellt sätt med en hög kvalitet. Vidare är du noggrann och metodisk i ditt utförande. Du har också en god förståelse för den påverkan de tekniska systemen har på verksamheten samt har förmåga att analysera och förklara samband. Du kan prioritera och vågar fatta egna beslut i skarpa lägen. Du är flexibel och växlar gärna mellan olika uppgifter. För att trivas i rollen ser vi att du, precis som vi, värdesätter service och bidrar till en positiv stämning samt ett gott samarbete på arbetsplatsen. Din kommunikativa förmåga, som du anpassar efter situation och individ, är mycket god. Du talar och skriver svenska obehindrat samt har goda IT-kunskaper – t ex Microsoft Office och ärendehanteringssystem. Vi erbjuder Självklart erbjuder vi dig en trygg anställning hos ISS. Du kommer att arbeta nära kompetenta medarbetare som du kommer få stort utbyte av, då vi värnar om att hjälpa och utveckla varandra. ISS storlek och breda tjänsteutbud bidrar till att det finns goda utvecklingsmöjligheter såväl nationellt som globalt. Vårt fokus ligger i att ta hand om och utveckla våra medarbetare, för vi tror på att ”People make places”. ISS erbjuder bland annat utbildningar och talangprogram – allt för att du ska engageras och utvecklas på jobbet. ISS värderingar är kvalitet, ansvar, ärlighet och entreprenörskap. Dessa värderingar kommer att vara fundamentala i hur vi arbetar. Därför är det viktigt att du känner att du står för ett arbetssätt och ett förhållningssätt som är i enlighet med dessa. Din ansökan Vi hoppas att vi väckt ditt intresse och vi ser fram emot din ansökan! OBS! Med anledning av GDPR, hanterar vi ej ansökningar inkomna via mejl. Vi ber dig att, utöver CV, bifoga utbildningsbevis, anställningsbevis samt relevanta certifikat, betyg och intyg (ESA, ECY) i din ansökan. Ansvarig Rekryterare: Pernilla Dahlbäck – [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Om tjänsten Vi söker en noggrann och driven medarbetare till vår kund i Västerås för ett behov under sommaren. I rollen kommer du att arbeta med olika delar av det dagliga logistikflödet och bidra till att varuhantering sker på ett säkert, effektivt och kvalitetsmedvetet sätt. Dina huvudsakliga uppgifter kommer att vara: • Daglig truck körning • Förrådsarbete och lagerhållning • Plock och pack av material med hjälp av truck och förhand. • Ankomst rapportering och registrering i affärssystem (t.ex. registrering av gods, lagerflytt) Start: Omgående Längd: t.o.m. V.32 Arbetstider: Dagtid Din profil Vi söker dig som: • Är tillgänglig under sommaren 2025 • Har giltigt truckkort (A1-A4, B1-B4) • Har tidigare erfarenhet av truckkörning, gärna i industriell miljö • Är flexibel, ansvarstagande och har god samarbetsförmåga • Trivs i en strukturerad och säkerhetsmedveten arbetsmiljö • God datavana Meriterande: • Erfarenhet av logistiksystem och arbete inom tillverkande industri • Lyftutbildning med åkrörelse Som person vill vi att du är ansvarstagande, målinriktad, flexibel, positiv, ordningsam och har en god samarbetsförmåga eftersom arbetet sker ute hos våra kunder. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven. Välkommen med din ansökan idag! Om Ikett Personalpartner AB Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration. Som konsult hos Ikett har du möjligheten att söka lokala arbeten och researbeten i Sverige samt Norge. Vi arbetar kontinuerligt för att du och kunden ska trivas så bra som möjligt med varandra och för att era önskemål ska tillgodoses. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as Notera att vi med anledning av GDPR inte tar emot ansökningar via mail.
Flödesanalytiker Vi söker en driven, kreativ och analytiskt orienterad individ för rollen som Analytiker. Som Flödesanalytiker kommer du att vara ansvarig för att samla in, analysera och tolka lastbärarflöden för att ge insikter och stödja strategiska beslut inom organisationen. Om jobbet som Flödesanalytiker Du kommer ingå i ett team på 10 personer som ansvarar för lastbärarflödet inom hela ICA Sverige, jobba tvärfunktionellt med transport, drift, leverantörer och kunder. Du kommer att göra datainsamlingar, analyser och presentationer av både kvalitativa och kvantitativa data för relevanta intressenter. Du kommer att medverka som analysresurs i större projekt och inköp, leda utredningar självständigt och utföra egna analysarbeten. Variationen i analysuppdrag kommer att vara stor och kommer omfatta utveckling/ integrering samt förvaltning av befintliga plattformar som PowerBI, Celonis och WMS system. Är du den vi söker? Kandidatexamen inom datavetenskap, statistik, ekonomi, matematik eller liknande område. Meriterande med magisterexamen eller liknande. Meriterande av erfarenhet av att arbeta med dataanalys och statistiska verktyg högt meriterat SQL eller liknande. Starka analytiska och problemlösningsfärdigheter med förmåga att omsätta data till användbar information och insikter. Utmärkta kommunikationsfärdigheter med förmåga att presentera komplexa tekniska koncept på ett begripligt sätt. Erfarenhet av att arbeta i tvärfunktionella team och hantera flera projekt samtidigt. Därför ska du välja ICA Vill du göra varje dag lite enklare ihop med oss? Det är nämligen precis det vi vill göra. För våra kunder och för oss själva. Vi vill att alla ska kunna må bättre, handla bekvämare, laga bättre mat och leva i ett mer hållbart samhälle. Och det är du och vi tillsammans som gör det här. För att lyckas med det måste vi hela tiden utmana oss själva. Vi måste hela tiden jobba ihop för att behålla bra relationer, goda samarbeten och det där starka entreprenörsdrivet för att fortsätta att utvecklas. Innovation och digitalisering är otroligt viktigt för oss. Det är så vi hittar lösningar som håller för framtiden. När det gäller din egen utveckling är det också rätt bra att vi är så stora som vi är och jobbar inom så många olika områden. Det betyder att du kan hitta din egen väg framåt och påverka hur du själv ska utvecklas och växa. Allt det här kombinerat tycker vi skapar riktigt bra förutsättningar för att du och vi ska kunna hänga ihop riktigt länge – och ha kul längs vägen. Läs mer om livet på ICA här. Vad händer nu? Vill du veta mer om jobbet kontakta: Rekryterande chef: Anes Gogalic 076 4951783 Fackligt ombud Unionen: Umit Dag [email protected] Sista ansökningsdag 2025-08-29, rekryteringsprocessen sker fortlöpande. ICA ska spegla våra kunder och samhället, vi strävar därför efter att anställa människor med olika bakgrund, kompetenser, kunskap och erfarenheter. Vi värnar om goda arbetsmiljöförhållanden med mål om helt rökfria arbetsplatser. Om roller kräver det så behöver du genomgå tester, bakgrundskontroller och drogtestning innan anställning. Läs mer om hur det är att jobba på ICA.
Västerås stad har tagit bort personligt brev från ansökningsprocessen. Det gör vi för att få en bättre och mer rättvis rekryteringsprocess. När du skickar in din ansökan kommer du att få svara på ett antal frågor som blir en viktig del i vårt urvalsarbete. Är du en engagerad och nyfiken lärare som är redo för nya utmaningar? Nu söker vi dig som vill vara med och utveckla Malmabergsskolan tillsammans med oss. Dina arbetsuppgifter Som lärare i fritidshem på Malmabergsskolan har du ett helhetsansvar för att planera och leda meningsfulla och utvecklande aktiviteter för eleverna under eftermiddagarna. Din roll är att främja elevernas sociala och personliga utveckling utifrån fritidshemmets styrdokument. Du kommer även arbeta du som resurs i skolans lärstudio under förmiddagarna, där du tillsammans med kollegor stöttar elever i behov av särskilt stöd. Genom ditt engageman bidrar du till att skapa en trygg och anpassad lärmiljö där varje elev får möjlighet att utvecklas utifrån sina förutsättningar. Din kompetens Vi söker dig som är legitimerad lärare med behörighet för arbete i fritidshem. Du är en trygg vuxen som brinner för att skapa engagemang hos våra elever och du har tidigare erfarenheter av att arbeta med elever med NPF diagnoser. Det är meriterande om du sedan tidigare har arbetat i fritidsverksamhet, skolverksamhet eller med barn och unga. Som person är du lugn och trygg och trivs med att jobba såväl självständigt som i team. Du har lätt för att skapa goda relationer till kollegor, elever och vårdnadshavare. Du agerar utifrån vision, mål och policy och bidrar till skolans lärande och innovativa klimat. Vi erbjuder Malmabergsskolan består av barn från förskoleklass till år 6. Vi har idag omkring 290 elever och ca 45 medarbetare och är en skola som är tvåparallellig. Vi har ett fritidshem med 2 avdelningar. Vi arbetar för att ge barnen en god grund för det livslånga lärandet, i samverkan med föräldrar. För oss är elevinflytande viktigt för att eleven ska kunna uppleva skolarbetet som meningsfullt och kunna påverka sin skoldag.Vi har en bra blandning av elever som representerar vårt samhälle. Vi vill tillsammans hitta vägen mot våra gemensamma mål; Trygghet, kunskap och framtidstro.Skolorna ingår i Barn- och utbildningsförvaltningen. Läs gärna mer på www.vasteras.se/barnochutbildningsforvaltningen Här blir du en del av något större! Med värme och respekt visar vi handlingskraft i det stora och det lilla. Vi lever vår värdegrund i mötet med varandra och de vi är till för. Varje dag, året runt ser vi till att Västerås fungerar. Tillsammans med dina ca 11 500 kollegor runt om i staden får du Sveriges viktigaste jobb. Läs mer om möjligheter, karriärvägar och om vårt erbjudande här:https://www.vasteras.se/jobbochkarriär (https://www.vasteras.se/jobbochkarriär) Övrig information Innan du kan anställas behöver du visa upp ett godkänt utdrag från polisens belastningsregister. Intervjuer kommer påbörjas tidigast v.32 I samband med intervju behöver du styrka ditt medborgarskap. Det kan du göra med pass alternativt personbevis tillsammans med ID-handling. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du uppvisa att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen.Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.
Har du erfarenhet av att serva och reparera fordon och vill ta nästa steg som servicetekniker hos ett marknadsledande företag? Trivs du bäst med att jobba ute i fält snarare än att vara i verkstaden varje dag? Då kan det här vara rätt tjänst för dig! Hos oss på John Deere får du möjlighet att arbeta med marknadens bästa skogsmaskiner och vara med och hålla dem i toppskick. Som servicetekniker hos oss får du ett självständigt och varierat jobb, både ute i skogen hos kund och i verkstaden. Du arbetar med felsökning, reparation och underhåll av våra skogsmaskiner som är kända för sin kvalitet och prestanda. Våra kunder är allt från mindre entreprenörer till stora skogsbolag. Vi erbjuder dig Ett härligt team med erfarna och hjälpsamma kollegor Ett tryggt och marknadsledande företag i ryggen Fälttillägg för arbete ute hos kund Företagsbonus Generöst friskvårdsbidrag och massage Kontinuerlig kompetensutveckling och utbildning Om dig Vi söker dig som har erfarenhet av att serva och reparera fordon alternativt har en bakgrund som skogsmaskinsförare. Vi tror att du har någon form av fordonsmekanisk/maskinteknisk utbildning i grunden, gärna med inriktning mot tunga maskiner. Har du skruvat i tunga fordon, skogsmaskiner eller mobila AC-och brandsläckningsanläggningar ser vi det som starkt meriterande. Körkort är ett krav för tjänsten och C-kort är en extra merit. Det är även ett plus om du har truck- och traverskort. Som person är du serviceinriktad och trivs i en roll där du är företagets ansikte utåt. Du är van att ta eget ansvar och jobbar lika bra självständigt som i team. För att lyckas i rollen ser vi att du är engagerad, driven och har ett genuint intresse för teknik och problemlösning. Övrigt Tjänsten är på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Arbetstiderna är dagtid. 📍 Placering: Fagersta I denna rekrytering samarbetar vi med Jobbet.se och vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Wilma Barthelsson på 070-4661669 eller rekryteringskonsult Amanda Öman på 076-5313145. Vi är övertygade om att mångfald och delaktighet gör oss ännu starkare. Om du kan se dig själv som en av oss är du varmt välkommen att skicka in din ansökan. På grund av sommar- och semestertider har vi lång ansökningstid men vi hanterar inkomna ansökningar löpande så vi ser gärna att du skickar in din ansökan så fort som möjligt, dock senast 10 augusti. Välkommen till John Deere! Krav Erfarenhet av att serva och reparera fordon alternativt har en bakgrund som skogsmaskinsförare Fordonsmekanisk/maskinteknisk utbildning, gärna med inriktning mot tunga maskiner God kunskap i svenska B-körkort Meriterande Erfarenhet av att ha skruvat i tunga fordon, skogsmaskiner eller mobila AC-och brandsläckningsanläggningar C-kort Truckkort Traverskort Om arbetsgivaren - John Deere Forestry AB John Deere är den marknadsledande skogsmaskintillverkaren i världen. Vi har verksamhet i ett stort antal länder med tillverkning av skogsmaskiner i Finland och USA. John Deere Forestry AB är det svenska återförsäljarbolaget för skogsmaskiner med ett stort antal verkstäder runt om i landet. Huvudkontoret ligger i Märsta, norr om Stockholm, där även huvudlagret för reservdelar till de europatillverkade maskinmodellerna finns. Läs mer på www.deere.se
Vi välkomnar nu dig som är undersköterska till vårt hemtrevliga äldreboende Öster Mälarstrand i Västerås. I rollen som undersköterska hos oss på Forenede Care arbetar du med att ge god omsorg, service och vård till våra boende. Hos oss gör du skillnad varje dag samtidigt som du har kul på jobbet. Tillsammans med kunniga och engagerade kollegor är du med och formar framtidens äldreomsorg. Öster Mälarstrands äldreboende är ett nybyggt äldreboende med 90 lägenheter fördelat på fem plan.. Hos oss blir du en del av en positiv och lärande kultur med chefer som stöttar och utvecklar dig i din roll som undersköterska och i din utveckling på Forenede Care. Du är vår viktigaste resurs och är med och växer tillsammans med oss. I tjänsten som undersköterska arbetar du med vård och omsorg utifrån kundens önskemål, i enlighet med biståndsbeslut och alltid med stort fokus på kvalitet. Du arbetar exempelvis med att hjälpa till med personlig hygien, förberedelser och servering av måltider, svara på larm och att finnas där som socialt umgänge. Det sociala umgänget är en viktig del av vårt arbete för att alla våra boende ska få leva livet, hela livet. Det kan handla om alltifrån att samtala, spela spel, åka på utflykt, ta en cykeltur eller hitta på någon rolig aktivitet tillsammans. Du arbetar även med delegerande arbetsuppgifter från legitimerad personal i form av läkemedelsgivning och träning. Beskrivning av tjänsten Vi söker just nu flera kollegapå heltid/deltid till ett tillsvidareanställning med provanställning med sysselsättningsgrad 75-100%. För att vara aktuell för tjänsten behöver du: Ett intyg från Socialstyrelsen som undersköterska Goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift Vi ser det även som meriterande ifall du har tidigare erfarenhet inom äldreomsorg och demensvård. För att trivas i tjänsten är du engagerad och bryr du dig om dina medmänniskor samtidigt som du är bra på att skapa goda relationer och är serviceinriktad. Hos oss jobbar vi i team såväl som självständigt så det är viktigt att du är bekväm i den miljön. Innan vi erbjuder anställning får du visa ett oöppnat utdrag ur polisens belastningsregister. Vi efterfrågar även ett giltigt svenskt arbetstillstånd, exempelvis ett pass eller godkänt arbetstillstånd från Migrationsverket. Vad får du av oss? Påverkan. Vi jobbar ständigt för förbättring för att kunna erbjuda den mest högkvalitativa omsorgen och som undersköterska får du dagligen möjlighet att påverka hur vi arbetar. Personlig utveckling samt kompetensutveckling. Vi kompetensutvecklar oss för att tillsammans växa och nå företagets mål. Trygghet och kollektivavtal. Du får en långsiktig och engagerad arbetsgivare som ser människor som sin viktigaste resurs. Motion. Friskvårdsbidrag. Om Forenede Care Forenede Care är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag med cirka 6500 medarbetare. Vi är företaget för dig som vill göra skillnad och samtidigt må bra, utvecklas och ha kul på jobbet. Vi har funnits i Sverige sedan 1998 och vet att du som medarbetare är vår viktigaste resurs. Ett fint kvitto på detta är att vi utsetts till ett Karriärföretag både 2024 och 2025 och listas som en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Vår värdegrund med värdeorden ansvar, engagemang och omtanke är en naturlig del av vårt arbete. Vi arbetar för att alla människor ska få leva livet, hela livet och driver förutom äldreboenden verksamheter inom ASiH, palliativ vård, personlig assistans, LSS och hemsjukvård. Vill du vara med och forma framtidens vård och omsorg och ingå i ett sammanhang som gör skillnad för människor, samhälle och vår framtid? Då kan Forenede Care vara rätt arbetsgivare för dig! Sista ansökningsdag 2025-07-11 Du är efterlängtad - välkommen till oss!
Vill du bidra med din administrativa kompetens inom en internationell teknisk verksamhet? Just nu söker vi på Poolia en strukturerad och nyfiken administratör till vår kund i Västerås. Uppdraget är inom en global industrienhet med stark teknisk profil, där du kommer få en viktig roll i att stödja exportkontroll samt Supply Chain Management (SCM). Detta är ett konsultuppdrag med start så snart som möjligt och med goda möjligheter till förlängning. Om tjänsten I denna roll får du arbeta med flera centrala delar inom SCM, där fokus ligger på att säkerställa korrekt produktdata i affärssystemet SAP – en nyckelfaktor för framtida exporthantering. Du kommer också att ge operativt stöd till SCM-teamet, särskilt kring uppföljning av leverantörers leveransprecision. Dina arbetsuppgifter i huvudsak * Administrativt stöd kopplat till exportkontroll och produktregistrering i SAP * Uppföljning av leverantörer och leveransprecision * Deltagande i och ibland leda uppföljningsmöten med leverantörer * Samarbete med interna funktioner och eskalering av leveransavvikelser vid behov * Stöd till förbättringsarbete och processoptimering inom SCM Vem är du? Vi söker dig som är självgående, lösningsorienterad och har ett intresse för både administration och teknik. Du trivs i en roll med många kontaktytor och varierande uppgifter. För att lyckas i rollen har du: *God systemvana och mycket goda kunskaper i Excel *Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter, gärna inom dokumentation eller systemstöd * Förmåga att arbeta strukturerat och proaktivt * Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift * Meriterande med erfarenhet av SAP, SharePoint samt arbete inom exportkontroll eller supply chain Om verksamheten Vår kund är ett internationellt teknikföretag med verksamhet i Västerås. Enheten du kommer tillhör utvecklar och levererar avancerade kransystem för globala marina tillämpningar. Här arbetar du i en stimulerande miljö där samarbete, teknik och precision står i fokus. Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer