Vi är över 5000 engagerade mathjältar som jobbar i våra svenska butiker, på våra lager och kontor – som tillsammans gör vår fantastiska resa möjlig. På så vis kan ännu fler handla och äta god mat av högsta kvalitet till branschens bästa pris. För när vi växer, växer du. Sån är nämligen Lidl. Jobbpitch Är du ett serviceproffs som vill vara med och bidra till fantastiska kundupplevelser? I #teamlidl hjälper vi varandra att lyckas. Och vi växer tillsammans. Nu söker vi en engagerad butikssäljare som vill jobba som timvikarie hos oss! Din roll Som butikssäljare på Lidl har du en nyckelroll! Du är ansiktet utåt mot våra kunder och för dig är kunden alltid nummer ett. Du brinner helt enkelt för att ge bra service varje dag. I rollen som butikssäljare får du arbeta varierat med alla olika arbetsuppgifter som är en del av den dagliga butiksdriften. Detta innefattar uppgifter som: • Packa upp alla varor och se till att hyllorna är välfyllda • Säkerställa färskhet och slutdatum på varor • Hålla rent och fräscht i butiken • Betjäna kunder i kassan • Och självklart bidrar du, tillsammans med dina kollegor, med det lilla extra för att ge våra kunder den bästa butiksupplevelsen! Din profil Vi söker dig som vill vara en del av ett team som arbetar tillsammans och vill framåt. Du har förmågan att identifiera arbetsuppgifter som behöver göras och du drivs av att arbeta resultatorienterat och bidra till butikens framgång. • Vi ser det som positivt om du har erfarenhet av att arbeta inom en serviceorienterad bransch • Du är flexibel med arbetstiderna och har en positiv inställning till förändringar • Du har fyllt 18 år och behärskar svenska flytande i både tal och skrift Vi erbjuder Du får arbeta i en miljö som karaktäriseras av våra värdeord: prestation, respekt, tillit, jordnära attityd och gemenskap. Eftersom vi växer, kan du växa. Snabbt. Inom din roll, eller mot en annan. På samma plats, eller någon annanstans. Inom butik, lager, kontor. Lokalt, nationellt eller globalt. Vi stöttar dig på din resa mot mer ansvar och nya utmaningar. Du blir en del av ett stort team där alla kavlar upp ärmarna och hjälps åt. Du får allt från friskvårdsbidrag, föräldrapenningtillägg och medarbetarrabatt i våra butiker till kostnadsfri rådgivning av psykolog, jurist och ekonom samt mängder av erbjudanden via vår förmånsportal. Självklart omfattas du också av kollektivavtal och tjänstepension. Vill du vara med på vår resa? Om svaret är JA, då söker du tjänsten såhär: • Klicka på “Sök nu” • PFyll i formuläret • Bifoga CV Rekryteringen sker med löpande urval, varför vi gärna ser att du skickar din ansökan snarast. Vår rekryteringsprocess består av tester, telefonintervju, personlig intervju och digital referenstagning. Hör av dig till oss om du har ett särskilt behov av anpassning när det kommer till urvalstesterna. Tjänsten är ett timvikariat. Då butiken är öppen alla veckans dagar kommer arbetet att ske enligt schema där tidiga morgonpass, dagspass, kvällspass och helgpass ingår. Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta rekryteringsteamet på mail: [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!
Är du en serviceinriktad stjärna som älskar att skapa goda kundrelationer? Drivs du av att vara en del av ett sammansvetsat team där samarbete och laganda är nyckeln, samtidigt som du ges möjlighet till stor personlig utveckling? Då kan Tele2 vara den perfekta arbetsplatsen för dig! Vi letar just nu efter en entusiastisk medarbetare på heltid till vår Tele2-butik i Västerås. På Tele2 är vi engagerade i att erbjuda våra kunder en unik serviceupplevelse i en bransch som för många är en stor och viktig del av vardagen. Som Butikssäljare blir du företags ansikte utåt och med våra innovativa produkter bidrar du till att göra våra kunders liv obegränsat. Nu letar vi efter en vinnarskalle som vill utvecklas inom försäljning och fortsätta nå våra uppsatta mål. OM ROLLEN Här får du inte bara ett jobb, du joinar ett superbra team och knyter kontakter, möter spännande nya- som återkommande kunder och hjälper dem i deras vardag, du är helt enkelt med på en resa tillsammans med oss och levererar en wow-upplevelse för våra kunder varje dag. Vi tror på en familjär atmosfär och med teamets fulla stöd får du det bästa möjliga utrymmet för att prestera på toppnivå. På Tele2 prioriterar vi intern utveckling och för rätt individ finns det stora möjligheter till utveckling. Som ny i teamet får du en gedigen introduktion och handledning från butikschefen samt tillgång till ett omfattande digitalt utbildningspaket. VEM VI LETAR EFTER Vi söker dig som är resultatinriktad och motiveras av att uppnå mål tillsammans med ditt team. Du är professionell i ditt bemötande och har en flexibel approach där effektivt samarbete ses som en styrka. Våra förväntningar på dig inkluderar: - Erfarenhet från tidigare serviceyrken och ett starkt intresse för att lära dig mer inom kundservice och försäljning. - Ett intresse för teknik och produkter. - Du är 18 år eller äldre och har en gymnasieutbildning. - Förmåga att kommunicera flytande på svenska och engelska, både i tal och skrift. Vill du vara med? Tveka inte att söka redan idag! Intervjuer kommer att ske löpande. Eftersom vi eftersträvar en jämn könsfördelning ser vi gärna kvinnliga sökande till den här tjänsten. Som ett steg i rekryteringsprocessen utför Tele2 en bakgrundskontroll på aktuella kandidater. Varmt välkommen med din ansökan! För att säkerställa en inkluderande och rättvis rekryteringsprocess fokuserar vi på dina erfarenheter och kompetenser. Därför har Tele2 valt att inte använda personliga brev och vi ber dig istället besvara de urvalsfrågor som ingår i ansökningsformuläret. På Tele2 arbetar vi målmedvetet varje dag för att fortsätta vara ledande inom hållbarhet, vilket har lett till att vi blivit utnämnda klimatledare i Europa av Financial Times. Tele2 är också Sveriges mest hållbara företag och rankades 37:a globalt av Time Magazine och Statista på deras första lista över världens mest hållbara företag med 500 företag från över 30 länder. Vi fortsätter att uppnå nya mål och vi hjälper våra kunder att uppnå sina hållbarhetsmål eftersom vi åtagit oss att övergå till en cirkulär ekonomi. Vi är mycket stolta över att skapa värde för våra kunder genom att vara ”pålitliga, insiktsdrivna och genom att samarbeta”. Vi kallar det “The Tele2 Way”.
Location: Västerås About the assignment We are currently looking for a Senior Software Engineer for our client in Västerås to help shape the future of robot programming interfaces. You will join a skilled and collaborative team working on a handheld device within the field of robotics. The team is developing the next-generation cross-platform programming interface, using modern .NET technologies. Your focus will be on building responsive, high-performing applications using C# and WPF. The development is conducted within a Lean-Agile framework and a global mindset. Your background – we’re looking for someone with: Solid experience in C#, .NET, WPF, and XAML Strong knowledge of asynchronous programming Experience in memory and performance profiling Experience in developing software for resource-constrained platforms Some understanding of Windows system programming and configuration Bonus: Knowledge in HTML5/JavaScript and domain experience in robotics Application deadline We review applications continuously, which means this assignment may be closed before the deadline. If you're interested, we recommend applying as soon as possible.
The opportunity We are doing something unique in the power industry – our technology enables greater amounts of power to reach customers with minimal environmental impact. As pioneers and market leaders in the field we deliver groundbreaking technology to customers all over the world! We are looking for you who want to be part of the journey to enable grids for the future! We have a friendly, diverse, and multidisciplinary environment. This is a team that you can flourish in and where you are given responsibility as well as large degree of freedom to decide the path of the design and implementation. You will be part of the product group HVDC within Hitachi Energy, with your base location in either Ludvika or Västerås in Sweden. The HVDC technology has been on the market for the past 60 years and is used to transmit power over long distances with minimal losses, using overhead lines, underground and submarine cable systems. Please find out more about our world leading technology at https://www.hitachienergy.com/offering/product-and-system/hvdc Are you curious about how you can contribute to Hitachi Energy, HVDC? Apply today! How you’ll make an impact You should like to grow with the challenge that comes with the sales of large complex projects. You should be enticed by working with complex tenders in a high performing international environment. As Senior Tender Manager your task will be to craft our bid strategy for a specific project, ensuring it is implemented and fulfilled, manage our client relations and ultimately that Hitachi Energy’s total offering is consolidated and conveyed. You will be working closely with the business unit Grid Integration’s global sales team and be responsible for managing the entire bid process with the ultimate aim to present Hitachi Energy’s offer to the end client and securing the project based on best competitiveness. You will be leading a Bid & Proposal team of technical, legal, tax, insurance and commercial experts in digesting and translating client requirements and needs into a competitive overall solution based on the Hitachi Energy portfolio. Our projects have extensive international coverage, which means that you will have frequent contacts with colleagues as well as clients in other countries, with focus on central and southern Europe in this role. Your background A minimum of 5-10 years of relevant experience from for example project management of large scale projects, large scale system sales or large scale system tendering. Enjoy working in teams in a high demand environment and are used to dealing with international business clients. Technical and commercial experience of HVDC systems, or similar, is an advantage as you will be working with HVDC. Used to handle many tasks simultaneously and to work structured and methodically. Fluency in English, both written and spoken. Communicative and outgoing, especially since the position entails interaction with a wide variety of stakeholders, both internal and external across all organizational levels. What we offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Mentor to support you throughout onboard phase Various trainings and education supporting employee development Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks More benefits could be connected to this specific role More about us Are you ready for a new exciting challenge? Does the above description sound like you? Applications will be reviewed on an ongoing basis, so don’t wait – apply today! Recruiting Manager Stefan Regnell, [email protected], will answer your questions about the position. Union representatives – Sveriges Ingenjörer: Nawzad Rashid, +46 107-38 91 48; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43; Unionen: Karin Ulvemark, +46 107-38 51 42 and Ingrid Rinaldo, +46 107-38 58 19. All other questions can be directed to Talent Partner Christian Falevik, [email protected] Hitachi Energy is a global technology leader that is advancing a sustainable energy future for all. We serve customers in the utility, industry and infrastructure sectors with innovative solutions and services across the value chain. Together with customers and partners, we pioneer technologies and enable the digital transformation required to accelerate the energy transition towards a carbon-neutral future. We are advancing the world’s energy system to become more sustainable, flexible and secure whilst balancing social, environmental and economic value. Hitachi Energy has a proven track record and unparalleled installed base in more than 140 countries. Headquartered in Switzerland, we employ around 38,000 people in 90 countries and generate business volumes of approximately $10 billion USD. www.hitachienergy.com
Om rollen: Som Distributionsstöd arbetar du på dagorganisationens sida av verksamheten, med ett tydligt uppdrag: att varje natt ska fungera så smidigt, effektivt och tryggt som möjligt. Du är den som håller ihop bemanningen, planeringen och stödet till våra nattaktiva verksamhet på dagen. I nära samarbeta med Platschef, Distributionsstöden och Fordonsansvariga ser du till att förutsättningarna finns på plats för våra Nattansvariga, Teamledare och Distributörer i hela Västmanland - innan natten börjar. Anställningsform: Tjänsten är ett vikariat under veckorna 28-32 med möjlighet att efter perioden arbeta vid behov. Schema: Du arbetar dagtid 07:00-16:00 måndag till fredag. Omfattning: Heltid, tidsbegränsad anställning Vill du ha en nyckelroll i en verksamhet där struktur, tempo och logistik möts i ett viktigt samhällsuppdrag? Bonway Västmanland söker nu en lösningsorienterad och kommunikativ kollega som vill stärka vårt team i sommar - med fullt fokus på att stötta vår nattliga produktion på dagtid. Dina arbetsuppgifter inkluderar: - Planera daglig och långsiktig bemanning - Hantera och åtgärda kundsupportärenden i Freshservice - Registrera och hantera extratider (inkl. godkännande/avslag) - Systemadministrera hemleveranser som sker dagtid - Vara första kontaktperson för teamledare och distributörer dagtid - Utföra delegerade uppgifter från Platschef - Registrera avvikelser, incidenter och förändringar i personalsystem - Säkerställa rätt kompetens och hjälpmedel bland medarbetare - Stödja introduktion, rekrytering och kvalitetsuppföljning - Delta i förbättringsarbete och samverkan inom Bonway - Resor inom våra distributionsområden kan förekomma. Övrig information Vi på Bonway eftersträvar jämställdhet och mångfald och värdesätter sökande med skilda bakgrunder och erfarenheter. Timlön och förmåner sker enligt Svenska Transportarbetareförbundets kollektivavtal för tidningsdistribution. Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med att söka! Anställningen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper! Vi ser fram emot din ansökan! - Har gymnasieutbildning eller likvärdig erfarenhet - Behärskar svenska och engelska i tal och skrift - Innehar B-körkort - Har god systemvana, gärna inom G Suite och supportsystem - Är strukturerad, lösningsorienterad och serviceinriktad - Trivs i gränslandet mellan människor, system och logistik - Tar ansvar, samarbetar väl och ser helheten Vi är Bonway Genom sammanslagningen av fyra distributionsbolag har Bonway blivit Sveriges största utbärningsbolag, med huvudkontor i Malmö och som en del av Bonnier News. Vi distribuerar tidningar och paket främst under natten, nästan alla dagar i veckan. Som en ledande aktör inom logistik har vi en stark position inom last-mile distribution och rikstäckande logistik. Med över 150 års erfarenhet av tidningsdistribution har vi framgångsrikt expanderat vår verksamhet till paketdistribution, ett område som växer snabbt. Vi har ett framgångsrikt partnerskap med Early Bird, en ledande aktör inom paketleveranser i Sverige. På Bonway är vi engagerade i hållbara logistik- och distributionslösningar och arbetar mot att bli helt utsläppsfria. Jämlikhet och inkludering är grundläggande värderingar för oss, och vi strävar efter att skapa en öppen och inkluderande arbetsmiljö. Vi välkomnar mångfald och arbetar tillsammans för att bidra till ett mer inkluderande samhälle. Bonways absolut främsta tillgång är våra 1 750 medarbetare! Vi hälsar dig välkommen att bli en del av vårt team.
Arbetande förman till Rengörare Näslund Rengörare Näslund AB är ett städföretag i Stockholm med verksamhet inriktad på entreprenadstädning av kommersiella och offentliga lokaler samt privata företag framför allt i Stockholmsområdet med omnejd. Vi söker nu en Arbetande förman till vår driftsorganisation i Västerås. Arbetsuppgifter utöver lokalvård Du ansvarar bland annat för: - att leda och kontrollera daglig städning, på vissa objekt deltar du i lokalvården - att instruera nyanställda och vikarier och att utbilda personalen i kvalitet och miljö - att utföra kvalitetskontroller och avvikelserapportering - att genomföra och kontrollera extraarbeten - att assistera vid uppstarter - nyckelhantering - att beställa, ta emot och distribuera städmaterial - ordningen i städförråd, skötsel av tvättstuga och kontroll av städutrustning Din bakgrund: - Du ska ha dokumenterad branschvana - Du ska ha B-körkort - Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift - Ledarerfarenhet från servicebranschen - Du ska ha gymnasiekompetens eller motsvarande - Vana av att arbeta med administration Egenskaper Vi söker dig som har: - Viljan att utveckla både dig själv, dina medarbetare och kunder - Förmågan att planera, prioritera och delegera Vi vill att du: - Ser problem som en möjlighet och har ett lösningsorienterat förhållningssätt i din vardag - Är trygg och stabil i dig själv på det professionella och personliga planet Utbildning: - Gymnasieutbildning eller motsvarande - Utbildad inom SRY och/eller Pryl
Brinner du för kundmöten och letar efter ett meningsfullt arbete där du kan vara med och erbjuda högkvalitativ synvård? Vill du inspirera och guida kunder till de perfekta bågarna? Är du redo för att utvecklas inom kundservice och försäljning? Då har du kommit rätt! Arbetet som optikerassistent hos oss innebär: Hälsar kunderna välkomna, berättar varför det är viktigt att göra en synundersökning och förklarar vårt koncept och erbjudanden Hjälper kunderna att hitta rätt båge, glas/och eller kontaktlinser baserat på deras behov Ser till att kunderna lämnar butiken med ett leende på läpparna - och gärna besöker oss igen Samarbetar med ditt team för ett effektivt flöde av dagliga arbetsuppgifter i butiken Hos oss får du en grundlig introduktion där du får lära dig om optikbranschen och hur vi arbetar. Vi är ett glatt team som strävar efter att överträffa kundens förväntningar varje dag. Vi har en stark laganda och motiveras utav utveckling och har ett kommersiellt tankesätt. Vem vi letar efter En positiv, driven, målinriktad och utåtriktad person med ett genuint intresse för kundservice Eventuellt har några års arbetslivserfarenhet inom detaljhandeln En lösningsorienterad lagspelare som vill växa och utvecklas tillsammans med oss Vad vi erbjuder En meningsfull yrkesroll Vi erbjuder flera förmåner, exempelvis inom mental och fysisk hälsa, friskvårdsbidrag, trevliga personalaktiviteter och rabatterade priser på glasögon Vi värdesätter din personliga utveckling och du får möjlighet att forma din karriär genom mängder av utvecklingsmöjligheter Specsavers blev utsett till Sveriges bästa arbetsplats i kategorin stora företag av Great Place to Work 2024 Våra medarbetare är den viktigaste byggstenen i vår verksamhet och därför fokuserar vi mycket på allas välmående. Vi värdesätter mångfald och lever efter principen att behandla varandra som vi själva vill bli behandlade. För att leva upp till den principen frågar vi varje år våra medarbetare hur de upplever sin arbetsplats. Vi är stolta över att vi har utnämnts till Sveriges bästa arbetsplats baserat på våra medarbetares omdömen. Är du redo för en ny utmaning? Då är det dig vi söker! Skicka in din ansökan redan idag!
Nu söker vi Underläkare till vårt fina sjukhus i Fagersta! Vill du vara en del av en betydelsefull verksamhet där du gör skillnad och skapar trygghet för patienterna? Då kanske det är just du som blir vår nya kollega. Vi söker nu efter en drivande underläkare som vill arbeta i en rotationstjänst mellan vårdavdelning på Fagersta sjukhus och vårt Närvård/AH-team. Om Fagersta Fagersta är en trivsam kommun som har lugnet och grönskan. Här kan du njuta av fin natur och många grönområden. Goda motionsmöjligheter både vinter- och sommartid men även tillgång till kultur. Fagersta når du på mindre än 1 timme från både Dalarna och hela Västmanland. Här kan du se hur det är att bo, verka, leva och besöka Fagersta. https://youtu.be/yQP6i0RvRK4 Arbetsuppgifter Arbetet roterar mellan avdelningsarbete och arbete i Närvårdsteam. I arbetsuppgifterna på avdelningen ingår sedvanliga underläkar-uppgifter såsom in och utskrivning av patienter, rondarbete, somatiskt status, dokumentation/ konsultationer, läkemedelsgenomgångar. I Närvårdsteamet ingår förutom sedvanliga läkaruppgifter även hembesök, remissbedömningar och upprättande av vårdplaner i samråd med teamets sjuksköterskor. Om arbetsplatsen Fagersta sjukhus finns organisatoriskt under Köpings sjukhus. Medicinkliniken i Fagersta består av medicinmottagning, rehabilitering och vårdavdelning 1 samt Närvårds/AH-team. Vårdavdelning 1 är under ombyggnation där ena halvan är färdig, har 9 vårdplatser varav 2 är integrerade hospiceplatser. Andra delen blir färdig årsskiftet 2025/26. Då kommer det finnas total 19 vpl, alla enkelrum. På avdelningen finns då 4 teamkontor där läkare, SSK och usk har sina platser. Närvårdsteam/AH är en samverkan med Fagersta, Norberg och Skinnskatteberg kommuner. Syftet är att erbjuda invånarna rätt vård i rätt tid och på rätt vårdnivå. Teamet riktar sig mot de mest sjuka vuxna personer samt mot personer som har behov av avancerad hemsjukvård i livets slut. För oss är det viktigt att du mår bra och trivs på jobbet därför erbjuder vi dig • anpassat introduktionsprogram för att du ska bli trygg och säker i din yrkesroll • möjlighet till kompetensutveckling genom exempelvis interna utbildningar • en arbetsplats för livets olika skeden • gratis träning på vårt fullt utrustade gym • friskvårdsbidrag 3000kr/år Mer om dina förmåner finner du här: Dina förmåner - Region Västmanland (regionvastmanland.se) Kvalifikationer Vi söker dig som är ansvarstagande och lockas av det breda perspektivet på det mindre sjukhuset. Du vill jobba självständigt och gillar att driva utveckling. Som person har du förmåga att arbeta strukturerat och flexibelt. Du är lyhörd och har god samarbetsförmåga. Patienten är viktig för dig och du eftersträvar gott bemötande. Du som söker har fullgjort minst 9 terminer på läkarprogrammet och du har tagit med dig goda kunskaper från din utbildning. Det är meriterande med erfarenhet från internmedicinsk eller akutmedicinsk tjänstgöring. Du har goda kunskaper i svenska, tal som skrift. Körkort B är ett krav Anställningsvillkor Vikariat 6 månader med möjlighet till förlängning, heltid, Fagersta Ansökan Välkommen med din ansökan senast 10 augusti 2025 Intervjuer sker löpande Om regionen Om du vill veta mer om hur det är att jobba hos oss kan du se mer på regionens instagramkonto: https://www.instagram.com/regionvastmanland/ Vi tackar nej till dig som säljer alla slags rekryteringstjänster. Vi i Region Västmanland ansvarar för hälso-, sjuk- och tandvård för alla som bor i länet. Vi jobbar också med allt från kollektivtrafik och kultur till näringslivsfrågor, utbildning och forskning. Tillsammans är vi 7 000 anställda, med 300 olika yrken, på tio orter. Vi finns mitt i det som påverkar människors liv. Varje dag. Tillsammans drivs vi av att skapa ett bättre samhälle för alla som bor och verkar här. Vi utvecklar och hittar nya lösningar för att möta människor – där dom är. Det är så vi kan leva upp till våra uppdragsgivares och invånares högt ställda förväntningar. Tillsammans gör vi skillnad. På riktigt.
Om tjänsten Som kyltekniker på Francks Kylindustri är ditt arbete framförallt belagt ute hos våra kunder som har allt från små till större och komplexa anläggningar, vilket innebär en stor variation. För det mesta kommer du att jobba självständigt men vid projekt även i team. Rollen som kyltekniker på Francks innebär stor frihet under ansvar och du får möjlighet att arbeta både med service och entreprenadprojekt. Vi arbetar med både planerat, förebyggande och avhjälpande underhåll, renoveringar, uppgraderingar och ombyggnader av kylsystem. Våra kunder finns bland annat inom butik, livsmedel, fastighet, lager/logistik och processindustrin. Du kommer att utgå från någon av våra lokala verksamheter i landet och kommer spela en viktig roll för oss i vår expansion då våra kyltekniker är de främsta representanterna för Francks Kylindustri! Dina arbetsuppgifter i huvudsak - Utföra service och underhåll på kylsystem hos kunder (små till stora, komplexa anläggningar) - Arbeta både självständigt och i team vid projekt - Utföra planerat, förebyggande och avhjälpande underhåll - Genomföra renoveringar, uppgraderingar och ombyggnationer av kylsystem - Delta i entreprenadprojekt - Representera Francks Kylindustri ute hos kund - Arbeta med kunder inom butik, livsmedel, fastighet, lager/logistik och processindustri - Utgå från företagets lokaler i Västerås - Bidra till företagets expansion genom professionellt arbete ute i fält? Vem är du? Du har några års erfarenhet som kyltekniker och har kylcertifikat 1. Du har erfarenhet av CO2 och/eller ammoniak. Ett plus är goda el- och styr/reglerkunskaper. Du behöver ha B-körkort och goda kunskaper i svenska tal och skrift. Det är viktigt hur du är som person; att du sätter kunden i centrum, vågar arbeta självständigt och ta egna initiativ samtidigt som du även gillar att samarbeta med andra. Du har också en positiv inställning och ett brinnande intresse för teknik och viljan att ständigt lära nytt. För att trivas i rollen så behöver du vara både självgående och ha förmågan att arbeta tillsammans med andra. Du trivs i en lärande organisation, vågar be om hjälp, erbjuder hjälp och lär av misstag. Om verksamheten Om vår kund Francks Som ett av Sveriges modernaste företag inom kyla och värme kan vi lova dig en spännande framtid som tekniker hos oss på Francks. Oavsett vilken nivå du kommer in på, blir du del av ett företag med stort fokus på sammanhållning och teamkänsla. Ett team med verksamhet över hela Sverige och målet att vara bäst i landet. Vi har lång erfarenhet inom området och bred teknisk kunskap inom företaget som vi gärna delar med oss av. Francks är med och driver utvecklingen framåt när det gäller energieffektivitet och hållbar utveckling. Rätt temperatur på rätt plats är ett hantverk du kan lära dig och föra vidare. Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar. Om Uniflex: Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001. På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande: - Kollektivavtal - Tjänstepension - Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner - Försäkringar - Marknadsmässig lön - Karriär och utveckling Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar passion & execution.
Beskrivning Nu söker vi en erfaren Executive Assistant för ett konsultuppdrag hos vår kund i Västerås. Uppdraget är ett vikariat där du ersätter den nuvarande assistenten under hennes planerade frånvaro. Rollen passar dig som har vana att arbeta på ledningsnivå, är prestigelös, noggrann och trivs i en stödjande funktion i en internationell miljö. Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta nära marknads- och försäljningsteamet samt deras chefer, med uppgifter som: Administrativt stöd till ledningsfunktioner Boka resor, konferenser och event Hantera fakturor och inköp Allmän kontorssupport Delta aktivt i nätverk med andra assistenter och reseteams Kvalifikationer Skall-krav: Dokumenterad erfarenhet som senior assistent eller Executive Assistant Mycket god administrativ förmåga Flytande svenska och engelska i tal och skrift Goda kunskaper i MS Office 365 Meriterande: Erfarenhet av SAP och Salesforce Tidigare erfarenhet av arbete i en internationell kontext Erfarenhet från marknads- eller försäljningsavdelning Villkor Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av oss och uthyrd till kund. Startdatum: 11 augusti 2025 Slutdatum: 10 februari 2026 Omfattning: Heltid (100 %), med möjlighet till distansarbete upp till 25 % Placering: Västerås För att vi ska kunna bedöma din ansökan behöver ditt CV tydligt visa att du uppfyller samtliga skall-krav. Observera att vi arbetar med löpande urval – vänta därför inte med din ansökan! Q har kollektivavtal och är medlem i branschorganisationen Almega, Tech Sverige samt i Svenskt Näringsliv. Företaget erbjuder interims- och rekryteringslösningar inom branscherna IT, teknik, administration, ekonomi, industri samt lager/logistik med personallösningar inom olika befattningsnivåer.
Välj ett jobb för att visa detaljer