Välkommen Teamledare till lager i Eskilstuna

Om rollen Som Teamledare ska du axla rollen som Försteman till gruppcheferna, detta innefattar bland annat att vara utbildare till våra medarbetare samt leda i den dagliga driften. Ditt ansvar kommer vara att utbilda medarbetarna på området, samla användarfrågor, utbildningsbehov och nya krav eller önskemål om applikationen eller systemet. Du kommer medverka i arbetet med att ta fram en utbildningsplan, utbildningsmaterial samt medverka i att ta fram processkartläggningar och standarder. I rollen som Teamledare kommer du medverka vid analyser och komma med förbättringsförslag utifrån framtagna mål och verksamhetsprocesser. Du kommer vara en nyckelperson vid genomförandet av acceptanstester samt medverka vid kravställning för nya funktionalitet och ändringar. Som Teamledare kommer du även vara en arbetsledare som sköter den dagliga styrningen och fördelningen, frånvarohantering, personalplanering och avvikelsehantering. Möten med andra Teamledare samt möten med andra avdelningar kommer att förekomma. Tjänsten innefattar skiftarbete. Samt att Du vill vara med och skapa arbetsglädje och trivsel på arbetsplatsen. Och att du vill utveckla din egen kompetens och ser lärande som en naturlig del av arbetet. Och att du delar med dig av dina kunskaper och erfarenheter till kollegor och chefer. Vem är du? Vi tror att du är en person med god teknisk förståelse som gärna har erfarenhet från processtyrning. Vi ser även att du har en god pedagogisk förmåga samt är motiverad och ansvarsfull för att skapa de bästa förutsättningarna för medarbetarna. Vi tror att du är en förebild som inspirerar och motiverar medarbetare genom att vara närvarande, tillitsfull samt skapa engagemang hos medarbetarna. Vi ser gärna att du har erfarenhet och kompetens om: - Förbättrings- och utvecklingsarbete - Logistikflöden - Datorvana och kunskap om relevanta system Passar rollen som Teamledare dig? Tveka inte med att söka redan nu!

5 mars 2024
Sista ansökan:
22 augusti 2024
DFDS Professionals söker Teamleadare för kommande uppdrag

Om tjänsten Söker du en spännande och ansvarsfull roll inom lager- och logistikbranschen? Vi söker nu teamledare för kommande uppdrag hos oss på DFDS Professionals för våra kunders räkning. Har du tidigare erfarenhet inom ledarskap och logistik? Perfekt, sök redan idag! Vi söker både till DFDS egna terminaler men också till våra externa kunder. Beroende på uppdraget kan arbetstiderna och geografiska platsen variera för olika uppdrag. Detta går vi såklart igenom när vi har hittat ett uppdrag som matchar just med dig! Vad tjänsterna kan innehålla: - Ledarskap och Teamutveckling: - Bygg och leda ett effektivt lager- och logistikteam. - Utveckla teamets färdigheter och potential för att möta framtidens utmaningar. - Framtidsinriktad Logistikplanering: - Utveckla och implementera strategier för att möta ökande efterfrågan. - Identifiera och integrera innovativa teknologier för att förbättra logistikprocesserna. - Effektivesera Lagerhanteringssystem: - Ansvara för att optimera lagerhanteringsprocesser. - Implementera automatiserade system för att effektivisera verksamheten. - Samarbete och Kommunikation: - Samarbeta med olika avdelningar för att säkerställa en sömlös informationsöverföring. - Kommunicera och implementera förändringar på ett tydligt och effektivt sätt. Om dig Vi ser gärna att du sitter på följande egenskaper för att lyckas inom området: - Erfarenhet av ledarskap inom lager och logistik. - Stark problemlösningsförmåga och strategiskt tänkande. - Förmåga att arbeta i en föränderlig och snabbt växande miljö. - Utbildning inom lagerhantering eller erfarenhet inom relaterat område är meriterande Tjänsterna kan antingen vara ett konsultuppdrag eller där vi ska rekrytera till våra kunder direkt. Detta informerar vi självklart dig om under intervjuerna. Direktrekrytering: Under vissa rekryteringsprocesser samarbetar ”kunden” med DFDS Professionals. Tjänsten är i så fall en direktrekrytering till ”Kunden”. Urval sker oftast löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen. Tjänsten är oftast en heltidsanställning med tillträde enligt överenskommelse. Ambulerandekonsult: Du är anställd av oss på DFDS Professionals men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss DFDS Professionals för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdagen. Vi har självklart kollektivavtal. Vi värnar om din hälsa och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på gymkort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Kontaktuppgifter Har du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] Rekryteringsarbetet sker löpande och du blir kontaktad så fort vi hittar ett uppdrag som passar just dig! Det går ej att ansöka via mail. VIKTIG INFORMATION Som ett led i vårt arbete mot en så rättvis och fördomsfri rekryteringsprocess har vi i denna process valt att samarbete med Hubert.ai. Efter ansökan kommer du att bjudas in till in en chatt-baserad intervju med vår virtuella rekryteringsassistent Hubert. Genomför den gärna så fort du har möjlighet. Intervjun tar cirka 15-20 min att genomföra. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju Sökord DFDS | Göteborg | Transport | Logistik | Gruppledare | Team | Chef | Ledare

26 februari 2024
Sista ansökan:
14 augusti 2024
DFDS Professionals söker Teamleadare för kommande uppdrag

Om tjänsten Söker du en spännande och ansvarsfull roll inom lager- och logistikbranschen? Vi söker nu teamledare för kommande uppdrag hos oss på DFDS Professionals för våra kunders räkning. Har du tidigare erfarenhet inom ledarskap och logistik? Perfekt, sök redan idag! Vi söker både till DFDS egna terminaler men också till våra externa kunder. Beroende på uppdraget kan arbetstiderna och geografiska platsen variera för olika uppdrag. Detta går vi såklart igenom när vi har hittat ett uppdrag som matchar just med dig! Vad tjänsterna kan innehålla: - Ledarskap och Teamutveckling: - Bygg och leda ett effektivt lager- och logistikteam. - Utveckla teamets färdigheter och potential för att möta framtidens utmaningar. - Framtidsinriktad Logistikplanering: - Utveckla och implementera strategier för att möta ökande efterfrågan. - Identifiera och integrera innovativa teknologier för att förbättra logistikprocesserna. - Effektivesera Lagerhanteringssystem: - Ansvara för att optimera lagerhanteringsprocesser. - Implementera automatiserade system för att effektivisera verksamheten. - Samarbete och Kommunikation: - Samarbeta med olika avdelningar för att säkerställa en sömlös informationsöverföring. - Kommunicera och implementera förändringar på ett tydligt och effektivt sätt. Om dig Vi ser gärna att du sitter på följande egenskaper för att lyckas inom området: - Erfarenhet av ledarskap inom lager och logistik. - Stark problemlösningsförmåga och strategiskt tänkande. - Förmåga att arbeta i en föränderlig och snabbt växande miljö. - Utbildning inom lagerhantering eller erfarenhet inom relaterat område är meriterande Tjänsterna kan antingen vara ett konsultuppdrag eller där vi ska rekrytera till våra kunder direkt. Detta informerar vi självklart dig om under intervjuerna. Direktrekrytering: Under vissa rekryteringsprocesser samarbetar ”kunden” med DFDS Professionals. Tjänsten är i så fall en direktrekrytering till ”Kunden”. Urval sker oftast löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen. Tjänsten är oftast en heltidsanställning med tillträde enligt överenskommelse. Ambulerandekonsult: Du är anställd av oss på DFDS Professionals men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss DFDS Professionals för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdagen. Vi har självklart kollektivavtal. Vi värnar om din hälsa och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på gymkort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Kontaktuppgifter Har du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] Rekryteringsarbetet sker löpande och du blir kontaktad så fort vi hittar ett uppdrag som passar just dig! Det går ej att ansöka via mail. VIKTIG INFORMATION Som ett led i vårt arbete mot en så rättvis och fördomsfri rekryteringsprocess har vi i denna process valt att samarbete med Hubert.ai. Efter ansökan kommer du att bjudas in till in en chatt-baserad intervju med vår virtuella rekryteringsassistent Hubert. Genomför den gärna så fort du har möjlighet. Intervjun tar cirka 15-20 min att genomföra. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju Sökord DFDS | Borås | Transport | Logistik | Gruppledare | Team | Chef | Ledare

26 februari 2024
Sista ansökan:
14 augusti 2024
Jobba extra som truckförare i Södertälje

Dina Arbetsuppgifter och profil Vi söker just nu duktiga lagermedarbetare som kan jobba extra hos våran kund i Södertälje. Vi söker dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning (studier på heltid alternativt ett annat jobb på minst 50%) och söker ett extrajobb inom lager. Vi tror du som söker vill ha ett aktivt extra jobb. Du motiveras av att arbeta mot tydligt uppsatta mål och är en lagspelare som ser laget för jaget. Arbetet går ut på att utföra sedvanliga arbetsuppgifter inom lager. Det kan vara sånt som truckkörning, packa och plocka, inleveranser, med mera. Vi letar just nu efter personer som är intresserade av att jobba minst 3 dagar i veckan och kan vara tillgänglig både dag-och kvällstid. Med start omgående. Arbetstider: 06:00-12:00 & 15:00-20:00 OBSERVERA ATT MAN MÅSTE HA EN ANNAN HUVUDSAKLIG SYSSELSÄTTNING, ANTINGEN STUDIER på 100% ELLER ANNAT ARBETE PÅ MINST 50%. Vi erbjuder dig Du som jobbar hos oss får en arbetsgivare som gör sitt yttersta för att du ska få utvecklas och få alla möjligheter till att nå goda resultat. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket betyder att vi följer alla rådande lagar och erbjuder dig som anställd säkra arbetsvillkor och kollektivavtal. Våra flexibla medarbetare är kärnan i vår verksamhet och en viktig faktor till vår starka tillväxt. Villkor - Den här tjänsten innebär att du blir anställd som konsult hos Insitepart och kommer att arbeta ute hos vår kunder i Stockholm med omnejd. - Insitepart tillämpar bakgrundskontroll hos de kandidater som blir aktuella för anställning. Låter detta som din nästa utmaning? På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person. Skicka gärna in dina ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsterna kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidater.

13 februari 2024
Sista ansökan:
1 augusti 2024
Arbetsledare inom trafiksäkerhet

Kunden skapar säkra arbetsplatser längs vägarbeten, byggnationer, anläggningar, järnvägar och andra infrastrukturprojekt. Vi erbjuder anpassade lösningar med omtanke om människors trygghet och arbetsmiljö. Vi tillhandahåller utrustning när och där det behövs, utför tjänster på plats samt utbildar våra kunders medarbetare i säkra arbetsplatser. Vi hjälper också till att säkra publika platser. Vårt syfte är att se till att människor kommer hem oskadda varje dag, oavsett om de jobbar på en arbetsplats eller bara passerar den. Vi söker nu en arbetsledare till vår kunds verksamhet i södra stockholm. OM TJÄNSTEN Som arbetsledare stöttar du verksamheten med administrativa uppgifter och förvaltar våra kundkontakter för att skapa goda affärsrelationer. Du arbetsleder och hjälper till att planera och fördela arbetsuppgifter och resurser i kundens digitala planeringsverktyg, såsom fordon, personal, bemanning och underentreprenörer tillsammans med platschef. Du kommer även att rita specifika TA-planer, upprätta arbetsberedningar och riskbedömningar utefter kundens specifika behov. Tillsammans med dina kollegor hjälper du våra kunder med deras behov av trafiklösningar via personliga möten, telefon- och mejlkontakt. Med hög serviceförmåga säkerställer du att kunden får rätt material och att allt faktureras. Du arbetar dagligen med vårt ordersystem, digitala rapporter och fakturering. Arbete med hantering av återlämnat material samt övrig lagerhantering kan förekomma. Tjänsten är heltid, dagtid med placering i södra Stockholm. Vi arbetar som ett team där vi värdesätter flexibilitet, initiativtagande och noggrannhet. OM DIG I rollen som arbetsledare hos oss får du stor användning av din förmåga att vara lösningsorienterad. Du trivs med att sätta kunden i fokus och har en utpräglad känsla för service. Du förväntas kunna överblicka flera saker samtidigt och vara bra på att organisera och prioritera ditt arbete. B-körkort, goda administrativa kunskaper samt goda kunskaper i svenska i tal och skrift är ett krav. Tidigare erfarenhet av arbetsledning/TA-konsult är meriterande. Du ser möjligheten att genom dina professionella och engagerade kollegor utvecklas inom området trafikanordningar som exempelvis produktkunskap och säkerhet.

13 februari 2024
Sista ansökan:
4 juli 2024
Team Manager

Om Instabee: Slutet av 2022 grundades Instabee efter kombinationen av Budbee, Instabox och Porterbuddy. Instabee erbjuder miljontals konsumenter över hela Europa med smidiga leveranser och är på väg att bli den ledande partnern till den europeiska e-handelsmarknaden. Alltid med kunden i fokus. På Instabee är du välkommen precis som du är, så länge du drivs av att ständigt utmana marknaden tillsammans med oss. Om rollen som Team Manager: I rollen som Team Manager i Sundsvall kommer ditt fokus att vara på våra medarbetare som varje dag arbetar för att sortera och leverera våra paket. Du kommer att ha personalansvar för ca 30 medarbetare som bland annat innebär uppföljning av KPI:er och medarbetarnas kompetensutveckling. Rollen är både operativ och strategisk för att driften av terminalen ska fungera optimalt där man kommer arbeta 60% operativt i terminalen och 40% administrativt. Du rapporterar till Site Manager. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta: Sortering av paket och att du är behjälplig i terminalen där det behövs. Ansvarig för att följa upp, schemaläggning och bemanningsplanering. Säkerställa så att verksamheten fortskrider utan hinder genom att noggrant se till så att gods kommer in och ut ur terminalen enligt tidtabell. Kontinuerligt följa upp, utvärdera och förbättra processer och kvalitet. Om dig i rollen som Team Manager: För att trivas som Team Manager, är det viktigt att du är en person med hög energi och förmågan att sprida positiv energi i gruppen. Vi söker någon som kan hålla ett högt tempo och inspirera medarbetarna att alltid vara engagerade och redo att arbeta. Vi förväntar oss att du har tidigare erfarenhet av ledarskap och att du är en naturlig problemlösare som trivs med utmaningar. Du ska vara en förebild för dina medarbetare och kunna motivera dem till att prestera sitt bästa. Som person är du uthållig och nyfiken på att lära dig nya saker. Att arbeta i ett högt tempo är något du trivs med och du kan hantera flera uppgifter samtidigt utan att tappa fokus. Krav: Flytande i svenska och engelska, både muntligt och i skrift. B-Körkort. Övrigt Denna rekryteringsprocess består av personlighets- och logiktest via Alva Labs samt bakgrundskontroll via Verifiera för granskning av tidigare offentliga kriminalregister. Resultatet är offentlig information som hanteras konfidentiellt. Detta är obligatoriskt för alla rekryteringsprocesser på Instabee i Sverige.

12 februari 2024
Sista ansökan:
31 juli 2024
Teamledare till terminal i Eskilstuna!

Uppdraget Libera söker teamledare till en av våra kunder i Eskilstuna. Som teamledare på vår kunds terminal kommer du att vara ett stöd till dina medarbetare och gruppchefer för att den dagliga driften ska fungera smidigt. Du kommer bland annat att vara superuser i deras lagerhanteringssystem, stödja i frågor om den dagliga driften och finnas tillgänglig vid eventuella problem som uppstår i produktionen. Förutom ovan innebär rollen även nedan ansvarsområden och arbetsuppgifter: - Arbeta nära dina medarbetare och vara operativ i driften - Identifiera var utbildningsbehov finns och att utbilda medarbetarna inom ditt område - Rapportera incidenter och informera om tillbud, olycksfall och arbetsskador - Delta i förbättringsarbete inom effektivitet och utveckling på avdelningen - Följa arbetssätt & mål samt dela med dig av dina kunskaper och erfarenheter till kollegor och chefer. Anställningen är på heltid och kommer att vara förlagd på 2-skift. Vem du är För att lyckas i rollen tror vi att du är en aktiv ledare, som tar initiativ, är ansvarsfull samt stödjer dina medarbetare i dagliga driften. Du ska vara ett gott exempel och föredöme när det kommer till medarbetarskap på plats och vi ser därför att du som person är rättvis, målinriktad och förstår vikten av uppsatta regler och rutiner för att kunna upprätthålla god kvalité samt nå uppsatta mål. Du har god kommunikationsförmåga samt har lätt att entusiasmera och motivera dina medarbetare. Vi ser att du har haft en liknande roll tidigare och gärna inom logistik- eller produktionsområdet. Även andra tidigare ansvarstaganden som är fördelaktiga för tjänsten ses som meriterande, exempelvis mentor eller superuser. Vi ser att du som söker har minst en gymnasial utbildning, du har god IT-vana och är trygg i att använda system. Du behöver kommunicera väl på både svenska och engelska, övriga språkkunskaper är meriterande. Detta är en uthyrning genom Libera med god möjlighet til överanställning till kunden efter 6 månader. Libera sköter rekryteringsprocessen och alla frågor kring processen besvaras av Liberas rekryterare. Urval sker löpande och tillträde till tjänsten sker omgående för rätt kandidat. Välkommen med din ansökan redan idag!

29 januari 2024
Sista ansökan:
17 juli 2024
Team Manager

Om Instabee I slutet av 2022 grundades Instabee efter kombinationen av Budbee, Instabox och Porterbuddy. Instabee erbjuder miljontals konsumenter över hela Europa med smidiga leveranser och är på väg att bli den ledande partnern till den europeiska e-handelsmarknaden. Alltid med kunden i fokus. På Instabee är du välkommen precis som du är, så länge du drivs av att ständigt utmana marknaden tillsammans med oss. Vi letar nu efter en Team Manager till vår terminal i Brunna. Om rollen I rollen som Team Manager i Brunna kommer ditt fokus att vara på våra medarbetare som varje dag arbetar för att sortera och leverera våra paket. Du kommer att ha personalansvar som bland annat innebär uppföljning av KPI:er och medarbetarnas kompetensutveckling. Rollen är både operativ och strategisk för att driften av terminalen ska fungera optimalt. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta: Personalansvar samt kompetensutveckling och medarbetarsamtal. Schemaläggning och bemanningsplanering. Säkerställa så att verksamheten fortskrider utan hinder genom att noggrant se till så att gods kommer in och ut ur terminalen enligt tidtabell. Kontinuerligt följa upp, utvärdera och förbättra processer och kvalitet. Stöd till övriga funktioner som verksamheten kräver. Om dig som söker Vi tror att du som Team Manager är en naturlig problemlösare som sporras av utmaningar och har förmågan att motivera teamet omkring dig och är ett föredöme för både övriga ledare och medarbetare. Som person är du uthållig och har en nyfikenhet på att lära dig nya saker. Du är även en god kommunikatör med förmåga att ta beslut och skapa klarhet och struktur i en snabbrörlig organisation. Tidigare erfarenhet av ledande roll med personalansvar. Du har förståelse för att plötsliga avvikelser i arbetet kan förekomma, därför lägger vi stort värde vid flexibilitet och en förmåga att prioritera och prestera i en snabbrörlig miljö. Tidigare erfarenhet av schemaläggning samt att arbeta enligt KPI:er. Flytande i svenska och engelska, både muntligt och i skrift. B-Körkort. Observera att svarstiderna kan vara något försenade med tanke på jul och nyår. Med det sagt vill vi önska dig en god jul och ett gott nytt år! Övrigt Denna rekryteringsprocess består av personlighets- och logiktest via Alva Labs samt bakgrundskontroll via Verifiera för granskning av tidigare offentliga kriminalregister. Resultatet är offentlig information som hanteras konfidentiellt. Detta är obligatoriskt för alla rekryteringsprocesser på Instabee i Sverige.

19 december 2023
Sista ansökan:
6 juni 2024
Arbetande arbetsledare till kund i Göteborg

Vi söker en driven, prestigelös arbetsledare - är det dig vi söker? Om tjänsten Nu söker vi på Tranpenad en ny arbetsledare till vår kund. Som arbetsledare har du ansvaret för den dagliga driften, med arbetsuppgifter som innefattar både planering, problemlösning och administration. Du kommer ha daglig kontakt med både medarbetare och kunden - ett bra samarbete är med andra ord av största vikt. Du kommer att arbeta ute i produktion med där du kommer att vara en del av verksamheten samtidigt som du arbetsleder medarbetarna. Arbetsuppgifter: - Öka produktiviteten hos medarbetare - Bibehålla och förbättra kvaliteten i produktionen - Coacha och utveckla medarbetare - Tidrapportering - Bokning av personal Om dig som söker Vi tror att du som söker har gedigen erfarenhet av lagerarbete, samt är van vid roller i ledande position. Du bör ha stor kännedom inom logistikflöden, samt vara en trygg truckförare. Då tjänsten innebär ständig kontakt med flertalet kontaktytor bör du ha en stark kommunikativ förmåga. Tjänsten kräver även att du är en prestigelös problemlösare. God systemvana av främst Excel är till stor fördel. Vidare är du är mycket ordningsam och leder dina kollegor genom handling, inte enbart ord! Krav: - Lagervana - Svenska och engelska i tal och skrift - Truckkort A+B samt truckvana Meriterande: - Körkort och tillgång till bil - Erfarenhet av roller i ledande position som exempelvis teamledare Vad vi kan erbjuda dig Tranpenad hjälper dig forma din framtid! Som Tranpenadare är du en viktig del av vår bemanningsstyrka och får en anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Du får även ett förmånligt friskvårdsbidrag och en generös rabatt hos gymkedjorna Nordic Wellness, Actic, SATS och Fitness24Seven! Övriga villkor Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande visstidsanställning Omfattning: Heltid Arbetstider: Dagtid Lön: Marknadsmässig enligt kollektivavtal Start: Omgående, men hänsyn till eventuell uppsägningstid Om oss på Tranpenad Sedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 000 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Trollhättan, Jönköping och Helsingborg. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör - och ha roligt medan vi gör det - blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetens­företagen via Almega. Ansökan Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon.

5 december 2023
Sista ansökan:
23 maj 2024
Arbetsledare lager och produktion i Helsingborg

Ta nästa steg i din karriär som arbetsledare med Today Consulting AB - ett expansivt bolag med höga ambitioner inom bemanning och rekrytering. Vi är i ett växande behov av engagerade arbetsledare till lager- och produktion. Arbetsuppgifter och ansvarsområden Vi sätter dig i centrum, där du som nyckelperson säkerställer effektivitet och kvalitet. Du har förmågan att kunna styra ditt arbete självständigt och plikttroget. Som arbetsledare är du en strukturerad förebild som motiverar och engagerar dina medarbetare. Bland annat innefattar dina arbetsuppgifter: - Aktivt leda och medverka till dina medarbetares vidareutveckling. - Planera drift och arbetsfördelning för maximal effektivitet, under rådande förutsättningar. - Rapportera driftstörningar Din kompetens För att passa in i rollen ser vi gärna att du har minst två års ledarskapserfarenhet. Kanske har du varit teamleader och vill ta nästa steg i din karriär, eller motsvarande. Som person ser vi att du är trygg i att skapa relationer, kan ta och stå för egna initiativ och vill framåt. Du är oerhört lösningsorienterad och trygg med tuffa prioriteringar, fatta beslut och få saker i rullning. Du behärskar svenska och engelska väl, i såväl tal som skrift. Körkort är ett meriterande. För att trivas i rollen som arbetsledare vill vi att du: - Har minst två års ledarskapserfarenhet. - Har en lång bakgrund av att prioritera, fatta beslut och ha ett starkt driv. - Kan bygga upp och vårda starka relationer med olika slags människor. Vilka arbetsuppgifter som blir aktuella kan också bero på din kompetens, ambition och förmåga att utvecklas. Ansök idag Du ansöker här eller på www.todayconsulting.se (http://www.todayconsulting.se/). Vi kommer löpande att genomföra intervjuer för att hitta vår nästa arbetsledare, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor gällande rekryteringsprocessen eller kring tjänsten är du varmt välkommen att mejla [email protected] eller [email protected]. Övrig information Start: enligt överenskommelse Lön: enligt kollektivavtal, kan variera mellan olika arbetsplatser eller enligt överenskommelse. Beror även på om du anställs som konsult eller om det blir aktuellt med en direktrekrytering. Placering: Helsingborg med omnejd Antal tjänster: 5+ tjänster totalt Omfattning: heltid, med deltidstjänster kan bli aktuellt. Vi är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag verksamma främst i västra och södra Sverige. Vi på Today Consulting AB har en bred och gedigen erfarenhet inom branschen och erbjuder olika tjänster och helhetslösningar inom rekrytering. Så du kan vara lugn, och lita på att vi förbereder din morgondag på bästa möjliga sätt. Redan idag.

1 december 2023
Sista ansökan:
19 maj 2024