Om Instabee I slutet av 2022 grundades Instabee efter kombinationen av Budbee, Instabox och Porterbuddy. Instabee erbjuder miljontals konsumenter över hela Europa smidiga leveranser och är på väg att bli den ledande partnern till den europeiska e-handelsmarknaden. Alltid med kunden i fokus. På Instabee är du välkommen precis som du är, så länge du drivs av att ständigt utmana marknaden tillsammans med oss. Vi letar nu efter en duktig Operations Coordinator/Kurir! Om arbetet som Operations Coordinator / Gruppledare: Vi behöver utöka vårt team i hjärtat av verksamheten - produktionen i vår terminal i Kalmar. I våra terminaler inkommer dagligen paket som ska sorteras och levereras till våra kunder, men även paket som skall lastas om och skickas till andra städer. Hela denna process behöver arbetsledas så att allt flyter på som det ska, och det är här våra Operations Coordinators kommer in. I rollbeskrivningen ingår bland annat att: Säkerställa att verksamheten fortskrider under dag-, kvälls- och helgtid utan hinder Noggrant se till så att gods kommer in och ut ur terminalen enligt tidtabell. Leda personalen så att de olika sorterings- och lastningsmomenten går enligt plan Jobba enligt uppsatta KPI:er för att säkra produktivitet och kvalitét Jobbet är heltid och arbetsskiften kan variera mellan 11:00-23:00 efter schema under veckans alla dagar. Med kollektivavtal säkerställer vi schyssta villkor för alla involverade parter, främjar en positiv arbetsmiljö och investerar i våra medarbetares välbefinnande. Ett viktigt steg för Instabee mot att skapa en mer jämlik och trivsam arbetsplats. Om dig som söker tjänsten som Operations Coordinator/Kurir: Du är en individ som utmärker sig genom punktlighet och noggrannhet. Med en positiv attityd sprider du glädje omkring dig och är en naturlig problemlösare som älskar att ta dig an nya utmaningar. Du trivs särskilt bra hos oss om du uppskattar en arbetsmiljö som präglas av ständig aktivitet och snabba förändringar Du har erfarenhet inom lager eller logistik. Du är en stark lagspelare som trivs med samarbete. Du har fallenhet för att leda personalgrupper inom operativt arbete och är duktig på att kommunicera och ge feedback Du uppskattar att arbeta fysiskt med kroppen. Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift Du har B-körkort. Övriga behörigheter är meriterande. Tjänsten som Operations Coordinator är en Förartjänst i grunden med ett ansvarstillägg som löper enligt överenskommelse. Övrigt: Denna rekryteringsprocess består av personlighets- och logiktest via Alva Labs samt bakgrundskontroller via Verifiera för granskning av tidigare offentliga kriminalregister. Resultatet är offentlig information som hanteras konfidentiellt. Detta är obligatoriskt för alla rekryteringsprocesser på Instabee i Sverige.
Vi söker nu en teamledare till kund i Varberg med start omgående. Som Teamledare inom företaget samordnar du den dagliga framtagna produktionsplaneringen för tilldelat ansvarsområde. Du kommer i huvudsak vara ute produktionen där du skall utforma och utfärda arbetsrutiner i samråd med chef/ produktionsledare. Vi söker dig som har erfarenhet av att kunna leda och coacha på ett stimulerande sätt. Du skall kunna följa produktionsplaner och uppsatta mål. Du skall ha goda kunskaper i Officepaket och affärs/ produktionssystem, ADX och Salesforce. Det är meriterande om du arbetat med 5S och Lean tidigare. Vi söker dig som har erfarenhet av arbetsledning och organisation samt erfarenhet av förändrings- och utvecklingsarbete. Du har en stark analytisk förmåga och trivs med att arbeta självständigt, alltid med ett fokus på resultat. Vi ser också att du är uthållig, stresstålig och har goda kunskaper i både svenska och engelska, både i tal och skrift. Ansvarsområden: Dina primära ansvarsområden kommer att vara: Genomföra arbetsplatsmöten och daglig styrning. Ansvara för de dagliga leveranserna till kund. Statistik- och rapporthantering för externa/ interna intressenter. Samverka för upplärning och träning av nyanställda. Koordinera personal utifrån angiven bemanningsplan samt korrigera vid avvikelser. Följa produktionsplaner och uppsatta mål. Aktivt bidra till utvecklings- och förändringsarbete. Tillse att fastställda instruktioner/ rutiner följs i produktionen. Rapportering och hantering av interna avvikelser, förbättringsförslag i Ecoweb. Rapportera tillbud och olyckor. Tillse att medarbetare inom angivet ansvarsområde följer interna regler och riktlinjer samt att information förmedlas. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Om Arena Personal Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär. Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!
Även om vi har funnits i 125 år händer det mer än någonsin hos oss på Åhléns just nu! Vårt löfte är att bjuda våra kunder på den bästa tänkbara upplevelsen och vara platsen där livet blir enklare, bättre och härligare. Hos oss blir du en del av ett folkkärt varumärke och ett passionerat team. Utvecklas tillsammans med oss - sök tjänsten som Lager- & driftledare! Vi erbjuder dig Som Lager- & driftledare är du ansvarig för att optimera våra logistiska varuflöden till, från och i varuhuset. Du har ett ansvar att tillsammans med Varuhuschefen förenkla arbetsprocesser och skapa ordning och reda på lagret och i varuhusets varuflöde för att effektivisera arbetet och öka försäljning Exempel på arbetsuppgifter: - Proaktivt arbeta för och säkerställa en god arbetsmiljö - Optimera och säkerställa ett säljdrivet varuflöde i varuhusen från lager till samtliga affärsområden i varuhuset - Förmedla hur lager och varuflöde ska driftas - Leda och driva löpande inventeringar och bokslutsinventering tillsammans med varuhuschef - Vara kontaktperson mot interna och externa samarbetspartner, gällande logistik och lager Du kommer att arbeta nära och tillsammans med andra Lagermedarbetare, Visual Merchandisers, Säljare och Varuhuschef för att ge den bästa upplevelsen till alla våra kunder. Vi letar efter Vi ger dig förtroende och ansvar över ditt arbete med möjligheten att växa i en utvecklande miljö. Till oss tar du med dig: - Några års erfarenhet av lager och logistik inom detaljhandeln där du haft ansvar för att skapa rutiner och struktur - Erfarenhet av att inventering - Det är meriterande om du har truckkort med A-behörighet För att lyckas i rollen ser vi att du är strukturerad och lösningsorienterad då din vardag kan bestå av oväntade utmaningar. Du skapar förtroende genom din affärsmässighet och kommunikativa förmåga. Du är serviceinriktad och uppskattar att jobba i team. Vidare har du en förmåga att leda andra människor genom att inspirera till samarbete och framgång vilket är avgörande för att vi ska nå våra gemensamma mål. Om rekryteringen Tjänsten är en tillsvidareanställning på 28 h/v och arbetstiderna kan variera mellan kl 7-19. Vi ser gärna att du kan börja hos oss i slutet på juli. Urval och intervjuer kan komma att ske löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag! Som Lager- & driftledare på Åhléns blir du en del av ett passionerat team som drivs av affärsmannaskap och entreprenörskap. Vi ger dig förtroende och möjligheten att växa i en utvecklande miljö. Med det hälsar vi dig varmt välkommen till Åhléns! Familjeföretaget Åhléns grundades 1899 i Insjön och är idag ett av Sveriges starkaste varumärken, med snart 50 varuhus i Sverige och e-handel via åhlens.se. Åhléns är den naturliga mötesplatsen, som ger kunden mervärde och inspirerar till nya upptäckter och möten samt erbjuder en engagerande mix av kvalitetsvarumärken inom kläder, inredning, barnartiklar och skönhet. Åhléns omsätter 4,6 miljarder och varje år tar våra ca 3 000 skickliga medarbetare emot 60 miljoner besökare. Åhléns Outlet och Designtorget är dotterbolag. www.ahlens.se
För oss på Mathem står våra kunders bekvämlighet alltid i centrum. Vi vill skapa den bästa upplevelsen för dem i allt från middagsplaneringen med familjen till dess att matvarorna finns på plats i hemmet. På detta sätt skapar vi mer tid för sakerna de älskar – matlagning, tid med familjen, träning eller jobb. När du jobbar hos oss får du därför en unik möjlighet att påverka människors liv i positiv bemärkelse. För leendet på kundernas läppar när matvarorna levereras är ovärderligt. Varför ska du jobba hos oss? Mathem är idag Sveriges största matbutik med lösplockade varor på nätet och vi fortsätter att växa. Hos oss får du jobba i en dynamisk och social miljö med möjlighet att utvecklas och växa. Vi är en arbetsplats med stor mångfald och vi satsar helhjärtat på miljö- och hållbarhetsfrågor. Vad kommer du att få göra? Som Teamleader på Frukt & Grönt inom Mathems lagerverksamhet ansvarar du för att leda och fördela arbetet för medarbetare inom ett visst område. Detta är en operativ roll där du arbetar aktivt med uppföljning i form av exempelvis medarbetarsamtal, hälsosamtal och coachningssamtal. Vidare medverkar du i förbättringsarbeten för att nå processens och verksamhetens mål när det kommer till medarbetarnöjdhet, kvalitet och produktivitet i enighet med budget. Du arbetar nära och rapporterar till Områdeschefen. Fokus kommer även vara att uppnå områdets uppsatta mål och budget. Du arbetar på ett effektivt sätt med optimal resursfördelning för att nå uppsatta mål och säkerställa produktionens flöde. Genom god förståelse för logistikprocesser och organisationen arbetar du för att effektivt kunna lösa de utmaningar som uppstår i verksamheten. Du har ett operativt driftansvar och arbetar aktivt med coachning av medarbetarteamet. Du kan även bli involverad i arbetsmiljöfrågor. Arbetstiderna kommer att vara förlagda på ett schema dagtid med potentiellt helgarbete. Kvalifikationer Gymnasieutbildning Tidigare ledarerfarenhet Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Erfarenhet från livsmedelsbranschen är meriterande Erfarenhet av tidigare WMS-system är meriterande Utbildningar inom ledarskap, arbetsrätt, arbetsmiljö, logistik och lean är meriterande Goda kunskaper om verktyg, processer och metoder inom logistik, kvalitet och arbetsmiljö är meriterande Personliga egenskaper I rollen som Teamleader ser vi att du är en driven ledare som når resultat genom att coacha samt skapa engagemang inom ditt team. Det är viktigt att du har ett operativt närvarande ledarskap, är professionell och rättvis. Du är initiativtagande och lösningsorienterad, utan att tumma på kvalitet och säkerhet. Utöver detta är det viktigt att du är en god kommunikatör, har lätt för att samarbeta med andra samt är strukturerad och noggrann i ditt arbetssätt. Övrigt Plats: Farsta/Larsboda, Stockholm Omfattning: Heltid (100%) Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande 6 månaders provanställning Tillträde: Omgående Lön: Fast lön enligt kollektivavtal (Lager & E-handel) + ansvarstillägg En bakgrundskontroll via ett externt företag ingår som en del i rekryteringsprocessen av denna tjänst. Vi behandlar ansökningar kontinuerligt och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatumet. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Varmt välkommen med din ansökan!
Om Instabee I slutet av 2022 grundades Instabee efter kombinationen av Budbee, Instabox och Porterbuddy. Instabee erbjuder miljontals konsumenter över hela Europa smidiga leveranser och är på väg att bli den ledande partnern till den europeiska e-handelsmarknaden. Alltid med kunden i fokus. På Instabee är du välkommen precis som du är, så länge du drivs av att ständigt utmana marknaden tillsammans med oss. Vi letar nu efter en duktig Operations Coordinator/Kurir! Om arbetet som Operations Coordinator / Gruppledare: Vi behöver utöka vårt team i hjärtat av verksamheten - produktionen i vår terminal i Oxie. I våra terminaler inkommer dagligen paket som ska sorteras och levereras till våra kunder, men även paket som skall lastas om och skickas till andra städer. Hela denna process behöver arbetsledas så att allt flyter på som det ska, och det är här våra Operations Coordinators kommer in. I rollbeskrivningen ingår bland annat att: Säkerställa att verksamheten fortskrider under dag-, kvälls- och helgtid utan hinder Noggrant se till så att gods kommer in och ut ur terminalen enligt tidtabell. Leda personalen så att de olika sorterings- och lastningsmomenten går enligt plan Jobba enligt uppsatta KPI:er för att säkra produktivitet och kvalitét Jobbet är heltid och arbetsskiften kan variera mellan 06:00-23:00 efter schema under veckans alla dagar. Med kollektivavtal säkerställer vi schyssta villkor för alla involverade parter, främjar en positiv arbetsmiljö och investerar i våra medarbetares välbefinnande. Ett viktigt steg för Instabee mot att skapa en mer jämlik och trivsam arbetsplats. Om dig som söker tjänsten som Operations Coordinator/Kurir: Du är en individ som utmärker sig genom punktlighet och noggrannhet. Med en positiv attityd sprider du glädje omkring dig och är en naturlig problemlösare som älskar att ta dig an nya utmaningar. Du trivs särskilt bra hos oss om du uppskattar en arbetsmiljö som präglas av ständig aktivitet och snabba förändringar. Du har erfarenhet inom lager eller logistik. Du har B-körkort. Övriga behörigheter är meriterande. Du är en stark lagspelare som trivs med samarbete. Du har fallenhet för att leda personalgrupper inom operativt arbete och är duktig på att kommunicera och ge feedback Du uppskattar att arbeta fysiskt med kroppen. Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift Tjänsten som Operations Coordinator är en Förartjänst i grunden med ett ansvarstillägg som löper enligt överenskommelse. Övrigt: Denna rekryteringsprocess består av personlighets- och logiktest via Alva Labs samt bakgrundskontroller via Verifiera för granskning av tidigare offentliga kriminalregister. Resultatet är offentlig information som hanteras konfidentiellt. Detta är obligatoriskt för alla rekryteringsprocesser på Instabee i Sverige.
Om Instabee I slutet av 2022 grundades Instabee efter kombinationen av Budbee, Instabox och Porterbuddy. Instabee erbjuder miljontals konsumenter över hela Europa med smidiga leveranser och är på väg att bli den ledande partnern till den europeiska e-handelsmarknaden. Alltid med kunden i fokus. På Instabee är du välkommen precis som du är, så länge du drivs av att ständigt utmana marknaden tillsammans med oss. Vi letar nu efter en Team Manager till vår terminal i Södertälje. Om rollen I rollen som Team Manager i Södertälje kommer ditt fokus att vara på våra medarbetare som varje dag arbetar för att sortera och leverera våra paket. Du kommer att ha personalansvar som bland annat innebär uppföljning av KPI:er och medarbetarnas kompetensutveckling. Rollen är både operativ och strategisk för att driften av terminalen ska fungera optimalt. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta: Personalansvar samt kompetensutveckling och medarbetarsamtal. Schemaläggning och bemanningsplanering. Säkerställa så att verksamheten fortskrider utan hinder genom att noggrant se till så att gods kommer in och ut ur terminalen enligt tidtabell. Kontinuerligt följa upp, utvärdera och förbättra processer och kvalitet. Stöd till övriga funktioner som verksamheten kräver. Om dig som söker Vi tror att du som Team Manager är en naturlig problemlösare som sporras av utmaningar och har förmågan att motivera teamet omkring dig och är ett föredöme för både övriga ledare och medarbetare. Som person är du uthållig och har en nyfikenhet på att lära dig nya saker. Du är även en god kommunikatör med förmåga att ta beslut och skapa klarhet och struktur i en snabbrörlig organisation. Tidigare erfarenhet av ledande roll med personalansvar. Du har förståelse för att plötsliga avvikelser i arbetet kan förekomma, därför lägger vi stort värde vid flexibilitet och en förmåga att prioritera och prestera i en snabbrörlig miljö. Tidigare erfarenhet av schemaläggning samt att arbeta enligt KPI:er. Flytande i svenska och engelska, både muntligt och i skrift. B-Körkort. Övrigt Denna rekryteringsprocess består av personlighets- och logiktest via Alva Labs samt bakgrundskontroll via Verifiera för granskning av tidigare offentliga kriminalregister. Resultatet är offentlig information som hanteras konfidentiellt. Detta är obligatoriskt för alla rekryteringsprocesser på Instabee i Sverige. #LI-JB2
Vill du vara med och forma en helt ny roll inom transportplanering? CEVA Logistics söker nu en Transport Manager till Zalandos lager i Kungsängen – en möjlighet att sätta strukturen och skapa effektiva transportflöden. Om rollen Som Transport Manager får du en nyckelroll i att bygga upp och leda transportplaneringen. Du ansvarar för att säkerställa effektiva transportbokningar, optimera processer och skapa en struktur som ger hög leveranskvalitet. Du leder ett team om nio medarbetare, fördelade på tre skift (dag, kväll och natt), och har både personal- och budgetansvar. Denna roll är ny inom organisationen, vilket innebär att du får en unik möjlighet att sätta standarder och utveckla arbetssätt som skapar långsiktig effektivitet. Dina ansvarsområden Bygga upp och implementera strukturerade rutiner för transportplanering och bokning. Leda och utveckla teamet för att säkerställa smidiga transportflöden. Säkerställa att transporter anländer och avgår enligt plan, samt hantera avvikelser. Arbeta proaktivt med förbättrings- och förändringsarbete. Samarbeta med produktionsavdelningen för att optimera transportlösningar. Ansvara för arbetsmiljö och säkerhet inom transportavdelningen. Vem är du? Vi söker dig som har erfarenhet av transportplanering och gärna från en verksamhet med stort varuflöde. Eftersom rollen är ny, ser vi att du är en drivande och lösningsorienterad ledare som trivs med att ta initiativ, bygga upp strukturer och arbeta verksamhetsnära. Du har en god förmåga att skapa relationer både internt och externt och är van vid att hantera många kontaktytor på både nationell och internationell nivå. Krav: Erfarenhet av transportplanering och logistik. Tidigare erfarenhet av att leda team. Flytande svenska och engelska, i både tal och skrift. I denna roll rapporterar du till Operations Manager och ingår i ledningsgruppen för avdelningen. Ansökan Vill du vara med och bygga upp en helt ny roll och skapa framtidens transportlösningar? Skicka in din ansökan redan idag! Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Felicia Pettersson på [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig!
Vi söker nu en teamledare till kund i Varberg med start omgående. Som Teamledare inom företaget samordnar du den dagliga framtagna produktionsplaneringen för tilldelat ansvarsområde. Du kommer i huvudsak vara ute produktionen där du skall utforma och utfärda arbetsrutiner i samråd med chef/ produktionsledare. Vi söker dig som har erfarenhet av att kunna leda och coacha på ett stimulerande sätt. Du skall kunna följa produktionsplaner och uppsatta mål. Du skall ha goda kunskaper i Officepaket och affärs/ produktionssystem, ADX och Salesforce. Det är meriterande om du arbetat med 5S och Lean tidigare. Vi söker dig som har erfarenhet av arbetsledning och organisation samt erfarenhet av förändrings- och utvecklingsarbete. Du har en stark analytisk förmåga och trivs med att arbeta självständigt, alltid med ett fokus på resultat. Vi ser också att du är uthållig, stresstålig och har goda kunskaper i både svenska och engelska, både i tal och skrift. Ansvarsområden: Dina primära ansvarsområden kommer att vara: Genomföra arbetsplatsmöten och daglig styrning. Ansvara för de dagliga leveranserna till kund. Statistik- och rapporthantering för externa/ interna intressenter. Samverka för upplärning och träning av nyanställda. Koordinera personal utifrån angiven bemanningsplan samt korrigera vid avvikelser. Följa produktionsplaner och uppsatta mål. Aktivt bidra till utvecklings- och förändringsarbete. Tillse att fastställda instruktioner/ rutiner följs i produktionen. Rapportering och hantering av interna avvikelser, förbättringsförslag i Ecoweb. Rapportera tillbud och olyckor. Tillse att medarbetare inom angivet ansvarsområde följer interna regler och riktlinjer samt att information förmedlas. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Om Arena Personal Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär. Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!
Om Instabee I slutet av 2022 grundades Instabee efter kombinationen av Budbee, Instabox och Porterbuddy. Instabee erbjuder miljontals konsumenter över hela Europa med smidiga leveranser och är på väg att bli den ledande partnern till den europeiska e-handelsmarknaden. Alltid med kunden i fokus. På Instabee är du välkommen precis som du är, så länge du drivs av att ständigt utmana marknaden tillsammans med oss. Vi letar nu efter en Team Manager till vår terminal i Borlänge. Om rollen I rollen som Team Manager i Borlänge kommer ditt fokus att vara på våra medarbetare som varje dag arbetar för att sortera och leverera våra paket. Du kommer att ha personalansvar som bland annat innebär uppföljning av KPI:er och medarbetarnas kompetensutveckling. Rollen är både operativ och strategisk för att driften av terminalen ska fungera optimalt. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta: Personalansvar samt kompetensutveckling och medarbetarsamtal. Schemaläggning och bemanningsplanering. Säkerställa så att verksamheten fortskrider utan hinder genom att noggrant se till så att gods kommer in och ut ur terminalen enligt tidtabell. Kontinuerligt följa upp, utvärdera och förbättra processer och kvalitet. Stöd till övriga funktioner som verksamheten kräver. Om dig som söker Vi tror att du som Team Manager är en naturlig problemlösare som sporras av utmaningar och har förmågan att motivera teamet omkring dig och är ett föredöme för både övriga ledare och medarbetare. Som person är du uthållig och har en nyfikenhet på att lära dig nya saker. Du är även en god kommunikatör med förmåga att ta beslut och skapa klarhet och struktur i en snabbrörlig organisation. Tidigare erfarenhet av ledande roll med personalansvar. Du har förståelse för att plötsliga avvikelser i arbetet kan förekomma, därför lägger vi stort värde vid flexibilitet och en förmåga att prioritera och prestera i en snabbrörlig miljö. Tidigare erfarenhet av schemaläggning samt att arbeta enligt KPI:er. Flytande i svenska och engelska, både muntligt och i skrift. B-Körkort. Övrigt Denna rekryteringsprocess består av personlighets- och logiktest via Alva Labs samt bakgrundskontroll via Verifiera för granskning av tidigare offentliga kriminalregister. Resultatet är offentlig information som hanteras konfidentiellt. Detta är obligatoriskt för alla rekryteringsprocesser på Instabee i Sverige.
Om Instabee I slutet av 2022 grundades Instabee efter kombinationen av Budbee, Instabox och Porterbuddy. Instabee erbjuder miljontals konsumenter över hela Europa med smidiga leveranser och är på väg att bli den ledande partnern till den europeiska e-handelsmarknaden. Alltid med kunden i fokus. På Instabee är du välkommen precis som du är, så länge du drivs av att ständigt utmana marknaden tillsammans med oss. Vi letar nu efter en Team Manager till vår terminal i Helsingborg. Om rollen I rollen som Team Manager i Helsingborg kommer ditt fokus att vara på våra medarbetare som varje dag arbetar för att sortera och leverera våra paket. Du kommer att ha personalansvar som bland annat innebär uppföljning av KPI:er och medarbetarnas kompetensutveckling. Rollen är både operativ och strategisk för att driften av terminalen ska fungera optimalt. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta: Personalansvar samt kompetensutveckling och medarbetarsamtal. Schemaläggning och bemanningsplanering. Säkerställa så att verksamheten fortskrider utan hinder genom att noggrant se till så att gods kommer in och ut ur terminalen enligt tidtabell. Kontinuerligt följa upp, utvärdera och förbättra processer och kvalitet. Stöd till övriga funktioner som verksamheten kräver. Om dig som söker Vi tror att du som Team Manager är en naturlig problemlösare som sporras av utmaningar och har förmågan att motivera teamet omkring dig och är ett föredöme för både övriga ledare och medarbetare. Som person är du uthållig och har en nyfikenhet på att lära dig nya saker. Du är även en god kommunikatör med förmåga att ta beslut och skapa klarhet och struktur i en snabbrörlig organisation. Tidigare erfarenhet av ledande roll med personalansvar. Du har förståelse för att plötsliga avvikelser i arbetet kan förekomma, därför lägger vi stort värde vid flexibilitet och en förmåga att prioritera och prestera i en snabbrörlig miljö. Tidigare erfarenhet av schemaläggning samt att arbeta enligt KPI:er. Flexibel och har inga problem med att arbetstiden kan variera mellan dag och kväll. Flytande i svenska och engelska, både muntligt och i skrift. B-Körkort. Övrigt Denna rekryteringsprocess består av personlighets- och logiktest via Alva Labs samt bakgrundskontroll via Verifiera för granskning av tidigare offentliga kriminalregister. Resultatet är offentlig information som hanteras konfidentiellt. Detta är obligatoriskt för alla rekryteringsprocesser på Instabee i Sverige.
Välj ett jobb för att visa detaljer