Distriktsansvarig Säljare
Juneporten AB
Företagssäljare

Junora är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som Distriktsansvarig Säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Rapportera sin aktivitet i CRM-system. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.

24 juni 2025
Sista ansökan:
22 november 2025
Teknisk säljare till norra Sverige
Säljpoolen i Sverige AB
Företagssäljare

Teknisk säljare Vill du utveckla dina kunskaper i ett litet, men dynamiskt nordiskt team samtidigt som du blir del av ett större internationellt företag som erbjuder breda möjligheter att arbeta med försäljning av sensorer och visionslösningar? Då kan rollen som teknisk säljare hos oss passa dig! Vi erbjuder Vi erbjuder ett självständigt arbete med hög grad av frihet i en spännande och utmanande position med goda utvecklingsmöjligheter i ett dynamiskt företag. Du blir en del av en nordisk organisation med huvudkontor i Danmark. I rollen utgår du hemifrån och lämplig bostadsort är i norra Sverige. Som teknisk säljare kommer du att planera och genomföra egna kundaktiviteter och får en bra introduktionsprocess med lokal utbildning i Danmark samt utbildning på vårt huvudkontor i Schweiz. Du får kompetenta kollegor i ett ungdomligt företag och vi erbjuder stabila arbets- och anställningsvillkor, lön enligt kvalifikationer och pensionssystem. Vad har John Mortensen, Head of Sales Nordic, att säga om företaget? "Baumer är inne i en spännande utvecklingsfas och som teknisk säljare hos oss kommer du att få en spännande och utmanande tjänst med goda utvecklingsmöjligheter i ett dynamiskt företag och vi erbjuder ett självständigt arbete med hög grad av frihet. Vi uppmuntrar öppen och ärlig kommunikation mellan ledning och medarbetare. Regelbundna feedbacksessioner och teammöten för att främja en positiv atmosfär. Vi satsar på medarbetarnas personliga och professionella utveckling genom att erbjuda utbildningar och kurser. Vårt mål är att skapa de bästa lösningarna tillsammans med och för våra kunder. Vi är engagerade i innovation. Våra ingenjörer utvecklar banbrytande koncept, lösningar och teknologier och strävar alltid efter att ligga före marknaden." Arbetsuppgifter Vi söker en driven och engagerad teknisk säljare som ska arbeta med försäljning av sensorer och visionslösningar och som har ansvar för sin egen budget och sitt eget distrikt. Som teknisk säljare arbetar du med både befintliga kunder och utvecklar nya kundrelationer. I rollen ingår att samarbeta med kunder för att hitta och implementera de bästa tekniska lösningarna som uppfyller deras behov. Försäljning till kunder för att hitta och implementera bästa möjliga tekniska lösningar som uppfyller deras behov Identifiera nya marknadsmöjligheter Delta på mässor, konferenser och andra branschevenemang Bygga och upprätthålla djup produktkunskap för att kunna ge kunderna optimal rådgivning I rollen som teknisk säljare rapporterar du till Head of Sales Nordic. Du bearbetar ett område som sträcker sig från norra Stockholm upp till Kiruna och rollen innebär runt 40 övernattningar per år. Din profil Du brinner för försäljning och har ett starkt tekniskt kunnande. Du trivs med att ha mycket att göra och kan hantera ett självständigt arbete med stort ansvar. Du har yrkesstolthet, är hjälpsam och flexibel när arbetsuppgifterna kräver det. Slutligen är du en positiv person som bidrar till en god laganda. Teknisk bakgrund inom automation eller liknande Försäljningserfarenhet Det är meriterande om du har erfarenhet av sensorlösningar, automation eller processindustrin B-Körkort Möjlighet till runt 40 övernattningar per år Svenska och engelska i tal och skrift Kontakt och ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Säljpoolens rekryteringskonsult Sara Persson. Du når Sara på 0720–712688. Skicka in din ansökan via ansökningsknappen. Vi arbetar med löpande urval under denna rekrytering, vi vill därför gärna ha in din ansökan snarast möjligt. Välkommen med din ansökan! Om företaget Baumer Group är ett internationellt familjeägt företag med cirka 3 000 anställda som är specialiserade på sensorteknik, pulsgivare, process- och mätinstrument samt visionslösningar. Med över 70 års erfarenhet är vi kända för vår precision, innovation och partnerskap. Baumer har en stark lokal närvaro med 39 dotterbolag i 19 länder. Du kan läsa mer om Baumer på www.baumer.com

24 juni 2025
Sista ansökan:
23 augusti 2025
Fältsäljare mot tillverkningsindustrin
Säljpoolen i Sverige AB
Företagssäljare

Fältsäljare Har du erfarenhet inom försäljning mot tillverkningsindustrin? Gillar du att hitta lösningar på kundens behov? Då tycker vi du ska läsa vidare! Vi söker för kunds räkning en fältsäljare som kommer vara med och utveckla ett nytt affärsområde. Arbetsbeskrivning Vi söker en driven och självgående fältsäljare mot tillverkningsindustrin. I denna roll kommer du arbeta med att sälja företagets produkter till en bred kundbas som inkluderar fabriker som bland annat fönster- och dörrtillverkare, hus- och takstolsproducenter samt till utvalda, upparbetade återförsäljare. Vi ser gärna att du har god förmåga och struktur i ditt säljarbete i syfte att identifiera och presentera bästa möjliga lösningar som uppfyller kundens behov. Det är också viktigt att du har ett stort intresse kring att identifiera och utveckla nya marknadsmöjligheter. Att hålla kundutbildningar, delta på mässor, konferenser och andra branschevenemang är naturliga inslag i tjänsten. Du kommer att vara ansvarig för fältförsäljning i hela landet. Du bor med fördel i Värnamo, Karlskrona eller Malmö. Rollen som fältsäljare innebär ett par övernattningar i veckan och du kommer utgå från ditt hemmakontor. Rapportering sker till försäljningschefen. Din profil Du har en stark förmåga att bygga och upprätthålla kundrelationer, och du är van vid att prospektera och ta fram offerter som möter kundernas behov och krav. Du är driven, självgående och resultatorienterad med en passion för försäljning och kundkontakt. Du har en god förståelse för försäljningsprocessen. Som person tror vi att du är självgående och initiativrik med energi och positiv inställning. Du är en ödmjuk lagspelare med god samarbetsförmåga och stark kommunikationsförmåga, vilket hjälper dig att bygga långvariga relationer. Minst 3 års erfarenhet av försäljning mot tillverkningsindustrin B-körkort Svenska i tal och skrift Goda kunskaper i Officepaketet och Excel Företaget erbjuder Som fältsäljare erbjuds du en arbetsplats där du får bidra med dina nuvarande kunskaper samtidigt som du får möjligheten att växa och utvecklas. Du kommer att ha en viktig roll i att leda och driva utvecklingen inom ett, för företaget, nytt affärsområde. Företaget kännetecknas av en öppen och prestigelös kultur där det finns stor framåtanda, erfarenhet och möjlighet att påverka. Kontakt och ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Säljpoolens rekryteringskonsult Sara Persson. Du når Sara på  0720–712688. Skicka in din ansökan via ansökningsknappen. Vi arbetar med löpande urval under denna rekrytering, vi vill därför gärna ha in din ansökan snarast möjligt. Välkommen med din ansökan! Om företaget Företags vision är att vara det självklara valet för både professionella och medvetna konsumenter när det kommer till högkvalitativ skruv, infästning och relaterade tjänster. Nu satsar även företaget på att utöka sin verksamhet inom affärsområdet Prefab. Genom att erbjuda exceptionell produktkompetens och artikeldata, kombinerat med ett starkt fokus på hållbarhet och pålitlig leveransservice, skapar vi ordning och struktur. Med vår starka familje- och teamkänsla bygger vi långsiktiga relationer och samarbetar med våra partners för att utveckla innovativa och hållbara bygglösningar för framtiden.

24 juni 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Utesäljare till Traktorcity Piteå!

Professionals Nord söker för Traktorcitys räkning en engagerad och driven maskinsäljare som vill vara med och utveckla verksamheten i Piteå. Traktorcity är en väletablerad aktör inom maskinförsäljning och service med stark lokal förankring och ett familjärt team.    Här får du en fri och social roll där du själv styr över din vardag. Som maskinsäljare på Traktorcity planerar du dina dagar på egen hand och har stor möjlighet att påverka både din arbetsmetod och dina resultat. Du arbetar nära såväl nya som befintliga kunder och bygger långsiktiga relationer genom personliga möten, visningar och rådgivning.Tjänsten passar dig som trivs med omväxling, har ett affärsdriv och gillar att vara ute på fältet. Här blir du en del av ett engagerat team med korta beslutsvägar, god gemenskap och stora möjligheter till utveckling. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!    Information om tjänsten Professionals Nord söker för Traktorcity Piteås räkning en utesäljare/maskinsäljare. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos Traktorcity. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Traktorcitys önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]    Du erbjuds Ett familjärt och prestigelöst team med stark sammanhållning En varierande och utvecklande roll med fokus på kundrelationer och försäljning Möjlighet att jobba med välkända varumärken inom skogsmaskiner och entreprenad Arbetsuppgifter Som säljare hos Traktorcity i Piteå ansvarar du för att bearbeta både nya och befintliga kunder, främst företag och skogsentreprenörer. Du tar fram offerter, hanterar finansieringar och besiktar inbyten. Du följer även med vid driftsättning av nya maskiner för att säkerställa att allt fungerar som det ska tillsammans med leverantören. Resor inom distriktet förekommer, med fokus på Väster- och Norrland, särskilt från Skellefteå och norrut, men även mot Örnsköldsvik.   Vi söker dig som: Har erfarenhet och intresse för skogsmaskiner och entreprenad, gärna med branschbakgrund Är driven, resultatfokuserad och duktig på att bygga långsiktiga kundrelationer Trivs med att arbeta självständigt men också i team Är flexibel och serviceinriktad  Ingen formell utbildning krävs, men erfarenhet från branschen är meriterande.  START: Enligt överenskommelse OMFATTNING: Heltid STAD: Piteå URVAL: Sker löpande KONTAKT: [email protected]   Sök tjänsten genom att klicka på ”sök jobbet” nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta [email protected] #utesäljare #maskinsäljare #traktorcity

24 juni 2025
Sista ansökan:
5 augusti 2025
Glädjespridare - Fast lön + generös bonus - Ingen erfarenhet krävs!
Key Solutions AB
Företagssäljare

Key Solutions har 13 år i rad blivit utsedda till en av Sveriges Bästa Arbetsplatser av Great Place to Work Institute. Nu expanderar vi och söker dig som är vill ha ett arbete där utveckling, glädje och gemenskap står i fokus. Som säljare hos oss är du en viktig del av vårt framgångsrika säljteam och ansiktet utåt för våra kunder. Vad erbjuder vi? - Fast månadslön + marknadens bästa bonusprogram! - Arbetstider mellan kl. 10.00-19:00 för telemarketing mån-fre 12.00-21.00 för fieldmarketing - Goda chanser att göra karriär och klättra inom företaget - Konferensresor till t.ex. Barcelona, Miami och Sydafrika - Vi avsätter minst en timme om dagen för din personliga utveckling Hur fungerar arbetet? Tjänsten kommer att utgå från vårt lokala kontor mitt i Centrala Göteborg (vid Liseberg), där du kommer att jobba som säljare för en av våra största kunder. Tjänsten innefattar kontakt med såväl varma som kalla kunder både genom fysiska möten och per telefon. Vi ser gärna att du som söker: - Trivs med att arbeta både i grupp och självständigt - Är en sann glädjespridare och har god social kompetens - Är tävlingsinriktad och älskar att utvecklas - Pratar svenska obehindrat Tidigare erfarenhet inom service, restaurang eller arbete i butik är meriterande, dock inget krav. Om Key Solutions: Key Solutions koncernen består idag av 12 företag med över över 200 ambitiösa medarbetare som hjälper några av världens största varumärken med deras kundtillväxt. Vi har haft nöjet att hjälpa några av världens största och snabbast växande varumärken som bland annat Google, Telia, EON och Hedvig med sin kundtillväxt. Sedan starten 2008 har vi levererat över 1 miljon kunder till våra varumärken. Vi har 13 år i rad blivit utsedda till en av Sveriges Bästa Arbetsplatser av Great Place to Work Institute och har idag lokala kontor i Stockholm och Göteborg samt expanderat verksamheten internationellt till Helsingfors.

24 juni 2025
Sista ansökan:
1 juli 2025
Fältsäljare till SIA Glass // Sundsvall
Oddwork Sweden AB
Företagssäljare

Frihet under ansvar. Glass i världsklass. En 14:e generation i företaget och en kultur som sätter människan och hållbarhet främst. Vill du vara en del av Sveriges mest smakfulla resa? Tillsammans med Oddwork söker SIA Glass nu dig som vill sälja, planera och vinna – på ett glassigt sätt. Om rollen: Som fältsäljare hos SIA Glass kommer du att få ett stort geografiskt ansvarsområde med bas i Sundsvall, där du utgår hemifrån och planerar din egen arbetsvecka. Rollen är ett vikariat på 1,5 år, men med mycket goda chanser till förlängning. Det handlar om att driva försäljningen inom dagligvaruhandeln i norra Sverige – från Sundsvall och upp genom fjällvärlden – och att skapa långsiktiga relationer med ett kundnätverk på cirka 210 butiker. Du planerar, bokar och genomför besök, säljer in nyheter och optimerar hyllplaceringar. Du säljer in kampanjvolymer och stöttar butiker med kampanjexponeringar samt säkerställer att SIA Glass produkter får rätt synlighet och genomslag. Du arbetar med främst med befintliga kunder, ofta i dialog med butikschefer och handlare. Rollen innebär cirka tre till fyra övernattningar i månaden och en hög grad av frihet under ansvar – här får du stor tillit att själv lägga upp dina dagar på ett effektivt sätt. Vi söker dig som... ... inte bara vill sälja utan som drivs av att göra skillnad i varje möte. Du är en person som ser möjligheter där andra ser avstånd, och som trivs i en roll där planering, struktur och självständighet är avgörande för framgång. Du gillar att ha kontroll över din egen arbetsdag, men vet också hur man samarbetar och skapar resultat tillsammans med andra. Med ett starkt eget driv, ett prestigelöst förhållningssätt och en god portion vinnarmentalitet, tar du dig an både utmaningar och möjligheter med samma energi. Du är socialt trygg, professionell i dina presentationer och bekväm med att hålla möten både digitalt och fysiskt. Våra önskemål hos dig: Erfarenhet av försäljning – gärna inom Dagligvaruhandel Körkort och vilja att jobba självständigt ute hos kunder Bekväm med presentationer till kunder Goda kunskaper i svenska och engelska Varför SIA Glass? SIA Glass är ett familjeägt företag med rötterna i Slöinge, Halland – där glassen tillverkas med omtanke för både människa och miljö. Med 14 generationers historia och ett starkt hållbarhetsfokus har SIA Glass vuxit till ett av Sveriges mest älskade varumärken. Här prioriteras långsiktiga relationer, naturliga råvaror och ett genuint engagemang för kvalitet. Kulturen präglas av värme, gemenskap och stolthet, där medarbetare stannar länge och konferenser, tävlingar och teamkänsla gör arbetsvardagen både rolig och meningsfull. Vill du vara del av en värderingsstyrd resa med smak av svensk sommar – året runt? Då är SIA Glass rätt plats för dig! START: Enligt överenskommelse PLATS: Sundsvall OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager, Mikaela Ehk [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

23 juni 2025
Sista ansökan:
22 november 2025
Senior säljare till Senab
adding PEOPLE AB
Företagssäljare

Därför är du viktig Handlar inredning för dig om mer än bara möbler – om att skapa miljöer där människor trivs, presterar och mår bra? Tror du också att de bästa affärerna görs när man förstår både kunden och sammanhanget? Då kan detta vara rollen för dig! Nu söker Senab en driven och självgående säljare för att förstärka teamet i Jönköping. Som senior säljare hos Senab i Jönköping är du med från allra första kundkontakt till färdigt projekt. Du är den som genom proaktiv bearbetning bygger relationerna, identifierar behoven och driver affärerna i mål – samtidigt som du får jobba med inspirerande inredningsprojekt i olika storlek och komplexitet. Det här är Senab Vår första inredning såg dagens ljus 1975. Idag är Senab en av Nordens ledande leverantörer av möbler och inredning för kontor, showrooms, hotell, restaurang, skolor, universitet, vård och omsorg. Gemensamt för alla projekt vi levererar är att inredningslösningen ska bidra till att förstärka kundens identitet, skapa en funktionell miljö och bidra till att skapa trivsel och utveckling. Vi ansvarar för hela processen – vilket innebär att vi hjälper våra kunder med inredningsförslag eller hela inredningskoncept, inköp, leverans, montering och möblering. Fokus i din roll Rollen som säljare handlar om att proaktivt hitta nya möjligheter, driva och utveckla affären med fokus på både större och mindre projekt inom den privata och offentliga sektorn. Du arbetar självständigt med att hitta och bearbeta nya kunder och identifiera affärsmöjligheter i regionen. Samtidigt jobbar du nära kollegor och specialister i varje steg av projektet – från idé till färdig leverans. Du är inte bara säljare – du är rådgivare, problemlösare och ibland även bollplank i kundens strategiska inredningsbeslut. Du kommer bland annat att: Upprätta offerter, affärsförslag och ramavtal – och driva affären hela vägen från första kontakt till avslut och uppföljning Ta fram inredningsförslag utefter kundens behov Följa upp offerter och arbeta strukturerat enligt våra processer Planera och genomföra marknads- och försäljningsaktiviteter tillsammans med ditt team Vara aktiv i nätverk, forum och sammanhang som skapar nya affärsmöjligheter Arbeta nära ett internt team bestående av bland annat projektkoordinatorer, konstruktörer, arkitekter och anbudsspecialister Säkerställa att du når dina försäljningsmål och utvecklar din kundportfölj på ett långsiktigt sätt Du utgår från vårt kontor i Jönköping, men tillbringar en stor del av tiden ute hos kund. I rollen rapporterar du till Regionchef för Region Väst. Om vi får önska För att trivas hos oss och i rollen tror vi att du är nyfiken, kommunikativ, ansvarstagande och har lätt för att samarbeta. Du har ett starkt affärsmannaskap och drivs av att göra affärer. Du motiveras av att nå resultat och att arbeta för en ständig förbättring och utveckling. Du är en person som trivs med frihet under ansvar – och som gillar att jobba strukturerat, målinriktat och med fokus på resultat. Du har ett starkt självledarskap och ser till att planera, prioritera och följa upp dina affärer på ett förtroendeingivande sätt. Du trivs bra i en nätverkande roll och har en god kommunikativ förmåga. Vi tror att du har ett antal års erfarenhet av uppsökande försäljning inom möbel- och inredningsbranschen – eller närliggande bransch där projektförsäljning varit en central del i din roll. Du är van vid att hantera både kortare och längre säljprocesser, gärna där kunden är en aktör med höga krav på kvalitet, design och helhetstänk. Vi tror att du har: Flerårig erfarenhet av B2B-försäljning, gärna inom inredning eller liknande bransch Erfarenhet av att arbeta med projektbaserad försäljning Ett etablerat nätverk i regionen – är ett stort plus God kommunikationsförmåga i både tal och skrift Vana att jobba administrativt i offertverktyg B-körkort Vill du också bli en del vårt ambitiösa gäng? Varmt välkommen med din ansökan! Bra att veta Placering: Jönköping Tillsvidareanställning Urval sker löpande, så vi ser gärna din ansökan så snart som möjligt. Tillträde av tjänsten enligt överenskommelse. Vid frågor kontakta rekryteringsansvarig Ida Jergell, 0737–068080

23 juni 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Säljare - Fast månadslön - Ingen erfarenhet krävs!
Key Omnichannel AB
Företagssäljare

Key Solutions har 13 år i rad blivit utsedda till en av Sveriges Bästa Arbetsplatser av Great Place to Work Institute. Nu expanderar vi och söker dig som är vill ha ett arbete där utveckling, glädje och gemenskap står i fokus. Som säljare hos oss är du en viktig del av vårt framgångsrika säljteam och ansiktet utåt för våra kunder. Vad erbjuder vi? - Samtliga medarbetare har fast timlön och marknadens bästa bonusprogram! - Arbetstider mellan kl. 10.00-19:00 för telemarketing mån-fre 12.00-21.00 för fieldmarketing - Goda chanser att göra karriär och klättra inom företaget - Konferensresor till t.ex. Barcelona, Miami och Sydafrika - Vi avsätter minst en timme om dagen för din personliga utveckling Hur fungerar arbetet? Tjänsten kommer att utgå från vårt lokala kontor mitt i Solna Strand, där du kommer att jobba som säljare för en av våra största kunder. Tjänsten innefattar kontakt med såväl varma som kalla kunder både genom fysiska möten och per telefon. Vi ser gärna att du som söker: - Trivs med att arbeta både i grupp och självständigt - Är en sann glädjespridare och har god social kompetens - Är tävlingsinriktad och älskar att utvecklas - Pratar svenska obehindrat Tidigare erfarenhet inom service, restaurang eller arbete i butik är meriterande, dock inget krav. Om Key Solutions: Key Solutions koncernen består idag av 12 företag med över över 200 ambitiösa medarbetare som hjälper några av världens största varumärken med deras kundtillväxt. Vi har haft nöjet att hjälpa några av världens största och snabbast växande varumärken som bland annat Google, Telia, EON och Hedvig med sin kundtillväxt. Sedan starten 2008 har vi levererat över 1 miljon kunder till våra varumärken. Vi har 13 år i rad blivit utsedda till en av Sveriges Bästa Arbetsplatser av Great Place to Work Institute och har idag lokala kontor i Stockholm och Göteborg samt expanderat verksamheten internationellt till Helsingfors.

23 juni 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Resande säljare - Fast lön + generösa bonusar
Key Solutions AB
Företagssäljare

Älskar du att resa och vill ha ett jobb där varje dag är en ny utmaning? Som resande säljare på Key Solutions får du upptäcka Sverige tillsammans med ett energifyllt team – med fast lön, tjänstebil, boende och marknadens bästa bonusprogram. Vilka är Key Solutions? Key Solutions koncernen består idag av 12 företag med 200 ambitiösa medarbetare som dagligen hjälper några av Sveriges största och mest välkända företag att öka sin försäljning. Vi har haft nöjet att hjälpa några av världens största och snabbast växande varumärken som bland annat Google, Telia och EON. Sedan starten 2008 har vi levererat över 1 miljon kunder till våra varumärken. Vi har 13 år i rad blivit utsedda till en av Sveriges Bästa Arbetsplatser av Great Place to Work Institute och har idag lokala kontor i Stockholm och Göteborg samt expanderat verksamheten internationellt till Helsingfors. Vi befinner oss i en expansiv fas och söker fler nya engagerade kollegor som vill växa tillsammans med oss. Vad erbjuder vi? - Marknadens bästa bonusar, alltid med trygg fast grundlön - Goda chanser att klättra inom företaget och göra karriär! - Konferensresor till t.ex. Barcelona, Miami och Sydafrika - Hjälp med att ta körkort samt möjlighet till tjänstebil och andra förmåner - Prisbelönt utbildningsprogram samt personlig coachning Hur funkar arbetet? Som resande säljare får du upptäcka hela Sverige tillsammans med dina kollegor, vi garanterar ett äventyr! Du kommer att utgå från vårt lokala kontor där du kommer att arbeta som resande säljare. Självklart står vi för resan till och från arbetsorten. Vi tillhandahåller även boende, står för tjänstebil samt övriga arbetsverktyg som krävs för att du ska kunna göra ett bra jobb. Du har dessutom traktamente för de dagar som du är bortrest. Våra arbetstider är måndag-fredag mellan kl. 12.00-21.00. Samtliga medarbetare har fast timlön och marknadens bästa bonusprogram! Vi söker dig som: - Har god social kompetens och gillar att söka kontakt med nya människor - Är en person som gillar att bidra med din positiva och glada personlighet - Är målinriktad och har en stark vilja att ständigt bli bättre - Tidigare arbete inom service, restaurang eller arbete i butik är meriterande, dock inget krav Vi ser gärna att du trivs med att arbeta både i grupp och självständigt. Du är en aktiv person som tycker om att delta i spännande fritidsaktiviteter tillsammans med ditt team. Tycker du detta låter intressant? Skicka in din ansökan nedan!

23 juni 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Junior Account Manager
Edge of Talent AB
Företagssäljare

Edge of Talent är ett kompetens- och konsultbolag som erbjuder skräddarsydda kompetenslösningar för våra kunder, oavsett om det handlar om konsultuppdrag, anställningar eller långsiktiga samarbeten. Vi är stolta över att matcha rätt talang med rätt uppdrag och skapa möjligheter för våra kandidater och konsulter samt våra partners  för att växa tillsammans.  På Edge of Talent brinner vi för att matcha rätt person med rätt uppdrag. Vi är specialister på rekrytering och konsultlösningar och vi hjälper våra kunder att växa genom att hitta och utveckla den bästa kompetensen. Bli en nyckelspelare i vår tillväxtresa! Är du en driven och målinriktad säljare i början av din karriär? Vill du vara med och forma framtidens kompetensförsörjning? Då kan du vara den vi söker! Om rollen Som Junior Account Manager kommer du att spela en central roll i vår tillväxt. Du ansvarar för att identifiera och bearbeta nya kunder, bygga långsiktiga relationer och sälja in våra tjänster inom rekrytering och konsultlösningar. Du kommer arbeta tillsammans med seniora säljare och rapporterar till vår säljchef.  Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: -Prospektering och nykundsbearbetning inom olika branscher - Genomföra kundmöten och behovsanalyser -Presentera och sälja in våra tjänster - Samarbeta med rekryteringsteamet för att säkerställa leverans - Följa upp och utveckla befintliga kundrelationer Vem är du? Vi söker dig som:  - Har 1–2 års erfarenhet av B2B-försäljning, gärna inom tjänsteförsäljning och som vill utvecklas inom försäljning. - Är självgående, resultatorienterad och trivs med att arbeta mot uppsatta mål - Har en stark kommunikativ förmåga och lätt för att skapa förtroende - Är nyfiken, lärande och vill utvecklas inom försäljning och rekrytering - Talar och skriver flytande svenska och engelska Vad erbjuder vi? En dynamisk och entreprenöriell arbetsmiljö där du får vara med och påverka Stora möjligheter till personlig och professionell utveckling Ett engagerat och stöttande team med hög kompetens inom rekrytering och HR Konkurrenskraftig lön och förmåner Möjlighet att arbeta med spännande kunder och projekt Ansökan Är du redo att ta nästa steg i din karriär och bli en del av vårt team? Skicka in din ansökan med CV och  skriv en rad om varför du vill ha jobbet.  Vi ser fram emot din ansökan!

23 juni 2025
Sista ansökan:
22 oktober 2025