Fastighetsskötare/Fastighetsarbetare
Sök bland 119 lediga jobb som Fastighetsskötare/Fastighetsarbetare och börja ditt nya yrkesliv idag!
Vi söker en Fastighetstekniker / Fastighetsskötare till A.R.C Fastighetspartner i Borlänge Vill du bli en del av ett växande företag där arbetsglädje och ansvar går hand i hand? Vi söker nu en självgående och serviceinriktad fastighetstekniker/skötare till Borlänge. Tjänsten innebär också arbete på närliggande orter, så vi ser att du har flexibilitet och tycker om en varierad arbetsdag. Om oss: A.R.C Fastighetspartner grundades 2020 i Växjö och har snabbt vuxit till över 100 medarbetare fördelade på 13 kontor runtom i Sverige. Vi jobbar med hela kedjan inom fastighetsförvaltning och sätter stort värde på arbetsglädje, eget ansvar och långsiktiga kundrelationer. Dina arbetsuppgifter: Teknisk fastighetsskötsel och reparationer Förebyggande och löpande underhåll av fastigheters tekniska system Inspektioner och dokumentation av fastigheternas skick Yttre skötsel av fastigheter Kontakt med hyresgäster och kunder – du är A.R.C:s ansikte utåt Vi söker dig som: Har erfarenhet av fastighetsskötsel och/eller tekniskt underhåll Gärna har kunskaper inom VVS, el, ventilation eller andra tekniska system Är praktiskt lagd, lösningsorienterad och självgående Har god kommunikationsförmåga och en professionell service inställning Har B-körkort (krav) Vi erbjuder: En dynamisk arbetsmiljö med möjlighet till utveckling Stort eget ansvar och varierade arbetsuppgifter Lön enligt kollektivavtal med individuell lönesättning Provanställning på 6 månader Ansökan: Ansök via vår hemsida. Rekryteringen sker löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig!
Uppsalahem är Uppsalas ledande bostadsbolag och har ca 300 engagerade medarbetare som förvaltar vårt bestånd av ca 18 000 lägenheter. Hos oss får du arbeta med något av det som är mest betydelsefullt för människor, deras hem. Uppsalahem söker en fastighetsarbetare (tidsbegränsad anställning) till vårt Södra distrikt! Ditt uppdrag hos oss På Uppsalahem är våra hyresgäster alltid vår högsta prioritet. Som fastighetsarbetare i yttre skötseln arbetar du med förvaltning och underhåll av utemiljöer vilket ökar hyresgästernas trivsel i våra bostadsområden. Exempel på arbetsuppgifter kan vara: skötsel av grönytor beskärning av buskar och växter snöröjning sophantering I din roll ansvarar du för ett eller flera bostadsområden vilket ger dig stor frihet att på egen hand planera ditt arbete. Du arbetar oftast självständigt men är samtidigt en del av ett arbetslag och vi hjälper till i varandras områden när det behövs. Även renhållning av trapphus, soprum och allmänna ytor kan förekomma i arbetet. Vem är du? Vi söker dig som: Har en avslutad gymnasial utbildning. Har du en utbildning inom fastighetsskötsel är det meriterande. Har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och är van att köra och använda maskiner. Har B-körkort Är flytande i svenska både i tal och skrift Som fastighetsarbetare kommer du vara Uppsalahems ansikte utåt. Det är därför viktigt att du har en hög servicenivå och förmågan att se och möta våra hyresgästers behov. Vi ser att du är plikttrogen och tar ditt uppdrag på allvar. Din arbetsplats Vi sitter i fina lokaler på Valthornsvägen 1C i Gottsunda. Vi erbjuder bra förmåner för våra anställda – bland annat ett generöst friskvårdserbjudande, lunchsubvention och timbank. Här kan du läsa mer om vilka förmåner vi erbjuder. Som det ledande bostadsbolaget i Uppsala är vår vision att bli Sveriges bästa bostadsbolag. Läs mer om oss, vår historia och våra värderingar på www.uppsalahem.se Om anställningen Omfattning: Heltid Arbetstider: 07.00-16.00 (mån-fre) Anställningsform: Tidsbegränsad anställning fram till maj 2026 Start: Omgående Placering: Södra distriktet Nyfiken? Det är semestertider, vilket innebär att rekryteringsprocessen kan ta lite längre tid än vanligt. Vi planerar att påbörja intervjuer i augusti, men tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag om vi hittar rätt person. Varmt välkommen med din ansökan senast 2025-08-15. Vi ser fram emot att höra från dig!
Norsjö kommun Norsjöbygden är en plats som andas framåtanda, drivkraft och utveckling mitt i Västerbottens inland, med närhet till både kust och fjäll. Här bor du familjevänligt, bra och billigt, har tillgång till en rik fritid och bra skolor. Föreningslivet bjuder på ett brett utbud av aktiviteter och här möter du mängder av engagerade eldsjälar. Att bo och verka i Norsjöbygden ger dig möjligheten att ha ett utvecklande arbete samtidigt som du har tid och resurser över till familj, vänner och intressen. Vår vision är att tillsammans skapa världens bästa vardag. Kommunens arbete genomsyras av kommunens värdegrund där positivitet, professionalitet, engagemang och respektfullhet är ledorden. Beskrivning Norsjö kommun söker en fastighetsskötare till kommunens fastigheter. Teknikavdelningen förvaltar kommunens samtliga fastigheter genom att utföra tillsyn, underhåll, skötsel och olika former av driftinsatser. Verksamheten leds av chef för avdelningen Teknik samt en Förvaltare som har ett samordningsansvar över våra fastigheter. Arbetsuppgifter Du sköter självständigt daglig tillsyn och skötsel av anläggningar, teknisk utrustning och installationer i byggnader och på fastigheter tillsammans med övriga fastighetsskötare och vaktmästare. Du utreder också och tar fram förslag och genomför olika förbättringsåtgärder i fastigheterna. Även yttre skötsel med variation efter årstid förekommer. Du ska vara självgående och ha lätt att ta till dig instruktioner och kunna arbeta med många olika uppdrag samtidigt. Arbetet innebär mycket kontakter med både interna och externa kunder och leverantörer varför det är viktigt att du är serviceinriktad, strukturerad och har en positiv framtoning. Kvalifikationer Vi söker dig som har minst praktisk gymnasieutbildning med inriktning inom el, VVS eller bygg samt relevant arbetslivserfarenhet inom området. Du kan också ha erhållit motsvarande tekniska kunskaper genom längre praktisk erfarenhet inom yrkesområdet, validering av dina kunskaper kan vara möjligt. Yrkesutbildning med inriktning mot fastighetsskötsel, driftteknik eller förvaltning samt arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter ses som meriterande. Arbetet innebär en hög grad av självständighet där du själv behöver ha förmågan att planera din arbetsdag, du behöver också kunna vara flexibel i ditt arbete för att skapa harmoni och arbetsglädje för andra arbetslag och brukare som vistas i lokalerna. Du förväntas företräda kommunen på ett positivt sätt och genom ditt förhållningssätt bidrar du till en god stämning i arbetsgruppen och ger ett gott bemötande till externa och interna kunder. Vi lägger stor vikt vid din personliga lämplighet. Som person är du engagerad, nyfiken samt har ett intresse för teknik och tycker om att lösa problem. Du har även förmågan att självständigt strukturera och organisera ditt arbete. Du är duktig på att följa instruktioner såväl som att instruera andra. God datorkunskap krävs. B-körkort erfordras. Övrigt Stationeringsort: Norsjö – Tjänsten kan innefatta beredskapstjänstgöring. Vi eftersträvar i möjligaste mån en jämn könsfördelning på våra arbetsplatser. Vi skickar en bekräftelse på varje inkommen ansökan. Det är därför viktigt att ni hör av er om ni inte får någon sådan. Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.
Arbetsuppgifter Inre skötsel: Mindre reparationer och underhåll i trapphus, tvättstugor och tekniska utrymmen Felavhjälpning och kontakt med hyresgäster Kontrollrundor, dokumentation och samverkan med andra yrkesgrupper Yttre skötsel: Gräsklippning, trimning, lövblåsning, snöröjning Städning av gårdar, villor ,entréer och gångytor . Enklare underhåll av utemiljöer, staket, belysning m.m. Kvalifikationer Erfarenhet av fastighetsskötsel eller praktiskt arbete B-körkort Goda kunskaper i svenska, muntligt och skriftligt Du är ansvarstagande, flexibel och har god servicekänsla Du kan arbeta självständigt och ibland på annan ort med övernattning Vi erbjuder En trygg arbetsgivare med varierade projekt över hela Sverige Trevliga kollegor och god arbetsmiljö Möjlighet till utveckling och eget ansvar Arbetsbil och verktyg vid behov 📩 Ansökan Skicka din ansökan till: [email protected]
Vi söker en driven, ambitiös och noggrann fastighetsskötare till Sandvik Gård spa och konferens AB. Sandvik Gård ligger vackert vid en skogssjö mellan Norrköping och Katrineholm. Fastigheten omfattar flera byggnader innehållande restaurang, konferenslokaler, hotellrum och poolanläggning. Arbetet innebär inre och yttre skötsel av fastighet med tillhörande grönytor, bryggor, båtar och motionsspår. Vi ser att den sökande är en positiv person som gillar varierat självständigt arbete. En händig problemlösare. Egen bil är ett krav då det inte finns några övriga kommunikationer till arbetsplatsen.
Verksamhetsbeskrivning Fritidsenheten driver och förvaltar sport- och fritidsanläggningar inom Gällivare kommun. Vi är till för kommunens medborgare och syftet med vår verksamhet är att ge förutsättningar för en innehållsrik och aktiv fritid. Vi erbjuder möjligheter till aktiviteter av olika slag genom våra olika idrotts- och friskvårdsanläggningar. Vi ansvarar också för bidrag och annat stöd till föreningar. Tjänsten har sin placering på Sjöparksbadet i Gällivare, men arbete på övriga anläggningar förekommer. Arbetsuppgifter Tjänsten är en kombinationstjänst där du i huvudsak arbetar som fastighetsskötare på simhallen men under vissa tider går in och hjälper ett team med 4 badmästare i deras arbete med bassängbevakning och övriga badmästaruppgifter. Som fastighetsskötare ansvarar du för vattenreningen i anläggningen och för drift- och underhållsarbetet samt övrig fastighetsskötsel på simhallen. Det omfattar bl.a. återkommande kontroller, reparationer, tillsyn och skötsel samt akutservice. Arbetet utförs med hög grad av självständighet. Arbetsformen är skiftgång. Vi erbjuder dig ett omväxlande och stimulerande arbete med många kontakter i och utanför vår organisation. Du blir delaktig i en organisation som arbetar med positiva frågor som idrott och meningsfull fritid. Som anställd på Gällivare kommun tar du del av kommunens friskvårdsförmåner. Kvalifikationer Vi söker dig med lägst gymnasieutbildning eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. God vattenvana är ett krav. Innan anställning ska prov i Livräddning vara godkänt. Fastighetsskötarutbildning, Badmästarutbildning eller annan kompetens inom bad-, sportanläggningar samt erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är meriterande.För fastighetsskötaruppgifterna är VVS- eller EL-behörighet meriterande. B-körkort är ett krav. Arbetet utförs i nära kontakt med olika medarbetare på våra anläggningar och därför ska du ha lätt för sociala kontakter och kunna skapa förtroendefulla relationer. Din förmåga att samarbeta och anpassa dig efter olika arbetsförutsättningar är viktiga. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet, vid anställning ska utdrag från polisens belastningsregister uppvisas. Inom ramen för den nationella minoritetsspråkslagen är Gällivare kommun förvaltningskommun för samiska, meänkieli och finska. Kunskaper i något av dessa språk är meriterande vid ansökan om anställning i Gällivare kommun. Övrigt Till din ansökan vill vi ha med ett CV. Vid anmodan lämnas originalhandlingar. Intervjuer kan komma att ske löpande. Gällivare kommun erbjuder dig: Friskvårdförmån i form av styrketräning/gruppträning/Dundret Friskvårdstimme Ta del av arbetsplatsens Trivselpeng Medlemskap i GKFF (Gällivare kommuns fritidsförening) Möjligheten till att växla semesterdagar till lediga dagar Ledarskapsutvecklingsprogram Arbetstid/Varaktighet 100% Tillsvidare. Provanställning kan komma att tillämpas. Lön Månadslön. Individuell lönesättning tillämpas, ange gärna löneanspråk i ansökan. Tillträde / Ansökan Tillträde: Enligt överenskommelse Upplysningar Roger Hamstig, Enhetschef, 0970-818 661 Elin Waara, Arbetsledare, 0970-818 665 Fackliga företrädare Kommunal, 0970-818 000 vx Varmt välkommen med din ansökan!
Om företaget Siemens Energy möter den ökade efterfrågan på energi i över 90 länder och bidrar till att skydda vårt klimat. Med över 94 000 anställda genererar de elektricitet för 16% av världens befolkning och strävar efter hållbar, pålitlig och ekonomiskt överkomlig energi genom innovativa teknologier. Siemens Energy utvecklar gasturbiner och kraftanläggningar för global användning och har en omfattande serviceorganisation. Med 3000 medarbetare i Finspång och en årlig omsättning på cirka 10 miljarder kronor är Siemens Energy en betydande aktör inom energiteknik. Dina arbetsuppgifter Siemens Energy Real Estate söker nu en Junior Fastighetsförvaltare till teamet i Finspång. Det här är en fantastisk möjlighet för dig som vill utvecklas i en bred roll och få praktisk erfarenhet i ett globalt teknikföretag där fastigheter är en nyckelfaktor för framgång. Real Estate ansvarar för alla fastigheter som används av Siemens Energy AB. I Finspång blir du en del av ett engagerat team med fem kollegor, däribland två erfarna fastighetsförvaltare. Tillsammans skapar vi långsiktigt hållbara och effektiva lösningar som stödjer kärnverksamheten och våra hyresgäster. Din profil Som Junior Fastighetsförvaltare kommer du att arbeta nära det befintliga teamet och successivt ta ett större ansvar. Du får möjlighet att delta i projekt, hantera enklare avtal, följa upp hyresfrågor och vara en viktig kontaktpunkt för både interna och externa parter. Rollen passar dig som är i början av din karriär och vill utvecklas inom fastighetsområdet. Du har en eftergymnasial utbildning inom fastighetsförvaltning, teknik, ekonomi eller liknande – alternativt arbetslivserfarenhet inom fastighetsbranschen Du är nyfiken, driven och har en stark vilja att utvecklas inom området Du är strukturerad, ansvarstagande och trivs i samarbete med andra Du har god kommunikativ förmåga och hanterar många kontaktytor med lätthet Erfarenhet av fastighetsrelaterade IT-system och administration är meriterande Ansökningsförfarande Tjänsten är initialt ett konsultuppdrag via oss på Skill. Det innebär att du är anställd hos oss på Skill och har ditt uppdrag hos Siemens Energy i Finspång. Urvalet kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum så vänta inte med att skicka in CV och personligt brev till oss idag. Vid eventuella frågor eller funderingar, kontakta ansvarig rekryterare Johanna Lindquist, [email protected] eller 011-19 94 69. #LI-DNI
ISS är ett av världens största tjänsteföretag och snart firar vi 80 år i Sverige! Med över 6500 medarbetare i landet, från norr till söder, levererar vi service som gör skillnad. Vi erbjuder våra kunder allt från städning till teknisk service, mat- och arbetsplatstjänster. Vi skapar arbetsplatser där människor trivs, företag växer och där hållbarhet är en självklarhet – socialt, miljömässigt och affärsmässigt. Våra medarbetare är hjärtat i det vi gör – och avgörande för att våra kunder ska känna sig trygga, sedda – och för att deras arbetsplatser ska blomstra. Fastighetsservice - Vill du leverera service i världsklass och bidra till samhällets utveckling och välfärd? Sök då denna tjänst hos oss! Om tjänsten Just nu söker vi nya medarbetare till vårt uppdrag hos OKG i Oskarshamn, där vi från och med 1 januari 2026 kommer att leverera ett brett utbud av servicetjänster. Vi söker dig som vill arbeta med Fastighetsservice, vilket omfattar flera olika praktiska roller. Här får du vara med och bygga upp en ny leverans från grunden och arbeta i en av Sveriges mest samhällskritiska verksamheter. Arbetsområden kan innefatta: • Avfallshantering – sortering, hantering och transporter av avfall inom området • Arbetsservice/flytt – interna transporter, flytt av möbler och material, enklare servicetjänster • Områdesskötsel – underhåll av utomhusmiljöer såsom grönytor, snöröjning, sopning och städning Arbetet är fysiskt, varierat och viktigt för att verksamheten ska fungera effektivt och säkert. Du har din bas på kundens site i Oskarshamn. Tjänsterna är tillsvidareanställningar på heltid, med inledande provanställning på sex månader. Då vår kund bedriver säkerhetskänslig verksamhet kommer säkerhetsprövning med registerkontroll att genomföras före anställning. Vem söker vi? Vi söker dig som är driftig, serviceinriktad och gillar att arbeta praktiskt. Du är noggrann, trivs med ett fysiskt arbete och är trygg med att följa rutiner och instruktioner. Du gillar att arbeta både självständigt och i team. Vi ser gärna att du: • Har tidigare erfarenhet inom något av områdena (avfall, flytt, utemiljö eller liknande) • Har god svenska i tal och skrift • Har B-körkort Erfarenhet från industriell miljö eller annan säkerhetsklassad verksamhet är meriterande men inget krav. Vi erbjuder ISS är mer än bara ett jobb. Vårt fokus ligger i att ta hand om och utveckla våra medarbetare. Det är våra medarbetare världen över som är kärnan i vårt syfte: Connecting people and places to make the world work better. Vi erbjuder bland annat: • Strukturerade utvecklingssamtal och utbildningar • Möjlighet till karriär inom olika delar av verksamheten • En inkluderande arbetsmiljö där alla är lika värda • Ett företag med starka värderingar: kvalitet, ansvar, ärlighet, entreprenörskap och gemenskap Din ansökan Vi hoppas att vi väckt ditt intresse! Vi rekryterar kompetensbaserat vilket innebär att processen innehåller intervjuer och referenstagningar. Rekryteringsprocessen sker löpande och kan komma att förlängas på grund av säkerhetsprövning. Sista ansökningsdagen är 31/8-2025. Vi frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv och du erbjuds ett jobb med spännande utvecklingsmöjligheter? Då är den här tjänsten som fastighetsskötare på Humana något för dig! Hur jobbar vi? Humana bedriver vård- och omsorgsverksamhet i Sverige, Norge och Finland - till största delen i inhyrda fastigheter och lokaler. Vi har drift- och underhållsansvar i Sverige för ca 200 verksamheter/fastigheter fördelade mellan Malmö i söder till Älvsbyn i norr. Vidare har vi närmare 700 hyresavtal i Norden. Humanas fastighetsorganisation består i Sverige av förvaltare, drift- och underhållspersonal såsom fastighetstekniker och fastighetsskötare samt projektledare för nyproduktion – vi är ca 30 medarbetare. Våra avtal hanteras i systemet Pythagoras och vi har ett eget förvaltningssystem, Safekeep, för felanmälan, drift och underhållsplanering. I rollen som fastighetsskötare kommer du huvudsakligen arbeta med att: Utföra löpande tillsyn avseende fastigheternas drift och underhållsbehov samt planera förebyggande åtgärder Ha löpande kontakt med verksamhetschef och vara behjälplig med fastighetsfrågor Ta in offerter vid projekt Dokumentera information digitalt och i en fastighetspärm på respektive verksamhet Boka myndighetsbesiktningar inklusive OVK, brandlarm samt övriga besiktningar Genomföra åtgärder och reparationer i lägenheter, lokaler och allmänna utrymmen Vid behov köpa reparationsarbeten samt kvalitetssäkra utfört arbete Utföra avflyttningsbesiktning Delta och hjälpa till med SBA Ansvarar för utemiljö, såsom snöskottning, gräsklippning och annan trädgårdsskötsel Planera arbetet tillsammans med driftansvarig I övrigt delta i förekommande eller nya uppgifter inom Fastighet Vem är du? Du som söker har följande: Dokumenterad erfarenhet av fastighetsskötsel, reparationsarbete och projekt Relevant gymnasieutbildning alternativt motsvarande kunskaper förvärvade på annat sätt B-körkort Goda kunskaper administrativa kunskaper Det är också meriterande om du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter samt eftergymnasial utbildning med inriktning fastighetsteknik, fastighetsdrift eller VVS. Har du kunskaper om fastighetsförvaltning och fastighetsägaransvar är det ett plus. Personliga egenskaper Som person är du serviceinriktad och hjälpsam. Du arbetar självgående, ser vad som behöver göras och tar initiativ till att snabbt hantera uppgifter. Vidare är du lösningsorienterad och fokuserar på att hitta lösningar istället för att fastna i problem. Med ett professionellt arbetssätt har du även en förmåga att skapa och underhålla goda relationer. Dessutom är du tydlig i både tal och skrift. Övrigt Tjänsten är en tillsvidareanställning med provanställning i sex månader. Tillträde enligt överenskommelse. Fastighetsskötseln utförs i södra Dalarna och nordvästra Västmanland, vid verksamheter i Norberg, Smedjebacken, Västerfärnebo, Salbohed och Vikmanshyttan. Fastighetsskötseln utförs vidare i verksamheter där barn vistas. Vid erbjudande om anställning kommer vi därför att begära in ett registerutdrag enligt Lag (2007:171) om registerkontroll av personal vid vissa boenden som tar emot barn. Vad händer nu? Känner du dig inspirerad av vårt företag och jobbet som fastighetsskötare? Då ser vi fram emot din ansökan så snart som möjligt och senast 17 augusti. Vi kommer hantera ansökningar löpande under rekryteringsprocessen. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta Johan Elfstadius, Fastighetschef, [email protected], 072-530 99 33. Välkommen med din ansökan!
Job Posting End Date / last application date: 2025-08-08Vill du vara med och skapa trygga och välskötta boendemiljöer i hjärtat av Malmfälten? LKAB Fastigheter söker nu en självgående och serviceinriktad fastighetsskötare till vårt team i Malmberget. Framtidens viktigaste jobb Vi vill leda omställningen av vår industri mot en hållbar framtid. På samma sätt som vi vill förändra världen, vill vi utveckla alla som är med oss på resan, personligt och professionellt. Vill du vara med och forma framtiden för världens gruv- och mineralindustri? LKAB Fastigheter LKAB Fastigheter tillgodoser behovet av attraktiva lokaler och bostadsområden för LKAB-anställda, privatpersoner och företag på LKAB:s verksamhetsorter. Som en aktiv part i samhällsomvandlingen verkar vi för ansvarsfulla lösningar, goda relationer och skapar trygghet för våra hyresgäster. Din roll Som fastighetsskötare hos oss arbetar du med både drift och underhåll av våra fastigheter. Du är en viktig del i att säkerställa att våra bostäder och lokaler håller hög standard och att våra hyresgäster får snabb och professionell hjälp. Arbetet är varierande och innebär både inre och yttre skötsel, felsökning, enklare reparationer samt hantering av felanmälningar via vårt fastighetssystem. Du planerar självständigt din arbetsdag utifrån inkomna ärenden. Rollen innebär också daglig kontakt med bland annat hyresgäster, kundtjänst, kollegor inom drift och underhåll samt externa leverantörer. Det här har du med dig Du är självgående och lösningsorienterad med förmåga att ta ansvar och fatta egna beslut. Du samarbetar väl med andra, kommunicerar tydligt och bemöter både kollegor och hyresgäster på ett respektfullt sätt. Med en positiv inställning bidrar du till utveckling och en god stämning i teamet. Yrkeserfarenhet av fastighetsskötsel eller liknande driftarbete Gymnasieexamen, gärna från praktiska inriktningar Goda språkkunskaper i svenska och engelska B-körkort Det här får du Belöningsprogram Fri träning på LKAB:s egna gym samt hos våra samarbetspartners på verksamhetsorterna i Norrbotten Friskvårdsbidrag och studiestöd samt tillgång till konstförening, fritidsförening, fjällstugor och familjeaktiviteter Förstärkt föräldrapenning med upp till 90 procent av din ordinarie lön i upp till sex månader (efter anställning i ett år) Hjälp och stöd vid sjukdom eller i frågor om arbetsmiljö, hälsa, friskvård och rehabilitering Ersättning för tandvård samt skydds- och terminalglasögon Möjlighet att ansöka om stipendier vid studier både för dig och dina barn Möjlighet att ansluta sig till vårt pensions- och försäkringsprogram med förmånliga priser Övrig information Start: Enligt överenskommelse, tidigast i september Plats: Vinbärsvägen 21, Gällivare Omfattning: Heltid och arbetstiderna är vardagar kl:07.00-15.48 Kontakt: Rekryterande chef Jonas Palo 070-317 47 39 alt. [email protected] Facklig kontakt: IF Metall Gruv 4:an Tomas Larsson [email protected] Varmt välkommen med din ansökan senast 8 augusti. Under juli månad är rekryteringsprocessen pausad och vi kommer att påbörja ett första urval när vi är åter efter semestern, vilket sker i samband med sista ansökningsdag. Detta innebär att återkoppling kan dröja något. Vi tackar för ditt tålamod och önskar dig en riktigt härlig sommar! About LKAB LKAB is an international mining and minerals group with northern Sweden as its base and the whole world as its workplace. We lead the way towards carbon-free production and we do it together - in an open, warm and safe work environment with technology and development in focus. We welcome challenges, innovative ideas and initiative, always with equality and diversity in focus. Do you work at LKAB today but are interested in a new role? Then we would like you to submit your application via our internal career page. Log in to your Workday account and go to "Jobs Hub", where you can search for all available jobs and send your application. Prior to recruitment, LKAB has considered recruitment channels and marketing. We kindly but firmly decline all contact from media marketers, recruitment sites and the like.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 119 jobb