Receptionist till Gullmarsstrand Hotell
M Dryck & Konsult AB
Hotellreceptionister m.fl.

Vill du ha havet som närmsta granne, se glada och nöjda gäster checka in och ut på en av Västsveriges vackraste platser. Samtidigt är du en en drivande kraft i att gästens vistelse är minnesvärd, smidig och välkomnade. På Gullmarsstrand, som ligger på vackra Skaftö, letar vi nu efter dig som älskar besöksnäringen, energi och fartfyllda mötet där människor träffas, umgås och firar framgång tillsammans. I rollen som Receptionist är du ansiktet utåt för vår anläggning och våra gäster. Ditt leende och ditt vänliga synsätt kommer att vara det första våra gäster möter när de anländer. Du arbetar med in- och utcheckningar samt förberedelser, fakturering, försäljning, konferensarbete samt spa och svarar på frågor och ser till att våra gäster känner sig välkomna och omhändertagna under hela vistelsen. DET HÄR TROR VI OM DIG  Har en bubblande personlighet och älskar att träffa nya människor.  Är organiserad och har öga för detaljer även när det är högt tempo. Kan hantera olika datasystem  Du har ett genuint intresse för människor och tycker om att överträffa deras förväntningar.  Positivt inställd och lösningsorienterad Din attityd och ambitioner framåt är viktigt. Det är meriterande om du har arbetat inom servicebranschen eller i liknande roll tidigare. Men inget krav. Svenska är ett krav i tal och skrift. Meriterande är engelska. Körkort och tillgång till bil är nödvändigt, men inget måste. DET HÄR FÅR DU Arbeta i en dynamisk och föränderlig miljö  Vara med och utveckla erbjudande och verksamheten  Skapa förutsättningar för nöjda gäster   Arbeta aktivt med gästresan  Trygghet och stabilitet i anställningen TJÄNSTEN Tillsvidareanställning (6 månaders provanställning) Fast lön, HRF Rollen är förlagd på dagar, kvällar och helger Tjänsten är 80-100% TILLSÄTTNING Vi rekryterar löpande och tillsätter tjänsten relativt omgående eller enligt överenskommelse. OM OSS Vi är ett familjeägt hotell som ligger 0 meter från havet i Fiskebäckskil på Skaftö. Vi brinner för utveckling, att utvecklas och service, det sistnämnda skulle vi inte klara av utan vårt härliga team. Älskar du precis som vi att göra det där lilla extra för varje gäst? Då är du given i vårt team! Våra värdeord är Miljö, Värdskap, Gemenskap, Passion samt Mod, och efter det lever och andas vi varje dag! Det är en fartfylld miljö där vi arbetar med intentionen att vara en internationellt avslappnad havsnära miljö för våra gäster.

11 maj 2025
Sista ansökan:
28 oktober 2025
Receptionist på Grand Hotel Lysekil Sommar 2025
Grand Hotel Lysekil AB
Hotellreceptionister m.fl.

Receptionist till Grand Hotel Lysekil Vill du vara navet i vår verksamhet och möta världen med ett leende – varje dag? Grand Hotel Lysekil är inte som alla andra hotell. Här möts sekelskiftescharm, havsutsikt och genuin personlig service – mitt i hjärtat av Bohuslän. Nu söker vi en ny kollega till vår reception – en nyfiken och driven person som vill vara med och skapa minnesvärda upplevelser för våra gäster. Dina arbetsuppgifter och ansvarsområden: Välkomna och assistera gäster vid in- och utcheckning Hantera bokningar, mejl och telefonsamtal med proffsig och personlig ton Samarbeta med städ, frukost och övrig personal för att gästen ska få en smidig vistelse Informera om hotellets historia, faciliteter och lokala pärlor i Lysekil Bidra till att utveckla vår gästupplevelse och vår servicekultur Tänka kreativt och hjälpa till med enklare marknadsföring, sociala medier och idéer för synlighet Uppmuntra till mersälj – och få gästen att vilja stanna lite längre, boka lite mer, uppleva lite till Vi söker dig som... Har god känsla för service och gillar att möta människor i alla åldrar Är ansvarsfull, strukturerad och bekväm med att ha många bollar i luften Har en naturlig känsla för värdskap, sälj och lösningsfokus Gillar egna initiativ, är idérik och vågar komma med förslag Har intresse för marknadsföring, sociala medier och innehåll Tycker att det är kul att jobba i en miljö med vintagekänsla, historia och charm Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska (fler språk är meriterande) Har god datorvana och är snabb på tangentbordet Vad du får hos oss: Ett meningsfullt jobb med personlig utveckling En unik arbetsmiljö i ett historiskt hotell vid havet Ett härligt team där vi jobbar tillsammans, stöttar och har kul Förmåner och rabatter för dig som anställd Chansen att vara med och påverka – inte bara följa Anställningsinformation: Start: 1 juni 2025 – har du möjlighet att börja tidigare är det ett stort plus Omfattning: 80–100 % under sommaren (juni–augusti) Extra timmar och upplärning: Möjlighet till inhopp och introduktion redan under april/maj Perfekt för dig som är nyfiken på hotellbranschen, gillar att ta ansvar och vill växa med oss! Berätta gärna lite om vem du är, vad du gjort tidigare – och varför du tror att du passar hos oss! Vi ser fram emot att höra från dig – och kanske få välkomna dig till vårt fantastiska team!  Varmt välkommen till team Grand Hotel Lysekil

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Hotellreceptionist extra
Gränsö Slott AB
Hotellreceptionister m.fl.

Vi söker dig som älskar service och mötet med gästen. Vill du befinna dig i centrum av en snabbt växande verksamhet, på en anläggning med fantastisk arbetsmiljö, är detta jobbet för dig. Vi vill att du som söker har en hög servicekänsla, ordningssinne och ett genuint intresse för möte med människor, gästen. Du är stresstålig, gillar teamarbete och är trygg som person. Du är dessutom en bra kommunikatör, behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift och har en känsla för detaljer. Har du tidigare erfarenhet av hotellreception och bokning eller motsvarande arbete är det meriterande. Vi söker dig som vill jobba extra hos oss och jobba under sommaren. Arbetet innebär att du sköter allt från bokningar, checkar in gäster samt hjälper till med service till spagäster och i lobbybaren.  Arbetet avser ca. varannan helg, samt vissa kvällar veckodagar och eventuellt fler pass när behov finns. Gränsö slott ligger i Västerviks skärgård cirka 4 km från Västervik. Gränsö slott är en modern slottsresort med fyrstjärnigt hotell, spa, slottsrestaurang och ett charmigt slottscafé.

7 maj 2025
Sista ansökan:
23 oktober 2025
Hotellreceptionist extra
Gränsö Slott AB
Hotellreceptionister m.fl.

Vi söker dig som älskar service och mötet med gästen. Vill du befinna dig i centrum av en snabbt växande verksamhet, på en anläggning med fantastisk arbetsmiljö, är detta jobbet för dig. Vi vill att du som söker har en hög servicekänsla, ordningssinne och ett genuint intresse för möte med människor, gästen. Du är stresstålig, gillar teamarbete och är trygg som person. Du är dessutom en bra kommunikatör, behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift och har en känsla för detaljer. Har du tidigare erfarenhet av hotellreception och bokning eller motsvarande arbete är det meriterande. Vi söker dig som vill jobba extra hos oss och jobba under sommaren (ca. 40-60% under högsäsong). Arbetet innebär att du sköter allt från bokningar, checkar in gäster samt hjälper till med service till spagäster och i lobbybaren.  Arbetet avser ca. varannan helg, samt vissa kvällar veckodagar och eventuellt fler pass när behov finns. Gränsö slott ligger i Västerviks skärgård cirka 4 km från Västervik. Gränsö slott är en modern slottsresort med fyrstjärnigt hotell, spa, slottsrestaurang och ett charmigt slottscafé.

6 maj 2025
Sista ansökan:
23 oktober 2025
Receptionist Scandic Södertälje, Natt deltid 90%
Scandic Hotels AB
Hotellreceptionister m.fl.

Nu söker vi en Receptionist Natt till Scandic Södertälje.Scandic Södertälje ligger vid korsningen av två av Sveriges mest högtrafikerade europa-vägar. Här möts även lokaltåg och fjärrtåg och Södertälje är även en stor hamn för frakt in mot Mälaren. Vi vill vara Hotellet med den mest unika personligheten längs med E4:an i Skandinavien. En hög andel stamgäster och flera som varit trogna gäster i många år, medför att hotellet är en plats med en familjär känsla. Scandic Södertälje är relativt litet vilket också bidrar till att skapa den unika stämningen. Oavsett varför gästen kommer till oss är det få saker som är så uppskattade som ett vänligt ansikte som hälsar välkommen. Du agerar värd tillsammans med övriga teamet på hotellet och skapar en gästupplevelse i världsklass. Hos oss får du ta ett stort eget ansvar för att ta de beslut som krävs för att göra gästen nöjd och teamen utvecklar och förbättrar arbetssätt och service i takt med att omvärlden förändras. Vi är nämligen övertygade om att det är när du får utvecklas och bidra med all din kompetens och erfarenhet som vi överträffar gästens förväntningar. På köpet får vi kul på jobbet! Så ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss – och bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic! Vad är innebär rollen? Du som arbetar i receptionen är ansvarig för att våra gäster får service i världsklass. Du är spindeln i nätet som ser till att gästen alltid är i fokus. Du är den som går igenom ankomstlistan och lägger tid på detaljerna. Ser till att gästens önskemål uppfylls. Du har alltid ett leende på läpparna och en kreativ lösning i bakfickan. Du löser det mesta och är en stjärna på att vända en missnöjd gäst till en nöjd gäst. Din arbetsplats är vår lobby. För det är där du möter flest gäster. I ansvarsområdet ingår även administrativt arbete, säkerhetsarbete och arbete med försäljning. Arbetet i receptionen innebär att checka in och ut hotellets gäster, hälsa välkommen och ge gästen den information den behöver om sin vistelse. Du hanterar bokningar i systemet Opera Cloud och hanterar administrativa uppgifter runt gäster och säkerhet. Allt arbete sker med gästnöjdhet och försäljning i fokus. Hotellet har öppet dygnet runt och det är därför viktigt att du trivs med att arbeta i skift (förmiddagar, eftermiddagar och helger) och i det här fallet att du trivs med att jobba natt. Vem är du? För att passa i rollen tror vi att du har en väl utvecklad social förmåga och är kapabel att hantera att det händer många olika saker samtidigt. Det är mycket viktigt att du kan förmedla ett gott värdskap till hotellets gäster. Du har också vana och kunskap i att arbeta med dator som arbetsredskap. Eftersom arbetet till stor del består av att kommunicera med gäster är goda kunskaper i svenska och engelska en förutsättning. Talar du ytterligare ett språk är det meriterande. Allra viktigast är dock dina personliga egenskaper och din inställning. För att passa i rollen behöver du vara en lyhörd och prestigelös lagspelare som tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter och helhetsresultatet. Information om tjänsten Tjänsten är en tillsvidareanställning på deltid på 90 %. Vi tar enbart emot ansökningar via vår hemsida. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, varför vi ber dig att ansöka så snart som möjligt. I denna rekrytering använder vi oss av ett enklare test om service vid urvalet. Vi ser fram emot att välkomna dig till oss på Scandic! Ps. på vår hemsida kan du läsa mer om vår kultur, vad tjänsten innebär och om våra förmåner! Vi når längre när olikheter bejakas. Hos oss får du utrymme att vara dig själv och utvecklas i den riktning du vill, med trygga villkor och schyssta avtal som grund. Ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss - bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic. Delar du våra värderingar? BE A PRO BE YOU BE CARING BE BOLD

30 april 2025
Sista ansökan:
26 oktober 2025
SPARECEPTIONIST
Hotell Mossbylund AB
Hotellreceptionister m.fl.

UPPLEV MOSSBYMAGI - GÅ MED I VÅRT TEAM Vi på Hotell Mossbylund söker en driven och entusiastisk medarbetare till vår spareception och bistro. Är du serviceinriktad och gillar att ge gäster en oförglömlig upplevelse? Då kan detta vara jobbet för dig! ARBETSUPPGIFTER OCH ANSVAR Du är ansiktet utåt i vår kombinerade spareception och bistro och kommer ingå i ett team där det är självklart att vi hjälps åt över gränserna och är behjälplig på andra avdelningar när så behövs. I denna roll kommer du att bemöta och välkomna våra spa-, tränings-, och konferensgäster, såväl som boende- och ätande gäster. Det är ditt ansvar är ge bästa möjliga service och guida våra gäster genom deras vistelse hos oss. Dina arbetsuppgifter inkluderar Hantering av spa-, tränings- och behandlingsbokningar både på plats samt via telefon och e-post In- och utcheckning av våra boende gäster Servering av våra ätande café- bistro- och konferensgäster Ansvara för att hålla bistro- och spaområdet i bästa skick efter givna instruktioner KVALIFIKATIONER OCH ERFARENHET Vi söker dig som har erfarenhet av arbete inom hotellreception och restaurang, starkt kundfokus och gillar att jobba med människor Du ska ha förmågan att arbeta både självständigt och i team, samt en god kommunikationsförmåga på svenska och engelska Flexibilitet att arbeta varierande tider, inklusive kvällar och helger, är ett måste Erfarenhet av VisBook är meriterande då vi använder detta bokningssystem DETTA ERBJUDER VI Hotell Mossbylund erbjuder fantastiska kollegor, en familjär stämning och stora möjligheter till utveckling med interna utbildningar i bland annat dryck. En tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning, på 80% med möjlighet till mer. Som anställd får du dessutom njuta av förmåner som fantastisk restaurangmat, träning, spabehandlingar och övernattning till rabatterat pris. VEM ÄR VI? Hotell Mossbylund är en strandnära pärla beläget vid Skånes sydkust, 45 minuter från Malmö. Vi lägger stor vikt vid hållbarhet och värnar om en familjär atmosfär med högt i tak och korta beslutsvägar. Här får du kollegor som delar din passion för service och som tillsammans med dig vill skapa Mossbymagi för alla våra gäster. REDO ATT ANSÖKA? Om du känner att du är rätt person för denna tjänst, skicka in din ansökan redan idag. Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team. Vi hörs!

30 april 2025
Sista ansökan:
17 oktober 2025
Extrapersonal & vikare: Mini-Hotel i Göteborg
Got City Center Hotels AB
Hotellreceptionister m.fl.

Om tjänsten: Mini-Hotel Göteborg är ett vandrarhem i området Linné i Göteborg. Vi har har tagit emot gäster sedan år 2000. Verksamheten ingår i hotellgruppen Got City Center Hotels. Vi söker nu extrapersonal samt vikarier inför sommaren. Vi erbjuder allt från timanställning från maj månad till vikariat under hela sommaren. Arbetsuppgifter: I arbetsuppgifterna ingår sedvanliga receptionsuppgifter som in- och utcheckning. Du svarar i telefon, lägger in bokningar, tar betalningar och liknande.  I arbetsuppgifterna ingår även frukostservering samt all städning av gästtoaletter, kök, gästrummen och liknande.  Vem vi söker: Vi söker dig som är serviceinriktad med en stor passion för service och som framför allt har en positiv och proffsig attityd mot våra gäster. Du ska vara flexibel och trivas med att arbeta självständigt då man ofta arbetar ensam på vandrarhemmet. Du ska tycka om att hålla rent och snyggt omkring dig. Vad vi söker: Vi söker medarbetare till både förmiddag & eftermiddag. Vi söker deltidspersonal samt extra till helger m.m.

27 april 2025
Sista ansökan:
14 oktober 2025
Receptionist till exklusiv fastighet i Stockholm city (deltid)
Middlepoint AB
Hotellreceptionister m.fl.

Om tjänsten Vi på Middlepoint söker en ny servicestjärna till vårt team! I den här rollen arbetar du i receptionen hos vår kund, centralt belägen i Stockholm city. Detta är ett prestigefyllt uppdrag där du får jobba i en social, affärsmässig och professionell miljö. Du arbetar självständigt i rollen som receptionist och levererar service i världsklass till alla människor du möter. Du blir ansiktet utåt och ett positivt första intryck som representerar huset och dess hyresgäster med en stark fokus på personlig och proaktiv service. Fastigheten har två receptioner och du ingår i ett serviceteam om fyra personer. Du kommer att vara stationerad i den mindre receptionen där du arbetar ensam men får avlösning av en kollega under lunchen och vid behov. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Välkomna medarbetare och kunder Ansvara för gemensamma ytor och lobbyn Posthantering och bud Passerkortshantering Växel och telefoni Kontakt med leverantörer Vem är du? Du är en riktig servicestjärna som brinner för mötet med människor! För att trivas i den här rollen ser vi att du är trygg i dig själv, representativ och har lätt för att kommunicera. Du trivs med att arbeta självständigt och sätter alltid service i första rummet. Du är ansvarstagande och ser lösningar i de utmaningar som kan uppstå. Krav för tjänsten Talar flytande svenska och engelska Arbetat med service tidigare, gärna i kontorsmiljö Bekväm med Microsoft Office-paketet Avslutad gymnasieutbildning Om Anställning Anställning: Tillsvidare med sex månaders inledande provanställning Sysselsättningsgrad: 87,5% Start: Maj 2025 Arbetstider: Måndag till fredag kl 06:30-14:00 Om Middlepoint  Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!

24 april 2025
Sista ansökan:
1 oktober 2025
Shiftleader Reception - Lundsbrunn Resort & Spa
Winn Hotel Group AB
Hotellreceptionister m.fl.

I över 300 år har människor sökt sig till Lundsbrunn för återhämtning, välmående och upplevelser. Nu är det din tur att bli en del av denna tradition. På Lundsbrunn Spa & Resort skapar vi magiska ögonblick – från avkopplande spaupplevelser till förstklassig service och gastronomiska höjdpunkter. Här möts historisk charm och modern komfort, mitt i Västra Götalands böljande landskap. Vill du vara med och ge våra gäster en upplevelse utöver det vanliga? Då har du hittat rätt. Är du en naturlig ledare som får energi av att inspirera andra och skapa ordning i en miljö där tempot är högt och varje gäst räknas?  Vi söker nu en Shiftleader till receptionen – rollen för dig som vill kombinera vardagsnära ledarskap, gästfokus och smart problemlösning. För dig som vill leda med service, struktur och ett leende på läpparna Är du en serviceinriktad ledare som brinner för att utveckla både team och arbetssätt? Gillar du att ha många bollar i luften och trivs bäst när du får kombinera ansvar, samarbete och gästfokus i en och samma roll? Då kan det här vara din nästa utmaning! Vi söker nu en Shiftleader till vår receptionsavdelning – en nyckelperson i det dagliga arbetet och ”spindeln i nätet” i vår hotellverksamhet. Här blir du en del av ett team som varje dag levererar upplevelser i världsklass – från första intryck till sista godnatt. I den här rollen får du chansen att göra skillnad – både för våra gäster och dina kollegor. Ditt uppdragSom Shiftleader Reception har du det operativa ansvaret under ditt pass. Du ser till att allt flyter – från första leendet i incheck till sista vinkningen vid utcheck.  Dina dagar innehåller bland annat: Att leda teamet på plats, fördela arbetsuppgifter och stötta medarbetare i realtid. Att pussla ihop schemat för optimal bemanning tillsammans med närmaste chef. Att välkomna och introducera nya stjärnor i teamet, och se till att de kommer rätt in i kulturen. Att hålla koll på material och inköp så att vi aldrig står utan det som behövs. Att vara den man vänder sig till – när gästen behöver något extra, eller kollegan behöver ett snabbt beslut. Du samarbetar nära andra avdelningar, och tillsammans skapar vi den där sömlösa upplevelsen som får gästerna att längta tillbaka. Vem är du? Du har jobbat i hotellreception tidigare och vet hur det fungerar – både i teorin och i verkligheten. Du gillar att ha ansvar, ta initiativ och hitta förbättringar i arbetssätt Du trivs med att hålla många bollar i luften, och du får andra att känna sig trygga i ditt ledarskap. Du är både strukturerad och social, och du har inga problem att fatta snabba beslut när det behövs. Du pratar svenska och engelska obehindrat, och gärna fler språk! Vi erbjuder dig Ett omväxlande jobb i en levande hotellmiljö där ingen dag är den andra lik. Möjlighet att växa – både som ledare och inom hotellbranschen. Ett team där vi stöttar, skrattar och löser saker tillsammans. Förmåner och villkor enligt kollektivavtal – och ett jobb att trivas på. Det praktiska Tjänsten omfattar arbetstid dygnets alla timmar, men majoriteten ligger dag och kvällstid, även helger. Omfattning: Heltid eller enligt överenskommelse. Tillträde: Enligt överenskommelse. Lön: Enligt överenskommelse. Känner du igen dig i beskrivningen? Då hoppas vi att du söker!  Varmt välkommen att bli en del av vårt team – tillsammans fortsätter vi att leverera service i världsklass, varje dag. Winn Hotel Group AB äger, driver och utvecklar hotell som väcker känslor. Läs mer om vår kultur, dina utvecklingsmöjligheter och om Winn Hotel Group här.

24 april 2025
Sista ansökan:
11 oktober 2025
Receptionist till kontorsfastighet i Kista
Middlepoint AB
Hotellreceptionister m.fl.

Om tjänsten Vi på Middlepoint söker en ny servicestjärna till vårt team! I den här rollen arbetar du i receptionen hos vår kund i Kista. Som receptionist på detta värdefulla uppdrag är du ansiktet utåt och välkomnar besökare och medarbetare. I rollen som receptionist levererar du service i världsklass till alla människor du möter.  I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Välkomna medarbetare och kunder Diverse administrativa uppgifter Försäljning av frallor och kaffe  Posthantering och bud Växel och telefoni Kontakt med leverantörer Vem är du? Du är en riktig servicestjärna som brinner för mötet med människor! För att passa i den här rollen tror vi att du är en varm och välkomnande person som är positiv, är ansvarstagande och ser lösningar i de utmaningar som kan uppstå. Vi ser gärna att du trivs att arbeta i en lugnare miljö och stundvis trivs i ditt egna sällskap. Du stöttar även upp dina kollegor i andra receptioner i närområdet vid behov.  Krav för tjänsten Talar flytande svenska och engelska Arbetat med service tidigare, gärna i kontorsmiljö Bekväm med Microsoft Office-paketet Avslutad gymnasieutbildning Om Anställning Anställning: Tillsvidare med sex månaders inledande provanställning Sysselsättningsgrad: 100% Start: Juni 2025 Arbetstider: Måndag till fredag 07:30-16:30 Om Middlepoint  Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!

17 april 2025
Sista ansökan:
4 oktober 2025