Key Account Manager till Ewalco
Hero AB
Företagssäljare

Key Account Manager till Ewalco – Ledande inom sportnutrition och ingredienslösningar Vill du vara med och driva tillväxten i ett av Nordens mest innovativa bolag inom råvaror, ingredienser och färdiga blandningar till livsmedelsindustrin med fokus på nutrion. Ewalco söker nu en affärsdriven Key Account Manager till vårt huvudkontor i Mölndal! Om Ewalco Ewalco är en ledande svensk private-label-tillverkare och distributör av råvaror och ingredienser, med särskilt fokus på sportnutrition och funktionella livsmedel. Sedan starten 1980 har vi byggt upp en stabil verksamhet med starka kundrelationer och ett brett internationellt kontaktnät. Vi är idag en del av Humble Group och omsätter ca 477 MSEK, med 21 medarbetare och egen produktion i Sverige. Våra kunder är några av Nordens största varumärken och återförsäljare inom FMCG, och vi levererar såväl standardiserade som skräddarsydda lösningar. Din roll Som Key Account Manager får du en central roll i vår fortsatta tillväxtresa. Du ansvarar för att identifiera och bearbeta nya nationella och internationella kunder (target accounts) samt utveckla befintliga kundrelationer. Huvudfokus ligger på uppsökande försäljning mot utvalda målmarknader och att driva hela säljprocessen – från första kontakt till avslut och uppföljning. Du rapporterar till affärsområdesansvarig Ludvig Petersson och arbetar nära VD Daniel Frendin. Exempel på arbetsuppgifter: Prospektera och initiera kontakt med nya internationella kunder inom livsmedelsbranschen särskilt fokus på sportnutrition Bygga och utveckla långsiktiga kundrelationer Driva försäljningsprocessen från första möte till avtal och leverans Samarbeta med produktutveckling supply-planning och kvalité för att säkerställa kundanpassade lösningar Delta i mässor och branschevenemang Bidra till Ewalcos fortsatta expansion och varumärkesbyggande Vi söker dig som: Har dokumenterad erfarenhet av B2B-försäljning, gärna inom råvaror/ingredienser, livsmedel eller närliggande industri Är van att arbeta med både befintliga och nya kunder, gärna internationellt Har ett starkt affärsdriv och trivs i en roll där du självständigt driver affärer från ax till limpa Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift Är relationsskapande, lösningsorienterad och har förmåga att förstå kundens behov Meriterande: Erfarenhet av sportnutrition, funktionella livsmedel eller FMCG Ytterligare språkkunskaper (ex. tyska, franska) Relevant eftergymnasial utbildning Vi erbjuder En nyckelroll i ett expansivt bolag med stark position på marknaden Möjlighet att påverka och utveckla både din egen roll och Ewalcos framtida affär Korta beslutsvägar och entreprenöriell kultur Konkurrenskraftiga villkor och förmåner Placering på vårt moderna kontor i Mölndal Headhuntinguppdraget utförs av Closers AB. Ansvarig headhunter är Magnus Wigren, som nås på [email protected] eller +46 (0)72-743 86 00.

2 maj 2025
Sista ansökan:
19 oktober 2025
Affärsutvecklare inom AI med starkt säljdriv
Ecareer AB
Företagssäljare

Var med och forma ett nytt initiativ inom AI och affärsautomation Vi står bakom ett nytt initiativ som syftar till att hjälpa företag effektivisera sina interna processer och skapa automatiserade sälj- och marknadsflöden. Nu söker vi en person som vill ta en nyckelroll i att bygga upp verksamheten – från att forma erbjudanden till att skapa kundrelationer och hitta rätt resurser för genomförandet. Vi tror att du: Har minst 3-5 års erfarenhet av affärsutveckling, tjänsteförsäljning eller strategisk kundbearbetning Har eftergymnasial utbildning inom företagsekonomi, marknadsföring, teknik eller motsvarande erfarenhet Kunskap och erfarenhet om AI, automation och digitalisering samt hur det påverkar moderna affärer Har god och affärsnära kommunikativ förmåga inom relevanta områden Är driven, självgående och van att bygga nätverk och skapa affärer I rollen kommer du att: Identifiera målgrupper och bygga upp kundportfölj Utveckla erbjudanden som möter verkliga behov inom automatisering och digital tillväxt Driva försäljningsprocessen – från första kontakt till signerat uppdrag Rekrytera konsulter och bygga ett starkt nätverk av resurser kopplat till AI och digitalisering Vi erbjuder dig: En nyckelroll med stort inflytande i ett bolag i tillväxt Möjlighet att påverka strategi, erbjudanden och affärsutveckling Frihet att forma din roll och arbeta entreprenöriellt Tillgång till ett engagerat delägarteam med kompletterande kompetenser Om Nordic Investin Group Nordic Investin Group är inte som andra – vi är en snabbväxande investerings- och innovationskoncern som bygger bolag med syfte och hjärta. Hos oss står människan alltid i centrum – både när vi investerar i idéer och när vi bygger team. Att jobba hos oss innebär att du får vara med och skapa något nytt. Här får du inte bara ett uppdrag – du blir en del av en större vision. En vision om att förändra branscher, utmana det etablerade och bygga något som verkligen gör skillnad. Vill du bli en del av vår resa? Välkommen till Nordic Investin Group – där idéer blir verklighet.

2 maj 2025
Sista ansökan:
19 oktober 2025
Key Account Manager, Radiologi
Unilabs AB
Företagssäljare

På Unilabs kombinerar vi ett stort medicinskt kunnande med en stor mänsklig omtanke. Genom våra sätt att arbeta skapar vi ett tydligt kundvärde och tydligt patientvärde. Detta gör vi med hjälp av effektiv diagnostik, hög kvalitet och förstklassig kundservice mot våra patienter och kunder. Vi har gemensamt en vilja att ge de bästa förutsättningar till vård för varje enskild individ och vi tror på att våra medarbetares kompetens, drivkraft och engagemang har en stor del i det mervärde som vi skapar för samhället i stort. VAD Unilabs erbjuder tjänster inom laboratoriemedicin och bild- och funktionsdiagnostik till öppen och sluten sjukvård och är därmed en viktig del i vårdkedjan. Att arbeta på Unilabs innebär därför att vara en del i att tillhandahålla verkliga, användbara svar för våra patienter och vårdgivare. Vi ser det som ett privilegium att kunna bidra till vårdbeslut som förändrar livet direkt till det bättre för patienten. Nu söker vi dig som är en engagerad och resultatinriktad Key Account Manager som vill vara med och utveckla våra affärer inom radiologi med sjukhus, privata vårdaktörer och försäkringsbolag. Rollen som Key Account Manager är till största delen en operativ roll där du aktivt utvecklar befintliga relationer samtidigt som du kontaktar och besöker nya potentiella kunder för att skapa och utveckla nya samarbeten inom segmentet radiologi. I den här tjänsten kommer du framför allt att arbeta för våra kunder i stockholmsområdet men då vi även har kunder i bland annat Uppsala, göteborgsområdet och Skåne kan du även ha kunder i dessa regioner. Tjänsten innebär att: - Träffa kunder – både nya och befintliga – och bygga långsiktiga relationer - Identifiera nya affärsmöjligheter och driva försäljning - Presentera våra tjänster och anpassa lösningar efter kundens behov - Hantera offerter och avtal i dialog med kunder - Vid behov delta i mässor, kundevent och nätverksträffar Varför Unilabs? Unilabs är ett av Europas ledande diagnostikföretag och vi har en stor påverkan på människors hälsa. Helt enkelt ett arbete att var stolt över! Tillsammans med oss får du bland annat: - Ett jobb där du verkligen gör skillnad - En varm och inkluderande arbetsplats där vi stöttar varandra - Frihet under ansvar – du planerar själv ditt arbete och dina kundbesök - Möjlighet att utvecklas och växa i din roll Är du den vi söker? Till tjänsten som Key Account Manager söker vi dig som trivs som bäst när du får vara ute och besöka kunder, som har ett starkt kundfokus och tycker om att hitta lösningar som gynnar både kunden, patienten och vår affär. Vi tänker att du: - Har erfarenhet av försäljning inom radiologi, alternativt inom annat relevant område såsom tex medicinsk utrustning eller pharma. - Har ett upparbetat nätverk inom sjukhus, hos privata vårdaktörer och/eller försäkringsbolag - Älskar att bygga relationer och skapa affärer - Har B-körkort - Är en god kommunikatör, både på svenska och engelska Låter detta som din nästa utmaning? Skicka in din ansökan och bli en del av Unilabs – vi ser fram emot att höra från dig! Vi jobbar med löpande urval och intervjuer så skicka gärna in din ansökan så snabbt som möjligt. Vi tillämpar provanställning. VAR Merparten av din arbetsdag tillbringar du i möten med våra kunder. Övrig tid är du välkommen till Unilabs huvudkontor i Huvudsta, Solna. Du kommer bli en del av ett öppet och dynamiskt företag med stort engagemang och tydlig framåtanda. Vi har väldigt roligt tillsammans och ser fram emot en ny kollega som bidrar till detta. Unilabs AB är idag en ledande aktör inom radiologi och laboratoriemedicin och Sveriges största privata leverantör av röntgen, mammografi och laboratoriemedicin. Vi möter våra patienter och kunder på sjukhus, närakuter, primärvårdslaboratorier, våra egna fristående röntgenenheter och mottagningar. Det är en verksamhet med full fart i en lugn omgivning med stor variation. Av våra totalt 13 000 medarbetare i Europa, arbetar drygt 1,200 i Sverige. Läs gärna mer om oss på www.Unilabs.se Unilabs erbjuder tjänster inom laboratoriemedicin och bild- och funktionsdiagnostik till öppen och sluten sjukvård. Våra tjänster kännetecknas av hög kvalitet, säkerhet och service. Unilabs har idag ca 1300 medarbetare men vi växer ständigt. De största yrkesgrupperna är biomedicinska analytiker, röntgensjuksköterskor och läkare med specialistkompetens inom radiologi eller laboratoriemedicin. Att arbeta på Unilabs innebär att förstå att vårt jobb inte bara är att producera testresultat. Vi tillhandahåller verkliga, användbara svar för våra patienter och vårdgivare. Vårt arbete förändrar livet direkt till det bättre, vilket vi ser som ett fantastiskt privilegium och något värt att arbeta för.

28 april 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Head of Sales - Automotive
H2GS AB
Företagssäljare

Research shows that women and other under-represented groups within our industry hesitate to apply unless they tick most boxes of a role description. At Stegra, we are building an impact company with sustainability at its core. We need a diverse, inclusive, and authentic team to rally behind our purpose of de-carbonizing hard-to-abate industries, starting with steel. So, if you are equally passionate about our purpose yet concerned that your experience doesn’t perfectly align with the qualifications stated in the job advert, we strongly encourage you to apply anyway. You may be just the right candidate, either for this role – or for another upcoming role in our rapidly growing business. About us Stegra is on a mission to disrupt the global steel industry by producing green steel, with the end goal of bringing down CO2 emissions to zero. By using green hydrogen and fossil-free electricity instead of coal; water and heat will be our primary emissions. By 2030, our ambition is to produce 5 million tonnes of green steel annually in our fully integrated, digitalized, and sustainable plant in Boden, located in northern Sweden - currently in construction phase. But this is just the beginning – our expertise in green hydrogen will enable us to decarbonize other industries in addition to steel, and we look forward to what’s next in store for us. We are looking for talented, innovative, and purpose-driven people to join our rapidly growing and diverse team. Our employees get to learn everyday, implement the latest technology and test and put their ideas into practice. Together, we are building an impact company with sustainability at its core – for our people, customers, investors, society, and planet. Head of Sales - Automotive Stegra is looking for a Head of Sales for Automotive to join our Commercial team to lead a group of account managers dedicated to serving some of the most prominent players in the automotive industry. This is a broad and high-exposure role—well suited for someone with deep knowledge of the automotive sector who is looking to expand their network and influence across a wide customer base. You’ll be working closely with OEMs and Tier 1 suppliers, contributing to both commercial strategy and long-term customer partnerships as we introduce sustainable steel products into a historically conventional market. Key Responsibilities - Lead and execute our sales strategy in the automotive sector - Build, manage, and coach a diverse team of account managers servicing key automotive clients - Develop and implement team-wide strategies to increase revenue, boost customer satisfaction, and drive operational efficiency - Engage in market intelligence activities focused on supply, demand, and pricing trends - Manage and lead strategic contract negotiations with customers - Represent Stegra at customer meetings and industry events—travel is extensive, and partial remote work is possible based on location - Operate in a fast-paced environment that requires strong prioritization, creativity, and collaboration Location: Sweden, Germany or Netherlands Requirements Education & Certifications - Master’s degree in business, engineering, or a related field Experience - At least 7 years of experience in a commercial role (sales or procurement) in the automotive market, with strategic-level contract negotiation exposure - Minimum 3 years of experience managing a commercial team Skills & Personal Qualities - Fluent in English; German is a strong plus - Excellent communication and relationship-building skills - Strategic thinker with strong analytical and problem-solving abilities - Confident negotiator with high professional integrity - Proven ability to manage, motivate, and coach team members - Driver’s license required What we can offer you If you are passionate about making actual change and having a positive impact on society and our planet, Stegra offers a unique opportunity to be part of a fun and professional team with high ambitions. You will get the opportunity to shape your future career together with a company focusing on creating a culture where everyone can thrive and feel a sense of belonging. In the end, we know that Stegra's growth and success is dependent on our people and we can’t wait to shape the future of steelmaking and other industries together as a team.

28 april 2025
Sista ansökan:
15 oktober 2025
Business Development Manager, Logent
Logent AB
Företagssäljare

Logent är ett starkt växande företag som är marknadsledande inom kontraktslogistik i Norra Europa. Är du vår nästa nyckelperson som brinner för att skapa bolagsvärde och utveckla nya affärer? Har du ett stort driv och erfarenhet från logistikbranschen, management consulting och affärsutveckling? Då har vi en perfekt roll för dig! Om tjänsten: Som Business Development Manager kommer du att ansvara för bearbetningen och försäljningen av kontraktslogistikaffärer mot nya kunder, med fokus på Sverige och Danmark. Tjänsten är en nyckelroll i Logents fortsatta tillväxtresa och innebär ett helhetsansvar för försäljningsarbetet, från etablering av en första kundkontakt, paketering av affär till signering av kundavtal samt kontinuerligt utveckla Logents tjänsteerbjudande. I den rollen har du ett nära samarbete med Logent Consulting för att ta fram anpassade och effektiva logistiklösningar för kunders räkning. Du kommer att ingå i Logents försäljningsorganisation i Sverige, rapportera till Head of Business Development, Logent Sweden och ha nära samarbete med övriga kollegor inom Business Development teamet och med Logents koncernledning. Exempel på arbetsuppgifter: Prospektering och Go-to-market strategy Marknadsbearbetning och nykundsbearbetning Försäljnings- och offertarbete Marknadsföring Tjänsten är placerad i Stockholm eller Göteborg och du kommer ha några dagars resor per månad. Din profil: Vi söker dig som är driven, resultatinriktad och vill arbeta uppsökande med försäljning och affärsutveckling i en entreprenöriell miljö. Du är lyhörd, relationsskapande och trivs i mötet med kund där du får användning av din problemlösande förmåga, kompetens och förståelse för vikten av en effektiv logistik. Då rollen som Business Development Manager innebär koordinering mellan kund och Logents specialistfunktioner är förmågan att samarbeta och kunna leda projekt viktigt för rollen. Du har sannolikt en civilingenjörs- och/eller civilekonomutbildning och minst 3-5 års erfarenhet, gärna från både management consulting och logistikbranschen samt ett etablerat nätverk. Du har erfarenhet av projektledning och god förståelse för affärsutveckling. Du är datadriven, van att arbeta i både Powerpoint och Excel och har en god förmåga att paketera presentationsmaterial. Om Logent: Logent är marknadsledande inom kontraktslogistik i norra Europa med en unik metod och brett tjänsteutbud inom logistik. Vi är en oberoende logistikpartner med möjlighet att erbjuda verkliga helhetslösningar för hela logistikkedjan, där vår styrka är hanteringen och effektiviseringen av de processer som logistikintensiva företag behöver och använder sig av. Vårt erbjudande innefattar tjänster och branschlösningar inom våra tjänsteområden Warehousing, Production Logistics, Ports & Terminals, Transport Management, Customs samt Staffing & Recruitment. Vi har i dagsläget verksamhet i Sverige, Norge, Finland, Danmark, Nederländerna och Belgien och sysselsätter totalt ca 3000 personer med omsättning på ca: 2,3 miljarder. Vi har starka tillväxtplaner, både organiskt och via förvärv där du i egenskap av Business Development Manager kommer att ha en strakt bidragande roll. Läs mer på www.logent.se Intresserad av tjänsten? Hos oss får du en spännande roll där du får arbeta med affärsutveckling i ett växande bolag med stor bredd och kunskap inom logistik; från kvalificerade logistiklösningar till bemanning och hamnverksamhet. För att nå framgång tror vi på Logent att det är viktigt att ha roligt tillsammans, du ges möjlighet att ta ett stort eget ansvar för egna kunder och affärer samtidigt som du ingår i ett större team fördelat på olika kontor som gillar att samarbeta mot uppsatta mål. Ta chansen att hoppa på en spännande förändringsresa i ett växande bolag. Vi behöver din ansökan med CV samt personligt brev där du beskriver varför just du är rätt person för tjänsten som Business Development Manager inom Logents verksamhet i Sverige och Danmark. Urvals- och intervjuarbete kommer att ske löpande, vi ser därför gärna din ansökan snarast möjligt. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen kontakta Rekryteringschef Thérèse Griverus, tel 073-23 48 02 eller [email protected] alternativt rekryterande chef Johan Edström, Head of Business Development, Logent Sweden, på tel 0768-91 30 00, [email protected] Välkommen med din ansökan!

28 april 2025
Sista ansökan:
15 oktober 2025
Strategic Customer Success Manager, Global Relay, Stockholm
Level Recruitment AB
Företagssäljare

Do you want to work at the forefront of secure communications and compliance technology? Global Relay is a leading provider of cloud-based archiving, messaging, and supervision solutions, serving over 20,000 organizations worldwide, including 22 of the world's top 25 banks. We are seeking a Strategic Customer Success Manager to join our Customer Success team. This role offers the opportunity to contribute to the success of some of the most regulated and data-driven organizations globally. Don't miss the chance to be part of a privately held, founder-led company that values innovation, integrity, and long-term customer relationships. Join a team where your contributions have a direct impact, and where you can grow professionally in a collaborative and dynamic environment. Global Relay is making a long-term investment in the Swedish market — and you have the chance to be part of that journey from the very beginning. As one of the first hires in Sweden, you’ll be joining a growing international company at a pivotal moment, with the opportunity to help shape the local team and ways of working. The Role Global Relay is a leading provider of cloud-based archiving, messaging, and compliance solutions for highly regulated industries. We are now expanding into the Swedish market and seeking a Strategic Customer Success Manager to join our Stockholm team. This role is central to building and maintaining long-term relationships with some of the company’s most significant enterprise clients. You will act as a strategic partner and primary point of contact for high-priority accounts, working cross-functionally with teams across the business to deliver a seamless client experience. With a strong focus on account development, customer retention, and relationship building, you’ll be part of shaping Global Relay’s presence in Sweden from the ground up. Your key responsibilities as Strategic Customer Success Manager:  Manage and develop relationships with enterprise customers, serving as the main point of contact within the Major Accounts Program (MAP).  Create and execute strategic account plans to deepen customer engagement and support long-term growth.  Collaborate with internal departments such as Sales, Legal, Accounting, Provisioning, and Support to address customer needs and resolve issues.  Identify opportunities for upselling and cross-selling within existing accounts.  Maintain accurate and up-to-date records in Salesforce CRM.  Understand and clearly communicate the value and functionality of Global Relay’s solutions.  Actively participate in client meetings, site visits, forums, and industry events, including travel when needed.  Contribute to special projects and initiatives across the broader Customer Success team.  Continuously assess and respond to evolving client needs, supporting both retention and expansion goals. Our brand-new office is located in central Stockholm, just steps from Kungsträdgården. While we value the energy and collaboration that comes from working together in person, we also offer flexibility for remote work to support a healthy work-life balance. Is this you? To succeed in this role, you have several years of experience working with account management or customer success, ideally with enterprise clients in regulated industries such as finance or compliance. You have a good understanding of SaaS solutions and are comfortable navigating complex customer environments and long-term client partnerships. You are business-oriented and proactive, with a strong sense of ownership and the ability to identify opportunities for growth within existing accounts. Building and developing trusted relationships comes naturally to you, and you take pride in being a reliable partner to your clients over time. You have a degree or diploma in a relevant field and are confident in both verbal and written communication in Swedish and English. Experience working with Salesforce or other CRM platforms is highly valuable. We believe you are structured, self-driven, and comfortable working in a fast-paced environment where priorities can shift. You combine strong problem-solving skills with a diplomatic and professional approach, and you have the energy and initiative to make things happen. Your ability to listen, understand business needs, and present tailored solutions will be key to your success in this role. Do you want to know more?                                                                                                             In this process Global Relay is working with Level Recruitment. To apply, please click the apply button. If you have further questions don´t hesitate to contact senior recruitment consultant Christian Smith or Stina Koskijev at +46 8 120 50 421 or [email protected]/[email protected]. We will interview ongoingly so please register your application as soon as possible.

25 april 2025
Sista ansökan:
23 augusti 2025
Senior Innesäljare – Ta din erfarenhet till nästa nivå med oss!

Är du en erfaren säljare som vill arbeta i ett företag där relationer, innovation och flexibilitet står i centrum? Vill du kombinera din säljerfarenhet med moderna lösningar och AI-teknologi? Då har vi rollen för dig som Senior Innesäljare! Om tjänsten: Som senior innesäljare hos oss får du arbeta med att sälja vår tjänst Bolagskollen, som hjälper företagare att få full översikt över sin ekonomi och undvika risker som ekonomiska förluster och bolagskapning. Med din erfarenhet av försäljning kommer du att: Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Arbeta proaktivt med att identifiera nya affärsmöjligheter. Använda AI-baserade verktyg och digitala lösningar för att effektivisera din försäljning via telefon och Teams. Vad vi erbjuder: Möjlighet att arbeta med innovativa och moderna verktyg. En flexibel arbetsmiljö där din erfarenhet värdesätts. Konkurrenskraftig lön med en prestationsbaserad bonusmodell. En arbetskultur som bygger på relationer, tillit och kreativitet. Vi söker dig som: Har minst 3 års erfarenhet av B2B-försäljning. Är självgående och har förmågan att bygga upp och underhålla din egen pipeline. Är relationsskapande och brinner för att skapa värde för kunderna. Har erfarenhet av att sälja tjänster via telefon eller digitala möten. Vi är ett företag som tror på långsiktiga relationer – både med våra kunder och med dig som medarbetare. Här får du utrymme att bidra med dina idéer och utvecklas i en flexibel och modern miljö.

25 april 2025
Sista ansökan:
12 oktober 2025
Analytiskt inriktad Key Account Manager till LG Electronics
NRG Sweden AB
Företagssäljare

Är du en relationsbyggande Key Account Manager med stark analytisk förmåga? Vill du arbeta datadrivet och strategiskt i ett globalt teknikbolag? Då kan det här vara rollen för dig! Om LG ElectronicsLG Electronics är en världsledande aktör inom hemelektronik, vitvaror, luftvärmepumpar och mobil kommunikation. Genom att kombinera innovation, stilren design och smart teknik utvecklar LG produkter som förenklar och förbättrar människors vardag. Företagets motto Life’s Good genomsyrar hela verksamheten – från produktutveckling till kundrelationer. Om rollenSom Key Account Manager med fokus på analys och affärsstrategi kommer du att ansvara för att utveckla nyckelkunder genom att kombinera starka kundrelationer med ett datadrivet arbetssätt. Du arbetar med försäljningsdata och kundinsikter för att skapa långsiktiga affärsplaner och rekommendationer.  Dina arbetsuppgifter Ansvara för att bygga och utveckla relationer med befintliga och nya nyckelkunder. Erfarenhet av att arbeta med nordiska retailkonton. Arbeta proaktivt med försäljnings- och marknadsdata för att identifiera affärsmöjligheter. Ta fram kundspecifika affärsplaner, prognoser och analyser som stödjer långsiktig tillväxt. Utvärdera aktiviteter – och föreslå förbättringar utifrån resultat och KPI:er. Arbeta tvärfunktionellt med marknad, logistik, produkt och analys för att säkerställa kundnöjdhet och lönsamhet. Din profil Vi söker dig som: Har minst 3–5 års erfarenhet av KAM eller liknande roll med tydligt resultatansvar. Dokumenterad erfarenhet av att arbeta datadrivet och tycker att siffror, rapporter och analys är naturliga verktyg i säljprocessen. Stark vana vid försäljningsplanering, prognoser, kampanjer och sortimentsstyrning. God analytisk förmåga, inklusive erfarenhet av försäljningsdata och lageranalys (PSI). Mycket goda kunskaper i Excel och PowerPoint samt vana vid BI-/säljplaneringssystem. Har erfarenhet av att jobba med budget, prognoser, rapportering och KPI-uppföljning. Har god affärsförståelse och ett strategiskt mindset. Är strukturerad, lösningsorienterad och van att jobba mot tydliga mål. Är kommunikativ och duktig på att omvandla komplex information till tydliga budskap. Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Har B-körkort och är bekväm med att resa i tjänsten. Vi erbjuder En nyckelroll i ett globalt och innovativt bolag. Möjligheten att kombinera försäljning med affärsanalys och strategi. Konkurrenskraftig ersättning med fast lön och bonus. En dynamisk arbetsmiljö och marknadsledande produkter. Anställning via NRG Agency, med uppdrag hos LG Electronics. Tjänsten ska tillsättas omgående – skicka din ansökan så snart som möjligt! Frågor (ej ansökningar) om tjänsten besvaras av Ella Seger: [email protected] Om oss NRG är brand activation-byrån som tar ditt varumärke till nästa nivå. Vi är din självklara partner för effektiva försäljnings- och marknadsföringsstrategier. Med fokus på sömlösa omnichannel-kampanjer, särskilt inom retail, ser vi till att ert varumärke når era kunder vid varje avgörande kontaktpunkt i deras köpresa - oavsett om det är i butiken, på bussen eller i soffan. Med nästan 30 års erfarenhet vet vi vikten av att kombinera kreativitet, funktionalitet och effektivitet.Vår expertis inom både varumärkesbyggande och kommersiell strategi gör att vi kan skapa skräddarsydda lösningar som stärker ditt varumärkes synlighet och levererar verkliga affärsresultat. I en digital värld som ständigt förändras, där kvalitet och innovation är avgörande, hjälper vi dig att ligga steget före. Oavsett om du lanserar en ny kampanj, bygger långsiktig kundlojalitet eller förstärker ditt team med specialistkompetens, erbjuder vi verktygen och strategierna du behöver för att lyckas.

17 april 2025
Sista ansökan:
4 oktober 2025
Key Account Manager - LG Electronics
NRG Sweden AB
Företagssäljare

Brinner du för försäljning, relationsbyggande och vill arbeta med innovativa podukter i världsklass? Då kan rollen som Key Account Manager hos LG Electronics vara helt rätt för dig! Om LG ElectronicsLG Electronics är en global ledare och innovatör inom hemelektronik, vitvaror, mobil kommunikation och luftvärmepumpar. Med sin filosofi om att göra livet bättre genom smarta och stilrena lösningar, är LG ett varumärke som står för innovation, pålitlighet och design. Slogan Life’s Good speglar företagets ambition att skapa produkter som förenklar vardagen och ger mervärde till användaren. Om rollenSom Key Account Manager på LG Electronics kommer du att spela en nyckelroll i att vidareutveckla LG:s närvaro på den nordiska marknaden. Du ansvarar för att stärka relationerna med befintliga kunder samt identifiera nya affärsmöjligheter inom segmentet Home Appliance.  Dina arbetsuppgifter Bygga och utveckla starka kundrelationer med befintliga och potentiella kunder på den norska marknaden. Identifiera nya affärsmöjligheter och presentera LG Electronics produktportfölj. Implementera LG:s globala strategi till konkret affärsplan för den nordiska marknaden. Leda forecasting- och planeringsprocessen för dina konton. Hantera hela säljprocessen inklusive sortimentsstrategi, kampanjer och marknadsplanering. Identifiera kund- och marknadstrender samt anpassa strategin därefter. Ansvara för intern rapportering och struktur i försäljningsarbetet.  Samarbeta med interna team inom analys, marknad, logistik och produktutveckling. Din profil Vi söker dig som: Minst tre års erfarenhet av Key Account Management eller liknande roll. Tidigare arbetat med nordiska retailkonton och gärna erfarenhet från konsumentelektronik eller vitvaror. Stark vana vid försäljningsplanering, prognoser, kampanjer och sortimentsstyrning. Ett skarpt affärssinne och förmåga att identifiera nya affärsmöjligheter. Dokumenterad erfarenhet av att bygga långsiktiga kundrelationer och skapa förtroende. Självgående driv, målfokus och trivs i en dynamisk miljö. God analytisk förmåga, inklusive erfarenhet av försäljningsdata och lageranalys (PSI). Mycket goda kunskaper i Excel och PowerPoint samt vana vid BI-/säljplaneringssystem. Flytande svenska och engelska i både tal och skrift. Akademisk utbildning inom ekonomi, marknadsföring eller motsvarande. B-körkort och flexibilitet att resa inom Norden. Vi erbjuder En roll i ett globalt bolag med hög innovationsgrad och starkt varumärke. Möjlighet att arbeta med några av marknadens mest eftertraktade vitvaruprodukter Konkurrenskraftig lön och bonusmodell En arbetsmiljö präglad av samarbete, utveckling och driv Anställning via NRG Agency med uppdrag hos LG Electronics. Tjänsten tillsätts omgående – sök redan idag! Vid frågor (inte ansökningar) om tjänsten, kontakta gärna Ella Seger: [email protected] Om oss NRG är brand activation-byrån som tar ditt varumärke till nästa nivå. Vi är din självklara partner för effektiva försäljnings- och marknadsföringsstrategier. Med fokus på sömlösa omnichannel-kampanjer, särskilt inom retail, ser vi till att ert varumärke når era kunder vid varje avgörande kontaktpunkt i deras köpresa - oavsett om det är i butiken, på bussen eller i soffan. Med nästan 30 års erfarenhet vet vi vikten av att kombinera kreativitet, funktionalitet och effektivitet.Vår expertis inom både varumärkesbyggande och kommersiell strategi gör att vi kan skapa skräddarsydda lösningar som stärker ditt varumärkes synlighet och levererar verkliga affärsresultat. I en digital värld som ständigt förändras, där kvalitet och innovation är avgörande, hjälper vi dig att ligga steget före. Oavsett om du lanserar en ny kampanj, bygger långsiktig kundlojalitet eller förstärker ditt team med specialistkompetens, erbjuder vi verktygen och strategierna du behöver för att lyckas.

17 april 2025
Sista ansökan:
4 oktober 2025
Senior Innesäljare – Ta din erfarenhet till nästa nivå med oss!

Är du en erfaren säljare som vill arbeta i ett företag där relationer, innovation och flexibilitet står i centrum? Vill du kombinera din säljerfarenhet med moderna lösningar och AI-teknologi? Då har vi rollen för dig som Senior Innesäljare! Om tjänsten: Som senior innesäljare hos oss får du arbeta med att sälja vår tjänst Bolagskollen, som hjälper företagare att få full översikt över sin ekonomi och undvika risker som ekonomiska förluster och bolagskapning. Med din erfarenhet av försäljning kommer du att: Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Arbeta proaktivt med att identifiera nya affärsmöjligheter. Använda AI-baserade verktyg och digitala lösningar för att effektivisera din försäljning via telefon och Teams. Vad vi erbjuder: Möjlighet att arbeta med innovativa och moderna verktyg. En flexibel arbetsmiljö där din erfarenhet värdesätts. Konkurrenskraftig lön med en prestationsbaserad bonusmodell. En arbetskultur som bygger på relationer, tillit och kreativitet. Vi söker dig som: Har minst 3 års erfarenhet av B2B-försäljning. Är självgående och har förmågan att bygga upp och underhålla din egen pipeline. Är relationsskapande och brinner för att skapa värde för kunderna. Har erfarenhet av att sälja tjänster via telefon eller digitala möten. Vi är ett företag som tror på långsiktiga relationer – både med våra kunder och med dig som medarbetare. Här får du utrymme att bidra med dina idéer och utvecklas i en flexibel och modern miljö.

17 april 2025
Sista ansökan:
1 oktober 2025